Recenze Škoda Fabia
“Výborne auto, som spokojny.”

Autor recenze: Michal (29 let) všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2004 Typ motoru:1.2 HTP Stav km při koupi:0 km Stav km nyní:200 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 6 let Průměrná spotřeba: 5 l/100 km Vloženo: 2. 12. 2010

Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 10.0

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

10
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Auto nemalo žiadne poruchy.


Hodnocení a zkušenosti s autem

S mojim autom som velmi spokojný.Chodim pravidelne do servisu po 15.tis. KM a nemam žiadne zavady.Len bežne veci ako žiarovky..Továrenske autoradio mi niekedy nechce vybrat z CD mechaniky CD.Je tam aj orig. bateria . Ešte sa nestalo, aby nenaštartovalo na prvý krat. Motor ide ako hodinky. Dávam tam stále olel Mobil 1. Ma 64 koní a teda v kopcoch, ak je auto naložené, stráca dych, no ale ak ma auto 47KW/64 koni je to normálna vec. V meste však akceleruje perfektne. Motor, to nie je na bežne cestovanie po dialnici, tam je aj vyššia spotreba. Ja mam priemernu, ale to sa snažim jazdiť usporne, 5L. Na dialnici sa lahko dostane ale na 9L.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit:


Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Fabia

Vložit komentář

jirka

ahoj strací se mi olej auto nekouří jede normalně hlava a vana je přetěsněna ani pod autem nic není jenom jenom okolo víčka je olej dík za radu

31.08.2018 | 19:11:39 | fabie htp 1.2  | 77.48.233.* Reagovat

200tkm fabia bez poruchy-chacha...

Dobrý den, najde se někdo kdo by měl fabii s 200tkm bez poruchy?

25.06.2013 | 09:55:45 | Burian  | 90.183.226.* Reagovat

RE: 200tkm fabia bez poruchy-chacha...

Nemůžeš to tak brát,je jasné nad slunce že když jezdíš jak důchodce fabka hodné vydrží.HTP je hlavně pro důchodce a občasné Gran turismo.Nešetřit to tak jí máš už po smrti.

25.06.2013 | 10:12:45 | DDT  |  Reagovat

RE: 200tkm fabia bez poruchy-chacha...

DDTčko,HTPčko není na Grand Turismo stavěné-ty to samo víš.Ten člověk si prostě šetří svůj agregát jak jen může a vyplatilo se mu to tečka

25.06.2013 | 15:58:59 | Anonym II  | 90.178.147.* Reagovat

RE: 200tkm fabia bez poruchy-chacha...

Dobrý den,
asi před půl rokem jsem kupoval fabii jako rodinné auto s 180 000 najetými kilometry. Za tu dobu jsme s ní najeli zhruba 26 000 a kromě drobností jako je výměna olejů a stěračů jsme neměli problém. Brali jsme jí z auto esa a ze zkušenosti mohu fabii doporučit. Samozřejmě záleží hodně i na tom kdo s tím dříve jezdil. Naše Fabie byla po nekuřákovi, který se o ní evidentně dost staral.

Pěkný den MR

10.07.2013 | 13:50:29 | Mirek Rozsypal  | 194.228.7.* Reagovat

RE: 200tkm fabia bez poruchy-chacha...

NE!

10.07.2013 | 23:04:46 |   | 95.102.143.* Reagovat

to mě to nejde

to s mojí fabií to prostě nejde. snažím se o úsporku, ale fakt jsem se níž nedostal. a to jezdím sám. holt to tak neumím.

06.12.2010 | 08:07:13 | martin Reagovat

Tak předně nevím , že by výrobce NAHRADIL motory HTP turbem. Spíš nahradil "jednadvojkou" s turbem motory 1,4 a 1,6. Motory HTP v nábídce zůstaly. Co myslíš není to přesnější? Za druhé: Je asi o mě známo, že vlastním Octavii 1,6 55kW. Dlouhodobý průměr mám 7,5l/100. No jo jenomže - kolega z Octaviaclubu má tu samou Octavii s tou samou mororizací a dlouhodobý průměr má 5,8l/100. Řešil jsem to s ním několik večerů protože jsem tomu NEVĚŘIL!!! Teprve po doložení, natankováno versus ujeto, jsem si to sám vypočítal a fakt NEKECÁ!! Tak a teď globální otázka-kde je problém? Buď já jezdím jako debil a nebo je to něco mezi nebem a zemí? Jenže pak jsme na rozdíly přišli. On jezdí s prázdným autem a pouze delší trasy, kdežto já většinou s obsazeným a hlavně pouze krátké trasy-couračky. Je fakt, že on se naučil vyřazovat a fakt vychytal nějaký dobrý styl plynulé jízdy. Zkusil jsem to taky a najednou průměr za jednu 10Km trasu -studený start-teplota pod nulou-za 6,5l. Předtím ta samá cesta za 7,3!!(a to ještě bylo lepší počasí) Ha, řekl jsem si, na tom něco bude. Pochopitelně na to má vliv i kvalita benzínu, svíček, atd. atd., ale element mezi volantem a plynovým pedálem je neméně důležitý.

06.12.2010 | 01:23:54 | Jerry Reagovat

21:47: Už musím drichmať, takže iba krátko, Stando: Autor písal:pri "úspornej" jazde jazdí za 5 litrov..., keď jazdí úsporne stále, tak mu verím.

Zaujímavé je, že Skoda vyrába nahovno motory... bla-bla, mal si niekedy HTP? Ja nie, ale nemám dôvod neveriť neznámenu, že dokáže za spomínaných 5 l jazdiť a vysvetľoval som prečo. Pri "uspornej" jazde....

Zaujímavé je, že Ty dokážeš jazdiť aj za 4,2, ale už NIKTO iný nie je PAN DOKONALY...:(

P.S. To, že sa oháňaš nejakou "sociálnou sockou...., robotníckym hovnom", tak to som NEPOCHOPIl ani pri najlepšej vôli..:( TOTO je o autách a nejakej dôvere o odovzdávaní informácii... Akurát mi to potvrdilo, že máš zrejme nejaký duševný problém...:(

Mimochodom, valivý odpor pneumatík sa PRESNE meria. Skús si niekedy kúpiť napr. AUTO Tip, sú tam pravidelné testy.

Dokonca CELOROČNE pneu. majú nižší valivý odpor ako letné...Ale takému ako Tebe je je asi zbytočné niečo vysvetľovať...

Stando, choď už spať a netráp sa, že má niekto lepšie auto od C1..., lebo aj taká Fabia je NAOZAJ lepšia a hodnotnejšia.

Mimochodom, ak by si si vážil svojich ťažko zarobených peňazí, tak by si asi nikdy nevygrcal toľko peňazí za "niečo", čo OKAMŽITE po opustení predajne stratí 20-30 % z ceny...

A asi TOTO poznanie Ťa trápi najviac....

05.12.2010 | 22:26:06 | ľuboš Reagovat

Luboš

Luboši, ty jsi opravdu debil. Srovnáváš tady svého velkoobjemového diesela, který má takový přebytek výkonu, že opravdu může dosáhnout při lehtání plynu spotřebu okolo 5 litrů, s motorem HTP, o němž ví i jeho výrobce že stojí za prd a proto ho rychle nahradil turbem... a že se do mě navážíš za jakýkoliv můj příspěvek mi říká, že jsi zaujatý, že mě neustále dokola trapně nazýváš Standou a myslíš si, že jsem Standa, hovoří o tvém duševním rozpoložení. Prostě si vezmeš něco do hlavy a tvrdošíjně na tom trváš. Nebavíš mě ani ty, ani tvé debilní názory. Tak mě neotravuj. Moje příspěvky se týkají aut, o kterých ty nic nevíš, na rozdíl ode mne. Já jsem ta socka, to dělnické hovno, které holt má tu smůlu, že jak C1, tak fábii zná, to víš, na víc nedosáhnu a ojetiny nekupuju. Na to si svých peněz vážím. Ale to že věříš v nižší valivý odpor zimních gum může podpořit tvé šílené teorie, že HTP jezdí za 5 v průměru. Bože, takový blb a ještě se prezentuje veřejně.

05.12.2010 | 21:47:10 |  Reagovat

dušan

ok, já měl obavy. promiň

05.12.2010 | 20:45:11 | martin Reagovat

s fabii za 2,888 l/100Km

http://www.economyrun.cz/_cz/eco_run.htm

05.12.2010 | 20:27:48 |  Reagovat

samozřejmě jsem to nemyslel na martina

05.12.2010 | 20:15:31 | dušan Reagovat

18:14: Stando, že si zakomplexovaný z C1, OK, beriem to. Za to nemôžeš.

Ani za to, že si zrejme dedične hlúpy, za gény nikto nemôže.

Ale sa aspoň nesnaž robiť zo seba ešte väčšieho idiota, než si....:(

Ja Ti naozaj vrím, že iba Ty a Tvoje auto, diaľničný krížnik pri 150-170 km/h, kopec - nekopec berie max. 6,2 a všetky ostatné autá sú šmejdy.

Tak sa už konečne upokoj a nesmraď. Dík.

05.12.2010 | 20:04:38 | ľuboš Reagovat

dušan a anonym

nechápu proč zpochybňuješco jsem napsal. já mu přeci vyvracim tu zázračnou spotřebu. četls to vůbec do konce, nebo jsi součástí davu, bez svého názoru

05.12.2010 | 18:19:06 | martin Reagovat

Souhlas s dušanem. Řekl to jednou větou, i tobě Luboši. (Vlastně Kokotko Bajtalov)

05.12.2010 | 18:14:05 |  Reagovat

dušan

tos myslel na mě?

05.12.2010 | 16:39:04 | martin Reagovat

Průměr

Já chalanovi ani tobě nevěřím-nevíte co je to průměrná spotřeba.Ještě tu nezapomeňte uvádět spotřebu na volnoběh.

05.12.2010 | 16:21:49 | dušan Reagovat

jo, někde jsem tu četl, že to někdo měří podle plného hrdla. Už tomuto já nevěřím, protože já fabii mám a naplnit ji po hrdlo, to znamená problém. mě se to stávalo ze začátku a měl potíže s kolísánín otáček. v servisu řekli abych tankoval, jen dokud nevypne pistole. protože, pokud to někdo naplní až po okraj, tak omezí funkci aktivního uhlí a dává to špatné informace řídící jednotce. toto mě řekli v autorizovaném servisu. od té doby je pokoj.

05.12.2010 | 15:54:28 | martin Reagovat

ahoj. mám tutéž fabii, jako druhé auto, kupoval jsem ji novou a udržoval dle servisky, Má natočeno 125 000, bez jediné závady. že to je spolehlivé, tomu věřte, ale spotřeba??? mix město a cesta do práce 7, mimo město kolem 6,5 ale dálnice klidně i 10. takže. spolehlivé auto do práce, to ano. cestování určitě ne.

05.12.2010 | 15:49:01 | martin Reagovat

1.2 47kw

Mam polo s tymto motorom a spotreba je rovnaka ako u 206 1.1 44kw ktoru som mal predtim takze mozem porovnavat.Samozrejme polo taha o nieco lepsie ale je to zaklad takze v kopcoch treba predbiehat opatrne alebo vobec.

05.12.2010 | 14:27:06 | Majo Reagovat

Neviem prečo si niekto myslí, že sa autor recenzie chváli..:((. Čo by z toho mal, že Stando 19:13, toto dokáže IBA!! diaľničný krížnik C1:))

P.S. Jirka Kopr: To, že Ti to berie viac, neznamená, že iný to "NEMôŽE" mať za menej..:)), je to hlúposť. Na 607 s 2,2 mám min. PRIEMERNÚ podotýkam, 3,8, pri rýchlostiach okolo 70-80 mi to ukazuje okolo 3,5-4,0, pri jazde cez obec -60 okolo 3-4 l, ale nejako to nesledujem.

Pri dodržiavaní vyhlášky MIMO obec a cca 10-20% mesto aj pod 5 l, okolo 4,3-4,8.... a počítač meria dokonca o 0,1-0,3 l menej.

Meriam vždy po ústie nádrže, až sa nafta vylieva. Dá sa aj za 8,5-10 l, ale to už je od 3.000 otáčok vyššie, čo je 170 km a viac...
Takže osobne chalanovi VERIM.

04.12.2010 | 22:01:46 | ľuboš Reagovat

Pokud spotřebu odečítá jen z palubního počítače tak je možné že mu to ukazuje kolem pěti litrů.V reálu je třeba připočíst min. litr navíc,to je zhruba skutečná spotřeba.Takže ne pět ale šest.Ale když se někdo ukájí super spotřebou netřeba se vzrušovat,takových je v těhle recenzích překvapivě hodně.Ti rozumní co s těmi motory jezdí se již vyjádřili pravdivě že to rozhodně není za 5 l v průměru.Na to jak už bylo uvedeno jsou jiné motory.Tím nemám na mysli ani motor 1,9 tdi 77kw který mám možnost často kočírovat.Tam spotřeba při normální jízdě je skutečných cca 6 -6,5 l.Při úsporné jízdě tak 5,5 l.To ale fakt není jízda,ale trápení sám sebe a potažmo i motoru.

04.12.2010 | 21:45:10 |  Reagovat

4. prosince 2010 | 21:14 | Anonym

Tak to si opravdu jen myslíš.Nejsem žádný mladý závodník,nebo frajírek,co by na to musel šlapat,a předvádět se.Takže si myslím,že i ten "článek mezi pedálem a volantem" je úplně normální.Věř mi,že já mám s tímto motorem docela dost zkušeností,a na průměrnou spotřebu ani 5,5 litrů se prostě nelze dostat.
PS-Počítač mi absolutně nelže,samozřejmě vyzkoušeno i posle dotankování,atd...
To,že 1,4 16V žere míň,než HTP,tomu bych věřil.Nemá cenu se hádat z někým,kdo s tímto motorem nejezdí.

04.12.2010 | 21:41:26 | Jirka KOPR Reagovat

Kopr

Mám fabii 1.4 16v a jezdím za 5 - 5,5 l a to podle tankování,ne podle počítače,a to nejezdím do 80 km,ale do 100 km/h tolik o jiném motoru než htp.Htp bych si nikdy nekoupil,proto ho nemám důvod chválit,ale myslím,že při lehké noze se s ním dá jet do 5,5 l záleží jen na článku mezi pedálem a volantem.

04.12.2010 | 21:14:06 |  Reagovat

4. prosince 2010 | 18:12 | Anonym

Milý anonyme,věř mi,že číst umím,a také mi můžeš věřit,že udělat PRŮMĚRNOU spotřebu s tímto motorem 5l/100km je prostě nesmysl.To,co píše anonym podemnou,je absolutní pravda,pokud by měl průměr 5 litrů,znamenalo by to,že jel chvílemi třeba i za ty 3 litry na 100km,což je prostě nereálné...

04.12.2010 | 20:03:08 | Jirka KOPR Reagovat

I kdyby si se na nudličky rozkráááájel, s některými motory se slušná spotřeba dosáhnout nedá. I kdybys měl sebelehčí nohu na plynu a jel třeba 60. Těch pět litrů může chvilku dosáhnout /okamžitá spotřeba), ale ne průměrná. To by totiž musel také jezdit za 4, nebo za 3, protože jindy zase jede za 7 i za 8 (předjíždění, rozjíždění, zrychlování, jízda do kopce...) aby měl průměr 5. Takže, v reálu blbost. Na takovou spotřebu jsou tady úplně jiné motory (malé diesely, a hybridy :-)

04.12.2010 | 19:13:56 |  Reagovat

Spotřeba

Htp motor opravdu nemusím,takže ho v žádném ohledu nebudu chválit.Ty však asi neumíš číst,že?S každým motorem se dá zajet slušná spotřeba,znova se opakuji - musí se však mít lehkou nohu a jet asi do 80 km/h.

04.12.2010 | 18:12:28 |  Reagovat

Zdarec všem,že je auto bez závad-tomu bych věřil,ale té spotřebě 5 litrů nějak nevěřím :-(
Dnes jsme byli s přítelkyní v Berouně a nazpátek do Plzně,rychlost 110km/hod (tempomat),průměrná spotřeba cestou do Berouna 6,2l/100km,nazpátek ta samá rychlost 6,8l/100km.
Těch 5 litrů je podle mě výmysl-to je můj názor :-))
Zdááár :-)

04.12.2010 | 15:36:55 | Jirka KOPR Reagovat

Spotřeba

Dá se tomu věřit,ale musí mít hodně lehkou nohu a jezdit do 80 km/h.

04.12.2010 | 14:21:52 |  Reagovat

Re: marne

Tomu "bez závad" by se dalo věřit, ale spotřebě 5 litrů neuvěří nikdo :-)

03.12.2010 | 19:18:59 | Tycoon Reagovat

To zas bude komentářů, že je celá recenze výmysl - Fabia, a ještě k tomu s HTP, přece nemůže najet tolik km bez závad, ne? :-)

03.12.2010 | 18:30:23 | marne Reagovat