Recenze Škoda Octavia RS 2.0 TDI
“Podstatne lepšia oproti predchádzajúcej Octavii.”

Autor recenze: Brano (32 let) všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2007 Typ motoru:2.0 TDI Stav km při koupi:0 km Stav km nyní:10 056 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 3 měsíce Průměrná spotřeba: 7.3 l/100 km Vloženo: 23. 11. 2007

Hodnocení inzerátu: 3 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 7.8

Spolehlivost

5
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

9
 

Náhradní díly

8
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Fabia Octavia L&K VW Passat Audi A.6

Koupili byste další auto tohoto výrobce? nevím

Závady a opravy na autě

Po dvoch mesaicoch motor/neštartuje.

Po 5.000 km začína mierny hrkot v oblasti lakťovej opierky.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Škoda Octavia RS 2.0 TDI + dodatočná výbava spolu za 1.071.000. Auto bolo kupované úplne nové, výbava na objednávku. Auto ma dosť sklamalo, nakoľko som si ho objednával namiesto VW Passat, aby bolo spoľahlivé a po necelých troch mesiacoch auto nejde. (VW bez problému ide už 190.000km).

Čo sa týka jazdných vlastností - s podvozkom som veľmi spokojný, pri rýchlosti nad 200km/h sa osobne cítim istejšie, než v Audi A6 (r.v. 2000). No na môj vkus je kombinácia motora a prevodovky nie najlepšia. Jednotka je veľmi krátka (40km/h) a nenormálne "škube", zaberie tak rýchlo a dosiahne maximum otáčok, že nestihnem ani zaradiť dvojku.

Dvojka je podobná, ale nie až tak neprimerane. Prejaví sa to hlavne na mokrom povrchu a ak je pod +10 stupňov - vtedy sa na tomto aute nedá vôbec rozbiehať. Normálne sa správa po 100km/h. Pri 100km/h sa dá ísť aj na šestke, teda na diaľnici viacmenej bez radenia.

Čo sa týka spotreby, na výkon vynikajúca. S tempomatom pri 130 km/h sa dá ísť okolo 6.0l / 100km, pri rýchlejšej jazde okolo 180-220 km/h mám priemer 8,5 - 9,5 l / 100km. Priemer po 10.000 km 7.3 l / 100km.
Výbava, pohodlie odpovedá cene určite.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 3


Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Octavia

Vložit komentář

Zdravím všechny zde! Rád bych v krátkosti popsal mojí zkušenost s tímto autem. Octavia byla pořízena v létě 2009 (tedy nový model) a nyní mám ujeto 16 tis. km. Nikdy před tím jsem Octavii neměl, ani jsem v ní nejel. Design nové Octavie se mi líbí, výbava je poměrně slušná také (mám Elegance, natáčecí xenony atd..). Ovšem motor 1,9 TDI 77kw mě velice zklamal - "trochu normálně" to jede zhruba od 1700 do 2800 otáček - když je to okolo 1500 a níže, tak si raději najděte nějaký prudký kopec dolů, protože to nejede prostě vůbec, no a vše co je okolo 3000 a více je jak kdybyste seděli v traktoru, z jehož motoru každou chvíli asi vyskočí písty (když budete mít spolujezdce, tak mu před jízdou raději nasaďte sluchátka)..a 5-ti stupňovou převodovku snad netřeba komentovat - možná jen, že to je hezký pohled do historie ( v roce 1991 by to bylo možná ucházející). V každém případě, když budete poslouchat hudbu dost nahlas, tak se ten zvuk motoru dá jakžtakž přežít (audio výbava je poměrně slušná - mám radio Swing) Průměrné spotřeby udávané výrobcem půjde asi dosáhnout jen když budete jezdit na neutrál - mám problém to udržet alespoň kolem 7 litrů. Dále mě velice nemile překvapily sériově dodávané 15" litá kola - pokaždé, když se podívám na ty obrovské podběhy a v nich tyhle kola, neubráním se smíchu..nerozumím tomu, že v této výbavě může výrobce dát takhle malá kola..nehledě na to, že v zatáčkách to dělá opravdu divy..
Co se týče zpracování, myslím, že na docela slušné úrovni, senzory téměř na vše, ztmavovací zrcátka...tohle všechno bych hodnotil skoro až výborně a design také.
Když to shrnu - skoro bych to přirovnal jako kdyby někdo vzal VW Vento nebo Passat z roku 1995 a oblékl ho do nové kastle, vybavil elektronikou a prohlásil, že má nový model..
S jiným motorem a jinými koly (možná celým odpružením) bych byl s tímto autem zcela spokojen, takhle je to bohužel poněkud úsměvná záležitost.

13.01.2011 | 22:26:32 |  Reagovat

to hanes

Já k tomu nemám nic. Koktávii RS Combi v benzínu mám taky (resp žena) a když se chci svézt, tak mi ji půjčí a já se prostě svezu. Že to chlastá? No když má někdo na takhle nechutně předražené auto, tak asi má i na benzín, co hanes? Jo když má už ten RS v názvu, tak asi benzín. Traktor patří na pole. Žena měla eresovou fabii a to se s tím benzínem nedá srovnat-měla jen 130 kobyl ale přesně jak tady někdo píše-vystřelila tak, že se nedalo ani přeřadit a pak-pak už nejela, další kvalt a to stejné. Když jsem jí přivezl RS skoktávii s benzínem, tak prohlásila, že to ho...no jede. Pak se v nich vyznejte. A já na to přišel. Ona jezdí jen po městě a jí prostě vyhovovalo, že odněkud "vystřelila"-a to stačilo. Mně se zase ten benzínový motor líbí víc. Akorát, fakt je, že když se jdu svézt, začínám a končím u pumpy. Ale jinak-obrovský kufr (musí se vejít kočárek s kolama a spousta nesmyslů), super výbava (je tam i Columbus, tak čekám, kdy jí někdo ukradne palubovku). Při 18´´ kolech (které tam mermomocí chtěla) ovšem čekám, kdy ona i mladík začnou koktat. Mně se to líbí, nic víc k tomu nemám a samozřejmě Evo nebo Focus RS to není, ale jako "kočkolap" (no v jejím případě spíše "chlapolap") by to fungovat mohlo-akorát nevím, jak se na těch sedadlech v divné kombinaci materiálů (nemyslím barev, ty jsou hezké) dá souložit. Až to zjistím sdělím, nebojte.

21.07.2009 | 19:10:49 | Radim Reagovat

TDI

pan asi nepochopil co mě zajima.......ten filtr se zanaši pořad,bez ohledu na studeny nebo teply motor....

19.04.2009 | 19:32:30 | HANES Reagovat

TDI

a čo tak najskôr auto zabehnuť a potom mu nakladať? kvalitný zábeh je po cca 20 000km, kedy sa zmenší spotreba PHM a aj oleja - ale to ti asi nič nehovori.

16.04.2009 | 23:21:38 | dany Reagovat

TDI RS

A CO FILTR PEVNYCH ČASTIC?KVULI TOMUTO NESMYSLU SEM KOUPIL RS BENZINA TFSI.MA K TOMU NĚKDO NĚCO?

13.01.2009 | 22:14:03 | HANES Reagovat

RE: 17. listopadu 2008 | 18:45 | Anonym

kamarát má citrona saxo D, to auto nevidelo servis okrem garančiek a prehliadok, ale dnešné citrony stoja za houby.
Tohto ročný test spoľahlivosti vyhral BMW 330 xD ;)

všetko sa kazí, nemecké, francúzke ale aj české (nie všetky modeli, ale má skôr horšiu skusenosť ako lepšiu).
uvidíme čo povedia japonci

29.11.2008 | 17:14:59 | OVCA Reagovat

Jsem laguňák, ale moje nynější (dnešní)zkušenosti:centrál prvně nechtěl odemknout zadní dveře.Po asi 20 min. je odemkl. Po dojetí do cíle opět nešly zamčít(tentokrát jen pravé zadní). Kolíček zalezl ale dveře šly otevřít.Několikrát jsem pocvakal centrálem, a dveře se zamčely. Ale dále zas už nešly odemčít...Dodám jen, že centrál mě podle diagnostiky žere baterku(cca lehce přes ampéru)Kvalit elektriky u renaultu asi není bůhvíjaká.(kdyby někdo vědel co to může být tak napište, 2,0 8V RXE´97)Ale jinak lagunu miluju, zaty peníze..Originál audio hraje nádherně:o)

17.11.2008 | 23:33:48 |  Reagovat

Francouzká auta

http://www.autorevue.cz/default.aspx?section=132&server=1&article=16295&chapter=35815
V loňském reportu TUV pro vozy ve stáří čtyř až pěti let zaujal Citroën C5 velmi pěknou šestnáctou příčku, vážné poruchy se vyskytly u 7,1% zkoušených vozů, zatímco průměr byl stanoven na 10,7%. Citroën C5 za sebou v tomto žebříčku zanechal VW Passat (27. místo), Ford Mondeo (40.), Volvo S80 (48.), Audi A6 (62.), Opel Vectra (63.), M-B řady E (69).

17.11.2008 | 20:32:38 | tytlm Reagovat

Mame Oct.II TDI jako služebni auto a zatim nebyl problem 100tis km.A to co piše kolega o franc.,tak na tom něco pravdy je.

17.11.2008 | 20:29:07 |  Reagovat

Anonym

Prečo spomínaš francúzske autá, keď to nikto pred tebou nespravil? Toto je recenzia na Octaviu, tak čo sem pletieš komentáre od veci. Závidíš, že sa vozíš v tom, čo zbytok stáda?

17.11.2008 | 19:03:02 | Petrík Reagovat

Tady to je banda kretenu,kupte si všichni francouzske sračka,alespon budou mit mechanici praci..

17.11.2008 | 18:45:22 |  Reagovat

lol

no za melon si radšej kúpim BMW 330 xD aj ked jazdené, ale 300 krát lepšie vo všetkom!

17.11.2008 | 17:46:15 | OVCA Reagovat

RS

Takže pánové mám RS 2.0 TDI, naftu už 2 rok,nalítáno asi 90 000,.km a jsem maximálně spokojena, zatím žádná závada a to auto rozhodně nešetřím, ale dát za škodovku milion, tak to teda ani omylem

20.04.2008 | 15:22:37 | kiki Reagovat

Skoda Skodu kupovat

1000 000 za skodu...ty to nemozes mat v hlave v poriadku...Keby to bolo jedine auto na zemeguli, nikdy si ho nekupim, lebo je to riadny shit a este k tomu predrazeny.

12.04.2008 | 18:51:50 |  Reagovat

Pani pozor Octavia ma oznacenie RS, cize to znaci ze je to sportove auto. Cize samozrejme na jednotke by malo ist kusok viac. Ale ved je to skodovka, tak co si cakal. Mal si si kupit auto a nie Skodu za milion.

26.03.2008 | 09:34:57 | lakinooo Reagovat

Ty budeš asi pekná p*i*č*a. Uvědomuješ si vůbec, že je to nafťák? Na jedničku čtyřicet? Bude lepší když vrátíš řidičák.

27.11.2007 | 19:01:46 | Jara Reagovat

A kolik bys na jendicku chtel jezdit? 80? ta slouzi k rozjizdeni, pokud jsi delal autoskolu, mel bys to vedet..

26.11.2007 | 14:11:44 | diego Reagovat

pořádně nezajeté a už dojeté. a 9l při 220, mám nejuspornější auto pod sluncem

25.11.2007 | 23:25:18 | AUDI-man Reagovat

O2 RS - málo místa

Mám O1 (1998). Měl jsem možnost sedět v O2 RS, ale překvapilo mě, jak je tam za volantem málo místa. Mám 188cm, ale abych vůbec dobře viděl ven a nebral očima horní okraj okna, musel jsem sedadlo strašně pumpovat dolů a stejně to nebylo ono. Vůbec jsem měl z toho prostoru takový stísněný pocit, který teda v O1 vůbec nemám. Jinak je to super auto, ale 1 mil. korun (zřejmě slovenských) bych za to nedal . Jinak přeju hodně šťastných kilometrů a provoz bez závad.

25.11.2007 | 23:24:04 | Sachs Reagovat

Výbava a pohodlie odpovedá cene. Milión za Škodovku môže dať len idiot.

25.11.2007 | 22:58:26 |  Reagovat

Pry jenička je velmi krátká.A kam až ji chcete?A pak,že motor nestartuje.

25.11.2007 | 22:43:33 | fanfantulipan Reagovat