Rok výroby:2007Typ motoru:2.0 DieselStav km při koupi:0 kmStav km nyní:59 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?18 měsícůPalivo:DieselPrůměrná spotřeba:6,5 l/100 kmVloženo:21. 2. 2009
- problémy s netesnením bočných dverí pri väčšej búrke, čo má za následok neustále mokré sedadlá - problém s pískaním okien pri ich spúšťaní či vyťahovaní, čo má za následok hanbu pred všetkými okoloidúcimi - nečakaná strata výkonu na diaľnici, keď za par sekúnd spomalíte zo 130 km/h na 80 km/h a nechápete prečo, lebo pedál máte stále na podlahe - nečakané zhasnutie všetkých kontroliek palubnej dosky pri rýchlosti 130 km/h, keď nechápavo pozeráte čo sa s autom deje - nevysvetliteľný nárast spotreby na 12 l/100 km pri plynulej jazde a nezmenenom štýle jazdy a potom jej návrat do normálu - naťahanie oleja z motora do nádobky chladiča - spotreba oleja 1 l/1.000 km -zlá aerodynamika bočných zrkadiel, pri väčšej búrke odstrekujú všetku špinavú dovu na bočné okná, cez ktoré nie je vidieť - nekvalitný servis, práca servisných technikov u autorizovaných Škoda predajcov
Kuci,byl jsem o výkendu v MB v muzeu Škoda a je to fakt paráda.Škoda je jedna ze čtyř automobilek na světě,která se může pochlubit víc jak stoletou historií a ty auta co tam vystavujou jsou fakt skvosty.To co se vyrábělo mezi válkama,jsou fakt káry Superby Rapidy,Populary,Hispano Suiza atd.Je to od La K r.v. 1905 až po současnost,fúze v.r. 1925 se Škodou Plzeň něco podobného v r.1991 VW.Němci moc dobře věděli co kupujou.Můžeme bejt rádi,že to nekoupil Renault.Doporučuju navštívit,je to kus naší historie a máme bejt na co pyšný.
10.01.2011 | 14:04:56 | Eman PřiskřipsemsiřiťReagovat
to dag22
a to je právě v pořádku - můžete si dneska koupit co je libo. Dovolím si však tvrdit, že kvalitativně na tom škodovka nebude rozhodně hůř než vámi zmiňované značky. Ano, může se zdát drahá , cenová politika koncernu je poněkud zvláštní - ale po cenovém zemětřesení si myslím, že ceny nejsou až tak hrozné, designově to není nic moc a modely jako Fabia a Roomster jsou dokonce ošklivý, ale ty auta jsou na dnešní dobu relativně dobře vymyšlená a kvalitně vyrobená a dobře řemeslně zpracovaná. Nemyslím si, že škodovka je špatný kup, protože o ceně se dnes dá licitovat a prodejci jsou na to připraveni (u všech automobilek).
Předražené, nepohodlné, tvrdé, prkenné, poruchové sráče bez špetky originality... to jsou všechny vozy škoda. Už jen ten název... škoda... né nadarmo se říká škoda auto - škoda peněz! Nebýt němců, tak tato pseudoautomobilka dodnes chrlí krabice typu forman a celému světu by byla pro smích. Už i korejci dávno škodovku překonali ve všech směrech, což samozřejmě ví zarytí škodofilové, kteří si nechtějí sami nasrat do vlastního hnízda a přiznat, že koupili předražený hnůj.
10.01.2011 | 12:43:52 | Eman PřiskřipsemsiřiťReagovat
octaia??? wtf?
"moj ocinko hovori ze skodovka je aj tak najlepsia" jakoze chlapci nic v zlom nikdy som skodu nejako nepreferuval ale ked vidim kolko ich jazdi a kolko stoji taka octavia nato ze to je domaca znacka je to extremne moc! za tie prachy si mozem kludne kupit vw,opel,peugeot alebo akukolvek inu znacku ktora je kvalitovo trosku lepsia nez skoda
Chlapy, so Škodou som skončil u Favorita. Dodnes s úctou spomínam. Hovorím však občas s majiteľmi Octávií a niektorí sú taxikári. Podľa toho, čo som počul je Octavia II, kvalitné auto, neporovnateľné s prvým modelom. Osobne sa mi dizajnovo páči a neviem si predstaviť aký odpad z VW, by do nej mohli montovať. Ako u každej značky sa občas podarí kus, ktorý sa vlastne nepodaril. Jazdím na služobnej Fábii, má za sebou 182.000 km po Bratislave a jazdí na nej 15 ľudí. Divili by ste sa v akej je kondícii. Opakujem, nemám Škodovku ale pluť na značku, na to netreba veľa skúseností.
iba jedno: Vždy mám chuť dať svojmu autu večer francúzsky bozk, keď sa za celý deň niečo nepo.erie..., jazdím na 607 a blbne mi čidlo referenčných tlakov, za cca 120 EUR. V celej Európe nie je ani jeden jediný kus....
Já jsem slyšel o jiném testu, ale asi na tom něco bude. Japonci údajně do hotového auta zavřou kočku a když do druhého dne nechcípne tak je auto nedostatečně těsné a musí se zdokonalit. Ve Škodovce prý do hotového auta zavřou kočku a když do druhého dne neuteče ven tak je auto OK a může se prodat.
" vodní test probíhá, tak, že se kompletně hotové auto ponoří do bazénu s vodou, hlubokého čtyři metry a nechají ho tam hodinu ležet. Do auta ještě zavřou kočku a když auto potom vyndají a kočka se utopila, tak musejí hledat někde nějakou závadu." No a když kočka vyplave, tak je to průůůůůšvih
Jo vodní test probíhá, tak, že se kompletně hotové auto ponoří do bazénu s vodou, hlubokého čtyři metry a nechají ho tam hodinu ležet. Do auta ještě zavřou kočku a když auto potom vyndají a kočka se utopila, tak musejí hledat někde nějakou závadu.
TAk proč s tim nemažeš do servisu,bych jim to omlatil o hlavu a nebo jsi magor a všechno co jsi napsal jsou bludy,a ještě jedna věc,Octavia ma dvojite těsněni dveři,to jenom pro rejpajici všeznalky a při vyrobě projiždi dukladnym vodnim testem,pan si to asi vymyslel...
Souhlas s Paroubkem, jednou jsem bohužel i já uhl od Japonce ke Škodovce, a nikdy v životě to už neudělám. Tam je totiž neskutečně propastný rozdíl ve všem.
Ano. Odpad z VW , jinak neprodejný, šup s ním do Čech. Tam je pitomců, co za to ještě zaplatí. A co víc - budou se s tím vytahovat a vlastně tím ještě dělat VW reklamu.
Njn, když si někdo koupí 2,0TDI, tak se není čemu divit. Ale výrobce tu hlavu vymění v záruce - je to vada 2,0TDi. Jo abych nezapoměl - ten motor je od VW, nevyrábí ho Škodovka.
Mali sme tiez sluzobne Octavie 2.0TDI a praskanie hlavy valca je ich bezna vlastnost.Teraz mame Superba staru verziu 2.8 V6 a tiez zerie olej ako 2.0 TDI len o trochu viac.Ale ten ma netesne ventily takze sa to spali.Som zvedavy kedy odidu Lamda sondy kedze ich ma superb tusim dve.Neviem preco ale som uz zvyknuty vlacit v aute liter oleja:( V rodine mame Swifta 1.3 jeden rok a zatial nezerie olej a dufam ze ani nebude.
akurat som to spomenul aj v svojej recenzii, ze v kazdej servisnej knizke som nasiel informaciu, ze spotreba oleja 0,5l/1000km, resp. u suzuki az 1l/1000km nie je dovod na reklamaciu. Ale olej v chladiacej kvapaline uz dovod na reklamaciu asi je. Kazdopadne podobnu spotrebu oleja som mal akurat na zigulaku a tam to bolo opotrebenim, tu je pricina niekde inde. Co sa tyka zatekania, teraz uz viem preco mam na SX4, tesnenie aj na dverach, nielen na karoserii, doteraz som na dverach nemal tesnenie na ziadnom aute a nikdy mi do aut nezatekala voda. Ale vo Fabiach som uz vodu zatekat videl, dokonca v dvoch. Takisto so zrkadlami mam podobny problem na SX4, su sice velke, ale dost blizko dveri a dost sa mi spinia bocne skla, ani Thalia a ani Corsa mi toto nerobila. To su take detaily, ktore viete posudit az ked jazdite dlhodobo na roznych autach. Aj klucky na dverach sa daju urobit tak ze si hned zaserete ruku, ked otvarate auto, ale da sa to urobit aj lepsie. Dufam, ze auto mate este v zaruke a ze sa nenechate odbyt.
No bejt Vámi, tak rychle upaluji do servisu a nechám si pokud možno v záruce opravit všechny vady, to co popisujete je na výměnu celého auta. Musíte být velmi tvrdý a pohrozit policií, čoikou a kdo ví čím ještě. Nenechte se odbýt a pokuste se vyměnit servis. Prodej auta, nepřipadá v úvahu, budoucí majitel, by Vám auto vomlátil vo hlavu a ještě by Vás zažaloval, za pokus o ublížení na zdraví.
a uplatnite si záruku. Na 99,9 % máte jasné príznaky prasknutej hlavy motora. Ostatné muchy robí elektronika. Na el. okná pomôže namazať okraje mydlom, ale asi niečo bolo s autom, keď Vám netesnia dvere. So zrkadlami neurobíte nič, jedin ak by ste mali inú karosériu, prúdnicovú....aspoň toto je na 607 super...
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Octavia
skoda bola dakedy znacka odkedy to odkupili nemci je to pre mna auto bez duše
21.04.2011 | 19:18:54 | Reagovat
to eman
ne nejezdím, ale asi 15 let jezdil . Neměl jsem s těmi bezcharakterními klony jediný větší problém.
10.01.2011 | 16:55:10 | rolf fuchs Reagovat
Kuci,byl jsem o výkendu v MB v muzeu Škoda a je to fakt paráda.Škoda je jedna ze čtyř automobilek na světě,která se může pochlubit víc jak stoletou historií a ty auta co tam vystavujou jsou fakt skvosty.To co se vyrábělo mezi válkama,jsou fakt káry Superby Rapidy,Populary,Hispano Suiza atd.Je to od La K r.v. 1905 až po současnost,fúze v.r. 1925 se Škodou Plzeň něco podobného v r.1991 VW.Němci moc dobře věděli co kupujou.Můžeme bejt rádi,že to nekoupil Renault.Doporučuju navštívit,je to kus naší historie a máme bejt na co pyšný.
10.01.2011 | 16:42:30 | Jirka Reagovat
také jezdíš v tomto klonu bez charakteru?
10.01.2011 | 14:04:56 | Eman Přiskřipsemsiřiť Reagovat
to dag22
a to je právě v pořádku - můžete si dneska koupit co je libo. Dovolím si však tvrdit, že kvalitativně na tom škodovka nebude rozhodně hůř než vámi zmiňované značky. Ano, může se zdát drahá , cenová politika koncernu je poněkud zvláštní - ale po cenovém zemětřesení si myslím, že ceny nejsou až tak hrozné, designově to není nic moc a modely jako Fabia a Roomster jsou dokonce ošklivý, ale ty auta jsou na dnešní dobu relativně dobře vymyšlená a kvalitně vyrobená a dobře řemeslně zpracovaná. Nemyslím si, že škodovka je špatný kup, protože o ceně se dnes dá licitovat a prodejci jsou na to připraveni (u všech automobilek).
10.01.2011 | 13:47:45 | rolf fuchs Reagovat
Předražené, nepohodlné, tvrdé, prkenné, poruchové sráče bez špetky originality... to jsou všechny vozy škoda. Už jen ten název... škoda... né nadarmo se říká škoda auto - škoda peněz! Nebýt němců, tak tato pseudoautomobilka dodnes chrlí krabice typu forman a celému světu by byla pro smích. Už i korejci dávno škodovku překonali ve všech směrech, což samozřejmě ví zarytí škodofilové, kteří si nechtějí sami nasrat do vlastního hnízda a přiznat, že koupili předražený hnůj.
10.01.2011 | 12:43:52 | Eman Přiskřipsemsiřiť Reagovat
octaia??? wtf?
"moj ocinko hovori ze skodovka je aj tak najlepsia" jakoze chlapci nic v zlom nikdy som skodu nejako nepreferuval ale ked vidim kolko ich jazdi a kolko stoji taka octavia nato ze to je domaca znacka je to extremne moc! za tie prachy si mozem kludne kupit vw,opel,peugeot alebo akukolvek inu znacku ktora je kvalitovo trosku lepsia nez skoda
20.03.2009 | 09:50:16 | Dag22 Reagovat
Dejvid
Jasny Octy jsou držaci,jak stary tak novy,je jasny že sem tam chytneš špatny kus,jako všude jinde.Ja třeba nemužu přijet na jmeno francouzum,no..
26.02.2009 | 19:54:40 | Reagovat
Octavia
Chlapy, so Škodou som skončil u Favorita. Dodnes s úctou spomínam. Hovorím však občas s majiteľmi Octávií a niektorí sú taxikári. Podľa toho, čo som počul je Octavia II, kvalitné auto, neporovnateľné s prvým modelom. Osobne sa mi dizajnovo páči a neviem si predstaviť aký odpad z VW, by do nej mohli montovať. Ako u každej značky sa občas podarí kus, ktorý sa vlastne nepodaril. Jazdím na služobnej Fábii, má za sebou 182.000 km po Bratislave a jazdí na nej 15 ľudí. Divili by ste sa v akej je kondícii. Opakujem, nemám Škodovku ale pluť na značku, na to netreba veľa skúseností.
26.02.2009 | 19:44:58 | 07 Reagovat
Na francúza ma napadá
iba jedno: Vždy mám chuť dať svojmu autu večer francúzsky bozk, keď sa za celý deň niečo nepo.erie..., jazdím na 607 a blbne mi čidlo referenčných tlakov, za cca 120 EUR. V celej Európe nie je ani jeden jediný kus....
25.02.2009 | 20:44:30 | ľuboš Reagovat
RE: Na francúza ma napadá
mam taky dojem ze si tu niekde tu 607vychvaloval do nebies
12.03.2012 | 21:01:22 | ja | 84.13.200.* Reagovat
RE: Na francúza ma napadá
pochybujem, pozri si recenziu.
12.03.2012 | 21:29:48 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
A já furt, kam že zmizely všechny kočky ze sídliště...
25.02.2009 | 20:30:04 | Reagovat
Tak to jo,ještě nam řekni něco vtipnyho,třeba na francouze.
25.02.2009 | 20:26:35 | Reagovat
Antiškoda
Já jsem slyšel o jiném testu, ale asi na tom něco bude. Japonci údajně do hotového auta zavřou kočku a když do druhého dne nechcípne tak je auto nedostatečně těsné a musí se zdokonalit. Ve Škodovce prý do hotového auta zavřou kočku a když do druhého dne neuteče ven tak je auto OK a může se prodat.
25.02.2009 | 20:18:34 | Reagovat
Vodní test
" vodní test probíhá, tak, že se kompletně hotové auto ponoří do bazénu s vodou, hlubokého čtyři metry a nechají ho tam hodinu ležet. Do auta ještě zavřou kočku a když auto potom vyndají a kočka se utopila, tak musejí hledat někde nějakou závadu."
No a když kočka vyplave, tak je to průůůůůšvih
25.02.2009 | 16:24:18 | Reagovat
Paroubek:
, 100 bodov.
25.02.2009 | 13:33:08 | Itall Reagovat
Ty jseš vtipnej...
25.02.2009 | 13:11:29 | Reagovat
Vodní test
Jo vodní test probíhá, tak, že se kompletně hotové auto ponoří do bazénu s vodou, hlubokého čtyři metry a nechají ho tam hodinu ležet. Do auta ještě zavřou kočku a když auto potom vyndají a kočka se utopila, tak musejí hledat někde nějakou závadu.
25.02.2009 | 11:44:55 | Gramáč Reagovat
TAk proč s tim nemažeš do servisu,bych jim to omlatil o hlavu a nebo jsi magor a všechno co jsi napsal jsou bludy,a ještě jedna věc,Octavia ma dvojite těsněni dveři,to jenom pro rejpajici všeznalky a při vyrobě projiždi dukladnym vodnim testem,pan si to asi vymyslel...
25.02.2009 | 11:01:23 | Reagovat
Jerry
Otázka je, kde se vyrábějí ty Passaty. V Německu, nebo ve východní Evropě ???
25.02.2009 | 07:42:42 | Reagovat
Souhlas
Já zase jednou uhnul k japoncům a již nebudu měnit. stručně řečeno držák.
24.02.2009 | 23:10:37 | Pavel Reagovat
Souhlas s Paroubkem, jednou jsem bohužel i já uhl od Japonce ke Škodovce, a nikdy v životě to už neudělám. Tam je totiž neskutečně propastný rozdíl ve všem.
24.02.2009 | 21:44:01 | tom Reagovat
divné
Koupit si po Toyotě Avensis Octávku je stejné jako se rozvést a vzít si tchyni.
24.02.2009 | 20:51:46 | Paroubek a spol Reagovat
Nic proti anonyme, ale VW ten motor stále montuje i do Passatu. Takže odpad? Šup s ním do Čech?
24.02.2009 | 20:09:58 | Jerry Reagovat
Ano. Odpad z VW , jinak neprodejný, šup s ním do Čech. Tam je pitomců, co za to ještě zaplatí. A co víc - budou se s tím vytahovat a vlastně tím ještě dělat VW reklamu.
24.02.2009 | 20:02:24 | Reagovat
Njn, když si někdo koupí 2,0TDI, tak se není čemu divit. Ale výrobce tu hlavu vymění v záruce - je to vada 2,0TDi. Jo abych nezapoměl - ten motor je od VW, nevyrábí ho Škodovka.
24.02.2009 | 19:48:33 | Jerry Reagovat
ŠKODA - PENĚZ ! ! !
24.02.2009 | 19:16:31 | Reagovat
2.0TDI bezna zavada motora
Mali sme tiez sluzobne Octavie 2.0TDI a praskanie hlavy valca je ich bezna vlastnost.Teraz mame Superba staru verziu 2.8 V6 a tiez zerie olej ako 2.0 TDI len o trochu viac.Ale ten ma netesne ventily takze sa to spali.Som zvedavy kedy odidu Lamda sondy kedze ich ma superb tusim dve.Neviem preco ale som uz zvyknuty vlacit v aute liter oleja:( V rodine mame Swifta 1.3 jeden rok a zatial nezerie olej a dufam ze ani nebude.
24.02.2009 | 18:28:20 | Reagovat
to Gramáč
Naprosta pravda,souhlasim...Jinak vypada to na prasklou hlavu motoru nebo podobne, chod radsi do servisu.
24.02.2009 | 17:55:24 | jamieson Reagovat
smola
akurat som to spomenul aj v svojej recenzii, ze v kazdej servisnej knizke som nasiel informaciu, ze spotreba oleja 0,5l/1000km, resp. u suzuki az 1l/1000km nie je dovod na reklamaciu. Ale olej v chladiacej kvapaline uz dovod na reklamaciu asi je. Kazdopadne podobnu spotrebu oleja som mal akurat na zigulaku a tam to bolo opotrebenim, tu je pricina niekde inde. Co sa tyka zatekania, teraz uz viem preco mam na SX4, tesnenie aj na dverach, nielen na karoserii, doteraz som na dverach nemal tesnenie na ziadnom aute a nikdy mi do aut nezatekala voda. Ale vo Fabiach som uz vodu zatekat videl, dokonca v dvoch. Takisto so zrkadlami mam podobny problem na SX4, su sice velke, ale dost blizko dveri a dost sa mi spinia bocne skla, ani Thalia a ani Corsa mi toto nerobila. To su take detaily, ktore viete posudit az ked jazdite dlhodobo na roznych autach. Aj klucky na dverach sa daju urobit tak ze si hned zaserete ruku, ked otvarate auto, ale da sa to urobit aj lepsie. Dufam, ze auto mate este v zaruke a ze sa nenechate odbyt.
24.02.2009 | 12:56:28 | pepa Reagovat
pro Anonyma
No musím tě sklamat, ale majitelů, kteří mají problémy s vozy škoda je spousta. Jen málo jich napíše pravdivou recenzi.
24.02.2009 | 12:28:03 | Gramáč Reagovat
Máš prasklou hlavu motoru, utíkej rychle do servisu.
24.02.2009 | 12:02:33 | Reagovat
pryč s touto recenzí!
Další uměle vytvořená, vymyšlená recenze, s úmyslem pošpinit vozy škoda. Smazat!!
24.02.2009 | 11:47:51 | Reagovat
Servis
No bejt Vámi, tak rychle upaluji do servisu a nechám si pokud možno v záruce opravit všechny vady, to co popisujete je na výměnu celého auta. Musíte být velmi tvrdý a pohrozit policií, čoikou a kdo ví čím ještě. Nenechte se odbýt a pokuste se vyměnit servis. Prodej auta, nepřipadá v úvahu, budoucí majitel, by Vám auto vomlátil vo hlavu a ještě by Vás zažaloval, za pokus o ublížení na zdraví.
24.02.2009 | 11:47:23 | Gramáč Reagovat
Utekajte čím skôr do servisu
a uplatnite si záruku. Na 99,9 % máte jasné príznaky prasknutej hlavy motora. Ostatné muchy robí elektronika. Na el. okná pomôže namazať okraje mydlom, ale asi niečo bolo s autom, keď Vám netesnia dvere. So zrkadlami neurobíte nič, jedin ak by ste mali inú karosériu, prúdnicovú....aspoň toto je na 607 super...
24.02.2009 | 11:29:58 | ľuboš Reagovat