Rok výroby:2001Typ motoru:2.0 MPiStav km při koupi:150 000 kmStav km nyní:165 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?12 měsícůPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:6.5 l/100 kmVloženo:28. 7. 2011
Maximálna spokojnosť! Jedine som menil olej,sviečky,filtre a lanko dverí na šoférovej strane! O TDi už nechcem nikdy už ani počuť!!!
Hodnocení a zkušenosti s autem
Na motor 2.0 dobrá spotreba aj keď musím uznať že to nieje športiak. Neviem prečo všetci sú všetci posratý z TDičok a 1.6ky. TDi je hnoj čo málo žerie ale v servise to zaplatíte aj s úrokom. 1.4 nekomentujem lebo to je motor tak maximálne do mesta a a max do fábie. 1.6ka neťahá a pri prebiehaní nestačí podradiť do 4ky ale rovno do 3ky a poriadne vytočiť lebo budete predbiehať 20km. A spotreba ako 2.0!!! Pred Galaxikom som mal O1 1.6MPi 75kw a viem čo je to za hnoj!!!!! Na 2.0 sa dá kľudne predbiehať na 5ke. Iný motor by som v Octavke ani nechcel aj keď niektorý hlupáci píšu vraj je poruchový čo je hlúposť lebo je to osvedčený motor na ktorý nedám dopustiť!
Ahoj, jak jsem psal jezdím většinou město, mám 2,0 r.v 2003 dovoz z D střešní okno, a vše v elektrice, auto stěrače, 2DIN rádio včetně navi.. spotřeba na zimních gumách 8,1 nejvíc, teď jsem přezul na letňáky, aly myslíte, že jsem to šetřil? nee na letních jsem letěl 160+ a to zase žralo, takže se mi spotřeba ustálila na 8, v této krizi čerpám Vervu 100 :-)
Dobrý den,tak jsem po dlouhé uvaze a slízení po forech koupil 2,0MPI rok 2000 od prvního majitele ročník narození 1936 najeto 117500km. Vrátil jsem se po 20.letech k benzínu a předělal na nové sekvenční PLG. Jsem překvapen, chová se to dobře, tahá pěkně od spodu nemusí se točit chová se stejně jako DTI jsem spokojen. Cena v městském provozu 1,6 a mimo město 1,36.
Skoda Octavia na ten to vuz 2,0 motorom 85 kw nedam dopustit mam ji od roku 2001.drobne chyby ako desticky ci royvody ci vodna pumpa vymena oleje to je bezne a predevsim lacne.a auto je zas spolehlive.za to ani jine auta ani nechcem.je to sice starenka ale porad spolehlivejsie ako ty nove vozy.Mam nabehano 193 000 km a porad ato se chova ako nove.Motor spolehlivy a co se tzce pohodly ve voze tak to je uplne unikatne.Mal sem 1,6 pujcenom od kamarada ale z 2 litrem se to neda porovnat.Takze nepotrebujem drahe auto ktere ma jisty konford kdyz vym aky ma komford 2 litrova Octavia 1 a v porovnani nového vozu je ta ista.
19.02.2015 | 22:14:24 | otto
| 95.105.236.*Reagovat
RE: Svata pravda
když jsem to koupil mělo to 240 000 hned jsem do toho dal LPG nyní po 8 měsících a 60 000 km bez závad na benzin se s tim dá jezdit 7,5 - 8 litru v plynu 9 - 10 ale to jezdim bomby nyní to má 300 000 ale musim říct po 10 000 km jsem dolejval vždy kolem 0,5 litru oleje myslím zcela normální naposled jsem jel z Barcelony a v německu na naše hranice 160 km/h jel jsem non-stop a super už nic jiného nechci
Môžem porovnať tento motor s VW štandardami. Mám doma 1.6 MPi (45tis km), 1.6 CR TDI (110 tis km) a mal som 1.9 PD TDI 335 tis km). K jednotlivým motorom - 1.9 traktoroidný nezničiteľný pracant s neuveriteľne nízkou spotrebou (za najazdených 330tis bola priemerka pod 5l). Príjemný a hlavne výrazný záťah po prekonaní turboefektu, ktorý nebol nejako výrazný. Pri otáčkach nad 3.5 tis mu proste došiel dych - ale vtedy som už radil hore a nasledoval ďalší výkonový kopanec - proste dobre sprevodované. 1.6 MPi zaujímavý motor s pomerne nízkym výkonom a s potrebou porovnateľnou s 2.0 MPi. Pomerne dobrý záťah na nízke otáčky, nebráni sa ani vysokým, ale tam sa prejavuje trochu drsne. Problémom je trápenie pri plne naloženom aute - hlavne v kopcoch, kde predbiehanie je treba dobre premyslieť, ale to sa mi často nestáva, tak že veľmi neriešim. 1.6 CR TDI - ospevovaný motor z dielne VW - je proste jedna veľká katastrofa. Slabý záťah, chýba ten výkonový kopanec okolo 1.800ot (v porovnaní s 1.9 PD), spotreba o 0,5 - 0,8 l horšia ako pri 1.9 PD TDI. Jediná výhoda je to, že na rozdiel od 1.9 PD je naozaj kultivovaný (rozumej nie traktoroidný), žiaľ ale mdlý - plochá krivka krútiaceho momentu je síce fajn, ale pri predbiehaní to nie je výhra. Radšej som mal ten výrazný záťah pri 1.9 okolo 2.000 a potom som preradil. Pri 1.6 CR je to vyslovene "bezpohlavné". No dostávame sa k 2.0 MPi. Pre mňa veľké prekvapenie. Autíčko má 230 tis km (kúpil som ho pred pol rokom). Spotreba okolo 7 - 7,5 l - prevažne mesto a krátke trasy. Výrazný záťah pri nízkych otáčkach (trochu mu dochádza dych nad 4.000, ale bývalý majiteľ ho šetril a to sa teraz prejavuje na neochote točiť). Motor je naozaj príjemný, kultivovaný a hlavne tichý. Pohodové jazdenie mesto, medzimesto a hlavne diaľnica, kde veľa netočí. Navyše v nižších a stredných otáčkach ide výrazne po plyne. Nevýhodou je jeho vyššia hmotnosť, ktorá je oproti 1.6 MPi výrazná. Cítiť to v zákrutách a pri brzdení, kde predok ide dole. Subjektívne je to rovnako ťažké ako 1.9 PD. Podľa všetkého je to však držiak (mojich 230 tis je asi niekde v 2/3 životnosti - aspoň dúfam :)
neviem kto je majitelom tejto octavii,ktora je aj na foto,ale musim povedat ze mam taku istu s timto motorom a je to fakt nezničitelny motor-spotreba 7,2-7,4 na menej som sa nedostal a obute som mal 17-disky,rychlost dodrziavana-lebo som mal dieta v aute,nehovorym ze je to najlepsie auto na svete,ale v octavii sa mi viac hodi motor 1.8T 110kw-to je motor ktory skoda fakt vynasla pre octavie-odporúčam spotreba je nižšia.a to mám z vlastnej skúsenosti lebo som bol majiteľom obidvoch aut s týmito motorizáciami
Můžu souhlasit s autorem. Mám O1 2.0 MPi od roku 2000, ted je na tachometru cca 210 000 km. Dlouhodobou spotrebu mam 7,2l (jezdim prevazne mimo mesto, dalnice 130, 140). Ve meste zere docela dost cca 11 l/100km. Pri plynule a klidne jizde se da bezproblemu jezdit do 6,5 l. Nekdo tady psal, ze mu zere 5,6l - to je podle me pi*ovina jak svina...
Nevim, proc je tento motor tolik kritizovany, ale za celou dobu co auto mam, tak nikdy nezklamal - meni se jen spotrebni veci - brzdy,naplne, tlumice a 2x lambda sonda (vzdy po cca 110t km).
Chvili jsem jezdil i s 1.6 75kw a ta me nejak nenadchnula - zalostne slaba v kopcich a pri predjizdeni, spotreba stejna jak 2.0, jedina vyhoda nizsi povinne ruceni.
Na 2.0 me stve vyssi hlucnost ve vyssich otackach (nad 4000 - na dalnici rychlost nad 140) a spotreba oleje - od nova cca 1l na 5000km. Spotreba zavisla na stylu jizdy.
Libi se mi tah v nizkych otackach (v podstate mimo obec neni potreba podrazovat - na 5 jede od 60, pri predjizdeni ma dostatek sily i na 5), kultivovanost a jsem spokojeny s provoznimi naklady.
RESUME: Spolehlive rodinne auto v soucasnosti za srandovni cenu!
Tento motor mám ve Fabii, jezdím s ní už několik let, a tak bych napsal pár zkušeností. Spotřebu měřím tak, že beru plnou nádrž do vypnutí pistole u stejné benzínky, zapíšu si stav km a přepočítám to na 100 km. PP je trošku optimističtější, většinou ukazuje o 0,2-0,4 l nižší údaj. Jezdím hlavně plynule, většinou podle předpisů. Při jízdě po okreskách plynulou jízdou do 120 km/h i s předjížděním se dá jet za 6,8 , za méně už se mi jet nepodařilo, možná by se daly ušetřit tak 2-3 dl, ale tak defenzivní jízda by mě už nebavila. Po městě nevím, protože s ní po městě nejezdím, je to motor na dálnici, do města se nehodí, odhadem bych řekl kolem 10. Po dálnici rychlostí kolem 130 bere 6,8-7,5 , většinou jede za 7,2. Chorvatsko na tempomat 120-140, skoro celá cesta po dálnici, auto naložené, klima, jeden rok 7,0 , jiný rok 6,8. Celoroční průměrné spotřeby mi vychází na 7,2-7,5. Jinak bych ještě dodal, že tento motor je velmi tichý, poměrně úsporný a dostatečně silný. Zkrátka skvělý.
Z toho si nic nedělej,já se nesetkal s převážnou většinou aut která jsou na světovém trhu.A věř že to budou desítky značek a stovky modelů a tisíce různých motorů.A samozřejmě my laici co tady diskutujeme máme jen mizerný přehled o těchto vozidlech,nemluvě o motorech které se v těchto automobilech vyskytují.
tomu nevěřim dá se s tim jezdit i za 6,5 ale rovinky a šnekovat jinak pruměr minimálně bych uvěřil 7 a to po dálnici rovinka a max kilo průměr minimálně 7,5 ale za sebe mužu říct 8,5
mal som 1,9tdi cca pri 450tis som ju predal a motor bez zavad,teraz moja zena ma 1,6 tdi 2010 co jej staci a taha aj 5tka.Akurat som doviezol z nemecka 2,0 tdi 114kw aj z cipom a tam ta na 6ske rozdrvym aj z pripnutym privesnym vozikom. a spotreba na lahku nohu 5-6 nafty.servis neviem ako vyzera--menil som len zhavice--par korun
12.02.2012 | 06:13:46 | zuj mi chuj
| 95.103.102.*Reagovat
RE: gello2311 ----zobud sa
dobry den volam sa diana a chcela by som sa popytat ohladom tej octavky co ste mali 2.0 85kw ak budete mat cas tak odpiste moj email-tamara741@azet.sk dakujem
18.08.2012 | 11:58:33 | Ondrej
| 213.81.149.*Reagovat
Těžko říct ,je to možný nevím.Ale sám mám 2.0 16v ne tedy škodovku ale spotřeba je udávaná skoro stejně,a po městě jezdím za 11L.Právě že po 1 slyším že 2.0 má spotřebu jako Diesel.osobně neznám nikoho kdo by měl 2.0 tak jezdí kolem v průměru kolem 9-10L.Město samozřejmě nejvíc.Já jsem se tomu v sobotu trochu věnoval.A na trase 30km po cestě kde jsem zastavoval na 3 semaforech byla spotřeba 10.5L.Dle PC ,ale ve skutečnosti to bude kolem 11L.Právě co vím tak pokud to byl starý 2.0 nebo nový auto tak spotřeba je pořád kolem 10L.A díval jsem se na 4 fora kde se diskutuje o spotřebě tohoto auta 2.0 85kw.A některým dle PC po městě i 13L. Dočetl jsme se že se dá i spotřeba 6.5L ,ale je to hodně pomalý styl jízdy.A to bylo na jednom foru jinak i tady na recenzi píšou majitelé že když se člověk snaží je úsporně tak je to kolem 7-8L. Jinak normální jízdou aniž by člověk se nedíval vyloženě na spotřebu je to kolem 9-10L.A to tam píšou dejme tomu chlapy co s těmito vozy mají zkušenost několik let.Všude je min 7-8L.Na recenzích v bazarech forech .Jedině za 6.5 se dá ,ale to bylo zmíněno opravdu hodně línou jízdou.
nedalo mi to a pozrel som si tech.parametre tohto tipu a tam uvádzajú 11.2-6.1-8l na sto.videl som ako sa robia tieto testy robia sa za úplne ideálnych podmienok bezvetrie teplota dokonca aj v nádrži je paliva minimum aby sa nezvýšila hmotnosť a samo že auto je prázdne iba s vodičom.napr v usa testujú auto v real podmienkach plne zaťažené a pod. a napr ford mondeo tá istá motorizácia má v usa uvádzanú o 1.8 viac ako v europe.takže ak táto oktávka má priemerku 8 podľa ideálnych podmienok tak v reále je to ešte určite viac,takže asi čerpačka na ktorej tankuješ má zlé počítadlá alebo sa ty vráť do školy a nauč sa rátať ty debo.
Octaviu si dáš poistiť na poriadne mastnú čiastku proti krádeži, ktorú Ti po ukradnutí (rádovo niekoľko dní od kúpy a zaparkovania pred barák) vyplatia. Peugeot neukradne nikto :).
ja som dnes po dialnici prešiel 500km moja priemerná rýchlosť bola 190 a mal som spotrebu 3.4litra.a ozaj ešte som mal celú dobu aj prívesný vozík na ktorom bolo 1000kg cementu,a je mi jedno kto si čo myslí.
a ešte som zabudol-vyhlasuješ že tdi je hnoj a najhorší motor ale šak pre priaznivcov koncernu je tento motor najsupernejší na svete a jazdí skoro na čistý vzduch.je to ich modla a ty ideš proti nim.
Ono někomu kdo se furt ohání slovem ko*ot ,se asi dá těžko něco vysvětlit.Sedni do 406stky 2.0 16v 99kw.Projed se s tím ,třeba uznáš že i jiný auta jsou dobrý.Jsou lepší auta ,ale když se zeptáš někoho kdo není škodovák co se mu zamlouvá tak ti většinou řekne že ten Peugeot:)
Ale ja nevravím že Škoda je najlepšie auto. JA som mal aj ford aj alfu a aj peugeot. Dalšie bude asi audi!! Zhánam A4 3.0 quattro ale s manualom! JA auto nemám nikdy dlkšie ako cca rok! Ja som napísal svoj názor na Octávku! A musíš uznať že za tie peniaze to neni zlé vozenie.... 406ka sa mi páči ale coupé!! :))
Já netvrdím že to je špatný auto ,to určitě ne :) Jen tak stejně jako tobě se třeba nelíbí jiný se mě nelíbí Octavia ta tvá vypadá na fotkách i dobře.Ale není to auto za který bych dal peníze.Právě jsem říkal že když jsem kupoval toho Peugetota tak tam měly spoustu škodovek.A když jsem se podíval na Octavii který stála 130 000kč.Téměř bez výbavy radia ,a další bleděmodrý za nehorázný peníze tak ta 406stka o něco levnější byla o proti tomu jak Mercedes:))každému vyhovuje něco jiného ,a taky se mu líbí něco jiného.Hlavně at každému slouží jak mám :))
406 ani zadarmo!!! celkom podarena bola 306 ale beseduje sa tu o spotrebe octavia 2.o benzin. Taku spotrebu si s tymto motorom skoro ani predstavit neviem. jazdil som v zivote s vseliakymi autami ale motory vw benzin sa nikdy nedali povazovat za nejako usporne.Momentalne vlastnim mimo ine aj octaviu 1.6 74kw r.v 98 combi zhruba 4 roky. Za tu dobu som s nou najazdil cca 140tisic a okrem beznej udrzby ako rozvody olej filtre brzdove oblozenia bola vymena vsetkych capov na prednej naprave a vymena loziska v prednom kole a vymena prevodovky-ustrihnute nity na dife.Ku dnesnemu dnu ma auto cca 260tis.km a je spolahlive ako svajciarske hodinky moja spotreba je priemer okolo 7.3 a velmi zalezi akym stylom sa jazdi. Je to vsak pracant a spolahlivy!!!! Nikdy som po tomto aute nijak zvlast netuzil lebo su aj lepsie auta ale ako kompromis je to dobra volba.Vsetci v europe sa idu pos*at z naftovych aut ale ak nenajazdis aspon 40000km rocne tak ti je nafta na ho*no-spravidla stary naftak je casovana bomba nafta spravidla stoji viac ako benzin a ta carovna spotreba 4,5-5,5 je tak akurat na dlhu trasu ktora dieslu vyhovuje najviac-stredne otacky stredne zatazenie. V meste kde stale radis je to skoro stejne ako u benzinu.
No spíše 406 patří ,k těm vydařenějším.:)Mám ji 2 roky,z roku 2000 po faceliftu.Denně najedu 40km.A za tu dobu,jsem měnil 1x žárovku, a koupil zimní pneu.A po koupi rozvody ,filtry.Nastartuje na poprvé i v -20C.Nic nevrže,neskřípe a jede naprosto bez problému.Na objednávku dovoz s Německa,po prvním majiteli k autu nic nechybí vše Ok.A nemůžu si absolutně stěžovat.:)I ve velkých mrazech,funguje centrál a veškerá elektronika na jedničku.Máme v rodinně 3 kousky 406stek.A nikdo si nestěžuje.Kamoš mě to tenkrát rozmlouval ,že mám koupit Japonce on má 323.A nakonec ,spolehlivost vyjde stejně.A k tomu ,mě to hlavně nekvete.:)
RE: Po toľkých opravách napísať, že je haraburda spoľahlivá ako švajčiarske hodinky,
no, niekto má rád čierny humor...Mimochodom, 406 bola a je lepšia ako 306..., tá bola síce pekná bacuľka-dizajnovo, ale ináč kraksňa.
406 je luxus oproti oktávke, čo je aj dané rozdielom tried, ale 306..., v tej dobe boli oveľa lepšie autá jej triedy, mazda 323, honda civic, priam legenda nissan almera...., či taký golf.
306... slabý priemer. Mimochodom, nafťák je večné auto, kecy o tom, ako je drahý servis na diesle už ani smiešne nie sú./ a aby nedošlo k hádkam, 306 som rozbil pod kremnicou, 6-7x cez strechu, nabehal som na nej zo 80-100 k. km, ZALUDNE jazdné vlastnosti na hrane/podobne ako citroen ZX/, biedne sedačky, svetlá, brzdy, vynikajúci motor 1,9 D, či 1,9 TD, dobré boli až posledné s 2.0 HDi, ale už boli ťažké na predok a neskutočne drahé/
RE: Po toľkých opravách napísať, že je haraburda spoľahlivá ako švajčiarske hodinky,
bezna udrzba je asi normalna vec a ked som auto kupil malo zhruba 130000km tak tie capy na prednej naprave asi maju narok nie??? Po najazdeni dalsich 140000km som menil akurat jeden gulovy na riadeni a jeden spodny v ramene!!!!!! auto malo prakticky iba dve poruchy a to lozisko v prednom kolese a rozbity diferak a to boli casy ze som najazdil 10000km za 5 tyzdnov!!!!! TY medzi poruchy radis aj vymenu rozvodoveho remena????? Tak ty si ho nemusis menit vobec a potom budeme vsetci zvedavi kolko na nom najazdis!!!!!!!!!!!
čo tu stále riešite nejakú posranú oktáviu nepoviem keby sa tu toľké debaty viedli o subaru imreza sti,to auto nemá každý blbec.ak niekto má toto auto nech o ňom píše rozsiahle recenzie a ja ich z radosťou budem čítať pretože to je perla medzi autami a nie stále dookola o pojebanej oktávke ktorá zaberá každé druhé parkovisko.už sa bojím že otvorím konzervu tak tam bude oktávka alebo fábia.
To je pravda :) jel jsem jako spolujezdce v Evu 8 a to je dle mě auto jak se patří.:) Octavii jsem jel 2x a nepřesvědčila mě že bych si jí někdy koupil nebo o tom uvažoval.To samí Fabia a Fabia II.Já osobně na tom nic nevidím ,a dát za to ty peníze by mě bylo líto.Když jsem viděl ty ceny za ty auta a podíval se vedle na ostatní značky který byly za stejnou cenu nebo levnější tak je to 100 a 1.Můj názor ,každýmu se líbí něco jiného ,ale já si myslím že se to líbí opravdu jen škodovákům ,neslyšel jsem nikdy od nikoho co jezdí v jiných autech že by řekl Octavia je pěkná nebo tak.
Prosím ťa ty si pozri ceny eva8 a octávky! A máš vodičák??? Aký si ty odborník keď si sa 2X viezol v octavke a vieš posúdiť aké to je auto? Octávka je približovadlo ale za tie peniaze slušné! A pozri sa na ceny kolko stojí EVO!!!! Každý má dáky rozpočet a kupuje si auto aké si môže dovoliť! Bolo by pekné keby sme si to mohli všetci dovoliť ale skutočnosť je niekde inde!!!!! Kto nesníva o R8 alebo novej Impreze??? Ja áno ale kým si to nebudem môcť dovoliť tak ostanem asi len pri snívaní!!! Octávia neni auto o akom som celý život sníval!!!! PREČITAJTE SI NADPIS!!!!!
Se nerozčiluj to za 1.Za druhé se nebavím o penězích ,ale o autech což většina nedokáže pochopit ,jsou ti co na to mají dá se to sehnat za 300 000kč.2 neporovnávám Octavii s Evem. A za 3 nejsem odborník ,ale asi jako každý si dokáže udělat obrázek o něčem.Za 1.Když sednu do auta který se mě nelíbí ,tak mám jeden důvod proč byh ho nechtěl.Za 2 má tvrdý sedadla a cestovat v zadu ve třech lidech ,není zrovna moc velký pohodlí.Za 3 je to komerční auto a to já nemám rád.Takže to jsou 3 důvody proč bych to nechtěl.Chápeš??:))Na takoví věci člověk nemusí být odborník ,ale mít vnímací a rozpoznávací schopnosti ,což člověk pokud není retard má.tak asi tak:)
Ale ja sa vôbec nerozčulujem :)) Ja sa super bavím!!! WRXko je cca 15000e a octavka za cca 4000e. JA som bol vyskúšať WRXko a bolo super čo sa nedá s octávkou porovnať ale bolo by to na úkor rodiny! JA som strašne vela času mimo sk a jazdí žena na octavke. Pre ženu a občas na výlet zo synom je to idealne auto! Vieš si predstaviť ženu čo jazdí na wrxku? :)) Tak asi o tom to je....
mě se octavia taky designově líbí i když jezdím astrou G caravan ve verzi sportive, kdysi jsem také chtěl octavku, ale ta astra byla levnější a lépe vybavená. Mám ji 6 let a nelituji.
Ještě bych dodal ,když jedu o víkendu pryč tak u garáží ,se vrtají v autech ti jenž mají opravdu starší auta ,jako já před tím. Stará Corola Favorit 2101 Kadett ,jinak většina co mají auta novější nedělají nic ,nebo za ty dobu jsem nikdy nikoho neviděl.
Čo si predstavujete pod pojmom STARAŤ SA O AUTO???? Prosím vás NEM7ĽTE SI DOJMI S POJMAMI A DEMONŠTRACIU S MENŠTRUACIOU!!!! Neni to pobehovanie zo šrobovákom ako 120kári!!!! Ja viem že nemám nové auto ale keď sa pozriem pod kapotu a do interieru tak nemám ten pocit! Kožené sedačky nemajú ani jednu prasklinu a ani manžeta radiacej páky!!! A prečo asi???? To treba raz za čas nakrémovať!!! A auto navoskovať,povysávať! Tak to robil predchádzajúci majiteľ a ta isto aj ja! Nechcem si ani predstaviť aký svinčík máte poniektorý pod sedadlami a na podlahe a pod kapotou ani nehovorím!!!!! Ešte ma dúfam pobavíte trápnymi krčmovími múdrosťami!!!!!!
Já nevím ,já to dám do myčky a ted to nechám za 2000kč vyčistiti tak stejně jak to bylo když jsem to koupil.Interier motor karoserie.A mám na rok pokoj ,v autě jezdím většinou sám a to v něm nic nevozím nebo ve dvou.Tak že žádný bordel tam není.Navíc přes léto nejsem zase takoví blázen abych to leštil každý den,a v zimě nejezdil:D:))Auto je taky od toho aby sloužilo majiteli :)
Tak manžetu řadící páky jsem měl Ok i u 20let starý R19 ,a to se s ní za 12 let nikdy nic nedělalo.Max trochu oškubaný sedadlo u řidiče ,ale bylo látkoví ,ale když s tím člověk denně jezdí není čemu se divit.3x za rok jsem to umyl , v zimě to stálo v garáži kde je vlhkost a jediná koroze jenž byla tak pod spz jenž nešla ani moc vidět.Pod nárazníkama ,a podvozek.Jinak drobnosti jenž tam byly se vzaly smirk papírem a zalakovalo a na rok byl pokoj.Až po zimě zase z nova.Jinak pod sedadla se vážně nedívám ,ale když jsem odsunul sedadlo tak tam bylo čisto:D.Zase to tak neprožívám:)
na tom starsom aute si co to urobis aj sam ale u auta nabiteho elektronikou a suciastkami ktore vyzaduju specialne naradie pripravky ktore su skoro vzdy drahe jak hovado to asi moc dobre nejde
O auto se musí starat:) Ale taky to auto za to musí stát a do něj ročně vrážet třeba 10 000kč za častý opravy.Starat se tak ,měnit provozní kapaliny filtry ,a když se něco poláme tak to vyměnit ,ale nevím co bych na tý 406stce měl vyloženě opečovávat ??.Jezdí bez poruch občas to dám do myčky jinak s tím nic nedělám.Není potřeba takže ,ono starat se vyloženě o auto je spíše o více starý.Předtím jsem měl R19 a tam jsem každý rok po zimě zadělával korozi nalakoval disky atd.Drobnosti jenž byly potřeba protože s autem který je 20 let starý a má najeto 250tkm jezdilo zima léto nevím co ještě.Se všude najezdilo.Tak tam je to potřeba pokud chce člověk jezdit ,a aby se mu to auto nerozpadlo.U 10 let starého auto kterému nic není ,tak na tom není co dělat pokud ho nechci třeba tunit.Jinak jak bych se o něj staral když není o co.
Já mám 2.0 16v 99kw P406.A spotřeba po městě je běžná od 10-11L.většinou jezdím jen po městě takže mě to žere kolem těch 11.A osobně neznám nikoho a ani jsem nikde neslyšel nebo nečetl že někdo kdo má 2.0 má nízkou spotřebu.Hlavně u aut co jsou kolem 10 let starý. Dám příklad Fiat Croma 2.0 85kw město 10L.406 2.0 16v 10-11L. Octavia 2.0 FSI 110kw město 11L. BMW 5 1997 2.0 110kw město 11-12L.
Pravda je ta že pokud je auto dobrý ,je je jedno jaké značky tak se mění pouze spotřební díly a provozní kapaliny atd.Nic víc.Pokud je auto na tom ,tak že se v něm člověk musí vrtat aniž bych chtěl a je to častý stojí to za prd. Co se týče spotřeby záleží na stylu jízdy i s 1.2 se udělat žrouta za 9-10L.Ale to je každého problém:)
RE:RE:RE:To: Gello: Už sa len neposer zo starej vraždy....
A čo má podla teba dobrý podvozok?? Hmm? Tak napíš. Tak ja neviem čo by si chcel za tie peniaze??? Tak si prečítaj nadpis. Do 5000e je evo alebo WRXko??? To sú dobré podvozky ale aj iná kategoria a cenová relácia!!!
hnoj v oktávke nie je len tdi ale všetky motory a hlavne benzínové 1.4a1.6 sú o ničom a 1.8a2.0 žerú ako kravy,tých 6.5 čo napísal autor recenzie je tak na 70km ale nie na100.v tej slávnej ochcávii je vzadu menej miesta ako v spomínanej 120-tke je to proste golf z nafúknutým kufrom,a 90 percent majiteľov hrdých na to aký majú veľký kufor jazdia 350 dní v roku s prázdnym alebo poloprázdnym takže ten kufor im je vlastne na nič.
ja vam poviem vystriedal som od japoncov,nemcov,vsetko mozne,no na prekvapenie 1ZNACKA MA UPLNE PREKVAPILA A TO JE ROVER,KRASNY DIZAJNOVO,KVALITOVO BEZKONKURENCNE AUTICKO A ZA VELMI VELMI DOBRE PENIAZE!!ROVER75 DIESEL JE NAOZAJ NEZNICITELNY A POHODLNY VOZ,BEZ AKEJKOVLEK KAZIVOSTI!!!
To seš dobrej.Tetka měla Land Rovera a pořád se jim sypal ,nakonec ho prodala ,a koupila Hondu City.Ono tak jak si auto který je naprosto bez poruchy neexistuje.Maximálně že bude stát v garáži.Ono dokonce na Ferrari F575M Maranello.Má poruchy ,taky se mění tlumiče čepy atd.Od kamoša tata má právě tohle ,dováží auta s Italie ,a má to jako raritu ,se kterou zase moc nejezdí tak často.Ale za 6 let se na to mění spotřební díly stejně jako na cokoliv jiného.
Kámoš měl Octávku v kombíku a bez problémů lze na tom udělat i 11 litrů a nemusí být ani zima. Stačí jen jedna uzavírka na jeden směr a kolona na cestě do a z práce. Neustále mu to hlásilo závadu a svítila kontrolka motoru. Už si to nepamatuju, ale něco tam zlobí a to zlobí dost často, na netu to určitě je. Ta spotřeba o které se tu baví je při konstantní jízdě mimo město. O Tdičku ten jsem měl já ten si při konstantní jízdě do práce veme 3,8l. Jenže to je jízda na úplně prázdné silnici, když si přivstanu už asi ve čtyři, kde nefungují ještě semafory, kde prakticky znám celou trasu nazpaměť a mám vše na metr vypočítané. Taky bych se mohl chlubit, že je to dlouhodobá spotřeba, ale není, dlouhodobá je 5 litrů. U tohodle je 8,5litrů s dobrým motorem.
Já právě taky co se týče kolon a cesty z práce hlavně odpoledne.To těch 10-11L dá.Mimo město okrsky a dálnice od 7.5do9L.Ale záleží na stylu jízdy.Jinak po městě min 10L.Cesta když je volno tak trvá domů asi 10 min.Ve všední den jedu někdy až 30min.Samí popojíždění.
Tak kamarátovi TRAKTORISTOVI povec že aj 2ku aj 3ku a dokonca aj 4ku a 5ku môže zaradiť!!! Keď nevie jazdiť nech si kúpi kolobežku!!! 11litrov to je totalna ko*otina!!
Máš to auto, víš ty vůbec co máš napsané ve velkým TP. Já si pozorně prohlížel všechny motorizace, protože Octávka byla můj sen, jakožto každého čecháčka co má rád Škodovky to chytlo i mě. Až když jsem s tím jezdil, pak zjistil, že i to má mínus. Místo sedaček to má tvrdé trestanecké lavice, pilový filtr udělán tak de*ilně, že se ucpává často bordelem a člověk má na podlaze vodu taky na koberci a ten zápach to je paráda, převodovka gumová, řízení měkké a spoustu dalších much, které jsou vůči ceně ojetého auta těžko spolknutelné.
Spotřeba město/devadesátka/kombinovaná 11,2/6,1/8
Jasné že mám! To je moja tam hore na fotkách!! A never všetkému čo je v techničáku! V pohode sa dá jezdiť aj úspornejšie! Ty si taký inernetový odborník čo len číta ale skúsenosti žiadne! JA mám za 10rokov 8me auto! A toto je to čo som hladal! Je to zákazková octávka!
Já ti píšu zkušenosti o tom, že ty můžeš mít spotřebu malou, protože asi nebydlíš v Bratislavě, ale na takovém místě, kde jsou maximálně 2 semafory a to ještě kvůli přechodu pro chodce. Já tady upozorňuji, že pokud si někdo koupí Octávu I ve 2.0l a bydlí ve městě, myslím tím, že město má aspoň těch 50 semaforů a po hlavní silnici, která vede do centra minimálně 5 semaforů průměrně při 5 kilometrech, tak tu spotřebu nebude mít takovou jakou tady píšeš. Octávy mají jiné přednosti, ale kromě TDi na prvním místě spotřeba není, spíše spolehlivost, pozink. Pokud někomu nevadí tvrdé sedačky, vlnící se kotouče, kazící se altík, vrzající plasty v interiéru, bludičky zepředu, pokud nejsou čiré nebo xenony, u kombíka schod do kufru, a ty věci co jsem psal, jako že problém s vlhkostí, tak do toho může jít, ceny dílů jsou na dobré úrovni, karosářské jsou za pakatel, a Octáva je první povedená Škodovka, za kterou se nemusí stydět. Jsou lepší auta, které by stály za to se o nich zmiňovat. Například, kdyby trojkové BMW E36 byl pozink, tak si Octáva ani neškrtne. Octávka II už je o něčem jiném, je to opravdu pokrok. :o)
Konečne normálna a pravdivá reakcia!!! To máš pravdu je tu len jeden semafor :)) porobili kruháče a to je na spotrebu o moc lepšie!! Tak asi preto taká spotreba!!! Máš pravdu a k tomu nemám čo dodať! Takéto reakcie beriem!!!!! :))))
Tak to je potom jiná:)) To já mám po cestě do práce 3 semafory.Ale z toho je to asi 15 km jízda že člověk občas nejede více jako na 2 a táhne se to ,a několikrát zastavuji.Po cestě domů ani nemluvím ,15 km jedu někdy skoro 40min..mezi tím si můžu dát kávu ,a občas bych chtěl automat:D:D:)))Až pak se dostanu na dálnici tak tomu dám ,z nervů s tý kolony a něco si spapká :D:D:)))Jinak o víkendu na trase 20 km.Jenž jsou 3 semafory ,a jízda je bez zastavení plynulá je to do těch 9L.Ale záleží jak kdy většinou se chci normálně projet takže je to zase těch 11.A jednou se mě povedlo z toho dostat takových 13L na trase 30 km.Mě to sežralo skoro čtvrtku nádrže.Ale to byl pokus co to dá ze začátku:D:))
Ježiš co to je za mizerný a chaotický reakce. To si snad admini dělají srandu. Tak Nejnovější komentář se ukládá na první místo a reakce ke komentáři se ukládá pod tím? To je chaoz teda... K té spotřebě, no Tobě to má asi brát o půl litru víc. Ale nevím zase Škoda Octávia má na 2.0l benzín jen 85kW.
Aby bylo vše v jednom směru, je to všude od hora dolů. Zavádět móresy může jen mladý neznalý. Jen tady je to zmatkové. Až někdy někdo vymyslí čtení z leva doprava a zespod nahoru, tak prosím, pak ať se to taky tak uspořádá. ALE PROBOHA KTERÉHO BLBA MOHLO NAPADNOUT SEŘAZOVAT KOMENTÁŘE DLE ČASOVÉ POSLOUPNOSTI OD SPODU NAHORU??? KAZÍ TO OČI!!!
Ale ty časové reakce jsou odspodu nahoru. Nemá smysl v tom brázdit, NEČTĚTE PŘÍSPĚVKY POKUD NECHCETE ŠILHAT. Opravdu tyto stránky jsou pro oči nepříjemné a delší dobu i zdravotně nebezpečné, z prvu vás začne bolet hlava aniž by jste věděli čím to je. No přesně tak už vám mohu klidně říct diagnostiku, moc dlouho čtete tyto stránky protože se má správně číst ZLEVA DOPRAVA A Z VRCHU DOLŮ!!!
Na to si nikdo nemohl stěžovat, protože to tady nikdy nebylo. Proč jsou reakce komentáře v odstavci s časovou posloupností směrem dolů a proč jsou samotné komentáře v odstavci s časovou posloupností směrem nahoru? Že by tu vládly autorské práva na diskuzi, které jsou na ostatních stránkách běžné? Nebo jen lenivost, nebo nemohoucnost tyto dané pravidla zadat? Komu se chce číst jeden sloupec komentáře pak očima poskočit nahoru. Zřejmě to musel zavést člověk, který přečte poslední kapitolu knížky a rozhodne se, jestli si přečte obsah. Ale tohle není knížka, ale jen pár vět a je to opravdu blbý na oči, někdo si tu zahrává s tím, že někdo bude mít později problém se zaostřením.
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Octavia
spotřeba většinou město
Ahoj, jak jsem psal jezdím většinou město, mám 2,0 r.v 2003 dovoz z D střešní okno, a vše v elektrice, auto stěrače, 2DIN rádio včetně navi..
spotřeba na zimních gumách 8,1 nejvíc, teď jsem přezul na letňáky, aly myslíte, že jsem to šetřil? nee na letních jsem letěl 160+ a to zase žralo, takže se mi spotřeba ustálila na 8, v této krizi čerpám Vervu 100 :-)
28.04.2020 | 19:33:07 | Vlkodav | 185.231.239.* Reagovat
2,0 MPI
Dobrý den,tak jsem po dlouhé uvaze a slízení po forech koupil 2,0MPI rok 2000 od prvního majitele ročník narození 1936 najeto 117500km. Vrátil jsem se po 20.letech k benzínu a předělal na nové sekvenční PLG. Jsem překvapen, chová se to dobře, tahá pěkně od spodu nemusí se točit chová se stejně jako DTI jsem spokojen. Cena v městském provozu 1,6 a mimo město 1,36.
12.03.2015 | 21:38:09 | harapak | 193.164.219.* Reagovat
Svata pravda
Skoda Octavia na ten to vuz 2,0 motorom 85 kw nedam dopustit mam ji od roku 2001.drobne chyby ako desticky ci royvody ci vodna pumpa vymena oleje to je bezne a predevsim lacne.a auto je zas spolehlive.za to ani jine auta ani nechcem.je to sice starenka ale porad spolehlivejsie ako ty nove vozy.Mam nabehano 193 000 km a porad ato se chova ako nove.Motor spolehlivy a co se tzce pohodly ve voze tak to je uplne unikatne.Mal sem 1,6 pujcenom od kamarada ale z 2 litrem se to neda porovnat.Takze nepotrebujem drahe auto ktere ma jisty konford kdyz vym aky ma komford 2 litrova Octavia 1 a v porovnani nového vozu je ta ista.
19.02.2015 | 22:14:24 | otto | 95.105.236.* Reagovat
RE: Svata pravda
když jsem to koupil mělo to 240 000 hned jsem do toho dal LPG nyní po 8 měsících a 60 000 km bez závad na benzin se s tim dá jezdit 7,5 - 8 litru v plynu 9 - 10 ale to jezdim bomby nyní to má 300 000 ale musim říct po 10 000 km jsem dolejval vždy kolem 0,5 litru oleje myslím zcela normální naposled jsem jel z Barcelony a v německu na naše hranice 160 km/h jel jsem non-stop
a super už nic jiného nechci
24.05.2018 | 18:43:15 | pepíček | 89.102.161.* Reagovat
2.0 MPi - najlepší hladký benzín
Môžem porovnať tento motor s VW štandardami. Mám doma 1.6 MPi (45tis km), 1.6 CR TDI (110 tis km) a mal som 1.9 PD TDI 335 tis km). K jednotlivým motorom - 1.9 traktoroidný nezničiteľný pracant s neuveriteľne nízkou spotrebou (za najazdených 330tis bola priemerka pod 5l). Príjemný a hlavne výrazný záťah po prekonaní turboefektu, ktorý nebol nejako výrazný. Pri otáčkach nad 3.5 tis mu proste došiel dych - ale vtedy som už radil hore a nasledoval ďalší výkonový kopanec - proste dobre sprevodované. 1.6 MPi zaujímavý motor s pomerne nízkym výkonom a s potrebou porovnateľnou s 2.0 MPi. Pomerne dobrý záťah na nízke otáčky, nebráni sa ani vysokým, ale tam sa prejavuje trochu drsne. Problémom je trápenie pri plne naloženom aute - hlavne v kopcoch, kde predbiehanie je treba dobre premyslieť, ale to sa mi často nestáva, tak že veľmi neriešim. 1.6 CR TDI - ospevovaný motor z dielne VW - je proste jedna veľká katastrofa. Slabý záťah, chýba ten výkonový kopanec okolo 1.800ot (v porovnaní s 1.9 PD), spotreba o 0,5 - 0,8 l horšia ako pri 1.9 PD TDI. Jediná výhoda je to, že na rozdiel od 1.9 PD je naozaj kultivovaný (rozumej nie traktoroidný), žiaľ ale mdlý - plochá krivka krútiaceho momentu je síce fajn, ale pri predbiehaní to nie je výhra. Radšej som mal ten výrazný záťah pri 1.9 okolo 2.000 a potom som preradil. Pri 1.6 CR je to vyslovene "bezpohlavné". No dostávame sa k 2.0 MPi. Pre mňa veľké prekvapenie. Autíčko má 230 tis km (kúpil som ho pred pol rokom). Spotreba okolo 7 - 7,5 l - prevažne mesto a krátke trasy. Výrazný záťah pri nízkych otáčkach (trochu mu dochádza dych nad 4.000, ale bývalý majiteľ ho šetril a to sa teraz prejavuje na neochote točiť). Motor je naozaj príjemný, kultivovaný a hlavne tichý. Pohodové jazdenie mesto, medzimesto a hlavne diaľnica, kde veľa netočí. Navyše v nižších a stredných otáčkach ide výrazne po plyne. Nevýhodou je jeho vyššia hmotnosť, ktorá je oproti 1.6 MPi výrazná. Cítiť to v zákrutách a pri brzdení, kde predok ide dole. Subjektívne je to rovnako ťažké ako 1.9 PD. Podľa všetkého je to však držiak (mojich 230 tis je asi niekde v 2/3 životnosti - aspoň dúfam :)
09.07.2014 | 22:57:54 | jojo1 | 178.40.166.* Reagovat
Octavia 2.0
neviem kto je majitelom tejto octavii,ktora je aj na foto,ale musim povedat ze mam taku istu s timto motorom a je to fakt nezničitelny motor-spotreba 7,2-7,4 na menej som sa nedostal a obute som mal 17-disky,rychlost dodrziavana-lebo som mal dieta v aute,nehovorym ze je to najlepsie auto na svete,ale v octavii sa mi viac hodi motor 1.8T 110kw-to je motor ktory skoda fakt vynasla pre octavie-odporúčam spotreba je nižšia.a to mám z vlastnej skúsenosti lebo som bol majiteľom obidvoch aut s týmito motorizáciami
28.05.2014 | 10:18:05 | mato | 87.197.168.* Reagovat
Spotřeba
Můžu souhlasit s autorem. Mám O1 2.0 MPi od roku 2000, ted je na tachometru cca 210 000 km. Dlouhodobou spotrebu mam 7,2l (jezdim prevazne mimo mesto, dalnice 130, 140). Ve meste zere docela dost cca 11 l/100km. Pri plynule a klidne jizde se da bezproblemu jezdit do 6,5 l. Nekdo tady psal, ze mu zere 5,6l - to je podle me pi*ovina jak svina... Nevim, proc je tento motor tolik kritizovany, ale za celou dobu co auto mam, tak nikdy nezklamal - meni se jen spotrebni veci - brzdy,naplne, tlumice a 2x lambda sonda (vzdy po cca 110t km). Chvili jsem jezdil i s 1.6 75kw a ta me nejak nenadchnula - zalostne slaba v kopcich a pri predjizdeni, spotreba stejna jak 2.0, jedina vyhoda nizsi povinne ruceni. Na 2.0 me stve vyssi hlucnost ve vyssich otackach (nad 4000 - na dalnici rychlost nad 140) a spotreba oleje - od nova cca 1l na 5000km. Spotreba zavisla na stylu jizdy. Libi se mi tah v nizkych otackach (v podstate mimo obec neni potreba podrazovat - na 5 jede od 60, pri predjizdeni ma dostatek sily i na 5), kultivovanost a jsem spokojeny s provoznimi naklady. RESUME: Spolehlive rodinne auto v soucasnosti za srandovni cenu!
19.09.2012 | 23:02:10 | xxx | 85.162.94.* Reagovat
RE: Spotřeba
Lambda sonda spotřebák? Pěkně mastnej!
28.05.2014 | 15:21:04 | | 89.102.162.* Reagovat
Spotřeba 2,0 MPI 85 kW
Tento motor mám ve Fabii, jezdím s ní už několik let, a tak bych napsal pár zkušeností. Spotřebu měřím tak, že beru plnou nádrž do vypnutí pistole u stejné benzínky, zapíšu si stav km a přepočítám to na 100 km. PP je trošku optimističtější, většinou ukazuje o 0,2-0,4 l nižší údaj. Jezdím hlavně plynule, většinou podle předpisů.
Při jízdě po okreskách plynulou jízdou do 120 km/h i s předjížděním se dá jet za 6,8 , za méně už se mi jet nepodařilo, možná by se daly ušetřit tak 2-3 dl, ale tak defenzivní jízda by mě už nebavila.
Po městě nevím, protože s ní po městě nejezdím, je to motor na dálnici, do města se nehodí, odhadem bych řekl kolem 10.
Po dálnici rychlostí kolem 130 bere 6,8-7,5 , většinou jede za 7,2.
Chorvatsko na tempomat 120-140, skoro celá cesta po dálnici, auto naložené, klima, jeden rok 7,0 , jiný rok 6,8.
Celoroční průměrné spotřeby mi vychází na 7,2-7,5.
Jinak bych ještě dodal, že tento motor je velmi tichý, poměrně úsporný a dostatečně silný. Zkrátka skvělý.
12.02.2012 | 16:09:35 | Tim | 89.190.44.* Reagovat
2,0 benzín mi žere 5,95 l
12.02.2012 | 11:56:28 | Vilda | 88.102.67.* Reagovat
RE:
ja som auto dočasne odhlásil a nežerie mi nič :)
12.02.2012 | 12:25:26 | | 78.99.236.* Reagovat
RE:
Co to je za motor??
Ještě jsem se nikdy nesetkal s takovou spotřebou u 2.0 benzin.Jak jde o jakoukoliv značku..:)
12.02.2012 | 15:12:23 | luke20 | 78.102.114.* Reagovat
RE:
Z toho si nic nedělej,já se nesetkal s převážnou většinou aut která jsou na světovém trhu.A věř že to budou desítky značek a stovky modelů a tisíce různých motorů.A samozřejmě my laici co tady diskutujeme máme jen mizerný přehled o těchto vozidlech,nemluvě o motorech které se v těchto automobilech vyskytují.
12.02.2012 | 16:04:03 | | 88.102.67.* Reagovat
RE:
to je novy model od coprfielda
07.03.2012 | 20:14:50 | ja | 92.28.224.* Reagovat
RE:
tomu nevěřim dá se s tim jezdit i za 6,5 ale rovinky a šnekovat jinak pruměr minimálně bych uvěřil 7 a to po dálnici rovinka a max kilo průměr minimálně 7,5 ale za sebe mužu říct 8,5
24.05.2018 | 18:48:34 | pepiček | 89.102.161.* Reagovat
gello2311 ----zobud sa
mal som 1,9tdi cca pri 450tis som ju predal a motor bez zavad,teraz moja zena ma 1,6 tdi 2010 co jej staci a taha aj 5tka.Akurat som doviezol z nemecka 2,0 tdi 114kw aj z cipom a tam ta na 6ske rozdrvym aj z pripnutym privesnym vozikom. a spotreba na lahku nohu 5-6 nafty.servis neviem ako vyzera--menil som len zhavice--par korun
12.02.2012 | 06:13:46 | zuj mi chuj | 95.103.102.* Reagovat
RE: gello2311 ----zobud sa
dobry den volam sa diana a chcela by som sa popytat ohladom tej octavky co ste mali 2.0 85kw ak budete mat cas tak odpiste moj email-tamara741@azet.sk dakujem
18.08.2012 | 11:58:33 | Ondrej | 213.81.149.* Reagovat
Těžko říct ,je to možný nevím.Ale sám mám 2.0 16v ne tedy škodovku ale spotřeba je udávaná skoro stejně,a po městě jezdím za 11L.Právě že po 1 slyším že 2.0 má spotřebu jako Diesel.osobně neznám nikoho kdo by měl 2.0 tak jezdí kolem v průměru kolem 9-10L.Město samozřejmě nejvíc.Já jsem se tomu v sobotu trochu věnoval.A na trase 30km po cestě kde jsem zastavoval na 3 semaforech byla spotřeba 10.5L.Dle PC ,ale ve skutečnosti to bude kolem 11L.Právě co vím tak pokud to byl starý 2.0 nebo nový auto tak spotřeba je pořád kolem 10L.A díval jsem se na 4 fora kde se diskutuje o spotřebě tohoto auta 2.0 85kw.A některým dle PC po městě i 13L. Dočetl jsme se že se dá i spotřeba 6.5L ,ale je to hodně pomalý styl jízdy.A to bylo na jednom foru jinak i tady na recenzi píšou majitelé že když se člověk snaží je úsporně tak je to kolem 7-8L. Jinak normální jízdou aniž by člověk se nedíval vyloženě na spotřebu je to kolem 9-10L.A to tam píšou dejme tomu chlapy co s těmito vozy mají zkušenost několik let.Všude je min 7-8L.Na recenzích v bazarech forech .Jedině za 6.5 se dá ,ale to bylo zmíněno opravdu hodně línou jízdou.
22.08.2011 | 23:06:22 | luke20 | 78.45.72.* Reagovat
Nie pomalou jazdov ale predpisovou. Da sa jazdiť úsporne keď to šofér chce a vie. Ja jazdím na kamione 10 rokov a viem ako sa jazdí úsporne!
02.09.2011 | 09:06:58 | Gello | 95.103.33.* Reagovat
Ta spotreba je ako píšem
1200km a priemerná spotreba 6.5l na 100km!!!!! Nie podla PC ale počítané podla tankovaní!!!
22.08.2011 | 16:29:41 | Gello | 178.41.74.* Reagovat
RE:Ta spotreba je ako píšem
nedalo mi to a pozrel som si tech.parametre tohto tipu a tam uvádzajú 11.2-6.1-8l na sto.videl som ako sa robia tieto testy robia sa za úplne ideálnych podmienok bezvetrie teplota dokonca aj v nádrži je paliva minimum aby sa nezvýšila hmotnosť a samo že auto je prázdne iba s vodičom.napr v usa testujú auto v real podmienkach plne zaťažené a pod. a napr ford mondeo tá istá motorizácia má v usa uvádzanú o 1.8 viac ako v europe.takže ak táto oktávka má priemerku 8 podľa ideálnych podmienok tak v reále je to ešte určite viac,takže asi čerpačka na ktorej tankuješ má zlé počítadlá alebo sa ty vráť do školy a nauč sa rátať ty debo.
22.08.2011 | 21:25:03 | | 91.127.204.* Reagovat
RE:Ta spotreba je ako píšem
Debo si ty a nauč sa jazdiť
22.08.2014 | 15:38:51 | Gello2311 | 176.116.98.* Reagovat
05.08.2011 | 21:33:05 | | 95.155.42.* Reagovat
Nevhodný komentář
05.08.2011 | 21:32:51 | Ovaj | 95.155.42.*
Nevhodný komentář
05.08.2011 | 22:19:38 | | 95.103.143.*
Co se tu furt serete s nějakýma pežotama.Octáva je lepší.
02.08.2011 | 22:09:12 | dan | 88.102.67.* Reagovat
Hmmm.Řekni mě pár předností před 406stkou.
02.08.2011 | 23:15:58 | luke20 | 78.45.72.* Reagovat
Octaviu si dáš poistiť na poriadne mastnú čiastku proti krádeži, ktorú Ti po ukradnutí (rádovo niekoľko dní od kúpy a zaparkovania pred barák) vyplatia. Peugeot neukradne nikto :).
03.08.2011 | 14:28:59 | Matúš | 78.98.137.* Reagovat
Výhoda Peugeota:) Čeho je moc s tím se nejlíp kšeftuje což Škodovek je a navíc se ,prodávají asi nejlíp.
03.08.2011 | 14:45:29 | luke20 | 78.45.72.* Reagovat
RE:
tak peugeot , citroen nebo renault bych neukradl i kdyby tam byl klíč s papírkem daruji!! francouzský křáp po nájezdu 150 000 je to kanál na peníze
24.05.2018 | 18:51:47 | pepíček | 89.102.161.* Reagovat
A ku tej spotrebe. Dnes som skoro celý deň behal po meste a spotreba 7.1!!! Je mi jedno kto si čo o tom myslí!!! JA sa tu inak dobre zabávam :)))))))
02.08.2011 | 20:45:34 | | 178.40.30.* Reagovat
ja som dnes po dialnici prešiel 500km moja priemerná rýchlosť bola 190 a mal som spotrebu 3.4litra.a ozaj ešte som mal celú dobu aj prívesný vozík na ktorom bolo 1000kg cementu,a je mi jedno kto si čo myslí.
02.08.2011 | 21:47:32 | | 91.127.146.* Reagovat
a ešte som zabudol-vyhlasuješ že tdi je hnoj a najhorší motor ale šak pre priaznivcov koncernu je tento motor najsupernejší na svete a jazdí skoro na čistý vzduch.je to ich modla a ty ideš proti nim.
02.08.2011 | 22:02:58 | | 91.127.146.* Reagovat
Nevhodný komentář
02.08.2011 | 22:16:31 | | 178.40.30.*
RE:
co si myslím? No měl bys vyměnit doktora!!
24.05.2018 | 18:53:01 | pepíček | 89.102.161.* Reagovat
Začneme sa boviť normálne na úrovni bez urážania a provokácii
CHlapi uznajte kto neobhajuje to svoje auto???? Ale dosť ma pobúrili de*ilné narážky!! Je plno dobrých aut!
02.08.2011 | 20:42:42 | | 178.40.30.* Reagovat
RE: Začneme sa boviť normálne na úrovni bez urážania a provokácii
Něco ti řeknu dobrá auta se přestala vyrábět v roce 1995 to co máme dneska za sračky je nemožný!!!!
24.05.2018 | 18:54:40 | pepíček | 89.102.161.* Reagovat
RE: Začneme sa boviť normálne na úrovni bez urážania a provokácii
Já?
25.05.2018 | 08:16:08 | Vašek | 194.228.76.* Reagovat
Ono někomu kdo se furt ohání slovem ko*ot ,se asi dá těžko něco vysvětlit.Sedni do 406stky 2.0 16v 99kw.Projed se s tím ,třeba uznáš že i jiný auta jsou dobrý.Jsou lepší auta ,ale když se zeptáš někoho kdo není škodovák co se mu zamlouvá tak ti většinou řekne že ten Peugeot:)
02.08.2011 | 20:29:37 | luke20 | 78.45.72.* Reagovat
Ale ja nevravím že Škoda je najlepšie auto. JA som mal aj ford aj alfu a aj peugeot. Dalšie bude asi audi!! Zhánam A4 3.0 quattro ale s manualom! JA auto nemám nikdy dlkšie ako cca rok! Ja som napísal svoj názor na Octávku! A musíš uznať že za tie peniaze to neni zlé vozenie.... 406ka sa mi páči ale coupé!! :))
02.08.2011 | 20:37:48 | | 178.40.30.* Reagovat
Já netvrdím že to je špatný auto ,to určitě ne :) Jen tak stejně jako tobě se třeba nelíbí jiný se mě nelíbí Octavia ta tvá vypadá na fotkách i dobře.Ale není to auto za který bych dal peníze.Právě jsem říkal že když jsem kupoval toho Peugetota tak tam měly spoustu škodovek.A když jsem se podíval na Octavii který stála 130 000kč.Téměř bez výbavy radia ,a další bleděmodrý za nehorázný peníze tak ta 406stka o něco levnější byla o proti tomu jak Mercedes:))každému vyhovuje něco jiného ,a taky se mu líbí něco jiného.Hlavně at každému slouží jak mám :))
02.08.2011 | 20:51:08 | luke20 | 78.45.72.* Reagovat
Oprava slouží jak má:))
02.08.2011 | 20:53:16 | luke20 | 78.45.72.* Reagovat
RE:
406 ani zadarmo!!! celkom podarena bola 306 ale beseduje sa tu o spotrebe octavia 2.o benzin. Taku spotrebu si s tymto motorom skoro ani predstavit neviem. jazdil som v zivote s vseliakymi autami ale motory vw benzin sa nikdy nedali povazovat za nejako usporne.Momentalne vlastnim mimo ine aj octaviu 1.6 74kw r.v 98 combi zhruba 4 roky. Za tu dobu som s nou najazdil cca 140tisic a okrem beznej udrzby ako rozvody olej filtre brzdove oblozenia bola vymena vsetkych capov na prednej naprave a vymena loziska v prednom kole a vymena prevodovky-ustrihnute nity na dife.Ku dnesnemu dnu ma auto cca 260tis.km a je spolahlive ako svajciarske hodinky moja spotreba je priemer okolo 7.3 a velmi zalezi akym stylom sa jazdi. Je to vsak pracant a spolahlivy!!!! Nikdy som po tomto aute nijak zvlast netuzil lebo su aj lepsie auta ale ako kompromis je to dobra volba.Vsetci v europe sa idu pos*at z naftovych aut ale ak nenajazdis aspon 40000km rocne tak ti je nafta na ho*no-spravidla stary naftak je casovana bomba nafta spravidla stoji viac ako benzin a ta carovna spotreba 4,5-5,5 je tak akurat na dlhu trasu ktora dieslu vyhovuje najviac-stredne otacky stredne zatazenie. V meste kde stale radis je to skoro stejne ako u benzinu.
07.03.2012 | 20:47:58 | ja | 92.28.224.* Reagovat
RE:
No spíše 406 patří ,k těm vydařenějším.:)Mám ji 2 roky,z roku 2000 po faceliftu.Denně najedu 40km.A za tu dobu,jsem měnil 1x žárovku, a koupil zimní pneu.A po koupi rozvody ,filtry.Nastartuje na poprvé i v -20C.Nic nevrže,neskřípe a jede naprosto bez problému.Na objednávku dovoz s Německa,po prvním majiteli k autu nic nechybí vše Ok.A nemůžu si absolutně stěžovat.:)I ve velkých mrazech,funguje centrál a veškerá elektronika na jedničku.Máme v rodinně 3 kousky 406stek.A nikdo si nestěžuje.Kamoš mě to tenkrát rozmlouval ,že mám koupit Japonce on má 323.A nakonec ,spolehlivost vyjde stejně.A k tomu ,mě to hlavně nekvete.:)
07.03.2012 | 22:21:42 | luke20 | 94.112.57.* Reagovat
RE: Po toľkých opravách napísať, že je haraburda spoľahlivá ako švajčiarske hodinky,
no, niekto má rád čierny humor...Mimochodom, 406 bola a je lepšia ako 306..., tá bola síce pekná bacuľka-dizajnovo, ale ináč kraksňa.
406 je luxus oproti oktávke, čo je aj dané rozdielom tried, ale 306..., v tej dobe boli oveľa lepšie autá jej triedy, mazda 323, honda civic, priam legenda nissan almera...., či taký golf.
306... slabý priemer. Mimochodom, nafťák je večné auto, kecy o tom, ako je drahý servis na diesle už ani smiešne nie sú./ a aby nedošlo k hádkam, 306 som rozbil pod kremnicou, 6-7x cez strechu, nabehal som na nej zo 80-100 k. km, ZALUDNE jazdné vlastnosti na hrane/podobne ako citroen ZX/, biedne sedačky, svetlá, brzdy, vynikajúci motor 1,9 D, či 1,9 TD, dobré boli až posledné s 2.0 HDi, ale už boli ťažké na predok a neskutočne drahé/
07.03.2012 | 22:22:35 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
RE: Po toľkých opravách napísať, že je haraburda spoľahlivá ako švajčiarske hodinky,
bezna udrzba je asi normalna vec a ked som auto kupil malo zhruba 130000km tak tie capy na prednej naprave asi maju narok nie??? Po najazdeni dalsich 140000km som menil akurat jeden gulovy na riadeni a jeden spodny v ramene!!!!!! auto malo prakticky iba dve poruchy a to lozisko v prednom kolese a rozbity diferak a to boli casy ze som najazdil 10000km za 5 tyzdnov!!!!! TY medzi poruchy radis aj vymenu rozvodoveho remena????? Tak ty si ho nemusis menit vobec a potom budeme vsetci zvedavi kolko na nom najazdis!!!!!!!!!!!
11.03.2012 | 21:50:06 | ja | 89.242.199.* Reagovat
Nevhodný komentář
02.08.2011 | 18:30:42 | | 91.127.146.*
Nevhodný komentář
02.08.2011 | 20:20:17 | | 178.40.30.*
čo tu stále riešite nejakú posranú oktáviu nepoviem keby sa tu toľké debaty viedli o subaru imreza sti,to auto nemá každý blbec.ak niekto má toto auto nech o ňom píše rozsiahle recenzie a ja ich z radosťou budem čítať pretože to je perla medzi autami a nie stále dookola o pojebanej oktávke ktorá zaberá každé druhé parkovisko.už sa bojím že otvorím konzervu tak tam bude oktávka alebo fábia.
02.08.2011 | 16:05:57 | | 91.127.146.* Reagovat
To je pravda :) jel jsem jako spolujezdce v Evu 8 a to je dle mě auto jak se patří.:) Octavii jsem jel 2x a nepřesvědčila mě že bych si jí někdy koupil nebo o tom uvažoval.To samí Fabia a Fabia II.Já osobně na tom nic nevidím ,a dát za to ty peníze by mě bylo líto.Když jsem viděl ty ceny za ty auta a podíval se vedle na ostatní značky který byly za stejnou cenu nebo levnější tak je to 100 a 1.Můj názor ,každýmu se líbí něco jiného ,ale já si myslím že se to líbí opravdu jen škodovákům ,neslyšel jsem nikdy od nikoho co jezdí v jiných autech že by řekl Octavia je pěkná nebo tak.
02.08.2011 | 16:12:39 | luke20 | 78.45.72.* Reagovat
Prosím ťa ty si pozri ceny eva8 a octávky! A máš vodičák??? Aký si ty odborník keď si sa 2X viezol v octavke a vieš posúdiť aké to je auto? Octávka je približovadlo ale za tie peniaze slušné! A pozri sa na ceny kolko stojí EVO!!!! Každý má dáky rozpočet a kupuje si auto aké si môže dovoliť! Bolo by pekné keby sme si to mohli všetci dovoliť ale skutočnosť je niekde inde!!!!! Kto nesníva o R8 alebo novej Impreze??? Ja áno ale kým si to nebudem môcť dovoliť tak ostanem asi len pri snívaní!!! Octávia neni auto o akom som celý život sníval!!!! PREČITAJTE SI NADPIS!!!!!
02.08.2011 | 17:42:45 | | 178.40.30.* Reagovat
Se nerozčiluj to za 1.Za druhé se nebavím o penězích ,ale o autech což většina nedokáže pochopit ,jsou ti co na to mají dá se to sehnat za 300 000kč.2 neporovnávám Octavii s Evem. A za 3 nejsem odborník ,ale asi jako každý si dokáže udělat obrázek o něčem.Za 1.Když sednu do auta který se mě nelíbí ,tak mám jeden důvod proč byh ho nechtěl.Za 2 má tvrdý sedadla a cestovat v zadu ve třech lidech ,není zrovna moc velký pohodlí.Za 3 je to komerční auto a to já nemám rád.Takže to jsou 3 důvody proč bych to nechtěl.Chápeš??:))Na takoví věci člověk nemusí být odborník ,ale mít vnímací a rozpoznávací schopnosti ,což člověk pokud není retard má.tak asi tak:)
02.08.2011 | 20:23:10 | luke20 | 78.45.72.* Reagovat
Ale ja sa vôbec nerozčulujem :)) Ja sa super bavím!!! WRXko je cca 15000e a octavka za cca 4000e. JA som bol vyskúšať WRXko a bolo super čo sa nedá s octávkou porovnať ale bolo by to na úkor rodiny! JA som strašne vela času mimo sk a jazdí žena na octavke. Pre ženu a občas na výlet zo synom je to idealne auto! Vieš si predstaviť ženu čo jazdí na wrxku? :)) Tak asi o tom to je....
02.08.2011 | 20:32:53 | | 178.40.30.* Reagovat
RE:
mě se octavia taky designově líbí i když jezdím astrou G caravan ve verzi sportive, kdysi jsem také chtěl octavku, ale ta astra byla levnější a lépe vybavená. Mám ji 6 let a nelituji.
10.03.2013 | 10:43:50 | liborius76 | 213.29.115.* Reagovat
Nevhodný komentář
02.08.2011 | 17:31:36 | | 178.40.30.*
Ještě bych dodal ,když jedu o víkendu pryč tak u garáží ,se vrtají v autech ti jenž mají opravdu starší auta ,jako já před tím. Stará Corola Favorit 2101 Kadett ,jinak většina co mají auta novější nedělají nic ,nebo za ty dobu jsem nikdy nikoho neviděl.
01.08.2011 | 16:37:28 | luke20 | 78.45.72.* Reagovat
Čo si predstavujete pod pojmom STARAŤ SA O AUTO???? Prosím vás NEM7ĽTE SI DOJMI S POJMAMI A DEMONŠTRACIU S MENŠTRUACIOU!!!! Neni to pobehovanie zo šrobovákom ako 120kári!!!! Ja viem že nemám nové auto ale keď sa pozriem pod kapotu a do interieru tak nemám ten pocit! Kožené sedačky nemajú ani jednu prasklinu a ani manžeta radiacej páky!!! A prečo asi???? To treba raz za čas nakrémovať!!! A auto navoskovať,povysávať! Tak to robil predchádzajúci majiteľ a ta isto aj ja! Nechcem si ani predstaviť aký svinčík máte poniektorý pod sedadlami a na podlahe a pod kapotou ani nehovorím!!!!! Ešte ma dúfam pobavíte trápnymi krčmovími múdrosťami!!!!!!
01.08.2011 | 18:48:34 | | 178.40.73.* Reagovat
Čo tu toľko furt kričíš a presviedčaš nás o svojom aute? Veríme Ti, iba Ty sa staráš...
A som naozaj rád, že si nepredstavuješ, čo mám za bordel pod sedačkami..:))
Normálne nejaká nová úchylka?:))
01.08.2011 | 22:40:18 | ľuboš | 213.151.218.* Reagovat
RE:Čo tu toľko furt kričíš a presviedčaš nás o svojom aute? Veríme Ti, iba Ty sa staráš...
Tak ty si aký génius?? Ako sa dá v texte kričať??? Nauč ma to! Tak je to moja recenzia a každý tvrdí niečo iné!! JA viem svoje a iné ma nezaujíma!!!!!
02.08.2011 | 14:49:47 | | 178.40.30.* Reagovat
RE:RE:Čo tu toľko furt kričíš a presviedčaš nás o svojom aute? Veríme Ti, iba Ty sa staráš...
To je dobře že tvrdíš svoje. Ale vypadá to že si snad jediný který se snad stará o auto a všichni ostatní na to kašlou.:))Tak to zní s tvého textu.
02.08.2011 | 15:00:22 | luke20 | 78.45.72.* Reagovat
RE:RE:RE:Čo tu toľko furt kričíš a presviedčaš nás o svojom aute? Veríme Ti, iba Ty sa staráš...
Tak to nie. Len jeden idiot si ma začal doberať!!! Šak nech si každý robí čo chce zo svojím autom!!
02.08.2011 | 20:25:37 | | 178.40.30.* Reagovat
Já nevím ,já to dám do myčky a ted to nechám za 2000kč vyčistiti tak stejně jak to bylo když jsem to koupil.Interier motor karoserie.A mám na rok pokoj ,v autě jezdím většinou sám a to v něm nic nevozím nebo ve dvou.Tak že žádný bordel tam není.Navíc přes léto nejsem zase takoví blázen abych to leštil každý den,a v zimě nejezdil:D:))Auto je taky od toho aby sloužilo majiteli :)
01.08.2011 | 22:49:57 | luke20 | 78.45.72.* Reagovat
Tak manžetu řadící páky jsem měl Ok i u 20let starý R19 ,a to se s ní za 12 let nikdy nic nedělalo.Max trochu oškubaný sedadlo u řidiče ,ale bylo látkoví ,ale když s tím člověk denně jezdí není čemu se divit.3x za rok jsem to umyl , v zimě to stálo v garáži kde je vlhkost a jediná koroze jenž byla tak pod spz jenž nešla ani moc vidět.Pod nárazníkama ,a podvozek.Jinak drobnosti jenž tam byly se vzaly smirk papírem a zalakovalo a na rok byl pokoj.Až po zimě zase z nova.Jinak pod sedadla se vážně nedívám ,ale když jsem odsunul sedadlo tak tam bylo čisto:D.Zase to tak neprožívám:)
01.08.2011 | 23:17:39 | luke20 | 78.45.72.* Reagovat
RE:
na tom starsom aute si co to urobis aj sam ale u auta nabiteho elektronikou a suciastkami ktore vyzaduju specialne naradie pripravky ktore su skoro vzdy drahe jak hovado to asi moc dobre nejde
07.03.2012 | 20:55:21 | ja | 92.28.224.* Reagovat
Pravda.....
O auto se musí starat:) Ale taky to auto za to musí stát a do něj ročně vrážet třeba 10 000kč za častý opravy.Starat se tak ,měnit provozní kapaliny filtry ,a když se něco poláme tak to vyměnit ,ale nevím co bych na tý 406stce měl vyloženě opečovávat ??.Jezdí bez poruch občas to dám do myčky jinak s tím nic nedělám.Není potřeba takže ,ono starat se vyloženě o auto je spíše o více starý.Předtím jsem měl R19 a tam jsem každý rok po zimě zadělával korozi nalakoval disky atd.Drobnosti jenž byly potřeba protože s autem který je 20 let starý a má najeto 250tkm jezdilo zima léto nevím co ještě.Se všude najezdilo.Tak tam je to potřeba pokud chce člověk jezdit ,a aby se mu to auto nerozpadlo.U 10 let starého auto kterému nic není ,tak na tom není co dělat pokud ho nechci třeba tunit.Jinak jak bych se o něj staral když není o co.
01.08.2011 | 16:33:18 | luke20 | 78.45.72.* Reagovat
2.0
Já mám 2.0 16v 99kw P406.A spotřeba po městě je běžná od 10-11L.většinou jezdím jen po městě takže mě to žere kolem těch 11.A osobně neznám nikoho a ani jsem nikde neslyšel nebo nečetl že někdo kdo má 2.0 má nízkou spotřebu.Hlavně u aut co jsou kolem 10 let starý. Dám příklad Fiat Croma 2.0 85kw město 10L.406 2.0 16v 10-11L. Octavia 2.0 FSI 110kw město 11L. BMW 5 1997 2.0 110kw město 11-12L.
01.08.2011 | 16:24:58 | luke20 | 78.45.72.* Reagovat
RE:2.0
TY píšeš len po meste. A koľko ti žerie mimo mesta alebo kombinovaná spotreba????
01.08.2011 | 18:50:55 | | 178.40.73.* Reagovat
RE:2.0
opel omega 2,0 16v město 13 mimo město 8
01.08.2011 | 21:15:28 | Sirka | 90.178.70.* Reagovat
Pravda
Pravda je ta že pokud je auto dobrý ,je je jedno jaké značky tak se mění pouze spotřební díly a provozní kapaliny atd.Nic víc.Pokud je auto na tom ,tak že se v něm člověk musí vrtat aniž bych chtěl a je to častý stojí to za prd. Co se týče spotřeby záleží na stylu jízdy i s 1.2 se udělat žrouta za 9-10L.Ale to je každého problém:)
01.08.2011 | 16:17:45 | luke20 | 78.45.72.* Reagovat
mas pravdu ja mam tdi dvojliter a odisli mi vsetky trisky a aj cerpadlo a je to rocnik 2005 a naj.km 17000 takze octavku uz asi nikdy
31.07.2011 | 22:45:01 | | 87.244.228.* Reagovat
To: Gello: Už sa len neposer zo starej vraždy....
Máš najlepšiu Octávku, s najlepšími jazdn. vlastnosťami, bez údržbovú, bez poruchovú...
Spávaš aj s ňou?:))
Takto vykrikovať kvôli jednému autu!! Ale aspoň, že máš fasa fólie a súúúúper gumy..., keď už podvozok žiadny:))
31.07.2011 | 21:44:42 | ľuboš | 213.151.218.* Reagovat
RE:To: Gello: Už sa len neposer zo starej vraždy....
Si trápny! A čo máš ty??? Fiatku??? A Bilstein neni podvozok to je fúrik že? Sral ma akurát taký idiot ako ty čo komentuje auto a má kolobežku!!!
01.08.2011 | 11:06:33 | | 178.40.73.* Reagovat
RE:RE:To: Gello: Už sa len neposer zo starej vraždy....
Ako vieš, že mám aj kolobežku?:))
A odkedy má Octávka dobrý podvozok?
01.08.2011 | 14:42:11 | ľuboš | 213.151.218.* Reagovat
RE:RE:RE:To: Gello: Už sa len neposer zo starej vraždy....
A čo má podla teba dobrý podvozok?? Hmm? Tak napíš. Tak ja neviem čo by si chcel za tie peniaze??? Tak si prečítaj nadpis. Do 5000e je evo alebo WRXko??? To sú dobré podvozky ale aj iná kategoria a cenová relácia!!!
01.08.2011 | 18:37:46 | | 178.40.73.* Reagovat
hnoj v oktávke nie je len tdi ale všetky motory a hlavne benzínové 1.4a1.6 sú o ničom a 1.8a2.0 žerú ako kravy,tých 6.5 čo napísal autor recenzie je tak na 70km ale nie na100.v tej slávnej ochcávii je vzadu menej miesta ako v spomínanej 120-tke je to proste golf z nafúknutým kufrom,a 90 percent majiteľov hrdých na to aký majú veľký kufor jazdia 350 dní v roku s prázdnym alebo poloprázdnym takže ten kufor im je vlastne na nič.
31.07.2011 | 20:03:41 | | 91.127.146.* Reagovat
Souhlas
Tak toto je svatá pravda.
31.07.2011 | 21:09:19 | | 89.102.164.* Reagovat
Nevhodný komentář
31.07.2011 | 15:27:00 | Gello | 178.40.73.*
Nevhodný komentář
31.07.2011 | 16:48:13 | | 89.102.164.*
Nevhodný komentář
31.07.2011 | 17:54:58 | Gello | 178.40.73.*
Nevhodný komentář
31.07.2011 | 18:27:32 | | 89.102.164.*
Nevhodný komentář
31.07.2011 | 18:38:35 | | 178.40.73.*
RE:RE:RE:RE:RE:BLBCI NEKOMENTUJTE!!!!!
Žere mu 11 protože jezdí jako prase, nebo má v rukách nasráno, nebo má závadu, kterou "staráním se" stejně neodstraníš. Od toho je servis.
31.07.2011 | 20:00:36 | | 89.102.164.* Reagovat
RE:RE:RE:RE:RE:RE:BLBCI NEKOMENTUJTE!!!!!
To jemu bolo smerovane nech nekomentuje!! A Staranie som myslel bežnú údržbu atď...
31.07.2011 | 20:19:04 | | 178.40.73.* Reagovat
RE:RE:RE:RE:RE:RE:BLBCI NEKOMENTUJTE!!!!!
ja vam poviem vystriedal som od japoncov,nemcov,vsetko mozne,no na prekvapenie 1ZNACKA MA UPLNE PREKVAPILA A TO JE ROVER,KRASNY DIZAJNOVO,KVALITOVO BEZKONKURENCNE AUTICKO A ZA VELMI VELMI DOBRE PENIAZE!!ROVER75 DIESEL JE NAOZAJ NEZNICITELNY A POHODLNY VOZ,BEZ AKEJKOVLEK KAZIVOSTI!!!
03.08.2011 | 13:59:30 | ja | 178.41.10.* Reagovat
RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:BLBCI NEKOMENTUJTE!!!!!
To seš dobrej.Tetka měla Land Rovera a pořád se jim sypal ,nakonec ho prodala ,a koupila Hondu City.Ono tak jak si auto který je naprosto bez poruchy neexistuje.Maximálně že bude stát v garáži.Ono dokonce na Ferrari F575M Maranello.Má poruchy ,taky se mění tlumiče čepy atd.Od kamoša tata má právě tohle ,dováží auta s Italie ,a má to jako raritu ,se kterou zase moc nejezdí tak často.Ale za 6 let se na to mění spotřební díly stejně jako na cokoliv jiného.
03.08.2011 | 14:08:40 | luke20 | 78.45.72.* Reagovat
Octavia
Kámoš měl Octávku v kombíku a bez problémů lze na tom udělat i 11 litrů a nemusí být ani zima. Stačí jen jedna uzavírka na jeden směr a kolona na cestě do a z práce.
Neustále mu to hlásilo závadu a svítila kontrolka motoru. Už si to nepamatuju, ale něco tam zlobí a to zlobí dost často, na netu to určitě je.
Ta spotřeba o které se tu baví je při konstantní jízdě mimo město.
O Tdičku ten jsem měl já ten si při konstantní jízdě do práce veme 3,8l. Jenže to je jízda na úplně prázdné silnici, když si přivstanu už asi ve čtyři, kde nefungují ještě semafory, kde prakticky znám celou trasu nazpaměť a mám vše na metr vypočítané. Taky bych se mohl chlubit, že je to dlouhodobá spotřeba, ale není, dlouhodobá je 5 litrů.
U tohodle je 8,5litrů s dobrým motorem.
29.07.2011 | 21:51:55 | svlastik | 82.209.32.* Reagovat
RE:Octavia
Já právě taky co se týče kolon a cesty z práce hlavně odpoledne.To těch 10-11L dá.Mimo město okrsky a dálnice od 7.5do9L.Ale záleží na stylu jízdy.Jinak po městě min 10L.Cesta když je volno tak trvá domů asi 10 min.Ve všední den jedu někdy až 30min.Samí popojíždění.
30.07.2011 | 00:01:38 | luke20 | 78.45.72.* Reagovat
RE:Octavia
Tak kamarátovi TRAKTORISTOVI povec že aj 2ku aj 3ku a dokonca aj 4ku a 5ku môže zaradiť!!! Keď nevie jazdiť nech si kúpi kolobežku!!! 11litrov to je totalna ko*otina!!
31.07.2011 | 15:23:06 | Gello | 178.40.73.* Reagovat
RE:RE:Octavia
Máš to auto, víš ty vůbec co máš napsané ve velkým TP. Já si pozorně prohlížel všechny motorizace, protože Octávka byla můj sen, jakožto každého čecháčka co má rád Škodovky to chytlo i mě. Až když jsem s tím jezdil, pak zjistil, že i to má mínus. Místo sedaček to má tvrdé trestanecké lavice, pilový filtr udělán tak de*ilně, že se ucpává často bordelem a člověk má na podlaze vodu taky na koberci a ten zápach to je paráda, převodovka gumová, řízení měkké a spoustu dalších much, které jsou vůči ceně ojetého auta těžko spolknutelné. Spotřeba město/devadesátka/kombinovaná 11,2/6,1/8
31.07.2011 | 18:23:39 | svlastik | 82.209.32.* Reagovat
RE:RE:RE:Octavia
Jasné že mám! To je moja tam hore na fotkách!! A never všetkému čo je v techničáku! V pohode sa dá jezdiť aj úspornejšie! Ty si taký inernetový odborník čo len číta ale skúsenosti žiadne! JA mám za 10rokov 8me auto! A toto je to čo som hladal! Je to zákazková octávka!
31.07.2011 | 18:45:54 | | 178.40.73.* Reagovat
RE:RE:RE:RE:Octavia
Já ti píšu zkušenosti o tom, že ty můžeš mít spotřebu malou, protože asi nebydlíš v Bratislavě, ale na takovém místě, kde jsou maximálně 2 semafory a to ještě kvůli přechodu pro chodce. Já tady upozorňuji, že pokud si někdo koupí Octávu I ve 2.0l a bydlí ve městě, myslím tím, že město má aspoň těch 50 semaforů a po hlavní silnici, která vede do centra minimálně 5 semaforů průměrně při 5 kilometrech, tak tu spotřebu nebude mít takovou jakou tady píšeš.
Octávy mají jiné přednosti, ale kromě TDi na prvním místě spotřeba není, spíše spolehlivost, pozink. Pokud někomu nevadí tvrdé sedačky, vlnící se kotouče, kazící se altík, vrzající plasty v interiéru, bludičky zepředu, pokud nejsou čiré nebo xenony, u kombíka schod do kufru, a ty věci co jsem psal, jako že problém s vlhkostí, tak do toho může jít, ceny dílů jsou na dobré úrovni, karosářské jsou za pakatel, a Octáva je první povedená Škodovka, za kterou se nemusí stydět. Jsou lepší auta, které by stály za to se o nich zmiňovat. Například, kdyby trojkové BMW E36 byl pozink, tak si Octáva ani neškrtne. Octávka II už je o něčem jiném, je to opravdu pokrok. :o)
03.08.2011 | 06:36:56 | svlastik | 82.117.130.* Reagovat
RE:RE:RE:RE:RE:Octavia
Konečne normálna a pravdivá reakcia!!! To máš pravdu je tu len jeden semafor :)) porobili kruháče a to je na spotrebu o moc lepšie!! Tak asi preto taká spotreba!!! Máš pravdu a k tomu nemám čo dodať! Takéto reakcie beriem!!!!! :))))
03.08.2011 | 10:12:57 | | 178.40.14.* Reagovat
RE:RE:RE:RE:RE:RE:Octavia
Tak to je potom jiná:)) To já mám po cestě do práce 3 semafory.Ale z toho je to asi 15 km jízda že člověk občas nejede více jako na 2 a táhne se to ,a několikrát zastavuji.Po cestě domů ani nemluvím ,15 km jedu někdy skoro 40min..mezi tím si můžu dát kávu ,a občas bych chtěl automat:D:D:)))Až pak se dostanu na dálnici tak tomu dám ,z nervů s tý kolony a něco si spapká :D:D:)))Jinak o víkendu na trase 20 km.Jenž jsou 3 semafory ,a jízda je bez zastavení plynulá je to do těch 9L.Ale záleží jak kdy většinou se chci normálně projet takže je to zase těch 11.A jednou se mě povedlo z toho dostat takových 13L na trase 30 km.Mě to sežralo skoro čtvrtku nádrže.Ale to byl pokus co to dá ze začátku:D:))
03.08.2011 | 14:04:22 | luke20 | 78.45.72.* Reagovat
??
Ta spotřeba se mě zdá nějaká malá ??? Co jsem většinou slyšel je to kolem 7.5l.Těch 6.5l mě přijde moc málo hlavně na 2.0 benzín.:))
29.07.2011 | 12:48:58 | luke20 | 78.45.72.* Reagovat
RE:??
Pri normálnej jazde Je to normálne. Dlhodobú spotrebu mám 6.8 a to je 30%mesto a 70% okresky.
29.07.2011 | 15:28:39 | Gello | 178.40.254.* Reagovat
RE:??
Ježiš co to je za mizerný a chaotický reakce. To si snad admini dělají srandu.
Tak Nejnovější komentář se ukládá na první místo a reakce ke komentáři se ukládá pod tím? To je chaoz teda...
K té spotřebě, no Tobě to má asi brát o půl litru víc. Ale nevím zase Škoda Octávia má na 2.0l benzín jen 85kW.
30.07.2011 | 07:16:54 | svlastik | 82.209.32.* Reagovat
RE:RE:??
A jak by to podle Tebe bylo správně? :-))) Poraď jim :-)
30.07.2011 | 10:16:22 | Kocour | 89.103.114.* Reagovat
RE:RE:RE:??
Aby bylo vše v jednom směru, je to všude od hora dolů. Zavádět móresy může jen mladý neznalý. Jen tady je to zmatkové.
Až někdy někdo vymyslí čtení z leva doprava a zespod nahoru, tak prosím, pak ať se to taky tak uspořádá.
ALE PROBOHA KTERÉHO BLBA MOHLO NAPADNOUT SEŘAZOVAT KOMENTÁŘE DLE ČASOVÉ POSLOUPNOSTI OD SPODU NAHORU???
KAZÍ TO OČI!!!
30.07.2011 | 12:26:15 | svlastik | 82.209.32.* Reagovat
RE:RE:RE:RE:??
Tak já jsem koukal, že nahoře v liště je přepínání třídění diskuze, viděl jsi to? Tam to nějak přepnout jde, mě to tady funguje.
30.07.2011 | 12:30:48 | Kocour | 89.103.114.* Reagovat
RE:RE:RE:RE:RE:??
Ale ty časové reakce jsou odspodu nahoru. Nemá smysl v tom brázdit, NEČTĚTE PŘÍSPĚVKY POKUD NECHCETE ŠILHAT. Opravdu tyto stránky jsou pro oči nepříjemné a delší dobu i zdravotně nebezpečné, z prvu vás začne bolet hlava aniž by jste věděli čím to je. No přesně tak už vám mohu klidně říct diagnostiku, moc dlouho čtete tyto stránky protože se má správně číst ZLEVA DOPRAVA A Z VRCHU DOLŮ!!!
30.07.2011 | 13:02:10 | svlastik | 82.209.32.* Reagovat
RE: řazení
Upřímně, nedávno si zase někdo hodně stěžoval, že je to seřazené tak, jak bys to chtěl ty.
30.07.2011 | 13:27:42 | mmm | 188.92.13.* Reagovat
RE:RE: řazení
Nech je to akokoľvek, vždy bude kopec nespokojných. Zvyknete si, neni to zlé.
30.07.2011 | 14:52:11 | Matúš | 78.98.143.* Reagovat
RE:RE: řazení
Na to si nikdo nemohl stěžovat, protože to tady nikdy nebylo.
Proč jsou reakce komentáře v odstavci s časovou posloupností směrem dolů a proč jsou samotné komentáře v odstavci s časovou posloupností směrem nahoru?
Že by tu vládly autorské práva na diskuzi, které jsou na ostatních stránkách běžné? Nebo jen lenivost, nebo nemohoucnost tyto dané pravidla zadat? Komu se chce číst jeden sloupec komentáře pak očima poskočit nahoru. Zřejmě to musel zavést člověk, který přečte poslední kapitolu knížky a rozhodne se, jestli si přečte obsah. Ale tohle není knížka, ale jen pár vět a je to opravdu blbý na oči, někdo si tu zahrává s tím, že někdo bude mít později problém se zaostřením.
30.07.2011 | 16:56:40 | svlastik | 82.209.32.* Reagovat
RE:RE:RE: řazení
Tak snad na to admini zareagují a poladí to :-) Možná by stálo kouknout do kontaktů a napsat prosbu na email ne Vlastíku?
30.07.2011 | 17:49:19 | kocour | 89.103.114.* Reagovat
RE: ??
mozna tam ma motor honda 2.0 16v vtec to by ta spotreba byla real
07.03.2012 | 21:07:42 | tyto | 92.28.224.* Reagovat
to akoze spotreba pri 90tke je 6.5l/100km<?
29.07.2011 | 12:32:02 | mirto | 195.168.24.* Reagovat
Nie pri 90 :) ale pri normálnej jazde podla predpisov. Sak čerti sú všade a kto nevie jazdiť tak mu aj 1.2ka žerie ako prasa!!
29.07.2011 | 15:31:21 | Gello | 178.40.254.* Reagovat