Rok výroby:2008Typ motoru:2.0 TdiStav km při koupi:1 kmStav km nyní:27 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:8 l/100 kmVloženo:2. 3. 2009
Během provozu auto žádné poruchy nevykázalo, za zmínku stojí snad jen poblikávající panel navigačního systému, avšak nejedná se o nic závažného.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Dobrý den
Scouta mám téměř rok a jsem s ním nad míru spokojený. Jediná zásadní výtka se vztahuje k pořizovací ceně, která v mém případě, i po slevě prodejce, činila těžko uvěřitelných 980.000,- Kč. Scouta používám každý den pro přesun do zaměstnání a i v mrazivém počasí mu starty nedělají problém, zahřátí na provozní teplotu trvá cca 5 minut (vyhřívání sedaček funguje okamžitě). S vozem jezdíme pravidelně na hory, závěje a sněhové jazyky zvládá s přehledem, mimochodem, již několikrát jsem ze závějí tahal méně šťastné majitele "předokolek". Systém Haldex umí v kombinaci se Scoutem skutečně mnoho, nezapomenu na obdivné pohledy lyžařů, když se nám podařilo zdolat zasněžený výjezd k lanovce (toho odpoledne jsme byli jediní, komu se tento kousek podařil). Pohyb po mokré, vlhké, či zasněžené vozovce je velmi jistý a to i při nadprůměrných rychlostech, podvozek Scouta snese přísná měřítka. Scout prošel úpravou řídící jednotky, výměnou vzduchového filtru a nyní "dává" 153 kW a 410 Nm. Dynamika vozu je tedy bez připomínek, chybičkou je omezovač rychlosti stanovený na hodnotě 215 km/h (které Scout dosahuje velmi snadno). S vozem jsem nad míru spokojený, nemluvě o jisté nenápadnosti a "zapadnutí" do davů, o které nemůže být u obdobných vozů jiných značek (Audi Allroad, Subaru Outback, nebo BMW X3), ani zmínky.
Všem přeji mnoho šťastných kilometrů bez nehod. Petr
Tu cenu Vám věřím, ten výkon ani náhodou. Už tady byla spousta Andersenů ale Vy vedete, protože 50 kW navrch z dvoulitrové nafty s výkonem 103 kW by asi dostat šlo, ale myslím, že by se nedalo provozovat. A ještě takové osobní rýpnutí-víte, já mám nejraději takové, co pak reagují "ano, s negativními reakcemi jse dopředu počítal"...už chybí jen dodat-opravdu, ale opravdu mi nevadí a svědčí to jen o vaší neschopnosti mou pravdu přijmout....jinak hezký den a spoustu kilometrů bez nehod s takto nabušeným autem
scout, tak ako aj iné škodovky sa ani zďaleka nevyrovnajú v kvalite zvyšku sveta. Stačí si zájsť do autoservisov a netreba nič dodať. Kolega si teraz kúpil nový scout - teraz mu do neho tečie pri daždi, nehovoriac o elektrine.. ..ale musí sa uznať - čo kus, to originál... každá škodovka je iná.
Při psaní mojí recenze jsem počítal s vesměs negativními reakcemi, takže postoje vás čtenářů pro mě nejsou žádným překvapením. Nechci své rozhodnutí obhajovat, ale pro upřesnění uvedu, že auto je pořízeno, jako firemní vůz s odpočtem DPH (jedná se tedy o hmotný majetek, který odepíši během 3 let). Uvedené "návrhy", jako je Passat 4motion (příliš poruchové), Land Cruiser (příliš velké), či Quattro (příliš nápadné) musím s díky odmítnout, jediný vhodný kandidát je Outback a ten při výběru doplatil na malou servisní síť. Scout je dle mého mínění stále výborné auto za přiměřené peníze (samozřejmě, že bych také, jako vy, uvítal nižší pořizovací cenu), při obdobné konfiguraci lepší nabídku u jiných značek nedostanete (vyjma snad jen u výše jmenovaného Subaru). Výkon je měřen na stolici v Auto Jarov (s jistou tolerancí) a záruka skutečně touto upravou padla (při jizdě "s hlavou" hrozí poškození motoru a převodovky pouze minimálně, pro ilustraci uvádím, že druhé auto ve firmě je Octávii 1,9 TDI s výkonem 123 kW a 335 tis. km - funguje bezchybně, viz. http://www.youtube.com/watch?v=B5xRguLzzgk&feature=channel_page).
Myslel jsem to spíš tak, ža za cca 850 tis. Kč (možná i méně s nějakými slevami) je možno pořídit Subaru Outback s dvoulitrovým naftovým boxerem ve výbavě Trend (obsahuje naprosto vše, na co si člověk vzpomene) - a na rozdíl od autora recenze jsem naprosto opačného názoru - Subaru je v nenápadnosti nekorunovaným králem (jakože je to pro něj zřejmě důležité kritérium). O funkčnosti stálého pohonu všech kol mluvit netřeba. Když si vezmu pořizovací cenu své služební Octavie Combi 2.0 TDI (obyčejné předokolky) ve výši 814 tis. Kč, tak bych brečel/zvracel (dosaď dle libosti)...
SX4 s dieselom stoji zhruba polovicu, nema sice haldex, ale 4x4 funguje normalne. Zo zaciatku som vypinal ESP pri vyjazdoch do zasnezenych kopcov, neskor som zistil, ze ani to nie je nutne. Za tych 500 litrov usetrenych v nadobudajucej cene, odpustim tomuto autu vsetky jeho neduhy.
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Octavia
153-1000kW
Tu cenu Vám věřím, ten výkon ani náhodou. Už tady byla spousta Andersenů ale Vy vedete, protože 50 kW navrch z dvoulitrové nafty s výkonem 103 kW by asi dostat šlo, ale myslím, že by se nedalo provozovat. A ještě takové osobní rýpnutí-víte, já mám nejraději takové, co pak reagují "ano, s negativními reakcemi jse dopředu počítal"...už chybí jen dodat-opravdu, ale opravdu mi nevadí a svědčí to jen o vaší neschopnosti mou pravdu přijmout....jinak hezký den a spoustu kilometrů bez nehod s takto nabušeným autem
20.05.2010 | 07:19:31 | radim Reagovat
153 kW????
..a máš to zmeráne na brzde? Neverím, že by sa zo 103 kW vytiahlo 153!
03.06.2009 | 00:40:20 | vlad_dracula Reagovat
realita
scout, tak ako aj iné škodovky sa ani zďaleka nevyrovnajú v kvalite zvyšku sveta. Stačí si zájsť do autoservisov a netreba nič dodať.
Kolega si teraz kúpil nový scout - teraz mu do neho tečie pri daždi, nehovoriac o elektrine..
..ale musí sa uznať - čo kus, to originál... každá škodovka je iná.
12.03.2009 | 17:25:41 | jano Reagovat
reakce..
Při psaní mojí recenze jsem počítal s vesměs negativními reakcemi, takže postoje vás čtenářů pro mě nejsou žádným překvapením. Nechci své rozhodnutí obhajovat, ale pro upřesnění uvedu, že auto je pořízeno, jako firemní vůz s odpočtem DPH (jedná se tedy o hmotný majetek, který odepíši během 3 let). Uvedené "návrhy", jako je Passat 4motion (příliš poruchové), Land Cruiser (příliš velké), či Quattro (příliš nápadné) musím s díky odmítnout, jediný vhodný kandidát je Outback a ten při výběru doplatil na malou servisní síť. Scout je dle mého mínění stále výborné auto za přiměřené peníze (samozřejmě, že bych také, jako vy, uvítal nižší pořizovací cenu), při obdobné konfiguraci lepší nabídku u jiných značek nedostanete (vyjma snad jen u výše jmenovaného Subaru). Výkon je měřen na stolici v Auto Jarov (s jistou tolerancí) a záruka skutečně touto upravou padla (při jizdě "s hlavou" hrozí poškození motoru a převodovky pouze minimálně, pro ilustraci uvádím, že druhé auto ve firmě je Octávii 1,9 TDI s výkonem 123 kW a 335 tis. km - funguje bezchybně, viz. http://www.youtube.com/watch?v=B5xRguLzzgk&feature=channel_page).
Kilometry bez nehod, přeje Petr.
10.03.2009 | 14:34:38 | roni.size Reagovat
mato
tych 153 kw to je vtip?Boli ste s tym na brzde?
05.03.2009 | 08:46:01 | Reagovat
DEMENTI
Nechapu o co vam, jde,chtěl Scouta,tak si ho koupil.Muže vam to byt všem jedno,kolik to stalo,duležity je,že je s autem spokojeny..
04.03.2009 | 11:53:20 | Reagovat
Za tie prachy si mohol mať Passata s 4motion alebo Audi A4 s quattro. Určite aj Mercedes a BMW majú niečo 4x4 za túto cenu.
03.03.2009 | 22:11:12 | Angel_M Reagovat
A záruka čo? Nič? Po prečipovaní je tp už asi jedno.
03.03.2009 | 17:45:47 | Petrík Reagovat
Itall
Myslel jsem to spíš tak, ža za cca 850 tis. Kč (možná i méně s nějakými slevami) je možno pořídit Subaru Outback s dvoulitrovým naftovým boxerem ve výbavě Trend (obsahuje naprosto vše, na co si člověk vzpomene) - a na rozdíl od autora recenze jsem naprosto opačného názoru - Subaru je v nenápadnosti nekorunovaným králem (jakože je to pro něj zřejmě důležité kritérium). O funkčnosti stálého pohonu všech kol mluvit netřeba. Když si vezmu pořizovací cenu své služební Octavie Combi 2.0 TDI (obyčejné předokolky) ve výši 814 tis. Kč, tak bych brečel/zvracel (dosaď dle libosti)...
03.03.2009 | 14:19:09 | Reagovat
SX4 4x4
SX4 s dieselom stoji zhruba polovicu, nema sice haldex, ale 4x4 funguje normalne. Zo zaciatku som vypinal ESP pri vyjazdoch do zasnezenych kopcov, neskor som zistil, ze ani to nie je nutne. Za tych 500 litrov usetrenych v nadobudajucej cene, odpustim tomuto autu vsetky jeho neduhy.
03.03.2009 | 14:14:56 | pepa Reagovat
Neboj se, když pak už nevíš, co s nimi, tak to přijde samo , a tak.
03.03.2009 | 13:51:01 | Itall Reagovat
Taky se jednou naučím házet peníze do kanálu...
03.03.2009 | 13:29:40 | Reagovat
Pája:
Když chtěl čtyřkolku k tý lanovce, tak by si asi nekoupil Logany
03.03.2009 | 13:23:52 | Itall Reagovat
no nevím
Za ty prachy mám novýho LandCruisera 120 pro 8 lidí
03.03.2009 | 12:46:21 | Reagovat
Raději bych si za ty prachy koupil 2 Logany MCV a ještě by mi zbylo na nákupní tašku
03.03.2009 | 12:25:25 | Pája Reagovat
Tyvado, melouna za Octávku! Ale zase vyjede po sněhu k lanovce - velmi přínosné za ty prachy !
03.03.2009 | 12:23:38 | Reagovat
Proč by ti prodejce nenaúčtoval těžko uvěřitelnou cenu, když jsi mu ji zaplatil .
03.03.2009 | 11:43:55 | Itall Reagovat