Rok výroby:1999Typ motoru:1,9 TDiStav km při koupi:139 000 kmStav km nyní:149 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:5,5 l/100 kmVloženo:16. 1. 2008
Tak tedy, mam ji od leta a zatim ,,tuktuk,, krom prasklych zarovek a zarostlych steracku resim, jen, nefunkcni blinkry, proste jak ctu, klasika.
Hodnocení a zkušenosti s autem
No mam ji celkem kratce, ale vesmes jsem velmi spokojen, pricemz se jedna o muj prvni diesel. Auti se zdati byt uzivatelsky moc prijemne, pokud teda nehovorim o studenem trakturkovskem startu, ale nic zasadniho.
Motor se zahratim zklidni, pak jen ve vysich rychlostech je snad vic slyset. Jinak zatah, byt papirove zadny dravec, ma sily dost..Ale uvazuji o kupu silnejsich trysek, vzhledem ke 150 tisicum najetych kilometru. Mam zkusenost z jinymi auty pocinaje nasi byvalou fiestou az po kolosalni Peugeot 607.Hdi, tedy myslim mam rozhled. Jsem veru moc spokojeny, zatahuje prijemne od dvou do tri a pul tisic zhruba, dal ji netrapim, prurezove stupni. dokonce mi prijde uzivatelsky prijemnejsi nez tatova novejsi TDi PD. Ta teda mi prijde az moc hruba a nekultivovana. Pokud ji clovek ovladne, odvdeci se dobrou praci. A SPOTREBA no co dodat, zvykli na prumerne 8 litru benzinu driv, nyni 5-6 nafty, byt mi ji zdrazili hajzlici, neskutecne a ohromujici zaroven. A to teda rozhodne nebrzdim provoz a uzivam si dynamiku. To pak nejake neduhy motoru Tdi jdou stranou, veru. A ten potencial motoru jakbysmet..
Jizdni vlastnosti jsou vesmes dobre, nikoliv teda blizko k limitu, ale na to neni stavena. Obcas sice v zatackach plave, ale drzi, nekrouti se. Naklani se vic, nez bych si pral, ale pricitam to i zmlsanosti z meho sportovnejsiho Escorta XR3i majiciho skvely podvozek.
Interier hodnotim kladne, mista vpredu dostatecne, vzadu poskromneji, ale ani tam zadna tragedie. Vsichni sice mrci na mista pro nohy, merim 1 80 a jel sem dlouhou trasu sedic vzadu a zvladl sem to bez uhony. Palubka me vyhovuje, vcetne cerveneho podsviceni, mam tu pred faceliftem.Nic nevrzga, vse na dosah a prehledne. Sedacky jsou v ramci koncernu akceptovatelne, neboli z nich rozhodne teda zada.Vybava SLX je kompletni, doplneno nekolika libustkami jako autoradio na Mp3, navi, dalkove ovladani centralu, cidla a je vse vporadku. Citim se v auti fajnove. A co se tyce kufru, neskutecne, pro ceske stehovak optimum. Ja jej ani nevyuziji..
Design octavie je veru nadcasovy a robustni. V cervene barve na litych original kolech, moc pekna a kompaktni na pohled zaroven. Myslim, ze v ramci koncernu odvedli skodovaci dustojnou a reprezentativni praci.. . Resume, zatim, paklize budu uvazovat k jakemu ucelu byla Octavina zamyslena, hodnotim ji jako velmi prijemne priblizovadlo zejmena na delsi cesty.
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Octavia