Rok výroby:2005Typ motoru:1900/TDIStav km při koupi:0 kmStav km nyní:16 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?3 rokyPrůměrná spotřeba:6,5 l/100 kmVloženo:11. 2. 2006
Zatím zcela bez problémů. Jízdní vlastnosti super, hlavně zadní víceprvková náprava, auto sedí a neodskakuje.
Podle mého by měl být trochu lépe odhlučněný motor, TDI-PD už je asi za zenitem. Dřív jsem měl Fabii Combi 1,9 TDI, to byl skutečný drak s průměrnou spotřebou okolo 5,0 l/100km. Motor 77kW je určený spíš pro klidnou jízdu, s Fábkou se to nedalo vůbec srovnat. Proto jsem nechal auto "načipovat" - reklamu firmě dělat nebudu. Teď je to o něčem jiném, zlepšení akcelerace při předjíždění, lepší průběh kroutícího momentu - můžu pouze doporučit. Průměrná spotřeba kolem 6,5 l/100km, počítač ukazuje menší. Hodně záleží na stylu jízdy a poměru dálnice k celkovému počtu km.
Podle mého je Octavia II nejlepší auto ve své třídě (nižší střední!).
Jenom se vyjádřím k tomu předjíždění ,a závodům co tady čtu.Tak pravda že může to být 1.9TDI .Ale se 406 2.0 16v 99kw, jim ujedu jak nic stačí lusknout prstem.To můžu říct že se mě líbí když někdo valí se služební Fabii nebo Octavii ,tím chci říct samá reklama na autě .A začnou jako by závodit ,pak na to šlápnu a zmizím .Tak mě to přijde trochu k smíchu.To je takoví chování že by snad chtěly vytlačit člověka ze silnice a při tom na to ani nemá auto.Ono to je spíš taková postarší frajeřina TDI .A pak je k smíchu když na dálnici vytlačí stará rezavá Croma 2.0.Můžu říct že takoví lidi co se ženou jako o závod tak kde je max 100 Km a jede těch 100-110Km na vás blikají tak mě vysere k tomu že na to člověk musí šlápnout protože to ani jinak nejde.
simtě nějaka corola...to si dostal v happy mealu ne??? Nechápu jak tu šunku můžes porovnávat s octavkou... nejspis zavidis...protože na octavku nemas penize... :)
omyl pane, na oktávku mám, ale z vlastní zkušenosti vím, že můj benzín atmosferák s těmi chrochtavými traktory pohrává kdekoliv a kdykoliv:-)sorry:-)a nekouří se mi z výfuku jako Vám:-)
tak ono víte co,ještě vás nějaká corolla nepodala, protože tam třeba jezdí člověk, který nesportuje a dodržuje, ale potkat já vás na silnici,by jste koukal, jak umí jezdít i atmosferák se 110 kobyly, ale takový osud se jistě nesplní leda sakra náhoda..ale ať motor nadále slouží i před ten čip, který taky nedělá motoru moc dobře..buďte zdráv
Srovnávat naftovou Octáií s benzínovou Toyotou a tvrdit že je lepší ,to chce odvahu a nebo to nepsat po příchodu z hospody.To je jako srovnávat traktor z normálním autem.
Srovnávat naftovou Octáií s benzínovou Toyotou a tvrdit že je lepší ,to chce odvahu a nebo to nepsat po příchodu z hospody.To je jako srovnávat traktor z normálním autem.
Myslíš si že Oct.pobije i Golfa 6 ,Audi A 3,BMW 1.Obsahem kufru určitě.To je ovšem asi tak všechno.S těmi doposud hlučnými,nekultivovanými a turbokopanci trpicími motory ,o tom v žádném případě neuvažuj.Sundej si boční klapky kolem očí a nebuď zatvrzelý.Každý den vlez do toho obrovského kufru a raduj se z nejlepšího auta ve třídě.O autě v každé třídě se dá dlouze polemizovat,ale říci že je opravdu to konkrétní auto nejlepší-to dělají patrioti.Jestli má někdo chip a jede mu to jako prase až oddělá spojku,nezlob se na mě, to je měřítko pro falešné pocity primitivů.Takto to bohužel hodnotí i spoustu testovacích redaktorů.Viz.test Fábie-Svift.Japonec byl skoro ve všem lepší a nakonec lepší má být Fábia,nepochopitelné.Tak nějak to bude i z Oc.V ničem nevyniká (kromě toho kufru) a tak zřejmě kvůli němu bude asi fakt nejlepší.(Za nějaký čas na celém světě).Ke cti Octávie ,určitě není škaredá.
V práci máme dvě okty II, s 1.6i a PD 74 kW, kterou nechal majitel firmy načipovat. Výkon se zvedl, dříve se musí řadit, motor ve vyšších otáčkách vadne rychleji než před čipem, dunivý zvuk zůstal, zkrátily se intervaly výměny rozvodů a oleje v motoru, začíná klepat dvouhmoťák spojky. Takže suma sumárum-jediné štěstí, že šla Škodovka do nových naftových motorů, jinak pomalu, ale jistě přestávala být konkurence schopná a firmy zabývající se čipováním by na chybě koncernu vydělaly balík. A odhlučnit PD? Jedině tam nacpat peřinu, to by možná pomohlo. Kultivovanost tohoto motoru silně zaostává za TDi 81 kW, který nahradil. Zkuste se projet v HDi 100 kW a porovnejte ho s traktorem PD.
Celkem spokojenost,chip motoru posunul krouticí moment na 400 nm coz je vykoupeno novou spojkovou sadou včetně dvouhmoty.Hluk motoru se moc nepovedl :( ale podvozek a brzdy oproti predchozímu typu super.Auta jako CORROLA 1.6 rád potkávám na silnici a stále čekám až mi nějaká ukáže jak je vlastně moje nafta lína :)
No jo, u VW už také zjistili, že ty jejich motory traktorovitého typu už nemají ani nižší spotřebu, než CR. Tak nabídli také CR, zase předražené a až po korejcích :o)
Anonyme, pokud sis nedělal srandu, tak by bylo dobré si nejprve si něco nastudovat, než tady něco plácneš.
Naftové motory: PD (čerpadlo - tryska) - každý válec má svoje malé čerpadlo, které pod vysokým tlakem stříká přes trysku naftu do válce.
CR (common rail) - jedno společné čerpadlo, které natlakuje naftu do jedné společné baňky, nafta je rozvedena pod vysokým tlakem do jednotlivých válců a pouze otvíráním trysky stříkána do válce. Výhodou je, že je možné během pracovního cyklu válce použít více vstřiků (předvstřiky, povstřiky) a tím výrazně uklidnit chod motoru a zlepšit spalování. Trochu tím ale vzroste spotřeba.
abych jen odpověděl na Vaši otázku, tak nebyl to domluvený závod s kamarádem,ale náhoda, že jsem na ní narazil a pznal jsem to tím, že měla na zádi kufru 1.9 TDI,, takže automaticky to nebyl atmosferák SDI se 47 kw, ale tahle verze a vím, že je jen u staré fábky 74 kw, když neberu RS s dieselem taky..nu stejně diesely stojej za houby,i když je hodně snobáků,co by dali ruku do ohně za diesel:-)...jen,když si vzpomenu výraz řidiče mondea v TDCI v kombi,ten výraz zase:-)...porstě japonské benzňáky jsou nej prostě,jen si vemte zážehové motory od Hondy..to jsou auta...mno jo hodně zdaru...zbraní na všechny auta je Impreza STi:-)už aby byla u mě v garáži doma:-)
mám corrolu také 1.6 vvt-i z roku 2004, jj je fakt, že prostor vevnitř je lepší, páč u ockátvky zase vede kufr, to je jasná věc, aleprostě ten tah toho motoru u mě vždy vede a vedl před diesely od VW...jj bylo to 525 tds...jestli je to PD nebo ne, je to traktor, který mi brní uši, když ho slyším na ulici nebo ve městě..ještě v něm sedí nějaký trouba, který má sluchátko v uchu a povídá či telefonuje:-)
Všichni jste mimo. PD = Polykání Dehtu, čili naftovej motor. CR = Celobenzínová raketa, čili benziňák. Alespoň mě to tak přijde logický, když se mýlím, opravte.
Chlape než něco plácneš, tak si něco nastuduj. PD= Pumpe-Düse(čerpadlo-tryska) NEMÁ!!! s commonrailem NIC!!! společného. Leda snad tu naftu co oba dva polykají.
To, že Okta je nej auto v nižší střední, je výkřik do tmy. Petrovo nadšení o japonském zázraku je taky výkřik do tmy. Ale shodou okolností jsem vlastníkem Corolly 1.6 VVT-i, r. 04 a můžu zodpovědně říct, že bych ji za Oktu ( se kterou jsem se najezdil dost) v žádném případě nevyměnil. Nejde ani tak o sílu motoru ( čiplé oktávce nemůže ujet - petře, to je fakt...)ale spíše o jakousi kultivovanost a preciznost od zvuku motoru až po příjemné ovládání "páček pod volantem". Také pohodlí je trošku jinde...v oktávce najít pohodlnou polohu je nemyslitelné. Samozřejmě třeba spotřeba je u TDI super, ale vím že okta v 1.6 benzín je hooodně nenažraná, daleko víc než corolla a navíc je o poznání línější. O předraženosti škodovek a obzvláště turbochrochtů v ČR není třeba diskutovat. Tady jsem dal pár věcných argumentů proč Okta v žádném případě není nej auto střední nižší. Autorovi recenze doporučuju svést se v autech jiných značek a ne slepě hledět na škodovku. Konkurence je mnohem, mnohem dál.
vysvětli mě prosím kde se berou u PD commonrail vstřikovače?? :-D Jasně chápu že tvá hyper-super modla 1.6 by předjela i Lamborgini...a to by jí stačilo jet pouze na dva válce, protože na čtyři by i raketoplán bledl závistí :-DDDD
Fíha a akú že to máš presne Corollu 1.6 (rok výroby) ktorá doženie BMW 525 diesel (ak myslíš TDS tak verím :-P) ? Inak by ma dosť zaujímalo, ako si vedel, že Fabia ktorú predbiehaš má 74 kw. To ste si dali s nejakým kamarátom " preteky " a on Ti povedal že jeho Fabia má 74 kw alebo ako ?? Lebo pokiaľ viem, tak na aute ten výkon napísaný nie je.................................. A pre autora : Je zaujímavé, že v roku 2006 ste Vaše ročné auto používali už 3 roky :-P. Asi ďalší Chuck Norris :-P.
Pane bože, jděte s oktávkama už doprdele fakt, je to trapný už, jak každý si koupí toho traktora s úmyslem mít fajn spotřebu...ono se to stejně podepíše na servisu commonrailu a vstřikovačů, takže není o co stát...co se týče té jízdy, jak tady auto píše, tak fábka a octávka má mizerný diesely, co se týče akcelerace, mám corrolu 1.6 benzín atmosferák a tyhle auta s těmito traktorovými motory, co se jim kouří od výfuků a jejích řidiči se snaží dokázat, jak jim to jede, tka si je dávám vždy na rovince i v kopci a pak vždy ten výraz jejich, že je někdo předjede:-)bože...raději si hlídejte tu vaši spotřebu, ale do akcelerace se raději nepouštějte:-), to už je lepší s motorem 2.0 FSI, to je soupeř, který mi byl konkurentem na silnici a zrovna dnes jsem si podal fábku v modernizaci v dieselu tuším v 74 kw,snažil se mě uject, jenže zase kouřil a nejelo mu to..no nic no,ono diesely nestojej za nic(nedávno jsem dohnal na silnici v soupeření v akceleraci BMW 525 s dieselovým šestiválcem)a to, že octávka je nejlepší autem nižší střední třídy, s tím nesouhlasím, rád bych srovnal třeba moji výbavu s vaší:)a když omyju moje auto, tak s metalízou furt po letech jako nová z autosalonu, tohle o octávce se říci nedá:-)sorry...ale jinak přeji hodně zdaru a žádné problémy s autem.
Když tady něco plácneš, tak musíš také uvést důvod proč ne, pokud vůbec nějaký vymyslíš. Takto je to pouze výkřik hošíčka, který tahá kačera po dvoře a huláká na maminku. Nezapomeň si předtím utřít nos.
Nejlepší není ani náhodou - je to slušný průměr. Ale je v česku suverénně NEJDRAŽŠÍ a to se počítá. V západní evropě je opravdu populární ale tam je téměř nejlevnější ve třídě.
Co sa tyka porovnania dieslov TDi a PD, tak prave TDi je uz za zenitom. Je pravda, ze napr 1,9TDi boli kultivovanejsie,ale mali mensi tocivy momemt a nakoniec aj vykon. So starym 1,9TDi/81kW je teraz vykonovo porovnatelny ale s vyssim kr. momentom 1,9PD/77kW. VW v buducnosti pravdepodobne prejde na fiatacky common rail s kultivovanejsim chodom, ale o 1l vyssou spotrebou. A porovnanie s Fabiou tu nieje na mieste, lebo keby sa pouzila 1,4 s takeho prditka do novej oktavky, tak sa ani nerozbehne.
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Octavia
Stačí mít 2.0 nebo slušný 1.8 a TDI se může jít zahrabat.TDI je už ohraná stará frajeřina jak jsem říkal..
10.08.2011 | 13:33:19 | luke20 | 78.45.72.* Reagovat
Jenom se vyjádřím k tomu předjíždění ,a závodům co tady čtu.Tak pravda že může to být 1.9TDI .Ale se 406 2.0 16v 99kw, jim ujedu jak nic stačí lusknout prstem.To můžu říct že se mě líbí když někdo valí se služební Fabii nebo Octavii ,tím chci říct samá reklama na autě .A začnou jako by závodit ,pak na to šlápnu a zmizím .Tak mě to přijde trochu k smíchu.To je takoví chování že by snad chtěly vytlačit člověka ze silnice a při tom na to ani nemá auto.Ono to je spíš taková postarší frajeřina TDI .A pak je k smíchu když na dálnici vytlačí stará rezavá Croma 2.0.Můžu říct že takoví lidi co se ženou jako o závod tak kde je max 100 Km a jede těch 100-110Km na vás blikají tak mě vysere k tomu že na to člověk musí šlápnout protože to ani jinak nejde.
18.05.2011 | 10:00:06 | luke20 Reagovat
Anonym
Tak mě přijde že prdel si děláš ty.
18.05.2011 | 09:28:15 | luke20 Reagovat
pro debila s corolou
simtě nějaka corola...to si dostal v happy mealu ne???
Nechápu jak tu šunku můžes porovnávat s octavkou...
nejspis zavidis...protože na octavku nemas penize... :)
18.05.2011 | 09:21:59 | Reagovat
RE:pro debila s corolou
omyl pane, na oktávku mám, ale z vlastní zkušenosti vím, že můj benzín atmosferák s těmi chrochtavými traktory pohrává kdekoliv a kdykoliv:-)sorry:-)a nekouří se mi z výfuku jako Vám:-)
10.08.2011 | 08:58:56 | autař | 160.217.156.* Reagovat
por autora
tak ono víte co,ještě vás nějaká corolla nepodala, protože tam třeba jezdí člověk, který nesportuje a dodržuje, ale potkat já vás na silnici,by jste koukal, jak umí jezdít i atmosferák se 110 kobyly, ale takový osud se jistě nesplní leda sakra náhoda..ale ať motor nadále slouží i před ten čip, který taky nedělá motoru moc dobře..buďte zdráv
03.03.2011 | 21:46:31 | petr Reagovat
neblbněte
Srovnávat naftovou Octáií s benzínovou Toyotou a tvrdit že je lepší ,to chce odvahu a nebo to nepsat po příchodu z hospody.To je jako srovnávat traktor z normálním autem.
13.02.2011 | 17:59:40 | SK Reagovat
neblbněte
Srovnávat naftovou Octáií s benzínovou Toyotou a tvrdit že je lepší ,to chce odvahu a nebo to nepsat po příchodu z hospody.To je jako srovnávat traktor z normálním autem.
13.02.2011 | 17:59:36 | SK Reagovat
Myslíš si že Oct.pobije i Golfa 6 ,Audi A 3,BMW 1.Obsahem kufru určitě.To je ovšem asi tak všechno.S těmi doposud hlučnými,nekultivovanými a turbokopanci trpicími motory ,o tom v žádném případě neuvažuj.Sundej si boční klapky kolem očí a nebuď zatvrzelý.Každý den vlez do toho obrovského kufru a raduj se z nejlepšího auta ve třídě.O autě v každé třídě se dá dlouze polemizovat,ale říci že je opravdu to konkrétní auto nejlepší-to dělají patrioti.Jestli má někdo chip a jede mu to jako prase až oddělá spojku,nezlob se na mě, to je měřítko pro falešné pocity primitivů.Takto to bohužel hodnotí i spoustu testovacích redaktorů.Viz.test Fábie-Svift.Japonec byl skoro ve všem lepší a nakonec lepší má být Fábia,nepochopitelné.Tak nějak to bude i z Oc.V ničem nevyniká (kromě toho kufru) a tak zřejmě kvůli němu bude asi fakt nejlepší.(Za nějaký čas na celém světě).Ke cti Octávie ,určitě není škaredá.
13.02.2011 | 17:47:51 | Reagovat
V práci máme dvě okty II, s 1.6i a PD 74 kW, kterou nechal majitel firmy načipovat. Výkon se zvedl, dříve se musí řadit, motor ve vyšších otáčkách vadne rychleji než před čipem, dunivý zvuk zůstal, zkrátily se intervaly výměny rozvodů a oleje v motoru, začíná klepat dvouhmoťák spojky. Takže suma sumárum-jediné štěstí, že šla Škodovka do nových naftových motorů, jinak pomalu, ale jistě přestávala být konkurence schopná a firmy zabývající se čipováním by na chybě koncernu vydělaly balík. A odhlučnit PD? Jedině tam nacpat peřinu, to by možná pomohlo. Kultivovanost tohoto motoru silně zaostává za TDi 81 kW, který nahradil. Zkuste se projet v HDi 100 kW a porovnejte ho s traktorem PD.
13.02.2011 | 17:31:19 | Jaroušek Reagovat
octa 1.9 tdi pd
Celkem spokojenost,chip motoru posunul krouticí moment na 400 nm coz je vykoupeno novou spojkovou sadou včetně dvouhmoty.Hluk motoru se moc nepovedl :( ale podvozek a brzdy oproti predchozímu typu super.Auta jako CORROLA 1.6 rád potkávám na silnici a stále čekám až mi nějaká ukáže jak je vlastně moje nafta lína :)
13.02.2011 | 16:02:00 | ahres Reagovat
No jo, u VW už také zjistili, že ty jejich motory traktorovitého typu už nemají ani nižší spotřebu, než CR. Tak nabídli také CR, zase předražené a až po korejcích :o)
28.10.2010 | 10:09:10 | Itall Reagovat
Rozdíl mezi motory PD a CR
Anonyme, pokud sis nedělal srandu, tak by bylo dobré si nejprve si něco nastudovat, než tady něco plácneš.
Naftové motory:
PD (čerpadlo - tryska)
- každý válec má svoje malé čerpadlo, které pod vysokým tlakem stříká přes trysku naftu do válce.
CR (common rail)
- jedno společné čerpadlo, které natlakuje naftu do jedné společné baňky, nafta je rozvedena pod vysokým tlakem do jednotlivých válců a pouze otvíráním trysky stříkána do válce. Výhodou je, že je možné během pracovního cyklu válce použít více vstřiků (předvstřiky, povstřiky) a tím výrazně uklidnit chod motoru a zlepšit spalování. Trochu tím ale vzroste spotřeba.
27.10.2010 | 23:37:59 | Harald Reagovat
pro matůše
abych jen odpověděl na Vaši otázku, tak nebyl to domluvený závod s kamarádem,ale náhoda, že jsem na ní narazil a pznal jsem to tím, že měla na zádi kufru 1.9 TDI,, takže automaticky to nebyl atmosferák SDI se 47 kw, ale tahle verze a vím, že je jen u staré fábky 74 kw, když neberu RS s dieselem taky..nu stejně diesely stojej za houby,i když je hodně snobáků,co by dali ruku do ohně za diesel:-)...jen,když si vzpomenu výraz řidiče mondea v TDCI v kombi,ten výraz zase:-)...porstě japonské benzňáky jsou nej prostě,jen si vemte zážehové motory od Hondy..to jsou auta...mno jo hodně zdaru...zbraní na všechny auta je Impreza STi:-)už aby byla u mě v garáži doma:-)
28.07.2010 | 22:28:17 | Petr Reagovat
mám corrolu také 1.6 vvt-i z roku 2004, jj je fakt, že prostor vevnitř je lepší, páč u ockátvky zase vede kufr, to je jasná věc, aleprostě ten tah toho motoru u mě vždy vede a vedl před diesely od VW...jj bylo to 525 tds...jestli je to PD nebo ne, je to traktor, který mi brní uši, když ho slyším na ulici nebo ve městě..ještě v něm sedí nějaký trouba, který má sluchátko v uchu a povídá či telefonuje:-)
06.07.2010 | 23:45:43 | Petr Reagovat
Všichni jste mimo. PD = Polykání Dehtu, čili naftovej motor. CR = Celobenzínová raketa, čili benziňák. Alespoň mě to tak přijde logický, když se mýlím, opravte.
06.07.2010 | 13:36:56 | Reagovat
Chlape než něco plácneš, tak si něco nastuduj. PD= Pumpe-Düse(čerpadlo-tryska) NEMÁ!!! s commonrailem NIC!!! společného. Leda snad tu naftu co oba dva polykají.
06.07.2010 | 13:03:00 | Reagovat
Souhlas
To, že Okta je nej auto v nižší střední, je výkřik do tmy. Petrovo nadšení o japonském zázraku je taky výkřik do tmy. Ale shodou okolností jsem vlastníkem Corolly 1.6 VVT-i, r. 04 a můžu zodpovědně říct, že bych ji za Oktu ( se kterou jsem se najezdil dost) v žádném případě nevyměnil. Nejde ani tak o sílu motoru ( čiplé oktávce nemůže ujet - petře, to je fakt...)ale spíše o jakousi kultivovanost a preciznost od zvuku motoru až po příjemné ovládání "páček pod volantem". Také pohodlí je trošku jinde...v oktávce najít pohodlnou polohu je nemyslitelné. Samozřejmě třeba spotřeba je u TDI super, ale vím že okta v 1.6 benzín je hooodně nenažraná, daleko víc než corolla a navíc je o poznání línější. O předraženosti škodovek a obzvláště turbochrochtů v ČR není třeba diskutovat.
Tady jsem dal pár věcných argumentů proč Okta v žádném případě není nej auto střední nižší. Autorovi recenze doporučuju svést se v autech jiných značek a ne slepě hledět na škodovku. Konkurence je mnohem, mnohem dál.
06.07.2010 | 12:53:04 | tom Reagovat
Jasněže PD má commonrail, dyť je to to samý, jen název je jiný.
06.07.2010 | 12:52:54 | Tlustej kokot Reagovat
Petře
vysvětli mě prosím kde se berou u PD commonrail vstřikovače?? :-D
Jasně chápu že tvá hyper-super modla 1.6 by předjela i Lamborgini...a to by jí stačilo jet pouze na dva válce, protože na čtyři by i raketoplán bledl závistí :-DDDD
06.07.2010 | 12:26:54 | Reagovat
Fábie 1,9 TDI 74kW jezdí podle mě hodně dobře,ale na opravy bych jí nechtěl.
06.07.2010 | 09:26:11 | Jirka KOPR Reagovat
For Petr
Fíha a akú že to máš presne Corollu 1.6 (rok výroby) ktorá doženie BMW 525 diesel (ak myslíš TDS tak verím :-P) ? Inak by ma dosť zaujímalo, ako si vedel, že Fabia ktorú predbiehaš má 74 kw. To ste si dali s nejakým kamarátom " preteky " a on Ti povedal že jeho Fabia má 74 kw alebo ako ?? Lebo pokiaľ viem, tak na aute ten výkon napísaný nie je..................................
A pre autora : Je zaujímavé, že v roku 2006 ste Vaše ročné auto používali už 3 roky :-P. Asi ďalší Chuck Norris :-P.
06.07.2010 | 07:58:36 | Matúš Reagovat
fuuuj
Pane bože, jděte s oktávkama už doprdele fakt, je to trapný už, jak každý si koupí toho traktora s úmyslem mít fajn spotřebu...ono se to stejně podepíše na servisu commonrailu a vstřikovačů, takže není o co stát...co se týče té jízdy, jak tady auto píše, tak fábka a octávka má mizerný diesely, co se týče akcelerace, mám corrolu 1.6 benzín atmosferák a tyhle auta s těmito traktorovými motory, co se jim kouří od výfuků a jejích řidiči se snaží dokázat, jak jim to jede, tka si je dávám vždy na rovince i v kopci a pak vždy ten výraz jejich, že je někdo předjede:-)bože...raději si hlídejte tu vaši spotřebu, ale do akcelerace se raději nepouštějte:-), to už je lepší s motorem 2.0 FSI, to je soupeř, který mi byl konkurentem na silnici a zrovna dnes jsem si podal fábku v modernizaci v dieselu tuším v 74 kw,snažil se mě uject, jenže zase kouřil a nejelo mu to..no nic no,ono diesely nestojej za nic(nedávno jsem dohnal na silnici v soupeření v akceleraci BMW 525 s dieselovým šestiválcem)a to, že octávka je nejlepší autem nižší střední třídy, s tím nesouhlasím, rád bych srovnal třeba moji výbavu s vaší:)a když omyju moje auto, tak s metalízou furt po letech jako nová z autosalonu, tohle o octávce se říci nedá:-)sorry...ale jinak přeji hodně zdaru a žádné problémy s autem.
05.07.2010 | 23:47:16 | Petr Reagovat
Fero
Když tady něco plácneš, tak musíš také uvést důvod proč ne, pokud vůbec nějaký vymyslíš. Takto je to pouze výkřik hošíčka, který tahá kačera po dvoře a huláká na maminku. Nezapomeň si předtím utřít nos.
07.08.2007 | 19:01:17 | Ralf S. Reagovat
Ne!!!
Koktavku nikdy!!!!
07.08.2007 | 18:43:11 | fero Reagovat
Nejlepší není ani náhodou - je to slušný průměr. Ale je v česku suverénně NEJDRAŽŠÍ a to se počítá. V západní evropě je opravdu populární ale tam je téměř nejlevnější ve třídě.
05.07.2007 | 14:10:21 | pavel Reagovat
TDi vs PD
Co sa tyka porovnania dieslov TDi a PD, tak prave TDi je uz za zenitom. Je pravda, ze napr 1,9TDi boli kultivovanejsie,ale mali mensi tocivy momemt a nakoniec aj vykon. So starym 1,9TDi/81kW je teraz vykonovo porovnatelny ale s vyssim kr. momentom 1,9PD/77kW. VW v buducnosti pravdepodobne prejde na fiatacky common rail s kultivovanejsim chodom, ale o 1l vyssou spotrebou. A porovnanie s Fabiou tu nieje na mieste, lebo keby sa pouzila 1,4 s takeho prditka do novej oktavky, tak sa ani nerozbehne.
18.05.2006 | 04:01:36 | Reagovat
jo ctavku mam jednu doma a musi mrict kvalita super od laku az po dily no nevim ale v Nemecku je moc oblibena. Krasa se v tom svest.
13.02.2006 | 12:46:31 | Reagovat
S tim přečipováním jste měl skutečně počkat,až zkončí záruka....Mám taky nový vůz a nechci si po.rat záruku,takže čip ano,ale až za 3 roky.
12.02.2006 | 15:07:33 | Michal Reagovat
dobré
No hned po Vasem Chip-tuningu jste prisel o zaruku na Vas vuz tak gratuluji
11.02.2006 | 20:03:30 | Reagovat
Skoda si mysli ze je Octavia II v strednej triede:-)...ale inak je to fajn auto ale musi mat cez 100 KW
11.02.2006 | 13:33:42 | olso Reagovat
To je zajímavý,někomu ten zadek odskakuje a někomu ne.A to,že je nejlepší ve své třídě?Jel si ve všech autech této třídy?
11.02.2006 | 12:16:12 | REST Reagovat