Rok výroby:2007Typ motoru:1,9 TDI DSGStav km při koupi:0 kmStav km nyní:56 000 kmZpůsob řazení:automatStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:5,4 l/100 kmVloženo:25. 3. 2009
Vůz neměl žádné poruchy. Pouze vyžadoval pravidelný servis dle servisních intervalů. Měněny byly spotřební věci jako jsou například stírátka aero twin.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Po mých zkušenostech s Octavií II ji mohu hodnotit jako velmi kvalitní vůz, který patří na špičku ve svém segmentu. Velmi se mi na voze zamlouvá jeho bytelné dílemské zpracování-nikde nic nevrže a neskřípe a vše funguje přesně tak jak má. Kvalita použitých materiálu zasluhuje uznání, protože žádný jiný konkurent nenabídne takovou úroveň (jen VW Golf VI-ale to je hatchback) Spotřebu s motorem 1,9 TDI a s převodovkou DSG mám 5,4l na 100km, což je skvělá hodnota a to nejsem žádný louda. Převodovka DSG nemá konkurenci, řadí rychle a přesně tak jak řidič očekává a bez jakýchkoliv rázů. Svou octavii mám ve výbave Elegance plus další doplňky: el.sedadlo řidiče s pamětí, xenony, přední a zadní parkovací senzor, celokožené čalounění, atd...je prostě v plné výbavě. Na voze oceňuji jeho manévrovací schopnost-má velmi dobrý rejd kol a proto se s ní dá velmi dobře manévrovat na parkovištích. Jediné co je možné trochu vozu vytknout je o malinko vyšší hlučnost ve srovnání s motory se vstřikováním common rail. Co se týká jízdních vlastností tak můžu potvrdit že jsou bezproblémové. Třeba zastánci Fordu Focus budou namítat, ale člověk přece nepotřebuje na cestování tvrdý podvozek, který z něj vytřese duši-Octavia II je kompromis mezi komfortem a vyváženými jízdními vlastnostmi. Osobně se domnívám, že cena Octavie II odpovídá její kvalitě a je lepší si za ni připlatit a mít kvalitní vůz a ne žádnou korejskou napodobeninu, která nic nevydrží.
Zdravím všechny zde! Rád bych v krátkosti popsal mojí zkušenost s tímto autem. Octavia byla pořízena v létě 2009 (tedy nový model) a nyní mám ujeto 16 tis. km. Nikdy před tím jsem Octavii neměl, ani jsem v ní nejel. Design nové Octavie se mi líbí, výbava je poměrně slušná také (mám Elegance, natáčecí xenony atd..). Ovšem motor 1,9 TDI 77kw mě velice zklamal - "trochu normálně" to jede zhruba od 1700 do 2800 otáček - když je to okolo 1500 a níže, tak si raději najděte nějaký prudký kopec dolů, protože to nejede prostě vůbec, no a vše co je okolo 3000 a více je jak kdybyste seděli v traktoru, z jehož motoru každou chvíli asi vyskočí písty (když budete mít spolujezdce, tak mu před jízdou raději nasaďte sluchátka)..a 5-ti stupňovou převodovku snad netřeba komentovat - možná jen, že to je hezký pohled do historie ( v roce 1991 by to bylo možná ucházející). V každém případě, když budete poslouchat hudbu dost nahlas, tak se ten zvuk motoru dá jakžtakž přežít (audio výbava je poměrně slušná - mám radio Swing) Průměrné spotřeby udávané výrobcem půjde asi dosáhnout jen když budete jezdit na neutrál - mám problém to udržet alespoň kolem 7 litrů. Dále mě velice nemile překvapily sériově dodávané 15" litá kola - pokaždé, když se podívám na ty obrovské podběhy a v nich tyhle kola, neubráním se smíchu..nerozumím tomu, že v této výbavě může výrobce dát takhle malá kola..nehledě na to, že v zatáčkách to dělá opravdu divy.. Co se týče zpracování, myslím, že na docela slušné úrovni, senzory téměř na vše, ztmavovací zrcátka...tohle všechno bych hodnotil skoro až výborně a design také. Když to shrnu - skoro bych to přirovnal jako kdyby někdo vzal VW Vento nebo Passat z roku 1995 a oblékl ho do nové kastle, vybavil elektronikou a prohlásil, že má nový model.. S jiným motorem a jinými koly (možná celým odpružením) bych byl s tímto autem zcela spokojen, takhle je to bohužel poněkud úsměvná záležitost.
Z tvého článku jsem vydedukoval, že Ti je tak 25 let. Když jsi to auto kupoval, měl jsi možnost si ho projet (vlastně ani stoprocentně nevím jestli je to tvoje, ale to není podstatné, každý haní to na co nemá. Že trochu bruní je asi normální když je to PD. Spíš si myslím, že škodováci měli octavku lépe odhlučnit (pak by měl i volkswagen s prodejem problémy). Nechápu ovšem, že Ti žere 7 litrů. Jedině, že jezdíš 80 na trojku. To by pak sedělo. Mam octavku r.2007, najeto 72 000 km a spotřeba podle počítače průměr je 4,9-5,2 a ve skutečnosti 5,5. A můžu Tě ujistit, že na neutrál nejezdím. Samozřejmě není mi 30 a protože jsem si koupil auto za vlastní prachy chovám se k němu jako ke svému. Octávka mě ani jednou nezklamala, stojí chudera v zimě v 18 stupňových mrazech a podotýkám, že baterku jsem ještě neměnil. Je pravdou že jezdím denně. Kolikrát vidím kašlat fokus, audi ale i BMV. Rozjedou se to jo, ale natrápí se. To je podle mě úsměvné když auto roku 2005 po ránu prská.
Do autoškoly chceš novou oktávku?!?! To tě obdivuju-ale asi máš dost peněz... Já mít autoškolu,tak nakoupim trabanty,který jdou opravit tvrdym kartˇonem,a lepidlem na priskiřici...
No je škoda že píšete že Ford focus má tvrdý podvozek vlastním dva vozy Octavii II 1.9TDI a Ford focus II 2.0TDCI a musím říct že focus je pohodlnější než octavka a to o dost . Jinak Common raily jsou tišší a kultivovanější ale nemůžu jim přijít na chut . Stará dobrá octavia I z roku 2001 TDI 81kW . Za takovou spotřebu s takovým výkonem jsem jiným vozem nejel. Můj názor je že když napíši že CR snižuje spotřebu tak je to blbost nehorázná navíc u CR mi chybí ta dravost kdy mě turbo pořádně zatlačí do sedačky ale zase se mi u něj líbí že pracuje i v nizsých otáčkách třeba i 1000 ot/min není problém . Co se týče hluku to je mi jedno . Kdyby dali do Focuse motor 1.9TDI s 81kW urcite bych si jej koupil byla by to podle mě skvělá kombinace
Dobry den.Mám záujem kúpiť si novú Octaviu TDI1,9 alebo 1,6TDICR.Mozeťe mi odporučiť,ktorá je lepšia volba?Alebo voliť volbu 1,6 benzín?Vozidlo chceme použiť na výcvik v Autoškole,Ďakujem Fero z Prievidze.
Myslel som si, že narážaš na cetanové číslo u Shell V-Power diesel. Je to ale špecifikum českého trhu, kam nebola táto nafta dodávaná s prímesou GTL, ktorá zvyšuje cetanové číslo a mazacie schopnosti. U nás je s touto prímesou predávaná od začiatku. Vás nejak obišli.
Nekvalitní ve srovnání s identickým produktem v SRN a i v parametrech ve srovnání s jinými distributory - OMV, Benzina. Min. cetanové číslo je 51, u Shellu 52.2, OMV 53.2 a Benzina 56.5. Vzhledem k nechutným cenám Shell je to do nebe volající. Jak jsem uvedl jinde, jezdím na naftu u hypáče a aditiva (osobně používám přípravek od fa. Hekra) a bez problémů. Unicorn je kapitola sama o sobě a je to zbytečné pitvat.:-))
Tak to málo víš!Proč si myslíš,že nechtějí uvést jména pump,které mají nedostatky ? Kdyby to byli malé nepotstatné firmičky tak by jim na tom nezáleželo a jejich jména by zveřejnili.
O II 1.9 TDi po 80 tis km, čepadlo, turbo, trysky v prdeli ;) opravené v rámci reklamácie 150 tis ;). Náhradné Golf 1.9 TDi Mať to ako súkromné auto otrieskam im ho o gebulu. Po poprave ešte znova odišlo trubo s čepadlom, a druhý krát dali Golf GTi, lebo ako bol som dosť vytočený.
Žiadna zo značkových ČS nepredáva naftu, ktorá by mohla poškodiť motor, vstrekovače, alebo palivovú sústavu. Rozdiel je maximálne v cetanovom čísle. Kto chodí tankovať do Tesca, Jurki a podobné skvosty kvôli pár halierom, nech sa potom nečuduje.
Já jsem nemyslel lít tam kdejakou naftu z JZD.Asi nesleduješ zprávy,když dělají kontrolu pohoných hmot u pump,tak větší polovina znich mají velké nedostatky s kvalitou !!!
".........Lepší starý TDI než nové common rail,protože tdi přežvejkne téměř vše,ale do CR je potřeba lít co nejkvalitnější naftu. .........." Chlape, toto je recenzia na novú Octaviu s bohatou výbavou za veeľmi veľa peňazí. Pochybujem, že ak niekto vrazí toľké prachy do auta, je nútený tam liať naftu, čo pre neho známy ukradol z nejakého družstva, alebo z vagóna na železnici. Človek, ktorý dá XY veľa peňazí za auto, asi bude mať aj peniaze na kvalitnú naftu.
No nevím CRDI motor má v knížce napsáno spotřeba oleje 1l na 1000km a při větší zátěži dokonce 1.5l.A nevím kde bereš cenu oleje 450l já kupuji značkový 5l za 840kč a bez dolévaní mezi výměnamy.Výměna po 15tis km.No a že by to CRDi bylo tišší než mé TDi bych neřekl.Nemá tak tvrdý běh to ano,ale tišší rozhodně není.
presne tak. zamerne som uviedol nizsie cisla. ale stale mi vychadza ze TDI je ovela drahsi na prevadzku ako hoci ktory diesel s CR dajme tomu aj od korejcov (ked uz tu boli spomenuty). HANBA celemu koncernu VW
vydržia s pôvodnými vstrekovačmi pokojne cez 400.000 km / 406/ a na 607 takmer 300.000 km, zatiaľ bez opráv / klop na drevo/, do 500.000 km by to malo byť bez problémov. PS. Z vlastnej skúsenosti, nie " kamarát hovoril..."
Tak si kup ten zetor ked chces jazdit na kde jake patoky a humusy od nejakych znamych a podobne. ja keby som mal dat za auto nejakych 600 000 tak by som tam uz chcel mat comon rail lenze VW ti za tie nehorazne prachy da akurat tak zaostaly motor ku ktoremu nevie spravit ani poriadnu spojku a prevodovku. Nehovoriac ze sa tam jebu vahy vzduchu a podobne. A ked zacnem pocitat tak dajme tomu ze vstreky vydrzia na comon raile cca 200 000 km a spocitaj si kolko ti take TDI za tych 200 000 km zozerie oleja navyse ked liter stoji dajme tomu 400 korun. Vyjde ti ze tie vstreky mas zaplatene.nazdar
Lepší starý TDI než nové common rail,protože tdi přežvejkne téměř vše,ale do CR je potřeba lít co nejkvalitnější naftu.A když už se něco stane tak u tdi to ještě nejsou takové pálky jak u cr.Např: vstřikovače stojí 10 i více tis. jeden,podle značky vozu.
100-120.000 km koľko ste dali za opravu zotrvačníka DSG. Vychádza to orientačne na 900 EUR, v servise ich menia ako na pásoch. Najporuchovejšia prevodovka akú kedy kto vyrobil. Samo, že náhrady v druhovýrobe sa nevyrábajú... a 1,9 TDi je dnes už zastaraný, pri všetkej úcte. A pchať ich aj do vlakovej lode je výsmech úsudku a zdravému rozumu zákazníka...
napodobnenina je akurat ten tvoj motor. Vsetky skutocne diesle maju uz dlllllho dllho comon rail. Preboha sak tolko oleja co zozeru tie zastarale volkswagenacke diesle zozere mozno tak akurat stroj menom ZETOR.
To jsou často popisované problémy dvoulitrů - jsou patrně dost průšvihové. 1,9 jsou méně problémové, ale nějaká ta váha vzduchu, lambdička, nebo jiné...
To začne byť zaujímavé, keď mu začnú odchádzať veci ako zotrvačník, prasknutá hlava motora, rôzne lambda sondy, PDF filter apod. Nám vo firme odišli tieto veci po 2krát na každej Octavii / 140 PS a 170 PS - RS /.
O jakých korejských napodobeninách to recenzent mluví? jestli myslí pořádný přeplňovaný diesel, jeho slavná TDi PD je sto let za opicemi a hodně daleko za korejským motorem CRDi
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Octavia
A to budeš psát ke všem recenzím? CTRL+C...CTRL+V???
13.01.2011 | 22:49:34 | Jerry Reagovat
Ochcávka
Zdravím všechny zde! Rád bych v krátkosti popsal mojí zkušenost s tímto autem. Octavia byla pořízena v létě 2009 (tedy nový model) a nyní mám ujeto 16 tis. km. Nikdy před tím jsem Octavii neměl, ani jsem v ní nejel. Design nové Octavie se mi líbí, výbava je poměrně slušná také (mám Elegance, natáčecí xenony atd..). Ovšem motor 1,9 TDI 77kw mě velice zklamal - "trochu normálně" to jede zhruba od 1700 do 2800 otáček - když je to okolo 1500 a níže, tak si raději najděte nějaký prudký kopec dolů, protože to nejede prostě vůbec, no a vše co je okolo 3000 a více je jak kdybyste seděli v traktoru, z jehož motoru každou chvíli asi vyskočí písty (když budete mít spolujezdce, tak mu před jízdou raději nasaďte sluchátka)..a 5-ti stupňovou převodovku snad netřeba komentovat - možná jen, že to je hezký pohled do historie ( v roce 1991 by to bylo možná ucházející). V každém případě, když budete poslouchat hudbu dost nahlas, tak se ten zvuk motoru dá jakžtakž přežít (audio výbava je poměrně slušná - mám radio Swing) Průměrné spotřeby udávané výrobcem půjde asi dosáhnout jen když budete jezdit na neutrál - mám problém to udržet alespoň kolem 7 litrů. Dále mě velice nemile překvapily sériově dodávané 15" litá kola - pokaždé, když se podívám na ty obrovské podběhy a v nich tyhle kola, neubráním se smíchu..nerozumím tomu, že v této výbavě může výrobce dát takhle malá kola..nehledě na to, že v zatáčkách to dělá opravdu divy..
Co se týče zpracování, myslím, že na docela slušné úrovni, senzory téměř na vše, ztmavovací zrcátka...tohle všechno bych hodnotil skoro až výborně a design také.
Když to shrnu - skoro bych to přirovnal jako kdyby někdo vzal VW Vento nebo Passat z roku 1995 a oblékl ho do nové kastle, vybavil elektronikou a prohlásil, že má nový model..
S jiným motorem a jinými koly (možná celým odpružením) bych byl s tímto autem zcela spokojen, takhle je to bohužel poněkud úsměvná záležitost.
13.01.2011 | 22:22:30 | Reagovat
RE: Ochcávka
Z tvého článku jsem vydedukoval, že Ti je tak 25 let. Když jsi to auto kupoval, měl jsi možnost si ho projet (vlastně ani stoprocentně nevím jestli je to tvoje, ale to není podstatné, každý haní to na co nemá. Že trochu bruní je asi normální když je to PD. Spíš si myslím, že škodováci měli octavku lépe odhlučnit (pak by měl i volkswagen s prodejem problémy). Nechápu ovšem, že Ti žere 7 litrů. Jedině, že jezdíš 80 na trojku. To by pak sedělo. Mam octavku r.2007, najeto 72 000 km a spotřeba podle počítače průměr je 4,9-5,2 a ve skutečnosti 5,5. A můžu Tě ujistit, že na neutrál nejezdím. Samozřejmě není mi 30 a protože jsem si koupil auto za vlastní prachy chovám se k němu jako ke svému. Octávka mě ani jednou nezklamala, stojí chudera v zimě v 18 stupňových mrazech a podotýkám, že baterku jsem ještě neměnil. Je pravdou že jezdím denně. Kolikrát vidím kašlat fokus, audi ale i BMV. Rozjedou se to jo, ale natrápí se. To je podle mě úsměvné když auto roku 2005 po ránu prská.
22.11.2011 | 19:26:05 | | 188.175.235.* Reagovat
pro Františka
Do autoškoly chceš novou oktávku?!?! To tě obdivuju-ale asi máš dost peněz...
Já mít autoškolu,tak nakoupim trabanty,který jdou opravit tvrdym kartˇonem,a lepidlem na priskiřici...
29.01.2010 | 18:26:31 | salám Reagovat
No je škoda že píšete že Ford focus má tvrdý podvozek vlastním dva vozy Octavii II 1.9TDI a Ford focus II 2.0TDCI a musím říct že focus je pohodlnější než octavka a to o dost . Jinak Common raily jsou tišší a kultivovanější ale nemůžu jim přijít na chut . Stará dobrá octavia I z roku 2001 TDI 81kW . Za takovou spotřebu s takovým výkonem jsem jiným vozem nejel.
Můj názor je že když napíši že CR snižuje spotřebu tak je to blbost nehorázná navíc u CR mi chybí ta dravost kdy mě turbo pořádně zatlačí do sedačky ale zase se mi u něj líbí že pracuje i v nizsých otáčkách třeba i 1000 ot/min není problém . Co se týče hluku to je mi jedno . Kdyby dali do Focuse motor 1.9TDI s 81kW urcite bych si jej koupil byla by to podle mě skvělá kombinace
29.01.2010 | 18:11:47 | MIlanMMM Reagovat
Odporučenie
Dobry den.Mám záujem kúpiť si novú Octaviu TDI1,9 alebo 1,6TDICR.Mozeťe mi odporučiť,ktorá je lepšia volba?Alebo voliť volbu 1,6 benzín?Vozidlo chceme použiť na výcvik v Autoškole,Ďakujem Fero z Prievidze.
16.09.2009 | 13:38:17 | frantisek Reagovat
Myslel som si, že narážaš na cetanové číslo u Shell V-Power diesel. Je to ale špecifikum českého trhu, kam nebola táto nafta dodávaná s prímesou GTL, ktorá zvyšuje cetanové číslo a mazacie schopnosti. U nás je s touto prímesou predávaná od začiatku. Vás nejak obišli.
28.03.2009 | 19:34:21 | Petrík Reagovat
Nekvalitní ve srovnání s identickým produktem v SRN a i v parametrech ve srovnání s jinými distributory - OMV, Benzina. Min. cetanové číslo je 51, u Shellu 52.2, OMV 53.2 a Benzina 56.5. Vzhledem k nechutným cenám Shell je to do nebe volající. Jak jsem uvedl jinde, jezdím na naftu u hypáče a aditiva (osobně používám přípravek od fa. Hekra) a bez problémů. Unicorn je kapitola sama o sobě a je to zbytečné pitvat.:-))
28.03.2009 | 19:20:01 | Radek Reagovat
Otázka je, nekvalitná v čom? Obsahuje nečistoty, alebo nedosahuje parametre proklamované výrobcom? Ja som na Shell nemal jediný problém.
28.03.2009 | 19:02:17 | Petrík Reagovat
Ano, tito dva mají NEKVALITNÍ naftu.
28.03.2009 | 16:01:14 | Radek Reagovat
kvalita PHM
Cože,to jako ti 2 zmínění mají špatné pohoné hmoty ? Hlavně do shellu bych to tedy neřekl.
28.03.2009 | 15:27:14 | Ladik Reagovat
Jména jsou známa - Shell a Unicorn. Nejlépe vyšla z testů Benzina.
28.03.2009 | 14:57:42 | Radek Reagovat
to Petrik
Tak to málo víš!Proč si myslíš,že nechtějí uvést jména pump,které mají nedostatky ? Kdyby to byli malé nepotstatné firmičky tak by jim na tom nezáleželo a jejich jména by zveřejnili.
28.03.2009 | 14:43:50 | Ladik Reagovat
heh ;)
O II 1.9 TDi po 80 tis km, čepadlo, turbo, trysky v prdeli ;)
opravené v rámci reklamácie 150 tis ;). Náhradné Golf 1.9 TDi
Mať to ako súkromné auto otrieskam im ho o gebulu.
Po poprave ešte znova odišlo trubo s čepadlom, a druhý krát dali Golf GTi, lebo ako bol som dosť vytočený.
28.03.2009 | 14:38:17 | OVCA Reagovat
Žiadna zo značkových ČS nepredáva naftu, ktorá by mohla poškodiť motor, vstrekovače, alebo palivovú sústavu. Rozdiel je maximálne v cetanovom čísle. Kto chodí tankovať do Tesca, Jurki a podobné skvosty kvôli pár halierom, nech sa potom nečuduje.
28.03.2009 | 14:31:32 | Petrík Reagovat
Kvalita nafty
Já jsem nemyslel lít tam kdejakou naftu z JZD.Asi nesleduješ zprávy,když dělají kontrolu pohoných hmot u pump,tak větší polovina znich mají velké nedostatky s kvalitou !!!
28.03.2009 | 14:23:41 | Ladik Reagovat
Ladík
".........Lepší starý TDI než nové common rail,protože tdi přežvejkne téměř vše,ale do CR je potřeba lít co nejkvalitnější naftu. .........."
Chlape, toto je recenzia na novú Octaviu s bohatou výbavou za veeľmi veľa peňazí. Pochybujem, že ak niekto vrazí toľké prachy do auta, je nútený tam liať naftu, čo pre neho známy ukradol z nejakého družstva, alebo z vagóna na železnici. Človek, ktorý dá XY veľa peňazí za auto, asi bude mať aj peniaze na kvalitnú naftu.
28.03.2009 | 10:30:16 | Petrík Reagovat
No nevím CRDI motor má v knížce napsáno spotřeba oleje 1l na 1000km a při větší zátěži dokonce 1.5l.A nevím kde bereš cenu oleje 450l já kupuji značkový 5l za 840kč a bez dolévaní mezi výměnamy.Výměna po 15tis km.No a že by to CRDi bylo tišší než mé TDi bych neřekl.Nemá tak tvrdý běh to ano,ale tišší rozhodně není.
28.03.2009 | 09:49:44 | Reagovat
lubos
presne tak. zamerne som uviedol nizsie cisla. ale stale mi vychadza ze TDI je ovela drahsi na prevadzku ako hoci ktory diesel s CR dajme tomu aj od korejcov (ked uz tu boli spomenuty). HANBA celemu koncernu VW
28.03.2009 | 09:16:47 | visna Reagovat
CR motory od PSA
vydržia s pôvodnými vstrekovačmi pokojne cez 400.000 km / 406/ a na 607 takmer 300.000 km, zatiaľ bez opráv / klop na drevo/, do 500.000 km by to malo byť bez problémov. PS. Z vlastnej skúsenosti, nie " kamarát hovoril..."
27.03.2009 | 19:43:26 | ľuboš Reagovat
ladik
Tak si kup ten zetor ked chces jazdit na kde jake patoky a humusy od nejakych znamych a podobne.
ja keby som mal dat za auto nejakych 600 000 tak by som tam uz chcel mat comon rail lenze VW ti za tie nehorazne prachy da akurat tak zaostaly motor ku ktoremu nevie spravit ani poriadnu spojku a prevodovku. Nehovoriac ze sa tam jebu vahy vzduchu a podobne. A ked zacnem pocitat tak dajme tomu ze vstreky vydrzia na comon raile cca 200 000 km a spocitaj si kolko ti take TDI za tych 200 000 km zozerie oleja navyse ked liter stoji dajme tomu 400 korun. Vyjde ti ze tie vstreky mas zaplatene.nazdar
27.03.2009 | 19:33:04 | visna Reagovat
TDI
Lepší starý TDI než nové common rail,protože tdi přežvejkne téměř vše,ale do CR je potřeba lít co nejkvalitnější naftu.A když už se něco stane tak u tdi to ještě nejsou takové pálky jak u cr.Např: vstřikovače stojí 10 i více tis. jeden,podle značky vozu.
27.03.2009 | 17:30:22 | Ladik Reagovat
Napíšte sem po cca
100-120.000 km koľko ste dali za opravu zotrvačníka DSG. Vychádza to orientačne na 900 EUR, v servise ich menia ako na pásoch. Najporuchovejšia prevodovka akú kedy kto vyrobil. Samo, že náhrady v druhovýrobe sa nevyrábajú... a 1,9 TDi je dnes už zastaraný, pri všetkej úcte. A pchať ich aj do vlakovej lode je výsmech úsudku a zdravému rozumu zákazníka...
27.03.2009 | 16:40:36 | ľuboš Reagovat
napodobnenina
napodobnenina je akurat ten tvoj motor. Vsetky skutocne diesle maju uz dlllllho dllho comon rail. Preboha sak tolko oleja co zozeru tie zastarale volkswagenacke diesle zozere mozno tak akurat stroj menom ZETOR.
27.03.2009 | 16:19:39 | visna Reagovat
nano:
To jsou často popisované problémy dvoulitrů - jsou patrně dost průšvihové. 1,9 jsou méně problémové, ale nějaká ta váha vzduchu, lambdička, nebo jiné...
27.03.2009 | 13:59:58 | Itall Reagovat
hm
To začne byť zaujímavé, keď mu začnú odchádzať veci ako zotrvačník, prasknutá hlava motora, rôzne lambda sondy, PDF filter apod. Nám vo firme odišli tieto veci po 2krát na každej Octavii / 140 PS a 170 PS - RS /.
27.03.2009 | 13:25:48 | nano Reagovat
Nepochopil jsem...
O jakých korejských napodobeninách to recenzent mluví? jestli myslí pořádný přeplňovaný diesel, jeho slavná TDi PD je sto let za opicemi a hodně daleko za korejským motorem CRDi
27.03.2009 | 13:05:56 | donald Reagovat
No vidíte, že se dá trefit i Škodovka .
27.03.2009 | 11:11:47 | Itall Reagovat