Rok výroby:2000Typ motoru:1600Stav km při koupi:0 kmStav km nyní:260 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?6 letPrůměrná spotřeba:9 l/100 kmVloženo:4. 3. 2007
Předchozí auto:Audi 80 Citroën CX CitroenXMHonda Accord
Koupili byste další auto tohoto výrobce?ne
Závady a opravy na autě
Najporuchovejšie zo všetkých, ktoré som vlastnil !!! (2x odišla poloos výmena: 29 000 Sk!!!!!)
Čo som menil: alternátor, sťahovanie pravého okna, lambda sonda celkovo 4x, katalyzátor, výfuk zhrdzavel po 3 rokoch, 2x ložisko, rameno, čapy, silentbloky motora, kontrolky v prístrojovke, motorček ventilátora, čidlo chladiča, kable k sviečkam, senzor klepania, vstrekovače, spínač brzdového svetla, čerpadlo ostrekovača, 2x zapaľovacia cievka, osvetlenie SPZ, žiarovky svetlometov, motrčeky centrálu, veko odkladacej skrinky, zberné potrubie..
Nepočítam diely, ktoré sa bežne menia: kľby, tlmiče, brzdy......tie som menil mnohokrát.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto je (za tie peniaze) malé a nepohodlné. Komfort ďaleko zaostáva za inými značkami. Prejazd zákrut, ktoré boli vyjazdené - roztriaslo celú karosériu, auto neisté, podvozok nestíhal (v Honde to bola paráda!!!). V mestskej premávke tvrdé. Hnusný zvuk pri zatváraní dverí. Nepohodlné sedáky. Hlučné. Pri rýchlosti 80 km/hod. začína vibrovať karoséria, ustane to až pri rýchlosti nad 120. Lenivý motor. Najviac mi vadil nekomfortný a tvrdý podvozok, hluk v kabíne, slabý motor a neustále vibrácie od motora prenášajúce sa na celú karosériu.
Možno je môj pohľad na Skodu taký negatívny, pretože som jazdil predtým na Audi, Honde a velkých Citroenoch, ktoré boli oproti Octavii ako hviezdne koráby, no verte, že som jazdil aj na Nissan Micra a mám pocit, že to bolo omnoho tichšie a kultivovanejšie auto!
Som 100 0000x oľutoval, že som kúpil Skodu, navyse som ju predal za 90 000 Sk, preože to bol už polorozpadnutý vrak a takže som na nej stratil viac, než na všetkých dokopy.
Mám pátou Octávku,všechny jsem totálně ojel a to jsem měl benzíny i naftu,dokonce jsem si jednu nechal jako druhý auto v rodině..na chatu a po městě (1.9 SDI)má najeto 534 000km) a to najdete v prodeji i 890 000km..a nikdy jsem neměl nějaký problém.Jenom garančky..ono to bude asi tak,kdo sa k autu jak chová,tak mu slouží.Já bych neměnil.Jezdil jsem snad ve všem.Tím nechci říct,že je to nejlepší auto,ale mě plně vyhovuje.
ale pozor nikoliv ve střvech, ale ve střevech...když tak bazírujete na té gramatice :-) Akorát zasíráte recenzi bláboly, které nemají s auty absolutně nic společného. čus
Sory, trošku jsem napsal nesmysly. "Když je vůz v záruce, tak mě poruchy můžou nakrknout, ale na druhou stranu oprava mě nic nestojí." "Ovšem volím vozy této cenové kategorie ojeté."
Mégana jsem nikdy neměl, jen jsem jel 50km v grandtouru 1.4 16v. Motoricky slabší, ale jede. Spolehlivost nemůžu objektivně posoudit, ale kamarád si nestěžuje. Za ty peníze je to rozhodně zajímavá možnost. Pokud bych hledal vůz pro rodinu do cca 350.000kč, tak bych ho zahrnul do výběru. Když je vůz v záruce, tak mě poruchy můžou nakrknout, ale na druhou stranu je vůz v záruce. Ovšem volíl vozy této cenové kategorie ojeté. Vzhledem k ročnímu nájezdu by to Megan asi nevydržel.
ja ze si pozrem recenzie, a tu cez vsetky prispevky p1111, co si myslis ze si? jaky autotronik? napis nieco o oktavke, tvoje debilne zamestnanie nikoho nezaujima. moj sused ma doma robotron. vies co toje ty pako? no k tej oktavke, mal som OII na par dni, neviem ako to je s kvalitou, ale neskutocna rezonancia plastov v interieri, motor sa mi pacil (nejake tdi neviem obsah) ale pri vypnutom radiu bol dost pocut a vzadu original nebolo miesto na sedenie, no bolo ale strasne malo, este celkom dobre vedenie v zakrutach, ale na mna prilis tvrde, to je asi otazka vkusu
Jistě víš že si sem do komentářů může psát kdo chce.Tak ty místo toho aby jsi psal o autech něco inteligentního tak se budeš hádat.Když si myslíš že jsi všeználek tak mi odpověz na pár otázek a máš na to deset minut ale vhledem k tomu že se vyžíváš v psaní komentářů aby jsi měl dobrej pocit před spaním tak tu budeš online minimálně do 22:00.1)Jaká je pracovní náplň autotronika? 2)Podrobně si přečti komentář před tímto myslim ten tvůj jo a najdi deset češtinských chyb ve svém projevu? a za 3) ty všeználku polip si prdel každý ví že tvoje komentáře se musí brát s rezervou a jejich pravdivost nebo povrchnost je sporná.S pozdravem P11111 ti nasazuji statut paroháč.to je ode mě vše tak nazdar jelene.
Hlavně nezapomeň na začátku na velké, ale opravdu velké, P. Tak tam necpi malé p, protože to bych nemusel pochopit, jelikož nejsem autotronik s 20 letou praxí na zn. Škoda,VW,Audi,Seat,Hyundai,Kia,Renault,Nissan,Ford,Fiat,Karosa,Iveco,DAF. Jen jsem si dovolil opravit Renauld na Renault a Iveko na Iveco. Nebo ve skutečnosti je to jak píšeš ty a automobilky nemají dostatečnou praxi autotronika?
Alespoň si mě budeš pamatovat.A uvědom si že jsi hloupý a nedokážeš uznat to že když si přečteš něco někde tak to z tebe nědělá experta ale jenom znalýho člověka.Velký rozdíl mezi Autotronikem s 20 letou praxí v opravárenství značek Škoda,VW,Audi,Seat,Hyundai,Kia,Renauld,Nissan,Ford,Fiat,Karosa,Iveko,DAF.A tebou ,přečetl jsem si od tebe dost komentářů a vím co povídám.
Já myslím že tyhle stánky jsou o autech a né o lidech co nemaj co na práci a tak píšou hloupý komentáře že mistr RADEK a tvoje další přezdívky. Je to až trapný dělat ze sebe všeználka a přítom nevědět ani jak si vymněnit žárovku nebo kolo u auta.BEZTAK HOVNO VÍTE JAK CO VLASTNĚ PRACUJE KOLIK ŘÍDÍCÍCH JEDNOTEK,PULZNÍCH OBVODŮ,NEBO I PRIMITIVNÍCH OBVODŮ ELEKTRONIKY KONTROLY NEBO ŘÍZENÍ JE HOVNO VÍTE JAK VELKÝ ROZDÍL JE MEZI VÝVOJEM FIATU A BOSCHE.
Odpověd je prostá. Motory TD od Fiatu zůstaly předkomůrkové, ovšem blok motoru už byl připraven na common rail. Takže, VW vybalil italské TDi (k dokonalosti je nedovedli, spíš posrali Boschem, koupili si od Fiatu licenci), jako bombu, ovšem v Italii věděli, že na 4 - 5let zůstanou u překomůrek a v roce 1998 přislo JTD a na tento typ motoru se koncern nezmohl dodnes, tj. za 10let. Smutné. Co hůř, jejich TDi PD jsou snad poruchovější, než vstřikovače C-R, jenž jsou háklivé na kvalitu nafty a to je v našich končinách, co říct.
Nejsem tak zoufalý, abych měnil nicky a sám si odpovídal a pochleboval moje komentáře. Prostě jsem to nepsal, tečka. TDi vymyslel myslím fiat, dával jej do cromy(TDi.d.).Koncern jej pak dovedl k dokonalosti.(Prvně se dával pětiválec 2,5 TDi do audi o výkonu 88kW do hranaté audi 100) Otázka je, proč jej fiat přenechal Němcům, a sám dále dával předkomůrkové TD...?
Vzhledem k obsahu a formě příspěvku Davida si myslím svoje. Fabie jsou taky sračky, a to jsem rozhodně neměl sociálku a hlavně jsem ji měl novou. Když jsem se přesunul do ojetiny za obdobný peníze, bylo to, jako na jiné planetě. A TDi je celkem funkčně zajímavý motor jen proto, že ho nevymyslel koncern. Projev a jízdní vlastnosti zoufalé, ale verze 66 a 81kw alespon něco ujedou. Koncern se zmohl jen tragedii 1.9TD 55kw.
Souhlasím, konečně po dlouhé době solidní komentář.Fr. auta zejména renaulty bude obhajovat buď jen ten, co renaulta v životě neměl, nebo ten, kdo neměl nic jiného než renaulta a nemá srovnání...Ten, kdo zkusí octaviuu, passata nebo jiné vozy a porovná s renaulty, už nikdy do fr. auta nesedne.
To jsem neviděl,co tady je za dementy.Mam spoustu znamych co maji Octavky,v rodině jich mame taky dost ruzne motoryzace,ale převažně TDi a ani s jednou neni problem a to už maji některe hodně přes 200tis..Pišou sem akorat dementi,co jezdi ¨francouzskyma sračkama typu Renault,před Octou jsem měl naftove Kangoo r.v.2000 a mužu vam řict,že poruchovějši auto jsem neměl,neskutečny srač,bal jsem se stim jet někam dal...
to je teda síla - názor ako Menex. Tady to má být technická recenze a né vylévání mindráků. K autům - mám mazdu 323od 97r. Tenkrát jsem váhal mezi octávkou a mazdou. Mazda byla levnější. Stačilo párkrát se svézt Octávkou a dál nemusím pokračovat. A ten rozvor Škoda, že MB tenkrát nekoupili japonci. To by jsme s autami byli jinde - motoricky, spolehlivost, prostornost atd . Stačí se podívat na statistiky spolehlivosti. A náklady? Za 11 let jediná závada - přetržené lanko otvírání kufru (60kč metráž) -takže krom rozvoďáku (700kč), destiček (400kč) a svíček (a 90kč) za 130tkm to nic nepotřebovalo. A žere to s klimou mezi 6,5 -7,0 léto - zima. Takže japonec až nakonec??
No to čumím na ty přípěvky a jde mě hlava kolem,není to stránka o recenzích?? (trošku mě to tady připomína jak ve škole) Je jedno odkud člověk je a samo že každej má úplně jiný zkušenosti s autama a čím víc názorů tím líp. Trošku mě teda zaráží že majitel byl enormě nespokojen s autem ALE NAJEL 260 000KM. No nevím, mám plno známých co jsou s octávíí spokojení a to nadmíru ale samozřejmě vím že je jich asi hodně co je hodně sklamala. Taky si myslím že všem škodovka nemusí vyhovovat - to by jsme museli být všichni stejní a to nejsme. Tak se prosím neurážejte, nestojí to za to.
s Helmutem to mozna v pripade otevirani kufru horke nebylo, nicmene pri kazdem dalsim patentu ci napadu (byt treba velmi uzitecnem) vznasi se nad branou Mlade Boleslavi otaznik, zda zakroci nemecky "cenzor" ,ktery nesdili stejne nadseni pro vec,nebo tomu naopak prijde na chut. Je to samozrejme skoda. Kazde omezeni je v tomto smeru velke minus. A osobne proti nove Fabii nic nemam. Vzhledem k cene, vybave a motoru bych spise pokukoval po Kie Cee´d. Sic mam v oblibe jinou kategorii aut... A myslim Zdenku, ze ti za to nikdo nadavat nebude :-)
No když jim prošel ten patent s dvojím otevíráním "kufru"u Superba tak to s Helmutem asi nebude takové horké.Ale poslouchat musí.Nadruhou stranu, kdyby ji nezískal WV, tak kdo ví jak by dopadla.Jestli by náhodou neskončila-podobně jako spousta jiných podniků-vytunelována a rozkradena.Na nádvoří by nestály nové škodovky, ale leda tak rostl plevel a malé břízy.Takže něco za něco.Co se nové Fábky týče-fotkám nevěřím ty zkreslují.Vzdálení příbuzní si ji koupili v té oranžové barvě.Jsou důchodci tak mají 1.2 HTp 44Kw-jim to stačí.A když jsem ji uviděl tak se mi opravdu moc zalíbila,je to oproti staré fábce takové "roztomilé autíčko", navíc ta oranžová, černé lišty na bocích, nevim no -od té doby se mi prostě líbí.Kdybych měl 249tis tak bych bral i ten základ, nejsem náročný.....no jo, teď už jenom čekám na výrazy typu-blbče-idiote-debile-demente...jestli chcete pánové, tak si klidně poslužte!!!
Ono to s tím Helmutem není tak horké. Jediné co mě štve je desing nové Fábie. S tou barevnou střechou vypadá jako přerostlý Mini Cooper a celkově je to auto takové "moc slušné" . Ten design se podřídil místu uvnitř, to je jasné. Původní Fabia se mi líbí víc. Ale třeba mě ŠKODA přesvědčí, že tohle je ono, že to se mi má líbit.
Tak fajn. Len neviem, či bola nejaká sekera vykopaná. Trochu drsnejšia výmena názorov ano, ale vojna to zrovna nebola. Len škoda, že si náhodne nevybral aj z iných príspevkov, ako mojich. A čo sa týka KIA. Nie je mi známe, že by niekto hovoril o tom, že to je naša značka. Ja určite nie, rovnako ako to netvrdím o Peugeote, VW, Q7, alebo Cayenne, ktoré sa u nás tiež montujú. A Diego : máš recht!
Nevim proc tady resite kdo je Cech, kdo je Slovak.. server je jak pro CR, tak pro SR. Pro me za me i kdyby tady psal clovek z Pobrezi Slonoviny je mi to uplne jedno. Furt bude mit dve ruce , dve nohy, jednu hlavu a jedno pero. Jinak v CR jezdi tolik muzejnich kousku vlivem masoveho dovozu ojetin ze zahranici a oblibenosti a dostupnosti starsich vozu (predevsim Skoda). Pokud vim, stejne jako v SR. A v MB sice pracuje mnoho Cechu ve vyvoji, nicmene hned za hrbetem jim stoji Helmut, kterej kdyz zvola "Das ist ausgeschlossen" a celej projekt je v podstate k nicemu. Co se da taky delat, kdyz diktuje VW. A muj osobni nazor na Roomster- hnus. Predek z nove fabie, zadek z S 1203. A ceny novych Skodivek taky nejsou z tech priznivych ve srovnani s konkurenci- to uz neni muj nazor, to je realita.
já osobně zakopávám válečnou sekyru.Pokud se tu ovšem budou objevovat výrazy typu: nacionalistický blb, sopliak, strčiť do prdele, hovno, možno si excelentne debilný...atd. atd.(vybírám výhradně z příspěvků Petríka) rád ji znovu vykopu!.Co se týče "Německé"Škody-tak asi tolik: ve vývoji pracuje spousta čechů, stejně tak ve výrobě,pochopitelně si nemůže vývoj dělat úplně všechno co se jim zlíbí,ale jak říkám, v těch autech je pořád dost české šikovnosti a nápadů-a co se týče "slovenské"Kie: Jednou větou? Vy tam akorát smontujete to, co vám rákosníci dovezou z Koreje. Ano to se to pak kritizuje u škodovky design karoserie:Roomster-na ho.no, nová fábia-hnus, superb-fůůůůj, stará Octavia-taky na ho.no, nová-no ta už vůbec, ale... můžete vy předvést svoje designérské schopnosti..třeba v Kii? Ne!A ukažte mi jedno jediné auto, které jste designově vytvořili-od náčrtů, přes studii až po prototyp,který se ovšem dá sériově vyrábět a výrobní+vývojové náklady nenarostou tak, že bude to auto možná o 100procent dražší než "předražená"škodovka...a až se předvedete vy, tak můžete zcela zasvěceně kritizovat "německou"škodu
No niekto musí robiť aj špinavú robotu. Po všetkých diskusiách ale nechodím. Auto, ktoré som nikdy nešoféroval, nebudem predsa komentovať, maximálne, ak je recenzia napísaná objektívne, tak zaželám veľa šťastia. No zdá sa mi, že tých skutočne písaných od srdca a s čistou hlavou, je stále menej. A aby si bol spokojný, idem mrknúť, kde by som rejpol...
No vidím, že k tomu ypsilonu máš nejaký vzťah. Mám na stránkach recenziu na R Mégane. Momentálne mám C5 a na recenziu je 5.000 km málo, takže možno neskôr. Škodovku som mal, ale to bolo fakt dávno, takže recenzia by bola len spomienkou. Z novších mám skúsenosti s Fabiami, na ktorých som najazdil odhadom cez 150t km. Jednalo sa o viac kusov, takže recenzia by nebola objektívna. Môžem ťa však ubezpečiť, že okrem podvozku, by som márne hľadal nejaké pozitívum. Skôr naopak. S Oct. I mám na nejaké hodnotenie najazdené málo, ale to auto ma neoslovilo (rázvor, miesto na zadných sedadlách, problémy s elektrikou a pod.).
Nevzrušuj se, Škůdky jsou ty nejlepší, největší, nejkrásnější, nejspolehlivější, nejekonomičtější, nejpohodlnější...atd, vozy na světě. Tady ti tragédi holt nejsou soudní a hlavně někdo si dovolil zkritizovat Škodovku. Na typu nezáleží. Neříkám, že jsou to vyslověně špatné vozy, ale že by to bylo kdoví co, to taky ne. A je velkou otázkou, jestli by se vozy prodávali tak dobře, kdyby se jmenovali jinak než Škoda. Oponenti píší, jak krásně se prodávají i v zahraničí..., jenomže jaksi zapomínají, že je to v 80% případů, jako x-té auto do rodiny. Je to o kupní síle a schizofrenní představě levných ND, nikoli o špičkové kvalitě Škodovek. Proto je hitem Fabia 1.2HTP v combi....a) povinné ručení b) relativní velikost vozu c) představa minimální spotřeby d) ŠKODA...atd. Octavia je alespoň o něco větší, ale je to v bledě modrém. Je smutné, že ultraškodovkáři nejsou schopní uznat, že v daném segmentu , za obdobnou cenu, s obdobnou kvalitou je možné pořídit jiný vůz. A o tom, že Škoda má jednu z nejkratších záruk na vozidlo, jako celek, to už nechtějí slyšet vůbec. I takový vůz, jako Kia, která byla spolehlivostí velice slabá (vlastní zkušenost) nabízí 7let záruky nebo 150.000km...., co dodat. Koncern VW nabídne leda obsolentní motor TDi PD, jehož spolehlivost je značně problematická a o common-rail ještě neslyšel.
Zdendo, staraj sa láskavo o svoju ženu. Že si sa zachoval ako nacionalistický blb, ma vôbec neprekvapuje, takže ešte raz pre teba : adresa serveru je www.autorecenzie.sk a je v slovenčine. To že je v dvoch jazykoch a teda s dvomi vlajočkami hore, je podľa mňa dobre. Ono viac skúseností a názorov, býva zvyčajne plusom. Pre Teba a podobných, však existuje len jeden názor a to je chyba. O škodovkách nech sa tu píše hocičo, je mi to ukradnuté, ale aj keby sa mi nepáčil niekoho príspevok, alebo recenzia, nebudem urážať celý národ. Lenže ak si človek prečíta nejaké komentáre, často sa tam nájde narážka od nejakého chudáka od vás. Nájdi aspoň jeden príklad, kedy s tým začal nejaký Slovák. Jednoducho tu stačí NEMECKÚ Škodu nevyniesť do neba, nedaj bože od Slováka a reakcia? Blbové, hovada, nic nemáte, běžte do prdele, pakujte sa z těhto stránek a podobné stupidity. (Našiel si sa tam?) A pre vás je najhoršie, že je to na vašom fóre. Asi by sa ti páčilo niečo v štýle: Hele, taky máš nejlepší auto na světě? Jo, jistě. Všechny ostatní jsou sračky. Jo, jo to je svatá pravda. Mohl bys mě ješte pomasírovat bříško, jak jsem udělal dobře, že mám Škoduli, páč se to nikdy nekazí. Znám kluky, co do toho za milion km nedali ani korunu a někteři prý ani nemusí tankovat, jezdí to prý na vzduch. Jěšte že jsme ten servr zablokovali, ať nám sem nelezou blbové ze Slovenska. Slyšel jsem někde, že někteří nejsou spokojeni, no to nechápu..... No tak teda vitaj v realite, kde sa nájdu aj nepodarené autá a nespokojní majitelia a ty s tým nespravíš našťastie NIČ. Už som tu dával radu, ako to vyriešiš. Nečítaj recenzie od nejakých slovákov, príspevky taktiež a ži si v svojom svete. A ešte otázočka. Ktorá že to fabrika na autá je vaša? A čo sa týka nejakého Kápa. Už len tá prezývka môže, ale aj nemusí vypovedať o tom, kde si ten človiečik formoval osobnosť, takže je pod moju úroveň sa tým zaoberať. Mimochodom, za riekou Moravou mám dosť dá sa povedať priateľov a nikdy a nikto si nedovolil povyšovať sa, alebo nadávať na to, odkiaľ kto pochádza, alebo podobné zhovadilosti. Bavíme sa o bežných veciach, alebo problémoch, ktoré sú rovnaké na obidvoch stranách hranice, či sa to niekomu z vás páči, alebo nie. Rečová bariéra prakticky neexistuje a to je dobre. Neviem s akým iným cudzincom, by si niekto z nás tak pokecal, pretože s žiadnym iným štátom okolo, nemáte ani vy, ani my toľko spoločného. Možno však viac, ako by sa niekomu tam od vás páčilo...
Ahoj ! neda mi aby som aj ja neprispel svojim nazorom ! podla mna nie je na mieste aby sa tu riesili nejake zabo-mysie vojny ked toto je server o autach a ludia sem chodia aby sa nieco o konkretnom aute dozvedeli pripadne sa vyvarovali nejakym "mucham" pri jeho kupe , ja osobne vlastnim starucky pezot 205 1,1 i r.v. 91 a som s nim max. spokojny na tie roky a km 198 jazdi dobre a nikde ma nenechal a mal som velakrat moznost jazdit v octavii ci uz dieselovej alebo benzinovej a nemozem povedat ze by slo o celkom nevydarene auto je to taky priemer a myslim ze 1,9 TDi nie je najhorsia volba ked sa o to majitel aj stara ako treba , nejaka ta porucha sa najde vzdy a na vsetkom ja by som sa skor branil kradeze ako poruch. Kazdopadne dakujem vsetkym za ich recenzie a venujme sa prosim autam a nie narodnostnym otazkam ! vdaka
A jéje Petrík se nám nějak špatně vyspinkal.Nebo mu někdo obtáhnul ženušku.Jenom, že z něj lítá samé dámské a pánské přirození.A vyprošuju si aby čechy někdo na našem fóru posílal někam , že co si tady jako dovolujeme vůbec psát o Škodovkách. Jsem ochoten ledacos překousnout, ale tímto jsi mě opravdu nadzvedl ze židle.Opravdu jsi se chlapče předvedl. A narozdíl od jiných říkám toto: co vůbec lezete psát takové sprosťárny na český server-založte si -autorecenzie.sk a tam si pište co se vám zlíbí.Nemáte vlastní fabriku na auta, nemáte ani kvalitní server, tak musíte lézt do čech aspoň přes drát. Jinak recenze je docela k smíchu-mám najeto na 1.6 taky 200tis a tolik poruch nemají všechny Octavie v mém okolí dohromady.Majitel byl asi typické hovádko a jízdnímu stylu + stylu údržby odpovídá stav auta. Příště doporučuju trakař-ten je celkem blbuvzdornej. PS:Omlouvám se všem slušným přispivatelům ze slovenska-holt nějakej blbec vždycky musí vybočovat.
Petríku, měl by sis přiznat, že Kápo má taky v ledasčem pravdu, i když je to pro tebe nepohodlné. Ono je jedno, kdo kde žije. Já jsem moc rád, že sem chodí i Slováci a že se dozvím jejich názory a zkušenosti. To je určitě obrovský přínos.
Zdravím, myslím, že máš pravdu, že některé poznámky jsou nemístné na adresu pisatele ze Slovenska. Osobně si myslím, že je naopak dobře, pokud do tohoto fóra přispívají lidé ze sousední země, zejména proto, že mezi námi není tak velká jazyková bariéra. Navíc obě země jsou členové EU, takže určitá soudržnost by zde být měla. Pravdou je, že každý má právo na svůj názor a neměl by za něj být urážen, naopak tvrzení, že zrovna Oktávka je nejhorší auto na světě, ve kterém se nedá jezdit je trochu neobjektivní.
Máš pravdu, že vzájomné urážky sú nezmyselné, lenže národnostné konflikty sem nevnášajú Slováci a je to myslím zrejmé aj pri iných komentároch. Môj slovník len kopíruje komentáre, na ktoré som reagoval. Výraz ako kokot, som nepoužil prvý ja, tak by bolo myslím aj z tvojej strany vhodné, túto pripomienku adresovať tomu, komu skutočne patrí. Ja sa len jednoducho nenechám urážať od niekoho, kto na to nemá. Ako som napísal anonymovi, pokiaľ niekoho iritujú recenzie od nejakého Slováka, alebo ho priam urážajú, má možnosť ich jednoducho preskočiť a nečítať. Miesto toho však bude urážať celý národ. Lenže toho nebudete kritizovať a odsudzovať, pretože je jednoducho od vás. takisto mu nebudete pripomínať, že tieto stránky sú o autách, veď načo aj. Je zaujímavé, že mne to bolo pripomenuté promptne. Celé je to však o tom, že niekto nie je spokojný so Škodovkou. Hneď je z toho problém a osočovanie. Nikto neberie do úvahy fakt, že ten človek môže byť vážne nespokojným, auto mu nemusí vyhovovať, alebo mal len smolu na vadný kus. Pokiaľ k tomu napíše komentár Čech, v ktorom dá pisateľovi za pravdu, všetko je v poriadku a jeho príspevok, akoby zázrakom nikto nevidel. Ak o komentár ďalej napíše to isté Slovák, hneď sa nájde aktívny idiot, ktorý sa nezmôže napísať nič iné, ako blbové slovenský. Toto je na tom fakt zaujímavé. Ja mám z toho celého dojem, že vy tam neviete niečo prekúsnuť a preto hľadáte zámienky, aby ste nás mohli urážať. Len za toho boha neviem, čo to je.
Nevím, proč Petřík uráží rodiče pisatelů, jeho slovník o něm nechtěně dost vypovídá, ale i o některých jiných. Co se týče Slovenské národa, vůbec mi nevadí, vzájemné urážení je nesmyslné a zavádějící. Kdo tvrdí, že je Oktávka šmejd, ať si koupí něco jiného, je to jeho volba. Já jsem si koupil O2 novou za 602 000,-Kč a jsem s ní spokojený, kdo má na dražší auto, ať si koupí třeba MB třída E, nebo BMW 5. Kdo tvrdí, že se v Oktávce nedá jezdit, musí mít na dražší, protože nejde kritizovat něco, na co nemám. Jestli si někdo koupí ojeté auto a neví, jestli není stočený tch, svařené ze dvou vraků, bourané, zanedbaná údržba prostě nemůže něco kritizovat.
Tak aby ti bolo jasné ty sopliak.1. Kokot si nechaj doma pre fotříka, pretože na to, aby si tak nazýval mňa, nemáš ani roky, ani kilá.2. Petrík sa nepíše s ypsilonom. 3.České autá neexistujú odkedy to kúpil VW, takže vašu tradíciu si môžete strčiť do prdele.4.To, že sa tu rozoberajú autá a nie niekoho komplexy vysvetli tým svojím debilným krajanom, ktorý túto debatu zvrhli niekde úplne inde, pretože ja som s tým nezačal.5.Hokej sem nemontuj, lebo na posledných MS ste dopadli horšie ako my.6. To, že máš Octáviu ma vôbec neprekvapuje a už vôbec nie, že ju derieš 9 rokov. Na nové auto si v JZD tak skoro nezarobíš, tak si ber príklad od tých Slovákov, čo si tam u vás zarábajú na autá ako tvrdíš.
Petrýku ty jsi ubožák. Mě jenom zaráží, jakou kopu primitivních zakomlpexovaných žvástů dokážeš do těch pár řádků nacpat. Tady se diskutuje o autech, tak si pořádně natáhni tepláky a zastrč kapesník a doběhni se maminky zeptat, co to auto je. Mám mezi Slovákama hodně kamarádů, dost jich tady v Čechách také pracuje (vydělávají si tady na auta), ale žádní není takový kokot jako ty. Taky od nich vím, že by moc rádi měli něco ryze slovenského, třeba nějaký průmysl (i auta) nebo sport, v čem by byli dobří - a řekli to jsme my, to je naše. Víš jako třeba česká auta, české pivo, český hokej, česká klasická hudba. Vy máte pořád pocit, že Vám to někdo nepřeje, že vám někdo ubližuje, že za to někdo může. Teď si transformuj na sebe. Nemůžeš se divit že jste si žádnou tradici nevybudovali, pokud ty se považuješ za běžného Slováka. Jenom pro doplnění: Mám taky Octávii, od roku 1998 a jsem s ní velmi spokojený. Jezdím s ní rád a to kdo ji vyrobil neřeším.
Takmer som zabudol na 1.9Tdi zo 6.3.07. Pozri si ešte raz príspevky a netrep že akorát blbové slovenský. Blb si sám. Narážky na to, aké autá sa kupujú u nás, kde si ešte použil výraz jenom, si nechaj pre eskimáka. Naposledy som bol u vás minulú sobotu a vážne všade samé Bentley, Jaguar, Lincoln a Maybach. Pozri sa trochu okolo seba ty chudák, čo ani nevieš ako sa ten tvoj diesel označuje (Tdi ha ha ha, no to máš na aute kde?) a potom až si konečne všimneš, čo za múzejné exponáty u vás jazdia, tak strč hlavu do kýbla plného sračiek, lebo tam skutočne tá Tvoja patrí.
Neviem, čo máš chlape za problém, ale aspoň sa podpíš a nekydaj spod maminej sukne. To že Ťa otrávi, ak si prečítaš zaujímavú diskusiu a najednou - slovák je Tvoj problém. Na nemecké stránky kľudne napíš, len problém bude v tom, že vaša reč má s nemčinou spoločné hovno, ale na slovensku nepotrebuješ tlmočníka. No možno si excelentne debilný a tlmočník by sa Ti zišiel. Ak si nevieš preložiť tento príspevok, kľudne Ti ho napíšem v Tvém rodném jazyce blbečku. Ak sa zorientuješ, tak si všimneš, že si písal komentár k recenzii, ktorú písal slovák. Ak Ti to tak nesmierne vadí, mohol si ju preskočiť. Mimochodom na tieto stránky nechodím cez .cz, ale autorecenzie.sk. Obávam sa, že celý problém je v tom, že tá recenzia bola kritická. Ak by Octaviu vychválil, aké je to najlepšie auto na svete, tak by Ti zrazu nevadilo, že to je písané po slovensky, ale v záchvate spokojnosti by si bol schopný autorovi vylízať riť. Takže ak máš národnostný problém, choď skočiť z útesu Ty žebrák a prestaň tu rozoštvávať, alebo ak píšeš komentár k slovenskej recenzii, tak sa nauč písať po slovensky čecháčku. Pre Antislovakia platí v podstate to isté, len s malou zmenou. Ten pseudonym máš odvtedy, čo Ti nejaký Slovák pretiahol ženu?
kdyz sou skodovky takovej sit,tak proc si mel uz tri komunisto,to je jako 260000km a pak zjistim ze horsi auto sem si koupit nemoh co,kolega z sk nevi co pise,
mam jiz druhou octavii,prvni byla 1.8.20V,92kw,motor kterej kazdy hani,ja byl spokojenej,auti bez zavad,spotreba do 6.9l normalni jizda ale kdyz se na to slaplo tak za 10l,ale to si veme kazdy auto kdyz se mu dava za usi,ted mam 1.9tdi,66kw a ta jezdi do 4.6l a to uz ma 180000km,na par veci jako vaha vzduchu,zhavici svicky,a to co se musi autu-kazdymu- dat,tak ja sem maximalne spokojen,tak hosi nepomlouvat,
Moje osobní zkušenost s Octavií není špatná, ale není ani nejlepší. Používal jsem cca 2 roku Octavku 1.9 tdi 81kw. Super na cesty do německa , holandska atd. Nejvíce mě ale zarážely ty ceny ve značkovém servisu. Pro soukromé účely jsem měl Korejský a japonský vozy. Byl to ponejprv starej Galant 2.0. S octávkou se co se týče jízních vlastností příliš rovnat nemohl. Zato Hyundai Sonáta na tom byl o poznání jinde. Myslím si, že všichni "ultraškodovkáři" by měli vyzkoušet i jiná auta ( Toyota, Honda,Subaru, Volvo, BMW - těma jsem měl možnost jezdit) a pak je porovnávat. BMW má naprosto famózní podvozek a motory - pravda cena servisu je jinde. Honda - to samý v bleděmodrým. A Subaru? Pokud někdo měl možnost jezdit tímto vozidlem ( Legacy Outback ) tak mi dá za pravdu, že je to úplně někde jinde. No a Toyota - není vzhledově nic moc, neurazí ale ani příliš nenadchne. Ale spolehlivost? Ta mluví sama za sebe. Mějte se hezky a nehaňte názor druhého. Každý má právo na svůj. Děkuji
mno nevim, jsem Cech, ale zadnou Skodu bych si v zivote nekoupil... jsou to predrazeny auta a za kazdou vybavu navic si hrube priplacite... a octavia 2 se svou cenou konkuruje napriklad peugeotu 407 nebo c5 a kvalitou a vybavou se jim nemuze rovnat... takze se trosku uklidnete vy zaslepeni skodovkari... jo a antislovakia, strucne receno - jsi debil
Opravdu jsi blázen!Proč jsi nekoupil Japonca když je o tolik lepší a levnější.Škoda je jen podle názvu .Podvozek je golf motory až na výjimky volkswagen.Proč jsi nekoupil,1,6i8v 75kw.Jede dobře a spotřeba je taky dobrá.Určitě nemáš servisku jinak na prohlídkách závady tvojého typu odstraňují před dveřma servisu.Slováci jste fakt divní kupte si korejců a nás nechte na pokoji!
nekolikrat jsem letos absolvoval jednodenni lyzovacku v Rakousku, rano 500 kilo tam, 7 hodin lyze a vecer 500 kilo zpatky. a rozhodne jsem nemel problem se sedackama. jestli wono to nahodou neni wo tom, ze je nekdo paradne zfamfrnelej...
K těm sedačkám: ujeli jsme s přítelkyní 2000 Km za necelé tři dny a ani jeden z nás si nestěžoval na dolesti zad... možná se hodí používat nastavení bederní opěrky... upozorňuji, že Š120 jsem neměl. A ještě chci vyjádřit souhlas s "antislovakia": buď by se měli slováčiska naučit česky, pak není problém aby přispívali do českých diskuzí anebo ať si udělají vlastní servery a tam chodí! Tento trend se dá pozorovat i u jiných diskuzí a myslím, že nejsem sám koho otráví, když si pročítá zajímavou diskuzi a najednou - slovák... Je to jako kdybych na německý server psal česky a čekal, že ze mě budou celý unešení... Jinak Octavia není špatný auto, jsou rozhodně lepší, ale zejména v silném tdi jsou náklady téměř na nule...
Ty narodnostní podněcovači.Já si myslím,že tva OKTAVA nažere olej proto,že s ní vyjedeš akorát na velikonoce a moturek je tichoučký protože si přesedlal rovnou ze S120!!!
Slováku meleš nesmysly. Prej co jsem měnil? svíčky, kabely, žárovky spz... A jinak jsi zdravy?????? Co to jako píšeš? Nejsi nahodou na fetu??? Rozumíš mi česky? Tak se laskavě uklidni.Já mam Octavii 1 a ani olej to nežere, motor tichy a bude to asi tim, že jsem se o ni celou dobu staral a nedělal machra před kundama na cestě s protačenim kol ty gurmáne. Dovezte si tam rači auta z maďarska a nelezte na český server CHALANE.
Se ozvaly akorát blbové slovenský.Kupujete tam jenom stoletý plečky z Koreje nebo Japonce protože to má výbavu nebo klima a v plný palbě že?A co kvalita a výdrž?Octa 1.9-300 tis najeto za spotřební díly-dest.,rozvody,tlumiče,1.váha,filtry....!bez koroze! hovnové.
ja osobne oktavku nemam, ale napada me jedna otazka...: proc je Octavia nejprodavanejsim modelem automobilky? (bereme-li i zahranici...) rad bych jen zduraznil, ze Octavia 2 je naprosto jine kafe....
Skoda Octavia je dobry auto.Otec mel 3 oktavky sluzebni 1 kratka,2 combi a ted ma 4 octavii combi ve vybave ambiente a je sni spokojeny.S tema predchozima najel pres 120 000km bez problemu.No... az na utrzenej kryt motoru:-(
Já své koupi vůbec nelituji, ale jsem si vědom, že existují i lepší, levnější vozy. každému vyhovuje něco jiného. Na octavii jsem přešel z mondea první generace - samozřejmě, že mondeo poskytovalo lepší komfort, jízdní vlastnosti měl perfektní, ale už měl moooc najeto, tak šel do světa. Ono moc aut ve výběru do ccc250kkč před rokem neb. ( kvalitní nafta, spotřeba kolem 5l na 100km, levný servis, a opravy zvládne každej franta z garáže ). Měl jsem vypůjčenou octavii II a nesouhlasím s Vámi, je to oproti octavii I skok o třídu výš ( podvozek, komfort, prostor ), ale co mě vadí je ta hlučnost, která se vůbec nezměnila - možná ještě vzrostla, hlavně u 2.0 TDI a pak ta cena - v konfigurátoru se hravě dostanete přes 800 tis a to už si myslím je moc za vůz nižší střední třídy.
Za tie peniaze mate japonca alebo korejca, ktori prekvapili neskutocnou kvalitou. Korejci boli v zaciatkoch vsetci na smiech, no dnes si na nich jazdia a vobec sa to nekazi. Skodovaci im mozu tisko zavidiet. Navyse japonci a korejci su za rovnake peniaze omnoho lepsie vybaveni. Vo Fabii za 420 000 Sk nemate ani len klimu :-))))) Nuz co dodat?
Musím se přidat ke kritice těch sedaček. Jezdím služební oktávkou (jenom jako spolujezdec) a stačí cesta z Opava do Olomouce (je to cca 100 km) a záda z ní bolí neskutečně. I v moji staré Škodovce se sedělo líp. Jinak souhlas, že za ty prachy co dáte za oktávku a škodovku vůbec máte nádherně vybaveného japonce nebo korejce s mnohem svižnějším motorem. Lidem, kteří tvrdí, že jedině "české" auto a v žádném případě nic z asie je lepší jenom přitakat a myslet si své, protože ti nejsou schopni objektivního uvažování.
Apsolutní souhlas!Předražený krám který muže koupit jen zabedněný škodovkář co si myslí že je to české tak je to i levné.Jenže opak je pravdou.Auta se kazí jako každé jiné ne-li víc ale ty ceny už nejsou české ale koncernové!!!A co se týče benzínových motoru tak ty jsou žravé a shnilé zárověn.Jo a ty sedačky ve starších oktávkách že jsou pohodlné a měke,tak to muže tvrdit jen idiot.Jsou tvrdé jak lavičky v parku a cesta do Chorvatska rovná se zánět sedacího nervu.Ale češi kupujte je vždyt v bazarech jich je přece dost!Co na tom že jsou drahší ale je to přece VW kvalita hahaha.
inac...s octavkou su spokojni len ti, ktori presadli do nej z felicie, lady, wartburgu a pod. Nemozu si dovolit ine auto a tak su spokojni. Aj ked maju nejake opravy, tak ich radsej zataja a povedia, ze sa nic nekazi :-)))A diely???? Minimalne 12 automobiliek uz ma lacnejsie diely ako skoda. A ceny octavie II :-O tak to neviem kto si v dnesnej dobe kupi Octaviu II ?!? Za milion si viem predstavit mnoho inych aut. Navyse som sa nedavno zviezol v Octavii II TDi ....hroza!!!!! Hlucne, tvrde, nepohodlne!!!
Sedadla som vyskusal v predajni, sedelo sa v pohode. No uz pri prvej dlhsej ceste (400km) ma bolel chrbat (záda) a oproti Citroenu s ktorym som spravil 1700 km a necitil som unavu :-)
A preco som ju kupil? Pretoze som prepadol osialu, ktory panoval na SVK a CZ ...vsetci kupovali Octavie, vyzorom je to kus auta, malo to priaznivu cenu. Vtedy boli parkoviska sama Skoda, dnes uz je Skoda len kazde tretie auto ;-)
Proč jste si tedy toto auto vybral, když se Vám na něm nic nelíbí a nic nevyhovuje. Když si přeci kupuji nové auto, tak ho nejdříve dostatečně otestuji, aby pak se nestalo co Vám ( motor, komfort, prostor atd. ). A ty neustálé problémy to Vás tedy fakt lituji. Já mám ročník 01 najeto 160tkm - nikde nic nevrže, nebouchá prostě nic, mění se na tom jen spotřebák.
Nehodlam se Octavky nejak zastavat, ale ciste ze zvedavosti
hnusny zvuk pri zavirani dveri...mozna by to chtelo jen promazat sedacky si clovek snad vyzkousi uz pri koupi, ne za 6 let provozu stejne tak musi kazdemu dojit ze motor 1,6 je na octu slaby... vibrace karoserie nevznika jen tak, vetsinou znamena ze je neco v neporadku (selsky rozum) ta veta na konec, ze pri prodeji byl z auta polorozpadly vrak nuti cloveka k zamysleni nad tim, jak se o nej majitel asi staral... to hodnoceni je naprosty vysmech a nesmysl a uz vubec nechapu, jak jsi tedy mohl vydrzet s takovou HRUZOU 6 let a najet 260tis. km! To muselo byt ale strasne utrpeni!
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Octavia
Nechápu
Mám pátou Octávku,všechny jsem totálně ojel a to jsem měl benzíny i naftu,dokonce jsem si jednu nechal jako druhý auto v rodině..na chatu a po městě (1.9 SDI)má najeto 534 000km) a to najdete v prodeji i 890 000km..a nikdy jsem neměl nějaký problém.Jenom garančky..ono to bude asi tak,kdo sa k autu jak chová,tak mu slouží.Já bych neměnil.Jezdil jsem snad ve všem.Tím nechci říct,že je to nejlepší auto,ale mě plně vyhovuje.
26.05.2010 | 19:15:34 | Bady Reagovat
octavia neni tak zla ako tu pisete... beznemu cloveku staci v pohode... a vy kapitalisti si kupte aj hovno na kolieskach
27.03.2010 | 21:10:33 | ado Reagovat
uplne s tebou suhlasim skoda vrak.Kup si japonca a budes spokojny,Ja mam MAZDU
06.05.2009 | 01:10:24 | vlado.626 Reagovat
Máš pravdu, chybí mi tam písmenko, no, ale já nezačal dělat chytrýho, nu což stalo se.
20.12.2008 | 04:40:03 | an Reagovat
pro an
ale pozor nikoliv ve střvech, ale ve střevech...když tak bazírujete na té gramatice :-) Akorát zasíráte recenzi bláboly, které nemají s auty absolutně nic společného. čus
20.12.2008 | 01:02:17 | Jerry Reagovat
p11111
polip si prdel se píše polib: jako líbat políbit atd.. češtinářu chytrej. Polip máš možná ve střvech.
19.12.2008 | 22:29:45 | an Reagovat
oprava
Sory, trošku jsem napsal nesmysly. "Když je vůz v záruce, tak mě poruchy můžou nakrknout, ale na druhou stranu oprava mě nic nestojí." "Ovšem volím vozy této cenové kategorie ojeté."
19.12.2008 | 20:12:39 | Radek Reagovat
To an
Mégana jsem nikdy neměl, jen jsem jel 50km v grandtouru 1.4 16v. Motoricky slabší, ale jede. Spolehlivost nemůžu objektivně posoudit, ale kamarád si nestěžuje. Za ty peníze je to rozhodně zajímavá možnost. Pokud bych hledal vůz pro rodinu do cca 350.000kč, tak bych ho zahrnul do výběru. Když je vůz v záruce, tak mě poruchy můžou nakrknout, ale na druhou stranu je vůz v záruce. Ovšem volíl vozy této cenové kategorie ojeté. Vzhledem k ročnímu nájezdu by to Megan asi nevydržel.
19.12.2008 | 20:07:50 | Radek Reagovat
blb
ja ze si pozrem recenzie, a tu cez vsetky prispevky p1111, co si myslis ze si? jaky autotronik? napis nieco o oktavke, tvoje debilne zamestnanie nikoho nezaujima. moj sused ma doma robotron. vies co toje ty pako? no k tej oktavke, mal som OII na par dni, neviem ako to je s kvalitou, ale neskutocna rezonancia plastov v interieri, motor sa mi pacil (nejake tdi neviem obsah) ale pri vypnutom radiu bol dost pocut a vzadu original nebolo miesto na sedenie, no bolo ale strasne malo, este celkom dobre vedenie v zakrutach, ale na mna prilis tvrde, to je asi otazka vkusu
19.12.2008 | 19:43:23 | simon Reagovat
Je to debil lidi.
Jistě víš že si sem do komentářů může psát kdo chce.Tak ty místo toho aby jsi psal o autech něco inteligentního tak se budeš hádat.Když si myslíš že jsi všeználek tak mi odpověz na pár otázek a máš na to deset minut ale vhledem k tomu že se vyžíváš v psaní komentářů aby jsi měl dobrej pocit před spaním tak tu budeš online minimálně do 22:00.1)Jaká je pracovní náplň autotronika? 2)Podrobně si přečti komentář před tímto myslim ten tvůj jo a najdi deset češtinských chyb ve svém projevu? a za 3) ty všeználku polip si prdel každý ví že tvoje komentáře se musí brát s rezervou a jejich pravdivost nebo povrchnost je sporná.S pozdravem P11111 ti nasazuji statut paroháč.to je ode mě vše tak nazdar jelene.
19.12.2008 | 19:29:28 | p11111 Reagovat
Radek
Radku mám dotaz, jaký jsou poslední modely meganů? Předem děkuji za odpověď.
19.12.2008 | 19:26:05 | an Reagovat
Hlavně nezapomeň na začátku na velké, ale opravdu velké, P. Tak tam necpi malé p, protože to bych nemusel pochopit, jelikož nejsem autotronik s 20 letou praxí na zn. Škoda,VW,Audi,Seat,Hyundai,Kia,Renault,Nissan,Ford,Fiat,Karosa,Iveco,DAF. Jen jsem si dovolil opravit Renauld na Renault a Iveko na Iveco. Nebo ve skutečnosti je to jak píšeš ty a automobilky nemají dostatečnou praxi autotronika?
19.12.2008 | 19:11:21 | Radek Reagovat
Já
to myslels mě ? Já jsem to nikde nečetl.
19.12.2008 | 19:07:37 | Paroubek a spol Reagovat
alespoň si budeš pamatovat mě
Alespoň si mě budeš pamatovat.A uvědom si že jsi hloupý a nedokážeš uznat to že když si přečteš něco někde tak to z tebe nědělá experta ale jenom znalýho člověka.Velký rozdíl mezi Autotronikem s 20 letou praxí v opravárenství značek Škoda,VW,Audi,Seat,Hyundai,Kia,Renauld,Nissan,Ford,Fiat,Karosa,Iveko,DAF.A tebou ,přečetl jsem si od tebe dost komentářů a vím co povídám.
19.12.2008 | 19:02:19 | p11111 Reagovat
problémy
Já vím jistě jenom jedno že koncern má momentálně vážné problémy s hlavou motoru a elektronikou Bosch.
19.12.2008 | 19:00:23 | Paroubek a spol Reagovat
P1111, to muselo dát práci vymyslet takto složitý nick a pak ten dvojvelikostní referát...., hmmm, asi mozek od Bosche.
19.12.2008 | 18:53:19 | Radek Reagovat
Tyhle komentáře hahaha
Já myslím že tyhle stánky jsou o autech a né o lidech co nemaj co na práci a tak píšou hloupý komentáře že mistr RADEK a tvoje další přezdívky. Je to až trapný dělat ze sebe všeználka a přítom nevědět ani jak si vymněnit žárovku nebo kolo u auta.BEZTAK HOVNO VÍTE JAK CO VLASTNĚ PRACUJE KOLIK ŘÍDÍCÍCH JEDNOTEK,PULZNÍCH OBVODŮ,NEBO I PRIMITIVNÍCH OBVODŮ ELEKTRONIKY KONTROLY NEBO ŘÍZENÍ JE HOVNO VÍTE JAK VELKÝ ROZDÍL JE MEZI VÝVOJEM FIATU A BOSCHE.
19.12.2008 | 18:49:43 | P1111 Reagovat
Odpověd je prostá. Motory TD od Fiatu zůstaly předkomůrkové, ovšem blok motoru už byl připraven na common rail. Takže, VW vybalil italské TDi (k dokonalosti je nedovedli, spíš posrali Boschem, koupili si od Fiatu licenci), jako bombu, ovšem v Italii věděli, že na 4 - 5let zůstanou u překomůrek a v roce 1998 přislo JTD a na tento typ motoru se koncern nezmohl dodnes, tj. za 10let. Smutné. Co hůř, jejich TDi PD jsou snad poruchovější, než vstřikovače C-R, jenž jsou háklivé na kvalitu nafty a to je v našich končinách, co říct.
19.12.2008 | 18:41:15 | Radek Reagovat
Radku...
Nejsem tak zoufalý, abych měnil nicky a sám si odpovídal a pochleboval moje komentáře. Prostě jsem to nepsal, tečka. TDi vymyslel myslím fiat, dával jej do cromy(TDi.d.).Koncern jej pak dovedl k dokonalosti.(Prvně se dával pětiválec 2,5 TDi do audi o výkonu 88kW do hranaté audi 100) Otázka je, proč jej fiat přenechal Němcům, a sám dále dával předkomůrkové TD...?
19.12.2008 | 18:22:34 | Ing. Pelikán Reagovat
Vzhledem k obsahu a formě příspěvku Davida si myslím svoje. Fabie jsou taky sračky, a to jsem rozhodně neměl sociálku a hlavně jsem ji měl novou. Když jsem se přesunul do ojetiny za obdobný peníze, bylo to, jako na jiné planetě. A TDi je celkem funkčně zajímavý motor jen proto, že ho nevymyslel koncern. Projev a jízdní vlastnosti zoufalé, ale verze 66 a 81kw alespon něco ujedou. Koncern se zmohl jen tragedii 1.9TD 55kw.
19.12.2008 | 18:02:39 | Radek Reagovat
Jestli to nějak umíš, zkus si to ověřit podle IP adresy nebo nevim čeho.Nemám zapotřebí psát jiné jméno. Občas raději zůstanu anonymem pouze
19.12.2008 | 17:56:14 | Ing. Pelikán Reagovat
Radku..
Nejmenuji se David, a ten Davidův příspěvek jsem nepsal já, jestli na to narážíš...
19.12.2008 | 17:54:33 | Ing. Pelikán Reagovat
ing. Pelikán
Ing. DAVID Pelikán.... .
19.12.2008 | 17:50:21 | Radek Reagovat
souhlas
Souhlasím, konečně po dlouhé době solidní komentář.Fr. auta zejména renaulty bude obhajovat buď jen ten, co renaulta v životě neměl, nebo ten, kdo neměl nic jiného než renaulta a nemá srovnání...Ten, kdo zkusí octaviuu, passata nebo jiné vozy a porovná s renaulty, už nikdy do fr. auta nesedne.
19.12.2008 | 17:11:44 | Ing. Pelikán Reagovat
To jsem neviděl,co tady je za dementy.Mam spoustu znamych co maji Octavky,v rodině jich mame taky dost ruzne motoryzace,ale převažně TDi a ani s jednou neni problem a to už maji některe hodně přes 200tis..Pišou sem akorat dementi,co jezdi ¨francouzskyma sračkama typu Renault,před Octou jsem měl naftove Kangoo r.v.2000 a mužu vam řict,že poruchovějši auto jsem neměl,neskutečny srač,bal jsem se stim jet někam dal...
19.12.2008 | 16:41:48 | David Reagovat
ty jo
to je teda síla - názor ako Menex. Tady to má být technická recenze a né vylévání mindráků.
K autům - mám mazdu 323od 97r. Tenkrát jsem váhal mezi octávkou a mazdou. Mazda byla levnější. Stačilo párkrát se svézt Octávkou a dál nemusím pokračovat. A ten rozvor
Škoda, že MB tenkrát nekoupili japonci. To by jsme s autami byli jinde - motoricky, spolehlivost, prostornost atd . Stačí se podívat na statistiky spolehlivosti. A náklady? Za 11 let jediná závada - přetržené lanko otvírání kufru (60kč metráž) -takže krom rozvoďáku (700kč), destiček (400kč) a svíček (a 90kč) za 130tkm to nic nepotřebovalo. A žere to s klimou mezi 6,5 -7,0 léto - zima. Takže japonec až nakonec??
19.12.2008 | 14:04:56 | mazďák Reagovat
Blbost
Mi mame octaviu 2001 RS a absolutne absolutne ziadny problem pohodlne a rychle auto.jasne ze 1.6 je pomale -najhorsi motor
22.07.2008 | 10:24:14 | Jumbo Reagovat
se snad začnu stydět za to, že jsem čech...většinu totálně idiotských komentářů tu totiž píší moji krajané...
03.06.2008 | 02:04:32 | Reagovat
normalni debilove
to je co normalny debil? odkedy je debil normalny? mozno pre teba je byt debil normalne sisi asi zvykol z okolia
02.06.2008 | 22:29:17 | Reagovat
Slováci
Vy jste normální debilové.
02.06.2008 | 22:08:42 | Reagovat
No to čumím na ty přípěvky a jde mě hlava kolem,není to stránka o recenzích?? (trošku mě to tady připomína jak ve škole)
Je jedno odkud člověk je a samo že každej má úplně jiný zkušenosti s autama a čím víc názorů tím líp.
Trošku mě teda zaráží že majitel byl enormě nespokojen s autem ALE NAJEL 260 000KM. No nevím, mám plno známých co jsou s octávíí spokojení a to nadmíru ale samozřejmě vím že je jich asi hodně co je hodně sklamala. Taky si myslím že všem škodovka nemusí vyhovovat - to by jsme museli být všichni stejní a to nejsme.
Tak se prosím neurážejte, nestojí to za to.
12.03.2008 | 16:37:14 | Menex Reagovat
s Helmutem to mozna v pripade otevirani kufru horke nebylo, nicmene pri kazdem dalsim patentu ci napadu (byt treba velmi uzitecnem) vznasi se nad branou Mlade Boleslavi otaznik, zda zakroci nemecky "cenzor" ,ktery nesdili stejne nadseni pro vec,nebo tomu naopak prijde na chut. Je to samozrejme skoda. Kazde omezeni je v tomto smeru velke minus. A osobne proti nove Fabii nic nemam. Vzhledem k cene, vybave a motoru bych spise pokukoval po Kie Cee´d. Sic mam v oblibe jinou kategorii aut...
A myslim Zdenku, ze ti za to nikdo nadavat nebude :-)
28.08.2007 | 08:05:43 | diego Reagovat
No když jim prošel ten patent s dvojím otevíráním "kufru"u Superba tak to s Helmutem asi nebude takové horké.Ale poslouchat musí.Nadruhou stranu, kdyby ji nezískal WV, tak kdo ví jak by dopadla.Jestli by náhodou neskončila-podobně jako spousta jiných podniků-vytunelována a rozkradena.Na nádvoří by nestály nové škodovky, ale leda tak rostl plevel a malé břízy.Takže něco za něco.Co se nové Fábky týče-fotkám nevěřím ty zkreslují.Vzdálení příbuzní si ji koupili v té oranžové barvě.Jsou důchodci tak mají 1.2 HTp 44Kw-jim to stačí.A když jsem ji uviděl tak se mi opravdu moc zalíbila,je to oproti staré fábce takové "roztomilé autíčko", navíc ta oranžová, černé lišty na bocích, nevim no -od té doby se mi prostě líbí.Kdybych měl 249tis tak bych bral i ten základ, nejsem náročný.....no jo, teď už jenom čekám na výrazy typu-blbče-idiote-debile-demente...jestli chcete pánové, tak si klidně poslužte!!!
27.08.2007 | 23:33:16 | Zdeněk Reagovat
to Diego
Ono to s tím Helmutem není tak horké. Jediné co mě štve je desing nové Fábie. S tou barevnou střechou vypadá jako přerostlý Mini Cooper a celkově je to auto takové "moc slušné" . Ten design se podřídil místu uvnitř, to je jasné. Původní Fabia se mi líbí víc. Ale třeba mě ŠKODA přesvědčí, že tohle je ono, že to se mi má líbit.
27.08.2007 | 20:48:15 | Hard Reagovat
to Zdeněk
Tak fajn. Len neviem, či bola nejaká sekera vykopaná. Trochu drsnejšia výmena názorov ano, ale vojna to zrovna nebola. Len škoda, že si náhodne nevybral aj z iných príspevkov, ako mojich. A čo sa týka KIA. Nie je mi známe, že by niekto hovoril o tom, že to je naša značka. Ja určite nie, rovnako ako to netvrdím o Peugeote, VW, Q7, alebo Cayenne, ktoré sa u nás tiež montujú.
A Diego : máš recht!
27.08.2007 | 17:55:13 | Petrík Reagovat
peace brothers..
Nevim proc tady resite kdo je Cech, kdo je Slovak.. server je jak pro CR, tak pro SR. Pro me za me i kdyby tady psal clovek z Pobrezi Slonoviny je mi to uplne jedno. Furt bude mit dve ruce , dve nohy, jednu hlavu a jedno pero.
Jinak v CR jezdi tolik muzejnich kousku vlivem masoveho dovozu ojetin ze zahranici a oblibenosti a dostupnosti starsich vozu (predevsim Skoda). Pokud vim, stejne jako v SR.
A v MB sice pracuje mnoho Cechu ve vyvoji, nicmene hned za hrbetem jim stoji Helmut, kterej kdyz zvola "Das ist ausgeschlossen" a celej projekt je v podstate k nicemu. Co se da taky delat, kdyz diktuje VW. A muj osobni nazor na Roomster- hnus. Predek z nove fabie, zadek z S 1203. A ceny novych Skodivek taky nejsou z tech priznivych ve srovnani s konkurenci- to uz neni muj nazor, to je realita.
27.08.2007 | 16:51:43 | diego Reagovat
já osobně zakopávám válečnou sekyru.Pokud se tu ovšem budou objevovat výrazy typu: nacionalistický blb, sopliak, strčiť do prdele, hovno, možno si excelentne debilný...atd. atd.(vybírám výhradně z příspěvků Petríka) rád ji znovu vykopu!.Co se týče "Německé"Škody-tak asi tolik: ve vývoji pracuje spousta čechů, stejně tak ve výrobě,pochopitelně si nemůže vývoj dělat úplně všechno co se jim zlíbí,ale jak říkám, v těch autech je pořád dost české šikovnosti a nápadů-a co se týče "slovenské"Kie: Jednou větou? Vy tam akorát smontujete to, co vám rákosníci dovezou z Koreje. Ano to se to pak kritizuje u škodovky design karoserie:Roomster-na ho.no, nová fábia-hnus, superb-fůůůůj, stará Octavia-taky na ho.no, nová-no ta už vůbec, ale... můžete vy předvést svoje designérské schopnosti..třeba v Kii? Ne!A ukažte mi jedno jediné auto, které jste designově vytvořili-od náčrtů, přes studii až po prototyp,který se ovšem dá sériově vyrábět a výrobní+vývojové náklady nenarostou tak, že bude to auto možná o 100procent dražší než "předražená"škodovka...a až se předvedete vy, tak můžete zcela zasvěceně kritizovat "německou"škodu
27.08.2007 | 16:10:38 | Zdeněk Reagovat
to Jan-Jenda
No niekto musí robiť aj špinavú robotu. Po všetkých diskusiách ale nechodím. Auto, ktoré som nikdy nešoféroval, nebudem predsa komentovať, maximálne, ak je recenzia napísaná objektívne, tak zaželám veľa šťastia. No zdá sa mi, že tých skutočne písaných od srdca a s čistou hlavou, je stále menej. A aby si bol spokojný, idem mrknúť, kde by som rejpol...
27.08.2007 | 15:05:48 | Petrík Reagovat
to Kápo
No vidím, že k tomu ypsilonu máš nejaký vzťah. Mám na stránkach recenziu na R Mégane. Momentálne mám C5 a na recenziu je 5.000 km málo, takže možno neskôr. Škodovku som mal, ale to bolo fakt dávno, takže recenzia by bola len spomienkou. Z novších mám skúsenosti s Fabiami, na ktorých som najazdil odhadom cez 150t km. Jednalo sa o viac kusov, takže recenzia by nebola objektívna. Môžem ťa však ubezpečiť, že okrem podvozku, by som márne hľadal nejaké pozitívum. Skôr naopak. S Oct. I mám na nejaké hodnotenie najazdené málo, ale to auto ma neoslovilo (rázvor, miesto na zadných sedadlách, problémy s elektrikou a pod.).
27.08.2007 | 14:59:20 | Petrík Reagovat
Petrik forever
Vidím že se tady Petrík zase rozjel. Kluci neprovokujte ho, on tady cestuje po všech diskuzích a je obecně brán za rejpala. Takže nedráždit .
27.08.2007 | 14:53:11 | Jan-Jenda Reagovat
to Petrýk
Petrýk co máš za auto? Napiš sem nějaké zkušenosti s autem a třeba se Škodovkou, pokud si nějakou měl.
27.08.2007 | 14:44:35 | Kápo Reagovat
To Petrik
Nevzrušuj se, Škůdky jsou ty nejlepší, největší, nejkrásnější, nejspolehlivější, nejekonomičtější, nejpohodlnější...atd, vozy na světě. Tady ti tragédi holt nejsou soudní a hlavně někdo si dovolil zkritizovat Škodovku. Na typu nezáleží. Neříkám, že jsou to vyslověně špatné vozy, ale že by to bylo kdoví co, to taky ne. A je velkou otázkou, jestli by se vozy prodávali tak dobře, kdyby se jmenovali jinak než Škoda. Oponenti píší, jak krásně se prodávají i v zahraničí..., jenomže jaksi zapomínají, že je to v 80% případů, jako x-té auto do rodiny. Je to o kupní síle a schizofrenní představě levných ND, nikoli o špičkové kvalitě Škodovek. Proto je hitem Fabia 1.2HTP v combi....a) povinné ručení b) relativní velikost vozu c) představa minimální spotřeby d) ŠKODA...atd. Octavia je alespoň o něco větší, ale je to v bledě modrém. Je smutné, že ultraškodovkáři nejsou schopní uznat, že v daném segmentu , za obdobnou cenu, s obdobnou kvalitou je možné pořídit jiný vůz. A o tom, že Škoda má jednu z nejkratších záruk na vozidlo, jako celek, to už nechtějí slyšet vůbec. I takový vůz, jako Kia, která byla spolehlivostí velice slabá (vlastní zkušenost) nabízí 7let záruky nebo 150.000km...., co dodat. Koncern VW nabídne leda obsolentní motor TDi PD, jehož spolehlivost je značně problematická a o common-rail ještě neslyšel.
27.08.2007 | 12:46:47 | Radek Reagovat
to Zdeněk a spol.
Zdendo, staraj sa láskavo o svoju ženu. Že si sa zachoval ako nacionalistický blb, ma vôbec neprekvapuje, takže ešte raz pre teba : adresa serveru je www.autorecenzie.sk a je v slovenčine. To že je v dvoch jazykoch a teda s dvomi vlajočkami hore, je podľa mňa dobre. Ono viac skúseností a názorov, býva zvyčajne plusom. Pre Teba a podobných, však existuje len jeden názor a to je chyba. O škodovkách nech sa tu píše hocičo, je mi to ukradnuté, ale aj keby sa mi nepáčil niekoho príspevok, alebo recenzia, nebudem urážať celý národ. Lenže ak si človek prečíta nejaké komentáre, často sa tam nájde narážka od nejakého chudáka od vás. Nájdi aspoň jeden príklad, kedy s tým začal nejaký Slovák. Jednoducho tu stačí NEMECKÚ Škodu nevyniesť do neba, nedaj bože od Slováka a reakcia? Blbové, hovada, nic nemáte, běžte do prdele, pakujte sa z těhto stránek a podobné stupidity. (Našiel si sa tam?) A pre vás je najhoršie, že je to na vašom fóre. Asi by sa ti páčilo niečo v štýle: Hele, taky máš nejlepší auto na světě? Jo, jistě. Všechny ostatní jsou sračky. Jo, jo to je svatá pravda. Mohl bys mě ješte pomasírovat bříško, jak jsem udělal dobře, že mám Škoduli, páč se to nikdy nekazí. Znám kluky, co do toho za milion km nedali ani korunu a někteři prý ani nemusí tankovat, jezdí to prý na vzduch. Jěšte že jsme ten servr zablokovali, ať nám sem nelezou blbové ze Slovenska. Slyšel jsem někde, že někteří nejsou spokojeni, no to nechápu.....
No tak teda vitaj v realite, kde sa nájdu aj nepodarené autá a nespokojní majitelia a ty s tým nespravíš našťastie NIČ. Už som tu dával radu, ako to vyriešiš. Nečítaj recenzie od nejakých slovákov, príspevky taktiež a ži si v svojom svete. A ešte otázočka. Ktorá že to fabrika na autá je vaša?
A čo sa týka nejakého Kápa. Už len tá prezývka môže, ale aj nemusí vypovedať o tom, kde si ten človiečik formoval osobnosť, takže je pod moju úroveň sa tým zaoberať.
Mimochodom, za riekou Moravou mám dosť dá sa povedať priateľov a nikdy a nikto si nedovolil povyšovať sa, alebo nadávať na to, odkiaľ kto pochádza, alebo podobné zhovadilosti. Bavíme sa o bežných veciach, alebo problémoch, ktoré sú rovnaké na obidvoch stranách hranice, či sa to niekomu z vás páči, alebo nie. Rečová bariéra prakticky neexistuje a to je dobre. Neviem s akým iným cudzincom, by si niekto z nás tak pokecal, pretože s žiadnym iným štátom okolo, nemáte ani vy, ani my toľko spoločného. Možno však viac, ako by sa niekomu tam od vás páčilo...
27.08.2007 | 12:23:39 | Petrík Reagovat
to all
Ahoj !
neda mi aby som aj ja neprispel svojim nazorom ! podla mna nie je na mieste aby sa tu riesili nejake zabo-mysie vojny ked toto je server o autach a ludia sem chodia aby sa nieco o konkretnom aute dozvedeli pripadne sa vyvarovali nejakym "mucham" pri jeho kupe , ja osobne vlastnim starucky pezot 205 1,1 i r.v. 91 a som s nim max. spokojny na tie roky a km 198 jazdi dobre a nikde ma nenechal a mal som velakrat moznost jazdit v octavii ci uz dieselovej alebo benzinovej a nemozem povedat ze by slo o celkom nevydarene auto je to taky priemer a myslim ze 1,9 TDi nie je najhorsia volba ked sa o to majitel aj stara ako treba , nejaka ta porucha sa najde vzdy a na vsetkom ja by som sa skor branil kradeze ako poruch. Kazdopadne dakujem vsetkym za ich recenzie a venujme sa prosim autam a nie narodnostnym otazkam ! vdaka
27.08.2007 | 01:55:30 | Reagovat
TO Petrík
A jéje Petrík se nám nějak špatně vyspinkal.Nebo mu někdo obtáhnul ženušku.Jenom, že z něj lítá samé dámské a pánské přirození.A vyprošuju si aby čechy někdo na našem fóru posílal někam , že co si tady jako dovolujeme vůbec psát o Škodovkách. Jsem ochoten ledacos překousnout, ale tímto jsi mě opravdu nadzvedl ze židle.Opravdu jsi se chlapče předvedl. A narozdíl od jiných říkám toto: co vůbec lezete psát takové sprosťárny na český server-založte si -autorecenzie.sk a tam si pište co se vám zlíbí.Nemáte vlastní fabriku na auta, nemáte ani kvalitní server, tak musíte lézt do čech aspoň přes drát. Jinak recenze je docela k smíchu-mám najeto na 1.6 taky 200tis a tolik poruch nemají všechny Octavie v mém okolí dohromady.Majitel byl asi typické hovádko a jízdnímu stylu + stylu údržby odpovídá stav auta. Příště doporučuju trakař-ten je celkem blbuvzdornej. PS:Omlouvám se všem slušným přispivatelům ze slovenska-holt nějakej blbec vždycky musí vybočovat.
26.08.2007 | 22:47:55 | Zdeněk Reagovat
to Petrik
Petríku, měl by sis přiznat, že Kápo má taky v ledasčem pravdu, i když je to pro tebe nepohodlné.
Ono je jedno, kdo kde žije. Já jsem moc rád, že sem chodí i Slováci a že se dozvím jejich názory a zkušenosti. To je určitě obrovský přínos.
26.08.2007 | 20:58:30 | Shell V-Power Reagovat
to Petřík
Zdravím, myslím, že máš pravdu, že některé poznámky jsou nemístné na adresu pisatele ze Slovenska. Osobně si myslím, že je naopak dobře, pokud do tohoto fóra přispívají lidé ze sousední země, zejména proto, že mezi námi není tak velká jazyková bariéra. Navíc obě země jsou členové EU, takže určitá soudržnost by zde být měla. Pravdou je, že každý má právo na svůj názor a neměl by za něj být urážen, naopak tvrzení, že zrovna Oktávka je nejhorší auto na světě, ve kterém se nedá jezdit je trochu neobjektivní.
26.08.2007 | 18:48:29 | Bob Reagovat
to Bob
Máš pravdu, že vzájomné urážky sú nezmyselné, lenže národnostné konflikty sem nevnášajú Slováci a je to myslím zrejmé aj pri iných komentároch. Môj slovník len kopíruje komentáre, na ktoré som reagoval. Výraz ako kokot, som nepoužil prvý ja, tak by bolo myslím aj z tvojej strany vhodné, túto pripomienku adresovať tomu, komu skutočne patrí. Ja sa len jednoducho nenechám urážať od niekoho, kto na to nemá. Ako som napísal anonymovi, pokiaľ niekoho iritujú recenzie od nejakého Slováka, alebo ho priam urážajú, má možnosť ich jednoducho preskočiť a nečítať. Miesto toho však bude urážať celý národ. Lenže toho nebudete kritizovať a odsudzovať, pretože je jednoducho od vás. takisto mu nebudete pripomínať, že tieto stránky sú o autách, veď načo aj. Je zaujímavé, že mne to bolo pripomenuté promptne. Celé je to však o tom, že niekto nie je spokojný so Škodovkou. Hneď je z toho problém a osočovanie. Nikto neberie do úvahy fakt, že ten človek môže byť vážne nespokojným, auto mu nemusí vyhovovať, alebo mal len smolu na vadný kus. Pokiaľ k tomu napíše komentár Čech, v ktorom dá pisateľovi za pravdu, všetko je v poriadku a jeho príspevok, akoby zázrakom nikto nevidel. Ak o komentár ďalej napíše to isté Slovák, hneď sa nájde aktívny idiot, ktorý sa nezmôže napísať nič iné, ako blbové slovenský. Toto je na tom fakt zaujímavé. Ja mám z toho celého dojem, že vy tam neviete niečo prekúsnuť a preto hľadáte zámienky, aby ste nás mohli urážať. Len za toho boha neviem, čo to je.
25.08.2007 | 23:58:40 | Petrík Reagovat
no name
Nevím, proč Petřík uráží rodiče pisatelů, jeho slovník o něm nechtěně dost vypovídá, ale i o některých jiných. Co se týče Slovenské národa, vůbec mi nevadí, vzájemné urážení je nesmyslné a zavádějící. Kdo tvrdí, že je Oktávka šmejd, ať si koupí něco jiného, je to jeho volba. Já jsem si koupil O2 novou za 602 000,-Kč a jsem s ní spokojený, kdo má na dražší auto, ať si koupí třeba MB třída E, nebo BMW 5. Kdo tvrdí, že se v Oktávce nedá jezdit, musí mít na dražší, protože nejde kritizovat něco, na co nemám. Jestli si někdo koupí ojeté auto a neví, jestli není stočený tch, svařené ze dvou vraků, bourané, zanedbaná údržba prostě nemůže něco kritizovat.
25.08.2007 | 23:22:38 | Bob Reagovat
to Kápo
Tak aby ti bolo jasné ty sopliak.1. Kokot si nechaj doma pre fotříka, pretože na to, aby si tak nazýval mňa, nemáš ani roky, ani kilá.2. Petrík sa nepíše s ypsilonom. 3.České autá neexistujú odkedy to kúpil VW, takže vašu tradíciu si môžete strčiť do prdele.4.To, že sa tu rozoberajú autá a nie niekoho komplexy vysvetli tým svojím debilným krajanom, ktorý túto debatu zvrhli niekde úplne inde, pretože ja som s tým nezačal.5.Hokej sem nemontuj, lebo na posledných MS ste dopadli horšie ako my.6. To, že máš Octáviu ma vôbec neprekvapuje a už vôbec nie, že ju derieš 9 rokov. Na nové auto si v JZD tak skoro nezarobíš, tak si ber príklad od tých Slovákov, čo si tam u vás zarábajú na autá ako tvrdíš.
25.08.2007 | 22:15:01 | Petrík Reagovat
To Petrýk
Petrýku ty jsi ubožák. Mě jenom zaráží, jakou kopu primitivních zakomlpexovaných žvástů dokážeš do těch pár řádků nacpat. Tady se diskutuje o autech, tak si pořádně natáhni tepláky a zastrč kapesník a doběhni se maminky zeptat, co to auto je.
Mám mezi Slovákama hodně kamarádů, dost jich tady v Čechách také pracuje (vydělávají si tady na auta), ale žádní není takový kokot jako ty. Taky od nich vím, že by moc rádi měli něco ryze slovenského, třeba nějaký průmysl (i auta) nebo sport, v čem by byli dobří - a řekli to jsme my, to je naše. Víš jako třeba česká auta, české pivo, český hokej, česká klasická hudba. Vy máte pořád pocit, že Vám to někdo nepřeje, že vám někdo ubližuje, že za to někdo může. Teď si transformuj na sebe. Nemůžeš se divit že jste si žádnou tradici nevybudovali, pokud ty se považuješ za běžného Slováka.
Jenom pro doplnění: Mám taky Octávii, od roku 1998 a jsem s ní velmi spokojený. Jezdím s ní rád a to kdo ji vyrobil neřeším.
25.08.2007 | 22:01:58 | Kápo Reagovat
Takmer som zabudol na 1.9Tdi zo 6.3.07.
Pozri si ešte raz príspevky a netrep že akorát blbové slovenský. Blb si sám. Narážky na to, aké autá sa kupujú u nás, kde si ešte použil výraz jenom, si nechaj pre eskimáka. Naposledy som bol u vás minulú sobotu a vážne všade samé Bentley, Jaguar, Lincoln a Maybach. Pozri sa trochu okolo seba ty chudák, čo ani nevieš ako sa ten tvoj diesel označuje (Tdi ha ha ha, no to máš na aute kde?) a potom až si konečne všimneš, čo za múzejné exponáty u vás jazdia, tak strč hlavu do kýbla plného sračiek, lebo tam skutočne tá Tvoja patrí.
25.08.2007 | 20:43:34 | Petrík Reagovat
to Anonym 10.3.07
Neviem, čo máš chlape za problém, ale aspoň sa podpíš a nekydaj spod maminej sukne. To že Ťa otrávi, ak si prečítaš zaujímavú diskusiu a najednou - slovák je Tvoj problém. Na nemecké stránky kľudne napíš, len problém bude v tom, že vaša reč má s nemčinou spoločné hovno, ale na slovensku nepotrebuješ tlmočníka. No možno si excelentne debilný a tlmočník by sa Ti zišiel. Ak si nevieš preložiť tento príspevok, kľudne Ti ho napíšem v Tvém rodném jazyce blbečku. Ak sa zorientuješ, tak si všimneš, že si písal komentár k recenzii, ktorú písal slovák. Ak Ti to tak nesmierne vadí, mohol si ju preskočiť. Mimochodom na tieto stránky nechodím cez .cz, ale autorecenzie.sk. Obávam sa, že celý problém je v tom, že tá recenzia bola kritická. Ak by Octaviu vychválil, aké je to najlepšie auto na svete, tak by Ti zrazu nevadilo, že to je písané po slovensky, ale v záchvate spokojnosti by si bol schopný autorovi vylízať riť. Takže ak máš národnostný problém, choď skočiť z útesu Ty žebrák a prestaň tu rozoštvávať, alebo ak píšeš komentár k slovenskej recenzii, tak sa nauč písať po slovensky čecháčku.
Pre Antislovakia platí v podstate to isté, len s malou zmenou. Ten pseudonym máš odvtedy, čo Ti nejaký Slovák pretiahol ženu?
25.08.2007 | 20:09:21 | Petrík Reagovat
kdyz sou skodovky takovej sit,tak proc si mel uz tri komunisto,to je jako 260000km a pak zjistim ze horsi auto sem si koupit nemoh co,kolega z sk nevi co pise,
25.08.2007 | 18:09:50 | hoblina Reagovat
Tak toto opravdu žeru.S autem nespokojený a a ještě s tím nalítá tolik kilometrů.Kdo ví jestli si panáček nevymýšli.
25.08.2007 | 16:31:20 | Reagovat
škodovka
Není auto a to jakejkoliv typ. Měl jsem tři a již nikdy do takového šrotu nejdu. pisatel má naprostou pravdu
25.08.2007 | 14:12:30 | chcíplý komunista Reagovat
octavia
mam jiz druhou octavii,prvni byla 1.8.20V,92kw,motor kterej kazdy hani,ja byl spokojenej,auti bez zavad,spotreba do 6.9l normalni jizda ale kdyz se na to slaplo tak za 10l,ale to si veme kazdy auto kdyz se mu dava za usi,ted mam 1.9tdi,66kw a ta jezdi do 4.6l a to uz ma 180000km,na par veci jako vaha vzduchu,zhavici svicky,a to co se musi autu-kazdymu- dat,tak ja sem maximalne spokojen,tak hosi nepomlouvat,
23.08.2007 | 19:27:54 | hoblina Reagovat
Octavia
Moje osobní zkušenost s Octavií není špatná, ale není ani nejlepší.
Používal jsem cca 2 roku Octavku 1.9 tdi 81kw. Super na cesty do německa , holandska atd. Nejvíce mě ale zarážely ty ceny ve značkovém servisu. Pro soukromé účely jsem měl Korejský a japonský vozy. Byl to ponejprv starej Galant 2.0. S octávkou se co se týče jízních vlastností příliš rovnat nemohl. Zato Hyundai Sonáta na tom byl o poznání jinde.
Myslím si, že všichni "ultraškodovkáři" by měli vyzkoušet i jiná auta ( Toyota, Honda,Subaru, Volvo, BMW - těma jsem měl možnost jezdit) a pak je porovnávat.
BMW má naprosto famózní podvozek a motory - pravda cena servisu je jinde. Honda - to samý v bleděmodrým. A Subaru? Pokud někdo měl možnost jezdit tímto vozidlem ( Legacy Outback ) tak mi dá za pravdu, že je to úplně někde jinde. No a Toyota - není vzhledově nic moc, neurazí ale ani příliš nenadchne. Ale spolehlivost? Ta mluví sama za sebe. Mějte se hezky a nehaňte názor druhého. Každý má právo na svůj. Děkuji
27.06.2007 | 13:12:23 | stukas Reagovat
RE: Mno
Hele kup si radši tříkolku a pak nám tady klidně vykládej jak je spolehlivá a kvalitní ......
27.05.2007 | 00:44:33 | gaza Reagovat
Mno
mno nevim, jsem Cech, ale zadnou Skodu bych si v zivote nekoupil... jsou to predrazeny auta a za kazdou vybavu navic si hrube priplacite... a octavia 2 se svou cenou konkuruje napriklad peugeotu 407 nebo c5 a kvalitou a vybavou se jim nemuze rovnat... takze se trosku uklidnete vy zaslepeni skodovkari... jo a antislovakia, strucne receno - jsi debil
30.04.2007 | 09:23:25 | Sham Reagovat
Blázen
Opravdu jsi blázen!Proč jsi nekoupil Japonca když je o tolik lepší a levnější.Škoda je jen podle názvu .Podvozek je golf motory až na výjimky volkswagen.Proč jsi nekoupil,1,6i8v 75kw.Jede dobře a spotřeba je taky dobrá.Určitě nemáš servisku jinak na prohlídkách závady tvojého typu odstraňují před dveřma servisu.Slováci jste fakt divní kupte si korejců a nás nechte na pokoji!
30.04.2007 | 09:04:10 | Martin Reagovat
znovu sedacky
nekolikrat jsem letos absolvoval jednodenni lyzovacku v Rakousku, rano 500 kilo tam, 7 hodin lyze a vecer 500 kilo zpatky. a rozhodne jsem nemel problem se sedackama. jestli wono to nahodou neni wo tom, ze je nekdo paradne zfamfrnelej...
13.03.2007 | 11:36:07 | Reagovat
Antislovakia
:-)))))))))))
10.03.2007 | 12:34:14 | robo Reagovat
K těm sedačkám: ujeli jsme s přítelkyní 2000 Km za necelé tři dny a ani jeden z nás si nestěžoval na dolesti zad... možná se hodí používat nastavení bederní opěrky... upozorňuji, že Š120 jsem neměl. A ještě chci vyjádřit souhlas s "antislovakia": buď by se měli slováčiska naučit česky, pak není problém aby přispívali do českých diskuzí anebo ať si udělají vlastní servery a tam chodí! Tento trend se dá pozorovat i u jiných diskuzí a myslím, že nejsem sám koho otráví, když si pročítá zajímavou diskuzi a najednou - slovák... Je to jako kdybych na německý server psal česky a čekal, že ze mě budou celý unešení... Jinak Octavia není špatný auto, jsou rozhodně lepší, ale zejména v silném tdi jsou náklady téměř na nule...
10.03.2007 | 09:14:50 | Reagovat
Ty narodnostní podněcovači.Já si myslím,že tva OKTAVA nažere olej proto,že s ní vyjedeš akorát na velikonoce a moturek je tichoučký protože si přesedlal rovnou ze S120!!!
09.03.2007 | 15:06:00 | Reagovat
Jsi pako!
Slováku meleš nesmysly. Prej co jsem měnil? svíčky, kabely, žárovky spz... A jinak jsi zdravy?????? Co to jako píšeš? Nejsi nahodou na fetu??? Rozumíš mi česky? Tak se laskavě uklidni.Já mam Octavii 1 a ani olej to nežere, motor tichy a bude to asi tim, že jsem se o ni celou dobu staral a nedělal machra před kundama na cestě s protačenim kol ty gurmáne. Dovezte si tam rači auta z maďarska a nelezte na český server CHALANE.
08.03.2007 | 14:08:32 | Antislovakia Reagovat
1,9 Tdi
tak radsej si kupim cesky vyrobok hyundai....ako nemecku skodu :-)))))
06.03.2007 | 23:47:24 | robo Reagovat
tupci
Se ozvaly akorát blbové slovenský.Kupujete tam jenom stoletý plečky z Koreje nebo Japonce protože to má výbavu nebo klima a v plný palbě že?A co kvalita a výdrž?Octa 1.9-300 tis najeto za spotřební díly-dest.,rozvody,tlumiče,1.váha,filtry....!bez koroze!
hovnové.
06.03.2007 | 19:38:09 | 1.9 Tdi Reagovat
ja osobne oktavku nemam, ale napada me jedna otazka...: proc je Octavia nejprodavanejsim modelem automobilky? (bereme-li i zahranici...) rad bych jen zduraznil, ze Octavia 2 je naprosto jine kafe....
06.03.2007 | 12:57:34 | diego Reagovat
Ono je veliký rozdíl mít služební oktávky když veškeré náklady na servis platí firma!
06.03.2007 | 07:09:30 | Reagovat
Skoda Octavia je dobry auto.Otec mel 3 oktavky sluzebni 1 kratka,2 combi a ted ma 4 octavii combi ve vybave ambiente a je sni spokojeny.S tema predchozima najel pres 120 000km bez problemu.No... az na utrzenej kryt motoru:-(
05.03.2007 | 19:44:29 | Kuba Reagovat
Súhlas Octavia predražené nic moc auto..Vhodné pre škodovkárov aby sa mali v čom šprtať
05.03.2007 | 18:47:49 | Reagovat
Já své koupi vůbec nelituji, ale jsem si vědom, že existují i lepší, levnější vozy. každému vyhovuje něco jiného. Na octavii jsem přešel z mondea první generace - samozřejmě, že mondeo poskytovalo lepší komfort, jízdní vlastnosti měl perfektní, ale už měl moooc najeto, tak šel do světa. Ono moc aut ve výběru do ccc250kkč před rokem neb. ( kvalitní nafta, spotřeba kolem 5l na 100km, levný servis, a opravy zvládne každej franta z garáže ). Měl jsem vypůjčenou octavii II a nesouhlasím s Vámi, je to oproti octavii I skok o třídu výš ( podvozek, komfort, prostor ), ale co mě vadí je ta hlučnost, která se vůbec nezměnila - možná ještě vzrostla, hlavně u 2.0 TDI a pak ta cena - v konfigurátoru se hravě dostanete přes 800 tis a to už si myslím je moc za vůz nižší střední třídy.
05.03.2007 | 17:08:53 | honzza Reagovat
farfan = suhlas!!!
Za tie peniaze mate japonca alebo korejca, ktori prekvapili neskutocnou kvalitou. Korejci boli v zaciatkoch vsetci na smiech, no dnes si na nich jazdia a vobec sa to nekazi. Skodovaci im mozu tisko zavidiet. Navyse japonci a korejci su za rovnake peniaze omnoho lepsie vybaveni. Vo Fabii za 420 000 Sk nemate ani len klimu :-))))) Nuz co dodat?
05.03.2007 | 17:03:02 | Peter Reagovat
Musím se přidat ke kritice těch sedaček. Jezdím služební oktávkou (jenom jako spolujezdec) a stačí cesta z Opava do Olomouce (je to cca 100 km) a záda z ní bolí neskutečně. I v moji staré Škodovce se sedělo líp. Jinak souhlas, že za ty prachy co dáte za oktávku a škodovku vůbec máte nádherně vybaveného japonce nebo korejce s mnohem svižnějším motorem. Lidem, kteří tvrdí, že jedině "české" auto a v žádném případě nic z asie je lepší jenom přitakat a myslet si své, protože ti nejsou schopni objektivního uvažování.
05.03.2007 | 16:02:29 | farfan Reagovat
Apsolutní souhlas!Předražený krám který muže koupit jen zabedněný škodovkář co si myslí že je to české tak je to i levné.Jenže opak je pravdou.Auta se kazí jako každé jiné ne-li víc ale ty ceny už nejsou české ale koncernové!!!A co se týče benzínových motoru tak ty jsou žravé a shnilé zárověn.Jo a ty sedačky ve starších oktávkách že jsou pohodlné a měke,tak to muže tvrdit jen idiot.Jsou tvrdé jak lavičky v parku a cesta do Chorvatska rovná se zánět sedacího nervu.Ale češi kupujte je vždyt v bazarech jich je přece dost!Co na tom že jsou drahší ale je to přece VW kvalita hahaha.
05.03.2007 | 14:38:24 | Reagovat
inac
inac...s octavkou su spokojni len ti, ktori presadli do nej z felicie, lady, wartburgu a pod. Nemozu si dovolit ine auto a tak su spokojni. Aj ked maju nejake opravy, tak ich radsej zataja a povedia, ze sa nic nekazi :-)))A diely???? Minimalne 12 automobiliek uz ma lacnejsie diely ako skoda. A ceny octavie II :-O tak to neviem kto si v dnesnej dobe kupi Octaviu II ?!? Za milion si viem predstavit mnoho inych aut. Navyse som sa nedavno zviezol v Octavii II TDi ....hroza!!!!! Hlucne, tvrde, nepohodlne!!!
05.03.2007 | 13:36:06 | robo Reagovat
tak
Sedadla som vyskusal v predajni, sedelo sa v pohode. No uz pri prvej dlhsej ceste (400km) ma bolel chrbat (záda) a oproti Citroenu s ktorym som spravil 1700 km a necitil som unavu :-)
A preco som ju kupil? Pretoze som prepadol osialu, ktory panoval na SVK a CZ ...vsetci kupovali Octavie, vyzorom je to kus auta, malo to priaznivu cenu. Vtedy boli parkoviska sama Skoda, dnes uz je Skoda len kazde tretie auto ;-)
05.03.2007 | 13:25:47 | robo Reagovat
Výběr ???
Proč jste si tedy toto auto vybral, když se Vám na něm nic nelíbí a nic nevyhovuje. Když si přeci kupuji nové auto, tak ho nejdříve dostatečně otestuji, aby pak se nestalo co Vám ( motor, komfort, prostor atd. ). A ty neustálé problémy to Vás tedy fakt lituji. Já mám ročník 01 najeto 160tkm - nikde nic nevrže, nebouchá prostě nic, mění se na tom jen spotřebák.
05.03.2007 | 12:34:01 | honzza Reagovat
tak to je ficak!
Nehodlam se Octavky nejak zastavat, ale ciste ze zvedavosti
hnusny zvuk pri zavirani dveri...mozna by to chtelo jen promazat
sedacky si clovek snad vyzkousi uz pri koupi, ne za 6 let provozu
stejne tak musi kazdemu dojit ze motor 1,6 je na octu slaby...
vibrace karoserie nevznika jen tak, vetsinou znamena ze je neco v neporadku (selsky rozum)
ta veta na konec, ze pri prodeji byl z auta polorozpadly vrak nuti cloveka k zamysleni nad tim, jak se o nej majitel asi staral...
to hodnoceni je naprosty vysmech a nesmysl
a uz vubec nechapu, jak jsi tedy mohl vydrzet s takovou HRUZOU 6 let a najet 260tis. km! To muselo byt ale strasne utrpeni!
05.03.2007 | 11:39:15 | diego Reagovat