Rok výroby:2000Typ motoru:1,6 benzínStav km při koupi:0 kmStav km nyní:170 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:zapůjčenýJak dlouho auto používáte?2 rokyPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:6,5 l/100 kmVloženo:7. 6. 2011
Auto zakoupeno v AAA jako 4 roky staré, najeto ca. 60tis, ale po dalších 20tis. odešel motor, ... Takže bůhví kolik to auto už nalítalo...
Jako řidič používám auto 2 roky (v rodině je 7 let), najela jsem ca. 40 tis km. Pět let předtím nevím, co všechno se měnilo, bydlela jsem 100 km daleko od auta.
140tis - (začala jsem používat) nejde zapalovač (např. na dobíjení navigace), řešili jsme to snad dva týdny, a pak se zjistilo, že když je vepředu u řidiče zamčeno otevírání zadních oken, tak to prostě nejde. Spraveno tímhle tlačítkem.
150tis - Ulomení plastové součástky, která drží okénko. Při zavírání okno zapadlo, naštěstí se nerozbylo
155tis - Upadl plastový spodní kryt motoru, když je člověk v zahraničí, má řidičák půl roku a absolutně netuší co to je, tak to fakt dost vyleká. :)) Postupně odpadaly všechny části krytu.
170tis - Upadl motor. :D Dva šrouby, které drží motor se prostě zlomily vejpůl. Na jednom bylo vidět, že byl skoro ulomený už dlouho.
175tis - spadlo druhé okénko, zrovna když člověk to auto potřebuje...
Další závady: mírně teče chladič (dostal to šutrem)
Hodnocení a zkušenosti s autem
Za dva roky používání mě nepotkala žádná závažnější závada, auto mě nikde nenechalo. Ale spolehlivé z mého pohledu opravdu není, všechno se porouchalo ráno při cestě do práce, takže v nejnevhodnější okamžik, kdy prostě není čas to řešit.
Auto nejede, což se teda není čemu divit, jednou se mi povedlo z dlouhého kopce rozjet na 190 tachometrových.
Spotřeba - po rovince osmdesátkou se dá jet za 4,7 l !!, při šetrném ježdění na trase 60 km dálnice, 20 km Praha se dá bez problému jezdit v létě 6,5 l, v zimě tak 7,3 l. Pokud ale člověk pojede dálnici 140 a Prahu když je ucpaná, tak se dostane tak na 8,5 l i víc.
Co mi na autě chybí je zadní stěrač (sice tam fakt být nemá, ale je to bez něj dost na houby, když člověk nic nevidí), větší přihrádka pod rádiem (když se tam dá mobil a člověk se rozjede, tak ho pak loví pod sedačkou), při výměně rádia jsem tam kabely musela vyloženě cpát, je tam na ně strašně málo místa a nevejdou se tam.
Oktávka není žádný luxus, nikdy bych si jí za ty prachy nekoupila. Je to obyčejné auto, asi pro obyčejné lidi. ...
Koupil jsem před časem na popojížďky do práce a kratší cesty kolem komína právě sedana 1.6i 74kW z roku 2000 (nechtělo se mi huntovat mou čtyřlitrovou ameriku). Opravil jsem si takové ty zanedbané věci typu čepy & ložiska na přední nápravě, čidlo vačky, filtry, oleje, kotouče & destičky apod. a auto teď jezdí jako ďas. Jenže jsem o tom autě měl celkem slušné informace, měl jsem možnost si ho vyzkoušet a věděl jsem, do čeho jdu. Samozřejmě, že u 18 let starého auta nebude všechno 100%, ale zatím musím zaklepat, se škodulí jsem plně spokojený.
"Za dva roky používání mě nepotkala žádná závažnější závada" "170tis - Upadl motor. :D Dva šrouby, které drží motor se prostě zlomily vejpůl." - hmm, takze odpadnutie motora nieje zavazna zavada? :)
"auto mě nikde nenechalo" "všechno se porouchalo ráno při cestě do práce, takže v nejnevhodnější okamžik" - aha, cize ked sa rano ponahlam do prace a auto nejde, tak ma asi nenechalo doma, ze? :)
Obycajne auto pre obycajnych ludi - co to znamena??? Vyzera to tak, ze ani obycajne auto neviete obsluhovat, teda mali by ste volit nieco neobycajne - napr daewoo racer...budete neobycajny clovek.
Inak Jerry to popisal dobre, bez krytu a detska poistka vypina zadok...to auto malo mozno tak 400tkm
Stařešiny? Blbost. Když člověk koupí kus o který se pečovalo, tak je to v pohodě. Tento to ale evidentně nebude. Už jen místo koupě v "největším" bazaru vzbuzuje podezření. Stejně jako motor hin po cca 80 tis. Km!!??
Teď popořádku:
Blokaci zadních oken a z toho plynoucí odpojení zásuvky 12V psát do závad? Spíš by to chtělo pročíst návod k obsluze a mimochodem zde na tomto serveru je o tom psáno taky.
Okna =klasika. To mám taky za sebou. Jediná závada za 4 roky. Opravil jsem doma za pár korun.
Plastový kryt pod motorem není původní , neboť 1,6 jej z výroby neměla. Dodělával se z TDI-jen je třeba ho upravit kvůli vedení výfuku. Takže asi to někdo odflákl při dodělávce.
Rupnuté šrouby uložení motoru jsou pikantní lahůdka. Slyším o nich poprvé. Ikdyž pravda jednou se ke mě doneslo o TDI se stejným problémem. V tomto případě asi nebude něco košér při výměně rozvodů, kdy se oba šrouby musí vytočit kvůli protažení řemenu. Utahovací moment není pro srandu králíkům...
Spotřeba OK. Mám víceméně stejné zkušenosti. Jen těch 4,7 se mi nepodařilo, ale to bude asi chyba mezi sedačkou a volantem.
Ještě jsem se chtěl zeptat co je to za 1,6tku, ale z té fotky je to celkem jasné ;-)
Halt si slečna bude příště muset koupit neobyčejné auto pro neobyčejné lidi.
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Octavia
O1 1.6 MPi
Koupil jsem před časem na popojížďky do práce a kratší cesty kolem komína právě sedana 1.6i 74kW z roku 2000 (nechtělo se mi huntovat mou čtyřlitrovou ameriku). Opravil jsem si takové ty zanedbané věci typu čepy & ložiska na přední nápravě, čidlo vačky, filtry, oleje, kotouče & destičky apod. a auto teď jezdí jako ďas. Jenže jsem o tom autě měl celkem slušné informace, měl jsem možnost si ho vyzkoušet a věděl jsem, do čeho jdu. Samozřejmě, že u 18 let starého auta nebude všechno 100%, ale zatím musím zaklepat, se škodulí jsem plně spokojený.
31.01.2018 | 13:19:21 | CzechDave | 192.168.1.* Reagovat
RE: O1 1.6 MPi
Co to máte furt s těma sedanama.
31.01.2018 | 21:08:56 | | 88.100.179.* Reagovat
Zaujimave kontrasty :)
"Za dva roky používání mě nepotkala žádná závažnější závada"
"170tis - Upadl motor. :D Dva šrouby, které drží motor se prostě zlomily vejpůl."
- hmm, takze odpadnutie motora nieje zavazna zavada? :)
"auto mě nikde nenechalo"
"všechno se porouchalo ráno při cestě do práce, takže v nejnevhodnější okamžik"
- aha, cize ked sa rano ponahlam do prace a auto nejde, tak ma asi nenechalo doma, ze? :)
08.06.2011 | 22:29:19 | Firetruck Reagovat
Obycajne auto
Obycajne auto pre obycajnych ludi - co to znamena??? Vyzera to tak, ze ani obycajne auto neviete obsluhovat, teda mali by ste volit nieco neobycajne - napr daewoo racer...budete neobycajny clovek.
Inak Jerry to popisal dobre, bez krytu a detska poistka vypina zadok...to auto malo mozno tak 400tkm
08.06.2011 | 13:16:28 | nstar Reagovat
Stařešiny? Blbost. Když člověk koupí kus o který se pečovalo, tak je to v pohodě. Tento to ale evidentně nebude. Už jen místo koupě v "největším" bazaru vzbuzuje podezření. Stejně jako motor hin po cca 80 tis. Km!!??
Teď popořádku:
Blokaci zadních oken a z toho plynoucí odpojení zásuvky 12V psát do závad? Spíš by to chtělo pročíst návod k obsluze a mimochodem zde na tomto serveru je o tom psáno taky.
Okna =klasika. To mám taky za sebou. Jediná závada za 4 roky. Opravil jsem doma za pár korun.
Plastový kryt pod motorem není původní , neboť 1,6 jej z výroby neměla. Dodělával se z TDI-jen je třeba ho upravit kvůli vedení výfuku. Takže asi to někdo odflákl při dodělávce.
Rupnuté šrouby uložení motoru jsou pikantní lahůdka. Slyším o nich poprvé. Ikdyž pravda jednou se ke mě doneslo o TDI se stejným problémem. V tomto případě asi nebude něco košér při výměně rozvodů, kdy se oba šrouby musí vytočit kvůli protažení řemenu. Utahovací moment není pro srandu králíkům...
Spotřeba OK. Mám víceméně stejné zkušenosti. Jen těch 4,7 se mi nepodařilo, ale to bude asi chyba mezi sedačkou a volantem.
Ještě jsem se chtěl zeptat co je to za 1,6tku, ale z té fotky je to celkem jasné ;-)
Halt si slečna bude příště muset koupit neobyčejné auto pro neobyčejné lidi.
07.06.2011 | 20:39:26 | Jerry Reagovat
Tyhle auta jsou opravdu stařešiny a doporučil byh je spíš domácím kutilům a na ježdění kolem komína.
07.06.2011 | 20:07:44 | Jirka Reagovat