Rok výroby:2000Typ motoru:1896Stav km při koupi:153 976 kmStav km nyní:179 871 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?6 měsícůPrůměrná spotřeba:5,8 l/100 kmVloženo:19. 5. 2008
S autem jezdím od listopadu 2007, do dnešní doby jsem najezdil cca 25000 Km, auto je bezproblémové, provedl jsem pouze běžny servis - výměna náplní, diagnostika motoru, nový zadní výfuk, nové brzdové destičky a kotouče.
Vlastním Škoda Octavia Combi, SLX, TDi, výkon motoru 81 kW. V zimě bezproblému nastartuji.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto jsem zakoupil jako ojeté v SRN, cena velmi příznivá, vozidlo bylo nehavarované, garážované a s pravidelně vedenou servisní knížkou, velmi slušné výbavě - ABS, 4x airbag, digitální klimatizace, elektrické ovládání oken a zrcátek, palubní PC, atd.
Cena v přepočtu EUR na Kč vyšla včetně dovozních formalit na cca Kč 175.000,- Vozidlo jsem koupil na inzerát, od soukromého majitele. Moje předchozí vozidlo bylo Škoda Forman Silver line, ve své době velmi pěkné auto.
V době prodeje mělo najeto cca 286000 km, slabinou vozu je koroze, jinak platí za málo peněz, hodně muziky, ale s Octáviií se to samozřejmě nedá srovnat. Jinak každému zájemci o koupi tohoto vozu, tím mám na mysli Škoda Octavia, doporučuji pořídit toto vozidlo mimo území ČR. Nejlépe SRN.
Vozidla jsou tu v neskonale lepším stavu, pravidelně servisovaná a většinou garážovaná, servisní knížka je samozřejmostí. Platí, že čím dále jedete, tím lepší auto dostanete. Já byl ve vzdálenosti asi 25 km od Duisburgu.
Koukam Jerry, že ti stačí hodně málo! Je ti jedno kolik má auto nalítáno, hlavně že tam máš za dva litry rádio!!! Seš borec, až ti klene motor, tak budeš sedět v autě před barákem a poslouchat TUC TUC, vrčet si u toho Heeeen Heeeeeen a každou sobotu to umeješ!
Servisku ti vyrobí na "přání", čili to není měřítko. Normální nájezd 100km týdně, tj. 15km denně? To snad nemůžete myslet vážně považovat tohle za normální hodnotu. Osobně jezdím každý víkend na chalupu (450km tam i zpět), nějaké nákupy a courání po městě - nákup, do práce (200km týdně). Celkem tedy 650km, za rok tedy cca 35.000km za rok soukromně a minimálně to samé najezdím v práci. Pochopitelně jsou to nadprůměrné hodnoty, ale normální nájezd je tak 15 - 20.000km ročně, aby auto mělo smysl. Jinak je lepší jezdit taxíkem, než cpát cca 300L za auto a to nepočítám servis.
Jinak, nevim, kde berete ty astronomické nájezdy km jako 20, 30 tisíc za rok a pod...To jste všichni řidiči z povolání, nebo jedete 5x za rok do Chorvatska??Já jezdím tak normálně, když to spočítám, tak cca 100 km týdně, tj. cca 5500 km/rok, + dovolená k moři=2000 km, dohromady cca 7500 km za rok..Takže nevím nevím..
Já jsem koupil v r. 2004 R 19 II 1,9dT z Německa, byl to r.v. 1993 a měl najeto 88000+servisku(takže 8000/rok). Takže proč by nemoh mít diesel z D málo najeto..
Němec si nekoupí diesel, kdyby najel cca 18.000km na to je moc velkej krkoun. Ale jak jsem psal. Podstatný je celkový technický stav vozu. Číslovka je na prd. Auto se dá zničit i za 50.000km.
Nevím proč by 8 let starý TDi nemohlo mít najeto 153 000km. Ale je fakt, že v českých bazarech mají všechny 10 let starý TDi najeto 130 000Km :-))))) Já jsem kupoval O1 v benzínu s najetejma 76 000km, ale tachometr mě absolutně nezajímal i kdyby tam bylo 150 000km vzal bych ji stejně. Důležitý pro mě byl celkový stav auta a to jak interiéru, tak exteriéru. Když vidím ty totálně zničený interiéry aut prodávaných u nás, tak si v tom svém připadám jako že právě vyjelo z fabriky. Takže D= stejná cena s tuzemskem, ale podstatně lepší stav auta. Já měl auto obuté na nových letních gumách(žádné levné šmejdy-Bridgestone Turanza) i s disky, nová baterie, nové brzdové destičky, majitel tam ponechal i rádio s CD a dokonce i návod k němu!!!. A teď mi řekněte kolik bazarů u nás by to hodilo na obsolutně holé gumy, hodilo tam postarší baterii a po autorádiu by zůstali čučet z palubky tak maximálně dráty-všechny tyto "vymontované" věci by se pak zpeněžili zvlášť...
"jojo, cena 175 tisíc za octávku z roku 2000 mě přijde fakt moc, najeto 153, žádný zázrak, normál....Za tu cenu se dá sehnat v pohodě...." Říká člověk, který uvažuje o koupi Laguny první generace tak mezi 60-80 tis.Kč :-))))))))))))
Co se ceny za Octavii tohoto roku týče, je to opravdu hodně. O tom jaké "národnosti" je značka Škoda už bych se s tebou hádal. Na tvém místě bych si předně dával pomalu bacha, abych neměl své příijmení v příspěvku ve větším počtu, než je samotný text...
Lacina:jojo, cena 175 tisíc za octávku z roku 2000 mě přijde fakt moc, najeto 153, žádný zázrak, normál....Za tu cenu se dá sehnat v pohodě stejně stará A6 nebo BMW 320d, 530d, daleko levněji P406 HDi, Laguna dCi...atd. atd.atd...Lacina
"koupit ojetinu z němec svařenou ze dvou aut se stočeným tachem a falešnou serviskou "- no teda nechci se dohadovat, ale pokud to vezmu statisticky, tak toto mi připomíná spíš scénáře u aut koupených v české republice v nějakém bazaru.Ale je potřeba rozlišit mezi šmelinářem, kteý (bourané)auto z německa doveze sem-opraví ho, stočí tacho a prodá za nekřesťanský peníze a mezi tím, když člověk sedne a jede si ho do německa koupit sám. Tyto popsané případy se diametrálně liší-pozor na to!!!Pokud auto u nás, tak jedině od známého, nebo v rodině-jinak ne!
Pane, nebojte se že ve slavnem SRN jsou nejaci andělé, mile radi vam vystřelej zrovna tak auto s problemem jako u nas! Přece se nebude zbavovat auta bez problému! Ja třeba kupoval Mondeo u nas ve Fordu a normalně sem se mohl u nich kouknout do počítače jak a co se s vozem za těch 4,5. roky dělo! Co u vás v SRN, taky?! A za 175tis z roku 2000 Je docela pálka za Škůdku! Ja třeba dal 190tis za Mondeo TDCi Ghia 2003 1.maj. serviska ČR. Jinak ceny aut v SRN na
>> Jerry: "přesně tak u nás může koupit ojeté auto jen naprostý hlupák. "
Já razím zásadu, že radši koupit ojeté auto u nás od člověka, kterého znám a vím jak se o ně staral a že ho neměl nikdy bourané a radši si 20 tisíc připlatit než koupit ojetinu z němec svařenou ze dvou aut se stočeným tachem a falešnou serviskou a během chvíle dát 30 tisíc za opravy. Samozřejmě takového známého, který bude zrovna prodávat auto, co chci nenajdu každý týden. Záměrně jsem to trochu přehnal, netvrdím, že každé auto ze zahr. má tyto vlastnosti... Nerad bych dopadl jak člověk co koupil auto ze zahraničí a pak mu ho tu neopravili, protože to nebyl model určený pro český trh.
Samozřejmě jsem měl na mysli Formana, ten měl najeto skoro 300 tisíc km. Octavia Combi měla cca 153000,- Pokud bych si měl vybrat, vždy raději Octávii, jak cizí auto, ale to je samozřejmě věc názoru. Myslím, že toto auto je vydařené.
Pisete ze v v dobe predaja malo najazdenych 286000 km, dole uvadzate zase 153976...si to rozmyslite...Inak za taky peniaz 175 000 Kc ked to preratam na SKK si viem kupit ovela lepsie aj mladsie auto jako staru hrdzavu octavku. Pomaly cena skodoviek predbehne aj audi a mercedes
přesně tak u nás může koupit ojeté auto jen naprostý hlupák. Já taky koupil Oktu v německu, ale tvojí druhé zásady se moc nedržel. Byl jsem kousíček od Bayreuthu tedy asi 50Km za hranicema :-)
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Octavia
7500km za rok nabeham aj ja a to som student ..je to sranda citat niektore komentare
18.08.2008 | 20:35:55 | Reagovat
re: Jerry
Koukam Jerry, že ti stačí hodně málo! Je ti jedno kolik má auto nalítáno, hlavně že tam máš za dva litry rádio!!! Seš borec, až ti klene motor, tak budeš sedět v autě před barákem a poslouchat TUC TUC, vrčet si u toho Heeeen Heeeeeen a každou sobotu to umeješ!
27.05.2008 | 20:12:51 | xXx Reagovat
Servisku ti vyrobí na "přání", čili to není měřítko. Normální nájezd 100km týdně, tj. 15km denně? To snad nemůžete myslet vážně považovat tohle za normální hodnotu. Osobně jezdím každý víkend na chalupu (450km tam i zpět), nějaké nákupy a courání po městě - nákup, do práce (200km týdně). Celkem tedy 650km, za rok tedy cca 35.000km za rok soukromně a minimálně to samé najezdím v práci. Pochopitelně jsou to nadprůměrné hodnoty, ale normální nájezd je tak 15 - 20.000km ročně, aby auto mělo smysl. Jinak je lepší jezdit taxíkem, než cpát cca 300L za auto a to nepočítám servis.
27.05.2008 | 20:00:25 | Radek Reagovat
Jinak, nevim, kde berete ty astronomické nájezdy km jako 20, 30 tisíc za rok a pod...To jste všichni řidiči z povolání, nebo jedete 5x za rok do Chorvatska??Já jezdím tak normálně, když to spočítám, tak cca 100 km týdně, tj. cca 5500 km/rok, + dovolená k moři=2000 km, dohromady cca 7500 km za rok..Takže nevím nevím..
27.05.2008 | 19:47:13 | Reagovat
Já jsem koupil v r. 2004 R 19 II 1,9dT z Německa, byl to r.v. 1993 a měl najeto 88000+servisku(takže 8000/rok). Takže proč by nemoh mít diesel z D málo najeto..
27.05.2008 | 19:31:23 | rozek Reagovat
Němec si nekoupí diesel, kdyby najel cca 18.000km na to je moc velkej krkoun. Ale jak jsem psal. Podstatný je celkový technický stav vozu. Číslovka je na prd. Auto se dá zničit i za 50.000km.
27.05.2008 | 16:34:59 | Radek Reagovat
Nevím proč by 8 let starý TDi nemohlo mít najeto 153 000km. Ale je fakt, že v českých bazarech mají všechny 10 let starý TDi najeto 130 000Km :-))))) Já jsem kupoval O1 v benzínu s najetejma 76 000km, ale tachometr mě absolutně nezajímal i kdyby tam bylo 150 000km vzal bych ji stejně. Důležitý pro mě byl celkový stav auta a to jak interiéru, tak exteriéru. Když vidím ty totálně zničený interiéry aut prodávaných u nás, tak si v tom svém připadám jako že právě vyjelo z fabriky. Takže D= stejná cena s tuzemskem, ale podstatně lepší stav auta. Já měl auto obuté na nových letních gumách(žádné levné šmejdy-Bridgestone Turanza) i s disky, nová baterie, nové brzdové destičky, majitel tam ponechal i rádio s CD a dokonce i návod k němu!!!. A teď mi řekněte kolik bazarů u nás by to hodilo na obsolutně holé gumy, hodilo tam postarší baterii a po autorádiu by zůstali čučet z palubky tak maximálně dráty-všechny tyto "vymontované" věci by se pak zpeněžili zvlášť...
27.05.2008 | 16:00:56 | Jerry Reagovat
8 let starý TDi z Němec se 153.000km..., tak tomu snad nemůže věřit ani majitel. Ale podstatný je stav vozu.
25.05.2008 | 20:41:53 | Radek Reagovat
in:Lacina o dva komentáře níž
"jojo, cena 175 tisíc za octávku z roku 2000 mě přijde fakt moc, najeto 153, žádný zázrak, normál....Za tu cenu se dá sehnat v pohodě...." Říká člověk, který uvažuje o koupi Laguny první generace tak mezi 60-80 tis.Kč :-))))))))))))
25.05.2008 | 20:23:09 | Jerry Reagovat
to Lacina:
Co se ceny za Octavii tohoto roku týče, je to opravdu hodně. O tom jaké "národnosti" je značka Škoda už bych se s tebou hádal. Na tvém místě bych si předně dával pomalu bacha, abych neměl své příijmení v příspěvku ve větším počtu, než je samotný text...
25.05.2008 | 20:21:18 | Master Reagovat
Lacina
Lacina: A ještě: octávka dávno NENÍ české auto..Max. podle názvu:)Lacina
25.05.2008 | 16:17:49 | LACINA Reagovat
Lacina
Lacina:jojo, cena 175 tisíc za octávku z roku 2000 mě přijde fakt moc, najeto 153, žádný zázrak, normál....Za tu cenu se dá sehnat v pohodě stejně stará A6 nebo BMW 320d, 530d, daleko levněji P406 HDi, Laguna dCi...atd. atd.atd...Lacina
25.05.2008 | 16:13:46 | LACINA Reagovat
"koupit ojetinu z němec svařenou ze dvou aut se stočeným tachem a falešnou serviskou "- no teda nechci se dohadovat, ale pokud to vezmu statisticky, tak toto mi připomíná spíš scénáře u aut koupených v české republice v nějakém bazaru.Ale je potřeba rozlišit mezi šmelinářem, kteý (bourané)auto z německa doveze sem-opraví ho, stočí tacho a prodá za nekřesťanský peníze a mezi tím, když člověk sedne a jede si ho do německa koupit sám. Tyto popsané případy se diametrálně liší-pozor na to!!!Pokud auto u nás, tak jedině od známého, nebo v rodině-jinak ne!
25.05.2008 | 14:49:51 | Jerry Reagovat
SRN !?
Pane, nebojte se že ve slavnem SRN jsou nejaci andělé, mile radi vam vystřelej zrovna tak auto s problemem jako u nas! Přece se nebude zbavovat auta bez problému! Ja třeba kupoval Mondeo u nas ve Fordu a normalně sem se mohl u nich kouknout do počítače jak a co se s vozem za těch 4,5. roky dělo! Co u vás v SRN, taky?! A za 175tis z roku 2000 Je docela pálka za Škůdku! Ja třeba dal 190tis za Mondeo TDCi Ghia 2003 1.maj. serviska ČR. Jinak ceny aut v SRN na
24.05.2008 | 10:37:56 | Reagovat
Ojeté auto u nás
>> Jerry: "přesně tak u nás může koupit ojeté auto jen naprostý hlupák. "
Já razím zásadu, že radši koupit ojeté auto u nás od člověka, kterého znám a vím jak se o ně staral a že ho neměl nikdy bourané a radši si 20 tisíc připlatit než koupit ojetinu z němec svařenou ze dvou aut se stočeným tachem a falešnou serviskou a během chvíle dát 30 tisíc za opravy. Samozřejmě takového známého, který bude zrovna prodávat auto, co chci nenajdu každý týden. Záměrně jsem to trochu přehnal, netvrdím, že každé auto ze zahr. má tyto vlastnosti... Nerad bych dopadl jak člověk co koupil auto ze zahraničí a pak mu ho tu neopravili, protože to nebyl model určený pro český trh.
23.05.2008 | 15:01:32 | David006 Reagovat
Oprava údajů
Samozřejmě jsem měl na mysli Formana, ten měl najeto skoro 300 tisíc km. Octavia Combi měla cca 153000,-
Pokud bych si měl vybrat, vždy raději Octávii, jak cizí auto, ale to je samozřejmě věc názoru. Myslím, že toto auto je vydařené.
22.05.2008 | 21:43:57 | Jan Tandelmayer Reagovat
to misso
On mal na mysli ten Forman, ktorý keď predával, tak mal najazdené 286 tisíc a slabinou bola hrdza.
22.05.2008 | 15:14:33 | Petrík Reagovat
Mate v tom bordel
Pisete ze v v dobe predaja malo najazdenych 286000 km, dole uvadzate zase 153976...si to rozmyslite...Inak za taky peniaz 175 000 Kc ked to preratam na SKK si viem kupit ovela lepsie aj mladsie auto jako staru hrdzavu octavku. Pomaly cena skodoviek predbehne aj audi a mercedes
22.05.2008 | 14:44:36 | misso Reagovat
jedině z Německa
přesně tak u nás může koupit ojeté auto jen naprostý hlupák. Já taky koupil Oktu v německu, ale tvojí druhé zásady se moc nedržel. Byl jsem kousíček od Bayreuthu tedy asi 50Km za hranicema :-)
21.05.2008 | 20:51:34 | Jerry Reagovat