Rok výroby:1999Typ motoru:1.6 GLXIStav km při koupi:160 000 kmStav km nyní:160 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?4 měsícePrůměrná spotřeba:7-8 l/100 kmVloženo:4. 3. 2011
Ihned brzdy,v zadu se odlepilo obložení,musely se koupit i nové bubny,v předu preventivně destičky a kotouče asi už při dalších.Hned kulové čepy,po asi 500 kilometrech přední ložiska.Hned oprava přístrojové desky a centrálního zamykání.Ještě mě čeká spojka,padá mi občas pedál a zabírá už až nahoře.Musí se vyměnit tlumiče.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Automobil byl přivezen z Německa.Měl servisní knížku,kde z větších oprav byly pouze rozvody,jinak běžně vedený servis.Počet kilometrů,zřejmě souhlasí se stavem vozu.Motor je dle mého velmi vyvedený,výkon 75 kilowatt je dostačující i na toto docela těžké auto.Tahám vozík a nemám problém držet krok z běžným provozem.Je to také převodovkou,která má podle mne docela krátké rychlosti,které se ale negativně projeví při dosažení větších rychlostí na pátém rychlostním stupni.Motor potom zhruba při 120-130 km/h začne mít pro mne nepříjemný zvuk přetočeného motoru.Podvozek je dobrý,nemá větších vad.Spotřeba je hodně na řidiči,chce to lehkou nohu,jinak je to vcelku povedené auto.Interiér je velmi strohý,ale je to starší vůz,takže jsem víc nečekal.Hluk v interiéru je řekl bych průměrný až nadprůměrný,je to docela tichý vůz.Na sněhu se cítím docela dobře,auto je vybaveno automatickou uzávěrkou přední nápravy,která funguje dobře.Škoda jen,že se nedá vypnout,takhle si s tím moc nejde zařádit.Na normální silnici je to průměr.Měl jsem před tím Ford Escort combi,a ten seděl o dost lépe.Celkově hodnotím jako rychlé a spolehlivé auto poměrně robustní konstrukce,do kterého se vejde spousta věcí.
Elektronická (EDS) pribrzdí sa prešmikujúce koleso a viac ťažnej sily sa dostane na druhé koleso a tak striedavo. Žiadny zázrak ale pomôže pri pomalej jazde alebo rozjazde s rôznou adhéziou.
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Octavia
Uzávierka
Elektronická (EDS) pribrzdí sa prešmikujúce koleso a viac ťažnej sily sa dostane na druhé koleso a tak striedavo. Žiadny zázrak ale pomôže pri pomalej jazde alebo rozjazde s rôznou adhéziou.
06.03.2011 | 14:52:24 | Pavol Reagovat
ale no tak
Uzávěrka přední nápravy na Octávii? Nehul to svinstvo!Zřejmě jsi se vrátil z pole ze Zetorem a trochu se ti to popletlo.
06.03.2011 | 10:26:15 | K Reagovat
RE: ale no tak
:D :D :D
08.09.2013 | 17:58:09 | Hojdys | 85.70.79.* Reagovat