Rok výroby:2008Typ motoru:Stav km při koupi:5 kmStav km nyní:97 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?4 rokyPalivo:DieselPrůměrná spotřeba:5,0 l/100 kmVloženo:2. 12. 2012
Veľký kufor Doteraz vždy naštartoval motor Kvalita spracovania interiéru
Slabé stránky
Málo miesta v 2 rade Uchitenie bezpečnostných pásov v zadu lenivý motor v spodných otáčkach Pach kobercov doteraz vyskytnuté poruchy(opísané v popise)
Závady a opravy na autě
Výmena ovládaču okien celý blok zasekávanie sa v druhej polohe.úplé stiahnutie okna-garancia po mesiaci jazdenia Výmnena manžety na prednom pravom kolese-Garancia po roku jazdenia Náznaky hrdzavenia na zadnách dverách ľavých už od začiatku sa tam tvorily malé bublinky pod lakom prelakovanie-garancia Výmena brzdových kotúčov a obloženia (zvlnené kotúče)v predu v 70 000km-bez garancie Výmena ložiska v predu vľavo-bez garancie asi v 80 000km
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto som kúpil nové hlavným parametrom bol hlavne kufor čo má 530L úplne bezkonkurenčný. Auto sa mi páčilo už dávno žiaľ nepredčilo moje očakávania ktoré som nadobudol od počuťia môjho oklolia že je to bezproblémové auto, hlavne kôli tým opravám ktoré má za sebou a to aj napriek tomu že väčšina spadala pod garanciu.Jedná sa mi hlavne o ten čas a nervy ktoré ma to stálo nakoľko som zamestnaný v zahraničí a bez auta som úplne nahraný.Jazdné vlastnosti má preimerné čo sa týka podvozku,motor je na 1,9 TDI 74kw v dolných otáčkach lenivý ak sa dostane k 2000 tak to o trochu lepšie pokiaľ nesedai v aute 3 dospeké osoby vtedy sa mu moc nechce.Interér super po rokoch skoro nič nevŕzga okrem zadného sadedla to bolo už od novoty hločné(nedolieha uchytávacie očko ale to som nigdy neriešil.Kolegiňa má III octáviu a tam vŕzga asi všetko už po polroku používania,takže tu niet čo vytknúť dokonca ani kvalite spracovania.esteticky pozadu ale to sa dá čakať pri starom modeli.horšie jje to v zadu s prietorom na nohy kde je málo miesta pokiaľ nesedí v predu liliput.S deckou sedačkou je problém nakoľko ukotvenie bezpečnostného pásu je dosť na úzko skoro až pod chrbtom tak že aj dosplý má čo robiť abi dieťa pripútal nieto dieťa samo, môj syn to už skúša pol roka sám a nie vždy sa mu to podarí(samo že to radšej vždy skonrtoloujem).Držiaky na fľšu nula bodov v zadu aj predu nedrží 0,5 ani 1l fľaša hoci je tam držiak neviem na akú fľašu to vôbec robili.V zime sa stáva že rádio(originál)naskočí aý na 2-3 raz a zabudnuté CD neviberiete skôr než je auto dostatočne zohriate.Koberce základné majú už od začiatku zvláštny pach ktorý sa zníži po povysávaní ale jakmile napovysávam mesiac tak je to dosť nepríjenmé niečo podobné zatuchnutosti a vazalíne,a to poznám ľudí čo nevysávajú aj 3 mesiace a nič im tam nesmrdí) Možno sú to pre niekoho drobnosti ale pre mňa dosť podstatné.Do budúcna už o škodovke neuvažujem hoci na tejto stránke som našiel recenzie na iné značky a modely ktoré majú závažnejšie dôvody než ja.
Není Tdi jako Tdi.Recenzent má verzí 74kw,ale co se týká spolehlivosti tak nejlepší jsou výkonové verze 66kw a 81kw i když jsou trochu hlučnější.Ty už se nedělájí a ze současných motorů je doporučována verze s výkonem 1.9 77kw.Co se týká spolehlivosti tak to je relativní pojem.Dieselové auta jsou náročnější na servis než benzín a pokud ho nemájí tak zlobí.Také záleží na majiteli jak s autem zachází.Jestli mu nedává zabrat za studena,zda po delší jízdě,třeba na dálnici na benzince hned vypíná motor což je špatné pro turbo.Motor by se měl nechat vydýchat na volnoběch několik minut aby se turbo stačilo dochladit,dále je velmi dúležité pravidelně měnit olej,nejlépe po 10000km bez ohledu na to co stanovuje výrobce, samozřejmě se všemi filtry atd.Když k tomu připočteme, že stáčení tachometrů u ojetin je v Česku národním sportem tak je dílo skázy dokonané a ten kdo vylítanou dieslovou plečku koupí tak se pěkně vynančně prohne!
konečně pravdivá recenze na modlu tdi. Všichni trvrdí jak je neporuchové ale do sta tis hromada drobností což většinou považují za standard a já za nekvalitní výrobek. Plus vlnění u kotoučů běžná záležitost traktoroidních koktávek.
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Octavia
Spolehlivost
Není Tdi jako Tdi.Recenzent má verzí 74kw,ale co se týká spolehlivosti tak nejlepší jsou výkonové verze 66kw a 81kw i když jsou trochu hlučnější.Ty už se nedělájí a ze současných motorů je doporučována verze s výkonem 1.9 77kw.Co se týká spolehlivosti tak to je relativní pojem.Dieselové auta jsou náročnější na servis než benzín a pokud ho nemájí tak zlobí.Také záleží na majiteli jak s autem zachází.Jestli mu nedává zabrat za studena,zda po delší jízdě,třeba na dálnici na benzince hned vypíná motor což je špatné pro turbo.Motor by se měl nechat vydýchat na volnoběch několik minut aby se turbo stačilo dochladit,dále je velmi dúležité pravidelně měnit olej,nejlépe po 10000km bez ohledu na to co stanovuje výrobce, samozřejmě se všemi filtry atd.Když k tomu připočteme, že stáčení tachometrů u ojetin je v Česku národním sportem tak je dílo skázy dokonané a ten kdo vylítanou dieslovou plečku koupí tak se pěkně vynančně prohne!
25.12.2012 | 10:35:45 | Re | 88.101.38.* Reagovat
konečně pravdivá recenze na modlu tdi. Všichni trvrdí jak je neporuchové ale do sta tis hromada drobností což většinou považují za standard a já za nekvalitní výrobek. Plus vlnění u kotoučů běžná záležitost traktoroidních koktávek.
02.12.2012 | 19:20:04 | | 88.83.173.* Reagovat