Rok výroby:2003Typ motoru:ASVStav km při koupi:175 000 kmStav km nyní:180 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?4 měsícePalivo:DieselPrůměrná spotřeba:5.8 l/100 kmVloženo:3. 8. 2013
Spotřeba na dlouhé trasy Komfortní podvozek velký kufr dobrý vzhled i po několika letech
Slabé stránky
při osřejší jízde nestíhá zadní čast auta zmatený senzor steraču občas :D
Závady a opravy na autě
Turbodmychadlo měsíc po koupi auta zvolil sem raději nové i když bylo o 6 tisíc dražší jak repas.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto je dovezené z francie po prvním majiteli mělo najeto 175 tisíc z venku občas nákej ten škrábanec ale vnitřek je zachovalej.hned po koupi sem vyměnil olej a všechny filtry a udělal rozvody protože se už blížilo 180 tisíc km. bohužel pak mi auto začalo padat do nouzového režimu ale jen občas na VAGU se ukázalo že je vysoký tlak v obvodu turba po vyndání turba sme zjístili že je zatuhlá regulace raději sem dal nový turbo a je klid :) a autem se jezdí moc dobře hned sem si na něj zvykl je jednoduchý na ovládaní ale není na sportovní jízdu spíš na klidny ježdění :) jinak když s autem jedete delší trasu tak není problém se dostat na 5 litru spotřeby i s klimou :) tohle auto si chci nechat jak jen dlouho to bude protože je to jeden z těch posledních poctivých dieslu (rotačka ) :) PDčkám a common railu nevěřím tak jako tomuto :) až budu mít více najeto určitě ještě něco dopíši
Doplnění recenze ze dne 26.07.2014
Stav km nyní: 194 000 km
Na autě se začíná sr.t jedna věc za druhou, odešel termostat rozthl se vlnovec,zkroutili se přední brzdy ted navíc uložení stabíku a zadní tlumiče se taky hlásí pomalinku na odchod po 15 tis co sem dával nové turbo originál garet je opět v hajzlu a píská jak píštalka.... po takovém nadšení do škodovek a hlavně 1 oktávii přišla studená sprcha. je to děs...
Doplnění recenze ze dne 27.05.2015
Stav km nyní: 205 500 km
vyměněny tlumiče sachs všechny čepy lemforder a zadní silentblok předních ramen z Audi TT (doporučuji) po měsíci se ozvalo v zatáčkách bouchání od př napravy byla špatná reakční vzpěra motoru vyměněno za meyle tak snad něco vydrží :) a ted mi vrže na nerovnostech a v zatáčkách uložení stabíku ted se na to chystám dám origo at mám na dlouho klid :) jinak auto ted jezdí parádně hlavně tomu pomohly podtlakové hadičky od samco (doporučuji)
Protože jste dobytci,proto vam turbo nevydrží..hodne malo lidí dochlazuje,pri studenem motoru na to šlape a nedodrzuje pravidelne vymeny po 10tis oleje a filtru...A 66 -81kw byl nej motor,ktery bez problemu najede milion kilometru..jen lidi jsou prasata...
Podla mna su TDI-ckove motory smejdy.. V rodine mame tri TDI. Prve 1.9 66kw problem 2x kvoli turbu odisiel aj motor, druhe 1.9 74kw repasovanie turba, ktore malo na male inak by dohukalo motor, zaplatene krasnych 170 eur. Tretie 1.9 66kw cipovane zatial ok ale obavy kedy nieco prdne su. Ja mam 1.6 a balada. Najazdenych 250 000 km a zatial chvala Bohu iba menim oleje a filtre a neobavam sa zeby sa mi mal v blizkej dobe pokazit. Sused takisto ide riesit turbo a zrejme o nebude lacna zalezitost, dalsi clovek ho riesil taktiez 2x-. Darmo mi niekto bude hovorit o spolahlivosti TDI. Ako povedal svagor:su to sroty.Hovoril, ze preda TDI a kupi si benzin.
Protože nenecháte Turbo vychladnout. Pak se nedivte, když je rozžhavené a nenecháte ho schladit. Hned vypnete motor. Když mám naftový motor musím myslet na několik aspektů a ty dodržovat.
Octávek je tu tolik a je po nich takový hlad, že se s nima nejčastěji dělá to co by nemělo. Auta po ranácha stočené, děs. Já vybíral fakt dlouho a s kontrolou a výběrem mi pomohli lidi z firmy Kontrola vozu. Všem doporučuji
Tak to jsi vystřízlivěl relativně rychle. Kdeže je ta kvalita, o které jsi pěl před necelým rokem?
28.07.2014 | 13:21:32 | Škoda - SIMPLY NEVER
| 95.173.86.*Reagovat
RE:
Zatím se mě pořád potvrzuje že nelepší je vysokoobjemová atmosféra sice více žere ale na údržbu stačí jen olej a měnit svíčky:) Osobně neznám nikoho kdo by s naftou najezdil třeba 250-300 tisíc bez zásahu do motoru,špatný turba,citlivost na kvalitu nafty,EGR ventily,vstřiky,FAP filtry a nevím co ještě.
Takže člověk jezdí zdánlivě za méně peněz ale přijde mě že si to časem vybere svoji daň.Momentálně mám první naftu 2.7 HDI problémy zatím žádný ale občas to jede dobře jindy tomu chybí výkon takže asi kvalita nafty a doufám že se mě nezacpe třeba FAP filtr jako kolegovi kde nový stál 25 000Kč :D je to moje první nafta jede dobře ale přijde mě to strašně citlivý ten motor ale možná je to jen pocit protože s tím nemám zkušenost:)
Kdo ví, kolik má to auto najeto. A navíc jsou to docela "prkotinyů, s kterými se u 10leté ojetiny prostě musí počítat. Koncern nekoncern. Akorát to turbo je divné, tam bude nějaký další problém.
31.07.2014 | 17:55:47 | Michal
| 212.158.129.*Reagovat
ano s tou spolahlivostou sa da suhlasit,i ked turba a vstreky tam odchadzaju relativne casto.Ale co sa tyka kultivovanosti a chodu motora tak to je naozaj uroven traktora.
Davide nech to načipovat,dá se z toho dostak kolem 200kw ale motor ztrácí životnost.Tohle je na těchto motorech okouzlující jeden čip a dá se závodit i se super sporty,jak mám jednu zkušenost Zonda vs Octávia pravděpodobně po čipu.Važ si toho že můžeš a nemusíš udělat ze svého auta muscle car.
07.08.2013 | 21:22:40 | Anonym II
| 90.178.147.*Reagovat
Naprostá pravda
Poslední klenoty automobilového průmyslu,nejenom že motor má excelentní výkon a krouťák ale i prostorem nemá konkureci v jákékoliv třídě.Dnes už dělají náhražky a tak je to znát na ceně.Octávia pervní generace devadesátych let konkurovala na tu dobu BMW 7,Mercedes S,Audi A8 či 200 a ty měly značné nevýhody protože jsou to sedany.V dnešní době je na vrcholu Dacia Lodgy která nemá konkurenci jak v prostoru tak v motoryzacích
04.08.2013 | 05:11:31 | Anonym II
| 90.178.147.*Reagovat
RE: Naprostá pravda
ATo snad nemyslíš vážně.Prostorem na zadních sedačkách nestačila ani na felicii a motor,kterej m je těžkej,hlučnej s velkým turbokopancem byl kromě spotřeby a spolehlivosti taky podprůměr.
Chtělo by to podstoupit důkladnou léčbu! začít brát nějaký prášky nebo pokud je bereš tak je okamžitě změnit!:D protože to nějak nefunguje.Navíc to nemyslím kvůli tomu co jsi napsal ale kvůli tomu co tě dožene tohle neustále psát!:D to je dle mě dosti zvláštní věc druh takové zábavy. Ale pokud jsi nemocný omlouvám se..:DD
Pepiku :D vysvětli mě tedy jak může auto nižší střední třídy konkurovat autům o dvě třídy výše? Než jsem tohle napsal jsem si říkal jestli to má vůbec cenu:D ale tak můžeme si zahrát tvou bláznivou hru ne?:D
no to je pravda...cely vw group je klenot sam o sebe :D a co sa toho vesmirneho priestoru v octavii tyka...v mojej hyundai i20 co je rozmerovo ovel mensie auto mam viac miesta ako octavia (a to neprikraslujem)...)
08.08.2013 | 21:16:06 | Tommy
| 195.168.238.*Reagovat
RE: Naprostá pravda
hyundai i20 tak to o tobě hovoří víc než ty sám :-))))))
Octa I je super auto To, že se pod 200 rozbije vlnovec a rozpadnou přední brzdy, to teda nevím, co je to za závady. Kup si na chvilku Rentla pak breč.. www.tipcars.com/magazin-renault-laguna-ii-krasny-vuz-zezacatku-hodne-zlobil-1130.html
22.08.2014 | 16:09:15 | martin
| 86.49.108.*Reagovat
RE: Naprostá pravda
to:filípek- no a co že má hyundai i20(čtí hjundééé),psal o prostoru.a věř že v tom i20 je více místa ve vnitř než u okty.myslím že si v i20 ani neseděl a kecáš bludy,,,hold kluk si koupil vyježděné auto z dovozu a po vlastních skušenostech se vzbudil ze snu o škodě oktavia-nej auto,a tady píše jaké už měl závady,,,lidi,každý at si koupí jaké chce auto,vždyt je to jen věc která má sloužit vám a ne opačně. jinak at okta slouží co nejdýl a at vždy dojedeš v poho domů
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Octavia
TDI 81KW
Protože jste dobytci,proto vam turbo nevydrží..hodne malo lidí dochlazuje,pri studenem motoru na to šlape a nedodrzuje pravidelne vymeny po 10tis oleje a filtru...A 66 -81kw byl nej motor,ktery bez problemu najede milion kilometru..jen lidi jsou prasata...
07.02.2018 | 20:29:26 | tom | 62.168.3.* Reagovat
tdi
Podla mna su TDI-ckove motory smejdy.. V rodine mame tri TDI. Prve 1.9 66kw problem 2x kvoli turbu odisiel aj motor, druhe 1.9 74kw repasovanie turba, ktore malo na male inak by dohukalo motor, zaplatene krasnych 170 eur. Tretie 1.9 66kw cipovane zatial ok ale obavy kedy nieco prdne su. Ja mam 1.6 a balada. Najazdenych 250 000 km a zatial chvala Bohu iba menim oleje a filtre a neobavam sa zeby sa mi mal v blizkej dobe pokazit. Sused takisto ide riesit turbo a zrejme o nebude lacna zalezitost, dalsi clovek ho riesil taktiez 2x-. Darmo mi niekto bude hovorit o spolahlivosti TDI. Ako povedal svagor:su to sroty.Hovoril, ze preda TDI a kupi si benzin.
06.06.2015 | 20:44:05 | Jan | 78.98.230.* Reagovat
RE: tdi
Protože nenecháte Turbo vychladnout. Pak se nedivte, když je rozžhavené a nenecháte ho schladit. Hned vypnete motor. Když mám naftový motor musím myslet na několik aspektů a ty dodržovat.
08.11.2015 | 08:09:01 | kotysm | 81.30.230.* Reagovat
RE: tdi
Pro někoho to ale může myslet stále na něco ,neakceptovatelnou skutečnost.
08.11.2015 | 18:37:41 | | 88.100.179.* Reagovat
RE: tdi
Myšlenka rychlejší než ruka...... Ach jo, kdo to má luštit?
08.11.2015 | 20:00:07 | | 81.200.56.* Reagovat
RE: tdi
jasne pri TDI treba dodrziavat vela zasad aby vydrzalo, co pri benzine je to jednoduchsie :-)
21.11.2015 | 19:31:37 | jan | 91.127.41.* Reagovat
Octávka? Jen prověřená
Octávek je tu tolik a je po nich takový hlad, že se s nima nejčastěji dělá to co by nemělo. Auta po ranácha stočené, děs. Já vybíral fakt dlouho a s kontrolou a výběrem mi pomohli lidi z firmy Kontrola vozu. Všem doporučuji
09.01.2015 | 19:47:05 | Patrik | 90.181.176.* Reagovat
Tak to jsi vystřízlivěl relativně rychle. Kdeže je ta kvalita, o které jsi pěl před necelým rokem?
28.07.2014 | 13:21:32 | Škoda - SIMPLY NEVER | 95.173.86.* Reagovat
RE:
Zatím se mě pořád potvrzuje že nelepší je vysokoobjemová atmosféra sice více žere ale na údržbu stačí jen olej a měnit svíčky:)
Osobně neznám nikoho kdo by s naftou najezdil třeba 250-300 tisíc bez zásahu do motoru,špatný turba,citlivost na kvalitu nafty,EGR ventily,vstřiky,FAP filtry a nevím co ještě.
Takže člověk jezdí zdánlivě za méně peněz ale přijde mě že si to časem vybere svoji daň.Momentálně mám první naftu 2.7 HDI problémy zatím žádný ale občas to jede dobře jindy tomu chybí výkon takže asi kvalita nafty a doufám že se mě nezacpe třeba FAP filtr jako kolegovi kde nový stál 25 000Kč :D je to moje první nafta jede dobře ale přijde mě to strašně citlivý ten motor ale možná je to jen pocit protože s tím nemám zkušenost:)
28.07.2014 | 17:08:33 | | 62.245.124.* Reagovat
RE:
Kdo ví, kolik má to auto najeto. A navíc jsou to docela "prkotinyů, s kterými se u 10leté ojetiny prostě musí počítat. Koncern nekoncern. Akorát to turbo je divné, tam bude nějaký další problém.
31.07.2014 | 17:55:47 | Michal | 212.158.129.* Reagovat
ano s tou spolahlivostou sa da suhlasit,i ked turba a vstreky tam odchadzaju relativne casto.Ale co sa tyka kultivovanosti a chodu motora tak to je naozaj uroven traktora.
05.08.2013 | 08:49:53 | | 78.98.19.* Reagovat
Čip
Davide nech to načipovat,dá se z toho dostak kolem 200kw ale motor ztrácí životnost.Tohle je na těchto motorech okouzlující jeden čip a dá se závodit i se super sporty,jak mám jednu zkušenost Zonda vs Octávia pravděpodobně po čipu.Važ si toho že můžeš a nemusíš udělat ze svého auta muscle car.
07.08.2013 | 21:22:40 | Anonym II | 90.178.147.* Reagovat
Naprostá pravda
Poslední klenoty automobilového průmyslu,nejenom že motor má excelentní výkon a krouťák ale i prostorem nemá konkureci v jákékoliv třídě.Dnes už dělají náhražky a tak je to znát na ceně.Octávia pervní generace devadesátych let konkurovala na tu dobu BMW 7,Mercedes S,Audi A8 či 200 a ty měly značné nevýhody protože jsou to sedany.V dnešní době je na vrcholu Dacia Lodgy která nemá konkurenci jak v prostoru tak v motoryzacích
04.08.2013 | 05:11:31 | Anonym II | 90.178.147.* Reagovat
RE: Naprostá pravda
ATo snad nemyslíš vážně.Prostorem na zadních sedačkách nestačila ani na felicii a motor,kterej m je těžkej,hlučnej s velkým turbokopancem byl kromě spotřeby a spolehlivosti taky podprůměr.
04.08.2013 | 07:39:54 | Jirka | 93.99.128.* Reagovat
RE: Naprostá pravda
Chtělo by to podstoupit důkladnou léčbu! začít brát nějaký prášky nebo pokud je bereš tak je okamžitě změnit!:D protože to nějak nefunguje.Navíc to nemyslím kvůli tomu co jsi napsal ale kvůli tomu co tě dožene tohle neustále psát!:D to je dle mě dosti zvláštní věc druh takové zábavy.
Ale pokud jsi nemocný omlouvám se..:DD
04.08.2013 | 13:06:48 | | 94.112.66.* Reagovat
RE: Naprostá pravda
Pepiku :D vysvětli mě tedy jak může auto nižší střední třídy konkurovat autům o dvě třídy výše? Než jsem tohle napsal jsem si říkal jestli to má vůbec cenu:D ale tak můžeme si zahrát tvou bláznivou hru ne?:D
04.08.2013 | 15:09:24 | | 94.112.66.* Reagovat
RE: Naprostá pravda
no to je pravda...cely vw group je klenot sam o sebe :D a co sa toho vesmirneho priestoru v octavii tyka...v mojej hyundai i20 co je rozmerovo ovel mensie auto mam viac miesta ako octavia (a to neprikraslujem)...)
08.08.2013 | 21:16:06 | Tommy | 195.168.238.* Reagovat
RE: Naprostá pravda
hyundai i20 tak to o tobě hovoří víc než ty sám :-))))))
15.07.2014 | 14:05:13 | Filípek | Reagovat
RE: Naprostá pravda
Octa I je super auto
To, že se pod 200 rozbije vlnovec a rozpadnou přední brzdy, to teda nevím, co je to za závady. Kup si na chvilku Rentla pak breč..
www.tipcars.com/magazin-renault-laguna-ii-krasny-vuz-zezacatku-hodne-zlobil-1130.html
22.08.2014 | 16:09:15 | martin | 86.49.108.* Reagovat
RE: Naprostá pravda
to:filípek- no a co že má hyundai i20(čtí hjundééé),psal o prostoru.a věř že v tom i20 je více místa ve vnitř než u okty.myslím že si v i20 ani neseděl a kecáš bludy,,,hold kluk si koupil vyježděné auto z dovozu a po vlastních skušenostech se vzbudil ze snu o škodě oktavia-nej auto,a tady píše jaké už měl závady,,,lidi,každý at si koupí jaké chce auto,vždyt je to jen věc která má sloužit vám a ne opačně. jinak at okta slouží co nejdýl a at vždy dojedeš v poho domů
30.05.2015 | 22:03:52 | Mirek | 178.77.244.* Reagovat