Rok výroby:2008Typ motoru:1,2 44kwStav km při koupi:0 kmStav km nyní:11 500 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?10 letPrůměrná spotřeba:7,5 l/100 kmVloženo:22. 4. 2009
Auto mám už více než 10 měsícu a řekl bych, že si nemohu stěžovat, sice se na začátku vyskytli problémy, ale to se po měsíci vyřešilo. Nejsem někdo, kdo potřebuje silné auto, ale pro mně a mou rodinu je to dostačujicí. Absolovali jsme cestu do itálie a auto vzládlo bez problémů tam i zpět. Spotřebu mám tak 13-14 km/litr. Určitě kdybych mohl tak bych ji zanic nevyměnil.
Ani ti nevím , co mají moji známí a příbuzní, ale já měl 5 let Sierru 2.0 DOHC a spotřeba průměr 7 litrů, chce to umět jezdit a né mít tisíc "známých", teď mám Thalii 1,4 8V a spotřeba je de facto stejná, takže...............
Spotřebu 10 litrů a vyšší dosáhli i testovací jezdci, rovněž tak novináři kteří ji testovali. Takže jsou to všechno kokoti, kteří by měli vrátit řidičák??? A když si kupuji v dnešní době auto, tak samozřejmě i na dálnici - neboť dálnic přibývá, a já nebudu jezdit kanálama jen proto, že jsem si koupil auto na hovno. To jsem neviděl - rozdělovat auta na jízdu po dálnici a mimo ni. Snad za dob Trabantů - ale i ty frčely po dálnici i s karavanem. Takže byly lepší? PRO HELIGON: Moj známy mal.... moj známy mal... neustále omílaná věta. Takže tvoji známí měli, ty ale nemáš nic, že? Jen se tu rád hádáš. Tak si napiš domácí úkoly a mazej na dětské hřiště mezi kamarády povídat si o autech.
"směsice okresky/vesničky,ale i města ,a průměrná spotřeba vyšla na 6.4 l, jel jsem dle předpisů-čili 50-60 město-vesnice, 90-100 km-h okresky" když já takhle pojedu s motorem 2,0benzín(102kW) tak mi to vezma cca 6,5 taky:) když pojedu 60 obce, ale okresky 140-150, tak mi to vezme cca 7,5-8:)Ale HTP už při tomto stylu vezmě těch 10:-) to je vtipné:-)
Uplne s tebou súhlasím,tiež mám 1.2 Fabku-51kw a používam ju väčšinou na cestu do práce.Tá spotreba ,ktorú uvádzaš je presná presne také hodnoty dosahujem aj ja,ten čo tu píše o10litroch ,by mal naozaj znovu absolvovať autoškolu.A tak isto s tebou súhlasím,že ten čo si kúpi Fábiu s týmto motorom si ju nekupoval na dlhé dialničné úseky,ale niektorým to tu budeš úplne zbytočne vysvetlovať!
je jasny pelikan, ten isty vzacny druh idiota, u k´toreho normalny clovek nevie ci si robi srandu alebo je ozaj taky neinteligentny.. a prezradil si sa jednou vetou .. moj znamy ma
Tak já budu pouze mluvit sám za sebe. Vlastním ROOMSTERA 1.2 HTP,a první jízda ze salonu s naprosto syrovým motorem, délka jízdy 164 km, směsice okresky/vesničky,ale i města ,a průměrná spotřeba vyšla na 6.4 l, jel jsem dle předpisů-čili 50-60 město-vesnice, 90-100 km-h okresky. Po dálnici jsem nejel.nebot jsem ještě neměl dal. známku. To vše na širokých pneu 195/55 r 15. Ten kdo s htp jezdí za 10l, by mněl vrátit řidičák a znovu do autoškoly. Netvrdím, ta spotřeba v roku 2009 není žádný zázrak, ale je solidní. Fábii musíte ještě min. 0.5 l odečíst, protože je fakt o dost menší a hlavně lehčí. Jediné mínus je spotřeba na dálnici při např. 130 a výš.....Ale předpokládám, že ten kdo koupí htp, ví že tento druh cesty zas tak často nepoužívá. Opakuji- je to pouze má zkušenost s motorem 1.2 12v 51 kw. p.s. jen pro dokreslení, dlouhodobou mám 6.9l, ale to je de-fakto furt se studeným motorem, do práce to mám 6 km tam a 6 km zpátky.( RÁNO DO KOPCE- ODPOLEDNE Z KOPCE, žádné rovinky )
Dálnice s využitím 130 km/h je tak 7-8 l, jestliže někdo jede nějak zběsile, předjíždění, brzdění, řazení, vytáčení, tak nelze vyloučit i znatelně více. To je ovšem každého věc.
HTP 51 kW má mimo město 4,9 l. Taková spotřeba je možná při úsporné jízdě pouze z vyšší nadmořské výšky do nižší, tedy z kopce. Jinak by se nesmělo brzdit, akcelerovat, rozjíždět se apod. Čili v reálném provozu, je-li cíl ve stejné nadm. výšce, jako start, je nedosažitelná. Alespoň při stylu jízdy, který by se dal nazvat normální, tzn. bez vypínání motoru, s normálním využitím převodovky, bez velkého zdržování ostatních účastníků provozu, apod. Vyzkoušeno. S minimálním brzděním, s využitím nulové spotřeby při deceleraci, předvídavým stylem jízdy se dá mimo dálnici a město jet tak 5,1-5,3. S plným využitím rychlostních limitů. Auto technicky v pořádku se předpokládá.
Já jsem nepsal že jsem měl cihlu na podlaze a jel 160, to jsem jen chvilkově vyzkoušel maximálku. Jel jsem neustále 135-145 z polovičním zatížením. A je vidět že jsi v životě neměl auto nad 2.0L pochopil bys jaké obrovské výhody má vyšší obsah. Nejsem nějaký fanda Oplů, ale to auto umělo jet pod 7L, to je samo exterém ale průměr po městě 9.2, a v kombinaci 8,5. Já osobně nějak na spotřebu vozu nehledím, palivové náklady jsou u celkové režie auta to nejmenší, jen se mě prostě Fabka na svou kategorii jeví jako žrout. Určitě na dálnicích. Jízda mezi dědinama je v pohodě. Prostě nejhorší kombinace vozu je SLABÝ MOTOR a TĚŽKÝ AUTO. Fabka má opravdu svou specifickou klientelu...Pelikán a spol.
fabia 1,4 44kW má spotřebu-město 9,6 litrů...to je skoro o 2 litry víc! 2litr jezdí za 8? Co je to za pohádky..Např. sierra 2,0DOHC jen 88kW a udaj od výrobce 11,4 ve městě, v reálu spíše 12 až 13 litrů, a to sierra není nějak těžký vůz. Nemyslíš ten dvoulitr náhodou dieselovej???
ale 8l po meste neni ziadna slava sused. benziny pod 10 nejezdi? ja jazdim 2,0l pohotovostna hmotnost cca 1400 kg okolo 8l. za 9 s klimou v zapche.. maj sa blbeček
Spotřeba udávaná:(HTP 44kW) město/mimo město/kombinovaná 7,8/4,8/5,9. Ano, mimo město si řekně o 4,8 naturalu na 100km. Najděte mě další, takhle úsporné auto. Btw. hodnota 7,8 ve městě je taky super, ostatní benzíny pod 10 nejezdí a takový zmiňovaný 2,5litr V6 pojede město cca za 16litrů/100km.(2x takový objem, 2x tolik válců, 2x tolik ventilů=2x taková spotřeba)
suhlasim s tebou. len ma sere ze tu stale nekdo chvali spotrebu toho HTP cka. Ved to auto zere aj v meste a aj na dialnici. Takze je mozno dobre akurat tak medzi dediny ked nejdes rychlejsie ako 80 km za hod. Podla mna je to dost obmedzene pouzivanie ak pozeras na spotrebu. No a pri tomto aute mozes pozerat vlastne iba na spotrebu lebo na vykon ci pozitok z jazdy sa pri nom pozerat neda. No a vlastne na tu spotrebu tiez nemozes pozerat lebo je vysoka tak ci tak.
Taková spotřeba je možná. Pokud uživatel téměř nejezdí po dálnici (tedy do 100 km/h by mohl), a pokud nejezdí po městě. Takoví také jsou. Tím nechci říci, že je ideální mít auto, které tě při jízdě po dálnici na rychlostním limitu sežere :-)
tak to mi ukaz kdo jazdi s HTP za 5,5. Takeho cloveka nepoznam. Mozno tak za 7,5 . Si sa trosku sekol ne? Fakt je ze HTP zere asi najviac na trhu. Ked zoberes do uvahy pomer vykon/spotreba.
Nesmysly mluvíte! fabia je pěkné auto, 1,2 HTP jede velmi slušně! A nežere! 10 litrů je blbost...Tipuju tak 5,5. A omega 2,5 V6?která váží 17 metráků a má 125kW? ta bude žrát tak průměrně 15-17 litrů. Nekrmte medvěda!!!
To auto je prostě hnusný. Kdyby tomu někdo přilepil znak KIA, uvěřil bych, že je to klimpr z Koreje z devadesátých let (současný Ceed je alespoň pohledný). A ještě: Většina automobilek má tendence nový typ dělat větší než předchozí. Ve škodovce to pojali naopak. Od Feliny je každý další typ menší a užší, jak řekl klasik, až bude nejmenší na celém světě. I v Aygu je víc místa pro posádku...
Hodně špatného jsem na HTP slyšel, ale nikdy jsem v ní nejel. Nyní jsem čirou náhodou musel mít půjčené auto z půjčovny. HTP 51 kw. Spolehlivost samozřejmě hodnotit nebudu, ale cca 1200 km se kterým jsem s tímto vozem najel, ve mne zanechali následovné: podvozek je slušný, dobře drží stopu, ale to je to jediné. Interiér na mne působí jako jeden velký plastový odlitek, sedačky jak lavice, a motor to je kapitola sama pro sebe...ve městě dobrý, na dálnici nepoužitelný. Ne že by neuměla 160 km/h, ale ze 120 dyž jsem chtěl předjet...prostě nic. Naprosto nulová rezerva. celých 1200 km byly téměř všechno dálnice, to auto neskutečně žere, průměr za celou štreku téměř 10L. Kdysi jsem měl Omegu 2.5i V6 která je cca o 1/2 tuny těžší, ta by to jela max do 8L. Niní jsem pochopi veškeré místní posměchy na fábii. Lidi opravdu nechápu, jak ty šílený prachy můžete za toto auto dát, opravdu mi to hlava nebere.
S tím udáváním Km/l jsem se setkal na palubní počítači v kámošovém Puntu, ze začátku jsem myslel že mu to žere 20l na 100Km ale pak jsem si všiml že ty jednotky nějak nesedí a je to vlasně 20Km na litr :-)
Máš pravdu, a bohužel se mi zdá, že takovéto sklony měl a možná ještě má i časopis Svět motorů. Kdykoli stála jakákoli Škoda proti libovolné konkurenci, byla ve výsledku vždy nejlepší. Nikdy neopomněli vyzdvihnout jakoukoli pičovinku, aby zdůraznili kvality Škodovek, zatímco konkurence jakoby nic dobrého neměla. To nejdůležitější ale vždy jaksi pominuli: Komfort, prostornost, spolehlivost, výkon, spotřebu... A když už to nešlo jinak, konkurenci sprostě pomluvili pomocí obyčejného lhaní, uváděním vyložených nepravd a nesmyslů. Příklady bych mohl uvést, ale bylo by to obsáhlé.
Na tom teste som sa dobre pobavil. Ono, niet sa čo čudovať poradiu, keď to celé zastrešuje Auto motor und sport (čiže Nemci) a ten, ako si snáď všimol každý, je silne koncernovo pozitívny. Žiadny parameter týkajúci sa motora ( pružnosť, zrýchlenie, spotreba....), alebo bŕzd nepatril k špičke, ale zachráni to test handlingu....samozrejme ale nezabudneme Fabiu obuť do širokých nízkoprofilových pneumatík, aby mala navrch. Podobné to bolo aj v master teste, kde nasadili nový Golf. Samozrejme tomu pomôžeme príplatkovým adaptívnym podvozkom......a v závere vyzdvihneme ovládateľnosť. Srandy kopec.
Autor je asi silná individualita. Nepoznám nikoho, kto by uvádzal spotrebu ako kilometre prejdené na jeden liter. Možno iba niekto, kto tankuje toľko litrov, koľko km chce prejsť. Mám pred sebou cestu dlhú 40 km, tak natankujem 3 litre. Zaujímavé.
V najnovšom Auto moto sporte špeciál-auto testy porovnávajú medzi iným aj jedenásť malých áut poradie: 1.Fabia 2.Fiesta 3.Clio 4.Polo 5.Ibiza 6.Peugeot 207 7.Jazz 8.Grande Punto 9.Mazda 2 10. Corsa 11. Yaris. Jednalo sa o vozidlá s výkonom okolo 66 KW. Fabia by mohla byť dobré vozidlo keby ju koncern neobmedzoval a dal jej poriadny motor z Pola a podvozok ako má Ibiza alebo Polo. U mňa by to poradie bolo skôr opačné.
spolahlive? jazdne vlastnosti? na 10??? ste sa zblaznil??? toto by si ani clovek ktory ma auto 4x4 takto neohodnotil... ale 100 ludi 100 chuti... komfrot a nahradne diely... preco potom na svojho "milacika" davate take slabe ohodnotenie v tychto kategoriach?? A spotreba by mala byt napisana 7.4L/100KM...
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Fabia
for Heligon
Ani ti nevím , co mají moji známí a příbuzní, ale já měl 5 let Sierru 2.0 DOHC a spotřeba průměr 7 litrů, chce to umět jezdit a né mít tisíc "známých", teď mám Thalii 1,4 8V a spotřeba je de facto stejná, takže...............
05.06.2009 | 09:27:25 | Vašek Reagovat
blunt 26
Spotřebu 10 litrů a vyšší dosáhli i testovací jezdci, rovněž tak novináři kteří ji testovali. Takže jsou to všechno kokoti, kteří by měli vrátit řidičák??? A když si kupuji v dnešní době auto, tak samozřejmě i na dálnici - neboť dálnic přibývá, a já nebudu jezdit kanálama jen proto, že jsem si koupil auto na hovno. To jsem neviděl - rozdělovat auta na jízdu po dálnici a mimo ni. Snad za dob Trabantů - ale i ty frčely po dálnici i s karavanem. Takže byly lepší? PRO HELIGON: Moj známy mal.... moj známy mal... neustále omílaná věta. Takže tvoji známí měli, ty ale nemáš nic, že? Jen se tu rád hádáš. Tak si napiš domácí úkoly a mazej na dětské hřiště mezi kamarády povídat si o autech.
05.06.2009 | 07:45:54 | Reagovat
moc sem nepíšu ale ..
"směsice okresky/vesničky,ale i města ,a průměrná spotřeba vyšla na 6.4 l, jel jsem dle předpisů-čili 50-60 město-vesnice, 90-100 km-h okresky" když já takhle pojedu s motorem 2,0benzín(102kW) tak mi to vezma cca 6,5 taky:) když pojedu 60 obce, ale okresky 140-150, tak mi to vezme cca 7,5-8:)Ale HTP už při tomto stylu vezmě těch 10:-) to je vtipné:-)
05.06.2009 | 00:02:40 | Renek Reagovat
martas
Uplne s tebou súhlasím,tiež mám 1.2 Fabku-51kw a používam ju väčšinou na cestu do práce.Tá spotreba ,ktorú uvádzaš je presná presne také hodnoty dosahujem aj ja,ten čo tu píše o10litroch ,by mal naozaj znovu absolvovať autoškolu.A tak isto s tebou súhlasím,že ten čo si kúpi Fábiu s týmto motorom si ju nekupoval na dlhé dialničné úseky,ale niektorým to tu budeš úplne zbytočne vysvetlovať!
04.06.2009 | 23:48:02 | blunt26 Reagovat
heligon
je jasny pelikan, ten isty vzacny druh idiota, u k´toreho normalny clovek nevie ci si robi srandu alebo je ozaj taky neinteligentny.. a prezradil si sa jednou vetou .. moj znamy ma
12.05.2009 | 16:34:02 | Reagovat
co tu tahas storocnu sierru ty popleto
12.05.2009 | 16:30:52 | Reagovat
moje spotřeba
Tak já budu pouze mluvit sám za sebe. Vlastním ROOMSTERA 1.2 HTP,a první jízda ze salonu s naprosto syrovým motorem, délka jízdy 164 km, směsice okresky/vesničky,ale i města ,a průměrná spotřeba vyšla na 6.4 l, jel jsem dle předpisů-čili 50-60 město-vesnice, 90-100 km-h okresky. Po dálnici jsem nejel.nebot jsem ještě neměl dal. známku. To vše na širokých pneu 195/55 r 15. Ten kdo s htp jezdí za 10l, by mněl vrátit řidičák a znovu do autoškoly. Netvrdím, ta spotřeba v roku 2009 není žádný zázrak, ale je solidní. Fábii musíte ještě min. 0.5 l odečíst, protože je fakt o dost menší a hlavně lehčí. Jediné mínus je spotřeba na dálnici při např. 130 a výš.....Ale předpokládám, že ten kdo koupí htp, ví že tento druh cesty zas tak často nepoužívá.
Opakuji- je to pouze má zkušenost s motorem 1.2 12v 51 kw. p.s. jen pro dokreslení, dlouhodobou mám 6.9l, ale to je de-fakto furt se studeným motorem, do práce to mám 6 km tam a 6 km zpátky.( RÁNO DO KOPCE- ODPOLEDNE Z KOPCE, žádné rovinky )
12.05.2009 | 16:29:19 | martas Reagovat
Heligon
Kamarád měl 6 sierr a všechny se mu sraly.
12.05.2009 | 16:27:23 | Reagovat
Dálnice s využitím 130 km/h je tak 7-8 l, jestliže někdo jede nějak zběsile, předjíždění, brzdění, řazení, vytáčení, tak nelze vyloučit i znatelně více. To je ovšem každého věc.
12.05.2009 | 16:26:50 | Itall Reagovat
Příbuzný má ford sierra 2,0benzín a říkám že se ve městě pod 12 nedostane a mimo město jezdí za 9. Takové jsou dvoulitry..děkuji, nechci
12.05.2009 | 16:13:24 | Heligon Reagovat
Ve dvou a s trochou bagáží.
12.05.2009 | 14:50:58 | Pavel Reagovat
A s nezatíženým vozem - ve dvou.
12.05.2009 | 14:47:41 | Itall Reagovat
HTP 51 kW má mimo město 4,9 l. Taková spotřeba je možná při úsporné jízdě pouze z vyšší nadmořské výšky do nižší, tedy z kopce. Jinak by se nesmělo brzdit, akcelerovat, rozjíždět se apod. Čili v reálném provozu, je-li cíl ve stejné nadm. výšce, jako start, je nedosažitelná. Alespoň při stylu jízdy, který by se dal nazvat normální, tzn. bez vypínání motoru, s normálním využitím převodovky, bez velkého zdržování ostatních účastníků provozu, apod. Vyzkoušeno. S minimálním brzděním, s využitím nulové spotřeby při deceleraci, předvídavým stylem jízdy se dá mimo dálnici a město jet tak 5,1-5,3. S plným využitím rychlostních limitů. Auto technicky v pořádku se předpokládá.
12.05.2009 | 14:46:34 | Itall Reagovat
To: Helogon/Pelikán
Já jsem nepsal že jsem měl cihlu na podlaze a jel 160, to jsem jen chvilkově vyzkoušel maximálku. Jel jsem neustále 135-145 z polovičním zatížením. A je vidět že jsi v životě neměl auto nad 2.0L pochopil bys jaké obrovské výhody má vyšší obsah. Nejsem nějaký fanda Oplů, ale to auto umělo jet pod 7L, to je samo exterém ale průměr po městě 9.2, a v kombinaci 8,5. Já osobně nějak na spotřebu vozu nehledím, palivové náklady jsou u celkové režie auta to nejmenší, jen se mě prostě Fabka na svou kategorii jeví jako žrout. Určitě na dálnicích. Jízda mezi dědinama je v pohodě. Prostě nejhorší kombinace vozu je SLABÝ MOTOR a TĚŽKÝ AUTO. Fabka má opravdu svou specifickou klientelu...Pelikán a spol.
12.05.2009 | 14:45:27 | Pavel Reagovat
??
fabia 1,4 44kW má spotřebu-město 9,6 litrů...to je skoro o 2 litry víc! 2litr jezdí za 8? Co je to za pohádky..Např. sierra 2,0DOHC jen 88kW a udaj od výrobce 11,4 ve městě, v reálu spíše 12 až 13 litrů, a to sierra není nějak těžký vůz. Nemyslíš ten dvoulitr náhodou dieselovej???
12.05.2009 | 13:58:04 | Heligon Reagovat
ale 8l po meste neni ziadna slava sused. benziny pod 10 nejezdi? ja jazdim 2,0l pohotovostna hmotnost cca 1400 kg okolo 8l. za 9 s klimou v zapche.. maj sa blbeček
12.05.2009 | 13:36:51 | santos Reagovat
An
hodnoty, které jsem napsal, jsou udávané výrobcem, tudíž žádný výmysl, ale seriózní čísla.
12.05.2009 | 13:26:14 | Heligon Reagovat
Heligon
Původně jsem myslel, že jsi kretén. Teď už mě ale začínáš bavit. Rozesmál jsi mě na celý zbytek dne :-)) Přidej ještě něco :-))
12.05.2009 | 13:16:48 | Reagovat
nebalamuťte slušné lidi
Spotřeba udávaná:(HTP 44kW) město/mimo město/kombinovaná 7,8/4,8/5,9. Ano, mimo město si řekně o 4,8 naturalu na 100km. Najděte mě další, takhle úsporné auto. Btw. hodnota 7,8 ve městě je taky super, ostatní benzíny pod 10 nejezdí a takový zmiňovaný 2,5litr V6 pojede město cca za 16litrů/100km.(2x takový objem, 2x tolik válců, 2x tolik ventilů=2x taková spotřeba)
12.05.2009 | 12:55:06 | Heligon Reagovat
itall
suhlasim s tebou. len ma sere ze tu stale nekdo chvali spotrebu toho HTP cka. Ved to auto zere aj v meste a aj na dialnici. Takze je mozno dobre akurat tak medzi dediny ked nejdes rychlejsie ako 80 km za hod. Podla mna je to dost obmedzene pouzivanie ak pozeras na spotrebu. No a pri tomto aute mozes pozerat vlastne iba na spotrebu lebo na vykon ci pozitok z jazdy sa pri nom pozerat neda. No a vlastne na tu spotrebu tiez nemozes pozerat lebo je vysoka tak ci tak.
12.05.2009 | 12:09:43 | visna Reagovat
visna:
Taková spotřeba je možná. Pokud uživatel téměř nejezdí po dálnici (tedy do 100 km/h by mohl), a pokud nejezdí po městě. Takoví také jsou. Tím nechci říci, že je ideální mít auto, které tě při jízdě po dálnici na rychlostním limitu sežere :-)
12.05.2009 | 10:37:24 | Itall Reagovat
njn když pán jezdí s 1.2 po dálnici 160, tak se té spotřebě nedivím, ale vážně pochybuju, že 2.5 pojede po dálnici 160 pod 8l
12.05.2009 | 09:58:29 | Jerry Reagovat
nech nezerem
ze heligon je pelikan
12.05.2009 | 08:16:57 | Reagovat
heligon
tak to mi ukaz kdo jazdi s HTP za 5,5. Takeho cloveka nepoznam. Mozno tak za 7,5 . Si sa trosku sekol ne? Fakt je ze HTP zere asi najviac na trhu. Ked zoberes do uvahy pomer vykon/spotreba.
12.05.2009 | 08:06:27 | visna Reagovat
Heligon
Ty tipuješ? Tak to musíš do Sazky. Tady jsou recenze, sem se píšou zkušenosti a ne tipy. Tipuj si na Slávii, ale ne na spotřebu HTP.
12.05.2009 | 08:03:42 | Reagovat
Nesmysly mluvíte! fabia je pěkné auto, 1,2 HTP jede velmi slušně! A nežere! 10 litrů je blbost...Tipuju tak 5,5. A omega 2,5 V6?která váží 17 metráků a má 125kW? ta bude žrát tak průměrně 15-17 litrů. Nekrmte medvěda!!!
11.05.2009 | 23:08:24 | Heligon Reagovat
To auto je prostě hnusný. Kdyby tomu někdo přilepil znak KIA, uvěřil bych, že je to klimpr z Koreje z devadesátých let (současný Ceed je alespoň pohledný). A ještě: Většina automobilek má tendence nový typ dělat větší než předchozí. Ve škodovce to pojali naopak. Od Feliny je každý další typ menší a užší, jak řekl klasik, až bude nejmenší na celém světě. I v Aygu je víc místa pro posádku...
11.05.2009 | 22:53:40 | Reagovat
Opravdu ne.
Hodně špatného jsem na HTP slyšel, ale nikdy jsem v ní nejel. Nyní jsem čirou náhodou musel mít půjčené auto z půjčovny. HTP 51 kw. Spolehlivost samozřejmě hodnotit nebudu, ale cca 1200 km se kterým jsem s tímto vozem najel, ve mne zanechali následovné: podvozek je slušný, dobře drží stopu, ale to je to jediné. Interiér na mne působí jako jeden velký plastový odlitek, sedačky jak lavice, a motor to je kapitola sama pro sebe...ve městě dobrý, na dálnici nepoužitelný. Ne že by neuměla 160 km/h, ale ze 120 dyž jsem chtěl předjet...prostě nic. Naprosto nulová rezerva. celých 1200 km byly téměř všechno dálnice, to auto neskutečně žere, průměr za celou štreku téměř 10L. Kdysi jsem měl Omegu 2.5i V6 která je cca o 1/2 tuny těžší, ta by to jela max do 8L. Niní jsem pochopi veškeré místní posměchy na fábii. Lidi opravdu nechápu, jak ty šílený prachy můžete za toto auto dát, opravdu mi to hlava nebere.
11.05.2009 | 22:29:06 | Pavel Reagovat
Aj swift ukazuje primernu spotrebu tak debilne...
26.04.2009 | 14:45:03 | Reagovat
Jelikož autor nemá všech pět pohromadě, nemá smysl tuto recenzi řešit.
25.04.2009 | 19:37:24 | Radek Reagovat
Spotřeba
S tím udáváním Km/l jsem se setkal na palubní počítači v kámošovém Puntu, ze začátku jsem myslel že mu to žere 20l na 100Km ale pak jsem si všiml že ty jednotky nějak nesedí a je to vlasně 20Km na litr :-)
25.04.2009 | 13:32:00 | Michy007 Reagovat
Ale aspoň sme sa pobavili a zistili, že spotreba sa nemusí rátať ponerom litre / 100 km :-))
24.04.2009 | 18:48:38 | Petrík Reagovat
Ovšem nic to nemění na tom, že recenze je ubohá. Je to jedna věta, která by se dala přeneseně použít na jiných deset typů aut a seděla by.
24.04.2009 | 14:46:10 | Standa Reagovat
OVCA
To není tak špatné :-)) Taky jsou auta, u kterých můžeš říct jen "malo a stále má".
24.04.2009 | 14:44:11 | Reagovat
že spoľahlivé :D
To je vidno aj z tohoto: "malo, ale už nemá"
-
zbytočné dalej komentovať
24.04.2009 | 14:42:07 | OVCA Reagovat
to Petrík
Máš pravdu, a bohužel se mi zdá, že takovéto sklony měl a možná ještě má i časopis Svět motorů. Kdykoli stála jakákoli Škoda proti libovolné konkurenci, byla ve výsledku vždy nejlepší. Nikdy neopomněli vyzdvihnout jakoukoli pičovinku, aby zdůraznili kvality Škodovek, zatímco konkurence jakoby nic dobrého neměla. To nejdůležitější ale vždy jaksi pominuli: Komfort, prostornost, spolehlivost, výkon, spotřebu... A když už to nešlo jinak, konkurenci sprostě pomluvili pomocí obyčejného lhaní, uváděním vyložených nepravd a nesmyslů. Příklady bych mohl uvést, ale bylo by to obsáhlé.
24.04.2009 | 12:45:28 | Standa Reagovat
re asitak
Na tom teste som sa dobre pobavil. Ono, niet sa čo čudovať poradiu, keď to celé zastrešuje Auto motor und sport (čiže Nemci) a ten, ako si snáď všimol každý, je silne koncernovo pozitívny. Žiadny parameter týkajúci sa motora ( pružnosť, zrýchlenie, spotreba....), alebo bŕzd nepatril k špičke, ale zachráni to test handlingu....samozrejme ale nezabudneme Fabiu obuť do širokých nízkoprofilových pneumatík, aby mala navrch. Podobné to bolo aj v master teste, kde nasadili nový Golf. Samozrejme tomu pomôžeme príplatkovým adaptívnym podvozkom......a v závere vyzdvihneme ovládateľnosť. Srandy kopec.
24.04.2009 | 12:20:00 | Petrík Reagovat
To já ujedu nejméně 20-22 km/litr :-)) a taky bych za nic neměnil! Ale Fabia to není...
24.04.2009 | 11:17:32 | Standa Reagovat
Autor je asi silná individualita. Nepoznám nikoho, kto by uvádzal spotrebu ako kilometre prejdené na jeden liter. Možno iba niekto, kto tankuje toľko litrov, koľko km chce prejsť. Mám pred sebou cestu dlhú 40 km, tak natankujem 3 litre. Zaujímavé.
24.04.2009 | 10:38:26 | Petrík Reagovat
testy
V najnovšom Auto moto sporte špeciál-auto testy porovnávajú medzi iným aj jedenásť malých áut poradie: 1.Fabia 2.Fiesta 3.Clio 4.Polo 5.Ibiza 6.Peugeot 207 7.Jazz 8.Grande Punto 9.Mazda 2 10. Corsa 11. Yaris. Jednalo sa o vozidlá s výkonom okolo 66 KW. Fabia by mohla byť dobré vozidlo keby ju koncern neobmedzoval a dal jej poriadny motor z Pola a podvozok ako má Ibiza alebo Polo. U mňa by to poradie bolo skôr opačné.
24.04.2009 | 10:36:11 | asitak Reagovat
Trochu moc stručná "recenze". Kdyby se tu platilo za znaky jako v inzerci, tak to pochopím, ale toto?
23.04.2009 | 23:50:27 | Jerry Reagovat
naozaj spolahlive???
spolahlive? jazdne vlastnosti? na 10??? ste sa zblaznil??? toto by si ani clovek ktory ma auto 4x4 takto neohodnotil... ale 100 ludi 100 chuti... komfrot a nahradne diely... preco potom na svojho "milacika" davate take slabe ohodnotenie v tychto kategoriach?? A spotreba by mala byt napisana 7.4L/100KM...
23.04.2009 | 20:10:44 | spider.bb Reagovat
V posledni dobe to tu moc upada.Treba tohle, nebo ten dement s Puntem, co dodat...
23.04.2009 | 19:56:45 | jamieson Reagovat
Za "10let" 11500km to se vyplatí?!?
23.04.2009 | 19:33:23 | ker Reagovat
spotreba
preboha to co je za spotrebu? to ako si napisal? to som este nevidel. to nemozes napisat ako clovek? to je sila
23.04.2009 | 17:20:56 | visna Reagovat
Zato fabík to prostě nevzládl...
23.04.2009 | 17:03:47 | fabian Reagovat
Smazat, čím dřív, tím líp
23.04.2009 | 15:39:36 | kraken Reagovat
Tohle nestálo za to psát ani jako provokace, ledaže by to bylo o sázku :-)
23.04.2009 | 15:27:26 | Itall Reagovat