Rok výroby:2010Typ motoru:1.2HTP 44kWStav km při koupi:0 kmStav km nyní:44 444 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?6 měsícůPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:7.5 l/100 kmVloženo:6. 9. 2013
otvaranie kufra cez tlacidlo na vodicovych dverach kastlik pod autoradiom 1.2HTP + tazka prevodovka dizajn oproti Fabii 1
Závady a opravy na autě
oprava zlomenej kabelaze veducej do vodicovych dveri
Hodnocení a zkušenosti s autem
Je to firemne vozidlo, auto mam 6 mesiacov od cca 40.000km Sam by som si Fabiu nekupil, ale firma sa nepyta, len poskytne.
Fabia 2 FL sa mi celkom paci, hlavne dizajn prednej casti je konecne ok po FL, ale zadok je dizajnersky nepodareny.
Interieru vizualne nemam co vytknut, po FL ma krajsie budiky, je to zakladna vybava takze vsade cierny plast, na dotyk neprijemny lacny. Komfortne som necakal nic priestranne, ale Fabia 1 bola pohodlnesia. Mne sa vo Fabii 2 sedi zle! Kastlik pod radiom trci do kolena. No co sada robit. Ale chvalim ticho! Super odhlucneny podvozok aj motor. Za konstrukcny nepodarok povazujem tlacidlo otvarania batozinoveho priestoru. Idem do auta, ako prve chcem otvorit kufor. Ejha, neda sa !! Navod: Ako prve otvor vodicove dvere, potom bud, otoc kluc, alebo dvere zatvor a zasa otvor. Tento ukon "pusti" napatie do zadneho zamku a potom stlac tlacidlo a je to !! Fakt bohovske, gratulujem Skodovke za tento tah.
Motor 1.2 HTP 44kW zrejme nejaka Eko verzia, ved po meste sa nelieta, beriem to. Ale vdaka dlhej prevodovke - je dlhsia ako ma moj sukromny Accord s motorom 1.8 a kolegov Renault Laguna 2.8 benzin, je dynamika zabita a spotreba je vysoka - zerie rovnako ako moj stary Civic 1.5 84kW. Koho bol toto napad ?
Podvozok je tichy na male auto celkom stabilny aj vdaka obutiu 185/55/15 a komfortny, ale akonahne sme v aute 4 tak je to skackajuca opicka.
Brzdy su ok.
Doplnění recenze ze dne 25.02.2014
Stav km nyní: 53 566 km
Aktualizujem poruchy vozidla. 47.000km nemoznost radit 3 a 4 prevodovy stupen 49.000km preskocila rozvodova retaz ... hop ostatne netreba rozvijat, nasledovala generalka hlavy a vymena rozvodov 53.000km asi zaseknuty plavak
Motor o kterém píšeš,doufám 1.2Htp 44Kw 8ventilů.Jde o sportovní vůz který potřebuje šanci něco dokázat.Jde o repliku škoda 120lr.Neboj se vytáčet a uvidíš že policie nemá šanci,jako třeba passat R36.A to mi věřte.
06.09.2013 | 10:00:06 | Anonym II
| 90.178.147.*Reagovat
RE: více než čekáš
Myslím že s motorem 1.0 MPI je větší sranda!..na to HTP nemá.
To jo....jen že moje 14 let stará felda 1,3 posílá tyto motory do potupné porážky....to když na to cápnu a vytočím to,tak policejní passat za 2 sekundy není ve zpětném zrcátku vidět :-D :-D
Nevím jestli byla 120lr,byla 130LR nebo 120S případně 130RS nebo ještě vyjímečná 200RS....ale na ty nešahejte,tyhle auta dokáží ještě dnes plno aut pěkně prohnat
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Fabia
1.2 HTP nebude 8v ale 6V pripadne 12v kedze ma 3 valce.
16.09.2013 | 13:32:57 | klb | 81.89.63.* Reagovat
více než čekáš
Motor o kterém píšeš,doufám 1.2Htp 44Kw 8ventilů.Jde o sportovní vůz který potřebuje šanci něco dokázat.Jde o repliku škoda 120lr.Neboj se vytáčet a uvidíš že policie nemá šanci,jako třeba passat R36.A to mi věřte.
06.09.2013 | 10:00:06 | Anonym II | 90.178.147.* Reagovat
RE: více než čekáš
Myslím že s motorem 1.0 MPI je větší sranda!..na to HTP nemá.
06.09.2013 | 14:06:44 | | 62.245.124.* Reagovat
RE: více než čekáš
To jo....jen že moje 14 let stará felda 1,3 posílá tyto motory do potupné porážky....to když na to cápnu a vytočím to,tak policejní passat za 2 sekundy není ve zpětném zrcátku vidět :-D :-D
Nevím jestli byla 120lr,byla 130LR nebo 120S případně 130RS nebo ještě vyjímečná 200RS....ale na ty nešahejte,tyhle auta dokáží ještě dnes plno aut pěkně prohnat
06.09.2013 | 15:49:42 | Rambo-x | 109.238.43.* Reagovat