Rok výroby:1999Typ motoru:1896Stav km při koupi:145 000 kmStav km nyní:160 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:5 l/100 kmVloženo:5. 3. 2008
Pri kúpe auta bol a stale je pocut zvuk "vrzgania" spojky pri radeni, hlavne za studena.Problem zacina byt aj so startovanim za tepla (treba dlhsie tocit) ale este sa nestalo ze by nechytilo. Zadne okno spadlo do dveri...
Pri 155000km bola vymenena vodna pumpa, teraz pri 160000 napínacia kladka rozvodoveho remena. od tejto vymeny je problem s tahom.na 1. a 2. prevodovom stupni je zrychlenie mizive, pri vyššom stupni sa do vykonu dostava oneskorene.
Problem je zrýchliť na 4. ps zo 60km na 80 km/h. Na 5.prevodovom stupni zacina tahať až pri rýchlosti cca 110km/h.
Hodnocení a zkušenosti s autem
No poruch dosť, možno aj neprofesionalnosťou servisu...
ale celkovo som s autom spokojný.Vzhladom k tomu že v aute zväčša jazdime max. dvaja, tak ani malý priestor na zadných sedadlách nieje problémom. Kompenzuje to objem batožinového priestoru.
Spotreba je v priemere tesne pod 5l/100km. pokial je auto správne servisované určite by som ho kúpil opäť.
problémoch to označujete za "Solidné auto pre slušných ludí." Tak to radšej ostanem nemravným.... :-) Prepáčte, ale dostal som kedysi takúto ako firemný voz, mala už nabehané 180 tis, ja som na nej urobil ešte 100 tis. Závady: okná padali a všetky (bol to "humor" v noci v Košiciach s oknami dole....), klimatizácia nešla a keď šla, tak z nej šiel nejaký sajrajt/para) - 3x v oprave, zakaždým vraj OK, spojka raz zaberala vyššie raz nižšie, bol som z toho mimo, servis nie, vraj je to OK, motoru občas začínali kolísať otáčky, centrál občas nezamykal, elektrika si robila čo chcela, a VRCHOL - uprostred jazdy na dialnici v noci mi dva krát zhasli všetky svetlá, mimo dialnice aj častejšie. Odvtedy proste škodu nemúžem ani cítiť a jej servis považujem za najväčší bordel na zemi........ A ešte kým tamtá chuderka bývala v servise, tak som si braval fabiu 1,2 a odvtedy ju nazývam Fóbia. Total šit a bola fungel nová.......
dobry den prosim vas o radu mam skodu octaviu1.9tdi a mam problem lebo auto mi dost plave vymenil som vsetko gulove capi tlmice tycky riadenie a aj gumycky silembloky a ja uz neviem co to je proste ked mikam volantom tak sa mi auto taha do smyku nieviete co to moze byt??
no a mam dalsie problemi.... pri pribrzdovani mi trasie volant, ale ak viac zatlacim brzdu je to ok. ale horsie je ze v servise mi povedali ze je opotrebovana spojka. neviem ako to zistim ze je to naozaj tak, a le auto netaha tak ako kedysi.napr. mensi kopcek na 5prevodovom stupni otacky 1300 a na plny plyn sa veeeeelmi pomaly rozbieha. nieje vobec zive a nad 2500 otacok som asi ani nejazdil, kym sa dostanem na tie otacky trva to dlho. myslim si ze je nieco spatne nastavene alebo je spatny motor.spojka ma aky vplyv na otacky, to predpokladam vysoke otacky a nizka rychlost, to by som veril ze je to spojka, alebo sa mylim... ak mate skusenost poradte . dakujem
Ještě malou poznámku.Když jsem si vybíral Oktávku, tak jedna byla TDi 66Kw.To že mám nakonec 1.6 55Kw je druhá věc....ale to TDI taky špatně startovalo za tepla.Známý, který má TDi taky, říkal, že to je normální u aut která mají najeto 160-170 tis.Km.A je potřeba udělat opravu startéru. On sám ji dělal asi před třemi měsíci a od té doby je údajně pokoj a chytá i za tepla bez problémů.
bolo pootocene cerpadlo a zle nasponovany rozvodovy remen.... este treba vymenit merac hmotnosti vzduchu, lebo akoby nepravidelne zaberalo, a vymenit zdvihace.... a malo by to ist tak ako ma. uz sa na to tesim...
Ahoj, s tym startovanim sa nastavuje po urcitych kilometroch vyssia startovacia davka na pocitaci (VAG, atd..) prave aby to za tepla chytalo dobre...inak s tymi rozvodmi si to daj cim skor spravit, urcite to nie je v poriadku, ochcavka TDi musi mat zatah odspodu, inak nieco nie je okej, preistotu odporucam napichnutir na VAG a skontrolovat vsetko, alebo ak si z BA alebo okolia - ozvi sa na mail...
To zhoršení tahu po rozvodech je divná věc.Nepřesadili to náhodou o zub?To by nebylo moc dobré.Jeden zub to snese, ale pokud to skočí ještě o jeden tak je to průser.
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Octavia
Pri takých
problémoch to označujete za "Solidné auto pre slušných ludí." Tak to radšej ostanem nemravným.... :-) Prepáčte, ale dostal som kedysi takúto ako firemný voz, mala už nabehané 180 tis, ja som na nej urobil ešte 100 tis. Závady: okná padali a všetky (bol to "humor" v noci v Košiciach s oknami dole....), klimatizácia nešla a keď šla, tak z nej šiel nejaký sajrajt/para) - 3x v oprave, zakaždým vraj OK, spojka raz zaberala vyššie raz nižšie, bol som z toho mimo, servis nie, vraj je to OK, motoru občas začínali kolísať otáčky, centrál občas nezamykal, elektrika si robila čo chcela, a VRCHOL - uprostred jazdy na dialnici v noci mi dva krát zhasli všetky svetlá, mimo dialnice aj častejšie. Odvtedy proste škodu nemúžem ani cítiť a jej servis považujem za najväčší bordel na zemi........ A ešte kým tamtá chuderka bývala v servise, tak som si braval fabiu 1,2 a odvtedy ju nazývam Fóbia. Total šit a bola fungel nová.......
01.03.2009 | 01:01:58 | Peter68 Reagovat
prozba
dobry den prosim vas o radu mam skodu octaviu1.9tdi a mam problem lebo auto mi dost plave vymenil som vsetko gulove capi tlmice tycky riadenie a aj gumycky silembloky a ja uz neviem co to je proste ked mikam volantom tak sa mi auto taha do smyku nieviete co to moze byt??
04.11.2008 | 22:34:12 | robert grujo Reagovat
spojka
no a mam dalsie problemi....
pri pribrzdovani mi trasie volant, ale ak viac zatlacim brzdu je to ok.
ale horsie je ze v servise mi povedali ze je opotrebovana spojka.
neviem ako to zistim ze je to naozaj tak, a le auto netaha tak ako kedysi.napr. mensi kopcek na 5prevodovom stupni otacky 1300 a na plny plyn sa veeeeelmi pomaly rozbieha. nieje vobec zive a nad 2500 otacok som asi ani nejazdil, kym sa dostanem na tie otacky trva to dlho.
myslim si ze je nieco spatne nastavene alebo je spatny motor.spojka ma aky vplyv na otacky, to predpokladam vysoke otacky a nizka rychlost, to by som veril ze je to spojka, alebo sa mylim...
ak mate skusenost poradte . dakujem
05.08.2008 | 08:42:23 | mato Reagovat
Startování
Ještě malou poznámku.Když jsem si vybíral Oktávku, tak jedna byla TDi 66Kw.To že mám nakonec 1.6 55Kw je druhá věc....ale to TDI taky špatně startovalo za tepla.Známý, který má TDi taky, říkal, že to je normální u aut která mají najeto 160-170 tis.Km.A je potřeba udělat opravu startéru. On sám ji dělal asi před třemi měsíci a od té doby je údajně pokoj a chytá i za tepla bez problémů.
08.03.2008 | 00:34:38 | Jerry Reagovat
uz taha...
bolo pootocene cerpadlo a zle nasponovany rozvodovy remen....
este treba vymenit merac hmotnosti vzduchu, lebo akoby nepravidelne zaberalo, a vymenit zdvihace.... a malo by to ist tak ako ma.
uz sa na to tesim...
06.03.2008 | 14:01:15 | mato Reagovat
startovanie
Ahoj, s tym startovanim sa nastavuje po urcitych kilometroch vyssia startovacia davka na pocitaci (VAG, atd..) prave aby to za tepla chytalo dobre...inak s tymi rozvodmi si to daj cim skor spravit, urcite to nie je v poriadku, ochcavka TDi musi mat zatah odspodu, inak nieco nie je okej, preistotu odporucam napichnutir na VAG a skontrolovat vsetko, alebo ak si z BA alebo okolia - ozvi sa na mail...
06.03.2008 | 07:13:37 | danny Reagovat
To zhoršení tahu po rozvodech je divná věc.Nepřesadili to náhodou o zub?To by nebylo moc dobré.Jeden zub to snese, ale pokud to skočí ještě o jeden tak je to průser.
06.03.2008 | 01:04:45 | Jerry Reagovat