Rok výroby:2003Typ motoru:1896Stav km při koupi:123 259 kmStav km nyní:124 522 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:zapůjčenýJak dlouho auto používáte?1 měsícPrůměrná spotřeba:5,5 l/100 kmVloženo:23. 8. 2006
Zvlněné přední kotouče, takže jakékoliv brzdění bylo docela pěkný dobrodružství.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Díky vlastní blbosti, kdy se mi povedlo ztratit komplet klíčky od mojí Xantie a na udělání nových jsem čekal 4 týdny, dealer mi nabídnul na zapůjčení zmíněnou Octavii, protože na C6 jsem opravdu neměl.
Nejdřív začnu plusama. Spotřeba byla velice pěkná, do 5,5 litrů a to jsem jí nešetřil, další bych zmínil obligátní velikost kufru a na tento slabší motor poměrně slušnou dynamiku do nějakých 120 km/h.
A teď mínusy. Prvním je prostor pro posádku. Že se tam se svýma 2 metry nevejdu, jsem věděl, ale že si bude stěžovat moje žena s 1,6m, to mě dostalo a zvláště její připomínka, že je to jak náš bejvalej P205, akorát s kufrem. Úplný konec bylo to, že se za mě nevešla naše 2letá holka v sedačce. Ano, mohl jsem jí dát napravo, jenže to už si za mě nesedne žena a vedle mě taky moc ne, protože kvůli posunuté sedačce má místa tragicky málo.
Další je komfort. Pochopím, že někomu vyhovují tvrdší sedačky, ale tohle je masochismus. Myslel jsem, že prkenný lavice, potažený tenoučkým molitanem se do aut nikdy nedávaly, ale tomu říkám vystřízlivění. Nevím, jak přesně charakterizovat podvozek. Na dírách uskákanej, věděl jsem přesně o každém kamínku nebo dírce a příčný prahy nebudu komentovat. Kdyby alespoň držela v zatáčkách,ale ani to ne. Kedlání a řev motoru Made by VW nemá cenu komentovat. P 1,5 hodině na dálnici, jsem byl zralej na Valetol.
Spolehlivost nehodnotím, přeci jen jsem najel něco málo přes 1000 km a bylo by špatný, kdyby něco kleklo, ale stát se to může.
Chápu, že málo vzrostlá rodina bude s místem spokojená a lidi co přejdou ze starých shade, žigulů a podobných aut toto auto budou chválit jako komfortní limuzínu, jenže mě z toho pořád chtě nechtě vychází těsnej, tvrdej žebřiňák.
Tak dají se sehnat.Pak už je jenom otázka zda li si to člověk vymění sám nebo to dá někomu aby to udělal.Tam je pak tady vidět rozdíl na cenně.Ale zase některý věci se vyplatí koupi nový ,už kvůli záruce a větší životnosti.Na tu R19 stála nová převodovka 25000kč.Nakonec se sehnala na vrakovišti za 11 000kč.Ale s prací to vyšlo na 16 000kč.Ale nebyla k tomu žádná záruka .Takže když člověk zaplatí 16 000kč.A za týden se může vysypat znova protože je to opět se starýho auta.Ale nakonec fungovala 5 let.Takže to vyšlo.On člověk sežene díly levněji ,jsem se včera tak díval tak třeba prodávají přední ramena s havarovaného auta.Jedno za 500kč což je cena dobrá.Tak že za 2 je to 1000kč.Ale k tomu je dobrý mít známého mechanika ,protože si to sám nevyměním a v servise si to nevezmou na triko.Tak že dejme tomu zaplatím 1500kč.Ale nemám záruku že se to nevysype za chvíli znova ,přece jen je to s auta co má najeto přes 100tkm a havarovaný a starý 10 let.Což neznamená že ty ramena musejí být původní ,ale člověk nikdy neví jak je to starý atd.Takže co se týče oprav tohoto typu si myslím že je lepší zaplatit za jedno 1200kč s prací za to dát necelý 3000kč.Mám na to záruku a navíc je to nový ,takže pravděpodobnost že se to hned vysype je minimální.Jako pro toho jenž si to vymění na autě sám se to i vyplatí ,má s tím zkušenost.Ten kdo ne tak raději koupí nový ,nechá si to udělat a to stejný při koupi auta.Když budu chtít xenony nebo klimatizaci budu hledat auto co už to má .Myslím pro skupinu lidí jenž se v tom nechtějí vrtat.Naštěstí mám svého dá se říct mechanika .Který mě za 300kč.odvzdušnil brzdy a vyměnil olej.Který jsem si tedy koupil sám.Jako olej zvládnu ,ale když nemusím tak to nechám udělat.Takže v případě vážnějších poruch bych to nechal na něm ,převodovka s vrakoviště atd.
Tak turbo to je cena použitého z bouračky a xenony tak mi neříkejte, že to teď nejde sehnat. Ebay, Allegro, na burze, nebo z vrakáčů. I když teď ty auta jsou staré a poptávka asi převažuje nabídku, tak se ty cifry asi zvedly. Ale i tak by stále měly být nižší ceny než na Octu 2 a xenony jsou za stejnou částku. Nevím jestli je k tomu i trafíčko, výbojka samosebou není, ale dohromady obě světla(bez výbojky) by neměly přesáhnout 5 tisíc ne. A použité světla se daji koupit, pořádně si to prohlídnu a uvidím jestli není něco zlomeného a tak. Kdysi jsem to bral z Jasienic - polsko. Gliwice - polská burza teď nevím jestli v neděli a jestli ještě jede. Ale zdálo se mi, že všechny bourané auta mířily tam. Taky tam lidi kupovali kola a rádia. Na útratu 5 a více tisíc se to vyplatí jet i 150 km. Před půlrokem jsem byl v Jasenicích a už tam kurníky nejsou, ale stále jsou levnější kamenné obchody asi o 30% než tady, značkové jsou tam asi na stejné ceně max.10%. Takže když někdo má v autodílech věrnostní slevu, tak to asi nestojí za to jet jinde. Karoserie, plasty, tlumiče. Gumy a výfuky bych se vyhnul, pokud nejsou třeba Bosal, nebo Febi. Světel bych se nebál, možná by mlžily, ale to se dá utěsnit.
No ale hold někomu se to prostě líbí.Kolega v práci si koupil před 14 dny Fabii 1.4 16v 55kw Kombi rok výroby 2005 najeto 145tkm.za 95 000kč.A dnes ráno to nechal odtáhnout do servisu protože mu praskla hlava motoru.Takže výměna +těsnění po hlavou .A že ho to vyjde na 25 000kč.A navíc s tím že 1.4 16v 55kw.Nebude mít moc velkou spotřebu ale po městě má kolem 9.3l A po dálnici jezdí za 5.5-6L.S tím že je to německý a málo poruchoví ale nastala chyba no.Před tím měl Ibizu taky 1.4 16v myslím že to mělo taky 55kw. Koupil jí jako novou v roce 2006.A za necelých 5 let měnil jen provozní kapaliny a ložiska.Jinak zbytek origo.A dokonce měla i menší spotřebu kolem 8L.Tak že bud to opraví a prodá ,nebo s tím bude jezdit dál.A navíc ta Ibiza ,byla ale spon dle pěkná což o té Fabii se nedá říct.Ale někomu se hold líbí.Během 10 let vystřídal 3 Seaty a ani u jednoho nebyl problém s motorem a nalítal na nich kolem 200tk.Neříkám jde o kus,ale i u Škodovky se to stane.A jsem rád že ,vím o něčem takovém a tak se o to podělím,
recenze mě akorát utvrdila v tom, že si octavku koupím. Doposud jsem jezdila s felicií a vězte, že díky mým nárokům jsem se stala mistrem v tetrisu (autor recenze by okavidně nenacpal ani do Hummera to, co já do feliny). Takže pokud má být vážně největší problém s prostorem, můžu si pískat. Kromě toho si nejsem jistá, že někdo s takhle krátkou zkušeností s autem je kompetentní k napsání poměrně kritické recenze.
Proč se kupuje Octávka v Tdi? umí najet i 500tkm, je spolehlivá a trpí jen kosmetickými chybami. Karoserie paráda, podvozek dobře udržovatelný, motor naprosto bezkonkurenční a spolehlivý, turbo do 3 tisíc, vstřiky za pár šušňů, takže přechod na 81kW za pakatel, kdekdo v garáži to dokáže i přechipovat, díly neskutečně levné, akurát spojka za trojku. Lidi si trhají rekordy se spotřebou v rozmezí od 3.7l do 5,5l. Přes 6 litrů jak s tím pojedete tak buď 170km/h nebo s vozíkem, nebo s porouchaným motorem. Ceny náhradních dílů nízké díky velké nabídce? Karoserie za pakatel, přední xenony 2000, zadní čiré světla 500,- Celý komplet interiér do 8tisíc včetně přístrojovky, RS nárazník kolem 2 tisíc, normální kolem tisícovky. Zadní RS kolem tisícovky. Výfuk lze koupit celý i použitý z bouračky za pakatel. A to všecko byly ceny před cca 3 lety. Dneska kdyby to šlo, tak ty vyšší cifry by byly o něco méně. Problém je ale s pořízením takového auta v dobrém stavu, lidi se toho zbavují, když auto potřebuje větší investici, například naráz, tlumiče, spojka, turbo, a k tomu před technickou atd.
Není to auto jenž by se mě zalíbilo na 1 pohled.Nebo si řekl ,když to vidím na ulici jo to je pěkný auto.Když uvidím VW Golf II-III.V pěkným stavu ,tak mě zaujme mnohem víc ,než nová Octavia nebo Superb.Je to moc okoukaný ,a pořád mě přijde že jsou pozadu.I když od dob Favorita a Felicie je to velký skok.Ale pořád tomu nemůžu přijít na chut.
Já jsi myslím že je to taky tak.Co jsem slyšel tak u nás v rodině měl jeden Š105 a ještě tam byl Favorit.Jinak zbytek Lada Moskvich ,pak Fiat Renault Peugeot Honda Hyundai Opel Audi Land Rover .A většina se drží značky jenž měla předtím.Jen přesednutí s Favorita do Opela a Š105 do Hondy Accord po letech Honda Accord ,ale novější.Takže momentálně Škodovka žádná.A to v roce 1995 na strýcově svatbě chtěli aby je vezl otec s Cromou ,na místo Favorita .
Je to strach zkoušet nové věci a radši si koupit věc ověřenou,ale né na extra kvalitě.Třeba já osobně nakupuji auto podle spolehlivosti,hlavně podle zkušenosti známých,ale taky podle zevnějšku.Já auto beru i jako doplněk a součást rodiny a né jenom aby mě vzalo z bodu A do bodu B,musí i nějak reprezentovat,což podle mě z Octavie dokáže asi jenom model RS.Superb je hezkej,ale je to takovej dlouhej jezevčík.Nějak se poslední dobou Škodě nedáří vyvážit vzhled.Já na to auto,které v roce 97 kupoval můj otec vzpomínám jenom v dobrém.Vždy může bejt nějaké auto lepší,ale tohle byl obrovský skok od plechovky s nápisem Felicia k takovému autu,co si ani nikdo neuměl představit.Co si pamatuji,tak okolí bylo úplně mimo,že bylo vše v elektrice a na tacháči 240 :-).V té době to bylo zjevení a velikej krok dopředu.Ale kamarád si koupil Octavii II kombi,momentálnverzi,má to pár měsíců a už by to chtěl rozebrat :-).Vždy když ho potkám,tak mi mluví nové problémy a s přístupem v servisu ani nemluvím,co si zažil.
Rozmyslaj preco sa tak strasne skodovka predavala ? Lebo patriotizmus ...iba preto (a este strach zo zahranicnych znaciek - neopodstatneny) !!!! Zober si priemernu ceskoslovensku rodinu : Pradedo mal spartaka,dedo mal 1000 MB, neskor mal skodu 100, otec mal 105 neskor 120, mozno favorita,syn si kupi co ? no predsa feliciu ved mali vzdy iba skodovky tak preco riskovat zo zahranicnym autom, potom vijde octavia, a schvalne hadaj co si ten syn alebo vnuk kupi ..... , to je blba zaslepenost, pritom v roku 97 bolo kopu inych aut ktore by octaviu strcili do kastliku aj o pol noci a na zpatecku, a povedzme si na rovinu ono cena octavie v 97 bola naozaj astronomicka na tie pomery. a na to co si za tie peniaze dostal.
Presne v tom je najvacsi problem ze skodovaci si nikdy nepriznaju chybu auta, aj ked uz davno vsetci vedia ze skodovky su doooost poruchove vozidla, a tiez vsetci vedia ze cim dalej tym viac je zo skodovkami problemov, ja teda neviem ale mne sa naozaj zda ze vsetky automobilky sa snazia svoju poruchovost udrziavat na nejakej urovni (pripadne zlepsovat) jedine u skodovky mi to pripada ze ide od 10-ti k 5ti, proste uz dlhsiu dobu mam taky pocit, a nie som sam. Ale nastastie na to prichadzaju uz aj pomaly ostatni ludia a kupuju ine znacky, este bude dlho trvat kym konecne zmizne ten blby patriotizmus a ludia si uvedomia ze si za svoje peniaze mozu kupit aj ine auto nez len skodovku (VW), a o tych lacnych dieloch to je naozaj uz len blud, skodovacke diely sa cenou vyrovnaju hoci ktorym dielom na trhu, takze na toto ma nikto nenalaka.
Nejsem škodovkář,ani jí nezavrhuji,ale Octavia 1 bylo přelomové a její prodejní úspěchy jak u nás,tak i po zbytku světa (spíše Evropa,ale viděl jsem jí i v egyptě :-)) jí nikdo neveme.Měli sme toto auto v rodině hnedka jak se začlo vyrábět,rok 97,byli sme třetí v našem městě a nikdy nezapomenu co to bylo za humbuk,když sme někam přijeli,jako teďka Bentley :-).Místo vzádu je známá věc a už s tím každý počítá.Já jsem nedávno kupoval nové auto s ohledem na prostor a nakonec jsem se rozhodl pro nové Mondeo,ale i Octavia II RS byla alternativa a upřímně nakonec jsem rád,jak jsem se rozhodl.podle mě je model Octavia soustředěn spíše na kvantitu než na kvalitu a podle toho to někdy vypadá,ale podle mě je to povedené auto a pro náš sociální stát asi i záchrana,protože cena ojetin je více než příznivá,mimo vyšších výbav,to tam asi dávaj zlaté pedály,to je hlavně o fungl autě,ty ceny jsou k smíchu.
PS:Nechápu,jak někdo může nadávat na francouze,podle mě nedělaj špatný auta,by naopak,některý jsou přímo výborný,např. Peugeot 505,Citroen C5 apod...Před pár dny jsem měl možnost řídit Audi A6 avant,3 litry obsah a 165 kw.Na to,že to je třída jako Mondeo,tak v Ceedu je proti A6 mega místo,dost mě to zklamalo.Přístrojovka docela ošklivá na to,že to má bejt ´extra´ značka,ovládání MMI navigace,to je děs a to by jsem klidně i vytrhnul,to je přímo debilnost.Co bylo super,tak motor a výkon,hezky jsem si na dálnici dal Octavii II RS,ani nevěděl,která bije :-D.Ale řízení přeposilovaný jak u nějakého městského miniauta.
Na škodovku většinou přechází lidi jenž vlastnily nějaký auto z koncernu.Málo kdo ,co jezdí s Japoncem nebo Francouzem tak přejde ,ke škodovce.Ale spon dle mě z důvodu že třeba Francouzi mají svůj design interieru a karoserie.Škodovka má strohý interier a karoserie je nenápadná a tuctová .O proti Francouzům pro mě nezajímavá ,co se říká o spolehlivosti atd.To už je na konkrétním kusu.Lidi nadávají na Škodovky ,a tak stejně na Francouze a Japonce atd.Jen je rozdíl v tom že majitel Japonce Francouze atd.Dokáže přiznat ,chybu auta.Což většina majitelů vozů Škoda i přes nevím jaké poruchy to nepřizná ,protože asi z důvodu levnějších dílů mu to tolik nevadí.Je spousta lidí jenž ,třeba brání Favorit že za to jaký je může doba ,vláda atd.Je to pravda ale to nemění nic na tom že to auto vyšlo do světa ,a prostě je.Na to by se mohl vymlouvat každý .Kdyby BMW mělo ještě víc peněz tak by bylo ještě lepší atd.Nějak to pořád nechápu ,proč to tak je.Přitom to není nic extra .Ani majitelé Mercedesu ,to tak neberou.:)
tie levne nahradni dily bych tak nechvalil-na forda su v cesku originalne diely lacnejsie ako na skodovku!!!!!! A akoze octavia je slusne auto a hodne spolahlive tak pri vybere auta by som dal prednost asi fordu mondeo alebo focus-jazdnymi vlastnostami sa nechyta ziadna skodovka Momentalne vlastnim aj focus aj octavku a priatelke som poriesil mondeo Spolahlivostou sa hravo mozu rovnat vzhladom je ford daleko vpredu ale ani octavka sa nemusi rovno hanbit.Nieco ine je interier tam je skoda ako stodola ale zatracovat ju netreba lebo svoju ulohu splni a ak niekomu nevyhovuje tak si ju nema kupovat
Presne tak vsimnite si ze skodovky sa vacsinou pacia iba zarytym skodovakom, kto uz v zivote vyskusal nejake naozajstne autá tak sa v akejkolvek skodovke proste spravidla zhrozia.
To je tak kdo jezdí s něčím jiným než Škoda tak se mu to auto málo kdy zalíbí.V práci dostal známí služební Superb ,a jezdí se 607 2.2 16v v životě měl samí Peugeoty .To jsou dvě naprosto odlišný auta ve všem pohodlí komfort design atd.Na Superba pořád nadává.
Fajn recenze. Mám 2 metry, žena 185. Jen se poskládat do tohoto "Vozu" je sranda. Cesta Zlín - Plzeň, 5 zastávek, narovnat záda, prášek proti bolesti hlavy a za půl hodiny už nevidíte rozmazaně a můžeme pokračovat. Boží že to má kufr jak prase, ale autosedačka se tam nevleze a nebo mám ksicht až na skle. Cestování do 100 km pak ani omylem. Štěstí že auto bylo půjčené. Se těším kdy Škoda udělá auto. A teď zastánci škodovek jen do mě se Suber B nebo C či s čím.
Ja som si nedavno kupil octavku a musim povedat ze som s autom velmi spokojny.Fakt nechapem co tu riešite ked auto ma ovela viac plusov ako minusov.Minus je mensi priestor vzadu a hlucnejsi motor pri vacsich otackach.A ktory nieje?Všetko ostatne su len plusy a nič ine sa tomuto auto neda vytknut.A ten kto nema rad Škodu nech radšej nekomentuje...
Pane Valdauf bud mate 200 kilo a vase dcera měři dva metry,protože jinak to fakt nechapu.Mam tež Octu,je fakt že vzadu je min mista,ale ja měřim 190 a za sebe dam uplně v klidu dětskou sedačku s dvou letym synem.A co se tyče spolehlivosti,tak se pred tim autem klanim,mam ho od nova,ted najeto 140 tisic a měnim jen spotřebni material(olej,rozvody,filtry,brzdy),nic navic jsem nikdy neměnil,snad jen par žarovek.Mam 1,9Tdi 81KW 2003 .A jestli se vam zdaji tvrde sedačky,sto lidi,sto chuti,mě napřiklad vyhovuji.Před Octavkou jsem měl 406 Hdi 81kw 1999,kupoval jsem tež nove a tam mi přisli sedačky moc měkke,prodaval jsem ji na 95tis kilometrech,taky to nejezdilo špatně,ale proti octavě mi 406 přisla takova rozvlněna,nervozni v zatačkach a co se tyče spolehlivosti,byla na tom huř,jednou odtah do servisu,auto nešlo natočit,odešlo čerpadlo v nadrži,pravidelně se rozsvěcovali kontrolky-symbol motoru,airbagy,zhruba na 90tisicich začlo bouchani od zadni napravy,měnily se tyčky stabilizatoru a na zadnich brzdach se utrhla jedna pakna(auto mělo vzadu kotouče,ale v nich byly male pakny ,ktere slouži pouze na ručni brzdu) a kolo přibrždovalo a vydavalo hrozny zvuky..Octavka proti Peugeotu,naprosto super,takova je moje zkušenost..
Autosedačka s detskými nožičkami je fakt dosť dlhá a kto tvrdí iné,nevozil dieťa v autosedačke. Ja osobne mám problém vložiť malého (tiež dvojročného) za seba do Ceedu a ten má o 7 cm väčší rázvor a teda i viac miesta na zadných sedačkách ako Oktávia. Keď tomu nerozumieš tak nemudruj.
Pises uplne bludy necuduj sa ze dcera do zadu nevojde ked ju vykrmujes...a mozno sa ti to iba snivalo ze jazdis v oktavke a sedel si v auticku v cirkuse;o)
Ty si fakt eso... Porovnavat ochcaviu s modelovo o 15 rokov starsou 205-kou, ktora navyse patri do sakra inej triedy. Neviem, ci sa mam smiat alebo plakat.
Zajímavé. Kamarád po rozvodu byl nucen dát pryč Octavii facelift 1,9TDi. Tak se s ní rozloučil a dovezl si z německa Peugeot 205 kombíka. Taky v turbodehtu. Po prvním svezení ale neskrýval smutek. Prý že okta byla okta. Takže raději vyplatil manželku a oktávku si nechal a má ji dodnes. Jenže co s pažoutem? Tak ho dal do bazaru. A on tam stál a stál. Cenou šel níž a níž. Nakonec ho tedy prodal, ale ztratil na něm 30 000Kč. Takže úplně jiná zkušenost-Okta versus Peugeot.
Mám Octavii Combi TDi 66kW už 6let, najeto 180 tisíc, odešel pouze alarm - takže spolehlivost výborná. Co se týká motoru - zkuste si někdy pustit na parkovišti Ford, Peguot a Škodu...prostě v této kategorii jsou VW motory určitě to nejlepší. Jo a důležité: nejezdím nějak super úsporně ani pomalu a průměrná spotřeba je 5,2 nafty/100km. Jediné co je pravda, Octavie I mají míň prostoru vzadu. Jinak pane Valdauf fakt kecáte nebo nevím, co jste s tím autem dělal.
Oktavka je perfektne auto co sa tyka ceny a motorov. Neexistuje ze je hlucnejsia ako ta xantia sedel som v oboch a mozem povedat ze Francuz bol o dost hlucnejsi. Co sa tyka priestoru je pravda ze na zadnbych sedadlach je v oktavke menej miesta ale skus si sadnut do peugeotu 407 a potom uvidis co je to malo miesta . Oktavka ma aspon kufor. Je to proste perfektne auto preto je tak popularne ma svoje chyby ale kladov ma rozhodne viac.
Hele, lidi, uvědomte si laskavě, že francouzi dělají auta odnepaměti na pohodlí. Proto se při přechodu do tvrdšího auta cítíte jako na zmiňované "lavici potažené plátnem".Nejsem zastáncem ani jedněch vozů, sám mám samé japonce, ale svezl jsem se i v Xantii, Laguně i oktávce (a ne jednou) a ty auta se nedají srovnávat ať už třídou (octávka je platforma golfu III), tak ani pohodlím. Svezení v Passatu 1,9TDi 81kW automat mě kupodivu příjemně překvapilo, pohodlný podvozek a přitom držel.
Do firmy jsme nakoupili 3x307SW HDI rok 2002 a 2003. Nic moc. Velka spotreba(8l), poruchy(treba vecne zamrzajici rucka), interier nic nevydrzi. Sedacky naopak pozitivum spolecne s radickou. Ted uz jen volva a noproblemo. Osobne mam Octu I rv.2001 2.0 a ten stav se neda s 307 z r.2002 i 2003 vubec porovnavat. Octa je drzak.
Nemam to z vlastni skusenosti, ale ... Znamej mel oba spominany auta ... Pak je sice oba prodal, ale podle nej bylo teda v oktavce mista vic . Tak nevim ... Neprodavas nahodou peugeoty?
Cokoli jen ne franc.To už rači italského Fiata, ale nikdy francouze. Díky nechci.Právě dnes se jeden známý svého auta značky Peugeot zbavoval.A jak byl rád, že mu předal klíčky a ani se za nim neotočil. Pozoroval jsem ho z okna :-)
tak já porovnávám Lagunu z roku 1998 s Octavií z roku 2001 já myslím, že tyhle auta se dají porovnat, ale to je co každýmu vyhovuje svůj názor nikomu nevnucuju.....
Nechtěl sem ,,francouze".Ale jsem řidič z povolání,aut sem vyzkoušel už dost.Jediný co můžu říct,že Laguna z roku 96,combi,mě ani jednou nevypekla jakýmkoliv způsobem.Běžnej servis pravidelně a jezdim.Motor 1.8 benzin,spotřeba průměr 7 litrů.Nehonil sem ji.Jedno z naprosto nejpohodlnějších aut co sem měl.A ten prostor.Dva lidi se tam v klidu vyspěj,horský kola jak sou,dvě na sebe a jedeš.No a k Octávii.Jezdil sem se dvěma.Žádnej problém.Já potřebuju hlavně jezdit a ne řešit hovadiny.A to obě auta naprosto splňovala.Mirek
Nemyslim si, že octavia je špatný auto, za ty peníze je dokonce v jeho třídě výborný. Pravda je, že vzadu je zatracěně málo místa, ale tvrdá sedadla někomu vyhovují ( mně například z renaultu atd akorát bolej záda) a jestli se někdo vepředu tísní, tak má alespoň 200 kilo anebo nesnáší škodu.....
Přesně tak.V mojí Laguně je pohodlí,ale sedačky jsou až příliš měký.Jel sem do Chorvatska s Fábii a záda po celý noci řízení nebolela.Někdy tvrdší sezení je asi lepší,ale jak kdo chce.Jinak co se týče ještě spotřeby tak Laguna 1.8 benzín,na dálnici při rychlosti 130 a víc 9 ale i 10 litrů.A to je zatracenej rozdíl proti Octavi i Fabii 1.9 TDI.Pro mě dost zásadní......
pokud vím,tak Xantia se vyráběla do roku 2001,takže to už byla na světě i oktáfka.čili srovnávat je můžu a pokud ne,tak jen napíšu,že je ostudou pokud starší auto střední třídystrčí do kapsy mladší auto vyšší střední třídy.měl jsem renaulta,citroeny,passata a jel v oktávce....pokaždé zvítězil francouz.bezkonkurenční prostor a pohodlí,ceny dílů.....ale důvod proč čtu tyto recenze je ten,že o oktávce uvažuju,ale z toho co čtu mi přijde lepší Ford Focus Kombi 1,9TDi
Na kolegu nebudu vulgární. Ale podle něj jsou zřejmně němci, jako výrobci nejprecizněji vyráběných automobilů pitomci. Můžeš mi napsat, proč porovnáváš oktávku s lagunou??? Porovnej lagunu se superbem , C6 s Phaethonem atd. Porovnáváš auta v jiné kategorii - a bohužel i v jiné ceně. Základ oktávky je kousek nad 400.000,- a teď se zamysli kolik stojí laguna. Doma poslouchám audio na komponentech DENON a nikdy bych ho nesrovnával se Sony . Protože to jednoduše nejde. Takže porovnej přiblblou Lagunu např s PASSATEM nebo A 6-kou a ihned jí prodáš.
Hm,taky názor a vyloženě mi bylo vysvětleno,proč je tak O1 dobrá,že bych měl chodit někam s frantíkama.Že by další startovací koktávkář??Prostě to auto je malinký,uskákaný,rozeřvaný(vrána k vráně sedá,že?)....ale,nebudu tu recenzi psát dvakrát.
bohužel nesmim používat vulgarismů.Jdi někam s Francouzem Octavka je super,dělám v Německu a jezdí tam s ní půlka naroda.Nikdo na ní nedá dopustit Já ji mám rok a super
Jako bych tvůj příspěvek psal sám. Po cestě do Chorvatska mě bolela hlava z hluku, rozlámaný a z auta výhled jak z tanku. Jediný plus je kufr na dovolenou, ale k čemu tahat kufr přes rok když tam nic nevozím..
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Octavia
Svlastik
Tak dají se sehnat.Pak už je jenom otázka zda li si to člověk vymění sám nebo to dá někomu aby to udělal.Tam je pak tady vidět rozdíl na cenně.Ale zase některý věci se vyplatí koupi nový ,už kvůli záruce a větší životnosti.Na tu R19 stála nová převodovka 25000kč.Nakonec se sehnala na vrakovišti za 11 000kč.Ale s prací to vyšlo na 16 000kč.Ale nebyla k tomu žádná záruka .Takže když člověk zaplatí 16 000kč.A za týden se může vysypat znova protože je to opět se starýho auta.Ale nakonec fungovala 5 let.Takže to vyšlo.On člověk sežene díly levněji ,jsem se včera tak díval tak třeba prodávají přední ramena s havarovaného auta.Jedno za 500kč což je cena dobrá.Tak že za 2 je to 1000kč.Ale k tomu je dobrý mít známého mechanika ,protože si to sám nevyměním a v servise si to nevezmou na triko.Tak že dejme tomu zaplatím 1500kč.Ale nemám záruku že se to nevysype za chvíli znova ,přece jen je to s auta co má najeto přes 100tkm a havarovaný a starý 10 let.Což neznamená že ty ramena musejí být původní ,ale člověk nikdy neví jak je to starý atd.Takže co se týče oprav tohoto typu si myslím že je lepší zaplatit za jedno 1200kč s prací za to dát necelý 3000kč.Mám na to záruku a navíc je to nový ,takže pravděpodobnost že se to hned vysype je minimální.Jako pro toho jenž si to vymění na autě sám se to i vyplatí ,má s tím zkušenost.Ten kdo ne tak raději koupí nový ,nechá si to udělat a to stejný při koupi auta.Když budu chtít xenony nebo klimatizaci budu hledat auto co už to má .Myslím pro skupinu lidí jenž se v tom nechtějí vrtat.Naštěstí mám svého dá se říct mechanika .Který mě za 300kč.odvzdušnil brzdy a vyměnil olej.Který jsem si tedy koupil sám.Jako olej zvládnu ,ale když nemusím tak to nechám udělat.Takže v případě vážnějších poruch bych to nechal na něm ,převodovka s vrakoviště atd.
30.06.2011 | 15:34:27 | luke20 Reagovat
Ceny dílů
Tak turbo to je cena použitého z bouračky a xenony tak mi neříkejte, že to teď nejde sehnat. Ebay, Allegro, na burze, nebo z vrakáčů. I když teď ty auta jsou staré a poptávka asi převažuje nabídku, tak se ty cifry asi zvedly. Ale i tak by stále měly být nižší ceny než na Octu 2 a xenony jsou za stejnou částku. Nevím jestli je k tomu i trafíčko, výbojka samosebou není, ale dohromady obě světla(bez výbojky) by neměly přesáhnout 5 tisíc ne. A použité světla se daji koupit, pořádně si to prohlídnu a uvidím jestli není něco zlomeného a tak.
Kdysi jsem to bral z Jasienic - polsko. Gliwice - polská burza teď nevím jestli v neděli a jestli ještě jede. Ale zdálo se mi, že všechny bourané auta mířily tam. Taky tam lidi kupovali kola a rádia. Na útratu 5 a více tisíc se to vyplatí jet i 150 km. Před půlrokem jsem byl v Jasenicích a už tam kurníky nejsou, ale stále jsou levnější kamenné obchody asi o 30% než tady, značkové jsou tam asi na stejné ceně max.10%. Takže když někdo má v autodílech věrnostní slevu, tak to asi nestojí za to jet jinde. Karoserie, plasty, tlumiče. Gumy a výfuky bych se vyhnul, pokud nejsou třeba Bosal, nebo Febi. Světel bych se nebál, možná by mlžily, ale to se dá utěsnit.
30.06.2011 | 07:36:28 | svlastik Reagovat
Jerry
Však já jsem psal že se to může stát u kteréhokoliv.No mimochodem díky za opravu.:)
30.06.2011 | 02:14:26 | luke20 Reagovat
Luke
jo a mimochodem - poruchovÝ podle vzoru mladÝ
30.06.2011 | 00:12:17 | Jerry Reagovat
Jo jo drahý Luke to se ti může stát u jakékoliv ojetiny.
Zde je to jasné-předchozí majitel tu Fabku uvařil a pak se to honem políčilo na prodej. Aby to vydrželo max. zkušební jízdu :-)
30.06.2011 | 00:09:09 | Jerry Reagovat
No ale hold někomu se to prostě líbí.Kolega v práci si koupil před 14 dny Fabii 1.4 16v 55kw Kombi rok výroby 2005 najeto 145tkm.za 95 000kč.A dnes ráno to nechal odtáhnout do servisu protože mu praskla hlava motoru.Takže výměna +těsnění po hlavou .A že ho to vyjde na 25 000kč.A navíc s tím že 1.4 16v 55kw.Nebude mít moc velkou spotřebu ale po městě má kolem 9.3l A po dálnici jezdí za 5.5-6L.S tím že je to německý a málo poruchoví ale nastala chyba no.Před tím měl Ibizu taky 1.4 16v myslím že to mělo taky 55kw. Koupil jí jako novou v roce 2006.A za necelých 5 let měnil jen provozní kapaliny a ložiska.Jinak zbytek origo.A dokonce měla i menší spotřebu kolem 8L.Tak že bud to opraví a prodá ,nebo s tím bude jezdit dál.A navíc ta Ibiza ,byla ale spon dle pěkná což o té Fabii se nedá říct.Ale někomu se hold líbí.Během 10 let vystřídal 3 Seaty a ani u jednoho nebyl problém s motorem a nalítal na nich kolem 200tk.Neříkám jde o kus,ale i u Škodovky se to stane.A jsem rád že ,vím o něčem takovém a tak se o to podělím,
29.06.2011 | 21:37:03 | luke20 Reagovat
O proti Felicii je to rozdíl.Ale když to člověk porovná s jinými auty stejné třídy ,tak je to bídný.Jak výbava vzhled prostornost.
29.06.2011 | 21:17:20 | luke20 Reagovat
luxus
recenze mě akorát utvrdila v tom, že si octavku koupím. Doposud jsem jezdila s felicií a vězte, že díky mým nárokům jsem se stala mistrem v tetrisu (autor recenze by okavidně nenacpal ani do Hummera to, co já do feliny). Takže pokud má být vážně největší problém s prostorem, můžu si pískat.
Kromě toho si nejsem jistá, že někdo s takhle krátkou zkušeností s autem je kompetentní k napsání poměrně kritické recenze.
29.06.2011 | 20:56:36 | Kristýna Reagovat
taky bych si jich pár vzal, když tak na dobírku, jo?
10.06.2011 | 11:33:49 | rolf fuchs Reagovat
Svlastik: Záväzne si u Vás objednávame 100 ks turbodúchadiel vo Vami prezentovanej cene-3.000 KCZ/1 ks,
ďalej 100 kusov xenónov, P aj Ľ, tamtiež. Platba v hotovosti, pri dodaní.
P.S. Dúfam, že Vás dovtedy pustia z ústavu...
10.06.2011 | 10:51:35 | ľuboš Reagovat
Octávia
Proč se kupuje Octávka v Tdi? umí najet i 500tkm, je spolehlivá a trpí jen kosmetickými chybami. Karoserie paráda, podvozek dobře udržovatelný, motor naprosto bezkonkurenční a spolehlivý, turbo do 3 tisíc, vstřiky za pár šušňů, takže přechod na 81kW za pakatel, kdekdo v garáži to dokáže i přechipovat, díly neskutečně levné, akurát spojka za trojku. Lidi si trhají rekordy se spotřebou v rozmezí od 3.7l do 5,5l. Přes 6 litrů jak s tím pojedete tak buď 170km/h nebo s vozíkem, nebo s porouchaným motorem.
Ceny náhradních dílů nízké díky velké nabídce? Karoserie za pakatel, přední xenony 2000, zadní čiré světla 500,- Celý komplet interiér do 8tisíc včetně přístrojovky, RS nárazník kolem 2 tisíc, normální kolem tisícovky. Zadní RS kolem tisícovky. Výfuk lze koupit celý i použitý z bouračky za pakatel. A to všecko byly ceny před cca 3 lety. Dneska kdyby to šlo, tak ty vyšší cifry by byly o něco méně.
Problém je ale s pořízením takového auta v dobrém stavu, lidi se toho zbavují, když auto potřebuje větší investici, například naráz, tlumiče, spojka, turbo, a k tomu před technickou atd.
10.06.2011 | 08:29:16 | svlastik Reagovat
Není to auto jenž by se mě zalíbilo na 1 pohled.Nebo si řekl ,když to vidím na ulici jo to je pěkný auto.Když uvidím VW Golf II-III.V pěkným stavu ,tak mě zaujme mnohem víc ,než nová Octavia nebo Superb.Je to moc okoukaný ,a pořád mě přijde že jsou pozadu.I když od dob Favorita a Felicie je to velký skok.Ale pořád tomu nemůžu přijít na chut.
10.06.2011 | 00:28:41 | luke20 Reagovat
Majkl
Octavia RS je taky snad jediná která se mě líbí.
10.06.2011 | 00:21:49 | luke20 Reagovat
visna
Já jsi myslím že je to taky tak.Co jsem slyšel tak u nás v rodině měl jeden Š105 a ještě tam byl Favorit.Jinak zbytek Lada Moskvich ,pak Fiat Renault Peugeot Honda Hyundai Opel Audi Land Rover .A většina se drží značky jenž měla předtím.Jen přesednutí s Favorita do Opela a Š105 do Hondy Accord po letech Honda Accord ,ale novější.Takže momentálně Škodovka žádná.A to v roce 1995 na strýcově svatbě chtěli aby je vezl otec s Cromou ,na místo Favorita .
10.06.2011 | 00:20:52 | luke20 Reagovat
Je to strach zkoušet nové věci a radši si koupit věc ověřenou,ale né na extra kvalitě.Třeba já osobně nakupuji auto podle spolehlivosti,hlavně podle zkušenosti známých,ale taky podle zevnějšku.Já auto beru i jako doplněk a součást rodiny a né jenom aby mě vzalo z bodu A do bodu B,musí i nějak reprezentovat,což podle mě z Octavie dokáže asi jenom model RS.Superb je hezkej,ale je to takovej dlouhej jezevčík.Nějak se poslední dobou Škodě nedáří vyvážit vzhled.Já na to auto,které v roce 97 kupoval můj otec vzpomínám jenom v dobrém.Vždy může bejt nějaké auto lepší,ale tohle byl obrovský skok od plechovky s nápisem Felicia k takovému autu,co si ani nikdo neuměl představit.Co si pamatuji,tak okolí bylo úplně mimo,že bylo vše v elektrice a na tacháči 240 :-).V té době to bylo zjevení a velikej krok dopředu.Ale kamarád si koupil Octavii II kombi,momentálnverzi,má to pár měsíců a už by to chtěl rozebrat :-).Vždy když ho potkám,tak mi mluví nové problémy a s přístupem v servisu ani nemluvím,co si zažil.
10.06.2011 | 00:14:22 | Majkl Reagovat
Majkl
Rozmyslaj preco sa tak strasne skodovka predavala ? Lebo patriotizmus ...iba preto (a este strach zo zahranicnych znaciek - neopodstatneny) !!!! Zober si priemernu ceskoslovensku rodinu : Pradedo mal spartaka,dedo mal 1000 MB, neskor mal skodu 100, otec mal 105 neskor 120, mozno favorita,syn si kupi co ? no predsa feliciu ved mali vzdy iba skodovky tak preco riskovat zo zahranicnym autom, potom vijde octavia, a schvalne hadaj co si ten syn alebo vnuk kupi ..... , to je blba zaslepenost, pritom v roku 97 bolo kopu inych aut ktore by octaviu strcili do kastliku aj o pol noci a na zpatecku, a povedzme si na rovinu ono cena octavie v 97 bola naozaj astronomicka na tie pomery. a na to co si za tie peniaze dostal.
10.06.2011 | 00:05:00 | visna Reagovat
presne tak
Presne v tom je najvacsi problem ze skodovaci si nikdy nepriznaju chybu auta, aj ked uz davno vsetci vedia ze skodovky su doooost poruchove vozidla, a tiez vsetci vedia ze cim dalej tym viac je zo skodovkami problemov, ja teda neviem ale mne sa naozaj zda ze vsetky automobilky sa snazia svoju poruchovost udrziavat na nejakej urovni (pripadne zlepsovat) jedine u skodovky mi to pripada ze ide od 10-ti k 5ti, proste uz dlhsiu dobu mam taky pocit, a nie som sam. Ale nastastie na to prichadzaju uz aj pomaly ostatni ludia a kupuju ine znacky, este bude dlho trvat kym konecne zmizne ten blby patriotizmus a ludia si uvedomia ze si za svoje peniaze mozu kupit aj ine auto nez len skodovku (VW), a o tych lacnych dieloch to je naozaj uz len blud, skodovacke diely sa cenou vyrovnaju hoci ktorym dielom na trhu, takze na toto ma nikto nenalaka.
09.06.2011 | 23:54:36 | visna Reagovat
Nejsem škodovkář,ani jí nezavrhuji,ale Octavia 1 bylo přelomové a její prodejní úspěchy jak u nás,tak i po zbytku světa (spíše Evropa,ale viděl jsem jí i v egyptě :-)) jí nikdo neveme.Měli sme toto auto v rodině hnedka jak se začlo vyrábět,rok 97,byli sme třetí v našem městě a nikdy nezapomenu co to bylo za humbuk,když sme někam přijeli,jako teďka Bentley :-).Místo vzádu je známá věc a už s tím každý počítá.Já jsem nedávno kupoval nové auto s ohledem na prostor a nakonec jsem se rozhodl pro nové Mondeo,ale i Octavia II RS byla alternativa a upřímně nakonec jsem rád,jak jsem se rozhodl.podle mě je model Octavia soustředěn spíše na kvantitu než na kvalitu a podle toho to někdy vypadá,ale podle mě je to povedené auto a pro náš sociální stát asi i záchrana,protože cena ojetin je více než příznivá,mimo vyšších výbav,to tam asi dávaj zlaté pedály,to je hlavně o fungl autě,ty ceny jsou k smíchu.
PS:Nechápu,jak někdo může nadávat na francouze,podle mě nedělaj špatný auta,by naopak,některý jsou přímo výborný,např. Peugeot 505,Citroen C5 apod...Před pár dny jsem měl možnost řídit Audi A6 avant,3 litry obsah a 165 kw.Na to,že to je třída jako Mondeo,tak v Ceedu je proti A6 mega místo,dost mě to zklamalo.Přístrojovka docela ošklivá na to,že to má bejt ´extra´ značka,ovládání MMI navigace,to je děs a to by jsem klidně i vytrhnul,to je přímo debilnost.Co bylo super,tak motor a výkon,hezky jsem si na dálnici dal Octavii II RS,ani nevěděl,která bije :-D.Ale řízení přeposilovaný jak u nějakého městského miniauta.
09.06.2011 | 23:54:28 | Majkl Reagovat
..
Na škodovku většinou přechází lidi jenž vlastnily nějaký auto z koncernu.Málo kdo ,co jezdí s Japoncem nebo Francouzem tak přejde ,ke škodovce.Ale spon dle mě z důvodu že třeba Francouzi mají svůj design interieru a karoserie.Škodovka má strohý interier a karoserie je nenápadná a tuctová .O proti Francouzům pro mě nezajímavá ,co se říká o spolehlivosti atd.To už je na konkrétním kusu.Lidi nadávají na Škodovky ,a tak stejně na Francouze a Japonce atd.Jen je rozdíl v tom že majitel Japonce Francouze atd.Dokáže přiznat ,chybu auta.Což většina majitelů vozů Škoda i přes nevím jaké poruchy to nepřizná ,protože asi z důvodu levnějších dílů mu to tolik nevadí.Je spousta lidí jenž ,třeba brání Favorit že za to jaký je může doba ,vláda atd.Je to pravda ale to nemění nic na tom že to auto vyšlo do světa ,a prostě je.Na to by se mohl vymlouvat každý .Kdyby BMW mělo ještě víc peněz tak by bylo ještě lepší atd.Nějak to pořád nechápu ,proč to tak je.Přitom to není nic extra .Ani majitelé Mercedesu ,to tak neberou.:)
09.06.2011 | 22:40:57 | luke20 Reagovat
RE: ..
tie levne nahradni dily bych tak nechvalil-na forda su v cesku originalne diely lacnejsie ako na skodovku!!!!!! A akoze octavia je slusne auto a hodne spolahlive tak pri vybere auta by som dal prednost asi fordu mondeo alebo focus-jazdnymi vlastnostami sa nechyta ziadna skodovka Momentalne vlastnim aj focus aj octavku a priatelke som poriesil mondeo Spolahlivostou sa hravo mozu rovnat vzhladom je ford daleko vpredu ale ani octavka sa nemusi rovno hanbit.Nieco ine je interier tam je skoda ako stodola ale zatracovat ju netreba lebo svoju ulohu splni a ak niekomu nevyhovuje tak si ju nema kupovat
07.03.2012 | 22:45:45 | skoda | 92.28.224.* Reagovat
skodovaci
Presne tak vsimnite si ze skodovky sa vacsinou pacia iba zarytym skodovakom, kto uz v zivote vyskusal nejake naozajstne autá tak sa v akejkolvek skodovke proste spravidla zhrozia.
09.06.2011 | 19:41:35 | visna Reagovat
To je tak kdo jezdí s něčím jiným než Škoda tak se mu to auto málo kdy zalíbí.V práci dostal známí služební Superb ,a jezdí se 607 2.2 16v v životě měl samí Peugeoty .To jsou dvě naprosto odlišný auta ve všem pohodlí komfort design atd.Na Superba pořád nadává.
09.06.2011 | 15:18:15 | luke20 Reagovat
Rozumím
Fajn recenze. Mám 2 metry, žena 185. Jen se poskládat do tohoto "Vozu" je sranda. Cesta Zlín - Plzeň, 5 zastávek, narovnat záda, prášek proti bolesti hlavy a za půl hodiny už nevidíte rozmazaně a můžeme pokračovat. Boží že to má kufr jak prase, ale autosedačka se tam nevleze a nebo mám ksicht až na skle. Cestování do 100 km pak ani omylem. Štěstí že auto bylo půjčené. Se těším kdy Škoda udělá auto. A teď zastánci škodovek jen do mě se Suber B nebo C či s čím.
09.06.2011 | 13:44:50 | Reagovat
Můj motor při vyšších otáčkách hlučný není .
03.06.2011 | 20:29:09 | Reagovat
Ja som si nedavno kupil octavku a musim povedat ze som s autom velmi spokojny.Fakt nechapem co tu riešite ked auto ma ovela viac plusov ako minusov.Minus je mensi priestor vzadu a hlucnejsi motor pri vacsich otackach.A ktory nieje?Všetko ostatne su len plusy a nič ine sa tomuto auto neda vytknut.A ten kto nema rad Škodu nech radšej nekomentuje...
03.06.2011 | 12:40:28 | Jardo Reagovat
Nechapu
Pane Valdauf bud mate 200 kilo a vase dcera měři dva metry,protože jinak to fakt nechapu.Mam tež Octu,je fakt že vzadu je min mista,ale ja měřim 190 a za sebe dam uplně v klidu dětskou sedačku s dvou letym synem.A co se tyče spolehlivosti,tak se pred tim autem klanim,mam ho od nova,ted najeto 140 tisic a měnim jen spotřebni material(olej,rozvody,filtry,brzdy),nic navic jsem nikdy neměnil,snad jen par žarovek.Mam 1,9Tdi 81KW 2003 .A jestli se vam zdaji tvrde sedačky,sto lidi,sto chuti,mě napřiklad vyhovuji.Před Octavkou jsem měl 406 Hdi 81kw 1999,kupoval jsem tež nove a tam mi přisli sedačky moc měkke,prodaval jsem ji na 95tis kilometrech,taky to nejezdilo špatně,ale proti octavě mi 406 přisla takova rozvlněna,nervozni v zatačkach a co se tyče spolehlivosti,byla na tom huř,jednou odtah do servisu,auto nešlo natočit,odešlo čerpadlo v nadrži,pravidelně se rozsvěcovali kontrolky-symbol motoru,airbagy,zhruba na 90tisicich začlo bouchani od zadni napravy,měnily se tyčky stabilizatoru a na zadnich brzdach se utrhla jedna pakna(auto mělo vzadu kotouče,ale v nich byly male pakny ,ktere slouži pouze na ručni brzdu) a kolo přibrždovalo a vydavalo hrozny zvuky..Octavka proti Peugeotu,naprosto super,takova je moje zkušenost..
12.12.2009 | 20:17:50 | David Reagovat
205
Ja som tiez mal 205 ku a teraz O1 tdi 66 kw. V 205 to velmi pohodlne nieje ale octavia ma horsie jazdne vlastnosti.
12.12.2009 | 17:53:21 | Reagovat
Peter
Vazeni, mam 2 metre a vklude sa do Octavky mestim, takze v pohode a este jedna vyhoda da sa v tom aute spat, kufor ma priestranna :)
06.09.2009 | 12:09:32 | Reagovat
Pre blackscorpiona
Autosedačka s detskými nožičkami je fakt dosť dlhá a kto tvrdí iné,nevozil dieťa v autosedačke.
Ja osobne mám problém vložiť malého (tiež dvojročného) za seba do Ceedu a ten má o 7 cm väčší rázvor a teda i viac miesta na zadných sedačkách ako Oktávia.
Keď tomu nerozumieš tak nemudruj.
31.08.2008 | 07:11:38 | Dušan Mihálik Reagovat
Dilino
Pises uplne bludy necuduj sa ze dcera do zadu nevojde ked ju vykrmujes...a mozno sa ti to iba snivalo ze jazdis v oktavke a sedel si v auticku v cirkuse;o)
30.08.2008 | 22:09:55 | Blackscorpion Reagovat
Ty si fakt eso... Porovnavat ochcaviu s modelovo o 15 rokov starsou 205-kou, ktora navyse patri do sakra inej triedy. Neviem, ci sa mam smiat alebo plakat.
01.08.2008 | 15:43:48 | Reagovat
Zajímavé. Kamarád po rozvodu byl nucen dát pryč Octavii facelift 1,9TDi. Tak se s ní rozloučil a dovezl si z německa Peugeot 205 kombíka. Taky v turbodehtu. Po prvním svezení ale neskrýval smutek. Prý že okta byla okta. Takže raději vyplatil manželku a oktávku si nechal a má ji dodnes. Jenže co s pažoutem? Tak ho dal do bazaru. A on tam stál a stál. Cenou šel níž a níž. Nakonec ho tedy prodal, ale ztratil na něm 30 000Kč. Takže úplně jiná zkušenost-Okta versus Peugeot.
27.06.2008 | 17:06:42 | Jerry Reagovat
RE:
skus sem dat fotky toho 205 combi-nikdy som o tom nepocul a ani nevidel a to som zjazdil skoro celu europu
07.03.2012 | 22:53:39 | skoda | 92.28.224.* Reagovat
Zkušenost s Octavii
Mám Octavii Combi TDi 66kW už 6let, najeto 180 tisíc, odešel pouze alarm - takže spolehlivost výborná. Co se týká motoru - zkuste si někdy pustit na parkovišti Ford, Peguot a Škodu...prostě v této kategorii jsou VW motory určitě to nejlepší. Jo a důležité: nejezdím nějak super úsporně ani pomalu a průměrná spotřeba je 5,2 nafty/100km. Jediné co je pravda, Octavie I mají míň prostoru vzadu. Jinak pane Valdauf fakt kecáte nebo nevím, co jste s tím autem dělal.
27.06.2008 | 14:24:51 | Rosťa Reagovat
Oktavka je perfektne auto co sa tyka ceny a motorov. Neexistuje ze je hlucnejsia ako ta xantia sedel som v oboch a mozem povedat ze Francuz bol o dost hlucnejsi. Co sa tyka priestoru je pravda ze na zadnbych sedadlach je v oktavke menej miesta ale skus si sadnut do peugeotu 407 a potom uvidis co je to malo miesta . Oktavka ma aspon kufor. Je to proste perfektne auto preto je tak popularne ma svoje chyby ale kladov ma rozhodne viac.
12.06.2008 | 10:29:09 | Reagovat
Francouzi vs Škoda
Hele, lidi, uvědomte si laskavě, že francouzi dělají auta odnepaměti na pohodlí. Proto se při přechodu do tvrdšího auta cítíte jako na zmiňované "lavici potažené plátnem".Nejsem zastáncem ani jedněch vozů, sám mám samé japonce, ale svezl jsem se i v Xantii, Laguně i oktávce (a ne jednou) a ty auta se nedají srovnávat ať už třídou (octávka je platforma golfu III), tak ani pohodlím. Svezení v Passatu 1,9TDi 81kW automat mě kupodivu příjemně překvapilo, pohodlný podvozek a přitom držel.
31.07.2007 | 12:12:12 | h2o Reagovat
Do firmy jsme nakoupili 3x307SW HDI rok 2002 a 2003. Nic moc.
Velka spotreba(8l), poruchy(treba vecne zamrzajici rucka), interier nic nevydrzi. Sedacky naopak pozitivum spolecne s radickou. Ted uz jen volva a noproblemo.
Osobne mam Octu I rv.2001 2.0 a ten stav se neda s 307 z r.2002 i 2003 vubec porovnavat. Octa je drzak.
05.06.2007 | 21:06:19 | ll Reagovat
oprava
Byl to samozrejme peugeot 307 (combi), ne 305 ...
31.03.2007 | 10:31:56 | S Reagovat
peugeot 305 - okta r. v.2002
Nemam to z vlastni skusenosti, ale ...
Znamej mel oba spominany auta ... Pak je sice oba prodal, ale podle nej bylo teda v oktavce mista vic . Tak nevim ... Neprodavas nahodou peugeoty?
31.03.2007 | 10:30:37 | S Reagovat
Peugeot a Citroen NIKDY!!!
Cokoli jen ne franc.To už rači italského Fiata, ale nikdy francouze. Díky nechci.Právě dnes se jeden známý svého auta značky Peugeot zbavoval.A jak byl rád, že mu předal klíčky a ani se za nim neotočil. Pozoroval jsem ho z okna :-)
08.03.2007 | 13:59:14 | Body Reagovat
:-)
tak já porovnávám Lagunu z roku 1998 s Octavií z roku 2001 já myslím, že tyhle auta se dají porovnat, ale to je co každýmu vyhovuje svůj názor nikomu nevnucuju.....
07.03.2007 | 20:57:28 | Reagovat
RE: :-)Laguna a Škoda
Nechtěl sem ,,francouze".Ale jsem řidič z povolání,aut sem vyzkoušel už dost.Jediný co můžu říct,že Laguna z roku 96,combi,mě ani jednou nevypekla jakýmkoliv způsobem.Běžnej servis pravidelně a jezdim.Motor 1.8 benzin,spotřeba průměr 7 litrů.Nehonil sem ji.Jedno z naprosto nejpohodlnějších aut co sem měl.A ten prostor.Dva lidi se tam v klidu vyspěj,horský kola jak sou,dvě na sebe a jedeš.No a k Octávii.Jezdil sem se dvěma.Žádnej problém.Já potřebuju hlavně jezdit a ne řešit hovadiny.A to obě auta naprosto splňovala.Mirek
31.12.2012 | 09:24:27 | Mirek | 89.177.154.* Reagovat
Octavia
Nemyslim si, že octavia je špatný auto, za ty peníze je dokonce v jeho třídě výborný. Pravda je, že vzadu je zatracěně málo místa, ale tvrdá sedadla někomu vyhovují ( mně například z renaultu atd akorát bolej záda) a jestli se někdo vepředu tísní, tak má alespoň 200 kilo anebo nesnáší škodu.....
28.02.2007 | 22:03:44 | Adam Reagovat
RE: Octavia
Přesně tak.V mojí Laguně je pohodlí,ale sedačky jsou až příliš měký.Jel sem do Chorvatska s Fábii a záda po celý noci řízení nebolela.Někdy tvrdší sezení je asi lepší,ale jak kdo chce.Jinak co se týče ještě spotřeby tak Laguna 1.8 benzín,na dálnici při rychlosti 130 a víc 9 ale i 10 litrů.A to je zatracenej rozdíl proti Octavi i Fabii 1.9 TDI.Pro mě dost zásadní......
31.12.2012 | 09:30:51 | Mirek | 89.177.154.* Reagovat
pokud vím,tak Xantia se vyráběla do roku 2001,takže to už byla na světě i oktáfka.čili srovnávat je můžu a pokud ne,tak jen napíšu,že je ostudou pokud starší auto střední třídystrčí do kapsy mladší auto vyšší střední třídy.měl jsem renaulta,citroeny,passata a jel v oktávce....pokaždé zvítězil francouz.bezkonkurenční prostor a pohodlí,ceny dílů.....ale důvod proč čtu tyto recenze je ten,že o oktávce uvažuju,ale z toho co čtu mi přijde lepší Ford Focus Kombi 1,9TDi
07.02.2007 | 13:42:03 | Loser Reagovat
Octavia 1.9 Tdi 81kW
Na kolegu nebudu vulgární. Ale podle něj jsou zřejmně němci, jako výrobci nejprecizněji vyráběných automobilů pitomci. Můžeš mi napsat, proč porovnáváš oktávku s lagunou??? Porovnej lagunu se superbem , C6 s Phaethonem atd. Porovnáváš auta v jiné kategorii - a bohužel i v jiné ceně. Základ oktávky je kousek nad 400.000,- a teď se zamysli kolik stojí laguna. Doma poslouchám audio na komponentech DENON a nikdy bych ho nesrovnával se Sony . Protože to jednoduše nejde. Takže porovnej přiblblou Lagunu např s PASSATEM nebo A 6-kou a ihned jí prodáš.
06.10.2006 | 08:39:16 | Mikes Reagovat
oktávku mám jako služební vozidlo a na co si nemůžu zvyknout jsou příšerně tvrdá sedadla
15.09.2006 | 09:37:56 | Reagovat
půl národa
Německo má bratru 60 milionu. Že by tam jezdilo 30 milionu octávek???? :-DDDDD
08.09.2006 | 09:21:24 | Ahoj Reagovat
Taky názor
Hm,taky názor a vyloženě mi bylo vysvětleno,proč je tak O1 dobrá,že bych měl chodit někam s frantíkama.Že by další startovací koktávkář??Prostě to auto je malinký,uskákaný,rozeřvaný(vrána k vráně sedá,že?)....ale,nebudu tu recenzi psát dvakrát.
07.09.2006 | 19:21:13 | Valdauf Reagovat
bohužel nesmim používat vulgarismů.Jdi někam s Francouzem Octavka je super,dělám v Německu a jezdí tam s ní půlka naroda.Nikdo na ní nedá dopustit Já ji mám rok a super
03.09.2006 | 10:09:06 | Reagovat
nápodobně
Jako bych tvůj příspěvek psal sám. Po cestě do Chorvatska mě bolela hlava z hluku, rozlámaný a z auta výhled jak z tanku. Jediný plus je kufr na dovolenou, ale k čemu tahat kufr přes rok když tam nic nevozím..
30.08.2006 | 17:29:12 | Ami Reagovat