Recenze Škoda Octavia 1,6 MPI TOUR 75 KW kombi
“Kvalita za rozmnou cenu ”

Autor recenze: Pedro (28 let),
Jihomoravský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2009 Typ motoru:1,6 MPI 75 KW Stav km při koupi:0 km Stav km nyní:2 500 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 2 měsíce Průměrná spotřeba: 7 l/100 km Vloženo: 3. 8. 2009

Hodnocení inzerátu: 40 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 8.0

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

7
 

Náhradní díly

7
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Škoda F8BIA 1,2 HTP 47 KW Combi

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

NE


Hodnocení a zkušenosti s autem

Auto je to krásné alespoň pro mě :) Je elegantní ikdyž je stále stejné min. 10 let. Je robustní a v porovnání s předchozím vozem ( škoda fábia KOMBI 1,2 HTP 47 KW ) je to luxus.
Je tam poznat velký rozdíl v provedení a v kvalitě.Hloupé zavírání dveří je tak jak má být pěkně klapne. Fábia je levnější auto a asi tam trochu šetřily. ( ale sloužilo mi dobře 2 roky - bez problémů )

Oktávia I 1,6 MPI

mě překvapila obrovským prostorem.Ten je opravdu bohatýrský.

Motoricky je taky v pohodě ( zatím )
Zvuk motoru je kultivovanější než 3.válec
Výkon je dostačujicí ( jezdím sám + plný kufr - vrtačky,kabely)
jen otáčky ve 150 jsou šílené - chtělo by to 6.ku
Předjíždět se dá ale chce to naplánovat a připravit manévr.Holt asi turbo by pomohlo.Ale jezdím kolem 80 - 100 km a pro tyto rychlosti je to ideální.
Dálnice se jistě nelekne ale jet celou cestu více jak 150 - nedovedu si to představit.

Důležitá věc spotřeba.Tankoval jsem 4 x ale už teď nemám vůbec obavy.Na tak velké a těžké auto je to dobré.

1. tankování 7,14
2. -//- 6,8
3. -//- 7
4. -//- 6,85

je to na celou nádrž.
20 % město
70 % mimo ( 80 - 100 km/hod)
5 % kolona
5 % 120 km/hod a více max 160


auto je nové tak doufám že spotřeba půjde ještě krapet dolů :)
ale do 7,5 max 8l. i se zimou to musí vyjít.

Fábia měla dlouhodobě 6,3

Když si vezmu že diesl bere 5l tak to není tak zlé.

Toto auto mě stálo 349.000 kč vč DPH a zatím naprosto splňuje moje požadavky.

záruka 4 roky / 60 tis. km
Metalíza
Hagusy
Mlhovky přední
sklopný klíček 2x
klima ( balíček SUN )
elektrika okna i zrcátka
2x airbag
gumové kobrce
vana do kufru
lekárnička lano
pozor od r.v. 2009 chybí rezervní kolo hever i klíč na kola
místo toho je trapná sada na opravu.Ale místo na kolo je tak si to zařídím hezky postartu :)

Komfort - je to obyčejné auto ale pro mě luxusní výbava.V jednoduchosti je síla.

Závěr

více peněz bych za toto auto nedal,ale v této výbavě je to krásné.
Spotřeba je dobrá.Akcelerace a tah výborný.Ale není to auto na dálniční ježdění - dlohodobě!

Doporučuji jako rodiné či polopracovní auto.


jak ušetřit ?

Autorádio mi namontovali v rámci koupě
SONY MP3 BT super (BT3700) doporučuji

Zámek zpátečky stojí cca 7 - 7,5 tisíc vč montáže
na http://www.levne-alarmy.cz/ se dá koupit CONSTRUCT za 4.300 kč vč DPH
montáž mě stála 1500kč vč DPH
CONSTRUCT vám ušetří cca 500kč s pojistky

Pojistka i s P.R. + sklo ( 5000)
stálo 10500 kč na rok
informujte se na leptání VIN ( na pojišťovně kde budete řešit pojistku )
je tam taky úspora ( odečtou vám 840 kč ) a v té ceně vám přijde balíček ( udělej si sám ) v té ceně.
Vin kód si naleptáte sami.je to práce na cca 20 minut.
Já sem to zvládl, tak to zvládně každý.

Autopotahy jsem objednal přes net na míru.
http://abena-autopotahy.cz/e-shop.html
balíkem vám přijdou potahy.
Ale opravdu kvalitní žádný šunt za 1500 z glóbusu
cena 3890 kč ( ale je to SK firma nevím jak dopadne DPH)
v základu stojí cca 2.500 kč
já jsem vzal SPORT TEXTIL nápisy kapsy ...
Doporučuji všem komu se shrnovali prodřeli...
toto je opravdu kvalita - draho zaplacená,ale dobře investované penízky.


Tažné zař. se dá nechat namontovat kdekoliv a neztratíte záruku. Cena cca 4.000 kč i s prací ( neodnímatelné ! )
škoda orig. stojí 9.000 kč ( cca )

Příčníky na HAGUSY doporučuji

http://82.145.131.168/fitguide/carneeds.asp?LangID=1&Lang=CZE&CarID=63&Car=SKODA&YearID=48&Year=2004&DoorID=5&Door=5%2Ddvere&CarTypeID=2&CarType=Kombi&Model=Octavia+I&AccID=18&Acc=s+pod%E9ln%EDky&CouCodeID=16

ten první je nejpoužívanější 775+861

na tento systém se dá namontovat v pohodě i THULE nosič na kola je to luxus !
Ale zase dražší !

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 40


Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Octavia

Vložit komentář

Po pár tisících v Tour

Ke škodovkám jsem byl vždycky skeptik, asi to bylo tím, že jsem měl možnost se vyjezdit ve více autech.

Teď mám možnost "sedlat" Tour 1,6 liftback a popravdě skepse neskončila. Auto Vám opravdu vykouzlí úsměv na tváži, jak neuvěřitelně líná může být tahle letargická 1,6i.

Abych nepomlouval, je to velký kus auta, ale absolutně očesaný, nad tmavým interiérem bych zaplakal, standartní rádio jsem už nevydržel po 300km poslouchat. Jízdní vlastnosti na standartních 15tkách pro velmi, VELMI vlažné tempo. Nezatížené auto opravdu dost plave, zatáčky nemiluje, na dálnici přeposilované řízení taky dělá své tak občas plujete od pruhu k pruhu. Za ty peníze možná ideál pro české rodiny ale pro mě určitě ne.

A zpět k největší slabině, motoru. Ano, možná se ještě zajede, má cca 5000km, ale takhle línou mrchu jsem pod kapotou ještě nezažil. Absolutně bez projevu, bez špičky, netáhne, nejede, spotřeba šílená. Když to srovnám s 1.6 byť z letité Toyoty, je to vážně bída. A to má auto sotva 1200km. Rozumnou spotřebu vykouzlíte opravdu s muší nohou, předjíždění je noční můrou. Dal jsem i sebevražednou dálnici. No, D1 v rychlosti na které jsem zvyklý, se spotřeba pohybovala na úrovní 911 (ano to mám v garáži 3,6 litů V6 a jezsí za 12-13 l plyn neplyn), naopak abych se dostal pod 6 l (to jsem zas skoušel porovnat se svým BD 220CDI při 160km/h do 6l) musíte si vzít dovolenou a trasy absolvovat tempem kolem 100km/h v pravém pruhu. Budiž, na dálnice 1,6i není.

Ale popravdě už budu míň nadávat na Škodováky (přezdívám jim mobilní patníky) a o to víc kroutit hlavou and tím co kupují. Holt, Češi jsou stěhováci a kufr i užiteěná nosnost je výborná. Na lenivý motor a nuloovou výbavu jsou zvyklý z Felicií :)

PS: v jedné recenzi jsem četl, že motor příjemně překvapil živostí. Mě živostí vyloženě šokoval :D:D:D

11.05.2012 | 09:15:43 | gruppe  | 86.49.12.* Reagovat

RE: Po pár tisících v Tour

tak moje zkušennost s octávii tourI (po 70 tis:-)
průměrná spotřeba se pohybuje mezi 5,7-5,9 l. přes 6 litrů jsem byl jenom při prvních 2 tankováních. Krom výměny žárovky v předním světlometu je po 4 letech vše originální a bez promlémů. A že by ten motor byl líný... jasně, těžko bude konkurovat motorům se 150 koníkama..ale na běžnou a bezpečnou jízdu je svižný dostatečně (včetně předjíždění).
A co se týče záporů - pokud chcete jet víc jak 120, tak sluchová pohoda jde do někam... a opravdu tohle auto není zrovna stavěné na nějaké spotrovnější výkony,protože jeho stabilita v zatáčkách či na sněhu je od určitých rychlostí dost problematická.
Ale pro někoho, kdo má auto na přesun z místa A do místa B bez nutnosti zvyšovat si v krvi adrenalin rychlou jízdou a k tomu za rozumný peníz, to je dobré auto!!.
A co se týče výbavy - za necelých 350 tis to má vše potřebné - loketní opěrku, mlhovky, zadní stěrač, zámek řadící páky, centál s dálkovým ovládáním, radio (dokoupené dle vlastního výběru a tudíž v pohodě),klimatizaci (manuál),metalíza,..ale ano, za 270 tis byly k mání dvojkové tourky, které fakt byly holé jako řiť :-))

10.02.2013 | 14:15:37 | jiri  | 188.175.162.* Reagovat

RE: Po pár tisících v Tour

to je předražené auto jak říkáte z bodu a do bodu b

31.03.2021 | 13:41:04 | pepa  | 109.80.165.* Reagovat

RE: Po pár tisících v Tour

Dobry den to co pan pise je naprosty nesmysl mam octavii 2 5let naprosta spokojenost spotreba mesto dalniice 7.2 l rychlosti ktera je u nas dovolena tak ze bych doporucoval hledat zavadu u sebe,

21.12.2014 | 17:11:42 | petr  | 89.176.191.* Reagovat

RE: Po pár tisících v Tour

Fascinuje mě, co u nás žije za exoty, který něco takového umí napsat. Jezděte si v italských autech a nenavážejte se do kvalitně odvedené práce českého výrobce.

15.09.2015 | 12:08:30 | Richard  | 217.11.250.* Reagovat

RE: Po pár tisících v Tour

K těm italským autům a kvalitě škodovky bych si jen dvolil zmínit, že motory od Fiatu, nebo Alfy Romeo byli při porovnání spolehlivosti daleko před Škodou (tedy VW). A dokonce i většina francouzské produkce byla spolehlivější. To jen k té kvalitě "českého" výrobce.

15.09.2015 | 16:47:45 | Temp  | 89.102.31.* Reagovat

RE: Po pár tisících v Tour

Nejsem si jistý jestli vůbec v případě motorů až na MPI pokud se nepletu lze mluvit o České kvalitě :D TSI,FSI,TDI nic takové Škoda nikdy nevyrobila pouze to využívá ve svých produktech díky VW Group.

Takže pán s tou Českou kvalitou to bere moc doslova ale časy se mění.

15.09.2015 | 17:13:17 | Nick406  | 89.176.3.* Reagovat

RE: Po pár tisících v Tour

A zrovna zmiňovaný motor 1.6 je čistokrevný Helmut :-)

15.09.2015 | 17:45:17 |   | 89.176.46.* Reagovat

RE: Po pár tisících v Tour

Dokonce :D :)

15.09.2015 | 18:27:47 | Nick406  | 89.176.3.* Reagovat

Po záruce....

Tak mě letos skončila těžce zaplacená záruka 60.000 / 4 roky za 5.000 kč .... jediné k čemu mi byla dobrá byla rozbytá roleta,zavazadlového prostoru, kterou škodovka bez problému vyměnila. Jediný problém byl, že se mi rozsvítila kontrolka EPC. COž je dle manuálu chyba možná všeho co se týče elektroniky atd... auto strácelo tah a dělalo blbůstky. Tak jsem volal na škodu asistence že mám takový problém po asi 10 ti minutovém rozhovoru mě odkázaly na servis...tam se ke mě chovaly jako k normálnímu zákazníkovi. Přijďte za týden .... :( velice příjemní. Volal jsem tedy zpět na škoda servis ( Myslím že když je auto v záruce / záruka mobility tak by se mohli chovat jinak ) škodovka domluivila servisu a ten měl najednou čas ihned!!! zajímavé .... no abych dlouho nekecal byly to 2 prasklé žárovky za 53 Kč proto tedy doporučuji kontrolu... Mimochodem co se týče žárovek prakaji nějak často za dobu 2,5 roku mi jich prasklo celkem 8 vč. H4 a koncových, žárovky v SPZ. Jinak co se týče spotřeby za první rok 6,9 a druhý 7,3 je to za celý rok počítano podle lístku protože počítač nemám a nevěřím mu .... auto je spolehlivé, a stále plní co jsem od něj očekával. Mám najeto 61.000 kč a do servisu orig. škoda již nechodím. Můj servisák mě udělal servis za 4.000 kč a škoda mi řekla 6 - 6,5 tis. min....

Doporučuji si koupit olej přes net nebo od soukroníka, já jej koupil za 360 kč CASTROL SLX profi 5 W40 nyní EDGE jde prý míchat a nahradit.... ušetříte tak až 200 kč na litru :) příjemných až 1000. kč z celkových ve škodovce ....

vzhledem ke spotřebě a ceně nafty doporučuji promyxslet benzínovou variantu :) Ale co se týče tahu nemohu srovnávat disl je tahač.... benzín bod A bod B. Ale za to lacinější provoz.


21.01.2012 | 06:18:18 | Pedro  | 91.219.242.* Reagovat

Octavia 1.6 75kW Combi Tour

Zakoupeno 02/2010.
Najeto 10 000km.
Bez poruchy
2 dospělí, 2 děti
Dlouhodobá průměrná spotřeba 6,5 l (dle palubního počítače).
Dálnice: 55% (Česko, Slovensko, Německo)
Mimo město: 30%
Město: 15%

Zatím 100% spokojenost

24.02.2011 | 15:56:59 | Honza Reagovat

spokojenost

Tak na voze mám najeto skoro 41.000 za 18 měsíců ... pořád platí spokojenost. V zímě jde spotřeba asi 1 litr hore :( ale jezdím se zahrádkou a nosiči lyží na střeše. Jezdil jsem i s vozejkem a žere to přes zimu 7.9... stále jezdím stejně kolem 90..... státní silnice atd...mám za sebou i jednu nádrž na dálnici stálá rychlost 130 km/h občas 150 ...a spotřeba 7,4 - 7,6 což myslí že je fajn. Opakuji že auto zatím bez poruchy.... Teď prý dělají TOUR II nevím jak je na tom ale škoda si stále drží téměř nulovou výbavu což je smutné,ale kvalita je zjevně zaručena a pro naše vozovky( bramborové brázdy ) je ideální ... PS : z kopce jeszdím i na neutrál a uznávám že preferuji lehkou nohu,ale někdy to protáhnu kolem 3.500 ot a více .... stále doporučuji jednou za čas SHell v-power stačí 5- 10tá nádrž ( ale plná ... )

31.01.2011 | 20:27:29 | Pedro Reagovat

Martin

To co jsi vypustil z pusy je hovadina na entou. Tour ať už I. nebo II. má stejné plechy jako klasická Oct I. i Oct II.

Obyčejnější plechařinu chtějí dát až u New Felicie

05.01.2011 | 13:23:05 | Jerry Reagovat

For Martin

No ale veď aj tak tie autá musia prejsť crash testom a získať určitý počet hviezdičiek, nie ? Odkiaľ máš také info ?

05.01.2011 | 11:33:59 | Matúš Reagovat

oktávka špatná není, ale to co vždy označí jakou TOUR, to bych nikdy nekoupil. a víte proč? aby byla výroba levná, nepoužívají vysokopevnostní plechy. jen obyčejné. takže náraz u škodovek Tour je K.O.

05.01.2011 | 11:27:19 | martin Reagovat

Vybíral jsem mezi koupí Octavie I a Ceedem a ačkoiv spousta lidí okolo volilo Octavii , já zvolil Kiu a ničeho nelituju. Spotřebu mám po okreskách do 6l, ve městě kolem 7l, (1,4 66kw). Ceeda jsem volil hlavně kvůli lepší bezpečnosti, crash testy má lepší a v základu má 6 airbagů, škodovka dává jen 2

05.01.2011 | 10:22:35 | Johny Reagovat

Udělal jsi dobře,je to moc pěkný auto i když je to starší model,ale aspon je osvědčené a kvalitní.Mám Kia ceed Sw a žere jak kráva a nejede i když by papírově měla,s Oktávkou jako máš ty mám zkušenosti taky a měnil bych hned,spotřeba je tam v pohodě do 7 v kombinaci a nemusíš se ani moc snažit,to u kie nehrozí.

26.10.2010 | 19:18:24 | jiří Reagovat

Každý motor trochu oleje spotřebovat musí když maže.Když někdo tvrdí že mu neubude po 2O 000 km ani milimetr tak není něco v pořádku.Není to perpetu mobile.

14.04.2010 | 06:38:00 |  Reagovat

Kdyby škoda napsala: máme tu octavu bez výbavy, za... Ale není trochu trapný jako výbavu deklarovat popelník nebo kastlík u spolujezdce?:D A nápis TOUR na zádi vozu :D:D:D WOOOOOW

14.04.2010 | 00:28:40 |  Reagovat

No jo panáček si vybere na mušku O Tour Trumf bez paketu Plus(kde je mimo jiné i ta klíma) a pak tady dělá machra. Zalez do díry vole! Jo a ještě před tím mi ukaž srovnatelného konkurenta v DIESELU za takový peníze, kterej tu výbavu bude mít VĚTŠÍ!!!

14.04.2010 | 00:18:20 |  Reagovat

škoda

Octavia Tour TRUMF 1,9 TDI PD 74kW 5st. mech.
Octavia Tour TRUMF Tour 1.9 TDI PD 74 kW 5-stup. mech. Výbava: Tour Barva: Zelená Arctic metalíza Interiér: Interiér látka Eminent Modelový rok: 2010 Cena: 295 900 Kč Exteriér ■Kola ocelová 6,0 J x 15" s kryty Drive, pneumatiky 195/65 R 15■Nápis Tour na zádi vozu■Ochranné boční lišty dveří černéKola ocelová 6,0 J x 15" s kryty Drive, pneumatiky 195/65 R 15Nápis Tour na zádi vozuOchranné boční lišty dveří černéInteriér ■Interiér Scale šedá■Přístrojová deska Onyx-OnyxInteriér Scale šedáPřístrojová deska Onyx-OnyxBezpečnost, funkčnost, komfort ■ABS + MSR + MBA (pro 1,9TDI navíc ASR)■Airbag řidiče a spolujezdce s přitahovači předních bezpečnostních pásů■Dvě čtecí světla pro řidiče a spolujezdce■Imobilizér, štítek s VIN kódem■Odkládací schránka v přístrojové desce s osvětlením■ABS + MSR + MBA (pro 1,9TDI navíc ASR)■Airbag řidiče a spolujezdce s přitahovači předních bezpečnostních pásů■Dvě čtecí světla pro řidiče a spolujezdce■Imobilizér, štítek s VIN kódem■Odkládací schránka v přístrojové desce s osvětlením■Osvětlení zavazadlového prostoru■Popelník a zapalovač cigaret s prosvětlením (zásuvka 12V)■Posilovač řízení■Přerušení přívodu paliva při nárazu■Příprava pro 2 dětské sedačky s bezpečnostním uchycením ISOFIX■Příprava pro rádio (anténa + 4 reproduktory vpředu)■Sada na opravu pneumatik (bez rezervního kola, zvedáku kol a klíče na kola)■Signalizace nezapnutí bezpečnostního pásu řidiče■Tónovaná skla■Upínací oka v zavazadlovém prostoru■Čtyřramenný volant, nastavitelný ve dvou osách■Výškově nastavitelné sedadlo řidiče■WIV (flexibilní servisní intervaly)■Zadní sedadla dělená (1/3 ku 2/3)zpětMimořádná výbava ■Loketní opěra vpředu■Mlhový přední světlomet (integrovaný)■Palubní počítač■Potah sedadel - látka■Centrální zamykání s dálkovým ovládáním (2 sklopné■Loketní opěra vpředu■Mlhový přední světlomet (integrovaný)■Palubní počítač■Potah sedadel - látka■Centrální zamykání s dálkovým ovládáním (2 sklopné■Rezervní kolo ocelové (plnohodnotné), zvedák vozu
----------------Dokážou to ale ve škodovce prezentovat sociální výbavu na dost řádků že? Přečtěte si, co oni považují za "výbavu" Potah sedadel-látka jako výbavu brát popelník se zapalovačem, ocelová kola ,+ jedno ocelové rezervní plnohodnotné, kastliky, tonovaná skla, 2 airbagy...Tohle měl i escort z roku 1992!!! A jako mimořádnou dát palubní počítač a mlhovky Dělají si z nás prdel??? Kde je klimatizace, el. okna všude,ESP, na dnešní dobu bych bral aspon 6airbagů min., dešťový , světelný senzor, tempomat????

13.04.2010 | 23:30:38 | škoda Reagovat

Spotřeba 1,6 75 kW

Jezdím z 90% okresky tempem do 110 km/h a celkovou spotřebu mám 6,3 l / 100 km (včetně krátkých popojížděk se studeným motorem - z cca 10 %).
Po většině jízd, delších jak 50 km a po rovinatých okreskách, mi PP ukazuje průměrnou spotřebu začínající pětkou. Auto má najeto teprve 3500 km. Je pravda že tomu zbytečně nešlapu a jezdím max ve dvou, ale 80kou se taky necourám. Podle mě, pokud nejezdíte moc po dálnici, nejste naftomil nebo nemáte obrovské nájezdy, postrádá diesel PD smysl.
Spotřeba této jednašestky mě mile překvapila.

12.01.2010 | 23:16:29 | will83 Reagovat

Jak to dělají...

To je jednoduché. mají lehčí nohu a jezdí hodně dlouhé trasy. :-)

30.12.2009 | 15:30:23 |  Reagovat

mám 1.6 75kW, liftback, najeto 65tis. a léto jezdím za 7.4 a v zimě za 8, jak to děláte chlapi? Nižší průměry mám jedině na hodně douhých trasách...

30.12.2009 | 13:54:25 |  Reagovat

spotřeba a spokojenost

Tak na autě mám za 6 měsíců cca 14.000 km. Vše chodí jak má a motor je živější...
spotřeba za 20 tankování 6,95 l !!!
Tankování do plné nádrže OMV a shell
Teď mě čeká první servisní prohlídka tak uvidíme - zda bude stejná spokojenost i se servisem ...
Jinak záruka je pravdivá 4 roky / 60 tis. km
olej jsem kontroloval cca před měsícem a v pohodě.
PNEU jsem koupil na netu i s disky za 8.800 vč DPH
15 ¨ 195 / 65 Good yaer ultragrip 7+
vč. vyvážení ! a dopravy.
Pneu odzkoušeno a velmi kvalitní PRYŽ
Pneuservis Pešíček tuším ....

30.12.2009 | 13:27:20 | Pedro Reagovat

Longlife je hlúposť

Olej je treba na benzíne vymeniť do 15 tisíc kilometrov a ak je veľa studených štartov - tak i skôr.
Tie "Longlife" oleje sú dobré tak pre firemné autá, alebo pre ľudí čo najazdia veľa kilometrov a za pár rokov sa auta zbavia - tí ušetria.
Normálny človek by však meniť olej skôr - motor sa nedá oklamať - určite nie pri dlhšej prevádzke.
A ak to auto olej i "žerie" tak je ten "Longlife" už naozaj na smiech. Mám Ceed 1,6 CVVT - 42 tisíc kilometrov a nič som nemusel dolievať a ani mi nikdy neklesla hladina oleja.





28.12.2009 | 11:33:24 | Dušan Mihálik Reagovat

záruka

Jen takový dotaz. Záruka 4 roky nebo 60.000km? Co je to za srandu? 4 roky je dobré, ale těch 60.000km je asi omyl. Nemá tam bát 160.000km?

28.12.2009 | 11:12:28 | Radek Reagovat

a

Je to tak. Dlouho automobilkám pěkně dlouho trvalo, než konečně zavedly 6ti kvalt. A bohužel to stále cpou jako něco příplatkového k silným verzím. Tím si věřím škodovka ubrala hodně klientů, například u 1.9 tdi. Protože už při 140 to točí benzín jak sběsilý. Jinak 1.6 je dobrý motor, jen škoda, že bez 6tky. Sice někdy ti kreténi jsou vám schopni prodat 6 stupňovou převodovku, která má šestý stupeň úplně stejný jako u pátý u bežné staré pětistupňové převodovky. I takvé de bility se najdou bohužel na dnešním trhu. A proto já tvrdím, že největší zkouška kvality auta je na dálnici. A nejlíp 1000 km v kuse.

28.12.2009 | 11:04:35 | a Reagovat

spokojenost

Ahoj tak už mám najeto 8.500 km
Auto jede čím dál lépe a lépe táhne :)
spotřeba se asi už ustálila a dolů asi už nepůjde. Teď v chladnějším období spotřeba 7,1 což je dobré zatím celkový průměr asi 6,9 - 7l.
čítám že zima se podepíše ale ne snad moc. Věřím, že celoroční bude 7,3 + -
Kdybych to šetřil tak 7...
Ale sem tam to protáhnout musím:)


Závady 0
Vše šlape jak má :)
stále doporučuji :)

16.10.2009 | 17:40:29 | Pedro Reagovat

To se pak vyplatí long-life olej :o)) Ten bude mít nějakou nízkou viskozitu, ne? Pro takového žrouta by se spíš hodila nějaká vyšší - třeba běžná 10W-40.

05.10.2009 | 17:01:23 | Itall Reagovat

Spotřeba oleje

Taky jsem letos koupil Octavii se stejným motorem. Spotřeba přibližně stejná kolem v rozmezí 6.8-7.3 litru během 8500 km. Jen mi zarazilo, že jsem musel dolévat celý litr long-life oleje!!! Také jste musel doplňovat olej??

05.10.2009 | 16:55:05 | Dave Reagovat

RE: Spotřeba oleje

Doplňoval jsem také olej, ale bylo to v záruce a tak to bylo na vrub výrobce. Nyní je vše OK. Po 30 000 km jsem absolvoval prohlídku s výměnou oleje a zaplatil jsem téměř 7 000 Kč. Zdá se mi to mnoho. Technik v servisu mi soukromně doporučil abych si přinesl svůj olej a naplatil za litr více než 800 Kč. Není lepší limit na výměnu 15 000 km a použít lacinější olej cca 250 kč? Má stím někdo zkušenost?

21.10.2011 | 14:14:44 | Mirek  | 193.26.47.* Reagovat

RE: Spotřeba oleje

stačí na internete objednať olej podľa odporúčania výrobcu, aby spĺňal požiadavky, alebo si kúpiť priamo v obchode.
7.000 Kč -skoro 300 eur...to je ŠIALENA CENA. Za 150 mám olej, filter + výmenu rozvodov k tomu na 2,2 HDi/607/

21.10.2011 | 20:08:03 | ľuboš  | 85.237.227.* Reagovat

Spotřeba, si myslím,

odpovídá. Jak mám vyzkoušeno v této kubatuře rozdíl mezi benzínovým a naftovým motorem činí kolem 2 litrů paliva, což sedí:-)

11.09.2009 | 08:08:20 | r Reagovat

Spotřeba II .

Přes léto s jízdou mimo město do 100 km/ hod.
klimatizace jede skoro pořád.
Zatížení
1 osoba + 200 Kg v kufru

dosaženo i max. rychlosti 190km/ hod
Abych vyhnal pavouky co tam jsou ještě z Boleslavy.:)

3 krát po sobě 6,9.

Počítám že průměr i přes zimu bude do 7,5 l.... posuďte sami :)

11.09.2009 | 06:08:03 |  Reagovat

Spotřeba

Doplnění spotřeby
6,7
6,4

Spotřeba jde stále dolů a to je dost příjemné :) Jinak taknkuji Shell a sem tam vezmu plnou V - power. Věřím, že to působí blahodárně na zmíňenou spotřebu..
Ahoj Petr

22.08.2009 | 13:13:18 | Pedro Reagovat