Rok výroby:2008Typ motoru:1198Stav km při koupi:0 kmStav km nyní:50 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:6,5 l/100 kmVloženo:12. 1. 2011
Nové auto, řekl jsem si: paráda. Nějakou dobu na to nešáhnu . . . :-( Závady v záruce: Odlepující se lišta, špatně ukazující palivoměr, kolísání otáček motoru, netěsnost motoru, sám se přidávající plyn, nefunční stahování lehého okna, po jednom měsíci nefunkční stahování pravého okna. Mám dva měsíce po záruce !!! Nejde mi jeden válec. Neskutečný. Možné závady? Špatná svíčka (možnost cca 3%). Dále horší varianty: vstřikování, řídící jednotka, špatná hlava a ventily. To už jsou opravy od 5.000,-Kč do 25.000,-Kč. Vím, že moje další auto nebude značky ŠKODA.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Vůz ŠKODA FABIA, 1.2HTP 12V - moje osobní zkušenosti velice negativní. Měl jsem vždy pouze auta z Mladé Boleslavi. Škoda 120, Favorit, Felicia, Fabia, Octavia. Posledním je Fabia II. A je to také moje poslední auto od tohoto výrobce.
každý pes svoj chvost chváli. Ja som mal 2 roky Thaliu (1,2 litra, 75k). Najazdil som 55 000 km, bez jedinej poruchy. Ani žiarovku nebolo treba meniť.
Iste, ide o low end, takže k dokonalosti má ďaleko. Ale vtedy stála porovnateľná Fabia o 30% viac. A Thalia je úsporná, tichá,pohodlná, s veľkým kufrom. Design predchádzajúcej verzie bol biedny. Ale čo sa mi páčilo, bol kritizovaný podvozok. Keď som spravil na našich cestách 800 km na Fabii, tak som bol dosť zdevastovaný /"udrncaný"/. Tá istá trasa na Thalii ma zďaleka toľko nezničila.
Takže ako som začal, tak aj skončím. Každý máme iné chute, každý má iné skúsenosti. Neberme druhému jeho názor.
No a môj názor je, že Thalia má lepší pomer výkon/cena ako Fabia. Keby Škodovka nebola v našich končinách zavedená, ktovie ako by sa pri jej cenovej politike predávala.
Pak že Renault je špatná značka ,mě praskla hlava motoru až po 250 000km u 20 let starý R19 .Jinak za celouu dobu motor OK jen výměna převodovky ve 170 000km .Špatný je na tom to že se to stane u úplně nového auta.Což musí pořádně nas...
klobuk dole pre nazor od nestar - inak , nejdem hajit korejcov, ale ze nestar aj zmenil z casti nazor, asi si jeden z tych normalnejsich prispievatelov co sa nad vecov vedia aj zamysliet a pod vahou faktov aj niekedy zmenia nazor. Kazde auticko je dobre ked funguje a nekazi sa perkny vecer
Tady s těma maloobjemama od Kie bych brzdil a můžu ti na rovinu říct,že ten výkon je jen na papíře a krouťák mají všechny 1,4 podobnej a aby trochu jeli musej se točit,točit a točit ať je to Kia,Škoda nebo Opel.Ta nová 1,4 v Kii má max krouťák v nižších otáčkách tím pádem by neměla bejt tak rozežraná jako ta stará 80 kw.Na interierech je taky na první pohled vidět,že se hodně šetřilo,takže tam maj taky korejci co dohánět oproti Škodě.U Škody máš na výběr mnoho motorů různých konstrukcí,že si snad vybere každej u Kie pár.
Mate absolutnu pravdu, staci sa len pozret jak ti korejci v tych fabrikach pracuju, ved oni tam musia kazde rano stat v pozore, ved ti pracovnici sa boja robit nieco zle lebo keby tam nieco flakali tak im ide doslova o krk a aj mozno o rodinu, proste my si taku disciplinu v praci ani nevieme predstavit, a preto korejci doslova dobijaju svet svojim odhodlanim a svedomitostou a tak to je. A zacina sa to odrazat aj na kvalite, v dobe ked skodovka ponukala starodavny motor 1,4 Mpi s rozvodom OHV (fabia) tak hyundai a kia uz davno pouzivala 72 kw 1,4 DOHC ktory je dost podareny lebo sa pouzival aj v hyudai getz ktory je v spolahlivosti asi 1000 miest pred akoukolvek fabiou. Dalej 1,5 ;1,6 CRDi jedny s najvymakanejsich maloobjemovych ropakov na trhu, Nehovorim ze korejci su spicka, ale uz su minimalne na urovni skodoviek s tym rozdielom ze skodovka ide pomaly dolu vodou (alebo minimalne stoji na jednej urovni) ale korejci idu stale vyssie a vyssie s kvalitou, spolahlivostou atd... a napreduju a napreduju. Bohuzial skodovka sa im uz teraz nemoze vyrovnat ani vo vybave ani v technologii (snad okrem tsi ale to este ukaze cas ci je to dobry napad), spolahlivost preveri cas a kilometre.
Suhlasim s Lubošom,ta kvalita u audi bola v Madarsku a aj u nas velmi na pochybnej urovni,ale ja sa tomu nečudujem,ved v r.2005 som odchadzal z VW nr.čistym platom 350e!!!Tak ludia srali na kvalitu,pretrhnute kable skrutili dokopi a hned zas bolo el.spojenie!!!TT-ko by som nechcel ani zadara.Zial 1.2 HTP ma naozaj problem z hlavou,vykonom a aj spotrebou,ale to nebude lepsie ked zisky budu na prvom mieste,potom kvantita a nakoniec kvalita.Skoda ma na viac,alebo aspon mala.Ved v 60-tych rokoch ked prišla na svet š.1000MB z celohlinikovym blokom,tak napr.BMV ešte o tom ani nesnivalo a skladali dvojtaktne motory.No a potom Skoda zaspala na prikaz CCCP a nakoniec ju zachranil VW.
ahoj, já mám fabinu HTP, tu slabší, najeto 122 000 a maximální spokojenost, jediné co mě u ní sere, je vysoká spotřeba. to je jediné mínus. letos jsem k ní přikoupil megana v kombíku, tak fabie už je jen jako druhé auto.
Bože, že Vás to tu ešte baví:)). Môj sen je, že RAZ nebudem auto vôbec potrebovať:))
V meste, dedine nasadnem na el. vláčik, dovezie ma na väščiu stanicu, kde presadnem do rýchlovlaku a za 3-4 hodiny budem z BA v Londýne, príp. o 12-15 v Pekingu..:))
Síce bude mať nálepku MADE in China.., ale aspoň bude FUNGOVAŤ o niečo dlhšie a LEPŠIE ako naše železnice.
Netreba sa hádať, o pár rokov budú mať autá cenu lepších bicyklov, myslím jazdené.
Už dnes iba blázni zaplatia za nové 50-100.000 eur, aby sa ho o 2-3 roky zbavili za 15-20.000..:))
Paradoxne, lacnejšie a menšie autá si skôr zachovajú cenu, lebo majú viacej kupcov a o "kvalite" napr. hláv AUDI som tu už raz písal, kedy v Žiari/Hronom odlievali pre KIU Ceed neskutočne PRECIZNE a NESMELA byť žiadna chybovosť, zatiaľ čo hlavy AUDI,, montované v Gyori v Madarsku bol neskutročný šmejd a samá reklamacia.
A mal som to od maníka z PRVEJ ruky, ktorý to kontroloval OSOBNE:))
mate pravdu, fabia je na figu, korejske auta - klobuk dole, uznavam mate pravdu a prevalcovali ste ma argumentami, zamyslel som sa a beriem spat, naozaj
Zatím to ale vypadá,že nejvíc plnou hubu keců máš ty.Takže konkretně : já mám tebou opovrhovaný Hyumdai Getz,a kamarád měl služební Fóbii 1,4.Jezdil jsem s ní taky,a můžu přísahat na to,že ve VŠECH kritériích,a hlavně spolehlivosti,je ten můj Getz lepší.A to vůbec nemluvím o HTP,jak by se s ním třeba dalo na frekventované silnici předjet,takový adrenalin zase opravdu nemusím.
K tej cine,ja som montoval kablove zvazky do audi TT a len jeden priklad.Na kabli boli tepelne poistky a dodavatel bol TAIWAN,tak co na to hovoriš a to o dalšich veciach sa ani nebudem zmienovat.Tak teraz je aj TT-čko čina a podobne štaty???Moj ujo byva v nemecku a na nemecke auta povedal,že nemci si kupuju Japonske auta a teta že nemecka kvalita je len iluzia kupujucich zakaznikov a to odrobila zopar rokov v strojarskej fabrike Manesman!!!K Daewoo a podob.zn.ja vlastnim dve auta Nexiu a Nubiru 2.0 combi a čuduj sa svete tie auta funguju velmi dobre a mam znamych co maju Espero a nedaju na ne dopustit.Prečo sa neopitaš majitelov tych aut?Daewoo je poskladane z sučiastok od GM /General Motors/ ,spojka,blok motora-HOLDEN.S,kable LG a podobne.Nie čina ale Korea a je tam vyspelejši priemysel ako u nás.Zial bohu a zato si možeme sami.Daewoo sklada namorne lode,ZBRANE,stavebnu techniku,mrakodrapy a automobilka sa dostala do konkurzu,lebo v azii bola v r.99 kriza a riaditel Daewoo spreneveril miliardy dolarov .Aj kia mala skončit,ale kupil ju Hiundai a Daewoo GM/CHEVROLET.K BMV je to velmi podarena značka ale ani jej sa nevyhybaju chyby a to niekedy fatalne:v Budapešti sa stala taka vec,že po 14000km sa odtrhol hriadel v prevodovke,auto išlo do nemecka,vyjadrenie po mesiaci žiadne!!!Takže ake ponaučenie z toho vypliva:Z činy je vela veci podarenych aj nepodarenych a všetko se toči okolo penazi,kedže tam ešte nedavno bol priemerny plat 2800sk!!!K Skode sa zatial vyjadrovat nebudem,ale vlastnil som aj tuto zn.
Zrovna Thalie petří mezi nejspolehlivější auta v segmentu a Megan si myslím nemá problém s kvalitou.To ovšem nemůžeme říci o Fabii.Všeobecně se jedná o nepovedé auto s dosti velkým počtem závad.Je celkem zajímavé kolika lidem vlastnící VW vadí značka Renault.Mě vadí na silnici pojízdný starý šroty,řidiči co mají neustále zapnutý mlhovky,nadávají blinkr při změně směru jízdy např. kruháč atd.Udělej si 8 hodin čas a spočítej kolik modelů na kolech dělá Renault a stejně na něco zapomeneš,to u VW je celkem snadný-Škoda 7 atd.
Jirka: nie som riaditel zemegule, no nie som ani snob. Nejazdim s BMW - to bolo kedysi este s E39, mam na nu krasne spomienky ale bola poruchova - bola to nafta. Nechapem z coho spociva tvoj nazor...ci potrebujes si rypnut. Ved tu obhajujem fabiu 1,2 htp s 265tkm. Ja nemam pseudoterenak / hanbil by som sa v tom / je to proste len dalsia nalepka, ktoru nosi ista klientela / cest vynimkam /. Nepozeram z vrchu na ludi, ktori si kupia daciu alebo hjundaj. Opakujem, vadia mi ti, ktori tu maju potom plnu hubu kecov a opovrhuju majitelmi inych drahsich, ci lepsich znaciek. A to vsetko len preto aby si obhajili sami pred sebou svoju....
Tak zrovna ta tebou opovrhovaná Kia byla tuším třetí v testu na 100 000km - (motory se rozebraly do poslední součástky a zjišt'ovalo se jejich opotřebení). Takže takovej šunt to asi nebude. Kromě toho poslední dobou vidím nejčastěji odstavené kvůli poruše právě BMW (naposledy předevčírem X3), takže s tou kvalitou asi nebude tak slavné. A k těm čínským a tuzemským výrobkům: bohužel české výrobky( sport. oděvy, obuv) mě zklamaly svojí kvalitou - zejména zpracováním, ale i materiály. Naopak některé výrobky tohoto druhu z Číny je na vysoké úrovni. Bohužel.
Fabia nie je zle auto , ale HTP motor sa im nepodaril. A ako vidim si dost velky odbornik na korejske auta. Isiel si uz vobec s nejakym? Pracujem v automotiv a viem , ze vsade sa setri, setri Mercedes, Audi atd. Korejci nie su spicka , ale tiez nie su na chvoste. Preto sa v Amerike velmi predava Skodovka. Skodovka ma dobru Oktaviu Superba.Fabia tiez nie je zla len ten dizajn podla mna trosku dobabrali , mala ostat sirsia a bez 3 valca.
Fabia je malé auto a v provedení kombi sice má větší kufr,ale je opravdu hnusný.Motor htp nemá cenu hodnotit pro jeho problémovost,výkon a spotřebu mimo město.Ford,Hyundai,Kia či Renault nabízí za stejné peníze +-30 tis. kč podstatně více - lepší kvalitou,pohodlí a spolehlivost.Když vidím řidiče v tomhle "jezevčíku" tak je lituju a zároveň nechápu proč zrovna fabii.
nstare ty budeš asi tipickej ředitel zeměkoule z východu.Píšeš,že máš Audi s BMW,Kia je podle tebe lowend a Thalii s Fabií znáš pomalu líp než výrobce.
Souhlasím s tím, že Fabia má lepší jízdní vlastnosti a podvozek-alespoň pro mě. Určitě má i lepší zpracování a hodnotnější materiály v interiéru, přesnější řazení, atd.. Na druhou stranu je základní motor u Thalie dle mého lepší než HTP. Ale proč se divit tomu, že Thalie nedosahuje kvalit Fabie. Pokud by se Fabie prodávala za 149000,- tak by se na ní taky muselo víc šetřit. Je to každého volba( ve které hraje roli finanční limit) co si koupí.
Jirka: gramofon z CR nema v sebe suciastky z ciny - opakujem nemas prehlad a asi ani netusis ake gramce sa u vas robia...atd
Lubos: na znacku prihliadam asi takto - kupoval som si dlhe roky topanky z Brazilie /kto pozna vie co to znamena/ potom sa stalo to, ze ich zacali vyrabat v cine, nuz som si povedal nedam ja za to tie peniaze ale si objednam BOTAZ alebo: a tu velmi prihliadam na znacku: Tesla je Tesla a ani Rotel alebo Dynaudio jej nesahaju po kotniky Mna nezaujimaju znacky ako oukly a spol. Nie som snob POZOR. Je mi jasne, ze repro vyrobene v CR poziva menice napr. sken spik alebo ine, ale uz to je zaruka a pocuvam, poznam, riesim. Viem, ze to co si kupim od nas je tak ako kedysi a doziju to aj pravnuci. Zlate ceske rucicky, panstvo uz davno v dobach minulych si od nas kupovali patenty znacky o ktorych by ste to nepovedali a dodnes ich pouzivaju, napr na gramce. Zadalsie - aj v cine sa vyrabaju high end repro, viem o tom ale naco by mi boli ked vyrabame high end tu u nas. Spat k autam, radsej ako thaliu v plnke si kupim fabiu sedan s 1,2htp, pretoze viem, ze to predam bez problemov, jazda je v tom neporovnatelne kultivovanejsia a poraza rozdiel tried, ked sa v tej fabii nachadza dostojnesi motor, nemam sa o com bavit. Napr 1,4 16V alebo 2,0 alebo 1,9TDI. Proste kto si zvykne na to auto, tazko sa mu presadne do hrackarskej thalie. Uz len ovladace su uplne neporovnatelne a nie zbytok auta. Octavia velmi tazko hlada premozitela v svojej triede i na stredne dalekom okoli. Ak by existovalo auto co ju prekonava, nemam problem si ho zadovazit. Ale ja fakt o nicom inom neviem. Okrem relativne BMW 3 alebo MB C, VW BORA/JETTA. O korejskych autach sa vobec nebavme. Ja viem, ze spravili pokrok a maju 7 rokov zaruku a pamatam si doby ked sa predavali tica a espera, tiez to kazdy bral ako teple rozky - ale to nie su auta su to kramy bez ceny, je to obycajny lowend pre urcitu klientelu. Nikdy by som to nepustil ani do vozoveho parku a nie este domov. By ma zaujimalo, keby vyrabaju 300PS sportiak, ci by majitelia proceedov pluvali na Porsche. Nepaci sa mi kam smeruju vsetky automobilky vratane Skody ale stale je na vynikajucej urovni a ma viac plusov ako minusov.
Jerry v muzeu Škoda je tenle skvost vystavenej rozebranej a je na bloku i možná na hlavě made in Poland a je to kousek od slévárny. nstar nechápeš nic.Ty jseš ten co si radši připlatí za značku ne za kvalitu.O levných věcech z tržnice nebo z Tesca jsem nic neříkal.I auto je dneska spotřební věc i to tvoje BMW má omezenou životnost,výrobci kalkulují 250 000 km.A rozdíl v Gramofonu vyrobeným u nás a v Číně je ten,že ten u nás je spájenej českejma rukama z čínskejch součástek možná na český desce a čínskej je celej smontovanej v číně,ale nemusí to mít vliv na kvalitu.
nstar. nejdem Ti brať ilúzie, aj mi je to sympatické, že pozeráš na miesto výroby a podporuješ aj SK, či CZ trh, ale si na STRAŠNOM omyle, keď si myslíš, že Čína vyrába iba šunty:))
Čína je už DNES vyspelejšia ako CZ+SVK dokopy:)).
Tovar, ktorý tu vidíš, je síce brakový, pretože je určený na NAŠ trh, ale ak by si mal možnosť vidieť aj ten TOP, tak Ti padne sánka....
A vôbec nie je lacný.
Platí to od oblečenia, cez elektroniku, aj opbuv... prakticky skoro všetko.
V autách nás predstihnú takisto a tipujem, že W, príp. Skodu kúpi India, al. Čína tak do 10-20 rokov.
koukám jak se dobře bavíte, pracuji jako auditor v automobilovém průmyslu. tak vím.... Díly, které vyrábíme pro německé značky - nesou od nás razítko Made in Germany, podotýkám, firma je u plzně. Na tohle vůbec nekoukejte. Důležité je .. Hergelstet in Deutschland - vyprodukováno v německu. to souhlasí vždy. Jinak do škody jsou díly z celé evropy. část produkce bloků je z polska.
nstar: Ale určitě chceš, aby i mobil fungoval, ne? Nebo nosíš pro jistotu tři? Pokud jde o ty mobily, tak zatím nejlepší zkušenost mám s Nokia 5110. Tehdy ještě made in Finland a baterie made in Czech Republic - ta vydržela 9 let, mimochodem.
mobil? ved to je blbost, ktora mi je tak ukradnuta, ze ked mi padne do blata vobec ma to nezaujima Ono sazrejme, ze asi vsetci maju subdodavatelov, ale napr CS firmy pouzivaju rolls rojs medzi tymto, konzumky pouzivaju no name z ciny atd... samoska, ze za cenu domaceho kina znacky samskunk si kupis akurat tak potak...ale vsetko nieco stoji ale potom to ma diametralne odlisnu uroven. Holt potom ale takym pristrojom neblika 3D display vsetkymi farbami a neprehrava to usb mp3 a kraviny - co ja osobne obchadzam obluuuukom, no konzumenta to neuputa a ani by ho nenapadlo vycalovat x tisic za par repro, ktore maju rozmer A4papiera, ked za to moze mat, cele kino aj s LCD a osmimy kelimkami od jogurtu na stene.
Až na to, že v Mladé Boleslavi mají slévárnu hliníku(tu tehdy potřebovali na hliníkové bloky Š1000MB) a tyto věci dělají tam. Kromě toho tam ještě slévají ocel a vyrábí brzdové bubny a části poloos...
Jirka: Nemas ziaden prehlad, zbytocne sa s Tebou bavit skus si vyhladat gramofony, reproduktory, zosilnovace atd. z ČR. Rovnako sa to tyka SR. Oblecenie mozem nastastie zatial menovat tiez rovnako a i dalsie elektrospotrebice. Niektore veci z snad raz niekedy opat Ceskoslovenska su omnoho omnoho dalej ako tie z Japonska alebo Ameriky. Rovnako potraviny, tu vobec nediskutujem a co sa da tak pochadza od nas. Skratka poctivy tovar je pre mna dolezitejsi ako nacancana spotrebka. Je to o prioritach a osobnom vkuse.
Kde že vyráběj to tvoje oblečení a elektroniku?Nikde poblíž jsem žádnou oděvní fabriku nezahlíd a ektroniku u nás můžou maximálně montovat z čínskejch komponentů a na BMW možná ani ta kůže na sedadlech není z německý krávy.Tady je to spíš o tom jak si hlídaj kvalitu a je jedno kde to vyroběj.Na HTP bloky a hlavy dělaj snad poláci.
No ba, ovšem při výběru motorů pro společné projekty se snad nevybírají ty nejblbější. I když - dnes je možné všechno, třeba převáží výrobní cena. Na druhou stranu - to už si snad výrobci také spočítali, že auta se špatnou pověstí se hůře prodávají. Naštěstí pro výrobce je tu nový fenomén - poptávka v Číně a na dalších méně náročných trzích. Ti zblajznou všechno (zatím).
Tam to nebude jenom o tom jestli umí vyrobit nebo ne. Ono vyvíjet spolu nebo převzít nějaký agregát je výhodný i jinak-hlavně finančně. Viz. 1.6THP BMW vs PSA, atd....
Škodovka někomu slouží dobře a někomu ne. Na základě vlastní zkušenosti bych dodal, že to většinou není v uživateli, ale v kvalitě auta. Už také vybírám jinde, než u Škody. Konečně, Škoda si v prodeji vede velmi dobře, tak nikdo nemusí mít výčitky, že nepodporuje domácí fabriku :o) Pokud jde o Ford, tak maloobjemové motory má od Fiata (Ka - 1,2 benzin a 1,3 nafta), od Mazdy (Fiesta 1,25 benzin) a PSA (1,4 nafta), tak opravdu nevím, jestli umí dělat motory. Ty malé asi ne, jinak by je dělal.
jasne, ze vsetko bude z ciny, vsetko ide iba k horsiemu a jasne, ze niekomu posluzi dacia aj kia aj mne by posluzila - ja to neodcudzujem - ja odcudzujem ked niekto s kiou poukazuje, kritizuje a zhadzuje niekoho so skodovkou alebo vw atd. Prave preto je tu tolko cinskych blbin a lacnych lidlov a podobnych nezmyslov, pretoze ludia su zvacsa konzum. Proste chcu vsetko a hned a za co najmenej, preto nema skoro vyznam vyrabat High end ako standart, tak ako to bolo kedysi
este raz neodcudzujem majitelov vozidiel, ktore neuznavam, vadia mi aroganti, ktori vykrikuju po ludoch, ktorym zalezi na kvalite aj na ukor kvantity a vdaka za tychto ludi...keby sme vsetci taki, tak nespominame na MB124 alebo 2,5TDI R5
....a zase jsme u toho -je lepší koupit nové,a postupně odstraňovat mouchy,nebo koupit ojeté třeba 3 roky,které už má mouchy vychytané,a je o "X" tisíc levnější ???? Jak zde čtu,tak mají kolikrát nová auta víc závad a much,než nějaká ojetinka... :-)) Zdarec :-)
Ne každej si může dovolit BMW. Holt jsou lidi co jsou rádi i za Kie nebo Dacii. Ve finále jím poslouží stejně, protože najedou pár km ročně. Každopádně pokud jde o čínu, Škoda hledá dodavatele komponentů v Číně a myslím, že tento trend bude postupem času následovat stále více automobilek. Holt šetřit se musí.
moje oblecenie je vyrobene v CR a SR, elektronika to iste, vyhybam sa cinam a podobne teda je fakt dobre ked clovek v kriklavych dididosoch vykrikuje na ineho v batovkach a s tym roomsterom, mam audi a medved. Na medvedi mi odisiel distronic. Asi by som si nabuduce mal kupit kiu...???? Chlapci tu cenu ste mi nevysvetlili...aj najlacnejsie bavo stoji o moc viac ako skodovka a nema taku vybavu za tu cenu a niektori to kupuju, mali by sa spytat vas ako je to s tou kiou, poradte, take drahe bmw s najslabsim motorom a na svihadla a za tu cenu to si moze kupit iba...niekto kto nekupuje lacne harampadi!!!!!!!
Dneska už Kia není levná korea,pokud to ještě srovnáš s Fordem tak ty ceny jsou cca stejný a jednotlivý modely podobný.Škoda je dražší,ale zase ti daj dealeři větší slevu.Max se to liší v dostupnosti výbav a zárukou.Je to o pereferencích zákazníků a simpatiím k jednotlivejm značkám.Značkovej maniaku nstare,podivej se na štítky kde to tvoje značkový oblečení je vyrobený.
Elektronika z Tesca? No já si slavnou škodu koupil. Roomstera. Rodina se bude mít dobře. Mám ho rok. Najel jsem 20000 km. Odešel mi palubní počítač-výměna jakéhosi panelu v záruce, přestaly svítit budíky a středový panel-záruka. Přestal fungovat centrál-záruka. Už půl roku čekám na nějaké expertízy od pánu z MB a nic. Ale teď sem mi ulevilo, že mám Škodu- kvalitní elektroniku a ne nějakou Tesco ...... Příště si ale koupím Kiu. Protože jestli moje škodověnka pojede ve stejném rytmu, tak za rok, jakmile mi skončí záruka jsem v prdeli. Ta Kia i kdyby se srala stejně, má aspoň 7 let záruky.
podla mna Kia a podobne auta su nakup asi ako rifle z burzy, elektronika z teska atd. Stale tie iste argumenty, ze je to lacne a plna vybava a bomba super silny motor - ale preco odbornici povedzte mi??? Vy co mate kie tak podla mna len cakate kedy sa uz konecne bude dat kupit cinske auto. Ale povedzte mi, ste tak zadubeni, ze vas ohuruje cena. Ze si poviete naco by som do toho vrazal dalsich 50tisic ked inde mam za to viac atd...?A co zostatkova hodnota auta. U Skodovky sa nestane, ze ti ju poistovna zlikviduje ako totalku, ked to do teba naprasi nejaky mantak a je jedno kolko malo to auto nabehane, potom mas vsetky uspory spat!!!
Ja mam doma kvalitny zosilnovac bez vybavy. Ale urcite som kreten lebo som mohol kopec penazi usetrit a kupit si na trhu celu vezu s nalepkou 1500WATT. Taketo su vase argumenty a zmyslanie, takito ste a mne poviete, ze perlim. Kia a podobne su topanky z burzy!!! A kazdy kto to nosi ma na sebe tuto nalepku. Ale co je horsie snad nadavat niekomu, ze si kupil topanky od Batu....
Nevím, benzínové motory má Ford taky mnohem povedější než škodovka, v každém případě Kia i Ford mají mnohem povedější design, stačí se podívat na otřesný Roomster a novou Fábii, takové nesouměrné kusy plechu. Další věc je výbava, za ty samé prachy člověk dostane mnohem mnohem víc u konkurence..
Nebylo to moc šťastně formulováno- Kia má minimálně opravdu dobré motory CVVVT a Ford...podvozky. Takže jimi neoprvrhuji, ale stejně tak nemůžu souhlasit s tvrzením "HTP motor upravený z VW který je starý 30 let ". Čili s tím potvrzením od lékaře bych to taky nehrotil.
No Ty budeš teda odborník .... V čem je Škoda o pár krokú napřed Ty Jarine? Zato HTP motor upravený z VW který je starý 30 let je světová špička! Kia nabízí minimálně to samé co koncern ale o 20% levněji .
stejně mě tu něco nesedí. S hlavou má problémy jen 6V verze v první generaci(tedy 40kW). Bude to nějaká prkotina, ale servis autora recenze jisto jistě podojí. Proč vyměňovat zapalovací cívku, vstřikovač.. za 1500Kč, když se může vyměnit půlka motoru za 50 000Kč že jo?
Kolega z OC si před pár dny nechal vyměnit na Octavii 1,6 55kWzapalovací kabely v aut. servisu. Cena 3100kč!!...tak jsem se ho zeptal jestli mu tam dali pozlacené...
Tak Fabia Monte Carlo není jen o výkonu. Někomu se prostě líbí její design a to, že vybočuje z ředy. Ostatně ty sedadla s bočním vedením jsou moc povedené. To, že do ní nabízejí i HTP 44kW nevidím jako problém. Však vám ji nikdo nenutí ne? Máte tam na výběr z další ŠIROKÉ palety motorů. Pokud ji chce někdo s HTP-ať si ji klidně koupí s HTP :- Jeho věc, jeho peníze, jeho volba....
nikdy malý motory neuměli takže žádný div.jo přeplnit obsah to dokáže každý .Na malých motorech se ukážou motoráři takže soudruzi Helmuti v Boleslavi učit se učit se učit se.
rplf fuchs: dobre pises co pises, ja jazdim fabkou co ma za 5 rokov nalietane 265tkm a zistil som, ze asi este nikdy nikto nemenil rozvody a je to 47kW HTP, kurva to je nespolhlive auto ani rozvody si to nevymeni samo
kodovka je tak mimo, že vyrábí a prodává a její hospodářský výsledek je těžce v plusu, což může být pro někoho mrzuté, že...
Dostal jsi mě, tak moc je to pro mě mrzuté, že jsem si musel koupit před půl rokem 2. oktávku. Aby jsi mě pochopil, nejsem ani škodofil ani antiškodovák, jen říkám, že tohle je už trochu moc.
Vidíš,a co člověk,to názor.Zrovna v tom tvém "šlápnutí vedle" s tebou nesouhlasím.Mám fábku 1,2 12V,r.v.2005,kupoval jsem jí,když měla najeto cca 160 000km (mám zde recenzi).V tuto chvíli mám najeto cca 211 000km,a za mích najetých cca 55 000km jsem měnil pouze olej,filtry,svíčky,a baterku.Jinak auto absolutně bez závad,spotřeba oleje od od výměny do výměny ani ne 0,1l za cca 15 000km,auto jede a táhne perfektně (přisoudil bych to i díky chip tunningu,který již auto mělo při koupi),a spotřeba okolo 6,7l/100km,teď přes zimu vyšší,přes léto se dá i okolo 6ti litrů. Takže z mé strany zatím absolutní spokojenost.
no a co jako má bejt? Patrně přepokládají, že se to prodá. Škodovka je tak mimo, že vyrábí a prodává a její hospodářský výsledek je těžce v plusu, což může být pro někoho mrzuté, že...
Ano. motor 1.2HTP není rozhodně žádná hvězda motorářství, nicméně znám fabie, co mají s tímto motorem najeto hrubo přes 150 tisíc a neznají problém. Navíc konkrétně tento motor je velmi velmi citlivý na způsob zacházení - prostě je to malolitrážní motůrek, který není určen třeba k tomu, aby denně jezdil Praha-Brno na plnej kotel - k tomuto účelu slouží motorizace, které ovšem nemožno koupit za 199900,-. Dneska je to těžký - dřív existovaly značky, které byly drahé ale zároveň byly pro kupce zárukou dlouhověkosti. To dnes absolutně neplatí - v automotive se šetří neuvěřitelným způsobem a co se dá ojebat se prostě ojebává, automobilky používají běžně a všude materiály a subdodavatele , které by si před deseti lety nedovolili "pustit" ani na ten nejlevnější model své produkce . I vývoj se zrychlil - máte nový model za dva roky facelift, za další dva nový model - nic není čas řádně otestovat, nemá cenu vychytávat mouchy. Škodovka si v tomto směru drží ještě docela slušnou úroveň, to mi nikdo nevymluví, takže nějaký slaboduchý hemty typu "už jen ten název je výstižný" nejsou na místě. Skoro to spíš svědčí o úrovni pisatele, který nemá ani tolik fantazie, aby si vymyslel nick.
Jóóó, HTP bude věčné. Pánové posílám odkaz pro pobavení Škodovka je už totálně mimo, alespoň její vedení. Jak jinak si vysvětlit, že budou dělat z lidí takové blbce. Nový speciál Fábie Monte Carlo na moc hezkých černých hliníkách bude k dostání i s.....................pozor ANO 1.2HTP 44KW. Bravo marketing Škoda, bravo.
Nejen htp, ale i 1.4TDI. Kolega má Roomstera s tímto motorem. Fajn autíčko, nejdřív se mi nelíbilo, ale ve správné barvě mu to sluší. Ale ten motor. Mám Citroen Saxo 1.5d. Archaický motor bez turba má stejné vlastnosti jako 1.4Tdi-spotřeba, výkon(díky velikosti auta samozřejmě), ale vždycky se mu směju, že mí 10 let starý auto má přirozenější zvuk než ten jeho 2 měsíce starej zázrak. Samozřejmě si myslím, že Škoda dělá kvalitní auta, dobře dílensky zpracovaná, ale ty jejich TŘÍVÁLCE- to bych zakázal vyrábět.
Zdarec,měl jsi holt smůlu na špatný kousek,což je špatné.Ale rozhodně bych neházel všechny Škodovky do jednoho pytle,holt záleží,jak se která povede :-)
Bohužel, stejná zkušenost u mého auta. 90000 km připálený ventil či co.Stojí už několik měsíců před barákem a já jezdím mhd. V práci máme také jedno toto vozítko. To samé ve 125000, akorát u dvou válců. Tenhle motor se zkrátka moc nepodařil
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Fabia
Každý pes
Milí priatelia,
každý pes svoj chvost chváli. Ja som mal 2 roky Thaliu (1,2 litra, 75k). Najazdil som 55 000 km, bez jedinej poruchy. Ani žiarovku nebolo treba meniť.
Iste, ide o low end, takže k dokonalosti má ďaleko. Ale vtedy stála porovnateľná Fabia o 30% viac. A Thalia je úsporná, tichá,pohodlná, s veľkým kufrom. Design predchádzajúcej verzie bol biedny. Ale čo sa mi páčilo, bol kritizovaný podvozok. Keď som spravil na našich cestách 800 km na Fabii, tak som bol dosť zdevastovaný /"udrncaný"/. Tá istá trasa na Thalii ma zďaleka toľko nezničila.
Takže ako som začal, tak aj skončím. Každý máme iné chute, každý má iné skúsenosti. Neberme druhému jeho názor.
No a môj názor je, že Thalia má lepší pomer výkon/cena ako Fabia. Keby Škodovka nebola v našich končinách zavedená, ktovie ako by sa pri jej cenovej politike predávala.
27.03.2011 | 09:49:36 | Vlado Reagovat
.
Pak že Renault je špatná značka ,mě praskla hlava motoru až po 250 000km u 20 let starý R19 .Jinak za celouu dobu motor OK jen výměna převodovky ve 170 000km .Špatný je na tom to že se to stane u úplně nového auta.Což musí pořádně nas...
23.03.2011 | 00:23:54 | luke20 Reagovat
pre nestar
klobuk dole pre nazor od nestar - inak , nejdem hajit korejcov, ale ze nestar aj zmenil z casti nazor, asi si jeden z tych normalnejsich prispievatelov co sa nad vecov vedia aj zamysliet a pod vahou faktov aj niekedy zmenia nazor. Kazde auticko je dobre ked funguje a nekazi sa perkny vecer
18.01.2011 | 20:38:07 | hugo Reagovat
visna
Tady s těma maloobjemama od Kie bych brzdil a můžu ti na rovinu říct,že ten výkon je jen na papíře a krouťák mají všechny 1,4 podobnej a aby trochu jeli musej se točit,točit a točit ať je to Kia,Škoda nebo Opel.Ta nová 1,4 v Kii má max krouťák v nižších otáčkách tím pádem by neměla bejt tak rozežraná jako ta stará 80 kw.Na interierech je taky na první pohled vidět,že se hodně šetřilo,takže tam maj taky korejci co dohánět oproti Škodě.U Škody máš na výběr mnoho motorů různých konstrukcí,že si snad vybere každej u Kie pár.
18.01.2011 | 19:54:36 | Jirka Reagovat
Jerry
Ani ti nevím jak jsem k tomu došel,hezký dny :D
18.01.2011 | 19:42:50 | Kobyla Reagovat
Hele Kobyla jak jsi proboha došel na to že mě vadí Renault? Jsi totiž na omylu!!! Mě je to srdečně jedno co si kdo za svoje peníze koupí!!!
18.01.2011 | 15:34:48 | Jerry Reagovat
lubos a ppp
Mate absolutnu pravdu, staci sa len pozret jak ti korejci v tych fabrikach pracuju, ved oni tam musia kazde rano stat v pozore, ved ti pracovnici sa boja robit nieco zle lebo keby tam nieco flakali tak im ide doslova o krk a aj mozno o rodinu, proste my si taku disciplinu v praci ani nevieme predstavit, a preto korejci doslova dobijaju svet svojim odhodlanim a svedomitostou a tak to je. A zacina sa to odrazat aj na kvalite, v dobe ked skodovka ponukala starodavny motor 1,4 Mpi s rozvodom OHV (fabia) tak hyundai a kia uz davno pouzivala 72 kw 1,4 DOHC ktory je dost podareny lebo sa pouzival aj v hyudai getz ktory je v spolahlivosti asi 1000 miest pred akoukolvek fabiou. Dalej 1,5 ;1,6 CRDi jedny s najvymakanejsich maloobjemovych ropakov na trhu, Nehovorim ze korejci su spicka, ale uz su minimalne na urovni skodoviek s tym rozdielom ze skodovka ide pomaly dolu vodou (alebo minimalne stoji na jednej urovni) ale korejci idu stale vyssie a vyssie s kvalitou, spolahlivostou atd... a napreduju a napreduju. Bohuzial skodovka sa im uz teraz nemoze vyrovnat ani vo vybave ani v technologii (snad okrem tsi ale to este ukaze cas ci je to dobry napad), spolahlivost preveri cas a kilometre.
18.01.2011 | 13:04:57 | visna Reagovat
RE: lubos a ppp
naprostý souhlas :)
09.07.2016 | 06:12:25 | Lukyn | 37.48.2.* Reagovat
Suhlasim s Lubošom,ta kvalita u audi bola v Madarsku a aj u nas velmi na pochybnej urovni,ale ja sa tomu nečudujem,ved v r.2005 som odchadzal z VW nr.čistym platom 350e!!!Tak ludia srali na kvalitu,pretrhnute kable skrutili dokopi a hned zas bolo el.spojenie!!!TT-ko by som nechcel ani zadara.Zial 1.2 HTP ma naozaj problem z hlavou,vykonom a aj spotrebou,ale to nebude lepsie ked zisky budu na prvom mieste,potom kvantita a nakoniec kvalita.Skoda ma na viac,alebo aspon mala.Ved v 60-tych rokoch ked prišla na svet š.1000MB z celohlinikovym blokom,tak napr.BMV ešte o tom ani nesnivalo a skladali dvojtaktne motory.No a potom Skoda zaspala na prikaz CCCP a nakoniec ju zachranil VW.
18.01.2011 | 12:45:47 | ppp Reagovat
ahoj, já mám fabinu HTP, tu slabší, najeto 122 000 a maximální spokojenost, jediné co mě u ní sere, je vysoká spotřeba. to je jediné mínus. letos jsem k ní přikoupil megana v kombíku, tak fabie už je jen jako druhé auto.
18.01.2011 | 11:20:57 | martin Reagovat
Bože, že Vás to tu ešte baví:)). Môj sen je, že RAZ nebudem auto vôbec potrebovať:))
V meste, dedine nasadnem na el. vláčik, dovezie ma na väščiu stanicu, kde presadnem do rýchlovlaku a za 3-4 hodiny budem z BA v Londýne, príp. o 12-15 v Pekingu..:))
Síce bude mať nálepku MADE in China.., ale aspoň bude FUNGOVAŤ o niečo dlhšie a LEPŠIE ako naše železnice.
Netreba sa hádať, o pár rokov budú mať autá cenu lepších bicyklov, myslím jazdené.
Už dnes iba blázni zaplatia za nové 50-100.000 eur, aby sa ho o 2-3 roky zbavili za 15-20.000..:))
Paradoxne, lacnejšie a menšie autá si skôr zachovajú cenu, lebo majú viacej kupcov a o "kvalite" napr. hláv AUDI som tu už raz písal, kedy v Žiari/Hronom odlievali pre KIU Ceed neskutočne PRECIZNE a NESMELA byť žiadna chybovosť, zatiaľ čo hlavy AUDI,, montované v Gyori v Madarsku bol neskutročný šmejd a samá reklamacia.
A mal som to od maníka z PRVEJ ruky, ktorý to kontroloval OSOBNE:))
18.01.2011 | 10:30:39 | ľuboš Reagovat
inak
mate pravdu, fabia je na figu, korejske auta - klobuk dole, uznavam mate pravdu a prevalcovali ste ma argumentami, zamyslel som sa a beriem spat, naozaj
18.01.2011 | 09:44:13 | nstar Reagovat
pre zima24
pockaj si na tata india budu vyrabat ludovku za 50tisic, to bude este lepsie ako gec
18.01.2011 | 09:38:20 | nstar Reagovat
pro nstar :
Zatím to ale vypadá,že nejvíc plnou hubu keců máš ty.Takže konkretně : já mám tebou opovrhovaný Hyumdai Getz,a kamarád měl služební Fóbii 1,4.Jezdil jsem s ní taky,a můžu přísahat na to,že ve VŠECH kritériích,a hlavně spolehlivosti,je ten můj Getz lepší.A to vůbec nemluvím o HTP,jak by se s ním třeba dalo na frekventované silnici předjet,takový adrenalin zase opravdu nemusím.
18.01.2011 | 09:31:01 | zima24 Reagovat
pre nstar
K tej cine,ja som montoval kablove zvazky do audi TT a len jeden priklad.Na kabli boli tepelne poistky a dodavatel bol TAIWAN,tak co na to hovoriš a to o dalšich veciach sa ani nebudem zmienovat.Tak teraz je aj TT-čko čina a podobne štaty???Moj ujo byva v nemecku a na nemecke auta povedal,že nemci si kupuju Japonske auta a teta že nemecka kvalita je len iluzia kupujucich zakaznikov a to odrobila zopar rokov v strojarskej fabrike Manesman!!!K Daewoo a podob.zn.ja vlastnim dve auta Nexiu a Nubiru 2.0 combi a čuduj sa svete tie auta funguju velmi dobre a mam znamych co maju Espero a nedaju na ne dopustit.Prečo sa neopitaš majitelov tych aut?Daewoo je poskladane z sučiastok od GM /General Motors/ ,spojka,blok motora-HOLDEN.S,kable LG a podobne.Nie čina ale Korea a je tam vyspelejši priemysel ako u nás.Zial bohu a zato si možeme sami.Daewoo sklada namorne lode,ZBRANE,stavebnu techniku,mrakodrapy a automobilka sa dostala do konkurzu,lebo v azii bola v r.99 kriza a riaditel Daewoo spreneveril miliardy dolarov .Aj kia mala skončit,ale kupil ju Hiundai a Daewoo GM/CHEVROLET.K BMV je to velmi podarena značka ale ani jej sa nevyhybaju chyby a to niekedy fatalne:v Budapešti sa stala taka vec,že po 14000km sa odtrhol hriadel v prevodovke,auto išlo do nemecka,vyjadrenie po mesiaci žiadne!!!Takže ake ponaučenie z toho vypliva:Z činy je vela veci podarenych aj nepodarenych a všetko se toči okolo penazi,kedže tam ešte nedavno bol priemerny plat 2800sk!!!K Skode sa zatial vyjadrovat nebudem,ale vlastnil som aj tuto zn.
18.01.2011 | 09:30:29 | ppp Reagovat
Jerry a HaŤaPka
Zrovna Thalie petří mezi nejspolehlivější auta v segmentu a Megan si myslím nemá problém s kvalitou.To ovšem nemůžeme říci o Fabii.Všeobecně se jedná o nepovedé auto s dosti velkým počtem závad.Je celkem zajímavé kolika lidem vlastnící VW vadí značka Renault.Mě vadí na silnici pojízdný starý šroty,řidiči co mají neustále zapnutý mlhovky,nadávají blinkr při změně směru jízdy např. kruháč atd.Udělej si 8 hodin čas a spočítej kolik modelů na kolech dělá Renault a stejně na něco zapomeneš,to u VW je celkem snadný-Škoda 7 atd.
18.01.2011 | 09:22:49 | Kobyla Reagovat
RE: Jerry a HaŤaPka
"Zrovna Thalie petří mezi nejspolehlivější auta v segmentu"
Jako fór dobrý.............:-)))
10.07.2016 | 10:52:50 | Vašek | 194.228.20.* Reagovat
Jirka: nie som riaditel zemegule, no nie som ani snob. Nejazdim s BMW - to bolo kedysi este s E39, mam na nu krasne spomienky ale bola poruchova - bola to nafta. Nechapem z coho spociva tvoj nazor...ci potrebujes si rypnut. Ved tu obhajujem fabiu 1,2 htp s 265tkm.
Ja nemam pseudoterenak / hanbil by som sa v tom / je to proste len dalsia nalepka, ktoru nosi ista klientela / cest vynimkam /. Nepozeram z vrchu na ludi, ktori si kupia daciu alebo hjundaj. Opakujem, vadia mi ti, ktori tu maju potom plnu hubu kecov a opovrhuju majitelmi inych drahsich, ci lepsich znaciek. A to vsetko len preto aby si obhajili sami pred sebou svoju....
18.01.2011 | 08:08:42 | nstar Reagovat
Ne, technolgie F1 je použitá u HTP.
18.01.2011 | 06:08:55 | Reagovat
Kobyla
Odpovím ti otázkou: a myslíš si že "technologie použitá v F1 či u obřích lodních motorů" je použitá i u Thalie či Meganu ? :-)
18.01.2011 | 03:16:59 | Jerry Reagovat
Jerry
Myslíš si,že technologie použitá vF1 či u obřích lodních motorů je nic? No tak to si nejsem jistý.
17.01.2011 | 22:39:29 | Kobyla Reagovat
Kobyla
Jenže to samo o sobě ještě nic nezaručuje :-D
17.01.2011 | 22:32:30 | Jerry Reagovat
20:58 anonym
To je pravda,Renault si nezaslouží srovnání se VWŠkoda.Takový rozsah ve výrobě aut má málokdo a začneme tahači a končíme F1.
17.01.2011 | 21:30:21 | Kobyla Reagovat
Pánové, škodovka sice z daleka není nej, ale nesrovnávejte ji prosím s tím, co je vyrobeno pod značkou Renault. To si škoda opravdu nezaslouží.
17.01.2011 | 20:58:36 | Reagovat
nstar
Tak zrovna ta tebou opovrhovaná Kia byla tuším třetí v testu na 100 000km - (motory se rozebraly do poslední součástky a zjišt'ovalo se jejich opotřebení). Takže takovej šunt to asi nebude. Kromě toho poslední dobou vidím nejčastěji odstavené kvůli poruše právě BMW (naposledy předevčírem X3), takže s tou kvalitou asi nebude tak slavné. A k těm čínským a tuzemským výrobkům: bohužel české výrobky( sport. oděvy, obuv) mě zklamaly svojí kvalitou - zejména zpracováním, ale i materiály. Naopak některé výrobky tohoto druhu z Číny je na vysoké úrovni. Bohužel.
17.01.2011 | 20:24:27 | marne Reagovat
pre nestar
Fabia nie je zle auto , ale HTP motor sa im nepodaril. A ako vidim si dost velky odbornik na korejske auta. Isiel si uz vobec s nejakym? Pracujem v automotiv a viem , ze vsade sa setri, setri Mercedes, Audi atd. Korejci nie su spicka , ale tiez nie su na chvoste. Preto sa v Amerike velmi predava Skodovka. Skodovka ma dobru Oktaviu Superba.Fabia tiez nie je zla len ten dizajn podla mna trosku dobabrali , mala ostat sirsia a bez 3 valca.
17.01.2011 | 19:59:45 | hugo Reagovat
Co bylo už není
Fabia je malé auto a v provedení kombi sice má větší kufr,ale je opravdu hnusný.Motor htp nemá cenu hodnotit pro jeho problémovost,výkon a spotřebu mimo město.Ford,Hyundai,Kia či Renault nabízí za stejné peníze +-30 tis. kč podstatně více - lepší kvalitou,pohodlí a spolehlivost.Když vidím řidiče v tomhle "jezevčíku" tak je lituju a zároveň nechápu proč zrovna fabii.
17.01.2011 | 19:58:31 | Kobyla Reagovat
nstare ty budeš asi tipickej ředitel zeměkoule z východu.Píšeš,že máš Audi s BMW,Kia je podle tebe lowend a Thalii s Fabií znáš pomalu líp než výrobce.
17.01.2011 | 19:28:14 | Jirka Reagovat
nstar
Ta Kia má někdy víc českých dílů něž Škodovka...
17.01.2011 | 19:23:20 | Japan Reagovat
presne a ani sa tomu nedivim, to su proste rozdiely
17.01.2011 | 18:46:08 | nstar Reagovat
Souhlasím s tím, že Fabia má lepší jízdní vlastnosti a podvozek-alespoň pro mě. Určitě má i lepší zpracování a hodnotnější materiály v interiéru, přesnější řazení, atd.. Na druhou stranu je základní motor u Thalie dle mého lepší než HTP.
Ale proč se divit tomu, že Thalie nedosahuje kvalit Fabie. Pokud by se Fabie prodávala za 149000,- tak by se na ní taky muselo víc šetřit. Je to každého volba( ve které hraje roli finanční limit) co si koupí.
17.01.2011 | 18:34:17 | Myra Reagovat
este doplnim, ze uznavam aj Dynaudio aj Rotel a ze thalia znamena viac ako kia, dajvo, hjundaj
17.01.2011 | 18:03:05 | nstar Reagovat
Jirka: gramofon z CR nema v sebe suciastky z ciny - opakujem nemas prehlad a asi ani netusis ake gramce sa u vas robia...atd
Lubos: na znacku prihliadam asi takto - kupoval som si dlhe roky topanky z Brazilie /kto pozna vie co to znamena/ potom sa stalo to, ze ich zacali vyrabat v cine, nuz som si povedal nedam ja za to tie peniaze ale si objednam BOTAZ
alebo: a tu velmi prihliadam na znacku: Tesla je Tesla a ani Rotel alebo Dynaudio jej nesahaju po kotniky
Mna nezaujimaju znacky ako oukly a spol. Nie som snob POZOR.
Je mi jasne, ze repro vyrobene v CR poziva menice napr. sken spik alebo ine, ale uz to je zaruka a pocuvam, poznam, riesim. Viem, ze to co si kupim od nas je tak ako kedysi a doziju to aj pravnuci. Zlate ceske rucicky, panstvo uz davno v dobach minulych si od nas kupovali patenty znacky o ktorych by ste to nepovedali a dodnes ich pouzivaju, napr na gramce.
Zadalsie - aj v cine sa vyrabaju high end repro, viem o tom ale naco by mi boli ked vyrabame high end tu u nas.
Spat k autam, radsej ako thaliu v plnke si kupim fabiu sedan s 1,2htp, pretoze viem, ze to predam bez problemov, jazda je v tom neporovnatelne kultivovanejsia a poraza rozdiel tried, ked sa v tej fabii nachadza dostojnesi motor, nemam sa o com bavit. Napr 1,4 16V alebo 2,0 alebo 1,9TDI. Proste kto si zvykne na to auto, tazko sa mu presadne do hrackarskej thalie. Uz len ovladace su uplne neporovnatelne a nie zbytok auta. Octavia velmi tazko hlada premozitela v svojej triede i na stredne dalekom okoli. Ak by existovalo auto co ju prekonava, nemam problem si ho zadovazit. Ale ja fakt o nicom inom neviem. Okrem relativne BMW 3 alebo MB C, VW BORA/JETTA.
O korejskych autach sa vobec nebavme. Ja viem, ze spravili pokrok a maju 7 rokov zaruku a pamatam si doby ked sa predavali tica a espera, tiez to kazdy bral ako teple rozky - ale to nie su auta su to kramy bez ceny, je to obycajny lowend pre urcitu klientelu. Nikdy by som to nepustil ani do vozoveho parku a nie este domov.
By ma zaujimalo, keby vyrabaju 300PS sportiak, ci by majitelia proceedov pluvali na Porsche.
Nepaci sa mi kam smeruju vsetky automobilky vratane Skody ale stale je na vynikajucej urovni a ma viac plusov ako minusov.
17.01.2011 | 17:58:21 | nstar Reagovat
Jerry v muzeu Škoda je tenle skvost vystavenej rozebranej a je na bloku i možná na hlavě made in Poland a je to kousek od slévárny.
nstar nechápeš nic.Ty jseš ten co si radši připlatí za značku ne za kvalitu.O levných věcech z tržnice nebo z Tesca jsem nic neříkal.I auto je dneska spotřební věc i to tvoje BMW má omezenou životnost,výrobci kalkulují 250 000 km.A rozdíl v Gramofonu vyrobeným u nás a v Číně je ten,že ten u nás je spájenej českejma rukama z čínskejch součástek možná na český desce a čínskej je celej smontovanej v číně,ale nemusí to mít vliv na kvalitu.
17.01.2011 | 17:17:37 | Jirka Reagovat
nstar. nejdem Ti brať ilúzie, aj mi je to sympatické, že pozeráš na miesto výroby a podporuješ aj SK, či CZ trh, ale si na STRAŠNOM omyle, keď si myslíš, že Čína vyrába iba šunty:))
Čína je už DNES vyspelejšia ako CZ+SVK dokopy:)).
Tovar, ktorý tu vidíš, je síce brakový, pretože je určený na NAŠ trh, ale ak by si mal možnosť vidieť aj ten TOP, tak Ti padne sánka....
A vôbec nie je lacný.
Platí to od oblečenia, cez elektroniku, aj opbuv... prakticky skoro všetko.
V autách nás predstihnú takisto a tipujem, že W, príp. Skodu kúpi India, al. Čína tak do 10-20 rokov.
17.01.2011 | 17:16:56 | ľuboš Reagovat
koukám jak se dobře bavíte, pracuji jako auditor v automobilovém průmyslu. tak vím.... Díly, které vyrábíme pro německé značky - nesou od nás razítko Made in Germany, podotýkám, firma je u plzně. Na tohle vůbec nekoukejte. Důležité je .. Hergelstet in Deutschland - vyprodukováno v německu. to souhlasí vždy. Jinak do škody jsou díly z celé evropy. část produkce bloků je z polska.
17.01.2011 | 14:34:50 | martin Reagovat
nstar: Ale určitě chceš, aby i mobil fungoval, ne? Nebo nosíš pro jistotu tři? Pokud jde o ty mobily, tak zatím nejlepší zkušenost mám s Nokia 5110. Tehdy ještě made in Finland a baterie made in Czech Republic - ta vydržela 9 let, mimochodem.
17.01.2011 | 14:25:46 | Itall Reagovat
mobil? ved to je blbost, ktora mi je tak ukradnuta, ze ked mi padne do blata vobec ma to nezaujima
Ono sazrejme, ze asi vsetci maju subdodavatelov, ale napr CS firmy pouzivaju rolls rojs medzi tymto, konzumky pouzivaju no name z ciny atd...
samoska, ze za cenu domaceho kina znacky samskunk si kupis akurat tak potak...ale vsetko nieco stoji ale potom to ma diametralne odlisnu uroven. Holt potom ale takym pristrojom neblika 3D display vsetkymi farbami a neprehrava to usb mp3 a kraviny - co ja osobne obchadzam obluuuukom, no konzumenta to neuputa a ani by ho nenapadlo vycalovat x tisic za par repro, ktore maju rozmer A4papiera, ked za to moze mat, cele kino aj s LCD a osmimy kelimkami od jogurtu na stene.
17.01.2011 | 14:20:28 | nstar Reagovat
Až na to, že v Mladé Boleslavi mají slévárnu hliníku(tu tehdy potřebovali na hliníkové bloky Š1000MB) a tyto věci dělají tam. Kromě toho tam ještě slévají ocel a vyrábí brzdové bubny a části poloos...
17.01.2011 | 14:08:41 | Jerry Reagovat
A kde máte vyroben mobil, ten máte všichni nejméně jeden, ne?
17.01.2011 | 14:08:00 | Itall Reagovat
Jirka: len dodavam, ze creva nie su z ciny, podcenujes ceskych vyrobcov...hm
17.01.2011 | 13:46:09 | nstar Reagovat
Jirka: Nemas ziaden prehlad, zbytocne sa s Tebou bavit
skus si vyhladat gramofony, reproduktory, zosilnovace atd. z ČR. Rovnako sa to tyka SR.
Oblecenie mozem nastastie zatial menovat tiez rovnako a i dalsie elektrospotrebice. Niektore veci z snad raz niekedy opat Ceskoslovenska su omnoho omnoho dalej ako tie z Japonska alebo Ameriky. Rovnako potraviny, tu vobec nediskutujem a co sa da tak pochadza od nas. Skratka poctivy tovar je pre mna dolezitejsi ako nacancana spotrebka. Je to o prioritach a osobnom vkuse.
17.01.2011 | 13:43:44 | nstar Reagovat
nstar
Kde že vyráběj to tvoje oblečení a elektroniku?Nikde poblíž jsem žádnou oděvní fabriku nezahlíd a ektroniku u nás můžou maximálně montovat z čínskejch komponentů a na BMW možná ani ta kůže na sedadlech není z německý krávy.Tady je to spíš o tom jak si hlídaj kvalitu a je jedno kde to vyroběj.Na HTP bloky a hlavy dělaj snad poláci.
17.01.2011 | 12:51:27 | Jirka Reagovat
No ba, ovšem při výběru motorů pro společné projekty se snad nevybírají ty nejblbější. I když - dnes je možné všechno, třeba převáží výrobní cena. Na druhou stranu - to už si snad výrobci také spočítali, že auta se špatnou pověstí se hůře prodávají. Naštěstí pro výrobce je tu nový fenomén - poptávka v Číně a na dalších méně náročných trzích. Ti zblajznou všechno (zatím).
17.01.2011 | 12:06:55 | Itall Reagovat
Tam to nebude jenom o tom jestli umí vyrobit nebo ne. Ono vyvíjet spolu nebo převzít nějaký agregát je výhodný i jinak-hlavně finančně. Viz. 1.6THP BMW vs PSA, atd....
17.01.2011 | 11:56:04 | Myra Reagovat
Škodovka někomu slouží dobře a někomu ne. Na základě vlastní zkušenosti bych dodal, že to většinou není v uživateli, ale v kvalitě auta. Už také vybírám jinde, než u Škody. Konečně, Škoda si v prodeji vede velmi dobře, tak nikdo nemusí mít výčitky, že nepodporuje domácí fabriku :o) Pokud jde o Ford, tak maloobjemové motory má od Fiata (Ka - 1,2 benzin a 1,3 nafta), od Mazdy (Fiesta 1,25 benzin) a PSA (1,4 nafta), tak opravdu nevím, jestli umí dělat motory. Ty malé asi ne, jinak by je dělal.
17.01.2011 | 11:24:12 | Itall Reagovat
jasne, ze vsetko bude z ciny, vsetko ide iba k horsiemu
a jasne, ze niekomu posluzi dacia aj kia aj mne by posluzila - ja to neodcudzujem - ja odcudzujem ked niekto s kiou poukazuje, kritizuje a zhadzuje niekoho so skodovkou alebo vw atd.
Prave preto je tu tolko cinskych blbin a lacnych lidlov a podobnych nezmyslov, pretoze ludia su zvacsa konzum. Proste chcu vsetko a hned a za co najmenej, preto nema skoro vyznam vyrabat High end ako standart, tak ako to bolo kedysi
este raz neodcudzujem majitelov vozidiel, ktore neuznavam, vadia mi aroganti, ktori vykrikuju po ludoch, ktorym zalezi na kvalite aj na ukor kvantity a vdaka za tychto ludi...keby sme vsetci taki, tak nespominame na MB124 alebo 2,5TDI R5
17.01.2011 | 10:57:02 | nstar Reagovat
....a zase jsme u toho -je lepší koupit nové,a postupně odstraňovat mouchy,nebo koupit ojeté třeba 3 roky,které už má mouchy vychytané,a je o "X" tisíc levnější ????
Jak zde čtu,tak mají kolikrát nová auta víc závad a much,než nějaká ojetinka... :-))
Zdarec :-)
17.01.2011 | 10:32:47 | Jirka KOPR Reagovat
Ne každej si může dovolit BMW. Holt jsou lidi co jsou rádi i za Kie nebo Dacii. Ve finále jím poslouží stejně, protože najedou pár km ročně. Každopádně pokud jde o čínu, Škoda hledá dodavatele komponentů v Číně a myslím, že tento trend bude postupem času následovat stále více automobilek. Holt šetřit se musí.
17.01.2011 | 10:13:04 | Reagovat
moje oblecenie je vyrobene v CR a SR, elektronika to iste, vyhybam sa cinam a podobne
teda je fakt dobre ked clovek v kriklavych dididosoch vykrikuje na ineho v batovkach
a s tym roomsterom, mam audi a medved. Na medvedi mi odisiel distronic. Asi by som si nabuduce mal kupit kiu...????
Chlapci tu cenu ste mi nevysvetlili...aj najlacnejsie bavo stoji o moc viac ako skodovka a nema taku vybavu za tu cenu a niektori to kupuju, mali by sa spytat vas ako je to s tou kiou, poradte, take drahe bmw s najslabsim motorom a na svihadla a za tu cenu to si moze kupit iba...niekto kto nekupuje lacne harampadi!!!!!!!
17.01.2011 | 10:00:27 | nstar Reagovat
nstar
Dneska už Kia není levná korea,pokud to ještě srovnáš s Fordem tak ty ceny jsou cca stejný a jednotlivý modely podobný.Škoda je dražší,ale zase ti daj dealeři větší slevu.Max se to liší v dostupnosti výbav a zárukou.Je to o pereferencích zákazníků a simpatiím k jednotlivejm značkám.Značkovej maniaku nstare,podivej se na štítky kde to tvoje značkový oblečení je vyrobený.
17.01.2011 | 09:22:24 | Jirka Reagovat
nstar
Elektronika z Tesca?
No já si slavnou škodu koupil. Roomstera. Rodina se bude mít dobře. Mám ho rok. Najel jsem 20000 km. Odešel mi palubní počítač-výměna jakéhosi panelu v záruce, přestaly svítit budíky a středový panel-záruka. Přestal fungovat centrál-záruka. Už půl roku čekám na nějaké expertízy od pánu z MB a nic. Ale teď sem mi ulevilo, že mám Škodu- kvalitní elektroniku a ne nějakou Tesco ......
Příště si ale koupím Kiu. Protože jestli moje škodověnka pojede ve stejném rytmu, tak za rok, jakmile mi skončí záruka jsem v prdeli. Ta Kia i kdyby se srala stejně, má aspoň 7 let záruky.
17.01.2011 | 09:20:09 | Mirson Reagovat
Pro nstar :
Když použiju tvoje přirovnání,tak právě škodovky jsou "elektronika z Tesca",a navíc PŘEDRAŽENÉ !!!
17.01.2011 | 09:05:09 | zima24 Reagovat
ja perlim???
podla mna Kia a podobne auta su nakup asi ako rifle z burzy, elektronika z teska atd. Stale tie iste argumenty, ze je to lacne a plna vybava a bomba super silny motor - ale preco odbornici povedzte mi??? Vy co mate kie tak podla mna len cakate kedy sa uz konecne bude dat kupit cinske auto.
Ale povedzte mi, ste tak zadubeni, ze vas ohuruje cena. Ze si poviete naco by som do toho vrazal dalsich 50tisic ked inde mam za to viac atd...?A co zostatkova hodnota auta. U Skodovky sa nestane, ze ti ju poistovna zlikviduje ako totalku, ked to do teba naprasi nejaky mantak a je jedno kolko malo to auto nabehane, potom mas vsetky uspory spat!!!
Ja mam doma kvalitny zosilnovac bez vybavy. Ale urcite som kreten lebo som mohol kopec penazi usetrit a kupit si na trhu celu vezu s nalepkou 1500WATT. Taketo su vase argumenty a zmyslanie, takito ste a mne poviete, ze perlim. Kia a podobne su topanky z burzy!!! A kazdy kto to nosi ma na sebe tuto nalepku. Ale co je horsie snad nadavat niekomu, ze si kupil topanky od Batu....
17.01.2011 | 08:59:15 | nstar Reagovat
nstar
No ty perlíš...
17.01.2011 | 07:27:39 | Reagovat
Nevím, benzínové motory má Ford taky mnohem povedější než škodovka, v každém případě Kia i Ford mají mnohem povedější design, stačí se podívat na otřesný Roomster a novou Fábii, takové nesouměrné kusy plechu. Další věc je výbava, za ty samé prachy člověk dostane mnohem mnohem víc u konkurence..
17.01.2011 | 07:25:54 | Reagovat
Nebylo to moc šťastně formulováno- Kia má minimálně opravdu dobré motory CVVVT a Ford...podvozky. Takže jimi neoprvrhuji, ale stejně tak nemůžu souhlasit s tvrzením "HTP motor upravený z VW který je starý 30 let ". Čili s tím potvrzením od lékaře bych to taky nehrotil.
17.01.2011 | 00:51:46 | Jerry Reagovat
nstar
to jsi chtěl pobavit, nebo máš tu svou nepříčetnost potvrzenou lékařem?
16.01.2011 | 21:53:23 | Reagovat
nstar
No Ty budeš teda odborník .... V čem je Škoda o pár krokú napřed Ty Jarine? Zato HTP motor upravený z VW který je starý 30 let je světová špička! Kia nabízí minimálně to samé co koncern ale o 20% levněji .
16.01.2011 | 20:58:03 | japan Reagovat
nstar
kia a ford nie su alternativy ale dost krokov spat .................. no toto ma bude strasit dost dlho
16.01.2011 | 20:38:34 | brokro Reagovat
kia a ford nie su alternativy ale dost krokov spat
16.01.2011 | 18:52:03 | nstar Reagovat
Návrh
Tip pro Škodu Ml.Bol.: co takhle okopírovat jednoválec Briggs do sekačky,opatřit ho turbem a prodávat jako "Škoda-Dakar" ???
16.01.2011 | 10:50:53 | zima24 Reagovat
stejně mě tu něco nesedí. S hlavou má problémy jen 6V verze v první generaci(tedy 40kW). Bude to nějaká prkotina, ale servis autora recenze jisto jistě podojí. Proč vyměňovat zapalovací cívku, vstřikovač.. za 1500Kč, když se může vyměnit půlka motoru za 50 000Kč že jo?
Kolega z OC si před pár dny nechal vyměnit na Octavii 1,6 55kWzapalovací kabely v aut. servisu. Cena 3100kč!!...tak jsem se ho zeptal jestli mu tam dali pozlacené...
16.01.2011 | 01:31:50 | Jerry Reagovat
Tak Fabia Monte Carlo není jen o výkonu. Někomu se prostě líbí její design a to, že vybočuje z ředy. Ostatně ty sedadla s bočním vedením jsou moc povedené. To, že do ní nabízejí i HTP 44kW nevidím jako problém. Však vám ji nikdo nenutí ne? Máte tam na výběr z další ŠIROKÉ palety motorů. Pokud ji chce někdo s HTP-ať si ji klidně koupí s HTP :- Jeho věc, jeho peníze, jeho volba....
16.01.2011 | 01:23:57 | Jerry Reagovat
Alternativa je Ceed a nebo Fusion(Mazda 2).
15.01.2011 | 23:23:59 | japan Reagovat
poradte
prosim miestnych odbornikov o radu:
co je lepsia alternativa k vozom
Octavia alebo...
Fabia alebo...
fakt to chcem vediet, pretoze nedokazem si poradit, chcem teda vediet vhodne alternativy k tymto autam
dakujem
15.01.2011 | 21:25:50 | nstar Reagovat
ved kazdy hovori ako casto treba menit retaz ze motor jebne po 90tkm, no nic asi je tam motor z renaltu...
15.01.2011 | 21:20:47 | nstar Reagovat
HTP je uplna parodie sama o sobe a v provedeni Monte Carlo? to uz asi SKODA ztratila posledni zbytek soudnosti. Skoda auto - skoda penez.
15.01.2011 | 20:04:11 | Reagovat
HTP je uplna parodie sama o sobe a v provedeni Monte Carlo? to uz asi SKODA ztratila posledni zbytek soudnosti. Skoda auto - skoda penez.
15.01.2011 | 20:04:10 | Reagovat
kurva to je nespolhlive auto ani rozvody si to nevymeni samo
Nevymění, má řetěz.
15.01.2011 | 19:39:47 | joseeef Reagovat
škoda a fašisti
nikdy malý motory neuměli takže žádný div.jo přeplnit obsah to dokáže každý .Na malých motorech se ukážou motoráři takže soudruzi Helmuti v Boleslavi učit se učit se učit se.
15.01.2011 | 19:27:49 | Reagovat
rplf fuchs: dobre pises co pises, ja jazdim fabkou co ma za 5 rokov nalietane 265tkm a zistil som, ze asi este nikdy nikto nemenil rozvody a je to 47kW HTP, kurva to je nespolhlive auto ani rozvody si to nevymeni samo
15.01.2011 | 19:18:49 | nstar Reagovat
rolf fuchs
kodovka je tak mimo, že vyrábí a prodává a její hospodářský výsledek je těžce v plusu, což může být pro někoho mrzuté, že...
Dostal jsi mě, tak moc je to pro mě mrzuté, že jsem si musel koupit před půl rokem 2. oktávku.
Aby jsi mě pochopil, nejsem ani škodofil ani antiškodovák, jen říkám, že tohle je už trochu moc.
15.01.2011 | 18:54:41 | Honza Reagovat
rolf fuchs
To je fakt. Česi a Číňaňy koupí všechno
15.01.2011 | 18:52:23 | Reagovat
15. ledna 2011 | 14:23 | Anonym
PS-Zapoměl jsem na výmenu brzdových destiček,kotouče jsem ještě nechal :-)
15.01.2011 | 17:29:05 | Jirka KOPR Reagovat
15. ledna 2011 | 14:23 | Anonym
Vidíš,a co člověk,to názor.Zrovna v tom tvém "šlápnutí vedle" s tebou nesouhlasím.Mám fábku 1,2 12V,r.v.2005,kupoval jsem jí,když měla najeto cca 160 000km (mám zde recenzi).V tuto chvíli mám najeto cca 211 000km,a za mích najetých cca 55 000km jsem měnil pouze olej,filtry,svíčky,a baterku.Jinak auto absolutně bez závad,spotřeba oleje od od výměny do výměny ani ne 0,1l za cca 15 000km,auto jede a táhne perfektně (přisoudil bych to i díky chip tunningu,který již auto mělo při koupi),a spotřeba okolo 6,7l/100km,teď přes zimu vyšší,přes léto se dá i okolo 6ti litrů.
Takže z mé strany zatím absolutní spokojenost.
15.01.2011 | 17:27:51 | Jirka KOPR Reagovat
to Honza
no a co jako má bejt? Patrně přepokládají, že se to prodá. Škodovka je tak mimo, že vyrábí a prodává a její hospodářský výsledek je těžce v plusu, což může být pro někoho mrzuté, že...
15.01.2011 | 17:11:42 | rolf fuchs Reagovat
Ano. motor 1.2HTP není rozhodně žádná hvězda motorářství, nicméně znám fabie, co mají s tímto motorem najeto hrubo přes 150 tisíc a neznají problém. Navíc konkrétně tento motor je velmi velmi citlivý na způsob zacházení - prostě je to malolitrážní motůrek, který není určen třeba k tomu, aby denně jezdil Praha-Brno na plnej kotel - k tomuto účelu slouží motorizace, které ovšem nemožno koupit za 199900,-.
Dneska je to těžký - dřív existovaly značky, které byly drahé ale zároveň byly pro kupce zárukou dlouhověkosti.
To dnes absolutně neplatí - v automotive se šetří neuvěřitelným způsobem a co se dá ojebat se prostě ojebává, automobilky používají běžně a všude materiály a subdodavatele , které by si před deseti lety nedovolili "pustit" ani na ten nejlevnější model své produkce . I vývoj se zrychlil - máte nový model za dva roky facelift, za další dva nový model - nic není čas řádně otestovat, nemá cenu vychytávat mouchy.
Škodovka si v tomto směru drží ještě docela slušnou úroveň, to mi nikdo nevymluví, takže nějaký slaboduchý hemty typu "už jen ten název je výstižný" nejsou na místě. Skoro to spíš svědčí o úrovni pisatele, který nemá ani tolik fantazie, aby si vymyslel nick.
15.01.2011 | 17:06:35 | rolf fuchs Reagovat
HTP
Jóóó, HTP bude věčné. Pánové posílám odkaz pro pobavení
Škodovka je už totálně mimo, alespoň její vedení. Jak jinak si vysvětlit, že budou dělat z lidí takové blbce. Nový speciál Fábie Monte Carlo na moc hezkých černých hliníkách bude k dostání i s.....................pozor ANO 1.2HTP 44KW.
Bravo marketing Škoda, bravo.
http://auto.idnes.cz/fabia-s-falesnymi-svaly-special-monte-carlo-bude-i-s-1-2-htp-peb-/ak_aktual.asp?c=A110114_152958_ak_aktual_fdv
15.01.2011 | 16:59:33 | Honza Reagovat
Nejen htp, ale i 1.4TDI. Kolega má Roomstera s tímto motorem. Fajn autíčko, nejdřív se mi nelíbilo, ale ve správné barvě mu to sluší. Ale ten motor. Mám Citroen Saxo 1.5d. Archaický motor bez turba má stejné vlastnosti jako 1.4Tdi-spotřeba, výkon(díky velikosti auta samozřejmě), ale vždycky se mu směju, že mí 10 let starý auto má přirozenější zvuk než ten jeho 2 měsíce starej zázrak.
Samozřejmě si myslím, že Škoda dělá kvalitní auta, dobře dílensky zpracovaná, ale ty jejich TŘÍVÁLCE- to bych zakázal vyrábět.
15.01.2011 | 16:53:34 | Myra Reagovat
Já nehážu všechny škodovky do jednoho pytle. Neříkám, že to jsou špatný auta. Jen říkám, že HTP je šlápnutí vedle.
15.01.2011 | 14:23:26 | Reagovat
ŠKODA.... už jen ten název je dosti výstižný, že?
15.01.2011 | 12:27:06 | Reagovat
Zdarec,měl jsi holt smůlu na špatný kousek,což je špatné.Ale rozhodně bych neházel všechny Škodovky do jednoho pytle,holt záleží,jak se která povede :-)
15.01.2011 | 11:53:39 | Jirka KOPR Reagovat
Škoda věrná tradici
U stopětky taky motor zemřel od 90 do 120 tisíc km jak komu.
15.01.2011 | 11:40:51 | Reagovat
Bohužel, stejná zkušenost u mého auta. 90000 km připálený ventil či co.Stojí už několik měsíců před barákem a já jezdím mhd. V práci máme také jedno toto vozítko. To samé ve 125000, akorát u dvou válců.
Tenhle motor se zkrátka moc nepodařil
15.01.2011 | 08:41:19 | Reagovat
vaše závady mě sice mrzí, ale nevím proč hned všichni v servisu straší hlavou motoru a ŘJ, aby to v důsledku nebyla jen zapalovací cívka
15.01.2011 | 01:45:30 | Jerry Reagovat