Rok výroby:2002Typ motoru:1.9TDI 81KWStav km při koupi:55 000 kmStav km nyní:87 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:5,2 l/100 kmVloženo:29. 8. 2006
Auto jsem koupil mírně jeté. Za cenu, která teda za ojeté auto není moc výhodná, ale u Octavií s tímto motorem a výbavou naprosto běžná. No bohužel jsem vybral asi špatný kus jelikož jsem časemdo své "Oktávečky" nacpal tolik penízků, že bych si mohl pomalu koupit novou. Co mohlo se pokazit to se pokazilo.
Před ní jsem vlastnil Renaulta Lagunu také měl poruchy, ale tohle je extrém!!! Myslím si, že jsem, ale koupil spíš špatný kus a po těchto opravách mi bude snad chvilku sloužit jak by měla.
Nebudu jen hanit když je v pořádku tak je s Octavií krásný svezení, ovšem mě moc nevyhovovaly tvrdé sedačky. A další nesporná výhoda je v zavazadelníku ten je super tam dáte všechno.
Citam rozne recenzie na oktavie hlavne 1.9 TDi 81 kw a radim sa aj so znamimi a vsetci mi radia , ze je to super bezporuchove auto a tu citam ze sa kazi. Chcem sa len informovat nemohli byt stocene km nakolko ak pri kupe malo 55 000 km muselo byt jazdene cca mesacne 1000 km co sa mi celkom nezda. Nakolko pocuvam same legendy ze bezne sa da najazdit bez poruch 350 az 500 tis. km. Potom by tie poruchy mohli zodpovedat. Dakujem Cepicka.
Ahoj, vlastnil jsem koncernový vůz zn. VW (TDi), taky jsem si myslel, že po několika desítkách tisíc za opravy podobného typu už bude vše fungovat jak má, ale bohužel to tak nebylo, stále bylo co opravovat, asi špatný kousek. Držím palce, ať nedopadneš stejně. Jinak bych řekl, že se oproti oktávkám dají koupit kvalitnější, pohodlnější a hlavně pro posádku prostornější auta za méně peněz. Jedinou výhodou českých aut je rozšíření autoservisů, jsou v každém větším městě.
Mě teda připadají ty závady běžné a odpovídají věku. Turbo v 66tis. je daň za vypnutí motoru hned po zastavení, váha vzduchu je klasika, ta u VW odchází běžně, kotouče stačí jednou prudce zabrzdit a klimatizace zlobí i u mladších. Oktávka se totiž musí kupovat nová protože jako ojetina má nadsazenou cenu.
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Octavia
Jan
Ono taky HODNĚ záleží při koupi ojetého auta (zejména diesel),kdo s tím přede mnou jezdil,tedy hlavně JAK !
28.12.2009 | 10:32:56 | Reagovat
urcite
Citam rozne recenzie na oktavie hlavne 1.9 TDi 81 kw a radim sa aj so znamimi a vsetci mi radia , ze je to super bezporuchove auto a tu citam ze sa kazi. Chcem sa len informovat nemohli byt stocene km nakolko ak pri kupe malo 55 000 km muselo byt jazdene cca mesacne 1000 km co sa mi celkom nezda. Nakolko pocuvam same legendy ze bezne sa da najazdit bez poruch 350 az 500 tis. km. Potom by tie poruchy mohli zodpovedat.
Dakujem Cepicka.
28.12.2009 | 09:39:33 | Jan Reagovat
zapalovací!!!
Auto v dieselu by podle mě nemělo mít zapalovací cívku!!!! Takže jak může být vadná???
06.10.2007 | 18:37:46 | Tommy Reagovat
váha
Dobrý
17.05.2007 | 21:21:32 | Jarda Reagovat
Ahoj, vlastnil jsem koncernový vůz zn. VW (TDi), taky jsem si myslel, že po několika desítkách tisíc za opravy podobného typu už bude vše fungovat jak má, ale bohužel to tak nebylo, stále bylo co opravovat, asi špatný kousek. Držím palce, ať nedopadneš stejně. Jinak bych řekl, že se oproti oktávkám dají koupit kvalitnější, pohodlnější a hlavně pro posádku prostornější auta za méně peněz. Jedinou výhodou českých aut je rozšíření autoservisů, jsou v každém větším městě.
25.03.2007 | 21:45:45 | Martin Reagovat
Octavka je celkem pěkné auto, ale ty ceny se mi za ní zdají až moc vysoké!!!!
26.01.2007 | 12:04:45 | Reagovat
No, podle mě, má i nová Oktávka nadsazenou cenu.
02.01.2007 | 12:32:10 | Blindwolf Reagovat
Spolehlivost
Mě teda připadají ty závady běžné a odpovídají věku. Turbo v 66tis. je daň za vypnutí motoru hned po zastavení, váha vzduchu je klasika, ta u VW odchází běžně, kotouče stačí jednou prudce zabrzdit a klimatizace zlobí i u mladších. Oktávka se totiž musí kupovat nová protože jako ojetina má nadsazenou cenu.
22.09.2006 | 12:11:27 | kutil Reagovat