Rok výroby:2005Typ motoru:1.9 TDI - 77kWStav km při koupi:0 kmStav km nyní:20 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:4,2 l/100 kmVloženo:1. 6. 2006
Až na pár výhrad je to auto fakt pěkně udělany s celkem kvalitním motorem.
Výhrady: Nelze odklopit stěrače, kapota tomu brání.
Plasty okolo sedaček se hodně rychle ušpiní.
Originální autoradio s CD za příplatek myslim 24tis. hraje dobře, ale pouze 4x reproduktory a ještě k tomu všechny vepředu, není to pravý. Sice se dá koupit sada 12. reproduktorů, ale v takovémto voze by již mělo být standardem alespoň 6.
Základní výbava v provedení Ambiente není moc vysoká. Dokonce i dálkově ovládany centrální zamykání si musíte dokoupit.
Příště bych asi volil variantu se silnější naftou 2,0TDi s 103kW. 77kW na 1400kg těžký auto není zrovna to pravý.
Pochvala: Perfektní převodovka, dobré odstupňování a naprosto přesné řazení.
Se spotřebou není problém se dostat na 4l/100km.
Kvalitní interiér a použíté materiály.
Pohodlné sedačky a dostatek místa na zadních sedadlech oproti starší Octavii.
Nepochybně design. Zatím na mě udělala tahle Škodovka nejlepší dojem.
Akustická signalizace nezapnutých pásů, prostě Vás to naučí se připoutat:D
------
V autě řídí vše PC. Nechal sem si přeprogramovat počítačovou jednotku, abych nezapomínal zapínat světla při vstupu do platnosti nové vyhlášky. Musel se přehrát SW, ale výsledek je dobrý, až na pár drobnosti: 1. světla svítí již při žhavení a zároveň při nastartování 2. nesvítí automaticky osvětlení palubovky, to se zapne až s třetí polohou ovladače světel. (na druzé poloze jsou světla vypnuta)
S autem sem spokojen hlavně kvůli hospodárnosti a prozatím nebyla ani žádní porucha. Do budoucna bych si vybral stejné auto, ale s motorem 2,0TDi a s 6st. převodovkou ale je asi o 50tis drazsi:(
Já včera nulnul PC, při cestě cca 15 km víceméně z kopce jsem s 2,2 HDi v P406 udělal spotřebu 2,4 litru /100km. Klidně mužu vyfotit PC a dát sem odkaz :-))))
Auto mam asi 3 tydny,r.v. 2004, nájezd pravých 250tis, ojeté z firmy, pravidelný servis, před 2000km nové turbo a ostatní standartní věci co se brzd a olejů týče, nebourané, jen lehce škráblý zadní nárazník s blatníkem (oměřeno ve škoda). V této chvíly, nutnost výměný dvouhmotového setrvačníku, a dvou žhavičů, co se interiéru týče, loupající se guma z madel tapecíru uvnitř, odřené okrasné stříbrné lišty, a u zapínání světel jakbysmet odřená stříbrná, špatně se otvírá popelník, skřípající stahování okének. Palubovka po tomto nájezdu při projetí výmolu sem tam zaskřípe, ventilátor vzduchu do interieru v poloze 1 při studeném autě povrzává což po chvíli přestane takže celkově žádná hitparáda. Co se spotřeby týče když jede človejk jak osel, a z kopce dostane se na 4l pruměr. v případě jízdy do 60km lehce kopcovyty teren mimo mesto + mesto, dostal jsem se na 6,5 - 6l na sto, delší štreku jsem ještě nejel ale očekévám tak 5,5 - 6l níž se asi nedostanu, ale kdo píše že s tímto motorem jezdí za 4l mesto tak se omlouvám ale tomu teda mocka nevěřím. Co se výkonu týče, popravdě nic moc, když zabírá turbo, tak to docela jede, ale nad 3000 otaček je to líný. To co mne neuvěřitelně naprdlo je rez. V prostoru kde doléhají dveře do karoserie je od gumového těsnění odřená barva a kastle rezaví - zatím ve stádiu reklamace u škoda. Palubovka po tomto nájezdu při projetí výmolu sem tam zaskřípe, takže také žádná hitparáda. Dveře řidiče hůře dovírají, snad jde jen o seřízení. Celkové hodnocení, na 5let staré auto - čekal jsem víc ale je to pořád jen škoda :(.
V praci mame nejvýkonější octávku v kombiku rv 2007, popravdě auto uz je nekde jinde, co se týče pružnosti motoru, převodovky i jízdních vlastností i po 120tis km pořád řekl bych v pohodě. Uvidíme jak se bude tvářit po dalších 80tis.
Nereaguju na recenzi,jen jsem si vzpoměl na svoje auto v 18 letech... Čéče já měl Galanta z 84 roku bouchnutýho na předek za 8000 kč... :-))))). Přeju ať slouží.
Vlastnim chiplou octavii-66kw z roku 98 a po celou delku letnich mesicu jezdim se spotrebou 3.8l/100km.podle tuzky a papiru.Palubni PC pritom ukazuje spotrebu jeste tak o pul litru nizsi.
Ano, kdyz se jede plynule, tak to opravdu jde. Ale vetsinou mam spotrebu okolo 5l/100km podle PC. Ve srovnani s druhym vozem Renault Scenic 1,9dci je to nadherna spotreba a skvely vykon. Oba maji takrka stejny papirovy vykon, Scnic ma mensi kroutak. Ale na spotrebu 5l jsem se s nim jeste nedostal....
Prům.spotřeba 4,2 l/100? To jste hodně dobrej a jezdíte hodně opatrně. Tahle spotřeba se dá bez problému udělat na běžných silnicích při důsledném dodržování rychl.limitů a pravidel hospodárné jízdy. Ovšem v dálničním provozu i při dodržování 130km/hod. je to utopie. Mám čipnutou 77kW a jezdím za cca 5,5 l/100, což považuji za výborný. Osobně můži čip pouze doporučit!
Najeto 40 000 a to cca 28 000 km po meste. Dlouhodoba spotreba od te doby co ji mam je 5,2l/100km. Zadna porucha se nevyskytla, vse drzi a nic nevrze. A to auto jezdi po dosti spatnych cestach a nesetrim ho ani nahodou. Jen se snazim dodrzovat zakaldni pravidla pri jizde s TDI (dalnicni provoz-nechat vychladnout turbo se zapnutym motorem, nejezdim na plny plyn pri studenem motoru apod.)
jj s tim steracem si mel pravdu, kdyz vypnu motor, tak kdyz se da packa jen na jedno setreni (smerem dolu), tak se sterac zasekne nahore. Po nastartovani a zase zmacknuti packy se vrati.. sem si toho driv nevsim... Omluva patri Škodovce
Ja sem to pak rači ani neřešil. Ale na auto roku v několik zemí bych tohle neřek... Jinak ted mi začalo docela nahlas piskat turbo, takže budu muset navštívit servis.
se steracem, není problem. staci zapnout zapalovani,sepnout sterac a az bude sterac v horni poloze vypnout zapalovani.pote se da sterac krasne odklopit a nic mu uz nebrani.
http://n-6630.ic.cz/spotreba.jpg sry za kvalitu je to pouze mobilem, a jeste k tomu kdyz jsem prave stal na semaforu, takze to je i trochu rozmazly. zde je obrazek, ktery sem vyfotil v HK pred Futurem. Jsem z Kostelce nad Orlicí. Po měste kde bydlim sem najel cca 10km, do HK to je cca 35km a po HK jsem najel cca 16km. To zahrnuje tato spotreba. Slo by to i za min, pod 4l/100km by se clovek dostal bez problemu, ale clovek obcas predjizdet musi a na svetlech to taky nesetrim. Jinak samozrejme jezdit za 8,5l/100km pro ni taky neni problem. O precipovani u Bitpoweru jsem taky premyslel, ale pri prohlizeni ruznych internetovych stranek se doctete ze tento motor nema pouze 77kW ale kdyz zajedete na brzdu tak vam namerej 85-87kW (zalezi na tom, jak se motor zajede). Tak jsem se rozhodl od chiptuningu upustit a radeji si za nejaky cas koupit opet Octavii ale s motorem 2,0TDi kde po prechipovani upravce slibuje 170PS a neuveritelnych 410N.m kroutak. A to si myslim ze je slusny. Na upravu rozsvicenych svetel nebyl motor chipnut na vyssi vykon.
Ahoj, to přeprogramování bylo jen kvůli světlům? Ne, přečipování motoru? Kamarád má Oktávku 77kW kombi 4x4 6ti kvalt. Bral to jako nejlevnější 4x4 do hor. Protože 77kW pro 4x4 je docela málo, tak to nechal přečipovat na vyšší výkon. Původně měl spotřebu 6,5litru, teď má 5,5. Ale mít spotřebu 4,5litru je až neuvěřitelný.
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Octavia
Já včera nulnul PC, při cestě cca 15 km víceméně z kopce jsem s 2,2 HDi v P406 udělal spotřebu 2,4 litru /100km. Klidně mužu vyfotit PC a dát sem odkaz :-))))
25.12.2009 | 15:27:44 | Jirke Reagovat
vykon a vse kolem
Auto mam asi 3 tydny,r.v. 2004, nájezd pravých 250tis, ojeté z firmy, pravidelný servis, před 2000km nové turbo a ostatní standartní věci co se brzd a olejů týče, nebourané, jen lehce škráblý zadní nárazník s blatníkem (oměřeno ve škoda).
V této chvíly, nutnost výměný dvouhmotového setrvačníku, a dvou žhavičů, co se interiéru týče, loupající se guma z madel tapecíru uvnitř, odřené okrasné stříbrné lišty, a u zapínání světel jakbysmet odřená stříbrná, špatně se otvírá popelník, skřípající stahování okének. Palubovka po tomto nájezdu při projetí výmolu sem tam zaskřípe, ventilátor vzduchu do interieru v poloze 1 při studeném autě povrzává což po chvíli přestane takže celkově žádná hitparáda.
Co se spotřeby týče když jede človejk jak osel, a z kopce dostane se na 4l pruměr. v případě jízdy do 60km lehce kopcovyty teren mimo mesto + mesto, dostal jsem se na 6,5 - 6l na sto, delší štreku jsem ještě nejel ale očekévám tak 5,5 - 6l níž se asi nedostanu, ale kdo píše že s tímto motorem jezdí za 4l mesto tak se omlouvám ale tomu teda mocka nevěřím.
Co se výkonu týče, popravdě nic moc, když zabírá turbo, tak to docela jede, ale nad 3000 otaček je to líný.
To co mne neuvěřitelně naprdlo je rez. V prostoru kde doléhají dveře do karoserie je od gumového těsnění odřená barva a kastle rezaví - zatím ve stádiu reklamace u škoda.
Palubovka po tomto nájezdu při projetí výmolu sem tam zaskřípe, takže také žádná hitparáda.
Dveře řidiče hůře dovírají, snad jde jen o seřízení.
Celkové hodnocení, na 5let staré auto - čekal jsem víc ale je to pořád jen škoda :(.
V praci mame nejvýkonější octávku v kombiku rv 2007, popravdě auto uz je nekde jinde, co se týče pružnosti motoru, převodovky i jízdních vlastností i po 120tis km pořád řekl bych v pohodě. Uvidíme jak se bude tvářit po dalších 80tis.
25.12.2009 | 13:23:41 | Ciza Reagovat
V 18 letech...
Nereaguju na recenzi,jen jsem si vzpoměl na svoje auto v 18 letech... Čéče já měl Galanta z 84 roku bouchnutýho na předek za 8000 kč... :-))))). Přeju ať slouží.
18.08.2007 | 21:00:05 | laďa Reagovat
Vlastnim chiplou octavii-66kw z roku 98 a po celou delku letnich mesicu jezdim se spotrebou 3.8l/100km.podle tuzky a papiru.Palubni PC pritom ukazuje spotrebu jeste tak o pul litru nizsi.
29.05.2007 | 11:30:43 | Jirka Reagovat
to: zakus
Ano, kdyz se jede plynule, tak to opravdu jde. Ale vetsinou mam spotrebu okolo 5l/100km podle PC. Ve srovnani s druhym vozem Renault Scenic 1,9dci je to nadherna spotreba a skvely vykon. Oba maji takrka stejny papirovy vykon, Scnic ma mensi kroutak. Ale na spotrebu 5l jsem se s nim jeste nedostal....
18.01.2007 | 07:57:52 | KoVaR Reagovat
spotřeba
Prům.spotřeba 4,2 l/100? To jste hodně dobrej a jezdíte hodně opatrně. Tahle spotřeba se dá bez problému udělat na běžných silnicích při důsledném dodržování rychl.limitů a pravidel hospodárné jízdy. Ovšem v dálničním provozu i při dodržování 130km/hod. je to utopie. Mám čipnutou 77kW a jezdím za cca 5,5 l/100, což považuji za výborný. Osobně můži čip pouze doporučit!
02.01.2007 | 22:06:09 | zakus Reagovat
bez poruchy
Najeto 40 000 a to cca 28 000 km po meste. Dlouhodoba spotreba od te doby co ji mam je 5,2l/100km. Zadna porucha se nevyskytla, vse drzi a nic nevrze. A to auto jezdi po dosti spatnych cestach a nesetrim ho ani nahodou. Jen se snazim dodrzovat zakaldni pravidla pri jizde s TDI (dalnicni provoz-nechat vychladnout turbo se zapnutym motorem, nejezdim na plny plyn pri studenem motoru apod.)
29.12.2006 | 09:16:27 | KoVaR Reagovat
sterac
jj s tim steracem si mel pravdu, kdyz vypnu motor, tak kdyz se da packa jen na jedno setreni (smerem dolu), tak se sterac zasekne nahore. Po nastartovani a zase zmacknuti packy se vrati.. sem si toho driv nevsim... Omluva patri Škodovce
02.08.2006 | 15:09:50 | KoVaR Reagovat
stěrač
Ja sem to pak rači ani neřešil. Ale na auto roku v několik zemí bych tohle neřek... Jinak ted mi začalo docela nahlas piskat turbo, takže budu muset navštívit servis.
18.07.2006 | 16:36:46 | KoVaR Reagovat
sterac
se steracem, není problem. staci zapnout zapalovani,sepnout sterac a az bude sterac v horni poloze vypnout zapalovani.pote se da sterac krasne odklopit a nic mu uz nebrani.
13.07.2006 | 09:04:25 | martin Reagovat
Spotreba
http://n-6630.ic.cz/spotreba.jpg
sry za kvalitu je to pouze mobilem, a jeste k tomu kdyz jsem prave stal na semaforu, takze to je i trochu rozmazly.
zde je obrazek, ktery sem vyfotil v HK pred Futurem. Jsem z Kostelce nad Orlicí. Po měste kde bydlim sem najel cca 10km, do HK to je cca 35km a po HK jsem najel cca 16km. To zahrnuje tato spotreba. Slo by to i za min, pod 4l/100km by se clovek dostal bez problemu, ale clovek obcas predjizdet musi a na svetlech to taky nesetrim. Jinak samozrejme jezdit za 8,5l/100km pro ni taky neni problem.
O precipovani u Bitpoweru jsem taky premyslel, ale pri prohlizeni ruznych internetovych stranek se doctete ze tento motor nema pouze 77kW ale kdyz zajedete na brzdu tak vam namerej 85-87kW (zalezi na tom, jak se motor zajede). Tak jsem se rozhodl od chiptuningu upustit a radeji si za nejaky cas koupit opet Octavii ale s motorem 2,0TDi kde po prechipovani upravce slibuje 170PS a neuveritelnych 410N.m kroutak. A to si myslim ze je slusny.
Na upravu rozsvicenych svetel nebyl motor chipnut na vyssi vykon.
13.06.2006 | 19:48:00 | Kovar Reagovat
ta spotřeba
Nechápu proč se někdo diví nad spotřebou 4,5l. Manželka běžně jezdí za 4l i ve městě, oktávkou 81kw.
02.06.2006 | 23:07:52 | Reagovat
Ta spotřeba 2
Sorry, přehlédl jsem se pane Kováři, uvádíte průměrnou spotřebu dokonce 4,2litru. Jak jste ji dosáhl
02.06.2006 | 11:04:38 | kutil Reagovat
Ta spotřeba
Ahoj, to přeprogramování bylo jen kvůli světlům? Ne, přečipování motoru? Kamarád má Oktávku 77kW kombi 4x4 6ti kvalt. Bral to jako nejlevnější 4x4 do hor. Protože 77kW pro 4x4 je docela málo, tak to nechal přečipovat na vyšší výkon. Původně měl spotřebu 6,5litru, teď má 5,5. Ale mít spotřebu 4,5litru je až neuvěřitelný.
02.06.2006 | 11:01:50 | kutil Reagovat