Rok výroby:1997Typ motoru:1,6 55kwStav km při koupi:139 000 kmStav km nyní:146 000 kmZpůsob řazení:automatStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:6,5 l/100 kmVloženo:14. 9. 2007
Auto vlastním rok a půl. Po koupi v autobazaru mělo najeto 139tis km. Hned jsem ho nechal raději prohlédnout - tzn. nový olej, rozvody, svíčky, brzd. destičky, filtry atd.
Nedávno jsem musel vyměnit poslední díl výfuku, který byl ještě původní. V poslední době mi začal podivně "zvonit" výfuk. Stačilo ale pouze přivařit plechový kryt pod katalyzátorem, který byl mírně odlouplý a závada je odstraněna.
Hodnocení a zkušenosti s autem
S autem jezním rok a půl a nemůžu si stěžovat. Motor je v bezvadné kondici. S výkonem motoru jsem víceméně také spokojen, odspodu táhne bezvadně. Na dálnici s rychlostí 130km/h také nemá žádné problémy. Do mírného kopce se také dá rozjet na 160. Možná že byl motor přečipován, protože si myslím, že opravdu bezvadně táhne. Ale bez motor. brzdy to bohužel nepoznám.
Také jsem přemýšlel o výměně vačkového hřídele a přečipování. Ale jelikož chci s autem ještě nějaký ten rok jezdit, tak ho nechci zbytečně "ohrozit" na životnosti, nemluvě o docela velké finanční investici - cca 13tis Kč , kterou bych za úpravu zaplatil.
Do auta jsem si dokoupil loketní opěrku, nové repro. I když jsem nenechával vytlumit dveře, nové repro opravdu dělají divy. Stačily mi na to 160W repro Pioneer a o lepší zvuk je hned postaráno.
Myslím že 55 kw v automatu není uplně nejšťastnější volba nicméně sem řídil tuto motoráž v mánuálu a byl sem příjemně překvapen, zátah opravdu od spodu když se to trochu točí něco přes ty 4000 (55kw/4600ot/min.) tak to i docela jede, je fakt že v tu chvíli rapidně roste spotřeba, ale myslim že 1,9 tdi s 66 kw budete docela slušně konkurovat a možná jí na rozjezd i naklepete ale ona vám to na dálnici zase vrátí nemluvě o tom že budete muset dřív sject na benzínku. Ale motor to není špatnej a s tim že se dá dneska sehnat za 60 tisíc tak je to za ty prachy docela slušný povození.
uz jsem nad tim parkrat zapremyslel a vzdycky dosel k nazoru, ze v takovychto pripadech asi rozhoduje sazba povinneho ruceni. Clovek si koupi slabe auto, pochvaluje si, jak vyhodne je mit slabsi motor a kolik na tom usetri... a pak se projevi sportovni duch, vedle tech silnejsich za cas dostane pocit menecennosti (?) a tak se vrhne na cipovani apod. Snad se nedozijem doby, kdy bude v Tescu k mani v sekci nechutnych a supervyhodnych autodoplnku prirucni sada Nitro pro Daewoo Matize se sloganem "ten motor na to ma" na obalu...
bud je to omyl alebo je to 74kW 55 nebola s automatom a nie vzdy sa podari kupit jazdene auto take aby bolo poskladane na mieru kupujuceho teda preco nechipovat ale za tie peniaze asi ozaj pojde motor do pr..e ked to je myslene dokopy aj s tou vackou lebo tolko stoji kvalitny chip tak bacha ale radsej ako to vymenit silentbloky aby si nezametal cestu zadkom a nevrzgal jak stare kreslo a zapocuvaj sa do lozisk tak a uz som ticho vela stastnych km
Nechápu jednu věc, ale je to spíše globální otázka. Proč chip? Proč si nekoupíte prostě auto s motorem, který vám bude vyhovovat? Podle recenze jste motoricky spokojen, tudíž to tuplem nechápu. Nakonci jste to zavrhl z racionálních důvodů, k čemuž gratuluji.
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Octavia
55 kw
Myslím že 55 kw v automatu není uplně nejšťastnější volba nicméně sem řídil tuto motoráž v mánuálu a byl sem příjemně překvapen, zátah opravdu od spodu když se to trochu točí něco přes ty 4000 (55kw/4600ot/min.) tak to i docela jede, je fakt že v tu chvíli rapidně roste spotřeba, ale myslim že 1,9 tdi s 66 kw budete docela slušně konkurovat a možná jí na rozjezd i naklepete ale ona vám to na dálnici zase vrátí nemluvě o tom že budete muset dřív sject na benzínku. Ale motor to není špatnej a s tim že se dá dneska sehnat za 60 tisíc tak je to za ty prachy docela slušný povození.
16.03.2009 | 20:31:03 | hanz Reagovat
????
55kw f oktáfce v matu? tak to se teda opravdu jen tak nevidí
15.09.2007 | 12:28:27 | CCC Reagovat
to Radek
uz jsem nad tim parkrat zapremyslel a vzdycky dosel k nazoru, ze v takovychto pripadech asi rozhoduje sazba povinneho ruceni. Clovek si koupi slabe auto, pochvaluje si, jak vyhodne je mit slabsi motor a kolik na tom usetri... a pak se projevi sportovni duch, vedle tech silnejsich za cas dostane pocit menecennosti (?) a tak se vrhne na cipovani apod. Snad se nedozijem doby, kdy bude v Tescu k mani v sekci nechutnych a supervyhodnych autodoplnku prirucni sada Nitro pro Daewoo Matize se sloganem "ten motor na to ma" na obalu...
15.09.2007 | 11:58:15 | diego Reagovat
automat
bud je to omyl alebo je to 74kW 55 nebola s automatom a nie vzdy sa podari kupit jazdene auto take aby bolo poskladane na mieru kupujuceho teda preco nechipovat ale za tie peniaze asi ozaj pojde motor do pr..e ked to je myslene dokopy aj s tou vackou lebo tolko stoji kvalitny chip tak bacha ale radsej ako to vymenit silentbloky aby si nezametal cestu zadkom a nevrzgal jak stare kreslo a zapocuvaj sa do lozisk tak a uz som ticho vela stastnych km
14.09.2007 | 19:03:59 | nstar Reagovat
Chip?
Nechápu jednu věc, ale je to spíše globální otázka. Proč chip? Proč si nekoupíte prostě auto s motorem, který vám bude vyhovovat? Podle recenze jste motoricky spokojen, tudíž to tuplem nechápu. Nakonci jste to zavrhl z racionálních důvodů, k čemuž gratuluji.
14.09.2007 | 18:46:11 | Radek Reagovat