Recenze Škoda Octavia Tour Trumf 1,9 TDi PD (RS style)
“Spolehlivý a léty osvědčený prostorný vůz s nízkou cenou a náklady, který v poměru cena/výkon jen těžko hledá konkurenci. ”

Autor recenze: Cmelak007 (29 let),
Hlavní město Praha
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2010 Typ motoru:1,9 TDi Stav km při koupi:7 km Stav km nyní:10 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 4 měsíce Průměrná spotřeba: 7 l/100 km Vloženo: 28. 12. 2010

Hodnocení inzerátu: 15 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 8.6

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

7
 

Komfort

7
 

Provozní náklady

9
 

Náhradní díly

10
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Škoda Octavia 1,6 MPI 55 kW

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Zatím ne.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Vždycky se mi líbila verze RS, ale ta se již bohužel řadu let nevyráběla (auto jsem objednával na jaře 2010, kdy se octavia I prodávala pod názvem „tour“) a navíc měla poměrně vysoké provozní náklady. Jelikož v 95% jezdím po Praze v zácpách a najedu zhruba 30.000km za rok, volba motorizace byla velmi jednoduchá.

Ze stávajícího výběru dvou motorů (1,6l 75 kW a 1,9l 74 kW Tdi) jsem volil naftovou verzi a vůz jsem vizuálně upravil k obrazu svému (styl RS), ale jen velmi decentně. Nechtěl jsem mít „řadovku“, kterou bych si na ulici lehce spletl s autem někoho jiného, ale vůz, který se mi líbí, je individuální a zároveň ne „přetůněný“, jako třeba tady tento „skvost“ http://forum.octaviaclub.cz/index.php?showtopic=1870. O nárazník, jaký nemají ani vozy WRC, či zadní křídlo z Boeingu opravdu nestojím.

Motor jsem nijak nemodifikoval, jednak je dva roky v záruce a pak je na ježdění po městě dostatečně výkonný. Možná nad tím, co píšu někteří (zejména „tuneři“) opovrhují nos, ale je to pravda. Výkon naftové Octavie je do města naprosto dostačující. Ty, které nejsou střelci, může svým výkonem uspokojit i mimo město a na dálnici. Po záruce možná přibude čip, ale jen s rozumným navýšením výkonu – tak do 20k. Nechci mít zadní nárazník černě očouzený a životnost motoru a dalších součástek snížit na minimum.

Auto bylo vyrobené na konci srpna, v provozu od 1. září 2010. Motor jsem poctivě zajel dle manuálu, což se mi již několikrát vyplatilo, jak u aut, tak i u motocyklů. V současnosti (prosinec 2010) mám najeto 10.000 km a motor šlape, jako hodinky. I po zajetí se k němu chovám velmi ohleduplně, do vyšších otáček jej točím, až když je poctivě zahřátý (90 st. C). Stejně tak šetřím i turbo a pár minut před dojezdem do cíle už motor prakticky nevytáčím a využívám spíše jízdy na neutrál. Ať si kdo chce říká co chce, takhle motor vydrží nejdéle a je to pro něj nejlepší. Když je ale zahřátý, nebojím se ho točit do červeného pole (po překročení 4000 ot/min. však ztrácí výkon), takže se nedá říci, že bych jezdil, jako paní Radová.

Se spotřebou jsem velmi spokojen, po městě se vejdu do 7,5-8l/100km, což se může zdát hodně, ale jízda po zacpané Praze dělá své. Pro porovnání, v mé bývalé Octavii I (1,6l 55 kW, najeto 260 tis. km) byla spotřeba při stejném stylu jízdy kolem 10,5-11,0l. Když jedu brzy ráno do práce, dostanu se i na 5,5 – 6,0 l, ale to je město prakticky prázdné a z celkových 20km jedu většinu po okruhu. Dlouhodobá spotřeba se pohybuje kolem 7l, avšak je třeba říci, že můj rychlostí průměr je jen velmi malý – kolem 35km/h, na čemž se opět podílí převážná jízda po městě.

Rekord ve spotřebě jsem udělal na cca 120km vzdálenosti, kdy jsem jel zhruba 10 km po vesnicích, 20km mimo a 80km po dálnici (80km/h) a při celkovém rychlostním průměru necelých 70km/h se dostal na 4,4l! Mimo město se při pomalé jízdě (dle předpisů) dá dostat i pod 5l, ale člověk musí mít hodně lehkou nohu. Při razantní jízdě pak spotřeba prakticky nepřesáhne 7,5l, což je skvělé (v porovnání s benzínem). Na kombinovanou spotřebu 5,1l udávanou výrobcem však zapomeňte.

Jízdní vlastnosti jsou na běžné ježdění dostačující, oproti benzínu jež však znát těžší motor a tím i větší zatížení předku. Protikluz ASR se hodí zejména v zimě, ale i na mokru při razantnějším zrychlení. Přeci jen, 240 Nm dělá s adhezí své.

Také mne překvapil rozdíl mezi koly 15‘ a 16‘, které jsou mnohem tvrdší. Auto sice lépe sedí (zvlášť na širších pneumatikách 205/55 oproti 195/65; hustím 2,4 atm.), avšak občas při neúmyslném najetí do větší díry ve vozovce mám pocit, že mi praskne ráfek. Nedovedu si představit jízdu na 18‘ a také mne opustila touha pořídit si kola 17‘.

Rozdíl v ceně pneumatiky není zanedbatelný, jestliže dobrá zimní pneumatika 195/65 (vítěz testu ADAC) stojí cca 1500Kč/ks, pak naprosto stejná v rozměru 205/55 vyjde o 1000 Kč dráž, přestože se jedná o ten samý model stejného výrobce (navíc s totožným rychlostním indexem). U větších kol je finanční rozdíl pneumatik ještě mnohem větší.

O dalších věcech asi nemá smysl psát, klady octavie znají asi všichni – velký kufr, levný provoz, nízká pořizovací cena (tour), nízká cena náhradních dílů, a to i originálních. O druhovýrobě nemluvě. K záporům patří menší prostor pro kolena na zadních sedadel, což však u posledních modelů bylo částečně vyřešeno větším vybráním zadní části předních sedadel. Kdo se někdy svezl v kupé (např. Mercedes CLS) mi však musí dát za pravdu, že s místem v Octavii to není zas tak hrozné. Naftový motor je také hlučnější, než jeho benzínové sestry, ale dá se s tím žít (a jezdit), zejména po zahřání na provozní teplotu. Žádná další výtka, která by stála za pozornost, mě nenapadá.

Krátce jsem zvažoval, jestli nekoupit novou Fabii combi, ale za cenu o cca 100.000 Kč vyšší (stejný motor a výbava) bych získal menší auto s menším kufrem, takže jsem to rychle zavrhl. Znám ji z firmy a párkrát jsem s ní jel, vím, o čem mluvím.

Octavii I jsem si pořídil pro svoji vysokou užitnou hodnotu, nízké provozní náklady a ceny náhradních dílů, osvědčenou kvalitu, spolehlivost a také pro to, že mi ji nikdo nebude tolik závidět, jako nový model, přičemž užitná hodnota je prakticky stejná. Dvojková Octavia je nepochybně modernější a lepší vůz, ale určitě ne o tolik, o kolik vyšší je její cena.

Nyní již k vlastní výbavě a úpravám:
1) Sportovní paket:
- kola Spider z lehké slitiny 6,5J x 16", pneumatiky 205/55 R16;
- vkládané tkané koberce;
- tříramenný sportovní volant v kůži, madlo ruční brzdy v kůži, kožená hlavice řadící páky, kožená manžeta řadící páky;
- sportovní rámeček kolem středového panelu a na popelníku vpředu (něco na styl karbonu)
- lakovaná zrcátka a kliky v barvě vozu;
- výškově nastavitelné sedadlo spolujezdce;
- sportovní sedadla vpředu;
- tónovaná skla;
- postranní směrová světla s tmavým zabarvením;
- spoiler na 5. dveřích;
- tónovaná skla vnějších zpětných zrcátek;
- přední nárazník s integr. spoilerem se sport. designem;
2) Vyhřívané přední sedačky (zadní se bohužel nedělají, jinak bych neváhal) + bederní opěrky (bez nich vám výrobce vyhřívaní neprodá)
3) Automatická klimatizace Climatronic
4) Tempovat – koupeno přes internet u obautodily, montováno dodatečně (byť v autorizovaném servisu), celkově vyšlo na zlomek původní ceny
5) Luxusní kožené potahy MAD – dle vlastního návrhu (sednou, jako ulité, vypadají úžasně, vřele doporučuji!!!)
6) Denní svícení (pouze relé, bez přídavných světel)
7) Sportovní pedály
8) Loga RS vpředu a vzadu
9) Prahové lišty RS
10) Kožená hlavice řadicí páky RS
11) Koncovka výfuku RS, včetně svodů – již nelze sehnat, koupil jsem ji na Aukro.cz
12) Bezpečnostní klíče na kola (pro jistotu dva na každém kole, před barákem se strašně krade, několik aut již zůstalo na špalcích)
13) ASR (u TDi ve standardu)
14) Zadní parkovací senzory (přední se nevyrábějí a vlastně ani nejsou nutné)
15) Plnohodnotná rezerva (při protržení pneumatiky, jak se mi již jednou povedlo, je kompresor a lepící sada celkem k ničemu)

Nic dalšího „potřebného“ mne (zatím) nenapadlo. Na voze mám samozřejmě i několikeré zabezpečení proti krádeži.

Z dostupné příplatkové výbavy jsem objednal téměř vše (resp. koupil na www.obautodily.cz, kde zboží vyjde nejlevěji a je zasláno velmi rychle) mimo těchto věcí, které považuji za zbytečné:
1) Zadní stěrač aero - sklo se u liftbacku nešpiní a déšť z něj stéká, příp. se dá zapnout mřížka
2) Mlhovky – měl jsem na předchozí Octavii, byly naprosto k ničemu, svítily jen na vzdálenost cca 3m
3) Xenony – za příplatek přes 20.000 Kč nesvítí o moc lépe, než stávající „obyčejná“ světla s čirými skly. Ty mají svítivost naprosto dostatečnou, výměna žárovky přijde na pár desítek korun a ne na cca. 3000Kč, jako v případě xenonu, který navíc na autě vydrží zhruba měsíc, než ho nějaký chmaták se „zlatými českými ručičkami“ ukradne. Ne, že bych na ně neměl, ale nenašel jsem důvod, proč si je pořizovat, zápory (často se kradou, zejména u nás v ulici) převážily nad klady, pokud vůbec nějaké mají (mírně lepší svítivost?), o poměru cena/výkon (nebyl však rozhodující) nemluvě.
4) Loketní opěrka – ze zkušenosti znemožňuje zatáhnutí ruční brzdy. U Octavie II vyřešena opěrka lepším tvarem, tady je to však tragédie.
5) Maxi dot – rozmluveno prodejcem, jedná se o zastaralou verzi palubního počítače, který zobrazuje totožné údaje, jako MFA (multifunkční ukazatel). Navíc je jeho montáž podmíněna zakoupením zcela nevyhovujícího, zastaralého a předraženého autorádia, za které bych se v dnešní době styděl. To raději nějaké z Lídlu. ;-) Mám ale Sony Xplod. :-)

S autem jsem velmi spokojený. Vypadá krásně, dobře jezdí a má (relativně) levný provoz. Pořizovací cena byla stejná, jako u vozů nižší třídy, užitná hodnota však mnohem vyšší. Absolvoval jsem s ním také 150km cestu v pěti dospělých osobách na hory - vzadu sice bylo trochu natěsno, ale vešli jsme se všichni i s velkou bagáží (přeskáče, jídlo, chlast ;-)). Lyže byly v boxu na střeše a spotřeba při tomto zatížení jen 5,6l. Jel jsem sice pomalu, ale to znamená mimo město 80-90km/h a na dálnici kolem 100km/h. A to vůbec není špatné…

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 15


Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Octavia

Vložit komentář

Tiež som nad tým uvažoval ale kúpil som Tour II

Veľmi pekná recenzia a veľmi trefná:)Ja som sa rozhodoval presne nad týmto. Nakoniec som sa rozhodol pre Tour II. Rozhodla jednoznačne cena a to, že podvozok Tour II je kvôli zadnej náprave úplne iná liga. Jedna vec ktorá ma nasr...dila je to že 1.9TDi už nebola v ponuke a musel som sa uspokojiť so staručkou 1.6 MPi. Nakoniec to hodnotím ako dobrú voľbu. Manželka s tým jazdí hlavne po meste a tam by sa TDi asi ani nestihlo zahriať. Spotreba po meste je okolo 8l. Mimo mesta s tým motorom v pohode urobím 6l len tá dynamika je slabá (služobne mám Oktu II 1.9 TDi 300tis km - maximálna spokojnosť, spotreba dlhodobo pod 5l). Oktu I som mal vo verzii 1.9 TDi 66kW a ten motor bol neprekonateľný. Vraj ešte jazdí a má najazdených 480 tis km. Predajca mi povedal, že ak by urobili Tour II s nejakým motorom TDi (asi 1.6 lebo 1.9 už emisne nevyhovuje) tak by zabili predaje novej Oktávie - čomu celkom verím.

10.08.2011 | 10:22:49 | jojo1  | 195.168.186.* Reagovat

O1 tour trumf 1,9 tdi pd

Tak taky přidám svoji trošku do mlýna. Koupil jsem si Octavii ve stejný čas jako Čmelák007. Mám ji v kombajnu a taky červenou. Všichni co tady vykřikují jak je to hrozný auto a motor jakej je hroznej, tak jsou hloupý, že si něco takovýho koupili, protože když kupuju věc jako je auto, měl bych vědět do čeho jdu. Já jsem věděl, že tenhle motor je traktor, někdy to opravdu možná až trošku obtěžuje, ale nemůžu si pomoct, jeho zátah od spodních otáček je výborný. Kdo tady psal, že v 1500 to nejede tomu bych doporučil aby zajel do servisu, protože něco není v pořádku! Já mám najeto 40 000 km. Už mi stihli vyměnit celé turbo, protože zhruba ve 30 000 to taky nejelo v nízkých otáčkách a nakonec jsme přišli na to, že nefunguje podtlaková regulace turba. Průměrnou spotřebu mám 5,5 a je v tom všechno, město, dálnice a couračky po vesnicích. Spotřeba není jak starý rotačky, ale není to tak hrozný. Jediný co bych považoval za znatelně zastaralý je podvozek, který se opravdu nechová jako u nových moderních aut, ale když to člověk zná ví jak na to a užije si legraci i s tímto autem. Zimu auto přežilo v pohodě. Když mrzne - 15 tak to skoro člověk neohřeje, musí jet min. víc jak 50 km aby se to pořádně ohřálo, ale to je dáno tím, že diesel má velmi malé tepelné ztráty a je mnohem účinnější než benzínový motor!
JO a přešel jsem na pevný interval po 15 000, když si olej koupíte přes e-shopy nevyjde to tak draho a hlavně i samotní servisáci ve škodovce mi potvrdili, že těch 30 000 je fakt hodně. A prosím vás olej nekupujte ani v origo servisu, ani na pumpě. Za ten shell o kterém se tady píše jsem nechal 250,- za litr. Koupit ho za 750,- tak se jdu zahrabat.
Tož tak. Užívejte si český auto a i když to není technický výstřelek, tak si myslím, že je to celkem dobrej dříč, kterej převeze tunu nákladů!

25.03.2011 | 20:46:00 | Pavel Reagovat

cmelak007 - olej

Olej by tam neměl být rozhodně dýl než 15000km. Long life je podvod. I kdyby takový proběh snesl samotný olej (jakože ne,tak to nerozdejchá filtr.
Důsledkem pak bývají vydřené vačky, vyšší opotřebení motoru a degradovaným olejem trpí taky gumová těsnění - například o kroužky uložení PD vstřikovačů. Guma ztvrdne (ztráta těsnosti) a takový vytvrzený "o" kroužek se pěkně obtiskne do hlavy, neboť vstřik se viklá - a to je právě to co urychluje velice známou závadu PD motorů s vyšším proběhem, kdy nepomůže nic než výměna hlavy.
Další komponent motoru, co "long-lifeování" nemá rád je turbo.
Dolíváním olej sice omladíte, ale efekt je pochybný. Nechte si olej vyměnit olej v 15, nechte si nastavit klasický servisní interval a dávejte kvalitní olej dle normy. Dáte sice víc za olej v řádech tisíců, ušetříte však za drobnosti v řádech desetitisíců. To je vše, co jsem chtěl napsat.

04.02.2011 | 13:51:09 | rolf fuchs Reagovat

RE: cmelak007 - olej

zdravím,co říkáž na olej Total 5w30 (ozn.9000)do octávky 1.9 tdi PD,díky.

26.12.2012 | 22:48:11 | frantikrs@seznam.cz  | 46.23.138.* Reagovat

O zkrácení servisního intervalu jsem také slyšel, ale nemám to v plánu, protože je pro mě mnohem jednodušší dolít olej, než se objednávat v servisu, přistavit tam vozidlo, vyzvednout jej a zaplatit 2x práci koumákům ve Škodovce. Pokud si člověk provede výměnu sám, je to jiné a zřejmě má smysl o ní uvažovat. Já mám však auto v záruce a navíc na takovou věc nemám čas ani potřebné vybavení, nikdy jsem ji nedělal.

Auto začne topit celkem rychle, zhruba stejně, jako předchozí benzín. Nejdřív začnou hřát sedačky (cca po 2-3 minutách), topení tak asi po 5 min. Po 10 min. je auto vyhřáté, že si člověk může sundat bundu, vzduch fouká teplý. Pokud jsou mrazy (- 5 a méně), tak všechno samozřejmě trvá trochu déle, ale ani tak to není nijak zlé.

Záleží hodně na tom, jak moc šlapeš na plyn. Auto začne topit až po té, co je motor rozehřátý. Pokud jedeš pianko trvá mu to déle. Na druhou stranu se studený motor zpočátku nemá vůbec vytáčet…

04.02.2011 | 13:12:21 | Cmelak007 Reagovat

Re: Spotřeba oleje...

Díky za odpovědi...

No my ten olej kupovali u benzinky a cena nebyla o moc lepší... :-/ Jak psal ľuboš, bylo mi z několika zdrojů doporučeno zkrátit servisní interval na 15 000 km. Cena oleje bude nižší a údajně se prý zmenší i jeho spotřeba. Tak jsem zvědav... Pak bych měl ještě jednu otázku na tebe Čmeláku007 :-), jak ti to teď v zimě topí ? Mně to začíná trochu topit až když už je motor skoro ohřátý (ručička skoro na 90°C). Mám to do práce něco přes 20 km a auto začíná topit až když parkuju... Na Jarově mi řekli, že je prý tohle také normální, nevím, ostatní (starší OI se staršími TDi) topí znatelně dříve...

03.02.2011 | 08:01:10 | L@lek Reagovat

Re: Spotřeba oleje...

Je to pravda, včera jsem při 12500km dolil litr oleje. Ve Škodovce uKlokočky za něj chtěli ty zloději přesně 750 Kč (Shell Helix Ultra AV-L 5W-30 ), takže všem doporučuji si rozmyslet, kde ho koupí...

02.02.2011 | 23:44:38 | Cmelak007 Reagovat

Anonym to uhodl, mám motorku, která má paradoxně o nezanedbatelný počet koní více, než mé červené žihadlo. ;-) To však nic nemění na tom, že jsem s Octavií naprosto spokojený a její výkon do města bohatě stačí. Nenáročným ridičům i na okresky a dálnici. Kdo si však potrpí na výkon, ať si raději koupí BMW 330d a nechá si ho přečipovat. :-D

02.02.2011 | 23:37:57 | Cmelak007 Reagovat

za 3,5 udělá 100 motorka, ale s tou se v zimně moc nevyblbne.

01.02.2011 | 15:13:39 |  Reagovat

Traktor RS

Jestli nám ovšem nekecáš s těmi 3,5 vteřinami.Není to náhodou 13,5.Pochybuji že když máš jedno s nejrychlejších aut (na akceleraci) v Česku tak budeš jezdit v takovém burdaku a libovat si z rychlosti 200.Něco nebude pravda.Takových kecalků je tu spousta.Když se mylím,hluboce se omlouvám.

01.02.2011 | 12:35:06 | Dostál Reagovat

Re: Danek

Nevím, co vás trápí, ani jaký máte problém. S Octavií jsem spokojený a na dálnici s ní obden vytáhnu tachometrových 200km/h. Chtěl jsem spolehlivý, prostorný a zároveň levný vůz. Na vyblnutí mám jiné vozidlo, které má zrychlení z 0-100km/h za 3,5s. Nevím, čím jezdíte vy, ale pochybuji, že byste si něco takového měl někdy možnost užít...

01.02.2011 | 10:09:01 | Cmelak007 Reagovat

RE: Re: Danek

Spolehlivý průměrně, ale budiž. Prostorný průměrně a levný už vůbec ne!!! Doporučuji podívat se občas na stejně vybavené vozy u konkurence a zjistíte hodně zajímavé ceny.

04.02.2012 | 10:40:00 | odborník  | 90.177.139.* Reagovat

15:35: skráťte servis na 15.000 km, 1 liter na 10.000 km je OK, každý motor musí žrať trochu olej.

Na W Passat 2.0 TDI 2007 susedovi žerie 1 liter na 1000 km, cena oleja 35 eur/liter...

Na HDi som za cca 740.000 km dolieval asi 0,5-1 liter oleja celkovo?, asi, ani si nepamätám.

27.01.2011 | 15:49:57 | ľuboš Reagovat

RE:

Toto je typická slabina skoro všech naftových motorů od VW (potažmo Škody). Chlastají olej.Francouzské motory skutečně olej prakticky nežerou.

04.02.2012 | 10:42:47 | odborník  | 90.177.139.* Reagovat

Spotřeba oleje...

Ahoj,

minulý rok jsme do firmy pořídili Octavii Tour Combi TDi a měl bych na vás ostatní majitele dotaz. Máme tu celkem Octavií 5 a všechny TDi, každá baští olej, ale žádná tak, jako tahle nová. Tenhle týden se vrátila z 30000 km prohlídky a v servisu mi tvrdí, že je to normální. Bere něco přes litr na plus minus 10 000 km. Je to tedy vážně normální..? Díky za odpovědi...

27.01.2011 | 15:35:41 | L@lek Reagovat

Ochcávka

Zdravím všechny zde! Rád bych v krátkosti popsal mojí zkušenost s tímto autem. Octavia byla pořízena v létě 2009 (tedy nový model) a nyní mám ujeto 16 tis. km. Nikdy před tím jsem Octavii neměl, ani jsem v ní nejel. Design nové Octavie se mi líbí, výbava je poměrně slušná také (mám Elegance, natáčecí xenony atd..). Ovšem motor 1,9 TDI 77kw mě velice zklamal - "trochu normálně" to jede zhruba od 1700 do 2800 otáček - když je to okolo 1500 a níže, tak si raději najděte nějaký prudký kopec dolů, protože to nejede prostě vůbec, no a vše co je okolo 3000 a více je jak kdybyste seděli v traktoru, z jehož motoru každou chvíli asi vyskočí písty (když budete mít spolujezdce, tak mu před jízdou raději nasaďte sluchátka)..a 5-ti stupňovou převodovku snad netřeba komentovat - možná jen, že to je hezký pohled do historie ( v roce 1991 by to bylo možná ucházející). V každém případě, když budete poslouchat hudbu dost nahlas, tak se ten zvuk motoru dá jakžtakž přežít (audio výbava je poměrně slušná - mám radio Swing) Průměrné spotřeby udávané výrobcem půjde asi dosáhnout jen když budete jezdit na neutrál - mám problém to udržet alespoň kolem 7 litrů. Dále mě velice nemile překvapily sériově dodávané 15" litá kola - pokaždé, když se podívám na ty obrovské podběhy a v nich tyhle kola, neubráním se smíchu..nerozumím tomu, že v této výbavě může výrobce dát takhle malá kola..nehledě na to, že v zatáčkách to dělá opravdu divy..
Co se týče zpracování, myslím, že na docela slušné úrovni, senzory téměř na vše, ztmavovací zrcátka...tohle všechno bych hodnotil skoro až výborně a design také.
Když to shrnu - skoro bych to přirovnal jako kdyby někdo vzal VW Vento nebo Passat z roku 1995 a oblékl ho do nové kastle, vybavil elektronikou a prohlásil, že má nový model..
S jiným motorem a jinými koly (možná celým odpružením) bych byl s tímto autem zcela spokojen, takhle je to bohužel poněkud úsměvná záležitost.

12.01.2011 | 22:44:56 |  Reagovat

Danek

ááá závist je ošklivá věc co?

07.01.2011 | 12:27:10 | Jerry Reagovat

Dobrá volba

Čmeláku závidím ti tvoje nadšení z auta a celkovou spokojenost. Nenech si kazit radost. Octavia 1 je osvědčený držak, který pomolu ztrácí hodnotu.
Přeju hodně najetých kilometrů bez nehod.

07.01.2011 | 08:26:27 | Pavel Reagovat

pán Bůh s Vámi...mě to třeba vůbec nevadí.

06.01.2011 | 18:31:36 | rolf fuchs Reagovat

Nechtěl jste ,,řadovku,, -tak mámte červenou ochcávku s nalepeným RS .....a rychlostí 100 km/h ,,lítáte,,po dálnici/aby jste nikoho neohrozil a neomezil/.....a testujete spotřebu...pánbu s námi

06.01.2011 | 14:53:49 | Danek Reagovat


 

 
 
Nahrávám obrázek...
 
X
  • Škoda Octavia