Rok výroby:2007Typ motoru:1896 ccm / AXRStav km při koupi:0 kmStav km nyní:152 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?3 rokyPrůměrná spotřeba:6.3 l/100 kmVloženo:11. 3. 2010
Přímo poruchy, které by způsobily nepojízdnost nebyly žádné, ale za ty peníze, které to auto stálo jako nové (cca 430 tis.), by to přeci jen mohlo být trochu lepší. Hlavně životnost brzd je katastrofální. Přehled nejčastějších oprav:
- žárovky předních světlometů (každých 10 tis. Km) - brzdy - kompletní výměna každých 40 tis. km :-( - spínače na brzdovém pedálu
Hodnocení a zkušenosti s autem
Klady: + relativně dobré jízdní vlastnosti + relativně dobrá stabilita na horších silnicích při vyšších rychlostech jízdy + poměrně příjemné odpérování + svižný motor, ale až ve vyšších otáčkách (cca od 3000 nahoru)
Zápory - značný vnitřní hluk. - do 2500 otáček motor prakticky nejede - mizerná svítivost dálkových světel - řízení jde příliš zlehka - prakticky žádný prostor na zadních sedadlech - slabé topení (v zimě je v tom autě fakt zima)
Pořád nechápu majitele tdi,kteří chtějí s naftovým autem jezdit jako se závodním autem. To nejde! Nafta má velmi malé rozmezí využitelných otáček a takové auto je dobré tak na spořivé jezdění do práce nebo tahat vozík. Já mám starou Hondu Accord 2.0 benzín 96kw a tohle auto již jde brát jako závodní,když má podvozek nejlepší ve své třídě a motor jde do 7000 otáček a já na třetí rychlostní stupeň udělám 170 km/h na tachometru. Jinak jezdím za 10 L LPG(10x12,5),tudíž levněji než Fabia tdi. Pokud chci zablbnout jednoduše přepnu na benzín.....
Accord a závodní? Dobrý vtip. Ostatně ani ten motor ikdyž možná točí do 7000 nemá se sporotvností moc společného. Ostřejší benzíny ve sportovnějších vozech mají 110kW+ na dvoulitrovej benzín. Nejlepší podvozek ve své třídě? V čem konkrétně je nejlepší? A další vtip je, že jezdíte levněji s 10 l/100 LPG, než naftové fabie, co jezdí za 4-4,5 litru nafty. Kdysi možná. Dneska, když stojí litr nafty cca 27 korun to už není pravda ani omylem.
Ale tak hlavně že jste si pochválil svoje auto, když to nikdo jiný neudělá :-)
Protože věř nebo ne takový 2.0 TDI se 100KW tý atmosféře 2.0 natře prdel jak nic :D rozdíl je totiž hlavně v kroutáku kde Honda nemá ani 200 a třeba to 2.0 TDI má přes 300 i takový 2.2 HDI má větší odpich a lepší zrychlení jako 2.2 benzín u PSA někde na rovině díky využití většího spektra otáček benzín dotáhne ale běžně po městě po pár set metrech se atmoška na naftu ve zrychlení nechytá pokud ovšem není výkonější.
Tak to je zase trochu demagogie. Krouťák je takové hezké mistické placebo pro milovníky nafty. Ale při porovnání nafty vs benzínu neříká zhola vůbec nic. Důležitý je výkon. Krouťák je jen jedna položka. Takže je úplně jedno, jestli má motor výkon 100 koní a krouťák 10, nebo jiný motor výkon 100 koní a krouťák 1000. A ne, nafty nemají větší zrychlení. Nafty mají super výkon mezi 2000 a 3000 otáček. Předtím a potom rychle umírají.Pokud ten s benzínem nebude svou amtosféru držet pod 3000 otáček, tak si nafta samozřejmě nevrzne. O nějakém natírání prdele celkově nemluvě. Nafta bude těžší, do zatáček línější a člověk musí při dynamičtější jízdě efektivněji řadit, protože rozptyl použitelných otáček je oproti benzínu poloviční. A to píšu jako majitel nafty. Jsou jen dvě výhody nafty oproti benzínu. První je spotřeba, která je při rychlé jízdě poloviční. Druhá super věc je, že když to člověk o něco rozbije, tak je šance na uhoření dost výrazně nižší. ve všem ostatním je benzín lepší. A to hlavně atmosferický.
Souhlas v podstatě jsem to napsal v poslední větě :) k porovnání Accord 2.0 96kw nějakých 170NM Passat 2.0 TDI 103KW 350NM tak co bude svižnější ? :) je jasný že pokud bude výkon stejný nebo menší tak se není o čem bavit ale o tolik silnější nafta bude prostě silnější. Atmosféra než se rozhejbe tak běžně v provozu v tomto porovnání prostě Honda nestíhá třeba někde na letišti na dálku jej pak dotáhne ale běžně v provozu bude mít co dělat.
Ten Accord bude rozhodně svižnější, než ten Passat. Nechápu, proč by se měla atosféra rozhýbávat nějak pomalu. Naopak bych řekl, že turbo než se nadechne, tak bude atmosféra už ve svém živlu. Ostatně stačí se jen podívat jak to je. Accord je o chlup těžší, má míň koní a přesto je jeho akcelerace lepší a maximální rychlost taky. Takže nějakých 170 vs 350NM je nám úplně fuk. Nafta nemá šanci.
Než ze sebe budete dělat znovu hlupáka, tak si ověřte fakta. Prostě je ten accord rychlejší než passat, ikdyž je těžší a má menší hrubý výkon. Čísla neoklamate a vaše dojmy pod kopcem si můžete schovat do hospody.
Bez ověření bych nic netvrdil stojím si za tím dál takže tak a jelikož se jedná o starší Hondu Accord tak následující údaje mluví jasně.
Motor 2.0 96KW 131HP 16V Váha 1435Kg točivý moment 178NM 0-100 11.5s Passat
Motor 2.0 TDI 103KW 140HP Váha 1591Kg točivý moment 320NM 0-100 9.8s
další varianta Passatu v provedení 2.0 TDI 125KW 170HP Váha 1591Kg točivý moment 350NM 0-100 8.6s k tomu obě varianty i vyšší max.rychlost jedná se o Passat VI to samé platí pro V starší měla pouze 1.9TDI.
Když už jsi si dal tu práci najít nějaká data, proč sem nehodíš i maximální rychlosti těch aut a jejich zrychlení? Nehodí se ti to do krámu? srovnani.katalog-automobilu.cz/automobily/?ids%5B0%5D=283&ids%5B1%5D=6572
Potíž bude asi v tom že každej porovná něco jinýho těch 2.0 TDI je více já bral Passat VI 140,170 HP to je výsledek který jsem napsal a potom Passat V kde jsou 3 motory 2.0 TDI tak možná zase vám se hodí do krámu že jste vybral ten nejslabší :D když dáte u V 125KW výsledky co jsem psal já. srovnani.katalog-automobilu.cz/automobily/?ids%5B0%5D=284&ids%5B1%5D=6572
Já nepíšu to co se mi hodí do krámu. Kdybyste sledoval debatu předtím, tak se porovnával zrovna Passat se 103kW. Já ho dokonce ani nezmínil jako první.
Nemluvě o tom že tyto informace bych nebral moc na 100% ....mrknu do TP svýho auta a všechno jinak tím pádem mě zůstavá zkušenost který je stejně jako tvrdím.
Hrubý výkon.Co to na nás tady zkoušíš za bludy.Auto z menším výkonem a větší hmotností nejede a nemůže jet líp než lehčí a výkonnější.Tečka.Co tam máš dál za nesmysly?
Samozřejmě že může, protože při jízdě záleží nejen na maximálním výkonu, ale i na průběhu toho výkonu během otáček motoru. U turbodieslů se nic neděje, pak tě to kopne a pak se zase nic neděje. Atmobenzín nabývá lineárně a použitelnost výkonu je dostupnější.
Ještě bych přidal, že na rozdíl od ropy v zimě nezrosolovatí :-))), proto ho mám já, extra štreky jezdím vyjímečně a na běžné ježdění a pohodlný zimní provoz - zkrátka benááál
Piště si chlapci co chcete,já jsem pracoval mnoho let v autoservisu a projel jsem hodně aut. A to,že Vám dá tdi pořádnej kopanec a zatáhne Vás do sedačky neznamená,že jede líp než benzín kde tento kopanec není. Chce to totiž podívat se na tachometr jakou jste udělali výslednou rychlost. Já taky hleděl,že pocitově 1,9TDI 81KW předčí 1,8T 110 KW,ale není to pravda.U servisu kde jsem pracoval byla zkušební rovinka a opravdu to chce mrknout na tacho,jaká je konečná rychlost.Ten kopanec při záběru je sice hezký,ale není to všechno. Jinak k tomu LPG,skoro do září jsem tankoval za 10,4 kč za 1 L a až teď na zimu je dražší na 11,9 kč. Tak si myslím,že jezdím levněji než naftové auto.
No upřímě se divím, do 2500 nejede a táhne až od tří vejš.To tady buď majitel recenzuje haťapku a nebo 1.9 SDI ze kterého se snaží vylámat výkon který tam není:-D. TDI začíná někdě 1600-1800 a ochotně táhne k hranici 3000.Za 3500 už ho nemá moc cenu rvát, i když jede, ale zdaleka ne tak jako v nižších.Za 4000 už jen řve a výkon není prakticky žádný.K tomu prostoru na zadních sedačkách souhlasím, stejně tak jako s tou stabilitou a jízdníma vlastnostma.To že to netopí se nedivte, je to nafťák, ten než začne v zimě topit, to je pěkná doba a jesli nejezdíte do práce aspon 20 km+ tak se ani nedivím že se vám zdá že netopí:-)A ty brzdy každých 40000? Pokud jezdíte brzdaplyn a kupujete brzdy od STARLINE tak se nedivim:-)
z petrem souhlasim až na topení mě topý hned snad nikdy sem neměl auto které tak rychle topý. co se týká výkonu motoru hodne záleží na použití kol když dáte 15 tak i při 3500 pořad táhne
No upřímě se divím, do 2500 nejede a táhne až od tří vejš.To tady buď majitel recenzuje haťapku a nebo 1.9 SDI. TDI začíná někdě 1600-1800 a ochotně táhne k hranici 3000.Za 3500 už ho nemá moc cenu rvát, i když jede, ale zdaleka ne tak jako v nižších.Za 4000 už jen řve a výkon není prakticky žádný.K tomu prostoru na zadních sedačkách souhlasím, stejně tak jako s tou stabilitou a jízdníma vlastnostma.To že to netopí se nedivte, je to nafťák, ten než začne v zimě topit, to je pěkná doba a jesli nejezdíte do práce 20 km+ tak se ani nedivím že se vám zdá že netopí:-)A ty brzdy každých 40000? to se nedivím, pokud jezdí majitel brzdaplyn a kupuju
Od auta očekávám aby jelo ,bylo v něm dost místa ,topilo a chladilo.Toto auto pouze jde(a to fakt dobře) ale to bylo v roce 2007 a za ty peníze zoufale málo.Jediné co u VW stojí za něco je až teď superb kombi,o tom uvažuji i já věrný japanofil.
TDI co nejede do 2500ot. - pěkná blbost vážený majiteli. To auto bezva táhne od nějakých 1800ot. Nad 4500 už tak ne, ale to je u nafty typické. Nepřidával jste omylem brzdu místo plynu(podle toho opotřebení brzd asi jo) :-D
Predchadzajuce auto bola tiez FABIA. Tak preco znova FABIA (aj ked TDI), ked je tam taka vlna kritiky aj mimo motor ? To je take tazke vybrat nieco ine ?
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Fabia
diesel
Pořád nechápu majitele tdi,kteří chtějí s naftovým autem jezdit jako se závodním autem. To nejde! Nafta má velmi malé rozmezí využitelných otáček a takové auto je dobré tak na spořivé jezdění do práce nebo tahat vozík. Já mám starou Hondu Accord 2.0 benzín 96kw a tohle auto již jde brát jako závodní,když má podvozek nejlepší ve své třídě a motor jde do 7000 otáček a já na třetí rychlostní stupeň udělám 170 km/h na tachometru. Jinak jezdím za 10 L LPG(10x12,5),tudíž levněji než Fabia tdi. Pokud chci zablbnout jednoduše přepnu na benzín.....
08.12.2016 | 16:34:30 | kelenda | 94.125.216.* Reagovat
RE: diesel
Accord a závodní? Dobrý vtip. Ostatně ani ten motor ikdyž možná točí do 7000 nemá se sporotvností moc společného. Ostřejší benzíny ve sportovnějších vozech mají 110kW+ na dvoulitrovej benzín.
Nejlepší podvozek ve své třídě? V čem konkrétně je nejlepší?
A další vtip je, že jezdíte levněji s 10 l/100 LPG, než naftové fabie, co jezdí za 4-4,5 litru nafty. Kdysi možná. Dneska, když stojí litr nafty cca 27 korun to už není pravda ani omylem.
Ale tak hlavně že jste si pochválil svoje auto, když to nikdo jiný neudělá :-)
08.12.2016 | 18:14:28 | Temp | 89.176.114.* Reagovat
RE: diesel
Protože věř nebo ne takový 2.0 TDI se 100KW tý atmosféře 2.0 natře prdel jak nic :D rozdíl je totiž hlavně v kroutáku kde Honda nemá ani 200 a třeba to 2.0 TDI má přes 300 i takový 2.2 HDI má větší odpich a lepší zrychlení jako 2.2 benzín u PSA někde na rovině díky využití většího spektra otáček benzín dotáhne ale běžně po městě po pár set metrech se atmoška na naftu ve zrychlení nechytá pokud ovšem není výkonější.
08.12.2016 | 21:23:20 | Nick406 | 78.102.64.* Reagovat
RE: diesel
Tak to je zase trochu demagogie. Krouťák je takové hezké mistické placebo pro milovníky nafty. Ale při porovnání nafty vs benzínu neříká zhola vůbec nic. Důležitý je výkon. Krouťák je jen jedna položka. Takže je úplně jedno, jestli má motor výkon 100 koní a krouťák 10, nebo jiný motor výkon 100 koní a krouťák 1000.
A ne, nafty nemají větší zrychlení. Nafty mají super výkon mezi 2000 a 3000 otáček. Předtím a potom rychle umírají.Pokud ten s benzínem nebude svou amtosféru držet pod 3000 otáček, tak si nafta samozřejmě nevrzne.
O nějakém natírání prdele celkově nemluvě. Nafta bude těžší, do zatáček línější a člověk musí při dynamičtější jízdě efektivněji řadit, protože rozptyl použitelných otáček je oproti benzínu poloviční.
A to píšu jako majitel nafty. Jsou jen dvě výhody nafty oproti benzínu.
První je spotřeba, která je při rychlé jízdě poloviční. Druhá super věc je, že když to člověk o něco rozbije, tak je šance na uhoření dost výrazně nižší. ve všem ostatním je benzín lepší. A to hlavně atmosferický.
09.12.2016 | 14:02:45 | Temp | 89.176.114.* Reagovat
RE: diesel
Souhlas v podstatě jsem to napsal v poslední větě :) k porovnání Accord 2.0 96kw nějakých 170NM Passat 2.0 TDI 103KW 350NM tak co bude svižnější ? :) je jasný že pokud bude výkon stejný nebo menší tak se není o čem bavit ale o tolik silnější nafta bude prostě silnější. Atmosféra než se rozhejbe tak běžně v provozu v tomto porovnání prostě Honda nestíhá třeba někde na letišti na dálku jej pak dotáhne ale běžně v provozu bude mít co dělat.
09.12.2016 | 21:32:51 | Nick406 | 78.102.64.* Reagovat
RE: diesely
Ten Accord bude rozhodně svižnější, než ten Passat.
Nechápu, proč by se měla atosféra rozhýbávat nějak pomalu. Naopak bych řekl, že turbo než se nadechne, tak bude atmosféra už ve svém živlu.
Ostatně stačí se jen podívat jak to je. Accord je o chlup těžší, má míň koní a přesto je jeho akcelerace lepší a maximální rychlost taky.
Takže nějakých 170 vs 350NM je nám úplně fuk. Nafta nemá šanci.
10.12.2016 | 13:33:46 | Temp | 89.176.114.* Reagovat
RE: diesely
Totání nesmysl.Ci tam máš dál?
10.12.2016 | 14:50:21 | Jirka | 82.202.120.* Reagovat
RE: diesely
Úplná blbost :) už jen kvůli fyzice takže těžší výkonově slabší benzín bude rychlejší jako silnější a lehčí nafta ? to ani omylem.
Zkus sednout pod kopec do těchto dvou aut a uvidíš kdo bude nad kopcem dřív :D víc k tomu nemám co dodat a to jsem měl sám vždy atmosféru.
10.12.2016 | 15:09:12 | Nick406 | 78.102.64.* Reagovat
RE: diesely
Než ze sebe budete dělat znovu hlupáka, tak si ověřte fakta. Prostě je ten accord rychlejší než passat, ikdyž je těžší a má menší hrubý výkon. Čísla neoklamate a vaše dojmy pod kopcem si můžete schovat do hospody.
10.12.2016 | 18:46:19 | Temp | 89.176.114.* Reagovat
RE: diesely
Bez ověření bych nic netvrdil stojím si za tím dál takže tak a jelikož se jedná o starší Hondu Accord tak následující údaje mluví jasně.
Motor 2.0 96KW 131HP 16V Váha 1435Kg točivý moment 178NM 0-100 11.5s
Passat
Motor 2.0 TDI 103KW 140HP Váha 1591Kg točivý moment 320NM 0-100 9.8s
další varianta Passatu v provedení 2.0 TDI 125KW 170HP Váha 1591Kg točivý moment 350NM 0-100 8.6s k tomu obě varianty i vyšší max.rychlost jedná se o Passat VI to samé platí pro V starší měla pouze 1.9TDI.
10.12.2016 | 19:22:56 | Nick406 | 78.102.64.* Reagovat
RE: diesely
Když už jsi si dal tu práci najít nějaká data, proč sem nehodíš i maximální rychlosti těch aut a jejich zrychlení? Nehodí se ti to do krámu? srovnani.katalog-automobilu.cz/automobily/?ids%5B0%5D=283&ids%5B1%5D=6572
11.12.2016 | 16:19:58 | Temp | 89.176.114.* Reagovat
RE: diesely
Zajímavý že v tomto jsem to hledal a vyšlo mě to tak jaj jsem psal.
11.12.2016 | 16:24:26 | Nick406 | 78.102.64.* Reagovat
RE: diesely
Potíž bude asi v tom že každej porovná něco jinýho těch 2.0 TDI je více já bral Passat VI 140,170 HP to je výsledek který jsem napsal a potom Passat V kde jsou 3 motory 2.0 TDI tak možná zase vám se hodí do krámu že jste vybral ten nejslabší :D když dáte u V 125KW výsledky co jsem psal já.
srovnani.katalog-automobilu.cz/automobily/?ids%5B0%5D=284&ids%5B1%5D=6572
11.12.2016 | 16:30:24 | Nick406 | 78.102.64.* Reagovat
RE: diesely
Já nepíšu to co se mi hodí do krámu. Kdybyste sledoval debatu předtím, tak se porovnával zrovna Passat se 103kW. Já ho dokonce ani nezmínil jako první.
12.12.2016 | 19:38:12 | Temp | 89.176.114.* Reagovat
RE: diesely
Passat 103 kw má zrychlení pod 10s a max rychlost přes 200 km/h pokud si dobře pamatuju tak nevím z čeho čerpáš a potvrzuje to tvojí nesmyslnou úvahu.
11.12.2016 | 16:36:57 | Jirka | 82.202.120.* Reagovat
RE: diesely
Nemluvě o tom že tyto informace bych nebral moc na 100% ....mrknu do TP svýho auta a všechno jinak tím pádem mě zůstavá zkušenost který je stejně jako tvrdím.
11.12.2016 | 16:48:16 | Nick406 | 78.102.64.* Reagovat
RE: diesely
Hrubý výkon.Co to na nás tady zkoušíš za bludy.Auto z menším výkonem a větší hmotností nejede a nemůže jet líp než lehčí a výkonnější.Tečka.Co tam máš dál za nesmysly?
11.12.2016 | 11:12:37 | Jirka | 82.202.120.* Reagovat
RE: diesely
Samozřejmě že může, protože při jízdě záleží nejen na maximálním výkonu, ale i na průběhu toho výkonu během otáček motoru. U turbodieslů se nic neděje, pak tě to kopne a pak se zase nic neděje. Atmobenzín nabývá lineárně a použitelnost výkonu je dostupnější.
11.12.2016 | 16:24:01 | Temp | 89.176.114.* Reagovat
RE: diesel
Ještě bych přidal, že na rozdíl od ropy v zimě nezrosolovatí :-))), proto ho mám já, extra štreky jezdím vyjímečně a na běžné ježdění a pohodlný zimní provoz - zkrátka benááál
10.12.2016 | 08:24:35 | Vašek | 194.228.20.* Reagovat
RE: diesel
To je pravda proto mám taky benzín :)
10.12.2016 | 15:10:10 | Nick406 | 78.102.64.* Reagovat
RE: diesel
Piště si chlapci co chcete,já jsem pracoval mnoho let v autoservisu a projel jsem hodně aut. A to,že Vám dá tdi pořádnej kopanec a zatáhne Vás do sedačky neznamená,že jede líp než benzín kde tento kopanec není. Chce to totiž podívat se na tachometr jakou jste udělali výslednou rychlost. Já taky hleděl,že pocitově 1,9TDI 81KW předčí 1,8T 110 KW,ale není to pravda.U servisu kde jsem pracoval byla zkušební rovinka a opravdu to chce mrknout na tacho,jaká je konečná rychlost.Ten kopanec při záběru je sice hezký,ale není to všechno. Jinak k tomu LPG,skoro do září jsem tankoval za 10,4 kč za 1 L a až teď na zimu je dražší na 11,9 kč. Tak si myslím,že jezdím levněji než naftové auto.
11.12.2016 | 09:18:49 | kelenda | 94.125.216.* Reagovat
No upřímě se divím, do 2500 nejede a táhne až od tří vejš.To tady buď majitel recenzuje haťapku a nebo 1.9 SDI ze kterého se snaží vylámat výkon který tam není:-D.
TDI začíná někdě 1600-1800 a ochotně táhne k hranici 3000.Za 3500 už ho nemá moc cenu rvát, i když jede, ale zdaleka ne tak jako v nižších.Za 4000 už jen řve a výkon není prakticky žádný.K tomu prostoru na zadních sedačkách souhlasím, stejně tak jako s tou stabilitou a jízdníma vlastnostma.To že to netopí se nedivte, je to nafťák, ten než začne v zimě topit, to je pěkná doba a jesli nejezdíte do práce aspon 20 km+ tak se ani nedivím že se vám zdá že netopí:-)A ty brzdy každých 40000? Pokud jezdíte brzdaplyn a kupujete brzdy od STARLINE tak se nedivim:-)
01.05.2010 | 23:31:23 | Petr Reagovat
RE:
z petrem souhlasim až na topení mě topý hned snad nikdy sem neměl auto které tak rychle topý. co se týká výkonu motoru hodne záleží na použití kol když dáte 15 tak i při 3500 pořad táhne
10.11.2012 | 18:03:59 | fanda | 188.120.211.* Reagovat
No upřímě se divím, do 2500 nejede a táhne až od tří vejš.To tady buď majitel recenzuje haťapku a nebo 1.9 SDI.
TDI začíná někdě 1600-1800 a ochotně táhne k hranici 3000.Za 3500 už ho nemá moc cenu rvát, i když jede, ale zdaleka ne tak jako v nižších.Za 4000 už jen řve a výkon není prakticky žádný.K tomu prostoru na zadních sedačkách souhlasím, stejně tak jako s tou stabilitou a jízdníma vlastnostma.To že to netopí se nedivte, je to nafťák, ten než začne v zimě topit, to je pěkná doba a jesli nejezdíte do práce 20 km+ tak se ani nedivím že se vám zdá že netopí:-)A ty brzdy každých 40000? to se nedivím, pokud jezdí majitel brzdaplyn a kupuju
01.05.2010 | 23:27:50 | Petr Reagovat
Od auta očekávám aby jelo ,bylo v něm dost místa ,topilo a chladilo.Toto auto pouze jde(a to fakt dobře) ale to bylo v roce 2007 a za ty peníze zoufale málo.Jediné co u VW stojí za něco je až teď superb kombi,o tom uvažuji i já věrný japanofil.
19.03.2010 | 21:32:31 | japan Reagovat
TDI co nejede do 2500ot. - pěkná blbost vážený majiteli. To auto bezva táhne od nějakých 1800ot. Nad 4500 už tak ne, ale to je u nafty typické. Nepřidával jste omylem brzdu místo plynu(podle toho opotřebení brzd asi jo) :-D
15.03.2010 | 13:45:18 | Reagovat
FABIA vs FABIA
Predchadzajuce auto bola tiez FABIA. Tak preco znova FABIA (aj ked TDI), ked je tam taka vlna kritiky aj mimo motor ? To je take tazke vybrat nieco ine ?
15.03.2010 | 11:27:01 | MickeyMon Reagovat