Recenze Škoda Octavia 4x4 combi
“Výborné auto, ale trochu drahé.”

Autor recenze: Toni ,
Jihomoravský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2002 Typ motoru:1,9 TDI PD 74 KW Stav km při koupi:0 km Stav km nyní:87 000 km Způsob řazení:manuál Průměrná spotřeba: 6,2 l/100 km Vloženo: 1. 9. 2004

Hodnocení inzerátu: 3 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 6.3

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

5
 

Komfort

0
 

Provozní náklady

0
 

Náhradní díly

5
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Jediná porucha při cca. 80000 km, přestaly fungovat blinkry, oprava těsně po záruce tzn. cca 500Kč.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Naprostá spokojenost, zejména v zimně na horách.

Servisní intervaly mají být podle stavu od 30 do 50 tis. km, ale auto si řekne o servis vždycky zhruba po 30 tis. km, takže těch 50 tis. km je asi spíš reklamní tah. Taky je potřeba dolévat olej cca 1l na těch 30000km.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 3


Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Octavia

Vložit komentář

For Petr

Skús pohľadať tu, na moje.auto.cz, na autobazar.eu, rôzne Škoda fora...Je toho dosť :-P.

11.07.2010 | 10:34:21 | Matúš Reagovat

Oktávka 4x4

Zdravim, chci si pořídit oktávku 1.8T 4x4, rok 2002. hledam nějaký zkušenosti a rady ohledně tohoto vozu, jde mi hlavně o pohon 4x4 s Haldex spojkou Auto má najeto 190tis. Trochu se bojim toho že haldex bude mít už svoje leta za sebou

10.07.2010 | 22:19:56 | petr Reagovat

Olej je jedna věc a recenze na 4x4 Oktávku druhá. Spíše ať nám autor napíše něco o svých zkušenostech s pohonem 4x4 řešený u oktávky viskozní spojkou Haldex. Jedna věc je to , co si můžeme přečíst v časopisech- tam to bude vždy nej, důležitější je vlastní zkušenost. 4-kolku rovněž vlastním, tam můžu aspoň porovnat. Závěrem k tomu oleji. Nevěřím, že si olej podrží své vlastnosti delší dobu než 1 rok, takže zásadně 1x ročně,ten , kdo najede za rok 60.tis km, tak i 2x ročně.

06.08.2008 | 22:28:24 | žížala Reagovat

Měním na daleko modernějším motoru co 10.000km, vč. průplachu. Možná neekologické, ale ekonomické a logické.

06.08.2008 | 21:22:08 | Radek Reagovat

lenze ja chci zdravy motor na ekologii se zvysoka muzu vyprdnout..panove menit kazdy 15 000.. ti co placaj ze staci kazdych 30 000 nevedi o autech nic

06.08.2008 | 21:16:35 |  Reagovat

olej

Pánové co to tady plácáte za dezinformace, sám mám toto auto a olej se mění po dvou letech popř. 30 000km, jak ukáže palubní PC. Pokud otočíš klíček a přidržíš zmáčknutý palubní PC, tak se ti ukáže zbývající stav do servisu ve dnech i v počtu km. Samozřejmostí je olej dané specifikace VW , který je určen na proměnlivé intervaly. Pro motor je více šetrné, nicméně neekologické měnit s filtrem každých 15 000km.

06.08.2008 | 21:05:28 | Bob Reagovat

RE: olej

Výrobce deklaruje, že v i případě long-life servisu je třeba pouze kontrolovat kapaliny VŽDY po 15 000 km a z vlastní praxe vím, že tyto oleje se mění skutečně mezi intervalem daným Long-life servis módem ( tedy 30 000 km ), tedy: servis je sice po 30 000 km ( kontrola brzd, podvozkové a funkční části vozu a ostatních kapalin ), ALE! olej je třeba měnit VŽDY po 15 000 km.
Upřímě řečeno neznám olej, který vydrží průběh 30 000 km a zachoval si potřebné mazací schopnosti.

06.08.2008 | 16:59:16 | AriVatanen Reagovat

Olej

Prosím tě, jak můžeš dolévat 1l za 30000km, když interval oleje je 15000.To asi brzo zadřeš co?

22.12.2006 | 20:29:54 | Mates Reagovat