Rok výroby:2007Typ motoru:1,6 , 75KW- benzinStav km při koupi:0 kmStav km nyní:28 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?2 rokyPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:7 l/100 kmVloženo:30. 7. 2008
Jsem spíše nespokojený, motor je nad 130 km/hod už příliš hlučný. Původní Fabia se mi zdá, kromě velikosti kufru lepší.Jak po stránce podvozku ale i hlučnosti a tuhosti karosérie. Octavia I mě zklamala, nevím kde jsem nechal rozum a koupil si už zastaralé auto s cenou tak nebetyčně vysokou.
Motor bere dost oleje, což jsem na Fabii vůbec nezaznamenal. Hledám radu na dodatečné odhlučnění. Po delší jízdě po dálnici 130 je to na zátky do uší. Do koupi OCTAVIE i té nové bych už nešel. Líbí se mi Kia CEED.
Velmi hlučné auta a nepodařený motor.Spotřeba oleje až 2 l na 1000 km.Výměna kroužků za 18500 Kč.Poté už olej v normálu.Je velký rozdíl v provedení od VW a Škodovkou.Od VW olele od výměny do výměny.Kvalitnější odhlučnění.
Zdravím, má toto autíčko v kombi verzii a ako tu už padlo,naozaj ten servis treba o to LPG naviac, ale v konečnom dôsledku to nie sú veľké investície. Olej mi skoro vôbec nežere (188 000 km), ale tento motor je stavaný na mesto a medzimesto - do 110 km/h rýchlosti. Ak motor dáte do otáčok dlhodobo nad napr. 3000 tak sa pripravte,že olej bude papať. Toto auto s týmto motorom s LPG je klasické rodinné autíčko na kľudnú jazdu. Ak sa vyskytne porucha,je ľahko a lacno opraviteľná a vďaka LPG jazdíte cca za 6,- EUR na 100 km.
Koupil jsem Octavii z dovozu kde byl namontován LPG s mazání ventilů Flash Lube.Spotřeba oleje 1 až 1,5 l na 1000 km.Najeto 200 000 km.Po roku zničené svíčky, výměna EGR ventilu, výměna čidla ventilů, pořád svítí kontrolka motoru už několik let, prostě pořád něco.Nechal jsem vyměnit pístní kroužky pouzdra dříků ventilů, srovnat hlavu,výměna gufer ventilů.Po opravě najeto 1000 km a spotřeba oleje téměř žádná.Oprava motoru 20 000 Kč.Spotřeba plynu 7 až 7,5 l na 100 km.Konečně začínám být spokojen.Jen mě mrzí, že jsem to neudělal hned od začátku a jezdil jsem s tím dalších 5 let.Stačí si přečíst recenzi jiných aut, je to ještě horší.
Dobry den, mam podobny problem u 1.6 na LPG, nizky tlak na jednom valci, mohl byste mi prosim napsat, kde Vam delali tu opravu motoru? Pavel.Divis@uvn.cz
22.07.2019 | 08:44:50 | Pavel
| 109.72.12.*Reagovat
RE: Octavie 1,6i 75 KW + LPG
jo všechno kvuli lpg nechápu kdo stim muže jezdit
07.03.2020 | 21:39:59 | karlos
| 90.178.251.*Reagovat
RE: Octavie 1,6i 75 KW + LPG
srat motor nějakým plynem pak se diví že se mu to sere
Já měl na motoru najeto na LPG 800 000 a naprosto žádný problém. Olej nežral vůbec. Hold nezanedbával jsem servis. A holt potom jsem se probudil... krásný to byl sen.
Také jsem se nedávno stal majitelem jedničkové oktávky s 1.6MPi motorem z roku 2000. Auto jsem koupil pro ježdění do práce a nárazově delší cestování tedy spíše kratší trasy (cca 15 - 20 km jedna cesta) a nárazově dálniční dálkové trasy (cca 400 - 500 km jeden směr). Spotřebu mívám dle palubního počítače někde mezi 6.8 l (meziměstské silnice) až 8 litry (dálnice, rychlosti mezi 140 - 150 km/h). Felicie, kterou jsem měl pro stejné účely před Octavií, na tom byla úplně stejně, octavia je ale podstatně tišší, výkonnější a pohodlnější. Za mne zatím spokojenost.
A hlavně je to tak jednoduché, spolehlivé, a snadno servisovatelné auto, jaká se už (v této třídě) nevyrábějí. Je to pomník toho, jak má vypadat normální auto, které je praktické a netváří se jako teréňák, (přihlouplá SUV), nesnaží se předstírat je na všechno a pro všechny (úplně blbé crossovery),, není ovlivněno současnými nesmysly jako jsou displeje na palubce, čidla tlaku vzduchu pneumatik, a jiné pitomosti. Nemá blbosti jako turbo, možná ani EGR ventil, atd... Tohohle auta si važte a dejte mu tu nejlepší péči, protože zkrátka takové už jiné není. Mám podobně jednoduché a hlavně spolehlivé auto, a dávám mu servisní péči a nehodlám ho vyměnit za nic moderního, dokud pánbů dovolí.
To hej, niet v ňom žiadnych kurvítok. Asi ako v dome z pálenej tehly vykurovanom petrík pieckou a s kadibudkou na dvore. Len si niesom istý, či by som v ňom dnes, zajtra či neskôr chcel bývať. Nieže by sa nedalo, o tom potom.
Co to trepeš za kokotiny? Nikdo tady nepíše o prehistorické Laurin-Klement, ale o spolehlivé technice bez ZBYTEČNÝCH kurvítek, bez kterých auta fungovala a fungují.
Octavie 1,6 75 kW s motorem BFQ běžně berou 1,5 až 2 l oleje na 100 km.Hlavní příčinou je LPG.Neni pravdou, že auto na LPG ma levnější provoz.Když sečtu všechny opravy + 18 000 za opravu motoru + 7500 za výměnu nádrže po 10 létech, tak je to s benzinem 1 : 1.Auto na plyn už nikdy.Octavii mám s přimazáním do plynu z Německa.Průměrná spotřeba 7,5 l plynu na LPG + benzin 20 l na půl roku na rozjezd + dvojnásobná cena za STK.Cena 1 hodiny v servisu 1050 Kč.Když se to sečte tak úspory za plyn jsou téměř nulové.
Octávku sem pořídíl nedávno a sem celkem spokojen! Kdykoliv mě spolehlivě odveze kam je potřeba... a spotřeba je celkem přijatelná.. 6.2l. myslím že je to bezproblémové auto! ale před nedávnem sem zjistil že při větším dešti zatíká střešním oknem:-( řešil tohle někdo někdy??? A jak??? dík za rady.....
Jsou ucpane odtokové hadice,časem se zanesou kalem,šíbr dozadu v prednich rozích odpadove kanalky do hadic,vyustují ve sloupcích profouknout vzduchem sajrajt vyletí a je po problemu
Osobně jsem se s tímto motorem nesetkal.Ale 4.9l.Mě přijde trochu přehnané.Dle výrobce neklesne spotřeba tohoto motoru pod 6.5L.Zaujalo mě to,tak jsem se podíval na různé weby.A většinou uvádí mimo město minimálně kolem 6-7L.Dokonce na webu Octavia Clubu...byla jedna strana věnována spotřebě.A zhruba v deseti komentářích..neklesla spotřeba pod 7L.A ve městě v zácpách...kolem 9l.Na benzín o výkonu 74kw..mě přijde 4.9L.Tak trochu jako pohádka.
no da se jet max 5l ale to clovek musi jet po rovine a zadny velky provoz...jinak ta spotreba je kolem 6-8l dle stylu jizdy a terenu.
19.12.2012 | 18:05:03 | tomas
| 5.104.19.*Reagovat
RE: octavia 1.6 74kw
Všechno má svý zápory, tohle vám už neberu, ale nedoporučuju to ostatním tohle poslouchat a nebo zkoušet rekordy. Prodejci řeknou tohle auto joooo, super nízká spotřeba 4.9l a pak vám to ten týpek prodá a vy si na tom vylámete zuby, brzo vás budou čekat zalepené ventily, nebo podpálené, pak lehké přidření motoru, protože olejové čerpadlo nemaže tak jak má, vybitou autobaterii, protože altík dostatečně nenabíjí jojo, to je úplně normální a nejlepší vůbec ze všeho je, chladící systém, jak se vám bude ztrácet voda kvůli nedostatečnému oběhu vody tak se budete modlit ať je to jen hloupé "těsnění".:D Jen tak dále s těmi rekody na spotřebu stejně ale na ojetiny takové nezájem moje další auto bude NOVÉ, bo už jsou auta levnější než kdysi a taky kdysi nestálo AUTO stejnou cenu jako BYDLENÍ, v dnešní době je nějakých 200t papírů prd. :D
Bohužel někdo lpí tak na spotřebu,až zapomíná že tím trpí motor. Asi jako kamoš který ten motor dusí a asi nikdy to snad nevytočil nad 3500ot.Někdy mě to přijde jako už trochu magořina protože na autě nikdy neušetřím.A pokud se někomu nechce platit za pohonné hmoty,tak raději at někteří jezdí na kole nebo MHD.Ještě jsem nikdy neslyšel aby při běžné jízdě auto člověku přidávalo do kapsy koruny. Další věc je ta že nevím co mají ty škodovky za motory...já mám v autě dle TP danou spotřebu.A bez ohledu na tu spotřebu jezdím plus mínus stejně nebo o 0.5-1 litr více.A s takovou Fabii 1.2 TSI se dá údajně jezdit i za 5 litrů.Ale běžně jezdím o 2 litry více,a když tomu člověk hodně šlape za krk navíc styl brzda plyn.Tak se to rovná skoro spotřebě auta co má obsah od 2.0 a výše.
Mam octavii 1,6 74 kw r.v.1998,dnes ji mam 7 let.Měl jsem s octavii několikrát problémy jen male,a dodnes se sem tam něco objevi,je to jak u lidi jednou zdrav,jednou nemocen ale auto něco stoji.Moje naměřena spotřeba,dalnice 5,6 město 6,8-7,3 celkovy pruměr 6,4
Souhlasim co je napsano spotřeba vyjde vtom pruměru 6.2-6.4.A poruchy jsou jak nemoci u lidi takže souhlasim stim co je napsano.Chci jen dodat je třeba dat autu to co je duležite,dobrou peči nejen benzin či naftu.Přeji štastne navraty domu.
Mam octavii 1.6 74kw rv 1998,zakoupenou unor 2006.Jezdim v pruměru 13000 km ročně,město,okrsky a dalnice.Moje spotřeba město 6.7-7.4,okrsky 6.2-6.5,dalnice 5-5.5 ale da jse to snižit ne na 4.9.Jezdim klidnou jizdu,někdy trochu vic tlačim na plynovy pedal s malym navyšenim spotřeby.
S hlučností je to u Octávky zatraceně diskutabilní. 1.6i 2001 combi kterou jse měl nebyla skoro slyšet a šla pěkně za plynem. Jen nad 130 už se nějakýto hučení projevilo. Ve firemní 1.6 zakoupené v tomto roce je hlučnost mnohem větší a nad 4000RPM už je to nepříjemnej kravál a auto zdaleka tolik netáhne a to jí zrovna nešetřím. neni zas otolik težší tak se snad ještě trochu zajede...
Přidávám se k názoru, že škoda benzín neumí. S benzinem to je opravdu jen pro majitele rafinérky - když to trošičku přeženu. U dieselu je to jedno. Žerou všechny stejně. Doporučil bych 1,9 s výkonem 81kw v octavii I. Je nejspolehlivější ze všech, vyvážený výkon a kroutící moment. Ani menší fabii bych nekupoval s benzínem. Ve firemní 1,4 i 1,2 se umím dostat pod 6 litrů, ale využívám tak 15 koní výkonu :-). Na to, že 1,2HTP je tříválec, slušně žere. Když sešlápnete pedál na podlahu, zdaleka nesosá to co 1,4, ale taky se v kabině nic zvláštního neděje. A ejich životnost je mizerná. Hlavně ty Hlavy. Takže pokud oktopus, tak leda s naftou. Nebo plyn. Jinak kdo chce auto této velikosti v benzínu, zvažujte Focus nebo Astru. To jsou zlatíčka.
Velmi přívětivá je fabia I s motorem 1,4 44kW. Spotřeba okolo 6ti litrů na krátké trasy, výkon nijak závratný, ale jde hezky v nízkých otáčkách, je to takové pohodové auto. A motor zatím držák (rok výroby 2001).
Je vidět, že dnešní motoristi nic nevědí o drahém ježdění a chtěli by jezdit na doslova asi "vodu". Vzpomínám, že v roce 1977 stál 1 litr benzinu 16 Kčs, t.j. dnešních nejméně 16x5(inflace místo bývalých oficiálních 3), t.j. minimálně dnešních 60 Kč za 1 litr!!! A taky jsme jezdili, pravda, ne dnešních obvyklých 30 000km ročně, rozhodně jsme nabyli ubrečení jako vy! Vaše hořekování nad 7-8 litry u Octavie se mi zdá být nanejvýš úsměvné.
15.01.2015 | 21:06:00 | Kurt N.
| 85.71.117.*Reagovat
RE: Do škodovek bez benzínu
Co to meleš za nesmysly? V roce 1977 stál benzín SPECIAL 4,30Kčs. A tato cena se držela velmi dlouho.Schválně, kolik Ti tenkrát bylo, že si to "pamatuješ"?
16 KCS bolo niekedy v 1992, v 93 som tankoval naftu za cca 15 SKK, v CZ bola lacnejšia.
Za komančov stála nafta tuším 1,9 KCS, ale bola aj topná za 90 halierov, v pohode na nu jazdili nakladiaky aj Peugeoty a Mercedesy.., teda, ak ich niekto vôbec mal..:)
/ ked som robil na buldozeri, mal som problém predať naftu po 50 halierov, či 1 KCS..., ked som ušetril za mesiac 200 litrov, mal som "sex" od vrchnosti, že som málo robil, pričom výkon bol samozrejme urobený.., tak sa stalo, že niektorí kolegovia naftu jednoducho vypúšťali na zem..., aby boli prémie. ty kokos, to boli časy!!:(((
Za těch velkých 16-18kč stál benzín AŽ před přelomem tisíciletí tedy kolem roku 1997-1999 totéž nafta, LPG stál 12kč, v Polsku na naše 8kč. Pak velice prudký nárůst a od roku 2001 chvilku přes 30kč v letní sezóně, tehdy bylo takové období půl roku. A pak sestup obvyklých 24-28kč. OBROVSKÉ rozdíly letní a zimní sezona. V roce 1993-1995 stály fronty na prudké zdražení po rozdělení republiky o NEUVĚŘITELNÝCH 1kč ze 13,9 na 14-15kč? :D V roce 1977 měl benál stát cca 1.6kčs? nafta se kradla, té bylo všude dost, podniky, cisterny, sklady, vojenské prostředky, tedy ZADARMO, ale nebylo tolik aut na naftu, asi max. 5% na cestách osobních aut. Dneska jsou jiné okliky, že ano páni podnikatelé. Jinak pražský taxík pamatujou na km 1.3kčs.
Ti hrabe, kolko mas rokov, na co sa tu hrajes?? V 77 stal benzin 16Kcs??? V 1979 stal benzin 6.50Kcs a nafta 2 Kcs. Pises a taky sme jezdili ty si jazdil tak do pi... a nazad. Zaujimave ze benzin zacal astronomicky draziet az po 89 roku....
Mám za sebou mazdu,škodu octavii a nyní mám vlajkovou loď kia sorento. To co píšete mě rve srdce!! Co to píšete proboha vy máte skvost a chcete jej vyměnit za kiu???? Kia je jen design trhák! Měl jsem oktávu 1,9 TDI a dodnes jsem v "prdeli" že jsem jí dal pryč a koupil si kiu!!!! Kia je paskvil ve všem!! Jirka
neda my nereagovať na vašu debatu, mam ŠOI 1,6 + chip tuning na zvysenie výkonu ma najazdenych 370tis. km, a okrem beznych opotrebovanych veci som nic nemenil, je to spolahlive auto a co sa tyka spotreby ak sa motor netoci do vysokych otacok viem jazdit priemernou spotrebou podla PP na 2rezime 5,9, na 1 je to 5,5 teraz som si zobral novu Oktinu ale ostal som pri rovnakej karosarskej verzii proste sused nezbada ze je nova...... JE TO AUTO KTORE VRELE DOPORUCUJEM KAZDEMU! a ked sa o nu starate a neladujete motoru tak sluzi vela stastnych km
Ty mas chiptuning na hladkej benzinovej 1.6ke??? Akoze si dobrovolne dal peniazky niekomu kto ti neurobil s tvojim autom nic, len aby si bol v obraze. Urcite teraz citis zvyseny tah, znizenu spotrebu :D :D To je blb, prej kaviarovy tousty :D :D :D Tak daj cisla s merania pred a po, nech sa zasmejeme.
Jdi Ty brebto, 1.6 Octavia nemá s Audi vůbec nic společného. Nevím, kde na ta moudra chodíš. A ikdyž je to koncern VW tak přece se jedná o tuzemský výrobek a to se moc nenosí.
Mám už druhou Octavii 1.6 74 kW a nikdy jsem s tímto autem neměl sebemenší problém. Měl jsem a nebo mám asi štěstí na motory. Hlavně v nynější je motor obdivuhodně tichý a do 100km/hod o něm skoro nevím. Závady jsem neměl v podstatě žádné, olej v motoru od výměny do výměny. Jen běžný servis a výměna dílu opotřebovaných provozem. Spotřeba na dálnici podle počítače a rychlosti do 140km/hod do osmi litrů. Ono se chce o auto starat a dát mu to co potřebuje, ale i já jsem zastáncem nic se nemá přehánět a auto má sloužit. Když ale čtu tady některé názory pisatelů tak spíš mám dojem, že co je z domácí výroby aniž by v daném autě seděli natož jeli tak je špatné. A to se netýká jenom aut. Měl jsem v minulosti Renaulta, Forda VW a po zkušenostech v servisech už nikdy více zahraniční vozidlo.
Nedá mi, aby som nezareagoval. Momentálne Škodovku nemám ale práve preto, že som mal dve a to Š-110 L a Favorita. Nikdy som so Škodovkou nemal zlú skúsenosť a 110 L bol kult. Prešiel som s ňou naozaj veľa a nikdy ma to auto nikde nenechalo. Favorit som mal 10 rokov a s úctou spomínam. Áno, je iná doba ale aj autá sú už iné, cenovo a kvalitatívne. Rezonuje mi v ušiach jeden názor, keď sa pýtali starého škodováka ako je možné, že jeho MB 1000 po 20 rokoch je v takej dobrej kondícii a súčasné autá sú po piatich rokov v pr..li. Odpovedal "jo pane ale tohle auto ješte delali mistři".
Lidi rádi zapomínají viď Stando a pamatujou si jen to dobrý.1000 MB byl kult nekvality a nespolehlivosti.S tvým prndítken si najel přes sto tisíc jestli nekecáš a nic zásadního si neměnil a jak je to ošulený.U MBéčka si musel každou chvíli něco spravovat.Navíc když si to přivezl domů musel jsi to doladit.Ve sto tisících žrala pomalu stejně oleje jak benzínu a každou chvíli se na tom něco rozbilo nehledě na údržřbu mazání přední nápravy,vodního čerpadla a koroze.
To byla přece ironie. Tos nepoznal, ty Fridolíne? Protože jinak je tady mrtvo a nic se tu neděje. A prosimtě, nenadávej mi porád stando. Taky ti neřikám blbe.
Myslíš? Už jsem tu psal, a nejsem sám, že když jsem se podepisoval, tak mě vyštěkali, že prej je to vymyšlenej nick. Jinýho vyhnali, že prej používá jméno, který používá někdo jinej. Tak nepoužívám žádný - jak jednoduchý. A hlavně: O tom to vůbec není. Chcete si škatulkovat, nezajímá vás obsah příspěvku, ale kdo ho napsal? A podle toho k němu přistupovat? Podjatost, zaujatost, také jednoduché...
Tím to určitě nebude a ani tomu tak nikdy nebylo...:)Jen dneska auta trápí zase jiné neduhy a to jen proto že technika je zcela někde jinde a hlavně už to není tak jednoduchý takže si to každý jen tak neopraví doma na koleni.
Kdyby to MB najelo za těch pět let co třeba dneska nějaká firemní Fabia tak se rozpadne v polovině.Takový řeči o spolehlivosti a kvalitě starých Škodovek vedou jen ti kteří nikdy žádnou novou neměli a jen někde něco zaslechli.Ono stačí si vzpomenout jak to vypadalo ještě tak před 20-25 lety na sídlištích u garáží...dneska už nenajdete nikoho kdo se tam válí pod autem a udržuje 10 let starou Škodovku nebo Žigulíka aby zvládl ještě další zimu a neuhnili mu blatníky apod.
Ani tak nejde o tu kvalitu auta, jako spíše o ten koníček. Kdysi do svých miláčků dávali hodiny práce, umývali auto, luxovali sedačky, koberečky pravidelně a byli čistotní a čistili prach, voněli auta, leštili plechy každý týden. Dnes na to lidi prdí. Jedna průmyslová myčka vystačí na 20tisíc obyvatel. Jeden vysavač vystačí na 50tisíc obyvatel. A dospělí mezi 18 a 30lety, aby vysedávali, či jezdili v autě nebo kolem auta u hudby poslouchajíc nahlas, hrají raději online střílečky, protože ty stojí nula nula nic korun vlastně 5kč za kilowathodinu. Pokud maj lidi garáž, tak to je jiný propočet. Ale kolik lidí má asi garáž, když stojí co družstevní garsonka?
Standíku..., tí Tvoji "zlatí komunisti" nád doviedli tm, kde sme.., do prdele. asi tak. a S 1000 MB sa volala už za komančov Škoda 1000 malých bolestí. Poruchový črep.
To byla přece ironie. Tos nepoznal, ty Fridolíne? Protože jinak je tady mrtvo a nic se tu neděje. A prosimtě, nenadávej mi porád stando. Taky ti neřikám blbe. Tolik speciálně pro tebe. A obecně? V prdeli jsme díky Klausovi, Havlovi, a jejich kamarádům.
Povídám si sám se sebou, ale ty mi do toho lezeš. To je neslušné Jirko, Vašku a kolemjdoucí v jedné osobě. Taky se rád posloucháš a čteš své příspěvky psané pod různými IP a nicky? Rád vyvoláváš hádky o hovně, protože jinak nemáš čím přispět? Ty vole, já si povídám s tebou, místo sám se sebou. ty mě teda sereš.
To tě musí asi hodně trápit že je tady mrtvo když naschvál vyvoláváš témata navíc která nemají ani co dělat s touto recenzí a ani v podstatě s auty:D řekl bych že tady je blázen jeden vedle druhýho:)
Ty jsi bystroň. To jaký je rozdíl mezi komunistickejma a současnejma autama nemá opravdu nic společnýho s auty. Pro dnešek tě jmenuji králem těchto stránek. A víš co mě opravdu trápí? Že se tady nedá seriozně diskutovat s lidmi, kteří jsou přístupni věcné diskusi, že se tady nedá předat, ani přijmout žádná zajímavá zkušenost, i to, že se tady schází jenom banda tolika nevyzrálých, sebestředných, a o své bezbřehé moudrosti přesvědčených blbečků, které bys spočítal na prstech jedné ruky. I když to vlastně svědčí o dobrém: Že ta spousta chytrých to tady považuje za ztrátu času a naprostou zbytečnost, a tyto stránky dávno opustila. Já samozřejmě nečekám, že bych se tady dozvěděl něco, co nevím. Ani to už vůbec ne, že by někoho zajímaly moje zkušenosti. Právě proto na tyto stránky a na vás klidně plivu jedovatou slinu, a povýšeně a s despektem si sem napíšu, co považuji v danou chvíli a k tomu danému komentáři za správné. Za víc mi to tady už dávno nestojí. Obhajovat tady pravdu? Směšné.
Lubošku, ne nás, ale vás je pět kusov. Naprosto mě fascinuje, jak hluboko zakořeněnou máš obscedantní představu, že jsem Standa. Tvé překroucené výtahy ze Standovy recenze (samozřejmě že lžeš, to ani Standa nikde nepsal-dal jsem si tu práci a opět si to přečet) mě utvrzují v tom, že přispívat sem seriozně je naprostý nesmysl. Jako chtít po chovancích blázince aby založili politickou stranu. Přestože jste si tady vyštěkali, aby se uváděly IP adresy a nikdo nemohl psát za jiného (což ostatně bylo běžné), už vám to zase není recht. Ale to jsem odbočil.
Nikdy jsem nenapsal žádnou, ŽÁDNOU recenzi.
Nejsem STANDA
Kdysi jsem pouze vkládal příspěvky založené na zkušenostech a vlastní praxi (což se ukázalo jako házení perel sviním a naprostá zbytečnost)
Nyní vkládám naprosto neformální příspěvky nezaložené vůbec na ničem, než snad na vlastních domněnkách (jako je zde zvykem)
Na vás tady zvysoka kálím a jste mi k smíchu s vaší zarputilostí obhajovat svoji vlastní blbost.
Nevím, jestli jste s to pochopit, co se vám snažím nastínit. Pokud ne, nevadí. Vlastně s tím ani nepočítám. Je to spíš pro ostatní možné zbloudilé poutníky, kteří sem nějakým nedopatřením zavítají. Aby aspoň oni věděli, jak se věci mají. Protože přesvědčit blázna, že není letadlo, nebo napoleon, je stejně nemožné, jako přesvědčit vás pět idiotů, že opakováním stále stejných pitomostí neuděláte ze lži pravdu.
Pane jo, jakejch 6l ve 190km/h kdes to zase vzal, o tom tu přece nikdo nepsal!!! A soudíš podle jednoho servisu všechny!? Já narozdíl od Tebe měl v páci tech Octavek 5. a všechny s poruchama a kvalitou jak přes kopírák!!! A problem s comonrailem byl vyřešen v březnu 2003 !!! A píšu Ti kušenosti se Škodovkama, tak tu mam již od Š100L !!!
Tak pokud jsem dobře četl tak jsi první srovnával Mondeo s Octavkou ty. Taky sem nesrovnával BMW, řekl se že jsem v tom jel a ne že je horší nebo lepší. Pokud vím tak fokus za ty prachy, neměl to coměla octavka a co jsem potřeboval, třeba prokluz nebo zvýšený podvozek. Tak bych se cenově dostal skoro na stejnou uroveň. A ještě neco čti recenze taky o mondeu do roku 2004. Měli velké problémy s comonreilem asi si měl štestí. Taky bych chtěl vidět tvých 190 km/h za 6 l, teď nebuď blázen ty. Když pojede O II a Ford Mondeo stejnou rychlostí za stejných podmínek tak na 100% si O II veme míň. Máš to i v papírech. Samozřejmě že Mondeo je o třídu nebo dvě víš. Ale srovnával si to ty. Taky je nové mondeo dražší ne?. A co se týče servisu to máš pravdu jsou drazí, ale měl sem skušenost přes kamaráda se servismeny od fordu. Jejich oprava spočívá ve výměně ne jenom vadného dílu ale všeho co je kolem. Protože co kdyby to nebylo ono. Tak že v závěru se ceny vyšplhají stejne jak u škodovky. A celkový závěr. Ty si zatvrzelý odpůrce škody. Měl si se škodou špatné skušenosti-nedivím se, že je nemáš rád. Vše je otázka vkusu a štěstí. Mně se ford moc nelíbí ale neodsuzuju ho. Ten nejnovější je pěkný, ale ty prachy. Já sem zatím se škodou štěstí měl a tebe ho s fordem taky přeju. A že sem blázen ? Vždyt ty, svím způsobem taky ne ?
Píšeš že se nemuže Oktavka srovnavat s Mondeem! Samozřejme že ne, taky sem psal, co mohly za ty peníze mít a nikdo tu nic nesrovnaval!!! Jedinej kdo srovnával a to ještě blázne s BMV seš ty a ktomu ještě motor TDi ženTou s kultivovanym a tichym TDCi !!! Kdyz teda budem srovnavat třídy, tak nové Mondeo s novim Superbem je cenově na stejno !!! No a kdyz srovnam tu tvou O II za 515tis a Focus TDCi za 430tis tak nevim!!
Namyslel jsem, že někdy budu psát do této recenze. Vždy se dobře bavím srovnáváním jednotlivých aut. Někdy mě ale připadá, že se tady srovnává nesrovnatelné. Takže budu neco málo hovořit pouze o octávii. Octavia I a O II se dají srovnávat. Ta II je o velké poznání lepší. Možná, že O I měla tišší motor (mluvím o TDI), ale i to je relativní. Jinak je O II někde jinde (už slyším názory - ano je v pr...). Když kupuješ ojetou octavii musíš počítat s tím, že předchozí majitel se k ní nějak choval. Když má málo najeto je na místě zeptat se proč jí prodává. Když má hodně je vlastně otázka stejná. Odpovědi si můžeš jenom domýšlet. Nenadávejte na ojetiny. Kupte si novou Octavii a po určitých kilometrech a letech hodnoťte. Když si koupíte za vlastní peníze novou Oct. taky se k ní tak chováte. Ale jsou případy, kdy borec s novým vozem, který má najeto 5000 km jezdí 130 km/h až 160 km/h a vytáčí motor do 4000 ot/min. Potom ať se nedivý, že něco není v pořádku. Motor není zaběhnutý a už je vyklágrovaný. Mám O II rok a najeto 25000 km. Jel sem také ve fordu, v pasatu, v kii i BMW. Mají úplně stejné problémy s vrzáním plastů a jiných neduhů. Ale cenově jsou někde jinde (kromě kii). Ta moje O II mě vyšla na 515 tis. V této ceně a s doplňky které sem dostal bych kromě kii jiné auto němel. Co se týče motoru má 1,9 TDI. Ano je hlučný nebo hezky řečeno hrubý. Ale mě se to líbí. Jezdím slušně, občas to proženu kolem 3500 ot/min a krátce, ale to jsem dělal po 15000km. Moje průměrná spotřeba je podle PP 4,9 l, skutečná 5,3 l. Jezdím kratší vzdálenosti jako 50 až 100 km za den. Olej mi to nežere vůbec a pořád kontroluji rysku. Čára oleje je stále na stejném místě. Závěr ? Škoda neumí dělat benzín, je sice tišší ale neúnosně žere. TDI ( můj názor je že 1,9. je daleko lepší než 2.0) jsou odzkoušené, výborné motory. Odhlučnění O I bylo nedostatečné, O II je na tom podstatně lépe (jak benzín tak diesel). Ale vše je otázka štěstí při koupi jakéhokoliv auta. Buď trefíte a jste spokojeni a nebo ne a váš zavěr je "už si nikdy tuto značku nekoupím" ale to může být u jakéhokoliv auta i u BMW nebo Ford Mondeo, které srovnávat s Octavií nemůžete.
Pánům, kteří dosud šetří na nějakou ojetinu a mají neklidné spaní kvůli podobným komentářům, doporučuji si ušetřit na nové auto. Ručím za to, že budou spokojeni. Hlavně proto, že si káru zajedou podle svých představ a ta se jim pak adekvátně odmění. Zděděné auto má zákonitě vždy nějaké mouchy. Jinak Octavie 1,6, 74 kW (německý motor) je velmi dobré a spolehlivé auto - pokud se o něj dobře staráš a drží přes 300000 km. Slušná spotřeba,nepatrná spotřeba oleje, pohodlí,ticho,náhradní díly za slušnou cenu. Nenechte se dezorientovat různými zakomplexovanými komentáři.
Chlapi na čo kupujete octavky? Však to sú vraky. 1,6 motor je hlučný, neťahá (auto je príliš ťažké) vo vyšších otáčka by najradšej motor ušiel z predného kufra. S tdi motormi 1,9 (sú bez šťavy) ale vraj spoľahlivé. 2,0TDi vraj praskajú na nich hlavy a to vždy na pri prvom valci. A ozaj dávajte si pozor na olej, lebo tieto vraky žerú 2l oleja 10 000 km. A hlavne nedávať do autorizovaných servisov však sú tam totálny idioti , dobrú súčiastku vám vymenia za zlú aby ste zasa prišli. potom Vám ju možno dajú späť.
Mohu ti jen potvrdit žes udělal chybu, kdysi jsem v praci měl pět Oktavek 1,6 a přesne jak řikáš, nad 130 me to neustále nutilo řadit ještě nahoru a spotřeba při jízdě nad 100km/h strašných 10,5l !!! A taky bach domu žadnou předraženou Škudku nechtěl! Rada snad jen honem prodat! Ja osobne mam Mondeo TDCi 2003 se spotřebou 6l za 190tis. a nějaka Škóda tomu nesaha ani po kotníky a nehledě na nahradní díly a cenu servisu, který je u Šodovky 690/h a Ford 450/h! No a Kia ?!?!
Chlapi běžte se vycpat! 1,6 75Kw se pánovi nelíbí a zdá se mu hlučná a přitom měl před tím ve Fábii starou 1,4MPi? No to si z mě děláte srandu!!! Tuhost karoserie? Cože? No řekl bych recenze o ničem...už jen její délka...
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Octavia
Hluk?
Jediné co mě trápí a tak skvělém autě je hluk při vyšších jízdách, a proto jsem u každé škody dělal toto: https://www.2din.cz/tlumeni-odhlucneni-auta/
10.11.2020 | 14:56:56 | Dany | 193.86.204.* Reagovat
RE: Hluk?
Dobrej pokus o reklamu zdarma. Dobrej, ale dost průhlednej.
13.11.2020 | 16:49:22 | | 89.102.148.* Reagovat
RE: Hluk?
:-), viděl bych to stejně...
18.11.2020 | 08:56:01 | Vašek | 194.228.76.* Reagovat
RE: Hluk?
Velmi hlučné auta a nepodařený motor.Spotřeba oleje až 2 l na 1000 km.Výměna kroužků za 18500 Kč.Poté už olej v normálu.Je velký rozdíl v provedení od VW a Škodovkou.Od VW olele od výměny do výměny.Kvalitnější odhlučnění.
27.01.2022 | 16:50:40 | zdesuch | 217.170.101.* Reagovat
Octavia 1.6i 75 KW + LPG
Zdravím, má toto autíčko v kombi verzii a ako tu už padlo,naozaj ten servis treba o to LPG naviac, ale v konečnom dôsledku to nie sú veľké investície. Olej mi skoro vôbec nežere (188 000 km), ale tento motor je stavaný na mesto a medzimesto - do 110 km/h rýchlosti. Ak motor dáte do otáčok dlhodobo nad napr. 3000 tak sa pripravte,že olej bude papať. Toto auto s týmto motorom s LPG je klasické rodinné autíčko na kľudnú jazdu. Ak sa vyskytne porucha,je ľahko a lacno opraviteľná a vďaka LPG jazdíte cca za 6,- EUR na 100 km.
20.10.2020 | 08:24:58 | keyb | 188.167.118.* Reagovat
Octavie 1,6i 75 KW + LPG
Koupil jsem Octavii z dovozu kde byl namontován LPG s mazání ventilů Flash Lube.Spotřeba oleje 1 až 1,5 l na 1000 km.Najeto 200 000 km.Po roku zničené svíčky, výměna EGR ventilu, výměna čidla ventilů, pořád svítí kontrolka motoru už několik let, prostě pořád něco.Nechal jsem vyměnit pístní kroužky pouzdra dříků ventilů, srovnat hlavu,výměna gufer ventilů.Po opravě najeto 1000 km a spotřeba oleje téměř žádná.Oprava motoru 20 000 Kč.Spotřeba plynu 7 až 7,5 l na 100 km.Konečně začínám být spokojen.Jen mě mrzí, že jsem to neudělal hned od začátku a jezdil jsem s tím dalších 5 let.Stačí si přečíst recenzi jiných aut, je to ještě horší.
09.05.2019 | 16:58:14 | zdendas | 217.170.101.* Reagovat
RE: Octavie 1,6i 75 KW + LPG
Dobry den, mam podobny problem u 1.6 na LPG, nizky tlak na jednom valci, mohl byste mi prosim napsat, kde Vam delali tu opravu motoru? Pavel.Divis@uvn.cz
22.07.2019 | 08:44:50 | Pavel | 109.72.12.* Reagovat
RE: Octavie 1,6i 75 KW + LPG
jo všechno kvuli lpg nechápu kdo stim muže jezdit
07.03.2020 | 21:39:59 | karlos | 90.178.251.* Reagovat
RE: Octavie 1,6i 75 KW + LPG
srat motor nějakým plynem pak se diví že se mu to sere
21.05.2020 | 23:00:40 | pepa | 109.80.165.* Reagovat
RE: Octavie 1,6i 75 KW + LPG
Na motoru mám najeto na LPG 300 000 a naprosto žádný problém. Olej nezere vůbec. Hold nezanedbavat servis
31.05.2020 | 06:39:43 | | 85.163.55.* Reagovat
RE: Octavie 1,6i 75 KW + LPG
Já měl na motoru najeto na LPG 800 000 a naprosto žádný problém. Olej nežral vůbec. Hold nezanedbával jsem servis. A holt potom jsem se probudil... krásný to byl sen.
31.05.2020 | 21:54:00 | | 89.176.46.* Reagovat
RE: Octavie 1,6i 75 KW + LPG
Tak trollové si dokonce hrají už i na automobilové experty :-))))))))))!
04.06.2020 | 09:15:09 | Luboš | 213.180.38.* Reagovat
Spotřeba 1.6MPi 75kW
Také jsem se nedávno stal majitelem jedničkové oktávky s 1.6MPi motorem z roku 2000. Auto jsem koupil pro ježdění do práce a nárazově delší cestování tedy spíše kratší trasy (cca 15 - 20 km jedna cesta) a nárazově dálniční dálkové trasy (cca 400 - 500 km jeden směr). Spotřebu mívám dle palubního počítače někde mezi 6.8 l (meziměstské silnice) až 8 litry (dálnice, rychlosti mezi 140 - 150 km/h). Felicie, kterou jsem měl pro stejné účely před Octavií, na tom byla úplně stejně, octavia je ale podstatně tišší, výkonnější a pohodlnější. Za mne zatím spokojenost.
30.04.2017 | 23:26:57 | Dave | 37.48.32.* Reagovat
RE: Spotřeba 1.6MPi 75kW
A hlavně je to tak jednoduché, spolehlivé, a snadno servisovatelné auto, jaká se už (v této třídě) nevyrábějí. Je to pomník toho, jak má vypadat normální auto, které je praktické a netváří se jako teréňák, (přihlouplá SUV), nesnaží se předstírat je na všechno a pro všechny (úplně blbé crossovery),, není ovlivněno současnými nesmysly jako jsou displeje na palubce,
čidla tlaku vzduchu pneumatik, a jiné pitomosti. Nemá blbosti jako turbo, možná ani EGR ventil, atd... Tohohle auta si važte a dejte mu tu nejlepší péči, protože zkrátka takové už jiné není. Mám podobně jednoduché a hlavně spolehlivé auto, a dávám mu servisní péči a nehodlám ho vyměnit za nic moderního, dokud pánbů dovolí.
01.05.2017 | 14:01:27 | | 89.176.46.* Reagovat
RE: Spotřeba 1.6MPi 75kW
To hej, niet v ňom žiadnych kurvítok. Asi ako v dome z pálenej tehly vykurovanom petrík pieckou a s kadibudkou na dvore. Len si niesom istý, či by som v ňom dnes, zajtra či neskôr chcel bývať. Nieže by sa nedalo, o tom potom.
04.05.2017 | 10:37:52 | Toky | 195.146.10.* Reagovat
RE: Spotřeba 1.6MPi 75kW
Co to trepeš za kokotiny? Nikdo tady nepíše o prehistorické Laurin-Klement, ale o spolehlivé technice bez ZBYTEČNÝCH kurvítek, bez kterých auta fungovala a fungují.
05.02.2021 | 17:23:30 | | 89.102.148.* Reagovat
Zvyšena spotřeba.
Chci se zeptat na přičinu zvyšene spotřeby u octavie 1.6 MPI rv.2004.poradte než zajedu na diagnostiku děkuji.
23.01.2013 | 18:06:06 | Jirka | 91.103.166.* Reagovat
RE: Zvyšena spotřeba oleje
Octavie 1,6 75 kW s motorem BFQ běžně berou 1,5 až 2 l oleje na 100 km.Hlavní příčinou je LPG.Neni pravdou, že auto na LPG ma levnější provoz.Když sečtu všechny opravy + 18 000 za opravu motoru + 7500 za výměnu nádrže po 10 létech, tak je to s benzinem 1 : 1.Auto na plyn už nikdy.Octavii mám s přimazáním do plynu z Německa.Průměrná spotřeba 7,5 l plynu na LPG + benzin 20 l na půl roku na rozjezd + dvojnásobná cena za STK.Cena 1 hodiny v servisu 1050 Kč.Když se to sečte tak úspory za plyn jsou téměř nulové.
05.02.2021 | 16:59:01 | zdesuch54@seznam.cz | 217.170.101.* Reagovat
Octavia 1.6i (74Kw)
Octávku sem pořídíl nedávno a sem celkem spokojen! Kdykoliv mě spolehlivě odveze kam je potřeba... a spotřeba je celkem přijatelná.. 6.2l. myslím že je to bezproblémové auto! ale před nedávnem sem zjistil že při větším dešti zatíká střešním oknem:-( řešil tohle někdo někdy??? A jak??? dík za rady.....
26.07.2012 | 20:36:08 | radek | 89.24.253.* Reagovat
RE: Octavia 1.6i (74Kw)
mam skudu octavii,jezdim na Ethanol 85 a jsem zcela spokojeny- palivo nyni kupuji za 25kc.
19.12.2012 | 18:15:38 | stanislav | 5.104.19.* Reagovat
RE: Octavia 1.6i (74Kw)
To střešní okno není problém?
20.12.2012 | 20:08:38 | | 88.102.67.* Reagovat
RE: Octavia 1.6i (74Kw)
Jsou ucpane odtokové hadice,časem se zanesou kalem,šíbr dozadu v prednich rozích odpadove kanalky do hadic,vyustují ve sloupcích profouknout vzduchem sajrajt vyletí a je po problemu
23.09.2017 | 14:27:29 | saper | 46.229.118.* Reagovat
A ve skutečnosti?
27.02.2012 | 09:14:34 | | 88.102.67.* Reagovat
octavia 1.6 74kw
Mám oktávku , hodni lidí na ni nadává kor na benzínák, ale já si nemůžu stěžovat. Na dálku při 100km/h jezdím podle počítače za 4.9 litru průměrně.
26.02.2012 | 23:35:35 | luboš | 90.179.89.* Reagovat
RE: octavia 1.6 74kw
Osobně jsem se s tímto motorem nesetkal.Ale 4.9l.Mě přijde trochu přehnané.Dle výrobce neklesne spotřeba tohoto motoru pod 6.5L.Zaujalo mě to,tak jsem se podíval na různé weby.A většinou uvádí mimo město minimálně kolem 6-7L.Dokonce na webu Octavia Clubu...byla jedna strana věnována spotřebě.A zhruba v deseti komentářích..neklesla spotřeba pod 7L.A ve městě v zácpách...kolem 9l.Na benzín o výkonu 74kw..mě přijde 4.9L.Tak trochu jako pohádka.
27.02.2012 | 10:33:08 | luke20 | 94.112.57.* Reagovat
RE: octavia 1.6 74kw
no da se jet max 5l ale to clovek musi jet po rovine a zadny velky provoz...jinak ta spotreba je kolem 6-8l dle stylu jizdy a terenu.
19.12.2012 | 18:05:03 | tomas | 5.104.19.* Reagovat
RE: octavia 1.6 74kw
Všechno má svý zápory, tohle vám už neberu, ale nedoporučuju to ostatním tohle poslouchat a nebo zkoušet rekordy.
Prodejci řeknou tohle auto joooo, super nízká spotřeba 4.9l a pak vám to ten týpek prodá a vy si na tom vylámete zuby, brzo vás budou čekat zalepené ventily, nebo podpálené, pak lehké přidření motoru, protože olejové čerpadlo nemaže tak jak má, vybitou autobaterii, protože altík dostatečně nenabíjí jojo, to je úplně normální a nejlepší vůbec ze všeho je, chladící systém, jak se vám bude ztrácet voda kvůli nedostatečnému oběhu vody tak se budete modlit ať je to jen hloupé "těsnění".:D
Jen tak dále s těmi rekody na spotřebu stejně ale na ojetiny takové nezájem moje další auto bude NOVÉ, bo už jsou auta levnější než kdysi a taky kdysi nestálo AUTO stejnou cenu jako BYDLENÍ, v dnešní době je nějakých 200t papírů prd. :D
20.12.2012 | 07:10:46 | svlastik | 82.117.130.* Reagovat
RE: octavia 1.6 74kw
Bohužel někdo lpí tak na spotřebu,až zapomíná že tím trpí motor.
Asi jako kamoš který ten motor dusí a asi nikdy to snad nevytočil nad 3500ot.Někdy mě to přijde jako už trochu magořina protože na autě nikdy neušetřím.A pokud se někomu nechce platit za pohonné hmoty,tak raději at někteří jezdí na kole nebo MHD.Ještě jsem nikdy neslyšel aby při běžné jízdě auto člověku přidávalo do kapsy koruny.
Další věc je ta že nevím co mají ty škodovky za motory...já mám v autě dle TP danou spotřebu.A bez ohledu na tu spotřebu jezdím plus mínus stejně nebo o 0.5-1 litr více.A s takovou Fabii 1.2 TSI se dá údajně jezdit i za 5 litrů.Ale běžně jezdím o 2 litry více,a když tomu člověk hodně šlape za krk navíc styl brzda plyn.Tak se to rovná skoro spotřebě auta co má obsah od 2.0 a výše.
20.12.2012 | 20:30:35 | | 78.102.114.* Reagovat
RE: octavia 1.6 74kw
Mam octavii 1,6 74 kw r.v.1998,dnes ji mam 7 let.Měl jsem s octavii několikrát problémy jen male,a dodnes se sem tam něco objevi,je to jak u lidi jednou zdrav,jednou nemocen ale auto něco stoji.Moje naměřena spotřeba,dalnice 5,6 město 6,8-7,3 celkovy pruměr 6,4
19.05.2013 | 20:16:12 | miki | 89.29.101.* Reagovat
RE: octavia 1.6 74kw
Souhlasim co je napsano spotřeba vyjde vtom pruměru 6.2-6.4.A poruchy jsou jak nemoci u lidi takže souhlasim stim co je napsano.Chci jen dodat je třeba dat autu to co je duležite,dobrou peči nejen benzin či naftu.Přeji štastne navraty domu.
30.12.2013 | 22:51:22 | | 89.29.101.* Reagovat
RE: octavia 1.6 74kw
Mam octavii 1.6 74kw rv 1998,zakoupenou unor 2006.Jezdim v pruměru 13000 km ročně,město,okrsky a dalnice.Moje spotřeba město 6.7-7.4,okrsky 6.2-6.5,dalnice 5-5.5 ale da jse to snižit ne na 4.9.Jezdim klidnou jizdu,někdy trochu vic tlačim na plynovy pedal s malym navyšenim spotřeby.
30.12.2013 | 22:35:22 | | 89.29.101.* Reagovat
RE: octavia 1.6 74kw
já měl jedničkovou octu s motorem 1.6 Mpi 75 Kw. Najeto měla podle tachometru 237.000 a stočená byla o 150.000. Spotřeba na dálku byla 5.8 - 6 litrů.
24.07.2016 | 16:03:53 | Mirek | 5.22.152.* Reagovat
RE: octavia 1.6 74kw
Těch 4.9L ti docela věřím,když tě vezou na odtahovce a je ti horko,ta potvora klimoška něco papá.
20.12.2012 | 19:49:54 | Realista | 83.240.6.* Reagovat
hlučnost
S hlučností je to u Octávky zatraceně diskutabilní. 1.6i 2001 combi kterou jse měl nebyla skoro slyšet a šla pěkně za plynem. Jen nad 130 už se nějakýto hučení projevilo. Ve firemní 1.6 zakoupené v tomto roce je hlučnost mnohem větší a nad 4000RPM už je to nepříjemnej kravál a auto zdaleka tolik netáhne a to jí zrovna nešetřím. neni zas otolik težší tak se snad ještě trochu zajede...
10.05.2010 | 00:23:17 | honzish Reagovat
Do škodovek bez benzínu
Přidávám se k názoru, že škoda benzín neumí. S benzinem to je opravdu jen pro majitele rafinérky - když to trošičku přeženu. U dieselu je to jedno. Žerou všechny stejně. Doporučil bych 1,9 s výkonem 81kw v octavii I. Je nejspolehlivější ze všech, vyvážený výkon a kroutící moment. Ani menší fabii bych nekupoval s benzínem. Ve firemní 1,4 i 1,2 se umím dostat pod 6 litrů, ale využívám tak 15 koní výkonu :-). Na to, že 1,2HTP je tříválec, slušně žere. Když sešlápnete pedál na podlahu, zdaleka nesosá to co 1,4, ale taky se v kabině nic zvláštního neděje. A ejich životnost je mizerná. Hlavně ty Hlavy. Takže pokud oktopus, tak leda s naftou. Nebo plyn. Jinak kdo chce auto této velikosti v benzínu, zvažujte Focus nebo Astru. To jsou zlatíčka.
11.05.2009 | 14:50:39 | kubus Reagovat
RE: Do škodovek bez benzínu
Velmi přívětivá je fabia I s motorem 1,4 44kW. Spotřeba okolo 6ti litrů na krátké trasy, výkon nijak závratný, ale jde hezky v nízkých otáčkách, je to takové pohodové auto. A motor zatím držák (rok výroby 2001).
20.12.2012 | 15:33:36 | | 89.102.162.* Reagovat
Do škodovek bez benzínu
Je vidět, že dnešní motoristi nic nevědí o drahém ježdění a chtěli by jezdit na doslova asi "vodu". Vzpomínám, že v roce 1977 stál 1 litr benzinu 16 Kčs, t.j. dnešních nejméně 16x5(inflace místo bývalých oficiálních 3), t.j. minimálně dnešních 60 Kč za 1 litr!!! A taky jsme jezdili, pravda, ne dnešních obvyklých 30 000km ročně, rozhodně jsme nabyli ubrečení jako vy! Vaše hořekování nad 7-8 litry u Octavie se mi zdá být nanejvýš úsměvné.
15.01.2015 | 21:06:00 | Kurt N. | 85.71.117.* Reagovat
RE: Do škodovek bez benzínu
Co to meleš za nesmysly? V roce 1977 stál benzín SPECIAL 4,30Kčs. A tato cena se držela velmi dlouho.Schválně, kolik Ti tenkrát bylo, že si to "pamatuješ"?
16.01.2015 | 08:58:25 | Kolemjdoucí. | 188.175.53.* Reagovat
RE: Do škodovek bez benzínu
16 KCS bolo niekedy v 1992, v 93 som tankoval naftu za cca 15 SKK, v CZ bola lacnejšia.
Za komančov stála nafta tuším 1,9 KCS, ale bola aj topná za 90 halierov, v pohode na nu jazdili nakladiaky aj Peugeoty a Mercedesy.., teda, ak ich niekto vôbec mal..:)
/ ked som robil na buldozeri, mal som problém predať naftu po 50 halierov, či 1 KCS..., ked som ušetril za mesiac 200 litrov, mal som "sex" od vrchnosti, že som málo robil, pričom výkon bol samozrejme urobený.., tak sa stalo, že niektorí kolegovia naftu jednoducho vypúšťali na zem..., aby boli prémie. ty kokos, to boli časy!!:(((
16.01.2015 | 11:12:28 | ľuboš | 85.237.234.* Reagovat
RE: Do škodovek bez benzínu
Za těch velkých 16-18kč stál benzín AŽ před přelomem tisíciletí tedy kolem roku 1997-1999 totéž nafta, LPG stál 12kč, v Polsku na naše 8kč. Pak velice prudký nárůst a od roku 2001 chvilku přes 30kč v letní sezóně, tehdy bylo takové období půl roku. A pak sestup obvyklých 24-28kč. OBROVSKÉ rozdíly letní a zimní sezona. V roce 1993-1995 stály fronty na prudké zdražení po rozdělení republiky o NEUVĚŘITELNÝCH 1kč ze 13,9 na 14-15kč? :D
V roce 1977 měl benál stát cca 1.6kčs? nafta se kradla, té bylo všude dost, podniky, cisterny, sklady, vojenské prostředky, tedy ZADARMO, ale nebylo tolik aut na naftu, asi max. 5% na cestách osobních aut. Dneska jsou jiné okliky, že ano páni podnikatelé. Jinak pražský taxík pamatujou na km 1.3kčs.
17.01.2015 | 09:52:59 | svlastik | 46.47.170.* Reagovat
RE: Do škodovek bez benzínu
Ti hrabe, kolko mas rokov, na co sa tu hrajes?? V 77 stal benzin 16Kcs??? V 1979 stal benzin 6.50Kcs a nafta 2 Kcs. Pises a taky sme jezdili ty si jazdil tak do pi... a nazad.
Zaujimave ze benzin zacal astronomicky draziet az po 89 roku....
04.09.2017 | 13:02:23 | Zyxaxo | 91.232.219.* Reagovat
to snad né
Mám za sebou mazdu,škodu octavii a nyní mám vlajkovou loď kia sorento. To co píšete mě rve srdce!! Co to píšete proboha vy máte skvost a chcete jej vyměnit za kiu???? Kia je jen design trhák! Měl jsem oktávu 1,9 TDI a dodnes jsem v "prdeli" že jsem jí dal pryč a koupil si kiu!!!! Kia je paskvil ve všem!! Jirka
20.02.2009 | 21:25:50 | Jirka Reagovat
OCTAVIA I 1,6 proste nedam dopustit
neda my nereagovať na vašu debatu, mam ŠOI 1,6 + chip tuning na zvysenie výkonu ma najazdenych 370tis. km, a okrem beznych opotrebovanych veci som nic nemenil, je to spolahlive auto a co sa tyka spotreby ak sa motor netoci do vysokych otacok viem jazdit priemernou spotrebou podla PP na 2rezime 5,9, na 1 je to 5,5 teraz som si zobral novu Oktinu ale ostal som pri rovnakej karosarskej verzii proste sused nezbada ze je nova...... JE TO AUTO KTORE VRELE DOPORUCUJEM KAZDEMU! a ked sa o nu starate a neladujete motoru tak sluzi vela stastnych km
02.10.2008 | 15:06:41 | krampus Reagovat
RE: OCTAVIA I 1,6 proste nedam dopustit
Ty mas chiptuning na hladkej benzinovej 1.6ke??? Akoze si dobrovolne dal peniazky niekomu kto ti neurobil s tvojim autom nic, len aby si bol v obraze. Urcite teraz citis zvyseny tah, znizenu spotrebu :D :D To je blb, prej kaviarovy tousty :D :D :D
Tak daj cisla s merania pred a po, nech sa zasmejeme.
04.09.2017 | 13:14:01 | zyxaxo | 91.232.219.* Reagovat
Š.Octavia 1.6
Jdi Ty brebto, 1.6 Octavia nemá s Audi vůbec nic společného. Nevím, kde na ta moudra chodíš. A ikdyž je to koncern VW tak přece se jedná o tuzemský výrobek a to se moc nenosí.
29.09.2008 | 15:11:56 | Reagovat
nikdy více zahraniční vozidlo
A co je ze Škodovky domácího, snad jen ten znak ty lálo! Vždyť je to slepenina z VW, Audi. ta tvoje 1,6 je zrovna Audi
13.09.2008 | 12:45:23 | Reagovat
Octavia 1,6 74 kW
Mám už druhou Octavii 1.6 74 kW a nikdy jsem s tímto autem neměl sebemenší problém. Měl jsem a nebo mám asi štěstí na motory. Hlavně v nynější je motor obdivuhodně tichý a do 100km/hod o něm skoro nevím. Závady jsem neměl v podstatě žádné, olej v motoru od výměny do výměny. Jen běžný servis a výměna dílu opotřebovaných provozem. Spotřeba na dálnici podle počítače a rychlosti do 140km/hod do osmi litrů. Ono se chce o auto starat a dát mu to co potřebuje, ale i já jsem zastáncem nic se nemá přehánět a auto má sloužit. Když ale čtu tady některé názory pisatelů tak spíš mám dojem, že co je z domácí výroby aniž by v daném autě seděli natož jeli tak je špatné. A to se netýká jenom aut. Měl jsem v minulosti Renaulta, Forda VW a po zkušenostech v servisech už nikdy více zahraniční vozidlo.
08.09.2008 | 10:05:12 | Reagovat
Škoda
Nedá mi, aby som nezareagoval. Momentálne Škodovku nemám ale práve preto, že som mal dve a to Š-110 L a Favorita. Nikdy som so Škodovkou nemal zlú skúsenosť a 110 L bol kult. Prešiel som s ňou naozaj veľa a nikdy ma to auto nikde nenechalo. Favorit som mal 10 rokov a s úctou spomínam. Áno, je iná doba ale aj autá sú už iné, cenovo a kvalitatívne. Rezonuje mi v ušiach jeden názor, keď sa pýtali starého škodováka ako je možné, že jeho MB 1000 po 20 rokoch je v takej dobrej kondícii a súčasné autá sú po piatich rokov v pr..li. Odpovedal "jo pane ale tohle auto ješte delali mistři".
20.08.2008 | 13:08:47 | Reagovat
RE: Škoda
Já to furt říkám: Zlatý komunisti. Ti uměli dělat věci. na celej život.
17.04.2014 | 13:35:58 | | 89.102.228.* Reagovat
RE: Škoda
Lidi rádi zapomínají viď Stando a pamatujou si jen to dobrý.1000 MB byl kult nekvality a nespolehlivosti.S tvým prndítken si najel přes sto tisíc jestli nekecáš a nic zásadního si neměnil a jak je to ošulený.U MBéčka si musel každou chvíli něco spravovat.Navíc když si to přivezl domů musel jsi to doladit.Ve sto tisících žrala pomalu stejně oleje jak benzínu a každou chvíli se na tom něco rozbilo nehledě na údržřbu mazání přední nápravy,vodního čerpadla a koroze.
17.04.2014 | 14:46:23 | Jirka | 93.99.128.* Reagovat
RE: Škoda
To byla přece ironie. Tos nepoznal, ty Fridolíne? Protože jinak je tady mrtvo a nic se tu neděje. A prosimtě, nenadávej mi porád stando. Taky ti neřikám blbe.
17.04.2014 | 23:16:27 | | 89.102.228.* Reagovat
RE: Škoda
Tak se zkus někdy podepsat pod svůj příspěvek a můžeme ti říkat třeba Hugo, pokud je to tvoje pravý jméno, jak jednoduchý...
18.04.2014 | 07:44:04 | Venouš | 193.86.8.* Reagovat
RE: Škoda
Myslíš? Už jsem tu psal, a nejsem sám, že když jsem se podepisoval, tak mě vyštěkali, že prej je to vymyšlenej nick. Jinýho vyhnali, že prej používá jméno, který používá někdo jinej. Tak nepoužívám žádný - jak jednoduchý. A hlavně: O tom to vůbec není. Chcete si škatulkovat, nezajímá vás obsah příspěvku, ale kdo ho napsal? A podle toho k němu přistupovat? Podjatost, zaujatost, také jednoduché...
18.04.2014 | 09:11:21 | | 89.102.228.* Reagovat
RE: Škoda
Tím to určitě nebude a ani tomu tak nikdy nebylo...:)Jen dneska auta trápí zase jiné neduhy a to jen proto že technika je zcela někde jinde a hlavně už to není tak jednoduchý takže si to každý jen tak neopraví doma na koleni.
Kdyby to MB najelo za těch pět let co třeba dneska nějaká firemní Fabia tak se rozpadne v polovině.Takový řeči o spolehlivosti a kvalitě starých Škodovek vedou jen ti kteří nikdy žádnou novou neměli a jen někde něco zaslechli.Ono stačí si vzpomenout jak to vypadalo ještě tak před 20-25 lety na sídlištích u garáží...dneska už nenajdete nikoho kdo se tam válí pod autem a udržuje 10 let starou Škodovku nebo Žigulíka aby zvládl ještě další zimu a neuhnili mu blatníky apod.
17.04.2014 | 15:37:11 | | 62.245.124.* Reagovat
RE: Škoda
Ani tak nejde o tu kvalitu auta, jako spíše o ten koníček. Kdysi do svých miláčků dávali hodiny práce, umývali auto, luxovali sedačky, koberečky pravidelně a byli čistotní a čistili prach, voněli auta, leštili plechy každý týden. Dnes na to lidi prdí. Jedna průmyslová myčka vystačí na 20tisíc obyvatel. Jeden vysavač vystačí na 50tisíc obyvatel. A dospělí mezi 18 a 30lety, aby vysedávali, či jezdili v autě nebo kolem auta u hudby poslouchajíc nahlas, hrají raději online střílečky, protože ty stojí nula nula nic korun vlastně 5kč za kilowathodinu.
Pokud maj lidi garáž, tak to je jiný propočet. Ale kolik lidí má asi garáž, když stojí co družstevní garsonka?
18.04.2014 | 07:57:40 | svlastik | 46.47.170.* Reagovat
RE: Škoda
Standíku..., tí Tvoji "zlatí komunisti" nád doviedli tm, kde sme.., do prdele. asi tak.
a S 1000 MB sa volala už za komančov Škoda 1000 malých bolestí. Poruchový črep.
18.04.2014 | 12:09:12 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
RE: Škoda
To byla přece ironie. Tos nepoznal, ty Fridolíne? Protože jinak je tady mrtvo a nic se tu neděje. A prosimtě, nenadávej mi porád stando. Taky ti neřikám blbe. Tolik speciálně pro tebe. A obecně? V prdeli jsme díky Klausovi, Havlovi, a jejich kamarádům.
18.04.2014 | 18:10:44 | | 89.102.228.* Reagovat
RE: Škoda
Řekl bych že tam nahoře je jeden jak druhej takže si nemají co vyčítat :D
18.04.2014 | 18:18:51 | | 62.245.124.* Reagovat
RE: Škoda
Odkdy je Standa Stando nadávka.Pěkně si tu povídáš sám ze sebou.Opravdu jseš místní kult a klenot,kterej se jen tak nevidí.
18.04.2014 | 20:00:30 | Jirka | 93.99.128.* Reagovat
RE: Škoda
Povídám si sám se sebou, ale ty mi do toho lezeš. To je neslušné Jirko, Vašku a kolemjdoucí v jedné osobě. Taky se rád posloucháš a čteš své příspěvky psané pod různými IP a nicky? Rád vyvoláváš hádky o hovně, protože jinak nemáš čím přispět? Ty vole, já si povídám s tebou, místo sám se sebou. ty mě teda sereš.
18.04.2014 | 22:08:30 | | 89.102.228.* Reagovat
RE: Škoda
To tě musí asi hodně trápit že je tady mrtvo když naschvál vyvoláváš témata navíc která nemají ani co dělat s touto recenzí a ani v podstatě s auty:D řekl bych že tady je blázen jeden vedle druhýho:)
19.04.2014 | 10:28:38 | | 62.245.124.* Reagovat
RE: Škoda
Ty jsi bystroň. To jaký je rozdíl mezi komunistickejma a současnejma autama nemá opravdu nic společnýho s auty. Pro dnešek tě jmenuji králem těchto stránek. A víš co mě opravdu trápí? Že se tady nedá seriozně diskutovat s lidmi, kteří jsou přístupni věcné diskusi, že se tady nedá předat, ani přijmout žádná zajímavá zkušenost, i to, že se tady schází jenom banda tolika nevyzrálých, sebestředných, a o své bezbřehé moudrosti přesvědčených blbečků, které bys spočítal na prstech jedné ruky. I když to vlastně svědčí o dobrém: Že ta spousta chytrých to tady považuje za ztrátu času a naprostou zbytečnost, a tyto stránky dávno opustila. Já samozřejmě nečekám, že bych se tady dozvěděl něco, co nevím. Ani to už vůbec ne, že by někoho zajímaly moje zkušenosti. Právě proto na tyto stránky a na vás klidně plivu jedovatou slinu, a povýšeně a s despektem si sem napíšu, co považuji v danou chvíli a k tomu danému komentáři za správné. Za víc mi to tady už dávno nestojí. Obhajovat tady pravdu? Směšné.
19.04.2014 | 13:30:25 | | 89.102.228.* Reagovat
RE: Škoda
Stando, ved si sa akurát kráááásne charakterizoval...:), naozaj šťastie, že je vás iba 4-5 kusov, lebo ešte viac, tak sa už neoplatí sem chodiť.
prosím Tam napíš, ako ideš s C1 160-170 /km/h "kopec nekopec" za 6,2 a 4 osoby pohodlne sedia s kuframi na kolenách....:))
Ved Ty budeš tomu spolku šéfom!:)
19.04.2014 | 15:54:13 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
RE: Škoda
Nepřeháněj to s tou spotřebou.Tak za 4,2 l a ještě průměrnou rychlostí 150 km/h.
19.04.2014 | 18:54:14 | Jirka | 93.99.128.* Reagovat
RE: Škoda
První dva z pěti praštěných! Vítejte! Luboši, ty fantasto, že sis zase nevzal tabletku?
19.04.2014 | 20:24:22 | | 89.102.228.* Reagovat
RE: Škoda
Lubošku, ne nás, ale vás je pět kusov. Naprosto mě fascinuje, jak hluboko zakořeněnou máš obscedantní představu, že jsem Standa. Tvé překroucené výtahy ze Standovy recenze (samozřejmě že lžeš, to ani Standa nikde nepsal-dal jsem si tu práci a opět si to přečet) mě utvrzují v tom, že přispívat sem seriozně je naprostý nesmysl. Jako chtít po chovancích blázince aby založili politickou stranu. Přestože jste si tady vyštěkali, aby se uváděly IP adresy a nikdo nemohl psát za jiného (což ostatně bylo běžné), už vám to zase není recht. Ale to jsem odbočil.
Nikdy jsem nenapsal žádnou, ŽÁDNOU recenzi.
Nejsem STANDA
Kdysi jsem pouze vkládal příspěvky založené na zkušenostech a vlastní praxi (což se ukázalo jako házení perel sviním a naprostá zbytečnost)
Nyní vkládám naprosto neformální příspěvky nezaložené vůbec na ničem, než snad na vlastních domněnkách (jako je zde zvykem)
Na vás tady zvysoka kálím a jste mi k smíchu s vaší zarputilostí obhajovat svoji vlastní blbost.
Nevím, jestli jste s to pochopit, co se vám snažím nastínit. Pokud ne, nevadí. Vlastně s tím ani nepočítám. Je to spíš pro ostatní možné zbloudilé poutníky, kteří sem nějakým nedopatřením zavítají. Aby aspoň oni věděli, jak se věci mají. Protože přesvědčit blázna, že není letadlo, nebo napoleon, je stejně nemožné, jako přesvědčit vás pět idiotů, že opakováním stále stejných pitomostí neuděláte ze lži pravdu.
19.04.2014 | 20:44:06 | | 89.102.228.* Reagovat
Kia CE´ED
Pěkná je, což o to. Ale nechtěj vědět, co je pod svrchními plechy. 7 let záruky, to hodně přestřelili.
15.08.2008 | 10:28:32 | Reagovat
to: Viktor
Pane jo, jakejch 6l ve 190km/h kdes to zase vzal, o tom tu přece nikdo nepsal!!! A soudíš podle jednoho servisu všechny!? Já narozdíl od Tebe měl v páci tech Octavek 5. a všechny s poruchama a kvalitou jak přes kopírák!!! A problem s comonrailem byl vyřešen v březnu 2003 !!! A píšu Ti kušenosti se Škodovkama, tak tu mam již od Š100L !!!
08.08.2008 | 20:33:19 | Petr Reagovat
to: Petr
Tak pokud jsem dobře četl tak jsi první srovnával Mondeo s Octavkou ty. Taky sem nesrovnával BMW, řekl se že jsem v tom jel a ne že je horší nebo lepší. Pokud vím tak fokus za ty prachy, neměl to coměla octavka a co jsem potřeboval, třeba prokluz nebo zvýšený podvozek. Tak bych se cenově dostal skoro na stejnou uroveň. A ještě neco čti recenze taky o mondeu do roku 2004. Měli velké problémy s comonreilem asi si měl štestí. Taky bych chtěl vidět tvých 190 km/h za 6 l, teď nebuď blázen ty. Když pojede O II a Ford Mondeo stejnou rychlostí za stejných podmínek tak na 100% si O II veme míň. Máš to i v papírech. Samozřejmě že Mondeo je o třídu nebo dvě víš. Ale srovnával si to ty. Taky je nové mondeo dražší ne?. A co se týče servisu to máš pravdu jsou drazí, ale měl sem skušenost přes kamaráda se servismeny od fordu. Jejich oprava spočívá ve výměně ne jenom vadného dílu ale všeho co je kolem. Protože co kdyby to nebylo ono. Tak že v závěru se ceny vyšplhají stejne jak u škodovky. A celkový závěr. Ty si zatvrzelý odpůrce škody. Měl si se škodou špatné skušenosti-nedivím se, že je nemáš rád. Vše je otázka vkusu a štěstí. Mně se ford moc nelíbí ale neodsuzuju ho. Ten nejnovější je pěkný, ale ty prachy. Já sem zatím se škodou štěstí měl a tebe ho s fordem taky přeju. A že sem blázen ? Vždyt ty, svím způsobem taky ne ?
08.08.2008 | 13:02:19 | Viktor Reagovat
to: Viktor
Píšeš že se nemuže Oktavka srovnavat s Mondeem! Samozřejme že ne, taky sem psal, co mohly za ty peníze mít a nikdo tu nic nesrovnaval!!! Jedinej kdo srovnával a to ještě blázne s BMV seš ty a ktomu ještě motor TDi ženTou s kultivovanym a tichym TDCi !!! Kdyz teda budem srovnavat třídy, tak nové Mondeo s novim Superbem je cenově na stejno !!! No a kdyz srovnam tu tvou O II za 515tis a Focus TDCi za 430tis tak nevim!!
07.08.2008 | 22:36:04 | Petr Reagovat
octavia
Namyslel jsem, že někdy budu psát do této recenze. Vždy se dobře bavím srovnáváním jednotlivých aut. Někdy mě ale připadá, že se tady srovnává nesrovnatelné. Takže budu neco málo hovořit pouze o octávii. Octavia I a O II se dají srovnávat. Ta II je o velké poznání lepší. Možná, že O I měla tišší motor (mluvím o TDI), ale i to je relativní. Jinak je O II někde jinde (už slyším názory - ano je v pr...). Když kupuješ ojetou octavii musíš počítat s tím, že předchozí majitel se k ní nějak choval. Když má málo najeto je na místě zeptat se proč jí prodává. Když má hodně je vlastně otázka stejná. Odpovědi si můžeš jenom domýšlet. Nenadávejte na ojetiny. Kupte si novou Octavii a po určitých kilometrech a letech hodnoťte. Když si koupíte za vlastní peníze novou Oct. taky se k ní tak chováte. Ale jsou případy, kdy borec s novým vozem, který má najeto 5000 km jezdí 130 km/h až 160 km/h a vytáčí motor do 4000 ot/min. Potom ať se nedivý, že něco není v pořádku. Motor není zaběhnutý a už je vyklágrovaný. Mám O II rok a najeto 25000 km. Jel sem také ve fordu, v pasatu, v kii i BMW. Mají úplně stejné problémy s vrzáním plastů a jiných neduhů. Ale cenově jsou někde jinde (kromě kii). Ta moje O II mě vyšla na 515 tis. V této ceně a s doplňky které sem dostal bych kromě kii jiné auto němel. Co se týče motoru má 1,9 TDI. Ano je hlučný nebo hezky řečeno hrubý. Ale mě se to líbí. Jezdím slušně, občas to proženu kolem 3500 ot/min a krátce, ale to jsem dělal po 15000km. Moje průměrná spotřeba je podle PP 4,9 l, skutečná 5,3 l. Jezdím kratší vzdálenosti jako 50 až 100 km za den. Olej mi to nežere vůbec a pořád kontroluji rysku. Čára oleje je stále na stejném místě. Závěr ? Škoda neumí dělat benzín, je sice tišší ale neúnosně žere. TDI ( můj názor je že 1,9. je daleko lepší než 2.0) jsou odzkoušené, výborné motory. Odhlučnění O I bylo nedostatečné, O II je na tom podstatně lépe (jak benzín tak diesel). Ale vše je otázka štěstí při koupi jakéhokoliv auta. Buď trefíte a jste spokojeni a nebo ne a váš zavěr je "už si nikdy tuto značku nekoupím" ale to může být u jakéhokoliv auta i u BMW nebo Ford Mondeo, které srovnávat s Octavií nemůžete.
07.08.2008 | 09:55:35 | Viktor Reagovat
RE: octavia
Pánům, kteří dosud šetří na nějakou ojetinu a mají neklidné spaní kvůli podobným komentářům, doporučuji si ušetřit na nové auto. Ručím za to, že budou spokojeni. Hlavně proto, že si káru zajedou podle svých představ a ta se jim pak adekvátně odmění. Zděděné auto má zákonitě vždy nějaké mouchy. Jinak Octavie 1,6, 74 kW (německý motor) je velmi dobré a spolehlivé auto - pokud se o něj dobře staráš a drží přes 300000 km. Slušná spotřeba,nepatrná spotřeba oleje, pohodlí,ticho,náhradní díly za slušnou cenu.
Nenechte se dezorientovat různými zakomplexovanými komentáři.
17.04.2014 | 09:33:17 | romantik | 93.91.51.* Reagovat
Škoda
Chlapi na čo kupujete octavky? Však to sú vraky. 1,6 motor je hlučný, neťahá (auto je príliš ťažké) vo vyšších otáčka by najradšej motor ušiel z predného kufra. S tdi motormi 1,9 (sú bez šťavy) ale vraj spoľahlivé. 2,0TDi vraj praskajú na nich hlavy a to vždy na pri prvom valci. A ozaj dávajte si pozor na olej, lebo tieto vraky žerú 2l oleja 10 000 km. A hlavne nedávať do autorizovaných servisov však sú tam totálny idioti , dobrú súčiastku vám vymenia za zlú aby ste zasa prišli. potom Vám ju možno dajú späť.
04.08.2008 | 20:37:12 | bilo Reagovat
1,6
Mohu ti jen potvrdit žes udělal chybu, kdysi jsem v praci měl pět Oktavek 1,6 a přesne jak řikáš, nad 130 me to neustále nutilo řadit ještě nahoru a spotřeba při jízdě nad 100km/h strašných 10,5l !!! A taky bach domu žadnou předraženou Škudku nechtěl! Rada snad jen honem prodat! Ja osobne mam Mondeo TDCi 2003 se spotřebou 6l za 190tis. a nějaka Škóda tomu nesaha ani po kotníky a nehledě na nahradní díly a cenu servisu, který je u Šodovky 690/h a Ford 450/h! No a Kia ?!?!
01.08.2008 | 12:55:30 | Petr Reagovat
?????
Chlapi běžte se vycpat! 1,6 75Kw se pánovi nelíbí a zdá se mu hlučná a přitom měl před tím ve Fábii starou 1,4MPi? No to si z mě děláte srandu!!! Tuhost karoserie? Cože? No řekl bych recenze o ničem...už jen její délka...
31.07.2008 | 22:00:10 | Jerry Reagovat