Autorecenze Škoda Octavia 2,0 TDi - Predražený črep, čo sa hrá na "Dokonalosť", ale od tej má vešmi ďaleko. - hodnocení, spolehlivost, silné a slabé stránky, závady, zkušenosti, komentáře - recenze Škoda Octavia
 
 

Recenze Škoda Octavia Elegance
“Predražený črep, čo sa hrá na "Dokonalosť", ale od tej má vešmi ďaleko.”

Autor recenze: Jezapo (32 let) všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2007 Typ motoru:2,0 TDi Stav km při koupi:0 km Stav km nyní:60 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 18 měsíců Průměrná spotřeba: 6,5 l/100 km Vloženo: 22. 2. 2009

Hodnocení inzerátu: 2 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 3.8

Spolehlivost

5
 

Jízdní vlastnosti

2
 

Komfort

2
 

Provozní náklady

5
 

Náhradní díly

5
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Toyota Avensis

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ne

Závady a opravy na autě

Závady sa vyskytujú neprestajne


Hodnocení a zkušenosti s autem

- problémy s tesnením bočných dverí pri väčšej búrke, čo má za následok neustále mokré sedadlá
- problém s pískaním okien pri ich spúšťaní či vyťahovaní, čo má za následok hanbu pred všetkými okoloidúcimi
- nečakaná strata výkonu na diaľnici, keď za par sekúnd spomalíte zo 130 km/h na 80 km/h a nechápete prečo, lebo pedál máte stále na podlahe
- nečakané zhasnutie všetkých kontroliek palubnej dosky pri rýchlosti 130 km/h, keď nechápavo pozeráte čo sa s autom deje
- nevysvetliteľný nárast spotreby na 12 l/100 km pri plynulej jazde a nezmenenom štýle jazdy a potom jej návrat do normálu
- naťahanie oleja z motora do nádobky chladiča
- spotreba oleja 1 l/1.000 km
- nekvalitný a neodborný servis

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 2


Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Octavia

Vložit komentář

Narust spotreby

Motor 2,0 TDI byl vybaven DPF (filtr pevnych castic) a ten zpusobuje narust spotreby. Pokud se zanese tak zapne automatickou svoji regeneraci, tzn. motor zacne vic spalovat nafty aby zvysil teplotu zplodin a necistoty z filtru vypalil. Standardni vec u vsech aut s filtrem pevnych castic. Po regeneraci se prepne do standardniho rezimu a spotreba klesne. To jak casto se regeneruje ovlivnuje styl jizdy a kvalita nafty.

27.08.2013 | 12:54:25 | Igor1980  | 90.182.213.* Reagovat

2.0 TDI

Tak si mal smolu, kupil si ten najhorsi motor, aky kedy davali do OII, podla vsetko v p.deli hlava, turbo, vaha vzduchu, no proste ten motor je na sra.ku, zbav sa toho, nebudes mat s nim pokoj, kym ho nepredas, ked sa ti serie teraz, bude sa srat stale. Ak niekto kupuje tento motor, treba kupit jazdenku s uplnou servisnou historiou, aby si vedel co sa s motorom robilo, motor musi mat nabehane aspon 130 000 km aby som ho kupil

08.03.2009 | 22:59:09 | anonym Reagovat

ŠKODA - PENĚZ ! Komu není rady, tomu není pomoci. Jaké že je nejhorší auto ? Renault? Tak bacha, aby ho brzo nevystřídala Škodapeněz.

26.02.2009 | 17:17:34 |  Reagovat

hmmm, motor v hajzlu, turbo taky pojde, elektrika vo hviezdach.
Po 60000km ........co sa s tym autom robilo?

26.02.2009 | 17:02:41 | w Reagovat