Rok výroby:2007Typ motoru:1,9 TDIStav km při koupi:0 kmStav km nyní:123 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:6 l/100 kmVloženo:3. 3. 2010
Drnčanie v palubovke - po 15.000km Nefunkčné otváranie okien - po 30.000km Výmena náboja kolesa - po 90.000km Výmena tlmičov - po 120.000km Geometria nutná cca každých 30.000km
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto je služobné, jazdím na ňom len ja. Objektívne nemôžem povedať, že by sa jednalo o vyslovene zlé auto - motor v podstate dynamický, opotrebenie palubnej dosky minimálne, závad primerane najzdeným kilometrom. Čo ma však škrie sú naozaj zlé jazdné vlastnosti - auto sa tvári niekde na rozmedzí komfortu a stability, ale mám z neho veľmi rozpačité pocity. Neustále vnímam všetky nerovnosti cesty, pohupovanie na diaľnici a v zákrute až tak nepodrží. Úplne katastrofálne sú sedadlá - mám 190cm, a som schopný bez intenzívnych bolestí chrbta vydržať hodinu jazdy. Ono, auto by bolo dobré, ak by sa kupovalo do mesta. Viem, že veľa ľudí Octaviu považuje za najlepšiu a najlacnejšiu vo svojej triede, ale nech robím, čo robím medzi svojimi konkurentami ako Ceed, Corolla, Civic, Mazda 3, Golf, Audi A3, Megane, C4, Focus,... mi pripada suverenne najdrahšia, aj keď nie najhoršia. Žiaľ jej cena sa šplhá o segment vyššie k Passatu, Mondeu, Accordu ale úžitková hodnota nie. Musím sa prikloniť k jednému hromadnému e-mailu: "Škodovke sa podaril opäť husársky kúsok - vyrobili auto nižšej strednej triedy, s vnútorným priestorom a pohodlím malých vozidiel, ktoré úspešne predávajú za cenu vyššej strednej triedy" :-) V roku 2007 moje auto stálo 880.000Sk, ale rozhodne väčšie a komfortnejšie viac vyzerá, ako v skutočnosti je. S výnimkou kufru, ktorý je pre mňa zbytočne veľký.
Zdravím všechny zde! Rád bych v krátkosti popsal mojí zkušenost s tímto autem. Octavia byla pořízena v létě 2009 (tedy nový model) a nyní mám ujeto 16 tis. km. Nikdy před tím jsem Octavii neměl, ani jsem v ní nejel. Design nové Octavie se mi líbí, výbava je poměrně slušná také (mám Elegance, natáčecí xenony atd..). Ovšem motor 1,9 TDI 77kw mě velice zklamal - "trochu normálně" to jede zhruba od 1700 do 2800 otáček - když je to okolo 1500 a níže, tak si raději najděte nějaký prudký kopec dolů, protože to nejede prostě vůbec, no a vše co je okolo 3000 a více je jak kdybyste seděli v traktoru, z jehož motoru každou chvíli asi vyskočí písty (když budete mít spolujezdce, tak mu před jízdou raději nasaďte sluchátka)..a 5-ti stupňovou převodovku snad netřeba komentovat - možná jen, že to je hezký pohled do historie ( v roce 1991 by to bylo možná ucházející). V každém případě, když budete poslouchat hudbu dost nahlas, tak se ten zvuk motoru dá jakžtakž přežít (audio výbava je poměrně slušná - mám radio Swing) Průměrné spotřeby udávané výrobcem půjde asi dosáhnout jen když budete jezdit na neutrál - mám problém to udržet alespoň kolem 7 litrů. Dále mě velice nemile překvapily sériově dodávané 15" litá kola - pokaždé, když se podívám na ty obrovské podběhy a v nich tyhle kola, neubráním se smíchu..nerozumím tomu, že v této výbavě může výrobce dát takhle malá kola..nehledě na to, že v zatáčkách to dělá opravdu divy.. Co se týče zpracování, myslím, že na docela slušné úrovni, senzory téměř na vše, ztmavovací zrcátka...tohle všechno bych hodnotil skoro až výborně a design také. Když to shrnu - skoro bych to přirovnal jako kdyby někdo vzal VW Vento nebo Passat z roku 1995 a oblékl ho do nové kastle, vybavil elektronikou a prohlásil, že má nový model.. S jiným motorem a jinými koly (možná celým odpružením) bych byl s tímto autem zcela spokojen, takhle je to bohužel poněkud úsměvná záležitost.
Milý Honzo, jako "majitel" služební OII kombi, 2.0 TDI 103kW v ceně 812.000 korun českých, Tvé nadšení rozhodně nesdílím a souhlasím s názorem recenzenta. Naopak se slzami v očích vzpomínám na tu asijskou "verbeš" v podobě Toyot (Corolla, Avensis), ve kterých jsem jezdil - manželka má navíc Yarise. Nikdy, opakuji nikdy si za své peníze nekoupím tu prvotřídní německou kvalitu, na druhé straně však uznávám, že si každý dělá se svými penězi, co uzná za vhodné...
Nechápu jak někdo muže porovnávat mazdu a jinou asijskou verbeš s prvotřídní německou technologii a takto octavku hanit stačí se podívat na ostatní veřejnost v čem jezdi a co si kupuje i napříč krize zde platí dvojnásob: nejsme tak bohatí abychom si mohli kupovat levné věci takže octavia II. forever
Asi o té prvotřídní Německé technologii nic neznáš:) Někdy je ta prvotřídní německá technologii hodně podobná jako ta Francouzská. A s Mazdou bych to nerovnal už vůbec...
Teda lidi já nevim.Ale než si něco koupíte,copak si v tom neumíte svézt prdele?!?! Tohle fakt nechápu.Tak když už si jdu koupit auto -i když třeba služebáka,tak se v tom svezu,a pokud se mi to nelíbí,tak budu hledat dál,ne?!Ale mě to přijde,že si to kupujete díky obrázku v novinách,a ne díky rozumu,a zkoušce! Proto každej,kdo napíše,že si koupil nový auto,a je nespokojenej,tak je podle mě vůl,a nemá zdravej bobek!
Mám zcela novou Octavii (rv 2009) s motorem 1,9 TDI PD 77kW ve výbavě elegance +. Velice stručně: výbava celkem ucházejicí, prostor uvnitř a zpracování taky celkem ujde. Motor - jedno z nejhorších co jsem kdy řídil - expresivně vyjádřím tak, že prostě nejede a jenom strašně řve (trochu záběr, ale opravdu jenom trochu to má v rozmezí asi jen 1000 otáček - dávejte pozor při předjíždění, protože já sám už jsem na to málem doplatil - prostě se nerozjede, pěti-stupňová převodovka je další hrůza - hlavně nezkoušejte jet víc než 120 km/h nebo ohluchnete, 15" litá kola (dodávané seriově ve výbavě elegance) - na silnici pořádně nedrží, v zatáčkách ještě horší (nehledě na směšný vzhled v obrovských podbězích). Takže já zhodnotím takto - nikdy bych za takový vůz neutratil cca 650 tis. Kč (mám ho jako služební, bohužel..) a při přidání plynu (až na podlahu, protože jinak se s tím jezdit ani nedá) mi to připomíná velice živě předchůdce jménem Favorit..
Neviem ako je to s kvalitou tohto auta, nikdy som to auto nevlastnil, no zopar krat som v tom aute viezol, a mozem len suhlasit s tym, ze vela priestoru neponukne. Co sa tyka ceny, myslim, ze su predrazene!!!! Ak sa clovek troska porozhliadne, za tu cenu moze mat aj lepsi voz.
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Octavia
Ochcávka
Zdravím všechny zde! Rád bych v krátkosti popsal mojí zkušenost s tímto autem. Octavia byla pořízena v létě 2009 (tedy nový model) a nyní mám ujeto 16 tis. km. Nikdy před tím jsem Octavii neměl, ani jsem v ní nejel. Design nové Octavie se mi líbí, výbava je poměrně slušná také (mám Elegance, natáčecí xenony atd..). Ovšem motor 1,9 TDI 77kw mě velice zklamal - "trochu normálně" to jede zhruba od 1700 do 2800 otáček - když je to okolo 1500 a níže, tak si raději najděte nějaký prudký kopec dolů, protože to nejede prostě vůbec, no a vše co je okolo 3000 a více je jak kdybyste seděli v traktoru, z jehož motoru každou chvíli asi vyskočí písty (když budete mít spolujezdce, tak mu před jízdou raději nasaďte sluchátka)..a 5-ti stupňovou převodovku snad netřeba komentovat - možná jen, že to je hezký pohled do historie ( v roce 1991 by to bylo možná ucházející). V každém případě, když budete poslouchat hudbu dost nahlas, tak se ten zvuk motoru dá jakžtakž přežít (audio výbava je poměrně slušná - mám radio Swing) Průměrné spotřeby udávané výrobcem půjde asi dosáhnout jen když budete jezdit na neutrál - mám problém to udržet alespoň kolem 7 litrů. Dále mě velice nemile překvapily sériově dodávané 15" litá kola - pokaždé, když se podívám na ty obrovské podběhy a v nich tyhle kola, neubráním se smíchu..nerozumím tomu, že v této výbavě může výrobce dát takhle malá kola..nehledě na to, že v zatáčkách to dělá opravdu divy..
Co se týče zpracování, myslím, že na docela slušné úrovni, senzory téměř na vše, ztmavovací zrcátka...tohle všechno bych hodnotil skoro až výborně a design také.
Když to shrnu - skoro bych to přirovnal jako kdyby někdo vzal VW Vento nebo Passat z roku 1995 a oblékl ho do nové kastle, vybavil elektronikou a prohlásil, že má nový model..
S jiným motorem a jinými koly (možná celým odpružením) bych byl s tímto autem zcela spokojen, takhle je to bohužel poněkud úsměvná záležitost.
12.01.2011 | 22:54:36 | Reagovat
Honza S.
Milý Honzo, jako "majitel" služební OII kombi, 2.0 TDI 103kW v ceně 812.000 korun českých, Tvé nadšení rozhodně nesdílím a souhlasím s názorem recenzenta. Naopak se slzami v očích vzpomínám na tu asijskou "verbeš" v podobě Toyot (Corolla, Avensis), ve kterých jsem jezdil - manželka má navíc Yarise. Nikdy, opakuji nikdy si za své peníze nekoupím tu prvotřídní německou kvalitu, na druhé straně však uznávám, že si každý dělá se svými penězi, co uzná za vhodné...
29.09.2010 | 08:19:54 | Reagovat
Nechápu jak někdo muže porovnávat mazdu a jinou asijskou verbeš s prvotřídní německou technologii a takto octavku hanit stačí se podívat na ostatní veřejnost v čem jezdi a co si kupuje i napříč krize zde platí dvojnásob: nejsme tak bohatí abychom si mohli kupovat levné věci takže octavia II. forever
28.09.2010 | 22:57:00 | Honza S. Reagovat
RE:
Asi o té prvotřídní Německé technologii nic neznáš:)
Někdy je ta prvotřídní německá technologii hodně podobná jako ta Francouzská.
A s Mazdou bych to nerovnal už vůbec...
02.08.2013 | 15:53:45 | | 78.45.38.* Reagovat
Teda lidi já nevim.Ale než si něco koupíte,copak si v tom neumíte svézt prdele?!?! Tohle fakt nechápu.Tak když už si jdu koupit auto -i když třeba služebáka,tak se v tom svezu,a pokud se mi to nelíbí,tak budu hledat dál,ne?!Ale mě to přijde,že si to kupujete díky obrázku v novinách,a ne díky rozumu,a zkoušce!
Proto každej,kdo napíše,že si koupil nový auto,a je nespokojenej,tak je podle mě vůl,a nemá zdravej bobek!
23.04.2010 | 13:49:00 | Reagovat
Mám zcela novou Octavii (rv 2009) s motorem 1,9 TDI PD 77kW ve výbavě elegance +. Velice stručně: výbava celkem ucházejicí, prostor uvnitř a zpracování taky celkem ujde.
Motor - jedno z nejhorších co jsem kdy řídil - expresivně vyjádřím tak, že prostě nejede a jenom strašně řve (trochu záběr, ale opravdu jenom trochu to má v rozmezí asi jen 1000 otáček - dávejte pozor při předjíždění, protože já sám už jsem na to málem doplatil - prostě se nerozjede, pěti-stupňová převodovka je další hrůza - hlavně nezkoušejte jet víc než 120 km/h nebo ohluchnete, 15" litá kola (dodávané seriově ve výbavě elegance) - na silnici pořádně nedrží, v zatáčkách ještě horší (nehledě na směšný vzhled v obrovských podbězích). Takže já zhodnotím takto - nikdy bych za takový vůz neutratil cca 650 tis. Kč (mám ho jako služební, bohužel..) a při přidání plynu (až na podlahu, protože jinak se s tím jezdit ani nedá) mi to připomíná velice živě předchůdce jménem Favorit..
23.04.2010 | 13:38:14 | wing Reagovat
Neviem ako je to s kvalitou tohto auta, nikdy som to auto nevlastnil, no zopar krat som v tom aute viezol, a mozem len suhlasit s tym, ze vela priestoru neponukne. Co sa tyka ceny, myslim, ze su predrazene!!!! Ak sa clovek troska porozhliadne, za tu cenu moze mat aj lepsi voz.
06.04.2010 | 00:14:45 | wallker Reagovat
lidi jsou ruzní a jsou i tací co zničí auto do 30000km.
14.03.2010 | 06:46:26 | Rrrrrrr Reagovat
Ses z toho po dvou minutách akorát tak posral.to jsou názory paka s IQ tykque.
14.03.2010 | 03:52:41 | Reagovat
Geometrie nutná po 30 000Km??? To s tím jezdíš po Marsu nebo co? A jo já zapomněl - služebák :-D
14.03.2010 | 00:40:54 | Reagovat
Sám bych to nenapsal lépe.Já jsem toho auta měl dost po 2 minutách,jo kdo si zvykne na Mazdu,těžko se mu jezdí v octávce...
11.03.2010 | 21:59:33 | japan Reagovat
konecne na to niekto prisiel
11.03.2010 | 14:15:22 | Reagovat