Recenze Škoda Fabia Combi - 1.2 - 47kW - 12V
“zatiaľ nemám žiadný problém a s autom som spokojný”

Autor recenze: Béďo (33 let) všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2003 Typ motoru:1.2 - 47kW - 12V Stav km při koupi:30 000 km Stav km nyní:37 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 4 měsíce Průměrná spotřeba: 5,5 l/100 km Vloženo: 15. 4. 2009

Hodnocení inzerátu: 1 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 7.6

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

6
 

Provozní náklady

9
 

Náhradní díly

6
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Felicia Combi 1.3

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

som druhý majiteľ, ja som problém nemal, akurát som si namontoval tempomat


Hodnocení a zkušenosti s autem

porovnávam s Felíciou Combi

- formovanie zadných sedačiek, ak náhodou veziem troch v zadu tak bočným trpí chrbtica

- predný stĺpik dosť prekáža vo výhľade

- menší kufor

+ pohodlnejšie jazdenie

+ možnosť namontovať tempomat

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 1


Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Fabia

Vložit komentář

no pekne, toto tu neriadkuje :(
tak mate peknu jednu vetu ;)

18.04.2009 | 07:48:14 | Béďo Reagovat

Itall:

no ja som mal feliciu combi a pred domom mi ju zvalcoval podgurazeny spoluobcan
tak som kupil fabiu a mal som par dni obe pred domom tak som porovnaval
vonkajsie rozmery som ale nemeral, tie ma vobec nezaujimaju
no gumeny koberec do kufra ktory som mal vo felde ked som dal do fabie tak po vsetkych stranach otrca, meranim som zistil (presne si to uz nepamatam) ze kufor je cca. 20 cm kratsi, nejakych 10 uzsi a 5 cm vyssi, no ale to vyssi je asi len kvoli tomu ze felda ma plato a fabia tu roletku
vo firme som jazdil na fabiach, takze som vedel do coho idem, ze to bude mensie ale az take rozdiely som objavil fakt iba pri porovnani ked boli vedla seba :(
este ked som siel lyzovat tak slozis jednu cast sedacky a do feldy moje dvojmetrove lyze vosli bez specialnejsich uprav, vo fabii musim spekulovat ako ich tam dostat :(
samozrejme ze fabia ma ten kufor tak krajsie formovany ze mozno krabic (o urcitych rozmeroch) tam vojde viac lebo nie su tie vybezky okolo tlmicov a pod.
no co sa tyka vnutorneho priestoru tam som meral zadne sedacky, tak je to urcite tiez uzsie :(
no co je najhorsie ze su uplne nevyuzitelne pre tri osoby aj na co len kratsiu cestu
par krat (uz davnejsie) som mal moznost sediet vo fabke v zadu a boli sme traja, vzdy som chcel sediet v strede aj ked mam 193cm, proste oprem chrbat, zahladim do zeme ;) a sedim
ti co sedia po bokoch sa tlacia na mna ani nie tak kvoli tomu ze by mali malo miesta, ale preto ze za sebou maju formovanu sedacku na chrbat ktora im nedovoli sediet primo pri okne, teda ked si opru chrbat tak aby ich nebolel posunu su trosku do stredu a k oknu maju celkom slusnu medzeru :(
vtedy som si vravel ze super ze mam feldu, tam ten problem nie je lebo sedacky nie su formovane (alebo nie az tak ze by to malo nejaky vplyv)
tak som kludne siel na felde k moru a v zadu sa "tlacili" svagrvoci a neviem kto este
teraz nad fabkou som uz uvazoval inac, lebo mam prcka a treba mi sedacka, tu proste musim mat lebo v aute jazdim bud sam alebo s rodinkou (ostatok je fakt minimum), a dat sedacku a vedla nej sediet dvaja je dost nemozne aj vo felde takze som nijak zvlast uz nad tym nepremyslal
palubna doska je na moj vkus veeelmi velka (zvyk s feldy) ale dufam ze to vsetko je len a len kvoli bezpecnosti
o odkladacej schrake ku ktorej sa neda dostat ked tam niekto sedi sa ani nevyjadrujem ;)
no jazde vlastosti ma celkom potesuju, su take ako som cakal od tejto kubatury (nejde mi o preteky, na tu su darcovia organov), PZP mam za 47 eciek, tankovanie sa po vymene oleja ustalilo niekde medzi 5 a 5,5 litra (samozrejme to chodim vacsinou sam), no nemyslim ze bude nejaky razantny rozdiel ked budem aj plne nalozeny na dofcu, vsak potom napisem ak nezabudnem
co sa tyka spotreby tam to je velmi od stylu jazdy, zbytocne nebrzidim (niesom za niekym nalepeny) a vsade kde viem ze bude treba brzdit radsej vyradim a pridem uz tak ze brzdit mozno ani netreba ;)
no mne je jedno ze pridem 5 minut pozdejsie, radsej 5 minut skor vyrazim
neviem ako to bude s nahradnymi suciastkami. tie budu asi trahsie ako na felku kazdopadne aspon na svieckach usetrim ;) ... aspon co sa tyka kusov, cenu velmi neveriim ;)
pekny den

18.04.2009 | 07:47:17 | Béďo Reagovat

Nová Fábia je proste daewoo tico v zaoblenej podobe. Len tá 800ccm, ktorú má tico pod kapotou (3-valec) má 100x kultivovanejší chod ako HTP :-))

18.04.2009 | 06:43:57 |  Reagovat

Anonym:

Co meleš, Fabia je ve všech rozměrech větší, než Felda a Fabia II je delší a vyšší než Fabia I, pouze se nepatrně zúžila. Naopak u VW vidím v nedávné minulosti přesně ten "zvětšovací" trend. Když jim nejmenší auto přeroste do velikosti většího, udělají nové malé auto :-)

17.04.2009 | 18:28:34 | Itall Reagovat

Ten přední sloupek sice zavazí ve výhledu,ale ne tolik jako třeba u toyoty yaris.Jinak všem co fabii kritizují: velikost,krása(nebo spíš hnus),motory atd u Fabie,to je přece známá věc,že to je strategie VW aby jim Škoda moc nelezla do zelí.Proto je nová fábie menší než stará a vypadá tak hrozně!

17.04.2009 | 17:10:16 | Ladik Reagovat

Nezdá se ván taky, že zatímco ostatní výrobci každý obnovený typ auta dělají o něco větší, tak škodovka má nějaký zpětný vývoj? Od feldy se to pořád zmenšuje. Asi chtějí plynule přejít na Up! Ale mají po ptákách, u nás se dělat nebude. Nemáme Eura :-(

17.04.2009 | 15:06:06 |  Reagovat

vsak tempomat nie je o kopcoch?
ale o tom aby mi zbytocne netrpla noha ked sa samozrejme da pouzit
rano ked idem do prace ho mam zapnuty skoro stale, poobede uz len minimalne :(
ja osobne si ho pochvalujem, a do kopca sa s tym velmi neda ist ani na silnejsich autach, vsak kazdu chvilku brzdis, pridavas, preradujes ...
a zase za 67 eciek sa podla mna opla

momentalne sme len traja a piati snad nebudeme ;)
vo felicii sme dokazali ist piati aj do chorvatska a bolo vsetko okej, tu sa to neda, nie kvoli rozmerom, ale kvoli formovanym zadnym sedackam :(
ale zase ja nie som nijak narocny, auto mam na prekonavanie vzdialenosti a pohodlie si uzvivam inde ;)

17.04.2009 | 13:45:08 | Béďo Reagovat

Vozit v takovémto autě vzadu 3 pasažéry je prostě blbost. Vím, že je otypovaná pro 5, to ale Matiz taky. Důležitý je zdravý rozum. Nedostaneš tam dozadu ani 3 dětské sedačky, ani 3 dospělé, ani 2 sedačky a 1 dospělého, 2 dospělé a 1 sedačku, prostě ať to kombinuješ jak chceš, pro pět osob to není, pokud nejsou masochisti. Otypovat to pro 5 byl jen dobrý marketingový tah, aby oblbli lidi a mohli to vydávat za "rodinný vůz". Na to už si ani francouzi, ani japonci dávno nehrajou a auta typu Aygo, Twingo (nevím jak Yaris), C1 apod typují na 4, i když tam se právě vejde 5 osob rozhodně líp než do fabky.

17.04.2009 | 10:03:14 |  Reagovat

Tempomat

No přece ze všech diskusí a recenzí i hodnocení odborníky nakonec vyleze, že HTP je dobrá akorát do města. A tam ten tempomat přece nutně potřebuješ ! Abys udržel stejnou rychlost od semaforu k semaforu. Nastavíš 25 km/h a máš vyhráno.

17.04.2009 | 09:44:28 | Karel Reagovat

Naco tempomat na takyto vysavac???? Pride kopec a aj tak musis podradit minimalne o 2 dolu....

17.04.2009 | 09:07:08 | Lukas Reagovat