Rok výroby:1999Typ motoru:1.9TDIStav km při koupi:115 000 kmStav km nyní:130 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:6 l/100 kmVloženo:5. 4. 2008
Dobrý den,mám problém se startováním za tepla.Za studena mi to startuje výborně ale jakmile se motor zahřeje tak při startě točí startér asi 3-4 sekundy a pak to naskočí.Startér je po repase,jsou tam nové žhavící svíčky a baterka.Taky mi měnili teplotní čidlo ale problém přetrvává.
Může mi někdo poradit co stím.Jinak za chodu auto jede krásně.Moje poslední možnost je dát nastavit vstřikovací jednotku jinak nevím jestli jěště někdo vi jiný důvod proč to může dělat.
Taky se chci zeptat kolik by mě asi stálo nastavení vstřikovací jednotky ve škodováckým servisu - CARTEC MB.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Jinak se mi auto moc líbí a motoristicky je skvělé.Až na malé problémy s ním mám dobré zkušenosti,hlavně se mi líbí že má výborný tah a přitom nízkú spotřebu.
Auto má plnou výbavu takže je dost luxusní i když mám světlý interiér který se snadno zašpiní když si člověk nedá pozor a kožené sedačky bych asi taky radči měnil za semišové protože kožené jsou v zimě dost studený i když mám vyhřívaný předný sedačky co je dobré,malý nedostatek je dost malý prostor na zadních sedadlách,no to je zas na úkor obrovského zavazadlového prostoru který mi fakt vyhovuje.
Takze ludia,moja skusenost k tejto teme,vymena cidla nepomohla,veci ako je nova baterka,alebo starter je riesenie,ale iba na urcitu dobu kym starter nezostarne a nestrati zo svojich vlastnosti,baterka pomoze taktiez na urcitu dobu,alebo ak date silnejsiu ako mate v momentalne v aute,to znamena viac amperovu.Zarucene pomoze len ta spominana zmena mapy davkovania paliva v riadiacej jednotke.Vysvetlenie:TDi motory maju nastaveny minimalny pocet otacok motora pri starte,pri ktorom je vstreknuta prva davka paliva do valcov,ked motor nedosahuje pozadovane otacky tak r.j. nedovoli vstreknut palivo a motor nenaskoci.Tie minimalne otacky sa pohybuju od 150 az do 250 ot za min. v zavislosti od konkretneho motora.Uprava spociva v tom,ze sa tato hodnota nastavi na nulu a tym padom motor naskoci hned pri prvej otacke.V pripade potreby ak ste z okolia ZM poznam tu cloveka ktory to robi,mam s nim osobnu skusenost,poradi vysvetli urobi.Napiste sukromnu spravu a dam kontakt.
keď som mal naj. veľa km. Za studena naskočí, je väčšia kompresia, zohreje sa, sú väčšie vôle. Premerať tlaky. Najskôr. A tacho je podľa všetkého vééééľmi optimistický. Alebo rýchlo streliť, škoda sypať peniaze.
Ked ste dali urobit repas starteru, urobili vam v nom aj nove vinutie? Ak nie, tak su to skoro zbytocne vyhodene peniaze- povedali mi to v servise skoda, ked som si to chcel dat urobit.
mal som presne ten isty problem na octavke tdi 4x4 so startovanim ked studeny tak chytal na prvu supu a za tepla nic moc tak som odniesol auto ku auto elektrikarom a premerali a bol problem v starteri a od kedy ho vimenili za novy starter tak bezi jedna basen aj za tepla a ked to nepomoze tak treba premerat tlaky vo valcoch alebo baterku to mi vsetko premerali az tak diagnostikovali. vymenili starter rocnik auta je 2000 tdi octavka
Treba nastavit novu startovaciu davku cez VAG COM alebo iny VAG (malo by sa to robit po urcitych 100-200 tkm), takze zverit to samozrejme tomu, kto tomu rozumie a nie vzdy to znamena autorizovany servis, ten ti najprv vymeni 20 veci v cene radovo 10 tisicov... detaili na nasledujucej web stranke http://www.dieselpower.cz/forum_old/viewtopic.php?id=12&t_id=14%3E%20&t_id=14
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Octavia
Takze ludia,moja skusenost k tejto teme,vymena cidla nepomohla,veci ako je nova baterka,alebo starter je riesenie,ale iba na urcitu dobu kym starter nezostarne a nestrati zo svojich vlastnosti,baterka pomoze taktiez na urcitu dobu,alebo ak date silnejsiu ako mate v momentalne v aute,to znamena viac amperovu.Zarucene pomoze len ta spominana zmena mapy davkovania paliva v riadiacej jednotke.Vysvetlenie:TDi motory maju nastaveny minimalny pocet otacok motora pri starte,pri ktorom je vstreknuta prva davka paliva do valcov,ked motor nedosahuje pozadovane otacky tak r.j. nedovoli vstreknut palivo a motor nenaskoci.Tie minimalne otacky sa pohybuju od 150 az do 250 ot za min. v zavislosti od konkretneho motora.Uprava spociva v tom,ze sa tato hodnota nastavi na nulu a tym padom motor naskoci hned pri prvej otacke.V pripade potreby ak ste z okolia ZM poznam tu cloveka ktory to robi,mam s nim osobnu skusenost,poradi vysvetli urobi.Napiste sukromnu spravu a dam kontakt.
30.06.2011 | 22:29:47 | Reagovat
pocuj kup si zozen 11zubovy starter mne robilo to iste
30.08.2009 | 16:25:58 | samko Reagovat
štartovanie za tepla
treba skúsiť zvíšiť štartovaciu dávku.Jeto možné len cez počítač v prípade neúspechu pridanie manuálne na čerpadle
10.03.2009 | 20:41:40 | bimbo Reagovat
Zvyklo mi to robiť,
keď som mal naj. veľa km. Za studena naskočí, je väčšia kompresia, zohreje sa, sú väčšie vôle. Premerať tlaky. Najskôr. A tacho je podľa všetkého vééééľmi optimistický. Alebo rýchlo streliť, škoda sypať peniaze.
09.08.2008 | 18:52:19 | ľuboš Reagovat
starter
Ked ste dali urobit repas starteru, urobili vam v nom aj nove vinutie? Ak nie, tak su to skoro zbytocne vyhodene peniaze- povedali mi to v servise skoda, ked som si to chcel dat urobit.
09.08.2008 | 14:14:42 | thesis Reagovat
odpoved
mal som presne ten isty problem na octavke tdi 4x4 so startovanim ked studeny tak chytal na prvu supu a za tepla nic moc tak som odniesol auto ku auto elektrikarom a premerali a bol problem v starteri a od kedy ho vimenili za novy starter tak bezi jedna basen aj za tepla a ked to nepomoze tak treba premerat tlaky vo valcoch alebo baterku to mi vsetko premerali az tak diagnostikovali. vymenili starter rocnik auta je 2000 tdi octavka
14.06.2008 | 21:37:00 | moso Reagovat
VAG - nastavenie startovacej davky
Treba nastavit novu startovaciu davku cez VAG COM alebo iny VAG (malo by sa to robit po urcitych 100-200 tkm), takze zverit to samozrejme tomu, kto tomu rozumie a nie vzdy to znamena autorizovany servis, ten ti najprv vymeni 20 veci v cene radovo 10 tisicov...
detaili na nasledujucej web stranke
http://www.dieselpower.cz/forum_old/viewtopic.php?id=12&t_id=14%3E%20&t_id=14
08.04.2008 | 20:15:40 | danny Reagovat
maš zle nastavene naftove čerpadlo praši priliš skoro , keď ho nastaviš auto bude mať trošku menši vykon ale len trošku cau
06.04.2008 | 14:25:53 | brokro Reagovat