Rok výroby:2000Typ motoru:1.9TDIStav km při koupi:142 000 kmStav km nyní:184 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:5,3 l/100 kmVloženo:11. 2. 2007
Kotouče, destičky, olej, rozvody, atd... to je normální jev u všech aut. Tlumiče nejspíše měnil předchozí majitel.
Hodnocení a zkušenosti s autem
S autem jsem velice spokojen.
V zavazadlovém prostoru odvezete téměř vše (jen při vyndavání věcí z konce zavazadelníku se občas umažete o nárazník). V interiéru zpočátku několik věcí chrastilo, ale to už je minulostí - stačí najít zdroj hluku a vyzpravit tlumícím materiálem nebo i kusem hadříku. Na nedostatek prostoru si rozhodně nestěžuji (jezdíme většinou ve dvou). Velmi oceňuji loketní opěrku (bez ní už auto nechci!) a možnosti nastavení obou předních sedadel + vyhřívání. Dlouhé cesty i do zahraničí jsou s tímto autem příjemné, jen mi chybí držáky PET lahví nebo plechovek...
Jízda je vcelku pohodlná (až na aerodynamický hluk a hluk motoru při vyšších rychlostech, ale to se dá zpravit kvalitní hudbou...). Motor podává dobré výkony a není problém s ním dosahovat vysokých jízdním průměrů. Jednou jsem mu popustil uzdu a už bylo 210km/h na tachometru - nevím, jestli je to maximum, dál jsem to nezkoušel. Dlouhodobá spotřeba se drží mezi 5,2-5,4 l/100km. Jízdou po městě se vždy vejdu do 6,5l a dálky se dají jezdit i za 4,5l. Např. cesta ČR - Vídeň - Grossglockner(A) - moře (I) - Triglav (SLO) - ČR i s blouděním a častými zastávkami za 4,9 l/100km!
Co mi vadí: nedostatečná účinost předních světlometů, absence tempomatu a vyšší zákonná pojistka.
V plánu mám repasi některých podvozkových dílů, výměnu žárovek v předních světlometech, montáž tempomatu, vyčištění sání + turba, výměna trysek a zhaviček.
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Octavia
regulator tlaku
ako sa prejavovalo ked bol zatuhly regulator tlaku turba.
mam problem s oneskorenym narastom tlaku....
19.02.2009 | 20:58:32 | mato Reagovat