Rok výroby:2001Typ motoru:1,4Stav km při koupi:6 kmStav km nyní:76 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?6 letPrůměrná spotřeba:6 - 8 l/100 km l/100 kmVloženo:30. 11. 2007
U mojí Fábie asi po 50000odešlo čidlo elektroniky řízení, oprava v neautorizovaném servisu =3500,-Kč.
Po cca 60000 km odešly oba zadní tlumiče, a to mohu říci, ýe jsem jezdil pouze po silnicích a ne po terénu. Oprava v neautorizovaném servisu =3500,-Kč.
Po roce používání výměna pravého předního blatníku protože rezavěl.
Po dvou letech výměna levého předního blatníku protože taky rezavěl.
Po šesti letech opětovná výměna tentokrát obou předních blatníků protože opět rezavěly a to už po opravě. Nejhorší na tom bylo, že byly již rzí poškozeny i prahy ve styku s blatníky. Oprava po keklamaci u Auto Škoda =6800,-Kč a to je pouze za práci, materiál zaplatila fa. Auto Škoda.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Co se týká motoru tak jsem vcelku spokojený. Když člověk nejezdí jako Fitipaldi, tak se dá mimo město jezdit i za 6 litrů na 100 km. Průměrná kombinovaná spotřeba je v mém případě do 7 litrů přes léto až do 8 litrů přes zimu na 100 km.
Co se týká motoru, tak bez připomínek a bez závad celých zatím 76000 km provozu. Nejvíce mně zklamala pozinkovaná karoserie a blatníky, které rezavěly. Zavazadlový prostor je na krátkou verzi vcelku dostatečný, i když by mohl být i větší. Výbava vozu je hrozná. Co si člověk nedokoupí tak nemá. V základní výbavě není vůbec nic. Jízdní vlastnosti jsou oproti Š 100 a Š favorit 135 výborné.
Proti předcházejícím typům Fabie sedí na silnici jako přilepená. V zatáčkách i v městském provozu dobrá a bez připomínek. Účinnost brzd vynikající. Co se týká spolehlivosti, tak "zatím jsem nebyl zklamán". Doufám, že to vydrží i nadále. Co se týká ceny, tak v roce 2001 v dubnu jsem za Fabii Clasik 44 kW zaplatil 274 tisíc Kč +/- nějaké drobné.
Do základní výbavy jsem si nechal dodat pouze zástěrky, mlhovky a gumovou vanu do kufru (no ono se tomu říká vana, ale je to spíše vanička a je vysoká cca 2,5 cm). Jsem zatížen na vozy Škoda, ale pokud si někdy koupím jiné auto, tak už to Škoda nebude (za to vybavení a kvalitu je to škoda peněz). Japonci za stejné peníze dávají o 80% lepší výbavu a motory jsou i úspornější).
Nesetkali jste se prosím někdo s následující závadou? 4as od času se rozsvítí kontrolka SERVO-POKLES NAPĚTÍ, ale to by nebylo tak zlé jak to, že kolísí napětí, cca o 2V a tím poblikávají světla. Jak tuto závadu odstranit? Děkuji
no kazdy ma zrejme svoju skusenost.ja mam fabiu 1,4 16V 100HP,nema nejak extra výbavu,ale som s nou spokojný.co sa týka jazdných vlastnosti,motora..atd.mam najazdených 50tisic km,a zatial bez zavady,len výmena naplní,a samozrejme vymena ziaroviek.to patrí ku koncerne volkswagen.mal som 2pola mr 06,aj 07 faceliftovana verzia,ta prva bola 1,4 55KW,sportline.problem vstrekovanie,alternator,elektrika.druhy 1,2HTP 47KW,nemal naj ani 2000KM a hned to zacalo,snimac teploty oleja,nie je bohvie aký pocit ked vas nove auto necha na ceste,pokial neklesne teplota.no a renault...thalia kolega ju mal,a nadsený nebol.mal som uz cca 14 aut,cez alfu,fiat,vw,hondu,kiu,toyotu,bmw.ale sfabiou som vynimocne spokojný.sluzobne mam kiu sorento...dobra cena 700tisic za SUV je dobra,ale auto to je dobre tak zhruba ako traktor
No přístup do kufru je fakt na hov.. , ale ten objem je zrovna u Thalie prakticky monstrózní 510L. Lednici do toho bohužel nenarvu. Podnikám v oboru IT, takže mě to tolik nepálí. S Fabií bych se fakt nečapal.
Corolla je jiná kategorie vozů, nejen velikostí, ale i vším ostatním. Kufr u sedanu je opravdu neštěstí, ale holt koncepce vozu. Také jsem zápasil "jak to tam sakra narvu".
Nevím jak ty nejnovější (Aurisy),ale ta co jsem měl motor 1.4i 16V 65kW .Suprové řízení a brzdy . Ale prostorově to není o moc lepší jak Fabie hlavně vpředu, vzadu bylo více místa, kufr jsem měl sedana, tak tragický přístup do něj...vzpomínám se slzou v oku, jo dobré bylo když jsem se zmínil že ji chci prodat tak během odpoledne mi volali 3 známí že mají zájem, vzal ji hned ten první, to je výhoda Corolly :) Ale i přesto jsem teď více zpokojenější s Fabii MR´08 plná palba a motor ikdyž má o 6kW méně tak je CITELNĚ živejší...jo vývoj je vývoj :)
Ty prachy jsou šílený auto které je svým vnitřním prostorem vhodné pro důchodce a nebo mladý bezdětný pár by mělo stát i s dobrou výbavou méně.A pokud mě někdo chce napadat že nevím o čem píšu.Tak stačí přečíst moji recenzi je ted mezi nejnovějšíma.
uff to jsem si oddech, chvíli jsem uvažoval zda-li to byly mé peníze...ale pak jsem si vzpoměl ano byly. Chtěl jsem hlavně plnou výbavu a když jsem si vypočítal na kolik by mě vyšla Corolla v této výbavě tak jsem to vzdal...předtím jsem jezdil 4 roky s Corollou sice starší a slabší výbavou ale stačila.. 390k je slušná cena,s výbavou co mám by šla přes 450k a před "úpravou ceníků a výbav" v roce 2006 by vyšla na skoro 0,5 mega. Mám ji ve zrychlených odpisech, náklady bez DPH, úspora na daních tu cenu výrazně snižuje ... no a vo tom to je :)
No tak kdybych si kupoval auto podle toho kde mám známí a od toho odvozoval kvalitu, asi by mě všicni měly za debila. Každopádně nový auto by mělo vydržet minimálně záruční dobu a případné záruční opravy by měli proběhnout bez komplikací se servisem. To se ale u Škodovky neděje. POKUD NEMÁŠ ZNÁMÍ teda. Solit prachy do novýho auta se mi fakt nechce, asi nemám známí.
Mám opačné zkušenosti...všichni v mém okolí co vlastní Fabie a Octávie jsou spokojeni, samozřejmě to musí být pozdější modelové ročníky, Fabia tak do roku 2002 měla docela dost vad z výroby,otec jezdí Fabia sedan MR ´04 lítá s tím jak čert a mění jen pravidelné náplně a stěrače. O tom servisu je to hlavně o známostech, mám v mobilu známé ze značkového servisu, dám jim "2 čenta" na svačinku a auto mi dovezou až domů vše vyměněné dle mých požadavků s vyplněnou serviskou a dokladem.Učni ho ještě pořádně vyluxují a umyjí. Ale samozřejmě je to jen a jen o známostech. Dát auto anonymně do servisu bych se upřímně taky bál. Značkový servis Škoda samozřejmě taky zapůjčí náhradní vůz...Jezdil jsem i bez závad s Fabia II a Roomsterem, když je mají volné tak je známým občas půjčí na odpoledne na vyzkoušení...
Ono to s tou kvalitou u Fabie nebude tak slavné. Nemám vlastní zkušenosti, ale všichni známí, kteří si koupily novou Fabii splakaly nad vejdělkem. Hroznej servis, nezájem techniků, opravy drahý, atd. Třeba jen náhoda, ale štěstí pokoušet nebudu. V servisu u Renaulta, pokud se na Thalii objevý závada, dostanu náhraní vůz, nevim jak je to u Škodovky.
to je bez debat, ono cena co máš taky žádná sláva, mě vyšla na 386 000,- combi elegance 1.4 16V 59kW v plné palbě vč ESP,Sunsetu,park.čidel vzadu i toho slavného Symphony rádia co neumí mp3 (letělo hned za 4500,- pryč, bylo zadarmo tak mě to nebolelo a vyměnil jsem ho za contrukt) a dal tam rádio Sony s usb vstupem. To porovnání s Thálii pak vypadá hned jinak ... Ještě na závěr trochu si pleteš pojmy klima do Fabie I generace je climatic (tzv poloautomat ikdyž Škoda to nazývá automat.klima) climatronic je např. v octávii
Taktéž má Fóbii (služební) 1.4 16v 74kw - komplet v el., climatronic, ESP, noblesní origo radio, pytle. Bratru za 425.000kč . Tak to sorry, ale i když Renault není nic moc a Thalia se mi vůbec nelíbí, tak je to rozhodně proti Fóbii kauf. Za polovic, s adekvátní výbavou min. o 150.000kč levnější. Takže stůjme nohama na zemi. A že Fábka byla etalon spolehlivosti a kvality, to snad si může myslet jen někdo hodně mimo .
Byla to Renault Thalia, stála 215 000Kč. V této ceně je zahrnut: posilovač řízení, dálkový centrál, 2x airbag, klimatizace, vnitřní cirkulace vzduchu, el. okna, stav. volant, stav. sedačka, radio na MP3, ABS vč, EBV, denní svícení, zapalovač + popelník, ISOFIX a další ptákoviny jako boční lišty, zrcátka a kliky v barvě. 4x repro, atd.... Zdarma mi tam dali originální koberečky a povinou výbavu. Fabie za tuto cenu neexistuje a když, tak se slevou a bez ničeho.
Nesmíte vycházet z cen v katalogu, ty ceny jsou jen naoko navýšené aby Vám pak mohli dát slevu. Před 4 měsíci jsem koupil Fabia combi v plné palbě+doplňky vč ESP dostal jsem slevu z konečné ceny 58000,- a paket výbavy v ceně 23000,- zdarma. Napište kolik Vás vyšel ten renault a v jaké je výbavě, možná se nebudete stačit divit... Prodejci aut mají obecně navýšené ceny aby Vám pak mohli s jejich velkou důležitostí dát slevu, která je samozřejmě "jen pro Vás" :) .
Ceny u Škodovek jsou opravdu přemrštěné, kdyby byly o 50 000Kč u Fabie níž, byla by to velmi zajímavá koupě. Nedávno jsem kupoval nové auto Škodovku jsem do výběru vůbec nezahrnul. Vyhrál to Renault.
Myslím si, že to není až taková vyjímka, protože otec má to samé a zkorodovalo to (blatníky) po cca 3-letech a ještě se hádali o záruční opravu jsou to h.vada ! Zlatí japonci budu už brát 3-tího a co se týče koroze tak žádný problém. Jinak Škoda není až tak špatné auto, ale ve výbavě se prodává za cenu vozidla o třídu výš a Oktávia je kapitola sama pro sebe-vozidlo nižší střední třídy, za cenu střední třídy, s prostorem malého vozu (kromě kufru).
Ta koroze je divná-a u rok starého auta?S pozinkem? U Feldy bych to ještě dokázal pochopit, ale ani ta nerezla po roce....takže asi bude něco v nepořádku
Ja pracujem skoro 10 rokov v automobilovom priemysle a som si isty ze pri tych kilometroch, rocniku a beznom pouzivani tak skoro skodovka hrdzaviat nemoze.To bolo na 99percent burane pred predajom. Nieje to ziadna vynimka.Videl som stovky takych aut vratane Tuarega a to uz je potom ina kava :-)
Ja som mal tiež problém v tom, že až pri predaji Fabie po 7 rokoch mi v autobazáre pri meraní hrúbky laku zistili, že pravé predné dvere majú inú hrúbku laku a potom som mal čo robiť, aby som im dokázal, že auto nebolo havarované a žeto museli striekať ešte pred predajom v autosalóne !!
To spíše vypadá,že auto někde bouchli při nakládání,vykládání,vyměnili plechy přestříkali a poslali do prodeje.A člověk nic netuše koupí a pak se diví.
Neviem, čo tu trepete za hlúposti, ale autor ani slovom neporovnával vtedajšiu cenu s inými autami. Len stroho skonštatoval dva fakty. A to, že v roku 2001 zaplatil za auto 274 litrov a že ak si kúpi ďalšie auto, tak to nebude Škoda, lebo za rovnaké peniaze toho dostane u Japoncov viac. A to je myslím fakt, o ktorom je zbytočné sa dohadovať. Neviem, kde a kto v tomto videl zrovnávanie s konkurenciou v čase nákupu auta.
Nejak se mi to nezdá, kolik jezdí všude FÁBIÍ a žádná nemá s korozí problém a ty po roce vyměnuješ blatník- to jsi parkoval ve slané vodě, nebo to auto prošlo povodněma. Jinak reklamace je zdarma a nejen za materiál. Jinak to že jsi koupil v roce 2001 auto za 270 tkč a ted to srovnáváš s konkurencí je trochu nefér,protože v té době byly drahé všechny auta,cenová válka začla až od roku 2004.
Se podívejte kolik stály jiné auta jiných značek v roce 2001 a pak kecejte.To,že Škoda ty ceny pořád drží vysoké není chyba kokrétního modelu,ale chyba je spíše někde jinde.To by se pak ty německé auta neprodávaly vůbec.
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Fabia
Aaaa Jerry ma Fabku...Tak uz mi je jasny proc mi tolik oponuje :-).Ovsem nic ve zlem.
15.03.2009 | 15:04:38 | jamieson Reagovat
Problém
Nesetkali jste se prosím někdo s následující závadou?
4as od času se rozsvítí kontrolka SERVO-POKLES NAPĚTÍ, ale to by nebylo tak zlé jak to, že kolísí napětí, cca o 2V a tím poblikávají světla.
Jak tuto závadu odstranit?
Děkuji
08.10.2008 | 20:06:02 | Reagovat
to jerry
no kazdy ma zrejme svoju skusenost.ja mam fabiu 1,4 16V 100HP,nema nejak extra výbavu,ale som s nou spokojný.co sa týka jazdných vlastnosti,motora..atd.mam najazdených 50tisic km,a zatial bez zavady,len výmena naplní,a samozrejme vymena ziaroviek.to patrí ku koncerne volkswagen.mal som 2pola mr 06,aj 07 faceliftovana verzia,ta prva bola 1,4 55KW,sportline.problem vstrekovanie,alternator,elektrika.druhy 1,2HTP 47KW,nemal naj ani 2000KM a hned to zacalo,snimac teploty oleja,nie je bohvie aký pocit ked vas nove auto necha na ceste,pokial neklesne teplota.no a renault...thalia kolega ju mal,a nadsený nebol.mal som uz cca 14 aut,cez alfu,fiat,vw,hondu,kiu,toyotu,bmw.ale sfabiou som vynimocne spokojný.sluzobne mam kiu sorento...dobra cena 700tisic za SUV je dobra,ale auto to je dobre tak zhruba ako traktor
21.12.2007 | 22:03:57 | jerry Reagovat
Kufr
No přístup do kufru je fakt na hov.. , ale ten objem je zrovna u Thalie prakticky monstrózní 510L. Lednici do toho bohužel nenarvu. Podnikám v oboru IT, takže mě to tolik nepálí. S Fabií bych se fakt nečapal.
07.12.2007 | 11:13:59 | Grami Reagovat
Corolla je jiná kategorie vozů, nejen velikostí, ale i vším ostatním. Kufr u sedanu je opravdu neštěstí, ale holt koncepce vozu. Také jsem zápasil "jak to tam sakra narvu".
07.12.2007 | 11:07:34 | Radek Reagovat
To Radek
Nevím jak ty nejnovější (Aurisy),ale ta co jsem měl motor 1.4i 16V 65kW .Suprové řízení a brzdy . Ale prostorově to není o moc lepší jak Fabie hlavně vpředu, vzadu bylo více místa, kufr jsem měl sedana, tak tragický přístup do něj...vzpomínám se slzou v oku, jo dobré bylo když jsem se zmínil že ji chci prodat tak během odpoledne mi volali 3 známí že mají zájem, vzal ji hned ten první, to je výhoda Corolly :) Ale i přesto jsem teď více zpokojenější s Fabii MR´08 plná palba a motor ikdyž má o 6kW méně tak je CITELNĚ živejší...jo vývoj je vývoj :)
07.12.2007 | 10:38:24 | Roman Reagovat
To Roman
No Corolla je jiná liga.
07.12.2007 | 10:28:34 | Radek Reagovat
Předražené
Ty prachy jsou šílený auto které je svým vnitřním prostorem vhodné pro důchodce a nebo mladý bezdětný pár by mělo stát i s dobrou výbavou méně.A pokud mě někdo chce napadat že nevím o čem píšu.Tak stačí přečíst moji recenzi je ted mezi nejnovějšíma.
07.12.2007 | 10:25:29 | sparrow1 Reagovat
To Radek
uff to jsem si oddech, chvíli jsem uvažoval zda-li to byly mé peníze...ale pak jsem si vzpoměl ano byly. Chtěl jsem hlavně plnou výbavu a když jsem si vypočítal na kolik by mě vyšla Corolla v této výbavě tak jsem to vzdal...předtím jsem jezdil 4 roky s Corollou sice starší a slabší výbavou ale stačila.. 390k je slušná cena,s výbavou co mám by šla přes 450k a před "úpravou ceníků a výbav" v roce 2006 by vyšla na skoro 0,5 mega. Mám ji ve zrychlených odpisech, náklady bez DPH, úspora na daních tu cenu výrazně snižuje ... no a vo tom to je :)
07.12.2007 | 10:11:12 | Roman Reagovat
bože ta češtin
no nejsem Komenského potomek tak to přežiji, ale ta tvoje čeština je katastrofa...
07.12.2007 | 09:59:37 | Roman Reagovat
To Roman
Fajn, CLIMATIC. Ovšem 390L za takový miniauto není úplně normální cena. Ovšem Tvoje peníze.
07.12.2007 | 09:59:09 | Radek Reagovat
Známí
No tak kdybych si kupoval auto podle toho kde mám známí a od toho odvozoval kvalitu, asi by mě všicni měly za debila. Každopádně nový auto by mělo vydržet minimálně záruční dobu a případné záruční opravy by měli proběhnout bez komplikací se servisem. To se ale u Škodovky neděje. POKUD NEMÁŠ ZNÁMÍ teda. Solit prachy do novýho auta se mi fakt nechce, asi nemám známí.
07.12.2007 | 09:56:50 | Grami Reagovat
Ono taky záleží jak se majitel k autu chová
Mám opačné zkušenosti...všichni v mém okolí co vlastní Fabie a Octávie jsou spokojeni, samozřejmě to musí být pozdější modelové ročníky, Fabia tak do roku 2002 měla docela dost vad z výroby,otec jezdí Fabia sedan MR ´04 lítá s tím jak čert a mění jen pravidelné náplně a stěrače. O tom servisu je to hlavně o známostech, mám v mobilu známé ze značkového servisu, dám jim "2 čenta" na svačinku a auto mi dovezou až domů vše vyměněné dle mých požadavků s vyplněnou serviskou a dokladem.Učni ho ještě pořádně vyluxují a umyjí. Ale samozřejmě je to jen a jen o známostech. Dát auto anonymně do servisu bych se upřímně taky bál. Značkový servis Škoda samozřejmě taky zapůjčí náhradní vůz...Jezdil jsem i bez závad s Fabia II a Roomsterem, když je mají volné tak je známým občas půjčí na odpoledne na vyzkoušení...
07.12.2007 | 09:50:34 | Roman Reagovat
Kvalita
Ono to s tou kvalitou u Fabie nebude tak slavné. Nemám vlastní zkušenosti, ale všichni známí, kteří si koupily novou Fabii splakaly nad vejdělkem. Hroznej servis, nezájem techniků, opravy drahý, atd. Třeba jen náhoda, ale štěstí pokoušet nebudu. V servisu u Renaulta, pokud se na Thalii objevý závada, dostanu náhraní vůz, nevim jak je to u Škodovky.
07.12.2007 | 07:16:44 | Grami Reagovat
Pořád je Fabia kvalitnější než Thalia
to je bez debat, ono cena co máš taky žádná sláva, mě vyšla na 386 000,- combi elegance 1.4 16V 59kW v plné palbě vč ESP,Sunsetu,park.čidel vzadu i toho slavného Symphony rádia co neumí mp3 (letělo hned za 4500,- pryč, bylo zadarmo tak mě to nebolelo a vyměnil jsem ho za contrukt) a dal tam rádio Sony s usb vstupem. To porovnání s Thálii pak vypadá hned jinak ... Ještě na závěr trochu si pleteš pojmy klima do Fabie I generace je climatic (tzv poloautomat ikdyž Škoda to nazývá automat.klima) climatronic je např. v octávii
07.12.2007 | 05:53:58 | Roman Reagovat
To Roman
Taktéž má Fóbii (služební) 1.4 16v 74kw - komplet v el., climatronic, ESP, noblesní origo radio, pytle. Bratru za 425.000kč . Tak to sorry, ale i když Renault není nic moc a Thalia se mi vůbec nelíbí, tak je to rozhodně proti Fóbii kauf. Za polovic, s adekvátní výbavou min. o 150.000kč levnější. Takže stůjme nohama na zemi. A že Fábka byla etalon spolehlivosti a kvality, to snad si může myslet jen někdo hodně mimo .
06.12.2007 | 21:32:37 | Radek Reagovat
a co na kvalitu?
Tam renault pokulhává citelně, cena to nevyváží, mám motor 1.4 16V 59kW nej benzín pro Fabku I generace (reakce na tu narážku na 3 válce)
06.12.2007 | 19:47:47 | Roman Reagovat
Taky dražší, sem spíš zaměřen na praktičnost a né na design.
06.12.2007 | 16:47:14 | Grami Reagovat
Nic proti Thalii ale fabka Kombi je přece jenom o kapku hezčí.
06.12.2007 | 14:40:22 | sparrow1 Reagovat
To Grami
A zapoměls to podstatný - 4 válce.:-))
06.12.2007 | 13:16:45 | Radek Reagovat
Výbava vs. cena
Byla to Renault Thalia, stála 215 000Kč. V této ceně je zahrnut: posilovač řízení, dálkový centrál, 2x airbag, klimatizace, vnitřní cirkulace vzduchu, el. okna, stav. volant, stav. sedačka, radio na MP3, ABS vč, EBV, denní svícení, zapalovač + popelník, ISOFIX a další ptákoviny jako boční lišty, zrcátka a kliky v barvě. 4x repro, atd.... Zdarma mi tam dali originální koberečky a povinou výbavu. Fabie za tuto cenu neexistuje a když, tak se slevou a bez ničeho.
06.12.2007 | 11:26:27 | Grami Reagovat
to grami
Nesmíte vycházet z cen v katalogu, ty ceny jsou jen naoko navýšené aby Vám pak mohli dát slevu. Před 4 měsíci jsem koupil Fabia combi v plné palbě+doplňky vč ESP dostal jsem slevu z konečné ceny 58000,- a paket výbavy v ceně 23000,- zdarma. Napište kolik Vás vyšel ten renault a v jaké je výbavě, možná se nebudete stačit divit... Prodejci aut mají obecně navýšené ceny aby Vám pak mohli s jejich velkou důležitostí dát slevu, která je samozřejmě "jen pro Vás" :) .
06.12.2007 | 09:55:29 | Roman Reagovat
Ceny
Ceny u Škodovek jsou opravdu přemrštěné, kdyby byly o 50 000Kč u Fabie níž, byla by to velmi zajímavá koupě. Nedávno jsem kupoval nové auto Škodovku jsem do výběru vůbec nezahrnul. Vyhrál to Renault.
06.12.2007 | 07:26:26 | grami Reagovat
Koroze
Myslím si, že to není až taková vyjímka, protože otec má to samé a zkorodovalo to (blatníky) po cca 3-letech a ještě se hádali o záruční opravu jsou to h.vada ! Zlatí japonci budu už brát 3-tího a co se týče koroze tak žádný problém. Jinak Škoda není až tak špatné auto, ale ve výbavě se prodává za cenu vozidla o třídu výš a Oktávia je kapitola sama pro sebe-vozidlo nižší střední třídy, za cenu střední třídy, s prostorem malého vozu (kromě kufru).
06.12.2007 | 03:51:58 | Jan.Werner Reagovat
Ta koroze je divná-a u rok starého auta?S pozinkem? U Feldy bych to ještě dokázal pochopit, ale ani ta nerezla po roce....takže asi bude něco v nepořádku
04.12.2007 | 17:57:55 | Reagovat
Korozia
Ja pracujem skoro 10 rokov v automobilovom priemysle a som si isty ze pri tych kilometroch, rocniku a beznom pouzivani tak skoro skodovka hrdzaviat nemoze.To bolo na 99percent burane pred predajom. Nieje to ziadna vynimka.Videl som stovky takych aut vratane Tuarega a to uz je potom ina kava :-)
03.12.2007 | 12:49:49 | Roman Reagovat
Jaký že čidlo ? Hallův snímač otáček ?? ten snad stojí asi pětikilo,ne ??
02.12.2007 | 12:23:34 | Reagovat
Búchance pred predajom
Ja som mal tiež problém v tom, že až pri predaji Fabie po 7 rokoch mi v autobazáre pri meraní hrúbky laku zistili, že pravé predné dvere majú inú hrúbku laku a potom som mal čo robiť, aby som im dokázal, že auto nebolo havarované a žeto museli striekať ešte pred predajom v autosalóne !!
02.12.2007 | 08:39:59 | Manobb Reagovat
To spíše vypadá,že auto někde bouchli při nakládání,vykládání,vyměnili plechy přestříkali a poslali do prodeje.A člověk nic netuše koupí a pak se diví.
01.12.2007 | 21:07:50 | fanfantulipan Reagovat
Neviem, čo tu trepete za hlúposti, ale autor ani slovom neporovnával vtedajšiu cenu s inými autami. Len stroho skonštatoval dva fakty. A to, že v roku 2001 zaplatil za auto 274 litrov a že ak si kúpi ďalšie auto, tak to nebude Škoda, lebo za rovnaké peniaze toho dostane u Japoncov viac.
A to je myslím fakt, o ktorom je zbytočné sa dohadovať. Neviem, kde a kto v tomto videl zrovnávanie s konkurenciou v čase nákupu auta.
01.12.2007 | 20:16:05 | Petrík Reagovat
Nejak se mi to nezdá, kolik jezdí všude FÁBIÍ a žádná nemá s korozí problém a ty po roce vyměnuješ blatník- to jsi parkoval ve slané vodě, nebo to auto prošlo povodněma. Jinak reklamace je zdarma a nejen za materiál. Jinak to že jsi koupil v roce 2001 auto za 270 tkč a ted to srovnáváš s konkurencí je trochu nefér,protože v té době byly drahé všechny auta,cenová válka začla až od roku 2004.
01.12.2007 | 17:48:45 | Reagovat
A co máš ty igore? Pochlub se! Já bych to viděl na nějakou votuněnou stodvácu.
01.12.2007 | 16:33:48 | Renesis Reagovat
V Škodovke sú na rozdiel od iných áut pozinkované plechy len v katalógu? Alebo v roku 2001 ešte nevedeli, čo to je?
01.12.2007 | 16:00:32 | Petrík Reagovat
Se podívejte kolik stály jiné auta jiných značek v roce 2001 a pak kecejte.To,že Škoda ty ceny pořád drží vysoké není chyba kokrétního modelu,ale chyba je spíše někde jinde.To by se pak ty německé auta neprodávaly vůbec.
01.12.2007 | 15:53:26 | Fanfaulipan Reagovat
Ty seš asi dobrej dement
Tos na to fakt přišel brzy po 6 letech, že vyhodit 270 litrů za tuhle mrdku je fakt docela škoda.
01.12.2007 | 13:50:18 | Igor Hnízdo Reagovat
máš recht
Kruci chlape vystihl si to přesně. Mám slzu v oku.
01.12.2007 | 13:45:22 | grami Reagovat