Rok výroby:2006Typ motoru:2.0TDIStav km při koupi:0 kmStav km nyní:9 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?8 měsícůPrůměrná spotřeba:7 l/100 kmVloženo:15. 1. 2008
Octavia Scout se začal vyrábět na jaře roku 2007. Scouta jsem si pořídila hned jak byl na trhu, protože mě okouzlil nejen vzhledem ale také svými vlastnostmi především pohonem 4x4. V květnu už jsem se mohla chlubit novým přírůstkem :)
Octavia Scout se vyráběl ve dvou provedení buď dieselový motor s obsahem 2.0TDI, který má 140 koní nebo benzínový 2.0FSI 150koní. Já jsem z úsporných důvodu zvolila diesel. Jeho průměrná spotřeba je kolem 7-8l/100km. Měla jsem na výběr ze spousty barev a metalíz ale k oplastování se mi nejvíce hodila stříbrná nebo capuccino metalíza. Tak jsem zvolila capuccino metalízu, protože stříbrná mi přišla moc světlá, ale taky samozřejmě není špatná.
Jeho pneumatiky o průměru 17" perfektně sedí v každé zatáčce. Samozřejmě sem Scouta vyzkoušela i v terénu a musím ho moc pochválit. Není to sice žádný offroad ale ostudu si i v tvrdším terénu neudělá. Samozřejmě jeho světlá výška se liší od normální octavie 4x4 o pouhé 3mm takže na nějaké větší díry dávat pozor. A na sněhu ani nemluvím, hned jak začne hrabat přední část vozu zapojí se i zadní část a vyjedete bez problému vetší kopec. Octavia Scout má spojku Haldex.
Stručně a jasně jsem se Scoutem spokojená a vyplnil mé očekávání.
Dobrý den, chtěl bych se zeptat jestli nemá někdo zkušenost když se ztrácí voda!!!!! ujedu 50 km a musím dolít tak tři deci.Všichni říkali vodní pumpa , rozvody i s pumpou jsou hotové voda mizí stále,těsnění pod hlavou v pořádku. Ani hlava není prasklá,dělali zkoušku těsnosti motoru prý v pořádku tak už opravdu nevím. Děkuji za každý nápad,klidný rok bez ZÁVAD!!!!!!!!!!!
08.01.2015 | 12:51:59 | Martin
| 86.49.98.*Reagovat
RE: Scout 2007
...tři deci na 50km je docela dost-v tom případě bych zvedl auto na zvedák,nastartoval a čekal klidně 30min kde se voda ukáže...(hadice,spony,pumpa,chladič,atd...několikrát jsem byl svědkem že i přes montáž nových rozvodů(vodní pumpy)bylo špatné těsnění,vodní pumpa tekla a musela se reklamovat.V případě že se voda neukáže je to nejspíš těsnění pod hlavou.Tak hodně štěstí při hledání .)
08.01.2015 | 14:05:12 | pavel e36
| 37.48.47.*Reagovat
RE: Scout 2007
Děkuji za názor, zkusím to. Snad něco najdu" SNAD ! Díky!!!
08.01.2015 | 19:10:49 | Martin
| 86.49.98.*Reagovat
RE: Scout 2007
Těsnění pod hlavou je mrtvé, nebo prasklá hlava. Nastartuj motor a podívej se do nádržky od chladiče. Pokud ti tam jdou bublinky, je to to co píšu nahoře.
Systém Haldex skutečně elektronicky vyhodnocuje prokluz přední nápravy s následným přenosem na kola zadní nápravy. Už nutnost prokluzu předních kol k sepnutí zadních je nevýhodou. Navíc absence možnosti zvýšení svornosti či redukce s přenosem náhonu na zadní nápravu "natvrdo" a malá světlá výška či malé nájezdové úhly limitují možnosti Scouta coby auta do terenu. Popsaný příklad neschopnosti vyhrabat se ze závěje couváním je docela možný, ovšem v případě,kdy vůz bude na "břiše" . Jinak nevidím důvod, proč by se přenos momentu při couvání neměl uskutečnit,jde jen o to, že lehký zadek, byť poháněný, to nevytrhne. Přesto si myslím, že se Škoda navezla tímto vozem někam, kam nepatří. Tyhle "kočkopsy" jsou pro normálního uživatele zbytečně drahé a pro toho,kdo by teren nebo horské podmínky potřeboval pořešit, může být zase zklamáním. Je škoda, že se škodovka,když už se do toho pustila, neinspirovala u Subaru a auto více "nepřizvedla",nepřidala karoserii pomocný rám a nepřidala uzávěr difer. Pak by to bylo o něčem jiném.
V jednom časopise dělali test octavie s pohonem 4x4 a jako mínus označili, že haldex nesepne na zpátečku, takže když třeba sjedete předkem v zimě z cesty, tak při couvání vám zadní kola nepomůžou. Máte s tím někdo zkušenosti? Jinak jsou tu i horší recenze a jestli to slečna opsala z letáku nebo z manuálu je nepodstatné. Musím ale uznat, že to docela zavání reklamou. :-)
Nebudu kritický k autorce recenze, neboť jako žena a zřejmě netechnik dost dobře nemůže zvládnout všechna úskalí recenze takového vozu, jakým Scout je. Cením si,že se do toho vůbec pustila. Oktávia Scout je silnička se zvýšenou průchodností -zvládá zasněženou vozovku a cestu po zabahněné polní cestě na chalupu. Tečka. Na víc nemá a ani nebyl určen. S kategorií SUV se nemůže měřit ani náhodou. Má však smysl pro řidiče, kteří upřednostňují kombík pro horský terén.Motor od VW 2,0 103KW s 6-st převodovkou se skutečně povedl. Jedná se o starší systém PD, tedy ne CR,ale jeho kroutící moment 310Nm ve 2000 ot je více než dostatečný. Spotřeba do 7 litrů je rovněž reálná, ikdyž dnes bohužel o 3 Kč na litr dražší od benzínu. Celkově se jedná o kvalitní auto, ale pokud chce majitelka dlouho jezdit, ať na teren zapomene a drží se raději silnice. Negativum na vozu vidím především v jeho vysoké pořizovací ceně kolem 800 tis. V této cenové relaci bych raději zvážil koncernového kolegu VW Tiguana,který nabízí více, v polní výbavě i ten terén.
Milá Simčo, nevím jestli kecáš nebo nevíš co píšeš, ale napsat do popisku auta, že je vyrobeno v roce 2006 a na druhé straně napsat, že se auto vyrábí od jara 2007 je podle mě kardinální kravina, kterou neudělá 10 letý školák, protože mu to přijde divné...
Taky jsem měl takového Scoutíka měl jsem ho 3 měsíce a pak jsem ho zaparkoval u jednoho obchodního centra ani ne po 2 hodinách jsem se vrátil k autu, které tam nebylo........přeju Vám at si s autem zajezdíte víc než já
Milá Simčo, no ve 20-ti mít Scouta, předtím L-K, no to je jedno. Ale my jsme chtělí vedet něco víc o aute a né to co je v časopisech a různých obchodních recenzí.
Mila Simonko,gratuluji Vam ke koupi krasneho auticka,i kdyz me se spis libi normalni verze.Musim se priznat,ze mam pred vami urcity respekt,nebot koupit ve 20 ti letech auto za tolik set tisic korun,tak to musite byt opravdu sikovna a schopna holka a vubec celkove atraktivni osobnost.Preju vam mnoho kilometru bez nehod a jen samou radost s timto vozem.PS:Pozor na 2.0TDI-nezatezujte studeny motor a vzdy nechte po dojezdu ochladit turbo-cca 2 min. na volnobech.
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Octavia
Scout 2007
Dobrý den, chtěl bych se zeptat jestli nemá někdo zkušenost když se ztrácí voda!!!!! ujedu 50 km a musím dolít tak tři deci.Všichni říkali vodní pumpa , rozvody i s pumpou jsou hotové voda mizí stále,těsnění pod hlavou v pořádku. Ani hlava není prasklá,dělali zkoušku těsnosti motoru prý v pořádku tak už opravdu nevím. Děkuji za každý nápad,klidný rok bez ZÁVAD!!!!!!!!!!!
08.01.2015 | 12:51:59 | Martin | 86.49.98.* Reagovat
RE: Scout 2007
...tři deci na 50km je docela dost-v tom případě bych zvedl auto na zvedák,nastartoval a čekal klidně 30min kde se voda ukáže...(hadice,spony,pumpa,chladič,atd...několikrát jsem byl svědkem že i přes montáž nových rozvodů(vodní pumpy)bylo špatné těsnění,vodní pumpa tekla a musela se reklamovat.V případě že se voda neukáže je to nejspíš těsnění pod hlavou.Tak hodně štěstí při hledání .)
08.01.2015 | 14:05:12 | pavel e36 | 37.48.47.* Reagovat
RE: Scout 2007
Děkuji za názor, zkusím to. Snad něco najdu" SNAD ! Díky!!!
08.01.2015 | 19:10:49 | Martin | 86.49.98.* Reagovat
RE: Scout 2007
Těsnění pod hlavou je mrtvé, nebo prasklá hlava. Nastartuj motor a podívej se do nádržky od chladiče. Pokud ti tam jdou bublinky, je to to co píšu nahoře.
Wolksfágňácký motory na to trpí. Lidová auta.
08.01.2015 | 20:21:28 | Temp | 78.45.78.* Reagovat
Systém Haldex skutečně elektronicky vyhodnocuje prokluz přední nápravy s následným přenosem na kola zadní nápravy.
Už nutnost prokluzu předních kol k sepnutí zadních je nevýhodou. Navíc absence možnosti zvýšení svornosti či redukce s přenosem náhonu na zadní nápravu "natvrdo"
a malá světlá výška či malé nájezdové úhly limitují možnosti Scouta coby auta do terenu. Popsaný příklad neschopnosti vyhrabat se ze závěje couváním je docela možný, ovšem v případě,kdy vůz bude na "břiše" . Jinak nevidím důvod, proč by se přenos momentu při couvání neměl uskutečnit,jde jen o to, že lehký zadek, byť poháněný, to nevytrhne.
Přesto si myslím, že se Škoda navezla tímto vozem někam, kam nepatří. Tyhle "kočkopsy" jsou pro normálního uživatele zbytečně drahé a pro toho,kdo by teren nebo horské podmínky potřeboval pořešit, může být zase zklamáním. Je škoda, že se škodovka,když už se do toho pustila, neinspirovala u Subaru a auto více "nepřizvedla",nepřidala karoserii pomocný rám a nepřidala uzávěr difer. Pak by to bylo o něčem jiném.
21.06.2008 | 21:35:40 | žížala Reagovat
4x4
V jednom časopise dělali test octavie s pohonem 4x4 a jako mínus označili, že haldex nesepne na zpátečku, takže když třeba sjedete předkem v zimě z cesty, tak při couvání vám zadní kola nepomůžou. Máte s tím někdo zkušenosti? Jinak jsou tu i horší recenze a jestli to slečna opsala z letáku nebo z manuálu je nepodstatné. Musím ale uznat, že to docela zavání reklamou. :-)
19.06.2008 | 20:29:27 | shark Reagovat
Nebudu kritický k autorce recenze, neboť jako žena a zřejmě netechnik dost dobře nemůže zvládnout všechna úskalí recenze takového vozu, jakým Scout je. Cením si,že se do toho vůbec pustila. Oktávia Scout je silnička se zvýšenou průchodností -zvládá zasněženou vozovku a cestu po zabahněné polní cestě na chalupu. Tečka. Na víc nemá a ani nebyl určen. S kategorií SUV se nemůže měřit ani náhodou. Má však smysl pro řidiče, kteří upřednostňují kombík pro horský terén.Motor od VW 2,0 103KW s 6-st převodovkou se skutečně povedl. Jedná se o starší systém PD, tedy ne CR,ale jeho kroutící moment 310Nm ve 2000 ot je více než dostatečný. Spotřeba do 7 litrů je rovněž reálná, ikdyž dnes bohužel o 3 Kč na litr dražší od benzínu. Celkově se jedná o kvalitní auto, ale pokud chce majitelka dlouho jezdit, ať na teren zapomene a drží se raději silnice. Negativum na vozu vidím především v jeho vysoké pořizovací ceně kolem 800 tis. V této cenové relaci bych raději zvážil koncernového kolegu VW Tiguana,který nabízí více, v polní výbavě i ten terén.
19.06.2008 | 18:58:30 | žížala Reagovat
trochu to nesedí...
Milá Simčo, nevím jestli kecáš nebo nevíš co píšeš, ale napsat do popisku auta, že je vyrobeno v roce 2006 a na druhé straně napsat, že se auto vyrábí od jara 2007 je podle mě kardinální kravina, kterou neudělá 10 letý školák, protože mu to přijde divné...
19.06.2008 | 18:37:57 | Anýz Reagovat
Ááááá, nějaký prodejce. Snůžka blbostí z letáků. O pohybu na 17" kolech v terénu, to už se válím smíchem po zemi. Tvrdý terén vs. Haldex to samé...
18.06.2008 | 23:06:49 | Radek Reagovat
:-))
Simče je stejně jedno co tam má za motor, zda 1,2HTP nebo 2,0TDi a ještě nějké ochlazování turba, hlavně že má barvu capuccino
18.06.2008 | 19:34:15 | Franko Reagovat
chybička
Octavka scout nemá svetlú výšku vyššiu o 3mm ale o 3cm:-)
12.06.2008 | 13:10:41 | kakafko Reagovat
krádež
Taky jsem měl takového Scoutíka měl jsem ho 3 měsíce a pak jsem ho zaparkoval u jednoho obchodního centra ani ne po 2 hodinách jsem se vrátil k autu, které tam nebylo........přeju Vám at si s autem zajezdíte víc než já
12.06.2008 | 13:01:49 | Martin Reagovat
Scout
No abych se přiznala to auto je služební, sama bych si ho nemohla dovolit, díky za upozornění.
06.02.2008 | 09:54:05 | Simca Reagovat
a co jinak
Milá Simčo, no ve 20-ti mít Scouta, předtím L-K, no to je jedno. Ale my jsme chtělí vedet něco víc o aute a né to co je v časopisech a různých obchodních recenzí.
28.01.2008 | 17:33:10 | AUDI-man Reagovat
Mila Simonko,gratuluji Vam ke koupi krasneho auticka,i kdyz me se spis libi normalni verze.Musim se priznat,ze mam pred vami urcity respekt,nebot koupit ve 20 ti letech auto za tolik set tisic korun,tak to musite byt opravdu sikovna a schopna holka a vubec celkove atraktivni osobnost.Preju vam mnoho kilometru bez nehod a jen samou radost s timto vozem.PS:Pozor na 2.0TDI-nezatezujte studeny motor a vzdy nechte po dojezdu ochladit turbo-cca 2 min. na volnobech.
28.01.2008 | 16:28:55 | jirka Reagovat