Rok výroby:2006Typ motoru:2 lStav km při koupi:20 kmStav km nyní:600 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?1 měsícPrůměrná spotřeba:6,2 l/100 kmVloženo:15. 10. 2006
Souhlasím, že 2,0 TDi je palba, ale přátelé, ta hlučnost !!! To je již dnes ostuda.
Měl jsem první 1,9 TDI 66 kW r.v. 97, pak druhou v r. 2001, ta byla méně hlučná, pak Oct. II 1,9 TDI PD z r. 2004 - hlučnost nejlepší a nyní mám asi týden combi 2,0 TDI PD a jsem zděšen z hlučnosti.
Jezdil jsem i s M-B a motory CDI a to je nesrovnatelné a to co mi v hlučnosti předvádí výrobek koncernu VW je šílené. Už aby s tím u VW skončili a přešli na systém Common Rail, ty motory jsou už technicky nevyhovující.
Uvidím, zda si syrový motor tak po 5 tis. km sedne jinak snad budu reklamovat, protože i zahřátý na volnoběh je hlučný
Jo, také jsem se jednou v Octavii 1,9 TDi, 66 kW zděsil té hlučnosti, myslel jsem, že se jedná o nějakou závadu. Ale prý ne, normálka. Jak v tom někdo může jezdit a ještě se tvářit, jaké že to má auto, to je opravdu úsměvné. Já jsem z toho utekl, jak to šlo. I když jede to pěkně a spotřeba je také nízká. Takže dobré auto, ale špunty do uší :-) Mám za to, že tohle skutečně výrobce neuvážil. Naštěstí pro koncern, zákazníci, kteří to kupují, to také neuvážili nebo jsou nahluchlí. A není jich málo. A vo...vo tom to je. Vždyť se to dobře prodávalo, ne? Tak vo co de?
Dle mého názoru a zkušeností - motor doslova řve jak traktor - jet víc než 130 znamená mít opravdu hodně nahlas radio nebo sluchátka na uších - auto sem pořídil nové a už při prvním nastartování jsem se zhrozil - když máte otáčky např. na 3000 rpm a zpomalujete, tak je to zvuk jak když padáte v letadle - ten motor je prosně tragedie - nejede to, úsporný to taky nějak extra není (mám průměr 7,2l), při předjíždění je to 50/50 jestli vůbec zrychlí nebo co...při sešlápnutí plynu to nedělá chvíli vůbec nic, jedno jestli sešlápnete až na podlahu - až tak po půl sekundě se začne pomalu vytáčet a burácet - nic horšího jsem zatím neřídil (kromě Š 120 a Favorit)..za tenhle traktor-krám jsou vyhozený peníze..přeju všem hodně štěstí s tímto skvělým motorem.
Hoši,ono já nevím co čekáte od nového motoru,každý motor se musí nejdříve zajet a jeho parametry se zlepšují,výkon,spotřeba, hlučnost,atd. já mám 2.0TDI mám najetých 87000 a to auto jenom ševelí.Jediný z čeho mám trochu strach je turbo to nějak moc piští a mám pocit že odchází,ale jinak dobrý auto,naprostá paráda
Nevím, proč někomu vadí hlučnost turbodieselů a navíc v klidu na volnoběh, ta je nejnižší pri zhruba 90 km/h na pětku a při 130 na šestku. To má otáčky kolem 2500 za minutu ale běžný benzíňák je už u hranice 4000 a to se vevnitř skoro nedá mluvit, mám na mysli čtyřválcové motory, tak jakýpak hluk u TDI při jízdě ? Hlučnost udává výrobce automobilu a ta byla schválená homologací. Homologace počítá s určitou tolerancí do plusu i mínusu. K tomu, abys auto reklamoval kvůli hlučnosti by muselo překročit hodnoty výrobce i s tolerancí alespoň o 15 procent. Tyto hodnoty mohou naměřit pouze specializovaná pracoviště jako je VÚMV, TÜV atd. Počítej s tím, že tento test bude velmi drahý a trvá poměrně dlouho, vozidlo se totiž zkoumá v mnoha režimech a simulacích, kapacity VÚ bývají omezené. Bez těchto údajů ti reklamaci nejspíš neuzná žádný výrobce.
Mám 1,9 TDi PD 74 KW. Hlučnost se ztratila až při 50 000 km. Nyní je motor rapidně tižší. Je to poměrně dlouho co se zklidnil, snad tomu bude odpovídat i vysoká životnost motoru.
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Octavia
Technické parametry a rozměry http://www.octaviacombi.cz/technicke-parametry
25.12.2010 | 00:47:13 | Reagovat
Jo, také jsem se jednou v Octavii 1,9 TDi, 66 kW zděsil té hlučnosti, myslel jsem, že se jedná o nějakou závadu. Ale prý ne, normálka. Jak v tom někdo může jezdit a ještě se tvářit, jaké že to má auto, to je opravdu úsměvné. Já jsem z toho utekl, jak to šlo. I když jede to pěkně a spotřeba je také nízká. Takže dobré auto, ale špunty do uší :-) Mám za to, že tohle skutečně výrobce neuvážil. Naštěstí pro koncern, zákazníci, kteří to kupují, to také neuvážili nebo jsou nahluchlí. A není jich málo. A vo...vo tom to je. Vždyť se to dobře prodávalo, ne? Tak vo co de?
07.05.2010 | 14:29:28 | Itall Reagovat
Hlučnost 1.9 TDi PD
Dle mého názoru a zkušeností - motor doslova řve jak traktor - jet víc než 130 znamená mít opravdu hodně nahlas radio nebo sluchátka na uších - auto sem pořídil nové a už při prvním nastartování jsem se zhrozil - když máte otáčky např. na 3000 rpm a zpomalujete, tak je to zvuk jak když padáte v letadle - ten motor je prosně tragedie - nejede to, úsporný to taky nějak extra není (mám průměr 7,2l), při předjíždění je to 50/50 jestli vůbec zrychlí nebo co...při sešlápnutí plynu to nedělá chvíli vůbec nic, jedno jestli sešlápnete až na podlahu - až tak po půl sekundě se začne pomalu vytáčet a burácet - nic horšího jsem zatím neřídil (kromě Š 120 a Favorit)..za tenhle traktor-krám jsou vyhozený peníze..přeju všem hodně štěstí s tímto skvělým motorem.
07.05.2010 | 12:07:46 | wing Reagovat
brůna: ty si asi nikdy nejel v jinym benzíňáku než od škody, jinak by jsi o hlučnosti ve sto třiceti raději mlčel.
25.01.2009 | 16:42:53 | Reagovat
Hlučnost!?
Hoši,ono já nevím co čekáte od nového motoru,každý motor se musí nejdříve zajet a jeho parametry se zlepšují,výkon,spotřeba, hlučnost,atd. já mám 2.0TDI mám najetých 87000 a to auto jenom ševelí.Jediný z čeho mám trochu strach je turbo to nějak moc piští a mám pocit že odchází,ale jinak dobrý auto,naprostá paráda
25.01.2008 | 18:56:47 | Reagovat
Hlučnost
Mercedes CDI je špička nafťáků a nemůžete ho srovnávat s oktávií.Nehleďe že i cenově je někde jinde!
30.04.2007 | 08:37:17 | Martin Reagovat
Hlučnost TDI
Nevím, proč někomu vadí hlučnost turbodieselů a navíc v klidu na volnoběh, ta je nejnižší pri zhruba 90 km/h na pětku a při 130 na šestku. To má otáčky kolem 2500 za minutu ale běžný benzíňák je už u hranice 4000 a to se vevnitř skoro nedá mluvit, mám na mysli čtyřválcové motory, tak jakýpak hluk u TDI při jízdě ? Hlučnost udává výrobce automobilu a ta byla schválená homologací. Homologace počítá s určitou tolerancí do plusu i mínusu. K tomu, abys auto reklamoval kvůli hlučnosti by muselo překročit hodnoty výrobce i s tolerancí alespoň o 15 procent. Tyto hodnoty mohou naměřit pouze specializovaná pracoviště jako je VÚMV, TÜV atd. Počítej s tím, že tento test bude velmi drahý a trvá poměrně dlouho, vozidlo se totiž zkoumá v mnoha režimech a simulacích, kapacity VÚ bývají omezené. Bez těchto údajů ti reklamaci nejspíš neuzná žádný výrobce.
24.04.2007 | 10:35:33 | Brůna Reagovat
Hlučnost
Mám 1,9 TDi PD 74 KW. Hlučnost se ztratila až při 50 000 km. Nyní je motor rapidně tižší. Je to poměrně dlouho co se zklidnil, snad tomu bude odpovídat i vysoká životnost motoru.
12.11.2006 | 11:04:10 | Reagovat
ještě počkej
Mám sice jen 1.9, ale ze začátku jsem taky šílel. Po 20tis bude změna, uvidiš...
19.10.2006 | 22:27:09 | Tomos Reagovat
ta hlučnost se mi nezdá.Otec má Škodu Octavii combi 1.9 TDI - PD z roku 2004.Má najeto 75000km a motor je tichej.
18.10.2006 | 14:04:31 | Reagovat
hodnotenie
Zasa si niekto precital, ako sa hodnoti (alebo to myslis vazne ?)
17.10.2006 | 13:14:38 | Mickey Reagovat
ku skodovke
motor si este trochu sadne ale neocakavaj ziadnu slavu, bohuzial klepot motora tu bude vzdy.
16.10.2006 | 20:39:04 | Reagovat
Benzin
no jo starej dobrej benzin, nema problemy s klepáním/hlučností a váhou vzduchu. A VW benzinové motory vážně umí
16.10.2006 | 18:33:53 | Pavel Reagovat
hlučnost
100% souhlas - buď to lépe odhlučnit nebo konečně tam dát Common-rail!!!
16.10.2006 | 17:08:59 | honza Reagovat