Rok výroby:1998Typ motoru:1.8 20V novější typ sánStav km při koupi:139 000 kmStav km nyní:160 000 kmZpůsob řazení:manuálPalivo:LPG (plyn)Průměrná spotřeba:9.5 l/100 kmVloženo:28. 11. 2012
Výměna čepů přední nápravy a zadní kotouče včetně destiček
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto mám dva roky a jsem s nim spokojen, koupil jsem ho z důvodu narození syna, protože jsem potřeboval větší auto. Octávia se mi vždycky líbila a tak moje volba většího auta byla jasná. A tak mě tato zaujala v bazaru a koupil jsem si ji. A ted něco o autě. Auto mi slouží bez problemů, jenom jsme udělali přední nápravu(čepy a silentbloky) a zadní kotouče s destičkama, jinak opravý žádne, auto je spolehlivé, jediné co mě trápilo je spotřeba, jezdim razantnějším stylem a auto bere kolem 10 litru na sto,a k dnešním cenám benzinu se to nedá živit, a tak jsem nechal namontovat LPG a je to super, jezdím za polovinu. Jinak většina lidi tento motor uplně odepisuje, je to díky spotřebě a také malému výkonu, ale mě se nezdá že je líná. Mám už novější typ sání to plastové a jede to svižně, ale nástup výkonu začína bejt dost citelný kolem 3000-3500ot/min, ale pak táhne až do 6000ot/min, mně výkon vyhovuje, mám zkušenost s Octávii 1.6 55Kw a ta ve čtyrech tisících jak když vypne, už vubec netáhne, a tento motor ožívá právě, převodovka je dost do pomalá zpřevodovaná a tomuto motoru vyhovuje, který potřebuje jet v otáčkách třeba na předjíždění a podobně. Já proti tomu motoru nic nemám a jestli se někomu nelíbí,tak ať si koupí TDI a dělá tržby servisům:-), jinak je auto pohodlné a vyhovuje mi ve všech směrech. Je to rozumné rodinné auto za dobré peníze.Jsem rád že jsem si ho koupil a doufám že mě bude dlouho sloužit.
takže 1.8 140 koní a deset litrů spotřeba to je pleeečka. Já 3.0 147 kw spotřeba 10.5 at jezdím razantně nebo normál a to je benzín. Bože lidi nekoukejte jen po škodovkách jo měl jsem kdysi dvoulitr 134 koní a spotřeba 8.2. Škoda má žravé motory jinak řečeno. Jiní ten samý výkon zvládnou za mín.
Já vám nevím prostě to sání to je těžký. Ale patřím do druhé skupiny tedy odpůrců plastového sání. 1. plastové sání je náchylné na tlak při vysokých otáčkách, takže sportovní jízda, špatně. 2. Plastové sání je hořlavé a s výpary benzínu natolik rozšířitelné, že v pohodě shoří celý motorový prostor s elektrikou a není možné jej rychle uhasit. U plastového sání dochází nejčastěji k vyhoření motoru. 3. Přestavba LPG a plastové sání je vůbec nejhorší kombinace. Plyn jakožto hořlavý se dostává do míst kde nemá, při zpětném šlehu může dojít k výbuchu v motoru. Důrazně nedoporučuji s touto kombinací mít auto zaparkované v garáži... Jinak auto super a snad bude jezdit i nadále bez závažnějších problémů...
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Octavia
takže 1.8 140 koní a deset litrů spotřeba to je pleeečka.
Já 3.0 147 kw spotřeba 10.5 at jezdím razantně nebo normál a to je benzín. Bože lidi nekoukejte jen po škodovkách jo měl jsem kdysi dvoulitr 134 koní a spotřeba 8.2. Škoda má žravé motory jinak řečeno. Jiní ten samý výkon zvládnou za mín.
30.11.2012 | 16:13:55 | jirka | 88.83.173.* Reagovat
Sání
Já vám nevím prostě to sání to je těžký. Ale patřím do druhé skupiny tedy odpůrců plastového sání.
1. plastové sání je náchylné na tlak při vysokých otáčkách, takže sportovní jízda, špatně.
2. Plastové sání je hořlavé a s výpary benzínu natolik rozšířitelné, že v pohodě shoří celý motorový prostor s elektrikou a není možné jej rychle uhasit. U plastového sání dochází nejčastěji k vyhoření motoru.
3. Přestavba LPG a plastové sání je vůbec nejhorší kombinace. Plyn jakožto hořlavý se dostává do míst kde nemá, při zpětném šlehu může dojít k výbuchu v motoru. Důrazně nedoporučuji s touto kombinací mít auto zaparkované v garáži...
Jinak auto super a snad bude jezdit i nadále bez závažnějších problémů...
29.11.2012 | 07:11:35 | svlastik | 82.117.130.* Reagovat