Recenze Škoda Octavia 1.9 Tdi
“Pro každého kdo má sportovního ducha”

Autor recenze: Anonym II (29 let),
Ústecký kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1996 Typ motoru:diesel Stav km při koupi:575 500 km Stav km nyní:588 950 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 6 měsíců Palivo: Diesel Průměrná spotřeba: 5.5 l/100 km Vloženo: 17. 11. 2013

Hodnocení inzerátu: 14 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 8.0

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

6
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

7
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Silné stránky

Kroutící moment

Slabé stránky

Absence šesté rychlosti

Závady a opravy na autě

Předchozí majitel protože byl taxikář se o auto staral takže jsem měl štěstí.
Měnil jsem jen žárovky a olej,to bylo vše nic víc nic míň ale čekají mě letní gumy protože už mi koukají dráty,když mi koukalo jen plátno tak to bylo ještě dobré.Zimáky mám nové protektorované Vraník 195/65r15.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Byl to doslova šok přesednout s Ayga do Octávie.Několik týdnů jsem byl nadšen motorem co dělá od 2000ot,doslova jsem zachrochtal a jel pryč třeba z křižovatky,ten zátah byl opravdu návykovej spolu s tím turboefektem,člověk se na to musí připravit.U takového výkonu chybí samosvor ale co se dá dělat v té době nebylo ani XDS takže musím dávat pozor na plyn v zatáčkách,na suchém asfaltu to ještě jde ale problém nastává za mokra.Nevěřil bych že motor má jen 66kw samozřejmě krouťák je šílenej jak u Tdi bývá zvykem.Ta gradace krouťáku je opravdu nádherná,ten švih kterým to ten motor sází je k neuvěření.Spotřeba je báječná,na to že je Octávia mnohonásobně silnější než Aygo má prakticky stejnou spotřebu něco kolem 5 až 6 litry což se nedá ani popsat.Moje největší spotřeba byla na okruhu Nurburgring severní smyčka-8.2l/100km,se slzou v oku spomínám jak mi všichni kondolovali a nechápali že pod kapotou nemám aspoň desetiválec.Po dálnici když se na to nekouká tak se dosáhne 5 až 6l/100km při opatrné jízdě jsme hned o litr níž.O autě bych s klidem řekl že jde o "sportovní"nástroj mám poměrně široké gumy 195/65r15 a utrhnout auto je dost těžké,chybí kotouče na zadní nápravě nebo keramické brzdy,kotouče má silnější verze 81kw ale tu jsem nechtěl protože bych se v ní zabil,je to pro zkušené řidiče nebo vysloveně pro sebevrahy.Taková porce výkonu se hodí snad jen na Německé dálnice nebo když někdo chce skutečně jen závodit.Ano pokuď bych brousil dálnice rychlostmi přes dvěstě tak to chápu moje 66kw má problémy jed stabilně přes dvěstě.Motor by s tím neměl problém ale převodovka točí ve stodevadesáti čtyři tisíce což je max výkon.Nejvíce jsem jel 210 omezovač,šestka by se fakt hodila bych to sypal dvěpade ale nic se nedá dělat šestka prostě není.Šestku má verze Octávia 1.9Tdi 96kw TC ale to je pro toho kdo jezdí stabilně Gran turismo.Snad nejsilnější auto co jsem dostal byl Lexus LFA,majitel auta nevěřil že mám jen 66kw,musel jsem na benzínce otevřít motor,jedině jsem mu nestíhal na maximálku ale měl jsem lepší podvozek který je tuším odvozen od Audi 200 ale jistej si nejsem.Ještě bych se vrátil k akceleraci,jedničká-40,dvojka-70,trojka-120 a čtyřka-150 tečka.Ze semaforů mě málo kdo sestřelí,Lexus LFA má v rozjezdu přeci jen navrh je to přeci jen desetiválec ale příjde zákruta a papa jsem pryč.Před pár dny jsem se oťukával s Audi RS6,gradoval jsem při rychlostech kolem 80-130 díky krouťáku tak jsem měl na vrch přesto mě ujel ale on měl 410kw,krouťák mi nepomoh.Stejnak se vše u tohoto motoru točí kolem krouťáku,chtěl bych zkusit roznést Audi Q7 V12TDI přeci jenom má přes dvě tunyK prostoru se budu opakovat díky velkému rozvoru Audi 200 je místa nic moc kontruktéři se soustředili na kufr,pravděpodobně aby člověk mohl naložit čtyři náhradní kola na okruh.Ve předu je to ok,přeci jenom se spíše jedná o sportovní kupé nežli liftback,chybí ale skořepiny a čtyřbodové pásy.Pro rodinu je přeci jen Superb vhodnější,do města zase Fábia na okruh zase Octávia,je to prostě o kompromisech.Já jsem s autem moc spokojený a můžu doporučit všem co mají aspoň trochu sportovního ducha.Samozřejmě budu pokračovat s hodnocením.


Doplnění recenze ze dne 29.11.2013

Stav km nyní: 601 000 km

Nedávno jsme se vydali s kamarádem na výlet aby jsme se odreagovali od každodeního stresu.Nejednalo se o nic vekého Litvínov-Nurgburg(okruh nurburgring)cca 600km.Ano měli jsme namířeno na slavný a nebezpečný okruch nurburgring,přímo na severní smyčku 20km nádherné trati.Já jsem jel jak jinak Octávia 1.9Tdi 66kw,kolega měl Fábii RS Tdi 96kw a tím se všechno měnilo.Koupil jí v krásném stavu roku výroby 2003 a s najetýmy kilometry ve výší 125000,to vše za cenu 110000kč.Chtěl jsem se omluvit všem za to jak jsem vychvaloval svojí Octu protože znám málo bezkompromisních sporťaků ale Fábie RS Tdi mezi ně určitě patří.Párkrát jsem zkoušel zaútočit na kolegu,měl jsem upřímě smůlu a nebyl jsem sám.Na německých dálnicích zakusili její kouzlo i skopčáci jejich Medvědi tak i Bavoráci neměli šanci,jasný M5,M3 či E63Amg se jí drželi.Díky neomezené rychlosti to byl opravdu koncert dynamiky a energie které to auto sálalo po celou dobu jízdy.Spotřebou byl na tom nádherně jen o jeden litr více než já s Octou.Konkrétně jsem jel s průměrnou rychlostí 110km/h za pět a půl litru zatím co on s Fábií Rs Tdi 6.8l/100km.Ano průměrná rychlost nebyla příliš velká ale zastávky na odpočívadlech a ukazování nedůvěřivím řidičům hnací ústrojí našich aut něco času stálo.Bylo mi až líto řidičů kteří se nedali do křížku s Tdi.Pár chlapů jsem viděl jak volají svojí maminku.Na okruhu jsme strávili málo času něco kolem padesáti kol.Těch tisíc kilometrů bylo nepopsatelně krásných,můj osobní rekord 10:30:00,kolega pokořil hranici osmi minut.Jenom si představte 310Nm v akci,je to nádhera to mi věřte.Přesto bych měl jednu výtku a to hlavně ke spotřebě,u mého auta atakovala spotřeba deseti litrovou hranici a kolega s Fábií RS Tdi něco kolem jedenácti lirů na sto kilometrů.Na okruhu strávených tisíc kilometrů bylo za námi.Čekala nás cesta domů,v podobné režii jako cesta tam.


Doplnění recenze ze dne 04.03.2014

Stav km nyní: 624 300 km

S autem až na maličkosti nejsou problémy až na jeden.Díky hodně nízko položenému krouťáku jedete ač si to ani neuvědomujete hodně dynamicky.Jel jsem Most-Chomutov dvouproudovka do Globusu bylo dost hodin a blížila se zavíračka,tak jsem pospíchal.Upřímě nevím ani kolik jsem jel.Přijel jsem k Globusu a za minutu přijel policejní Superb.Samo že policisté byli totálně nasraní,proč jsem jim ujížděl.Musel jsem lhát a řekl jsem že auto řídila osoba blízká ale ta je už zrušená a mě hrozí pokuta 10000kč na úřadě.Naměřili mi 181kmh,policie mě nemohla dohna protože Superb sice je rychlejší ale 1.9Tdi 66kw dynamičtější a zároveň pružnější.Všichni to dobře znáte že benzín bez turba do osmiválců je rychlejší ale vy ukážete záda na semaforech a do kilometru nemájí osmiválce šance.Audi A8 V12 už je i pro 1.9Tdi oříšek a zklamu Vás s Octávií 1.9Tdi 66kw nemáte moc šancí.Přemýšlel jsem o čiptuningu ale bojím se,za každou cenu být Top nemusím.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 14


Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Octavia

Vložit komentář

autor 18 let max :D

Od tohoto a podobných případů musí bejt doslova radost kupovat auto :D všechno na odpis :D jestli u nafty řadí za 2 při 40km/h tak mu to dýl než na 50tis. nevydrží

24.04.2015 | 09:34:05 | speedfilip  | 81.25.16.* Reagovat

to je vtip,v poho

autor si asi robi srandu..Inak si to neviem vysvetlit..alebo nema 66 kw ale 266kw a k tomu fantaziu. :D

29.10.2014 | 12:04:54 | ado  | 84.47.5.* Reagovat

to musel psát de*il jinak nevím a na víc když jsem měl 1.4 benzín hondu civica dával jsem si tyhle oktávky k snídani. Podvozek tragickej když jsem jel za kokotou málem to nechal na kruháči jak mi s podvozkem nestíhal ani výkonově kdy moje accorda třílitr má dvěstě ps a 1450kg.

05.03.2014 | 21:09:24 |   | 178.255.168.* Reagovat

svlastik

Jako žert mohu ohodnotit na výbornou. Pokud to myslíš vážně,potom jseš hodně nemocnej člověk a měl bys být ihned hospitalizován na psychiatrii.Vzhledem k přidávajícím příspěvkům a reagování na většinu lidí to vypadá bohužel na to druhé...

05.03.2014 | 11:41:02 | kelenda  | 94.125.216.* Reagovat

RE: svlastik

Tak to ti kamaráde gratuluji. Jsi jeden z mála, který poznal, že Svlastík to nemá v hlavě v pořádku. Jinak recenze je super prča, anonym II je veselá kopa a konkrétně octávky v TDi "miluje".

24.04.2015 | 19:39:14 |   | 89.102.162.* Reagovat

Dobrá sranda

Velký dík za veselou recenzi.Již dlouho jsem se tak nenasmál.Ještě jsem kdysi narazil na veselou recenzi u Favorita,kde majitel psal,že auto mu tuní samo rzí a šíleně silný a úsporný motor.Rád si počtu takové veselé "příběhy".

05.03.2014 | 09:25:41 | mavaUH  | 94.125.216.* Reagovat

ked uz 66kw sporak nahana m5 a ine supersporty...nemam dovod neverit:))))

04.03.2014 | 15:45:04 |   | 178.41.137.* Reagovat

Recenzia

Dobre som sa zasmial, konečne niekto s vtipom.

04.03.2014 | 09:57:18 | Toky  | 85.159.107.* Reagovat

Musím souhlasit,mám Fabii Rs Tdi a málo kdo se jí vyrovná,nastejno je třeba Focus RS či Mazda MPS,Volkswagen Golf R,Bmw M1.S toho co jsem napsal je patrné že Fabia RS Tdi je Hothatch.Octávia je třídu lepší ale je zároveň težší což je pro ní nevýhodou.Legendární Tdi 66kw má obrovskou výhodu v krouťáku a ve spotřebě.Octávia 1.9Tdi se rovná přibližně Mercedes E 63amg ši C 63 amg,BMW M5 či M3,Audi RS6 či RS4 s toho vyplívá že Octávia Tdi je jejich přímou konkurencí.

10.12.2013 | 13:21:59 | Pavel  | 62.141.8.* Reagovat

df

Autor této recenze, nám chtěl trochu přehnaně ukazat co si někteří majitelé oktavek o svých the best kárách myslí :-) Myslím že to je docela pravdivý.Jinak nic proti oktávce. Je to dobry auto,ale není nijak vyjímečný )

10.12.2013 | 09:46:10 | charlios  | 88.102.10.* Reagovat

Nestačím se divit

Octávku jsem měl, taky 66kW ale co jsem se dozvěděl z téhle recenze, to se sám nestačím divit :) Asi jsem měl úplně jiný auto, nebo mi nikdo nic nepřimíchal do pití. Sice jsem byl s octávkou naprosto spokojený, ale nedokážu si představit, že by mě 66kW předjela na dálnici když bych nechtěl být předjetý, mám mercedes 270CDI 170PS. Tahle recenze je perfektní věc pro pobavení se.

04.12.2013 | 18:25:17 | Franta  | 87.158.159.* Reagovat

M5 M3 E63amg se jí drželi? :)...človíčku neštastná.

...chtělo by to změnit prášky nebo doktora!!!

30.11.2013 | 09:58:22 | stafík  | 85.135.92.* Reagovat

Bože můj , do čehos to duši dal ?

21.11.2013 | 21:41:10 |   | 89.176.84.* Reagovat

1.8 20v 120Nm ve 2000ot a 25kw v těchto otáčkách. 1.9 Tdi 210Nm ve 2000ot a 49kw v těchto otáčkách.

21.11.2013 | 13:20:08 | Anonym II  | 62.141.8.* Reagovat

RE:

2tisíce a pod už se to spočítat nedá, lineární je to tak od 2.5otáček výš. Mám na mysli benzín. :D
Mezi neutrálem(900otáček) a 2tisíce je razantní skok. Ale kdyby sis nakreslil přímku, tak od 2.5tisíce už to sedí krásně lineárně. :)
Diesel se počítat nedá, pouze převádět z kroutícího momentu.
Nebo ještě brzda.
Jinak nebudu hledat co jaký motor kolik má. :D

21.11.2013 | 13:58:50 | svlastik  | 82.117.130.* Reagovat

RE:

Spousta teorie grafů linearity..:D ale zkušenost z praxe asi žádná.
I když jsem se do této recenze nechtěl vůbec pouštět protože mě je od začátku jasný k čemu tu je na rozdíl asi od někoho:)ale přece jen se k tomu vyjádřím a to díky tobě:)
Takže motor 1.9TDI pružné zrychlení,dobrá spotřeba a tím to končí.Výkon jako takový nic oslnivého jak popisuješ ty a spousta dalších kteří se řídí heslem TDI Power...:D.Jezdi týden třeba se Civice 1.8 V-Tec co má přes 100KW nebo s nějakou i starší atmosférou která má kolem 90-100Kw a po přesednutí do Octavie s 1.9 TDI si všimneš prve kultivovanosti motoru a pak zjistíš že to jede ale žádná sláva nemluvě o motorech o výkonu 66KW.Kdysi jsem četl že nejsilnější 1.9 TDI 85KW odpovídá výkonu a je o něco rychlejší jako motor 1.8 16V od Peugeotu což věřím že Octavia bude o něco rychlejší,má větší kroutící moment,je lehčí a má turbo.Ale pokud jsi nedohonil 1.9 TDI i tu nejsilnější s Alfou o výkonu 3.0 tak neumíš jezdit,nebo na ten "závod" nikdy ani nedošlo protože už jen technického hlediska to není možný.A k tomu nepotřebuji najezdit s TDI milion kilometrů a ani vědět kdy při jakých otáčkách táhne nebo ne!stačí se prostě projet ve více autech a obrázek a pocit má člověk během pár vteřin.

21.11.2013 | 16:17:00 |   | 94.112.170.* Reagovat

RE:

Ano teorie taky, měl jsem to v oboru a grafy to bylo taky součást učiva. :D
V-Tec bylo v té době nedosažitelné, ono každý po něm toužil, a když už tak sis nemohl vybrat model, a taky ta cena byla vyšší než u BMW vozů. To už jsem psal taky. Tdičko bylo taky fest drahý, proto jsem si ho koupil až později. To vůbec nikdo nechtěl vysoké obsahy. Ojeté pětkové a sedmičkové BMW se prodávaly za směšné částky. Povinné ručení bylo šílené. Ale počítal jsem, že si jej nechám chvilku, tak se to vyplatilo. :D

Mě to bylo ukradený, byl jsem mladý, takže samý dvoulitr výš a užíval si toho, protože benál 24kč a plyn 8,5. Na nějaký V-Tec jsem se tehdy vykašlal a z vysoka, neměl jsem slabší motor než 2.0litr. A teď používám jen 1.6 max. :)
Ale jak píšu, projeď se teď v pašíku aspoň s 2.0Tdi 100kW poznáš, že to celkem slušně lítá.
A to nemluvím o konkurenci typu BMW3.0D, proč jej dávaj do takový krávy X5, a teď myslím budou nasazovat i do M3? Protože to je brutální motor. Audi, které je tady popsané jako Tdi V12, tak to je ale špička a ten je světový, kterého nic nepřekoná, to je nejrychlejší motor ze všech a ani supersport si s ním neporadí...

22.11.2013 | 05:59:15 | svlastik  | 46.47.170.* Reagovat

RE:

Tady ten mistr si totiž myslí, že 66kW tam máš trvale, ale to bylo, a leda tak na papíře.
Teď když si koupíš Octu Tdi 66kW, tak tam ze 75% máš už vyměněné vstřiky a hádej za který asik? když Ti ty nové sníží spotřebu? Jak často asi tak měníš vstřiky na dieslu? Ano ony se tam mění, je to spotřebák. A ten soft, či celá ŘJ to se hodně vyplatilo si ji sehnat. Víš proč to sníží spotřebu? protože méně na to šlapeš, když to má najednou vyšší výkon. :D A tak padá spotřeba pocitem tak nejméně o 0.5litrů až litr. :D
Teď je důležitý jen ten stav motoru jako tlaky a komponenty. Jinak se ani na ten papírový výkon jako 66kW vůbec nedívej, normálně je to 81kW, už jsou to tak staré auta, že skoro všechny dostaly nové vstřiky od svých vypočítavých majitelů, protože najely mnohem víc jak 250tkm! A ten kdo si to tak nedal by byl vyloženě proti sobě. :D
Takže asi tak nejlepší co bylo v Octě za motorizaci, tak 1.9Tdi 4x4 66kW(kterou výměnou vstřiků a řídící jednotky předěláš na 81kW)
Do 81kW kombi a myslím ani sedanu se z výroby Haldex nedával. :(
No a jak už je někde Haldex, tak určitě existuje varianta, jej předělat na novou generaci z nějaké bouračky to tam napasovat. Tím pádem pro někoho, kdo má garáž a nic ho nezajímá a jedno auto na 25let, chce auto za hubičku udržovat za cenu udržování kola a vylepšovat. Tohle je vůbec nejlepší a nejlevnější auto, které existuje a máš tam všechno důležité!
Nezapomenout na výměnu sedaček z Golfa IV a paráda, fakt, nový facelift je naprd, měl jsem ho a též o ničem pohodlí. :D

22.11.2013 | 08:00:02 | svlastik  | 82.117.130.* Reagovat

RE:

Nevím odkud máš informaci že 75% majitelů TDI 66KW si předělal vstřiky a ŘJ na 81KW...mě to je stejně jedno.
Dokud můžu tak si budu kupovat stejně vyšší atmosféry nebo hlavně benzínové motory,protože ty mě ještě nikdy nezklamali navíc v solidním pohodlném autě.Jak si říkal auta se bojíš tudíž k tomu máš asi vztah čistě praktický a navíc ani moc nejezdíš.Ale například já který auto využívám denně si raději pořídím auto na úkor spotřeby samozřejmě má to své hranice ale hlavně že bude pohodlné a bude mě vyhovovat.Takže z mích úst nikdy asi nevypadne že Octavia je nejlepší a nejlevnější auto...protože v tom čem si velebím absolutně nic nesplňuje.Po stránce ekonomiky a praktičnosti po stránce financí možná,protože je to takový lidový auto ale to já zrovna nepotřebuji.Nemluvě o tom koupit taky slušný zachovalý kus v dobrém stavu což je další věc,jinak se ta ekonomika toho zázraku trochu zhroutí...asi nikdy nepochopím v čem vidí lidi ten zázrak.Nebo zatím jsem to ještě nikdy nepochopil a měl jsem na to 17 let a to jsem odřídil a vezl se jak ve staré generaci tak v nové a pořád nic:/

22.11.2013 | 14:30:21 |   | 94.112.170.* Reagovat

U tdi neni ten pocit vykonu kvuli 90 koni v 3.600 ale kvuli krouticimu momentu v nizkych otackach kde ma nafta proti atmosferickemu benzinu opravdu naskok , ale 90 koni ve 3.600 maji ty benziny bez problemu ( a tim benzinem nemyslim dvanactistovku ale motor se srovnatelnym objemem ) . Dale jak jsi v teto diskosi napsal tak diferencial nemuze by elektronicky NEBO mechanicky , ten je jen mechanicky a elektronikou nejde nahradit , jen doplnit . A jestli jsi nedokazal pred lety predjet nekoho na trase Brno Olmik v nedeli za silneho provozu po konci Velke ceny tak to jen proto ze na te silnici to temer nejde , coz vi kazdej kdo tam kdy jel .

21.11.2013 | 10:40:27 |   | 217.195.165.* Reagovat

RE:

Měl bys počítat výkon. Běžný 2.0l Ti takový výkon nedal. V Octě byl 2.0l 85kW, takže tento motor byl slabší od 1.9Tdi, jediný kdo ho předčil byl 1.8T. Ale po vylepšení, velmi snadném výměna za nové vstřiky a soft, otázka pár tisíc, na 81kW, jej ani ten 1.8T nemohl dát. :D
Spočti si, že při 66kW a 3.6otáček jsi potřeboval papírově výkon v 5.5totáček přes 100kW. a při 81kW jsi potřeboval mít na benzínu 125kW. :D
Takže v Octě to byl nejsilnější motor, který mu výrobci dopřáli. )

Ano tohle je stará škola, ale diferenciál typu haldex je elektronická náhražka, nikoliv doplněk hahaha. :D

Ale aspoň fungovala jako 4kolka. Ale XDS to je úplně o ničem, to funguje jen na předku. Jako první má být řešeno jestli je auto 4kolka a až pak samosvor na předek. Tady u XDS to je obráceně. :D

A pokud jsi pochopil, nebo ne, závodění s tou Octou jsem se honil po kotěhulkách, zabloudil jsem a hledal cestu, pomaličku, a né po dvouproudovce z Brna do Olmíku. Pak jsem se znenadání objevil kdesi u Olmíku ani jsem nevěděl a vykašlal se na ně.
To se dalo takhle sledovat před rokem 2006, kdy ještě každý poctivě přepisoval auto, ale pak se řešily smlouvy, ekovýpalný a to už nefungovalo, abys narazil mimo svůj kraj na známou SPZ a držel ses jí. Mě to tak fungovalo běžně, stačilo si zapamatovat města. Taky i na slovensku jsem to využil, když jsem zabloudil, hlavně v těch blbých místech u Žiliny,kde se to rozjíždí do všech,trefit tu správnou odbočku to byl děs, teď to tam je bájo, kam se hrabem. Tam to bylo tehdy drsný a aspoň směr jsem chytil a pak pohoda. :D
Do velkých měst to je v klidu, to jsou směrovky všude u každé odbočky, ale zpátky do malých měst smůla. :D

21.11.2013 | 11:21:02 | svlastik  | 82.117.130.* Reagovat

Synku, synku, až tě rozum potká, to bude facek, jak potlesku v národním.

Mimochodem, HALDEX je mezinápravová elektronická spojka, ne diferenciál a takových ptákovin jsi tady už vypotil kvanta. Ty jsi fakt jen teoretik a ještě nepozorný.

21.11.2013 | 12:31:49 | Tichý pozorovatel.  | 77.93.216.* Reagovat

RE: Synku, synku, až tě rozum potká, to bude facek, jak potlesku v národním.

Není to jenom spojka mateš lidi. Je to celek. :D
Je to elektronický řízený systém mezinápravového samosvorného diferenciálu. :D
Čili díky marketinkovému tahu, se tento typ stal zcela normálním kosntrunčním standartem všech "off roadů". :D
Je to náhrada Torsenu či jiného LSD samosvoru, a díky jeho dlouhodobé prodeji se zařadil do skupiny samosvorů jako další druh samosvoru.
Skládá se právě z té spojky a také přepouštěcího ventilu ovládaném elektronicky a dalších mechanických prvků. :D
XDS systém není mezinápravový, ale funguje pouze na přední nápravě na stejné funkci jako Haldex, opět mechanická visko spojka, ale zadek má pod kontrolou elektronický brzdový systém a řídící jednotka vylepšená ABS. :D
Zdá se, že pro ně už není zadek natolik důležitý a hodlají šetřit jak se dá hlavně na diferenciálu.
Systém plnohodnotného samosvoru už nemá skoro žádné auto, jen vyvolené typy s danou motorizací jako Audi, pak možná Honda. :(

Ještě zpátky 10roku, jsme se systému Haldex vysmívali, teď v tomto světě je Haldex jeden z nejlepších samosvorů co používají auta v dnešní době s dobrou elektronikou jsou schopné předčit i Subaru. Tfujtajbl. :(

21.11.2013 | 13:05:20 | svlastik  | 82.117.130.* Reagovat

A včil mudruj, kdo mate lidi. Haldex je fakt jen spojka mezi nápravami.

www.autorevue.cz/haldex-v-co-je-noveho-doplneno
Průser je, že si vymýšlíš své ničím nepodložené teorie, anebo máš problém s chápáním psaného textu.

21.11.2013 | 17:38:25 |   | 77.93.216.* Reagovat

RE: A včil mudruj, kdo mate lidi. Haldex je fakt jen spojka mezi nápravami.

Já nevím kde jsem se začal plést, v čem mě opravuješ.
Začal jsem že Haldex je náhražka, psal jsem to všude. Kurnik když to po sobě čtu, kdes to vzal, že jsem psal, že Haldex je plnohodnotný samosvor. Důrazně jsem to psal po sobě v každém příspěvku, že je Haldex náhražka a proto XDS už nemůže být náhražka, protože to je Haldex a tedy XDS je ještě horší systém, protože řeší pouze přední náhon. :(
Já Tě chtěl opravit, že to není jen taková spojka, ale taky to je nějaký systém a je v tom elektronika, mechanika, ventily...Jako tady si někdo jak to po tobě přečte může taky myslet, že když napíšeš spojka, tak to je jako, náhrada za klasickou spojku. :D No né, ona tam je spojka mezi převodovkou, ale taky viskospojka Haldex, jsou tam 2 spojky v autě, prostě něco co vytváří tu super imitaci pohonu 4x4. :D

21.11.2013 | 18:51:13 | svlastik  | 46.47.170.* Reagovat

RE:

2.0Tdi 125kw a 350Nm od 1800ot vs 3.6Fsi 190kw a 380Nm ale až v 2500ot.Ten můj vzorec takměř platí to musíte uznat,2*atmosferický benzín se rovná turbo diesel,samozřejmě se to týká točivého momentu.

21.11.2013 | 13:12:02 | Anoynm II  | 62.141.8.* Reagovat

RE:

Tak ohledně dieslu netuším, ale ten benzín krouťák sice dobrý, no vlastně ne správně má být 350Nm, ale v těch 2,5 otáčkách máš pouhých 75kW v tom autě 3.6Fsi muhahaha. :D
A víš co se děje v nádrži, když chceš dosáhnout stejného výkonu jako u dieslu tedy alespoň těch 125kW, potřebuješ to dostat tak nad 3tisíce. :D

21.11.2013 | 14:15:43 | svlastik  | 82.117.130.* Reagovat

RE:

Co to je muhahaha?

21.11.2013 | 20:53:15 |   | 88.100.179.* Reagovat

RE:

Ale kdo si koupí 3.6 benzín tak toho asi vír v nádrži moc nezajímá:)....

21.11.2013 | 22:52:56 |   | 94.112.170.* Reagovat

RE:

Ale zajímá určitě a to hodně. Protože je tento motor i ve Škodovce. A z těch Škodovek doslova ta chudoba křičí, nebo je to jen Octávia? Superb je už auto pro lepší třídu? I když má podvozek a ostatní díly z nízké střední třídy? pro mne je Superb vymakané auto, ale pořád v nízké střední třídě, protože jej uživí člověk jako já, díly za pakatel, i když se budou asi opotřebovávat rychle jako u Fáčka, ta váha a velikost vozu udělá svoje. :D
To auto si jen hraje na střední třídu, protože jej prodloužili. :D Takový tuzing jako když prodlužovali embéčka,Trabanty, žiguly, to byla moda, i na TopGearu něco podobného bylo, že spojili 2 auta do jednoho. :D
Prostě sranda na počátku 21.století, ale inženýři v Kvasinách si z toho vzali příklad a stvořili monstrózní Superb. :D Takže kdo si kupuje Superba je spořílek, který chce hodně muziky za málo peněz a to i ten motor budou očekávat, že spotřebuje průměr a bude doslova lítat, protože 190kW bez turba(další udržba) je hodně velký lákadlo. :D Ale jako celkem úspěšný model i mě se líbí, jen ta cena. :D
Pokud se jedná o passata, taky to je taky takové lidové auto ne? :D
Né jako dovedli by jste si představit, kdyby člověk koupil např. notebook, kde by základní deska s integrovanou grafikou(u auta podvozková platforma) a další důležité komponenty byly poskládané z dílů nízké střední třídy (brzdy,ložiska,tlumiče atd.) a přitom vymakané vybavené všemi softwary a krásné jo třeba zvuk stereo,kamera,čtečky atd.všechno, a prodávali vám ten šunt za dejme tomu víc než dvojnásobek? Tohle Superb přesně je! Hodně krásný naleštěný autíčko a protáhnutý jezevčík.

22.11.2013 | 05:12:29 | svlastik  | 46.47.170.* Reagovat

RE:

Víš to určitě? dle mě je hlavní v tomto okamžiku ta spotřeba která činní v Superbu 3.6 FSI 15 litrů po městě.A Škodovka nebo Audi pořád je ta spotřeba stejná tudíž určitě si nekoupí auto s takovým motorem majitel který denně přepočítává jak ušetřit kde jakou korunu,nebo určitě mu na spotřebě nezáleží tolik jako majiteli nafty nebo někoho kdo si do auta namontuje LPG.Škoda,BMW,Audi,nebo i Peugeot s takovým podobným nebo stejným motorem nemění nic na spotřebě kterou musí majitel platit.Teorii máš pěknou ale chtěl bych na ní slyšet reakci někoho kdo tento motor vlastní v Suberbu...a vsadím se že k tvé teorii se moc majitelů hlásit nebude:)

22.11.2013 | 14:09:38 |   | 94.112.170.* Reagovat

Lepší na takový h...a nereagovat . Maximálně by se to dalo tolerovat jako parodie , ale v momentě kdy to pokračuje i do komentářů tak to už je příliš . Dementovi obvykle nevysvětlíte že je dement protože je tak tupej že tu myšlenku není schopnej zpracovat a proto si myslím , že je lepší na to nereagovat .

20.11.2013 | 08:27:48 | Michal  | 89.176.84.* Reagovat

Svlastík má pravdu,existuje rovnice.Devatenáctka Tdi.=4.0benzín.Jednoduchá rovnice.V praxi to tak funguje,závodil jsem s Lexus LFA 4.8l V10 a ujel mi protože jsem to nechal náhodě.Jinak jde o stejná auta na pár detailů.

19.11.2013 | 20:09:04 | Anonym II  | 90.178.147.* Reagovat

RE:

Ty jsi takový zastaralý ....máš zastaralé myšlenky.
Ta tvoje neuvěřitelná nechochopitelná hloupost nezná mezí.
Jsi dávno za zenitem...
Už dávno byly doby, kdy se vše hodnotilo na úkor ceny. Prostě co bylo nejlepší. TO BYLY STARÉ ROKY!!!

Dnes a vlastně už nějakých pár let se vše hodnotí v poměru cena výkon, to je totiž ten správný žebříček. Takže ty tupoune, čím dražší auto nasadíš proti levnějšímu, tím to pro to Tdičko vychází líp a směji se Ti. :D
Auto pomalu za 10milionů vůči autu za 500tisíc. a přitom výkon né 20x víc, ale mnohem menší v poměru. Kde máš ten poměr teď? :D
Auto s obsahem, kde jen neutrál žere tolik co Tdičko v plném výkonu.
Tady jde extravagance bokem, myslíš si, že majitel v čechách tohoto auta je Babiš? nebo Kellner? Houby s voctem. :D
Oni totiž nejsou tak blbí. Takové auto si koupí nejspíše majitel benzínky, který aby nemusel odevzdávat daně státu, tak si to utratí do tohodle vehyklu, čímž ho má zadarmo, protože dostává, také miliardy dotací do PHM...
A navíc tys všechny výše uvedená auta viděl maximálně na obrázku a Tdičko leda tak jak to kolem tebe prosvištělo jako Octa, tak i ta Audi. Ale můžu Ti říct, poměr cená výkon se na Tdičko prostě nic nechytá. :D
Porovnej a dej mu lepší efektivní model, než tenhle předraženej křáp a stejně Ti nic nevyjde. Spotřebu v nebo pod 3600otáček? to nemá žádný motor. :D
A porovnávat silnějšího brášku od Audi s mladším vůči obsahu, tak tady jde vidět tvá omezenost, kde znáš maximálně jen diesly od VW.
Ano samozřejmě protože jsou nejlepší na světě!

A vo tom to je, člověk si připomene nějaké křápy alá Zonda, Ale Tdičko prostě vládne světu(poměr cena výkon) a tak to prostě je a bude, pryč s takovými odpornými křápy, které zpomalují modernizaci, kde například elektronika tohle přestala řešit už před více než 15 lety a sleduj jak se žene dopředu, asi nestíháš protože v Asii jsou napřed a jdou kupředu 2x rychleji, tady to ani nestihnou dovézt.
Ať už konečně nasazují elektromobily! a vy se pozastavíte nad vašima kydama až kdesi v důchodě. Porovnávej porovnatelné a né křápy od LFA,Zondy a další, které nic světu nepřinesly a nikdy taky nepřinesou, jsou to odporné šunty a na každý takový model Ti budu plivat!

V životě jsi do Octy ani nesedl, protože jsi tu nenapsal vůbec, ale vůbec nic, ale já si všímám kromě absurdit tvých výplodů, které jsou opsány od novinářských plků, špatně přeložených a ty to vehementně opíšeš, jako kdybys myslel že to znáš. Ale jednou je XDS náhražka nadruhou, tedy náhražka náhražky, tak to jen náhražka být nemůže. A další plky. Zkus se projet v koncernovém VW doopravdy a né jen o něm snít. Octu jsi prostě neměl a máš smůlu. Nikdy nepochopíš tu efektivitu, kterou má x lidí na mysli. :D
Nechci auto, které má tabulkově tisíc koní, chci auto, které když šlápnu na pedál, mi těch tisíc koní dá IHNED né kdesi u omezovače, kde ten motor ničím a pak nevydrží ani trapných 300tkm a při spotřebě max.15litrů.
A Octa je právě ten auťák, který mi ukázal ano šlápnu a mám to tam, cítím to. Nezajímá mě, že to už není nad 4tisíce otáček, protože já nechci ničit motor a 4,5 tisíce nad se motor přidírá a nevydrží těch hloupých 500tkm a tady to i vadí, protože s takovou prťavou spotřebou to najedeš. Proč všechny Octy vydrží takové zacházení? protože jsou blbuvzdorné. :D
Budu tedy opakovat ještě jednou pro omezence jako ty. Nechci auto, kde mi napíšou do tabulky výkon, který nepatří na TRVALOU doporučovanou jízdu, za všech podmínek, za studena, atd.!
Například u audia už dávno vymysleli takový pojem a to je hudební výkon RMS(průměrně 10x menší než největší výkon). Pokud se nepřekročí, tak audio vydrží i 100let. Tady ale nic takového neexistuje, něco Ti tam napíšou a ty seš prostě rád a můžeš se chlubit. :D

21.11.2013 | 05:42:07 | svlastik  | 46.47.170.* Reagovat

RE: Svlastik, tato recenzia je IRONICKA, FEJTON, SARKASTICKA, nadnesena, zvelicujuca, pa-

rodujuca kecy v recenziach.

je mi nepochopitelne, ze si to nepochopil, naozaj nemas trochu nadhladu a radosti z vtipnej recenzie?

Nezhovaduj sa somarinami. Zondu si asi nevidel ani z rychlika, bud si isty, ze jeho majitel ho ma iba ako hracku popri dalsich obycajnejsich..., bohuzial, nezviezol som sa na nej, ale v Taliansku, najma na ok letoviskach su casto lepsie prehladky aut ako na vystavach...., tam by si si uvedomil, ze octavka je nieco podobne ako pre otrokov mulica, ci somar..., bohuzial, ale je to tak.

Pokial by si mal na taketo auta, octavku nechces ani vidiet,z nej az krici chudoba..., resp.,ze je to auto pre ludi prace, ktori su nuteni cely zivot hrat hru " skrecok v klietke".

Ale este raz, tato recenzia nie je pravdiva!!:):)

21.11.2013 | 06:22:06 | lubos  | 85.237.227.* Reagovat

RE: Svlastik, tato recenzia je IRONICKA, FEJTON, SARKASTICKA, nadnesena, zvelicujuca, pa-

Ale já to vím a proto na ní reaguji, ZASÍRÁM POUZE TY RECENZE, KTERÉ JSOU TRAPNÉ A NIC NEŘÍKAJÍCÍ. K ostatním nic nepíšu a snažím se to tak dodržet. )

Vadí mi, že nenapsal k tomu nic. A ten samosvor ten mě dostal.
Jak to, že ne? V Audi 1.9Tdi je samosvor Torsen a ten je brutální. A podle něj v té době nic dobrého na to nebylo, ani Haldex není pro něj dobrý? :D
Tak já reguji na systém XDS, je to takový výstřelek do tmy a výhradně doporučuji jako ojetinu tento systém NEKUPOVAT!

Je to sice dobrý nápad, ale musí fungovat VŠECHNO vždycky, takže jako nové auto jo dobrý.
Já osobně jsem si s čidly a elektronikou na brzdách protrpěl své a kazivost v autech bývala šílená, opotřebení koroze, zaoxidování v kolech a tak, a čidla ABS ty se mi kazily taky často, a protože jezdím na ojetinách, tak jsem to někdy i vzdával a jezdil se svítící kontrolkou ABS, tam nějaký dráteček propoj a svítilo to furt no. :(
Když tam nejede takové čidlo v kole, tak je určo XDS vyřazené taky, protože bez EDS nemůže jezdit, to by vyhazovalo ze zatáčky. :(

Takže všechno co tady popsal haní? Jak klasický samosvor, no náhražka Haldex, či pravý Torsen(který v té době už býval na Tdi)

XDS samozřejmě není lepší než Torsen, nebo i slušná náhražka Haldex, která byla na Octávách, to vypovídá o parodii?
XDS se nemůže rovnat s Haldexem, to totiž v době Octávy I byla právě náhražka samosvoru. :D
Ale když je ta elektronika levnější z Asie než mechanika, tak proč to nervat do auta a místo 4kolky udělají elektronické vlastnosti 4 kolky a s XDS to prý jde. :D už aby se to rvalo i místo motoru konečně. :D
To dole jsem moc nečetl, jak se něco píše o rychlosti, tak to vůbec neřeším, není psáno o interiéru nic ani jako parodie. :(

21.11.2013 | 07:37:26 | svlastik  | 82.117.130.* Reagovat

Svlastiku, Tvá omezenost je větší, než jsem si myslel nejen já, ale asi všichni tady.

Tys opravdu, ale opravdu nic nepochopil a už se ani nedivím. Tato pseudorecencze byla namířena právě proti takovým omezencům, jako Ty, kteří se neumí podívat s nadhledem na ty plky o "české modle" Škoda Octavia 1,9TDI, která je úplně obyčejným autem, byť z ní někteří nekritičtí majitelé dělají to, co není a nikdy nebyla. Ty jsi takový motorista teoretik, který s třílitrem nestíhá "tédéíčku" ne proto, že by bylo rychlejší, ale proto, že to prostě neumíš. To se totiž nedá vyčíst z webu, to se musíš naučit.

21.11.2013 | 07:59:26 | Kolemjdoucí.  | 188.175.53.* Reagovat

RE: Svlastiku, Tvá omezenost je větší, než jsem si myslel nejen já, ale asi všichni tady.

Chachacha. Taky člověk, vás ale je, nejhorší je na tom to, že ten recenzent psal o něčem o čem nemá ani páru, chvíli psal pravdu a pak si to uprostřed recenze rozmyslel a začal si vymýšlet. :D Ty jsi taky ten co si myslí, že samosvor Tdičko nemělo a že Haldex je horší než XDS. Že Tdi nemělo turbokopanec? nebo to není pravda, to je parodie?

Houbelec, do nějaké části co tam napsal je pravda, a pak mu došly v paměti nějaké větší rozdíly od cizích článků a změnil si to a vymýšlel něco co neexistuje. :D
Celá recenze parodie rozhodně není, a vy všichni jste se na to nachytali chachacha, protože vy samozřejmě neznáte co se děje kolem VW. :D
Jinak bych tě do Alfy limuzíny klidně posadil, já se posadil do Octy, a natřel bych Ti to, po okreskách by ses nechytal. :D
Myslíš si, že Octy jezdili v rally pro nic za nic? Ani nebyly tak karosářsky vylepšeny, závodníci, nejen češi, i belgičani si je vybírali a závodili s tím. Co se týče motoru, tak do běžného provozu stačí akurát. Dokud nepřišel na trh levnější a rychlejší auto na provoz do závodů Ford Focus. :D
Už jsi viděl nějakou limuzínu na závodech muhahaha, napiš skupinu třeba N1, nebo kitcar. :D Případně odkaz, kde figurovala limuzína střední a vyšší střední třídy. :D Pak Ti uvěřím. :D
Když říkám, že nějaké vylepšení měly, třeba výrobní, tak to mohly být úpravy, které nebyly vidět, tlumiče, brzdy, tam jsem nic neviděl. Ale když jely z brněnského okruhu, kde se konaly cestovní závody a přehlídka, tak asi nebyly jen seriovky. :D
Já jsem úpravy nepotřeboval, když jsem měl 3.0l, to jsem si myslel. :D Zmýlil jsem se. :D

21.11.2013 | 08:26:21 | svlastik  | 82.117.130.* Reagovat

RE: Svlastiku, Tvá omezenost je větší, než jsem si myslel nejen já, ale asi všichni tady.

Všechno marný. Ženské přirození je krásná věc, ale nesmí to být chlap. :-D

21.11.2013 | 08:30:24 | Kolemjdoucí.  | 188.175.53.* Reagovat

RE: Svlastiku, Tvá omezenost je větší, než jsem si myslel nejen já, ale asi všichni tady.

Né každý kdo přesedne z takového krámu jako je Aygo, tak je spokojenej jako želva s tím turbokopancem. Tohle je pocit každého průměrného čecháčka, a když přehání tak ať, ale ten střep, ze kterého přesedlal, tomu se nedá říkat auto. A sedl si o 2 třídy výš.
Kolik je tady recenzí, které jsou nadnesené a hodnotí auto jako žádné jiné? Tady se jedná, že spotřebu, kterou udal je reálná, kopanec reálný. Jízda v maximálce taky. Vůči Aygu je to sakra rozdíl v tom jezdit. Dovedu si představit průměrného čecháčka s takovými pocity, když si skutečně usedne za volant Tdička. :D
Za to ty ne. Ty si to nedovedeš ani představit. Dovedl bych si představit sám sebe, jak si usednu do Tdička 2.0 126kW od Passatu a vymýšlím hovadiny, že pojedu na frekventované cestě i Ferrari. :D
Kolikrát jsem viděl závody, kde týpek s autem za 10mega jede jak slimák, když jsem byl mladý, protože jeden tukanec by ho vyšel na celé auto se kterým by si dal závody. :D

21.11.2013 | 08:38:06 | svlastik  | 82.117.130.* Reagovat

RE: Svlastiku, Tvá omezenost je větší, než jsem si myslel nejen já, ale asi všichni tady.

Víš co je největší prča? On tu Ochcávku vůbec nemá, pouze dal v "recenzi" dokupy nesmysly, co vypotili nekritičtí majitelé. Ale proč Ti to vůbec povídám....

21.11.2013 | 08:49:43 | Kolemjdoucí.  | 188.175.53.* Reagovat

Když něco neznáš, neznamená to, že to neexistuje.

Ano, já jsem viděl a nejednou. Již v osmdesátých letech naháněly švédské "taxíky" (mimochodem poctivé limuzíny), jak se jim tehdy říkalo, strach konkurenci. Více zde: www.volvotym.cz/index.php?option=com_content&view=category&id=36&layout=blog&Itemid=54
Tak neplkej hlouposti, když o tom nic nevíš. Ani nemůžeš, taťka s tebou ještě počůrával ploty.

21.11.2013 | 08:44:32 | F.  | 78.102.253.* Reagovat

RE: Když něco neznáš, neznamená to, že to neexistuje.

Ty vado, tak tohle je úlet. Já jsem myslel, že ukážeš, kde to limuzína natře nízké střední třídě, či malému autu(Octávii) a ty tu ukážeš limuzíny né stejné kategorie, ale dokonce stejné značky. :D
Tak to se musím fakt smát.
Já jsem doufal, že zde ukážeš víc, něco jako například Subaru WRX ve WRC a který je 4dv.sedan, ten to dával s malými auty. Nebo podobně, například Lancer Evo, jak to natřel autům jako Clio, Mini cooper. Octáva se občas ve WRC taky objevila, pokud vím. Ale tohleto mě vážně dostalo hahaha. :D

21.11.2013 | 09:24:46 | svlastik  | 82.117.130.* Reagovat

RE: Svlastik, tato recenzia je IRONICKA, FEJTON, SARKASTICKA, nadnesena, zvelicujuca, pa-

Vlastíku, já bych už na tvém místě dávno chodil domů kanálama. Teprve teď jsem naplno pochopil, co znamená, když se řekne, že je někdo SPLACHOVACÍ. Předvádíš zde totiž vrchol trapnosti.

21.11.2013 | 08:14:29 | F.  | 78.102.253.* Reagovat

RE: Svlastik, tato recenzia je IRONICKA, FEJTON, SARKASTICKA, nadnesena, zvelicujuca, pa-

Vlastíku, ten za zenitem jsi tady ty. Postodvacátý: autor si dělá srandu!!! Jako když bych tu ze srandy napsal, že s octávkou tahám zaseknutý kombajny z pangejtu, tak si tím dělám srandu z majitelů naftových octávií, kteří si myslí, že mají nejlepší a nejsilnější motor na světě. A prosimtě, nepiš mi sem román, že tahání kombajnů z pangejtů octávkou nejde a že jsem blbej, díky...

21.11.2013 | 08:40:41 | Venouš  | 193.86.8.* Reagovat

RE: Svlastik, tato recenzia je IRONICKA, FEJTON, SARKASTICKA, nadnesena, zvelicujuca, pa-

Né píšu tu o tom, že ty pocity jsou skutečné. :D
Není to parodie, ty věci, které piše jsou pravda! Spotřeba, turbokopanec,rychlá jízda. :D
Ve 3.6otáčkách máš k dispozici 66kW. To se benzinářům v Aygo nemůže ani zdát, Ti maj ten výkon až kdesi u 5,5otáček, takže jezdí tak na 25kW. :D
Tažek to je pocit, kde šlápne a má 2x víc. :D Ve stejných otáčkách ty jednolitry nemají ani výkon vůči klasickému SDi bez Turba. :D
Řekni mi, kdy ty využíváš max. výkon? cha, odvážím se říct, skoro vůbec, tak z 10% celé jízdy ve tvým autě a zbytek využíváš třetinu výkonu? :D
haha už vidím, jak tu všichni co si tu dělají kozy z Tdička a další průměrní čecháčci jezdí v rozmezí mezi 3,5-6t otáček tedy, že od jedničky přeřazují v 5,5-6totáček. Že jsem si toho nevšim. :D
Kážete víno pijete vodu. :D
Tdi je světový unikát, protože má max. výkon v otáčkách, které používáš z více než 50% jízdy a to ty nepochopíš a ani ostatní chudáčci. :D

21.11.2013 | 08:53:43 | svlastik  | 82.117.130.* Reagovat

RE: Svlastik, tato recenzia je IRONICKA, FEJTON, SARKASTICKA, nadnesena, zvelicujuca, pa-

Já mám maximální výkon někde u 6 tisíc, ale cca od 4 tisíc to jede. Nepotřebuju mít výkon od 2500 do 3500 a mimo to nic... a jel jsi třeba někdy s tdci od forda? To žere ještě míň, má to použitelněj§í rozsah otáček, je rychlejší a neřve to na pět kilometrů. A nový hdi a nafťáky od Hondy jsou taky jinde, co jsem měl tu možnost vyzkoušet... to jen tak k tvému světovému unikátu... jinak jsem zastáncem benzinových motorů...

21.11.2013 | 09:27:48 | Venouš  | 193.86.8.* Reagovat

RE: Svlastik, tato recenzia je IRONICKA, FEJTON, SARKASTICKA, nadnesena, zvelicujuca, pa-

Ano ve Fordu jsem jel a to je všechno pravda. Ale TDDi bylo od roku 1998, krapet hlučný, Tdci od 2001. O kultivovanosti se moc nebavím, to už je jiná věc. To jo.
Ano Ford Focus je lepší než Octa, do roku 2006 mě bavilo se držet aut, které nasazovali do Rally WRC a vítězily a pak začal vést Loeb S citroenem a vlastně předtím Peugeot. Co vede WRC, to považuju za špičku v karosařině a podvozku. Takže občas jsem zabrousil i do PSA. Ale to, že Octa a Fábka tam byli, tak jsem na to patřičně hrdý.
BMW mě zklamalo, protože nasazuje minicooper a to jako mě vůbec nezajímá už. :)
Jenže Tdi tu bylo dřív před TdCi. :D
Co se týče Hondy, tak to ne. Neznám japonce a japonským dieslům nevěřím.
Taky kdyby někdo chtěl Tdi motor, tak určitě né Octu I, ale Golfa,Audi.
Tady jde o recenzi né Octy samotné, o ní tu není napsáno téměř vůbec nic, nic o pozink kastli, jen brzdy, ale recenze motoru, protože se celou dobu točí kolem kopance, přenosu výkonu, spotřeby, rychlosti a co všechno asi tak jako pojel s Tdi 66kW(stačí vstřiky plus software, má 81kW, s výměnou turba má 96kW).

Samosebou je to o pocitu přechodu z benzínu na diesel.

Protože v dieslu už má max. výkon v 3,6otáček a v benzínu 5,5ot, takže při čerstvém přechodu se očekává nárůst a pak zklamání.
Jenže ten pocit ve 3.6otáčkách to neudělá žádné auto. Pokud to není diesel bez turba s obrovským výkonem to polehtání na pedálu je brutál to mi neudělala ani ta Alfička, samosebou od 4,5t už to lítalo jak ďábel, ale za kolik? 22 litrů. :(

Zatímco 0-400. jsem měl s Alfou 220km/h s Octou 160km/h. Ale od 180km/h - 220km/h se silným autem lze jen po rovině, jako jak držíš v 5,5otáčkách v zatáčce, tak ti ten kompres při ubrání plynu a vysoký výkon podhrabává předek, to nejde tak vysoko držet do zatáček bez elektronického režimu protiprokluzu do boku, a kde asi tak před tím něco takového bylo. Potřebuješ mít v zatáčkách tak do 3,5otáček. takže Octa to projede pod 2,otáček plný odpich k 3.6-4ot, přeřadit na 3,pak 4. Další zatáčka brzda a furt dokola. Okresky prostě s Tdi nedáš, když máš benzín motor a musíš čekat na rovinku, tam taky řadíš. :D
A taky ta jízda Tdičko to dá při jízdě brzda plyn i kdyby 8litrů, protože ho netaháš nad 4tisíce, furt jedeš to svoje maximum. Tak benzín se pod 17l vůbec nemá šanci dostat, jak to držíš nahoře styl rally závod - brzda plyn...
Takže když se člověk dívá na tabulky, měl by pochopit, že u benzínu ten výkon využije tak jednou za x, taky by tam měly být tabulky, kolik mu to sežere při využití toho daného výkonu, a né max. výkon a spotřeba při výkonu víc než polovičním, to jsou špatné tabulky u benzínu. :D

21.11.2013 | 10:01:13 | svlastik  | 82.117.130.* Reagovat

RE: Svlastik, tato recenzia je IRONICKA, FEJTON, SARKASTICKA, nadnesena, zvelicujuca, pa-

Svlastik, auta nasadzovana do rally, ci okruhov...nemaju NIC SPOLOCNE s autom na autosalone.

NIC.

Je to uuuplne, ale uuuplne ine auto, jedine nazov znacky. Inak nic.
A podla toho si vyberat auto.., hm, ani taky Maybach nejazdil rally, to musi byt srot...:)

22.11.2013 | 08:12:53 | lubos  | 85.237.227.* Reagovat

RE: Svlastik, tato recenzia je IRONICKA, FEJTON, SARKASTICKA, nadnesena, zvelicujuca, pa-

Tak ohledně závodů, pro mne jsou závody drahá reklama právě pro potencionální kupce s takzvaným sportovním duchem a s malým rozpočtem financí, jak je psáno v recenzi, nemající na Porsche atd.
Pokud si dovolí automobilka nasadit do závodů svůj vůz(ona ta automobilka je tam většinou takový sponzor, protože se to nedá jednotlivcem zaplatit) tedy značka dává tím jasně najevo, že je pro ní velmi důležité oslovit zákazníky, kteří si chtějí užít jízdu. Otázka co je v seriovém autě a v autě závodním to už není ani tak důležité. Důležité je, že vyrobila limitovanou sérii, která se podobá tomuto autu. A i přes to, že si člověk nekoupí tuto limitovanou sérii, určitě ví, že takové auto má dobré držení stopy. Například taková Fabia, lépe drží stopu než takový Fiat. A Ford Focus, který i vítězil, aniž by byl upravován karosářsky, to je naprosto bez diskuzí, jaké on má slušné jízdní vlastnosti. To si troufám říct i o Citroenu C4. 
Teď v koncernu tohle využívá především Seat.
Co se týče Škodovky, tak už přestala oslovovat právě tyhlety zákazníky, zajímající se o sportovní jízdu a zajímá se především o taťky a mamky s rodinou(Octa), taxikáře(Superb), mladé holky co nakupují(fabia), a chlapy popíjející u piva v hospodě, především sledující fanoušky hokeje, prostě typické čecháčky(Škoda Auto sponzor:D).
Octy bohužel nejsou takové super s jízdními vlastnostmi v konkurenci ostatních aut, myslím se sportovním účelem jízdy. Jestli se dostaly na žebříčky stupňu netuším, ale nasazovaly se a pokus tam alespoň byl. Tuhle krabici předčil i nasazovaný Hyundai Accent to už je co říct, takže nic moc výsledky. :D
Do závodů to nasadit byl úlet, asi to byl pokus, že i když byla velmi dobrá platforma podvozku, ale stavěná na jiném autě, dokáže konkurovat s tak ohromou krabicí alá Octavia, ale jde o ten pokus a to, že automobilka se pokoušela oslovit řidiče se sportovním duchem a taky se jim to v Čechách povedlo. Ty díly byly za babku na opravu, mno jen převodovky VW se sypaly jedna radost. :D
O dalších neduzích to tu bylo napsáno x příspěvků. :D

22.11.2013 | 08:59:09 | svlastik  | 82.117.130.* Reagovat

MHD

Člověk,který tohle napsal jezdí do práce MHD,protože papíry má v čistírně...

18.11.2013 | 13:30:13 | Vlastička  | 62.141.8.* Reagovat

Samosvor

Samosvor na přední nápravu rvát do Octy kvůli výkonu. :D
Tohle není ani vtipné ani jako kameňák.
To vypovídá o tom, že ty píšeš o něčem, o čem nemáš ani páru.

A co ještě hezkýho napíšeš.

Takové trapárny, na to, že to auto už tady existuje pomalu 17let tak jako celkem nic není řečeno. Z tvý recenze mě zaujala pouze reklama na PneuVraník.
Gran turismo jsem hrál, ani Tdi ani Octa tam není.
Takže vojín Kefalín, co si Vy predstavujete pod takými slovy Gran Turismo. :D

18.11.2013 | 10:40:14 | svlastik  | 82.117.130.* Reagovat

Nic jsi nepochopil. Cink.

Nestačí prolouskat celý web, je třeba mít i nadhled. :-)))

18.11.2013 | 12:38:44 | Kolemjdoucí.  | 188.175.53.* Reagovat

RE: Nic jsi nepochopil. Cink.

No né jde mi o správnou češtin. :D
Rozdíl mezi tímto slovem je, že samosvor je česká zkratka mezi mechaniky, troufám si říct slangový výraz diferenciálu s pevnou uzávěrkou. Za to jen diferenciál je všeobecný pojem.
Systém XDS nemůže být samosvor, je to blbý kameňák smíchaný slangovým výrazem s daným pojmem elektronického systému. To je smíchání hrušek s jabkama, buď jsou 2 absurdity gradující totální pitomostí, nebo 2 spojení na absurditu, to je podstata vtipu.
Kdyby použil slovo diferák na předek a poptat se jak se usazuje XDS do starý Octy, tak to by byla sranda, kterým se směji. Taky to čtu na foru neustálé cpaní novinek do starý vrány Octy a přihlouplé dotazy, hned jak se něco objeví na netu, tak dotazy, jak se to tam dá doinstalovat, prostě vše co mají nové auta koncernu VW. :D
Ale samosvor do Octy to vám připadá směšné? Mě ne, mě to připadá, ...trapné.

19.11.2013 | 05:57:35 | svlastik  | 46.47.170.* Reagovat

Pořád jsi nic nepochopil.

Všechno je to jenom recese a parodie na majite těchto boleslavských zázraků, co to natřou i Zondě. Ale jak se říká, potrefená husa zakejhá. Schválně, kam patříš Ty? Mezi ty s nadhledem, či mezi husy?

19.11.2013 | 07:58:46 | Kolemjdoucí.  | 188.175.53.* Reagovat

RE: Pořád jsi nic nepochopil.

Jo cítím se jako potrefená husa.
Spojitost taxikáře vlastnícího Tdi, to píšu většinou tady já, dále přechod na nový Superb, taky.
Přenos výkonu na Tdi plně postačuje 4x4 haldex.
Taky jsem se honil s Octou Tdi 4x4 s Alfou 3.0l 135kW a nestačil jsem mu. Dálnice v čechách nejsou tak dobře postavené, abych se odvážil překračovat rychlost, ve které vládne Tdi motor. Co víc člověk chce. Systém XDS není určen pro lepší trvalý přenos výkonu, ale lepší přilnavost v rychlejší jízdě do zatáček.
Ač si on myslí, že si sranduje, je to pravda!
Co se týká rychlostí, to už je staré, to už nikoho nepřekvapí, nemá cenu někoho přesvědčovat o opaku, všímám si nových témat.
Pneu vraník, Samosvor, XDS,Gran Turismo. :D

19.11.2013 | 09:27:53 | svlastik  | 82.117.130.* Reagovat

RE: Pořád jsi nic nepochopil.

:), :), :)

19.11.2013 | 09:47:44 | ľuboš  | 85.237.227.* Reagovat

RE: Pořád jsi nic nepochopil.

Vybírám si z absurdit to co si on myslí, že napsal správně. :D
A co se týká hodnocení, tak to splet, provozní náklady, náhradní díly a spolehlivost by měly být za 10+.
Podle tý porce km, což bývá reálné, vídal jsem takové km v Octávách v Tdičku a je jich opravdu mraky! V bazarech jsou s 300-400tkm a to už jsou i stočené km, stále má Octáva cenu kolem 100tisíc kč a je to skvělý držák. Vídal jsem rok staré Tdička se 120tkm běžně rekordně 180tkm rok staré auto.
Ať si přehání, kdybychom dali stejné podmínky, najetí, provozní náklady, prostě nic se nechytá. :D
A 66kW papírově lze předělat i na 96kW. Porovnat kolik sežere vůči tomu výkonu, tak to je sakra rozdíl. :D
Samosebou, že všem natrhne prdel, jak se začneš honit s Tdi při 200km, tak ti to udělá vír v nádrži, já s tou svojí Alfou měl kolem 22 litrů, dálnice nebyly, pouze Praha Brno, spíše tak okresky a různě a musel dočerpat, když jsem se to pokoušel nandat Tdičku a to byl rok 2002, to mě tak moc nesr.lo, protože benál za 23,9kč. :D od tý doby jsem se s tím nehonil a později si to koupil, akurát né 4x4 a paráda, dračil jsem se svým výkonem za 5-6litrů v rozmezí 3,6ot.. :D

19.11.2013 | 10:27:59 | svlastik  | 82.117.130.* Reagovat

RE: Pořád jsi nic nepochopil.

To, že jsi s třílitrovou alfou nestačil tdi neni skvělostí motoru tdi, ale tím, že neumíš jezdit-)

19.11.2013 | 11:25:49 | venous  | 193.86.8.* Reagovat

RE: Pořád jsi nic nepochopil.

Jo psal se rok 2002, z Ovy na Brněnský okruh za 40 minut. ) Zpátky jsem se honil se 2 Octama v kombíku a u Olmíku mi odjely, protože jsem musel dočerpat. Plná nádrž byla málo na cestu tam a zpátky. :D
Jestli Tě to zajímá tak si to spočti 185km tam za 40minut.
Tam a zpátky to mělo vyjít, obsah nádrže 70litrů, jak píšu, nevyšlo to. Benál stál 23,9 neřešil jsem, řešil jsem, že mi ujeli. :D

19.11.2013 | 11:46:07 | svlastik  | 82.117.130.* Reagovat

RE: Pořád jsi nic nepochopil.

Oprava před Brnem, to jsem přehnal, jsem se dostal za nějakých 50 a něco minut, prostě rekord jsem si splnil dostal jsem se tam mírně pod hodinu. A taky jsem nejel přímo z Ostravy. Poprvé a naposledy co jsem se dlouhodobě honil s Octou víc jak 100km na stejné trase. Což oni se nehonily, předběhli mě, když jsem si zpátky užíval pohodku a měl čas a pak jsem je chtěl dohnat. :D
Nějaké vylepšení asi měly, výrobní, protože to byly auta v záruce. A já o 10roku starší auto. Žádná Octavia RS verze, to bych si všim spojlerů atd.

19.11.2013 | 12:11:32 | svlastik  | 82.117.130.* Reagovat

RE: Pořád jsi nic nepochopil.

Svlastik....čo si ďalší pretekár? ako Standa? Kde na to chlapci chodíte..., ako malí chlapci, ked si premeriavajú v škôlke pipíkov, ktorý dalej dociká..

P.S. až som pochopil, 185 km za 50 minút, z Olomouca do Brna? Nepoznám to veľmi, ale ked som tade išiel naposledy ešte nebola diaľnica, ale ani po diaľnici nedáš 185 km za 50 minút...:)

19.11.2013 | 12:57:49 | ľuboš  | 85.237.227.* Reagovat

RE: Pořád jsi nic nepochopil.

Né beru 2 cesty z Ostravy do Brna. Tam brzo ráno. Takže jsem chtěl osvětit moje rychlostní umění a vysoký adrenalin, už je to 11 let a taky už mám odstup. Od Ostravy do Brna pod 1 hodinu.

Zpátky z Brna do Ostravy jsme měli čistě náhodou stejnou cestu. Asi víš jak to funguje, když se z nějaké obrovské akce snaží dostat tisíce aut. No z Brněnského okruhu jsem se pokoušel vyhnout právě tomuto dopravnímu kolapsu a pak se snažil dostat na lepší cestu zpátky, GPS nebylo, mapa o ničem, a najednou kolem mě prosvištěly červený Octy v Tdičku s ostravskou SPZ, tak jsem se jich držel a pod představou, že bych narazil na známou cestu, tak bych je potom pojel, jenže po 5minutách pronásledování si mě všimli, že se jich držím a dali se na dračení a ujíždění, a já je vůbec nestíhal. Pak u Olomouce jsem zastavil u pumpy čerpat benál a už je neviděl, čistě cizí, žádní známí. Jako já se snažil předjet aspoň jednu, čistě ze srandy, ale nešlo, jako nové auto je holt nové, podvozek parádní, dostat je na rovinu po lepší cestě tak neřeším. Ale co bylo za cesty před 10lety a co teď? jediné co zestárlo je D1. :D

19.11.2013 | 13:38:41 | svlastik  | 82.117.130.* Reagovat

RE: Pořád jsi nic nepochopil.

Ocas zůstane ocasem.

19.11.2013 | 19:24:45 |   | 88.100.179.* Reagovat

RE: Pořád jsi nic nepochopil.

Píše se rok 2002 a honil jsem se s dvěma Octama...píše chlapec který zažil povinnou dětskou autosedačku a povinné zadní opěrky z roku 1995?:))Mimo to souhlasím a to doslova s tím posledním co napsal Kolemjdoucí:)

19.11.2013 | 15:30:50 |   | 94.112.170.* Reagovat

RE: Pořád jsi nic nepochopil.

Ta výraz "honil" je snad asi jediný pravdivý z toho vlastíkova příspěvu, zbytek jsou bajky........ otáka zní CO honil?

19.11.2013 | 16:07:25 | Vašek  | 82.142.100.* Reagovat

RE: Pořád jsi nic nepochopil.

Tak pokud to s tou autosedačkou myslel vážně,tak v té době leda naháněl kačera po dvorku:)

19.11.2013 | 16:35:22 |   | 94.112.170.* Reagovat

RE: Pořád jsi nic nepochopil.

Toho jsem zrovna nemyslel......:-)

19.11.2013 | 19:13:40 | Vašek  | 109.80.159.* Reagovat

RE: Pořád jsi nic nepochopil.

Je mě to jasný..:D

19.11.2013 | 19:17:28 |   | 94.112.170.* Reagovat

RE: Pořád jsi nic nepochopil.

Povinné autosedačky si může pamatovat pouze člověk, který měl kolem toho roku buď do 4let, rodič, či jiný sourozenec takového dítěte, nebo člověk, který v té době dělal řidičák.
Já nebyl ani jedno z toho a nepamatuju si v čem jsem jezdil ve 3letech. :(
Takže jak si to asi tak běžný člověk může pamatovat odkdy asi tak začly fungovat povinné autosedačky?

21.11.2013 | 07:55:35 | svlastik  | 82.117.130.* Reagovat

RE: Pořád jsi nic nepochopil.

Nějak se do toho zamotáváš ne?:)) Zde jsou tvoje slova:Ani omylem s tou zadní opěrkou, jsem totiž moc rád, že jsem tak starý, že jakmile jsem usedl dozadu bez autosedačky, okamžitě jsem poznal uzákoněné zadní opěrky. To není výbava navíc, ale zákonná povinnost. O tom, že mít zapnuté bezpečnostní pásy vzadu, které jsou už nějakou dobu určitě víš.
Zadní opěrka je vůbec ta nejbezpečnější věc a je mnohem bezpečnější při nárazu zezadu, než pás při nárazu zepředu. Znám náraz ve 30km/h zepředu a na to pás nepotřebuješ, ale náraz zezadu Ti samozřejmě při tak malé rychlosti zlomí vaz a jsi v tu ránu tuhej. :D. V životě bych si nesedl do auta, kde není zadní opěrka, to samé i u jiných dopravních prostředku. Novější model znám moc dobře, je dvoumístný, tento model si nejsem jist. A proto se ptám na ty bezpečnostní prvky!)

Mimo to uzákoněná zadní opěrka byla v roce 1994-1995 takže pokud jsi přesedl z autosedačky k povinným zadním opěrkám tak jedině po tomto roce tudíž jsi ještě dle tvých slov mladý chlapec který rozhodně nemohl v roce 2002 nahánět Octavie..:D:)) pokud jsi se spletl tak stále zůstává fakt že jsi jezdil v autosedačce a to lidé tvých zkušeností a poznatků z různých let moc není,spíše asi žádní.Mě bude 26 let a v autosedačce jsem nikdy nejezdil a ani nemusel tak to jsi mladší jako já?

21.11.2013 | 15:24:29 |   | 94.112.170.* Reagovat

RE: Pořád jsi nic nepochopil.

Dobře, s tím uzákoněním jsem se splet.
To jsem myslím psal, i tam myslím, jsem napsal, že jsem se zmýlil? Ale to že jsem nepoznal zadní opěrky vzadu od roku 85 na autě podle roku výroby to je pravda. A protože jsem vždycky bral za vzor Škodovku a co strčili do Škodule, to bylo pro mne zákonem daný tak ve Fáčku(1992) i ve Felině to fakt tam ty opěrky byly. Připomínáš i to, že takový auta jako Felina a Fačko byly bezpečnější než kdejaké jiné auto v tehdejší době. Co takové Volvo, myslíš, že by si dovolili nemít zadní opěrky? Ti začli snad od 1978. :)
Co se týče sedaček, taky jsem netušil od kterého roku to začlo.
Já osobně vlastnil ojetá auta od roku výroby 1984 Ať Ford Sierra, tak i Alfa, BMW 5, v rodině Mazda 626, kterým jsem jel od mala cca 10roků výš, dříve si nepamatuju, asi auto nebylo. Vše se zadními opěradly a nikdy mi to nepřišlo nenormální, jen u žigula chyběly i vepředu, ale to byl rok výroby auta 1976.
Opěrka hlavy mi zachránila život taky kolem toho roku 2006-7 už nevím přesně, čas běží poslední dobou rychle. Pak jsem totálně změnil názor na motosvět, drsná havárka a někdo to projde a pokračuje, někdo jako já ne a nenávidím jízdu v autě, autem jezdím jen když musím, takže mám chápání, že auto je nepřítel a jízda v něm je nucené zlo někam jezdit, to si v duchu myslím a to by musel být jo supr stroj, abych zapoměl. :D

21.11.2013 | 16:21:35 | svlastik  | 46.47.170.* Reagovat

RE: Pořád jsi nic nepochopil.

Tak já měl auta kde zadní opěrky byli pouze v lepších výbavách ale všechny byli do roku 1994.Pravda Favorit měl zadní opěrky ale v případě dítěte v autosedačce by mu tam možná i tou mezerou prolítla hlava tudíž opěrky na nic.A Felda byla roku 1994 a do té doby už museli výrobci opěrky dávat povinně.Zažil jsem Sierru 1992 který vzadu taky neměla opěrky tudíž jak jsem říkal bylo to dle výbavy nebo rozhodnutí výrobce.
Mimo to málokterá třeba Škoda 120 měla od výroby opěrky...ve všech co jsem za život jel nikdy žádná neměla ani v předu a to byli modely už ke konci 80.let.Kamoš měl 120 z roku 1990 a opěrky taky neměl,takže to záleželo na tom kdo si je tam dal a co se týče dalších aut tak do roku 1994 to bylo libovolné nikoliv povinné což je případ i Favorita.Navíc mít v autě opěrky neznamená že je to automaticky bezpečné auto!důležité je taky umět je správně použít.Navíc spousta aut vyrobených do doby uzákonění dle parametru opěrky vůbec nesplňovala požadavky.Jinak pokud považuješ auto za zlo tak to pak vysvětluje tvoje teoretické zkušenosti...

21.11.2013 | 16:57:10 |   | 94.112.170.* Reagovat

RE: Pořád jsi nic nepochopil.

A jinak jezdil jsi tedy v autosedačce?...:D:)

21.11.2013 | 18:50:50 |   | 94.112.170.* Reagovat

Nestíhat s Alfou 3,0L/135kW za "chrochtou" TDI

může jen slabý řidič. Skoro každý dvoulitrový benzín jí natrhne pr.el jak ve zrychlení, tak maximálce a o jízdních vlastnostech tohoto zázraku se radši nerozepisuji, toho je na webu dost. Jediné, co má "chrochta" lepší než benzín, je pružné zrychlení a spotřeba, ale velkoobjemové benzíny se nekupují na spotřebu, ale pro radost z jízdy. Tato pseudorecenze měla mít jiný smysl a koukám, že nejen u Tebe to splnilo účel. :-)))

19.11.2013 | 12:44:29 | Kolemjdoucí.  | 188.175.53.* Reagovat

RE: Samosvor

Ok promiň Volkswagen má XDS což je elektrická náhražka,nemůže to být vtipné pro všechny ale z velké části je to pravda.Jinak k tomu XDS které potřebuje Octávia 1.9Tdi jako koza drbání,měl by jsi zkusit se v tom autě projed a uvidíš.

18.11.2013 | 17:13:14 | Anonym II  | 90.178.147.* Reagovat

RE: Samosvor

Ok, ale samosvor a diferenciál, to je tedy fakt rozdíl.
Samosvor je něco, co Ti chytne na trvalo, buď manuálně zapínatelný, nebo trvalý a točí oběma kolama s přenosem nad 50%. Za to diferenciál je jen přenos kol, může být i mechanická či elektronická náhražka. Neplést si tyto dva pojmy.
U octy by nebyl důležitý až tak XDS jako předek, ale přibrzdování zadku, to bych čekal víc, protože předek je stabilní, to zadní náprava má slabinu na Octě a ustřeluje. U Golfu ani Audi se to ani řešit nemusí, tam taková náprava alá děská kára není!

19.11.2013 | 05:21:29 | svlastik  | 46.47.170.* Reagovat

Je to blbá sranda.

Autor této recenze kecá...dělat si srandu mu jde velmi dobře.

18.11.2013 | 07:29:37 | sworn  | 62.141.8.* Reagovat

Konečně vtipná recenze, která super karikuje majitele těchto "skvostů".

100 bodov. :-D

17.11.2013 | 21:47:03 | Kolemjdoucí.  | 188.175.53.* Reagovat

príma, dobre som sa zasmial.

vtipné, milé, najlepšie na tom je, že autor použil príspevky recenzentov, či prispievateľov....

naozaj veľmi dobré!!:)), díky pekne.

17.11.2013 | 20:10:32 | ľuboš  | 85.237.227.* Reagovat

RE: príma, dobre som sa zasmial.

Možná to myslí z legrace ale 50procent je pravda

18.11.2013 | 06:34:21 | Kopulopulos  | 62.141.8.* Reagovat

RE: príma, dobre som sa zasmial.

hm, kde myslíš tých 50% ? s tou Zondou?:))

19.11.2013 | 13:03:46 | ľuboš  | 85.237.227.* Reagovat

super recenze, konečně normální, pravdivá... kdyby takové byly všechny, taky zahodím kolíně a jdu do octávie. Už jenom pro ten kufr!

17.11.2013 | 19:46:05 |   | 89.102.163.* Reagovat

Hezké čtení,doufám že to devadesát procent lidí pochopí jak je to myšleno.A bude zřejmě pokračování.

17.11.2013 | 19:27:28 |   | 88.100.179.* Reagovat

RE: ako vidno, si tazky optimista....:)

Pche, vraj 90 %....:)

19.11.2013 | 19:47:33 | lubos  | 85.237.227.* Reagovat

RE:

Souhlas. Pobavil jsem se. Autor roztomile poukazuje na výtvory některých přispěvatelů. Pro "serióznější" recenze nezbývá než navštívit moje.auto.cz.

05.03.2014 | 08:51:10 | Pippo  | 46.115.66.* Reagovat