Rok výroby:2007Typ motoru:1.2 51kwStav km při koupi:0 kmStav km nyní:62 800 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:5,7-6.2 l/100 kmVloženo:3. 2. 2010
Tento vuz mohu každému kdo nepotřebuje velké auto jen doporučit. Za celou dobu jsem vyměnil pouze dvě přední žárovky a provádim pravidelnou udržbu kterou si dělám sám. Motorizaci 1.2 51 kw jsem si vybral protože neni tolik náročná na udržbu. Má rozvodový řetez,obsah oleje v motoru necelé tři litry a o ceně filtru nemluvě. Velká udrzba v 60 000 km mě vyšla na 1 200 kč,normálně to vychazí okolo 2300 kč,samozrejme je to tím že si to dělam sam. A ještě záleží na kvalitě oleje a výrobcu náhradnich dílu,podle toho se pak ceny lisí. Jsou v tom zahrnuté všechny filtry,svičky,motorovy olej 10w40. Přední brzdy u vozu škoda ale i jiných vozu koncernu vw při slušném zacházení vydrží až 100 000km, zadní jednou tolik. Pneumatiky puvodni jak letní tak zimní z 50% ojeté. Spotřeba paliva v létě 5,7 l ,v zimě 6,2 a to i když se sní občas proženu po dálnici 180 km/h. Zasadne nakupuji lepší benzin 98 nebo 100 oktan. Nezatracuji jine vozy ale Vozy škoda jsou nej ve všech směrech vlastnil jsem škodu 100,120,favorit,felicie a nyní asi nejpovedenejší fabii II . Beru hlavně v uvahu dostupnost a cenu dílu.Takže mohu jen všem přiznivcum fabie II ,škodovkářum a dalším milovnikum dalších znacek popřát spousty kilometru bez oprav a hlavně bez nehod.
Je pravda že lak..... aut.ŠKODA Fabia Combi HTP 1,2 / 44 kW Classic Plus se loupe jako banán?
Ráda bych se poradila. Má někdo info, že ŠKODA Fabia Combi HTP 1,2 / 44 kW Classic Plus patří mezi typ vozu generace Škody Fabia, kde je častý jev - převážně pokud vůz není garážován - že zvětrá vrchní čirý krycí lak a pak stačí malá dirka od kamínku a místo se odloupne jako banán? Díky za zkušenou radu!
Jezdím s ní každý den,-služební.Vše funguje normálně,je to 1,4 TDI , dá se s odříkáním zyknout na ten zvuk motoru ,tah dobrý zbytek nenadchne ani neurazí.Soukromě jezdím o třídu výše-benzín 1,8.Vzhled opravdu neumím překousnout.Právě kvůli němu se na služební jízdy moc netěším,i když řízení auta mi přináší radost.A suběktivní vnímání vzhledu-neznám nikoho komu by se vyloženě nelíbil třeba Peguoet-207.Fabie 2 se nelíbí -troufám si odhadnout 70 % lidem.Takže je to na každém jak se rozhodne .Je ale faktem že má taky i své přednosti. Jednička to ve své třídě zdaleka ale není.
mám picanto,a každému,kdo nepotřebuje velké auto ho můžu jen doporučit.za celou dobu jsem vyměnil jen dvě žárovky a šroub na klice co drží řemenici.Motorizaci (jé-toje pěkný slovo)1.0 47kw jsem si vybral,protože málo žere.Má rozvodový řemen,který je úplně normální a obsah oleje v motoru 3.5l,což je taky úplně normální.A tak by jsem mohl pokračovat dál a dál,jen chci podotknout,že si to málokdy dělám sám,díly na škodnou už dávno nejsou ty levnější,ta spotřeba je nic moc na dvanáctku,jsou šestnáctky co jezdí za míň,nezaracuji jiné vozy,a proto vím,že jsou i jiné než Škoda,ježíši to jsou keci.Jinak slovo fabia je spojený s mojim skorosousedem,kterej je debil,a když si kupoval auto,tak nevěděl co,tak si prostě koupil škodu.A na tomhle kocern škoda vydělává.lidi kteří vlastně nevědí,co by si měli koupit,tak prostě šáhnou po tom,co by měla být "jistá kvalita",a potom to okecávají slovy jako "cenu dílů a dostupnost-vlastně nevím,co tím chtěl autor říci.Asi jestli dostoupne do auta.".Jinak u mojeho pikoše si taky měnim olej sám,mám najeto 58000,takže za chvíli další výměna,no ale nemám důvod tomu říkat velká údržba.na závěr ještě podotknu,že tankuju n95,spotřebu mám o litr menší a občas proženu manželku.Jsou tři ráno,mám v sobě litr vína,a tak jdu spát.Tahle recenze je blábol člověka,který mele kraviny.čau bambíno.
Zajímalo by mě, jakým právem zrovna ty určuješ, co je hnusné a co ne - jsi snad Bůh? Vnímání designu nejen u aut je subjektivní záležitostí, proto nejezdíme všichni ve stejných autech, neoblékáme si stejné hadry a líbí se nám jiný ženský. Můžu max. říct, že to nelahodí mému oku, ale nemám právo něco zatracovat a prohlásit, že se mně něco nelíbí a tudíž je to automaticky hnusný.
Naprosto správné hodnocení. Mě se taky nelíbí komentáře rádoby některých machýrků. Měl jsem traboše a bylo to super přibližovadlo jezdili jsme na dovolené i každý víkend k vodě a tahal jsem bez problémů za sebou Fina. jestli víte co to vůbec je. Kdyby se vyráběli koupil bych si ho znova...!
Tak je to otázka formy....ale FII opravdu NENÍ etalon krásy - a to i při srovnání s FI a III..., prostě jedna z nejošklivějších škodovek )díky proporcím zejména) - za mne nejošklivější též.
Jakékoli přednosti Fabie 2 neospravedlní doslova hnusný vzhled.Přece si nekoupím šeredné auto.Určitě to není závist,není totiž co.Spíše pousmání nad těmi co si to koupí.
S takovou popelnicí 180 km-h. To abys měl v kapse parte. Fabie určitě není špatné auto , ale pokud se někdo baví o rychlostech nad 16O km-h tak si to určitě neužívá s jednou rukou na obložení dveří.Jediná Fabie která rychlost nad 180 km-h zvládá bez problémů je RS.Bavím se o rychlostech skutečných ne tachometrových.U Fabie 180 tachometrových je zhruba 170.Je zbytečné být natěšen z něčeho co vlastně není skutečné.
300 - 400.000kč je cenové rozmezí, za které osobně kupuji právě ojetinu. Solidní rodinný vůz, bezpečný, pohodlný, který není kasička. Nejprve BMW 530d (2003) koupeno v roce 2007 za 320.000kč, potom Toyota 4Runner 4.7 V8 (2007) koupeno v roce 2009 za 360.000kč i s přihlášením. Jen pohonné hmoty a běžná údržba, jinak nic. Podívej se, kolik stojí nové - u obou máš v kapse min. třičtvrtě milionu.
Je jasný ,že je to v nohou ,ale předpokládam ,že v tom testu ty auta zkoušeli za stejných podmínek stejní řidiči ,ale rozdíl 1l ve 130km rychlosti ve prospěch i20 mě přijde dost (P.S.nemám ani jedno z těchto aut)
Porovnávat fabii a i20 nejde.Protože jednoznačně má navrch i20 a to kvůli motoru.Používá totiž moderní motorovou jednotku s malou spotřebou a odpovídajícím výkonem.Což o pokusu o motor HTP se říct nedá,hlavně ta spotřeba.
Autor to asi myslel tak, že aj keď to občas preženie na 180 (asi tacho údaj, keďže na HTP toľko asi ťažko pôjdeš :-P), aj tak sa mu spotreba drží na 6,2 l. Nepoznám auto, ktoré by pri 180 km/h bralo 6.2 l / 100 km.
Tak ono taky záleží,kdo a jak s tim autem jezdí.Přítelkyni se třeba povedlo dosáhnout u fábie 1,2 12V spotřebu 5,4,což si myslim,že neni tak špatný-samozřejmě to neni spotřeba na "průměrnou" rychlost.Když chceš jezdit s 1,2kou normálně,a držet krok s ostatníma,tak je spotřeba klidně i 8 litrů.Ale normálně se dá jezdit okolo 6,7,a dálnice po nastavení tempomatu na 135km/hod je spotřeba cca 6,3-6,5 l/100km.Takže záleží od řidiče.Jak sem tady někde četl,že měl někdo u fábie 1,2 12V spotřebu 9,10,11,12 litrů,atd,tak to musel ten dotyčnej jezdit plně naloženej,nebo jí na dálnici ždímat na plnej knedlík-a to je potom řidič pitomec,protože když vim,že budu jezdit naloženej,nebo budu chtít jezdit na akceleraci a rychlost,tak si hloupě nekoupim 1,2 12V... -to je logický.I20-nemůžu porovnávat,nejel sem v ní,ale podle vlastní zkušenosti fábka 1,2 12V-jde jezdit okolo 6,8 litrů,ať si každej řiká co chce....
Jééé prej 180 po dálnici a spotřeba 6,2 litru. Pane hoďte tu srajdu ze skály a kupte si nějaké vozidlo, hlavně ne škodovku i když Lojza v hospodě povídal že to jsou nejlepší auta. Tfuj taková srajda.
Mít na účtě 600-700 miliónů, tak bych si skutečně pár odhodil :-) Asi na více aut - různé druhy. Ale mám za to, že bych se stále nezbavil trochu praktického uvažování. Tak mě napadá, že by docela i dalo práci si vybrat - i když neříkám, že by to byly zas tak nepříjemné starosti :-) Vžívám se do situace - ti bohatí to mají fakt těžké, představ si, vybírat z úplně všech aut. Jenom si každé prohlédnout, třeba se i svézt, to by mohl být (a asi je) u prodejců dost problém, chtít se svézt ve všem, ale za prachy jde jistě všechno. Tedy - ještě že mám ten výběr nějak omezený, je to taknějak jednodušší :-)
Kdybych měl takový peníze,tak bych byl u docenta Chocholouška,protože bych se z toho nejspíš zbláznil Je jasný,že mít peníze,potom barák,GARÁŽ,atd,tak bych to neřešil.Ale bohužel neumim krást,nebo loupit banky,nebo něco takovýho,tak mám jenom průměrnej plat,zděděnou chalupu,a něco málo na účtě...
Samozrejme, každého vec do čoho investuje. Bývanie je isto lepšou investíciou. Auto nie je dobrá investícia, ale sú fanatici čo za to dávajú miliony. Všetko je o peniazoch. Ruku na srdce, ak by si mal na účte 600 - 700 mil. Kč, neodhodil by si aspoň jeden - dva na nejaké pekné auto ? :-P
Ojetinu za 300-400.000??? Bych si v životě nekoupil,a tolik peněz bych za ní nedal-podle mě ZBYTEČNOST dát za ojetinu 300-400.000 K čemu ojetinu za takový prachy??? Asi přemejšlim jinak,ale např.u mě -ojetinka 3 roky stará,se slušnou výbavou,slušnými najetými KM,cena 120.000kč,a rozdíl,co bych dal za nový auto v ceně cca 260.000kč,tak za ten rozdíl mám na chalupě-nový kotel+ rozvody topení,novou podlahu,novou výbavu obýváku... -takže u mě asi takto
Súhlasím s Anonymom podomnou, no musím oponovať tomu, že o ojazdené auto sa človek bojí menej ako o nové. To je podľa mňa nezmysel. Skôr Ti niekto ukradne 5 - 6 ročný Bavorák, Audinu al. VW ako nový Hyundai. Otcovmu kamarátovi raz napr. ukradli 10 ročnú Feliciu. A čo občas pozerám zoznam kradnutých áut, tak objavujú sa aj Š 105, 120, Favority...takže to s vekom auta nemá podľa mňa nič spoločné. A ani kvalita nie je rozhodujúca. Väčšina kradnutých áut ide na náhr. diely a preto sa kradnú hlavne autá z koncernu VW. Lebo je ich najviac. Druhá vec je krádež na objednávku, to už miznú aj Porsche Cayenne, BMW X6 a pod. mašiny za desiatky ba aj stovky tisíc eur.
No jo,když máš garáž,tak je to o něčem jinym.Proto já sem nikdy nový auto neměl,spokojim se s ojetinou,o kterou se tolik nemusim bát,a ušetřený peníze sem pužil do chalupy-kam se chceme jednou přestěhovat na trvalo.Ani nevim,jestli bych někdy funglovku chtěl... Podle mě moc drahá "frajeřina"... -nevim...
Chápu, já mám auto v garáži. Ale z obdobných důvodů kupuji vždy auto co nejlevnější. Nic drahého bych venku stát nenechal, ani to nemusí být přes noc. Není na to doba. A abych krmil pojišťovny drahými pojistkami, to také nedělám. Znám lepší způsoby, jak utratit peníze, než je vyházet oknem :-)
PS-K čemu ti je v dnešní době nový auto?Kort když nemáš barák,a parkuješ v ulici,před barákem,v okolí min 4 hospody,z který chodí každej den vožralý mladý pitomci... -to aby sis v tý "funglovce" ustlal,a měl o ní každou noc strach.Tak i z tohodle důvodu upředňostňuju nějakou pěknou ojetinku ...
Nemyslim auta přitažený z Německa,nebo si je od někoho nechat přitáhnout.Myslim nějakej dobrej známej v bazaru někde na venkově (Nemyslim Prahu,atd,kde je plno biuraček,stočenejch tachometrů,atd),atd.Můj názor je,když ojetinu,tak pokud možno přes super známého-nejlíp příbuzného,co má bazar,nebo nejlíp-koukat do inzerátů,a prostě jezdit,shánět,ptát se,prohlížet,atd.A ne zaject do "největšího" bazaru v Praze,projít si tři řady,a díky "nablejskanosti" kastle koupit auto. Musí se prostě hledat...
A sme u toho: Např.ta fábie.Je lepší koupit NOVOU za cca 230.000,-kč s průměrnou výbavou,nebo koupit třeba 3-4 roky starou,za POLOVIČNÍ cenu,a najít si třeba s lepší výbavou??Nová je nová,ale zase když se ušetří třeba 120.000,-kč,tak nevim.Stejně-v dnešní době se většinou auta mění po"pár" letech,a neni to jako dřív,že se s autem jezdilo,dokud neschnilo,nebo totálně neumřelo.Takže MŮJ NÁZOR-nebránil bych se nějaký dobrý ojetině za poloviční cenu,za 2-3 roky jí prodat,a zase koupit ojetinu.Vždyť ruku na srdce-zkuste si koupit NOVÝ auto,a třeba za týden ho jeďte nabídnout do bazaru na prodej,kolik vám za něj daj,nebo v komisnim prodeji kolik by ste za něj dostali.Myslim si,že stráta bude poměrně veliká...
To je blábol. Za prvé: holá Fábia stojí 199900,- a dá se sehnat i s klimatizací v akci za 204900,-. Za druhé: holý pětidvéřový Hyundai i20, stojí teď v akci 204900,-. Např. takovou vcelku základní výbavu, jako jsou tónovaná skla, nemá v holé verzi ani Fábia ani Hyundai i20. Ovšem i20 je nemá ani ve vyšší verzi Classic plus a jsou až ve verzi Comfort. Takže i20 nevyjde lépe, než Fábia, i když, pravda, má čtyřválcový a výkonnější motor. Také je papírově úspornější, ale majitelé Hyundaiů už vědí, jak je to s udávanou a reálnou spotřebou u této značky. Čti recenze :-)
vcelku stebou souhlasím at si každý koupí co chce ,ale dát třeba 220000kč za holou fabii nebo ty samý peníze za hyunday i 20 i s klimatizací a normálním čtyřtaktem jefakt přece jenom rozdíl.
No ,opět jsem sem zavítal a zjistil že těch co pomlouvají škodu je stále dost a dost.No a tak si neodpustím napsat že tyhle lidi lituju.Měl jsem několik aut, i škodovky a teď mám opět jedno z těch lepších a lituji toho.Drahý servis,s prominutím sere se to stále apod.V rodině jsou další tři škodovky a s žádnou není problém.Servis je taky v pohodě tak co!!! No a k Fabii ,nemám ani chut se tu rozepisovat,ale tohle vozidlo úplně postačuje na dnešní provoz.Povolená 130 na dálnici v obci 50 mimo 90 tak o co jde? A na tohle Fabie stačí.No a ti co si musí dokazovat že jim to jede rychleji ty lituji.Když budu chtít , budu kritizovat auto ohledně jeho zpracování.Ale co se týká motoru je na každém který si vybere,někdo chce takový a druhý zase ten a ten.Proto se dělá několik motorů a je na každém co si vybere a na co má. Takže pánové dál kritizujte, ale žena jezdí za 5,5 litru, v pohodě a stačí to.Když můžu půjčím si ji a jedu a jede to krásně.Fabie před tím co měla ,měla 200 tisíc najeto a jezdila bez závad a v pohodě.Servis za málo a občas jelikož mám kontakty v jiných servisech koukám jak se platí za jiná auta a říkám si:chtěli jste auta tak platte.A pokud někdo chce silné auto at si ho koupí ,ale at nekritizuje toho co si koupí motor 1,2..Vetšinou je to tak, že tihle řidiči stím jezdí tak jak se má a ne jak ti co si musí něco dokazovat v rychlém autě a přitom neumí ani jezdit.A že takových pitomců je na silnici dost je všem známo.Navíc škodovka si stále drží svoji cenu i po letech ,ale ti ostatní padaji s cenou rychle dolů.No nic opět tu bude odezva ale tak to má být, ale nejdříve s zamyslete nad sebou a starejte se o ty své čtyřkolky a nekritizujte to, co někteří ani nevyzkoušeli.Ať je Fabia jaká-koliv je to dobré auto za slušné peníze a hlavně to jede a stačí to normálním lidem.Každý nemá milion aby si koupil BMW apod.kde se hlavne platí značka a sere se to víc než Fabie.Budu raději číst objektivní zkušenosti než ty blbosti co tu někteří vytvoří.Klidně si můžu jít koupit něco lepšího ale z těch předražených značek jsem už vylečený a k čemu mi je 2-3litr.když tam stejne dojedu i s Fabii.Každý máme jiný vkus ale já nebudu kritizovat to či ono ale raději si předám zkušenosti apod.Mějte se a zamyslete se.
Hahaha!!! Proženeš ji po dálnici 180....... a potom se s leknutím probudíš a máš přeleženou nohu :-))) To byl hrozný sen, jak se řítíš ve své fabii ze skály... :-) Jsi zpocený, horečka 39,2
Já se bohužel musím přidat k názoru pána někde níže FI se mě při jejím vzniku nelíbila, ale při nástupu FII jsem se doslova zhrozil, obvzlášť ve verzi kombi je to tak hnusná, proporčně nevyvážená, nafouknutá krabice. Já vím že design je subjektivní názor každého,,,ale tohle prostě nejde. Měl jsem osobně Feldu 1.6, můžu vám říci, že za Fábii bych ji neměnil ani omylem. Jediné co má Fabka lepší tak jízdní vlastnosti, to jo, ale to je poplatné době vzniku vozu.
Tak tohle musel napsat jen a jen dealer,kterému se ten šunt válí dobu v prodejně ☺.Už jen spotřeba při 180 km/h.....Kdepak je na dálnici klesání víc jak 20 promile,že to vůbec jelo 180 ?
Nechápu, co se tu pořád řeší. Recenze je sice opravdu dost neobjektivní ,ale proč tolika lidem tak strašně vadí, že si někdo koupil Fabii! Je to každého věc, jaký auto má a jaký se mu líbí. Někomu se třeba zas nelíbí vaše auta nebo manželky a předpokládám, že vám je nikdo nerozmlouvá a nezhnusuje. Třeba zrovna některý z anonymů sám svým zjevem připomíná zmíněnou utopenou kočku...
Souhlas. Bojíš se změny? Máš strach z nového? Tak zůstaň u Škodovky a přesvědčuj sám sebe, že je nejlepší. Brrr, hrozná představa! A popravdě, ta jedničková Fabia, ač mi v době vzniku připadala taky ošklivá, jako otesaný kámen, dnes je opravdu krásná, proti té utopené kočce Fabii II.
Tady je jasně vidět pro jaké lidi vyrábí škodovka ty neskutečně nejlepší vozy fabia a fabia2. Pán začínal na škodě 100,pak 120, načež to vzal přez ve své době supr novinku favorita až se dostal k felicii, kterou si dodnes nemůže vynachválit... Pak se nesmíte divit že se ve fabii cítí jako naftový šejk v rolsu, a motor 1.6 bez 1 válce (vývoj trval dlouhé dva dny) je pro něj vrchol techniky!!! Já mu nechci kazit radost, hodně z nás co jsme zkusily také jiná auta si už něco takového jako fabii ani nedovedou představit, nicméně přejme tomu sponzorovi akcionářů ww mnoho štastných kilometrú.
Určitě to bude jeden motor,akorát to škoda jinak označí a bude prodávat 2 motory,ale přitom to bude jeden a zas bude vydělávat na blbosti českých lidí !
Dnes v SM vyšly fotky modernizované Fabie II. Trochu se to podle mého zlepšilo. Oba motory HTP budou prý čtyřventilový, takže bude snad jeden motor HTP ?
no jasne sak skodovka je najlepsia ved som pred tym mal skodu 100, 110, 120,135,rapid ,favorit, feliciu ....... na a jasne ze dalsie auto bude tiez skodovka ... najlepsia fabia !!!! boze to su reci...... Keby sa u nas ( v ceskoslovensku) za komunistov predavali namiesto skodoviek napr. suzuky (alebo hoci co ine) tak tiez by teraz boli u nas najlepsie a najpredavanejsie suzuky.
"Vozy Škoda jsou nej ve všech směrech".... Dobrýýýý!!! I když... nějaká nej by se našla: Nejméně pohodlná, nejužší, nejžravější, nejlínější, nejtěžší, nejošklivější, nejdražší, a největší NEJ: Nejprůtokovější průtokáč :-))))
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Fabia
Je pravda že lak..... aut.ŠKODA Fabia Combi HTP 1,2 / 44 kW Classic Plus se loupe jako banán?
Ráda bych se poradila.
Má někdo info, že ŠKODA Fabia
Combi HTP 1,2 / 44 kW Classic Plus patří mezi typ vozu generace Škody Fabia, kde je častý jev - převážně pokud vůz není garážován - že zvětrá vrchní čirý krycí lak a pak stačí malá dirka od kamínku a místo se odloupne jako banán? Díky za zkušenou radu!
11.05.2020 | 13:45:38 | Iva | 78.156.33.* Reagovat
auto
Mam LADU a letos kupim novů Kalinu. Tak ať vám to jezdí!
05.01.2011 | 12:03:12 | zigul112 Reagovat
Přesně tak, na jízdu se musím těšit a z jízdy mít radost. Pocit který zažíváš, i když jen ve služebáku je právě tím voláním "toto auto ne!".
11.04.2010 | 21:49:44 | Reagovat
Jezdím s ní každý den,-služební.Vše funguje normálně,je to 1,4 TDI , dá se s odříkáním zyknout na ten zvuk motoru ,tah dobrý zbytek nenadchne ani neurazí.Soukromě jezdím o třídu výše-benzín 1,8.Vzhled opravdu neumím překousnout.Právě kvůli němu se na služební jízdy moc netěším,i když řízení auta mi přináší radost.A suběktivní vnímání vzhledu-neznám nikoho komu by se vyloženě nelíbil třeba Peguoet-207.Fabie 2 se nelíbí -troufám si odhadnout 70 % lidem.Takže je to na každém jak se rozhodne .Je ale faktem že má taky i své přednosti. Jednička to ve své třídě zdaleka ale není.
11.04.2010 | 19:49:20 | Reagovat
nic závažného
mám picanto,a každému,kdo nepotřebuje velké auto ho můžu jen doporučit.za celou dobu jsem vyměnil jen dvě žárovky a šroub na klice co drží řemenici.Motorizaci (jé-toje pěkný slovo)1.0 47kw jsem si vybral,protože málo žere.Má rozvodový řemen,který je úplně normální a obsah oleje v motoru 3.5l,což je taky úplně normální.A tak by jsem mohl pokračovat dál a dál,jen chci podotknout,že si to málokdy dělám sám,díly na škodnou už dávno nejsou ty levnější,ta spotřeba je nic moc na dvanáctku,jsou šestnáctky co jezdí za míň,nezaracuji jiné vozy,a proto vím,že jsou i jiné než Škoda,ježíši to jsou keci.Jinak slovo fabia je spojený s mojim skorosousedem,kterej je debil,a když si kupoval auto,tak nevěděl co,tak si prostě koupil škodu.A na tomhle kocern škoda vydělává.lidi kteří vlastně nevědí,co by si měli koupit,tak prostě šáhnou po tom,co by měla být "jistá kvalita",a potom to okecávají slovy jako "cenu dílů a dostupnost-vlastně nevím,co tím chtěl autor říci.Asi jestli dostoupne do auta.".Jinak u mojeho pikoše si taky měnim olej sám,mám najeto 58000,takže za chvíli další výměna,no ale nemám důvod tomu říkat velká údržba.na závěr ještě podotknu,že tankuju n95,spotřebu mám o litr menší a občas proženu manželku.Jsou tři ráno,mám v sobě litr vína,a tak jdu spát.Tahle recenze je blábol člověka,který mele kraviny.čau bambíno.
11.04.2010 | 03:08:21 | sokolmira Reagovat
U této fabie 180 tch je ve skutečnosti 162 - změřeno radarem.
10.04.2010 | 23:44:05 | Reagovat
anonym 20:41
Zajímalo by mě, jakým právem zrovna ty určuješ, co je hnusné a co ne - jsi snad Bůh? Vnímání designu nejen u aut je subjektivní záležitostí, proto nejezdíme všichni ve stejných autech, neoblékáme si stejné hadry a líbí se nám jiný ženský. Můžu max. říct, že to nelahodí mému oku, ale nemám právo něco zatracovat a prohlásit, že se mně něco nelíbí a tudíž je to automaticky hnusný.
10.04.2010 | 21:30:31 | marne Reagovat
RE: anonym 20:41
Naprosto správné hodnocení. Mě se taky nelíbí komentáře rádoby některých machýrků. Měl jsem traboše a bylo to super přibližovadlo jezdili jsme na dovolené i každý víkend k vodě a tahal jsem bez problémů za sebou Fina. jestli víte co to vůbec je. Kdyby se vyráběli koupil bych si ho znova...!
28.04.2021 | 13:22:16 | Motodědek | 46.13.140.* Reagovat
RE: anonym 20:41hcfv
Tak je to otázka formy....ale FII opravdu NENÍ etalon krásy - a to i při srovnání s FI a III..., prostě jedna z nejošklivějších škodovek )díky proporcím zejména) - za mne nejošklivější též.
28.04.2021 | 13:37:58 | Vašek | 194.228.76.* Reagovat
Ani jeden jste v tom nejeli ani neseděli a zase tady děláte chytrý.
10.04.2010 | 21:19:35 | Jirka Reagovat
Jakékoli přednosti Fabie 2 neospravedlní doslova hnusný vzhled.Přece si nekoupím šeredné auto.Určitě to není závist,není totiž co.Spíše pousmání nad těmi co si to koupí.
10.04.2010 | 20:41:10 | Reagovat
S takovou popelnicí 180 km-h. To abys měl v kapse parte. Fabie určitě není špatné auto , ale pokud se někdo baví o rychlostech nad 16O km-h tak si to určitě neužívá s jednou rukou na obložení dveří.Jediná Fabie která rychlost nad 180 km-h zvládá bez problémů je RS.Bavím se o rychlostech skutečných ne tachometrových.U Fabie 180 tachometrových je zhruba 170.Je zbytečné být natěšen z něčeho co vlastně není skutečné.
09.04.2010 | 20:24:48 | Reagovat
Anonym 14:23
300 - 400.000kč je cenové rozmezí, za které osobně kupuji právě ojetinu. Solidní rodinný vůz, bezpečný, pohodlný, který není kasička. Nejprve BMW 530d (2003) koupeno v roce 2007 za 320.000kč, potom Toyota 4Runner 4.7 V8 (2007) koupeno v roce 2009 za 360.000kč i s přihlášením. Jen pohonné hmoty a běžná údržba, jinak nic. Podívej se, kolik stojí nové - u obou máš v kapse min. třičtvrtě milionu.
09.04.2010 | 19:56:10 | Radek Reagovat
anonym 18,05
Je jasný ,že je to v nohou ,ale předpokládam ,že v tom testu ty auta zkoušeli za stejných podmínek stejní řidiči ,ale rozdíl 1l ve 130km rychlosti ve prospěch i20 mě přijde dost (P.S.nemám ani jedno z těchto aut)
09.04.2010 | 19:17:59 | ker Reagovat
Ital
Porovnávat fabii a i20 nejde.Protože jednoznačně má navrch i20 a to kvůli motoru.Používá totiž moderní motorovou jednotku s malou spotřebou a odpovídajícím výkonem.Což o pokusu o motor HTP se říct nedá,hlavně ta spotřeba.
09.04.2010 | 18:40:06 | Reagovat
Matúš
To je jasný,to bych taky nechtěl
09.04.2010 | 18:21:16 | Reagovat
Asi záleží od konkrétneho typu. Ale ťažko povedať, snáď len porovnať s policajným radarom, ale to asi nikto nechce :-P.
09.04.2010 | 18:20:06 | Matúš Reagovat
RE:
Stačí navigace a GPS, ta je nezavislá na autě.
22.06.2020 | 17:02:24 | Jirka | 80.95.101.* Reagovat
Akorát by mě zajímalo,na jakou přesnost měří rychlost navigace....
09.04.2010 | 18:15:32 | Reagovat
For Jouda
Autor to asi myslel tak, že aj keď to občas preženie na 180 (asi tacho údaj, keďže na HTP toľko asi ťažko pôjdeš :-P), aj tak sa mu spotreba drží na 6,2 l. Nepoznám auto, ktoré by pri 180 km/h bralo 6.2 l / 100 km.
09.04.2010 | 18:06:01 | Matúš Reagovat
ker
Tak ono taky záleží,kdo a jak s tim autem jezdí.Přítelkyni se třeba povedlo dosáhnout u fábie 1,2 12V spotřebu 5,4,což si myslim,že neni tak špatný-samozřejmě to neni spotřeba na "průměrnou" rychlost.Když chceš jezdit s 1,2kou normálně,a držet krok s ostatníma,tak je spotřeba klidně i 8 litrů.Ale normálně se dá jezdit okolo 6,7,a dálnice po nastavení tempomatu na 135km/hod je spotřeba cca 6,3-6,5 l/100km.Takže záleží od řidiče.Jak sem tady někde četl,že měl někdo u fábie 1,2 12V spotřebu 9,10,11,12 litrů,atd,tak to musel ten dotyčnej jezdit plně naloženej,nebo jí na dálnici ždímat na plnej knedlík-a to je potom řidič pitomec,protože když vim,že budu jezdit naloženej,nebo budu chtít jezdit na akceleraci a rychlost,tak si hloupě nekoupim 1,2 12V... -to je logický.I20-nemůžu porovnávat,nejel sem v ní,ale podle vlastní zkušenosti fábka 1,2 12V-jde jezdit okolo 6,8 litrů,ať si každej řiká co chce....
09.04.2010 | 18:05:19 | Reagovat
Ital spotřeba i20/f2
Já čtu asi jiné recenze,tady je i20 hlavně motoricky i spotřebou lepší http://magazin.auto.cz/testy/test-hyundai-i20-vs-skoda-fabia-1.html
09.04.2010 | 17:02:08 | ker Reagovat
Jééé prej 180 po dálnici a spotřeba 6,2 litru. Pane hoďte tu srajdu ze skály a kupte si nějaké vozidlo, hlavně ne škodovku i když Lojza v hospodě povídal že to jsou nejlepší auta. Tfuj taková srajda.
09.04.2010 | 16:23:25 | jouda Reagovat
Matúš:
Mít na účtě 600-700 miliónů, tak bych si skutečně pár odhodil :-) Asi na více aut - různé druhy. Ale mám za to, že bych se stále nezbavil trochu praktického uvažování. Tak mě napadá, že by docela i dalo práci si vybrat - i když neříkám, že by to byly zas tak nepříjemné starosti :-) Vžívám se do situace - ti bohatí to mají fakt těžké, představ si, vybírat z úplně všech aut. Jenom si každé prohlédnout, třeba se i svézt, to by mohl být (a asi je) u prodejců dost problém, chtít se svézt ve všem, ale za prachy jde jistě všechno. Tedy - ještě že mám ten výběr nějak omezený, je to taknějak jednodušší :-)
09.04.2010 | 16:01:53 | Itall Reagovat
Matúš
Kdybych měl takový peníze,tak bych byl u docenta Chocholouška,protože bych se z toho nejspíš zbláznil
Je jasný,že mít peníze,potom barák,GARÁŽ,atd,tak bych to neřešil.Ale bohužel neumim krást,nebo loupit banky,nebo něco takovýho,tak mám jenom průměrnej plat,zděděnou chalupu,a něco málo na účtě...
09.04.2010 | 15:18:44 | Reagovat
Samozrejme, každého vec do čoho investuje. Bývanie je isto lepšou investíciou. Auto nie je dobrá investícia, ale sú fanatici čo za to dávajú miliony. Všetko je o peniazoch. Ruku na srdce, ak by si mal na účte 600 - 700 mil. Kč, neodhodil by si aspoň jeden - dva na nejaké pekné auto ? :-P
09.04.2010 | 15:15:27 | Matúš Reagovat
Sem se byl vysrat,a to hovno ze mě vylítlo,jako kdyby se něčeho ve mě leklo-mám snad tu střevní chřipku,bo co
09.04.2010 | 14:40:41 | anonim Reagovat
Ojetinu za 300-400.000??? Bych si v životě nekoupil,a tolik peněz bych za ní nedal-podle mě ZBYTEČNOST dát za ojetinu 300-400.000 K čemu ojetinu za takový prachy???
Asi přemejšlim jinak,ale např.u mě -ojetinka 3 roky stará,se slušnou výbavou,slušnými najetými KM,cena 120.000kč,a rozdíl,co bych dal za nový auto v ceně cca 260.000kč,tak za ten rozdíl mám na chalupě-nový kotel+ rozvody topení,novou podlahu,novou výbavu obýváku... -takže u mě asi takto
09.04.2010 | 14:23:32 | Reagovat
For Anonym
O.K. a poistenie ? Príp. keď si kúpiš drahšiu ojazdenku, napr. za 300 - 400 litrov tak čo ?
09.04.2010 | 14:18:04 | Matúš Reagovat
Matúš
Dobře,ale myslim si,že je rozdíl,když ti ukradnou funglovku za cca 250.000,a nebo ojetinku za cca 110.000.....
09.04.2010 | 14:15:16 | Reagovat
Súhlasím s Anonymom podomnou, no musím oponovať tomu, že o ojazdené auto sa človek bojí menej ako o nové. To je podľa mňa nezmysel. Skôr Ti niekto ukradne 5 - 6 ročný Bavorák, Audinu al. VW ako nový Hyundai. Otcovmu kamarátovi raz napr. ukradli 10 ročnú Feliciu. A čo občas pozerám zoznam kradnutých áut, tak objavujú sa aj Š 105, 120, Favority...takže to s vekom auta nemá podľa mňa nič spoločné. A ani kvalita nie je rozhodujúca. Väčšina kradnutých áut ide na náhr. diely a preto sa kradnú hlavne autá z koncernu VW. Lebo je ich najviac. Druhá vec je krádež na objednávku, to už miznú aj Porsche Cayenne, BMW X6 a pod. mašiny za desiatky ba aj stovky tisíc eur.
09.04.2010 | 14:06:34 | Matúš Reagovat
Itall
No jo,když máš garáž,tak je to o něčem jinym.Proto já sem nikdy nový auto neměl,spokojim se s ojetinou,o kterou se tolik nemusim bát,a ušetřený peníze sem pužil do chalupy-kam se chceme jednou přestěhovat na trvalo.Ani nevim,jestli bych někdy funglovku chtěl... Podle mě moc drahá "frajeřina"... -nevim...
09.04.2010 | 13:36:19 | Reagovat
Chápu, já mám auto v garáži. Ale z obdobných důvodů kupuji vždy auto co nejlevnější. Nic drahého bych venku stát nenechal, ani to nemusí být přes noc. Není na to doba. A abych krmil pojišťovny drahými pojistkami, to také nedělám. Znám lepší způsoby, jak utratit peníze, než je vyházet oknem :-)
09.04.2010 | 13:31:50 | Itall Reagovat
Itall
PS-K čemu ti je v dnešní době nový auto?Kort když nemáš barák,a parkuješ v ulici,před barákem,v okolí min 4 hospody,z který chodí každej den vožralý mladý pitomci... -to aby sis v tý "funglovce" ustlal,a měl o ní každou noc strach.Tak i z tohodle důvodu upředňostňuju nějakou pěknou ojetinku ...
09.04.2010 | 12:11:46 | Reagovat
Itall
Nemyslim auta přitažený z Německa,nebo si je od někoho nechat přitáhnout.Myslim nějakej dobrej známej v bazaru někde na venkově (Nemyslim Prahu,atd,kde je plno biuraček,stočenejch tachometrů,atd),atd.Můj názor je,když ojetinu,tak pokud možno přes super známého-nejlíp příbuzného,co má bazar,nebo nejlíp-koukat do inzerátů,a prostě jezdit,shánět,ptát se,prohlížet,atd.A ne zaject do "největšího" bazaru v Praze,projít si tři řady,a díky "nablejskanosti" kastle koupit auto.
Musí se prostě hledat...
09.04.2010 | 12:09:33 | Reagovat
Když jsi ochoten kupovat ojetá auta, budiž. Ale stále tam bude jeden zásadní problém - co je to nějaká dobrá ojetina ? A hlavně - kde se vezme?
09.04.2010 | 12:02:58 | Itall Reagovat
A sme u toho:
Např.ta fábie.Je lepší koupit NOVOU za cca 230.000,-kč s průměrnou výbavou,nebo koupit třeba 3-4 roky starou,za POLOVIČNÍ cenu,a najít si třeba s lepší výbavou??Nová je nová,ale zase když se ušetří třeba 120.000,-kč,tak nevim.Stejně-v dnešní době se většinou auta mění po"pár" letech,a neni to jako dřív,že se s autem jezdilo,dokud neschnilo,nebo totálně neumřelo.Takže MŮJ NÁZOR-nebránil bych se nějaký dobrý ojetině za poloviční cenu,za 2-3 roky jí prodat,a zase koupit ojetinu.Vždyť ruku na srdce-zkuste si koupit NOVÝ auto,a třeba za týden ho jeďte nabídnout do bazaru na prodej,kolik vám za něj daj,nebo v komisnim prodeji kolik by ste za něj dostali.Myslim si,že stráta bude poměrně veliká...
09.04.2010 | 11:25:53 | Reagovat
Jo s cenou jsem ujel ale ale hyuday si myslím že je stejně lepší nž fabka 1.2 44 kw.
09.04.2010 | 11:07:35 | Reagovat
To je blábol. Za prvé: holá Fábia stojí 199900,- a dá se sehnat i s klimatizací v akci za 204900,-. Za druhé: holý pětidvéřový Hyundai i20, stojí teď v akci 204900,-. Např. takovou vcelku základní výbavu, jako jsou tónovaná skla, nemá v holé verzi ani Fábia ani Hyundai i20. Ovšem i20 je nemá ani ve vyšší verzi Classic plus a jsou až ve verzi Comfort. Takže i20 nevyjde lépe, než Fábia, i když, pravda, má čtyřválcový a výkonnější motor. Také je papírově úspornější, ale majitelé Hyundaiů už vědí, jak je to s udávanou a reálnou spotřebou u této značky. Čti recenze :-)
09.04.2010 | 10:54:37 | Itall Reagovat
vcelku stebou souhlasím at si každý koupí co chce ,ale dát třeba 220000kč za holou fabii nebo ty samý peníze za hyunday i 20 i s klimatizací a normálním čtyřtaktem jefakt přece jenom rozdíl.
09.04.2010 | 07:56:13 | Reagovat
Musím se smát
No ,opět jsem sem zavítal a zjistil že těch co pomlouvají škodu je stále dost a dost.No a tak si neodpustím napsat že tyhle lidi lituju.Měl jsem několik aut, i škodovky a teď mám opět jedno z těch lepších a lituji toho.Drahý servis,s prominutím sere se to stále apod.V rodině jsou další tři škodovky a s žádnou není problém.Servis je taky v pohodě tak co!!! No a k Fabii ,nemám ani chut se tu rozepisovat,ale tohle vozidlo úplně postačuje na dnešní provoz.Povolená 130 na dálnici v obci 50 mimo 90 tak o co jde? A na tohle Fabie stačí.No a ti co si musí dokazovat že jim to jede rychleji ty lituji.Když budu chtít , budu kritizovat auto ohledně jeho zpracování.Ale co se týká motoru je na každém který si vybere,někdo chce takový a druhý zase ten a ten.Proto se dělá několik motorů a je na každém co si vybere a na co má.
Takže pánové dál kritizujte, ale žena jezdí za 5,5 litru, v pohodě a stačí to.Když můžu půjčím si ji a jedu a jede to krásně.Fabie před tím co měla ,měla 200 tisíc najeto a jezdila bez závad a v pohodě.Servis za málo a občas jelikož mám kontakty v jiných servisech koukám jak se platí za jiná auta a říkám si:chtěli jste auta tak platte.A pokud někdo chce silné auto at si ho koupí ,ale at nekritizuje toho co si koupí motor 1,2..Vetšinou je to tak, že tihle řidiči stím jezdí tak jak se má a ne jak ti co si musí něco dokazovat v rychlém autě a přitom neumí ani jezdit.A že takových pitomců je na silnici dost je všem známo.Navíc škodovka si stále drží svoji cenu i po letech ,ale ti ostatní padaji s cenou rychle dolů.No nic opět tu bude odezva ale tak to má být, ale nejdříve s zamyslete nad sebou a starejte se o ty své čtyřkolky a nekritizujte to, co někteří ani nevyzkoušeli.Ať je Fabia jaká-koliv je to dobré auto za slušné peníze a hlavně to jede a stačí to normálním lidem.Každý nemá milion aby si koupil BMW apod.kde se hlavne platí značka a sere se to víc než Fabie.Budu raději číst objektivní zkušenosti než ty blbosti co tu někteří vytvoří.Klidně si můžu jít koupit něco lepšího ale z těch předražených značek jsem už vylečený a k čemu mi je 2-3litr.když tam stejne dojedu i s Fabii.Každý máme jiný vkus ale já nebudu kritizovat to či ono ale raději si předám zkušenosti apod.Mějte se a zamyslete se.
08.04.2010 | 23:20:03 | Honza Reagovat
htp
no koukněte na youtube na videa jak tam někteří blbnou s htp
23.02.2010 | 18:43:48 | Reagovat
hledej rozdíl...
www.novinky.cz/auto/192942-skoda-ukazala-novou-fabii-a-roomster.html
23.02.2010 | 16:23:46 | marne Reagovat
autorovi recenze
Hahaha!!! Proženeš ji po dálnici 180....... a potom se s leknutím probudíš a máš přeleženou nohu :-))) To byl hrozný sen, jak se řítíš ve své fabii ze skály... :-) Jsi zpocený, horečka 39,2
19.02.2010 | 23:47:50 | Reagovat
design
Já se bohužel musím přidat k názoru pána někde níže FI se mě při jejím vzniku nelíbila, ale při nástupu FII jsem se doslova zhrozil, obvzlášť ve verzi kombi je to tak hnusná, proporčně nevyvážená, nafouknutá krabice. Já vím že design je subjektivní názor každého,,,ale tohle prostě nejde. Měl jsem osobně Feldu 1.6, můžu vám říci, že za Fábii bych ji neměnil ani omylem. Jediné co má Fabka lepší tak jízdní vlastnosti, to jo, ale to je poplatné době vzniku vozu.
19.02.2010 | 22:39:09 | Pavel Reagovat
PS-Kdyby někoho zajímala moje ranní stolice,tak-Tuhost-OK,aroma-OK,ušpinění porculánu-K.O...
12.02.2010 | 10:37:05 | pozorovatel Reagovat
Zrovna čumim z okna na parkoviště, a z 33 aut je 19 aut Fábie,16 jich je jedničkovejch,a 3 dvojkový ...
12.02.2010 | 10:35:27 | pozorovatel Reagovat
He ha
Tak tohle musel napsat jen a jen dealer,kterému se ten šunt válí dobu v prodejně ☺.Už jen spotřeba při 180 km/h.....Kdepak je na dálnici klesání víc jak 20 promile,že to vůbec jelo 180 ?
12.02.2010 | 10:29:43 | Reagovat
Nechápu, co se tu pořád řeší. Recenze je sice opravdu dost neobjektivní ,ale proč tolika lidem tak strašně vadí, že si někdo koupil Fabii! Je to každého věc, jaký auto má a jaký se mu líbí. Někomu se třeba zas nelíbí vaše auta nebo manželky a předpokládám, že vám je nikdo nerozmlouvá a nezhnusuje. Třeba zrovna některý z anonymů sám svým zjevem připomíná zmíněnou utopenou kočku...
10.02.2010 | 22:50:10 | marne Reagovat
Ono co je hrozné,může přijít ještě něco hroznějšího !!!Porovnání f1 a f2.Nemyslím formuli 1.
10.02.2010 | 22:08:54 | Reagovat
Ježeček
Souhlas. Bojíš se změny? Máš strach z nového? Tak zůstaň u Škodovky a přesvědčuj sám sebe, že je nejlepší. Brrr, hrozná představa! A popravdě, ta jedničková Fabia, ač mi v době vzniku připadala taky ošklivá, jako otesaný kámen, dnes je opravdu krásná, proti té utopené kočce Fabii II.
10.02.2010 | 20:10:12 | Reagovat
Tady je jasně vidět pro jaké lidi vyrábí škodovka ty neskutečně nejlepší vozy fabia a fabia2. Pán začínal na škodě 100,pak 120, načež to vzal přez ve své době supr novinku favorita až se dostal k felicii, kterou si dodnes nemůže vynachválit... Pak se nesmíte divit že se ve fabii cítí jako naftový šejk v rolsu, a motor 1.6 bez 1 válce (vývoj trval dlouhé dva dny) je pro něj vrchol techniky!!! Já mu nechci kazit radost, hodně z nás co jsme zkusily také jiná auta si už něco takového jako fabii ani nedovedou představit, nicméně přejme tomu sponzorovi akcionářů ww mnoho štastných kilometrú.
10.02.2010 | 19:49:35 | jezecek Reagovat
No je fakt,že ta fábia II se jim ale vůbec nepovedla.To už musíte i vy antiškodovkáři uznat,že jedničková je hezčí.
09.02.2010 | 09:35:29 | Nakopni mě do vejfuku Reagovat
A jéje...no aspoň máte zase na tejden možná na dva zábavu...
09.02.2010 | 01:50:00 | Jerry Reagovat
Fotky jsem v SM viděl,ale nevím co se tam zlepšilo!Pořád je to nakopnutá vysoká krabice !
08.02.2010 | 22:17:38 | Reagovat
Určitě to bude jeden motor,akorát to škoda jinak označí a bude prodávat 2 motory,ale přitom to bude jeden a zas bude vydělávat na blbosti českých lidí !
08.02.2010 | 22:16:22 | Reagovat
Dnes v SM vyšly fotky modernizované Fabie II. Trochu se to podle mého zlepšilo. Oba motory HTP budou prý čtyřventilový, takže bude snad jeden motor HTP ?
08.02.2010 | 21:12:52 | Reagovat
fabia 2
Ze předu jak leklá ryba,ze zadu jak nakopnutá koza.Jinak věřím že Fabia není špatné auto,jen ten kukuč je veliký omyl
08.02.2010 | 20:45:19 | jan Reagovat
Dyť to vypadá jako utopená kočka!
08.02.2010 | 17:58:27 | Reagovat
no jasne sak skodovka je najlepsia ved som pred tym mal skodu 100, 110, 120,135,rapid ,favorit, feliciu ....... na a jasne ze dalsie auto bude tiez skodovka ... najlepsia fabia !!!!
boze to su reci......
Keby sa u nas ( v ceskoslovensku) za komunistov predavali namiesto skodoviek napr. suzuky (alebo hoci co ine) tak tiez by teraz boli u nas najlepsie a najpredavanejsie suzuky.
08.02.2010 | 17:55:08 | Reagovat
"Vozy Škoda jsou nej ve všech směrech".... Dobrýýýý!!! I když... nějaká nej by se našla: Nejméně pohodlná, nejužší, nejžravější, nejlínější, nejtěžší, nejošklivější, nejdražší, a největší NEJ: Nejprůtokovější průtokáč :-))))
08.02.2010 | 17:47:34 | Reagovat
Tohle má do objektivity tak daleko, jako cikán k workoholismu...
08.02.2010 | 16:54:45 | Reagovat
1,dubna bych tu recenzi bral,ale jindy?
08.02.2010 | 16:42:26 | Reagovat