Rok výroby:1999Typ motoru:1.4 44 kWStav km při koupi:94 000 kmStav km nyní:97 346 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:7 l/100 kmVloženo:11. 9. 2007
Za celý rok co s ní jezdím se nevyskytla jediná byť lechčí závada.Je teda pravda, že moc nenajezdím, ale i tak.
Moje předchozí marea byla za 3 roky co jsem ji měl v servisu mnohokrát:výměna svíček, uhlíky ve startéru, podsvícení palubky, netěsná klima(už nikdy více klimu), nefunkční el stahování lev.zadního okna(už nikdy více el.okna) nefunkční ABS-snímač L.Z. kola, (už nikdy více ABS).V podstatě starosti s nadbytečnou výbavou.Navíc ital, že...
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto je krásné, prostorné, pohodlné a bezpečné.Je pravda že fiat marea je samozřejmě pohodlnější, ale za jakou cenu...Pořizovací cena mé škody byla loni v srpnu 199000 Kč, což je asi docela slušné.Výbava je průměrná, ale mě dostačující:airbag, centrání zamykání, servo, orig. poklice,palubní hodiny,palubní zapalovač.
Časem ještě dokoupím rádio které v mé verzi chybí.A taky asi construct, prý se tato auta dost kradou.Auto je obuté na michelinkách 185R14 a docela dobře drží stopu i když marea byla lepší ale za jakou cenu...Ale asi časem přezuju na R15.Výkon dostačující, i když žádného závodníka nečekejte.1.4 je pohodový motor pro pohodové řidiče.Je jasné že moje předchozí marea jela lépe, a to podstatně, ale uvědomme si rozdíl výkonu-44 vs. 83 kW...
Navíc se to podepíše na spotřebě-Octavia cca 7 l/100, km, marea podle PC 7,6 l/100 km.Navíc je prý motor 1,4 ryze české škodovácké konstrukce.Když se rozjede, tak i jede předjíždět se nebojím, není problém jet po dálnici stabilně 130 km/h.A víc se stejně nesmí.Moje další auto bude opět škoda, a to asi octavia ve verzi 1.4 16V.Přece jen to chce nějakého koně navíc...Diesly nemám rád.Ale celkově jsem velmi spokojen.
Pokud jste nároční, asi vás to neuspokojí ale mě úplně...Navíc je to české auto takže ND jsou za babku.
Tu 1.4 44kw mám mám ju dva roky a či veríte či nie bezporuchove...ako není to pretekárske auto ale ako sa tu píše pohodové autíčko na ktorom sa dá jazdiť bezpečne nie ako niektorí šliapnuť na plyn a sú v priekope veď pozrite spraví každú druhí deň a videli ste tam 1.4 44kw
04.12.2017 | 23:43:09 | Jaro
| 95.103.22.*Reagovat
RE: No super
1,4 44kw je proste čaj. Dobrý záťah má 96kw tdi a turbobenzin. Zbytok nič moc.
Ve fabii až tak moc nežere, není to sice etalon v ekonomičnosti, ale do 7 litrů se vejde i po městě a na krátké jízdy. Pokud nechceš závodit a driftovat na semaforech :-)) Má úzký rozsah otáček, ve kterých pořádně jede a to že nejede líp přičti na vrub zbytečně krátkým převodům. Nechápu, proč jsou tak odstupňovány, ten motor má na víc a fabie by jela líp, pokud by prodloužili alespoň stálý převod. I spotřeba by klesla. V Octávce si ho neumím představit, nikdy jsem s ní nejel s tímto motorem.
1,4MPI 44kW.... vydrží hodně to souhlasím, ale že je poměrně živý ve Fabii?? Vždyť větší chcípliny není, absolutně nejede a žere jako prase! a jak to asi pak jezdí v těžší Oktávce, tam si sednou tři lidi a předjede tě i stará Karosa...
Motor 1,4 MPi se do Octavii1 skutečně montoval, měl výkon 44kw, točivý moment 120 Nm, zrychlení z 0 na 100 km/h bylo za 18,9 s a maximální rychlost 155 km/h. Byl to tedy nejslabší motor v Oktě.
Tak to je nějaký výmysl ne? Za Novou Octávii v roce 1999 dáte cca 350t v akci bez daně na firmu je to za nějakých 290? S takovými roky už je to poloviční vůz a najeté km hlásí nutné investice a záruka má nevím jak pro koho, ale pro mě hodnotu min. 30%, k tomu koeficient stáří, tak jsme někde v roce 2006 asi na ceně 120tisíc a při dobrém hledání třeba i s 50tkm s původními originál filtry, pneu,atd. a to ještě beru i cenu poptávky. Já v roce 2008 kupoval Tdičko za 68tisíc plus RS packet a pofacelift s xenonama. Dneska by měly Octávie I hodnotu s 250tkm do 50t v jakékoliv motorizaci, výbavě a beru perfektní stav. Jinak 1.4MPi motor znám ve Fábii, nevím jestli stejný dávali i do Octávii je to dobrý motor, a ve Fábii je poměrně živý, rozvod řetězem, málo poruchový, spotřeba ujde a vydrží hodně. Ceny jsou velmi nízké...Octávie je jen vzhledově větší, ale patří mezi skupinu jako jsou Golf III přeci ne? A komu chybí výbava, tak dodělávka klimy do 8 tisíc, xenony max 2tisíce, elektrika s dalkovým alarm centrálem do 2,5tisíc i s okny při jednom. Čirá světla max. 500, Po facelift sedačky s palubovkou do 4t. Ceny staré 4 roky... Sice je to auto velice průměrné, ale na to auto jsou velice levné díly převyšující úroveň samotného auta. Octávie lze brát za lidové vozidlo, kdo neuživil Octávii v Tdi, tak už měl jedině na to kolo. Tdičko má větší úsporu na km než scootery nad 200ccm. :D V porovnání s Mareou, Marea má pohodlí na trošku větší úrovni. Ale hrozný šrot, furt se to kazí, seká, zlobí nemá smysl vyjmenovávat, je toho šíleně moc a to i motor na nic. Bezpečnost je totálně na nic. V Marea z boku náraz je smrťák i při menší než 50km/h. Bezpečnost nade vše a kvalita je jasně pro Octávii. Jediné co mi na Octávii vadilo bylo nedořešené zatýkání vody, stačilo vyměnit těsnění, Tvrdší sedačky nedoporučené na dálkovou cestu. Ale s dobrým karosářem tam stačí vyměnit kolejnici a dodat sedačku z jiného modelu. Podvozkově je Octávie mnohem bezpečnější...
Tak pánové už dlouho jsem se tak nepobavil jako při čtení této recenze :-) a ty hlášky od vás :-))... je to mazec se vším všudy, borec musí být opravdu kousek, když toto stvoří :-) tak ahoj a hodně kilometru bez nehody
Jo a jestli je to opravdu sranda tak se to autorovi fakt povedlo, ale osobně si myslím, že to pán myslel smrtelně vážne jelikož i tací jsou mezi námi :-))
Tak za ty peníze nevím no,asi bych se mlátil do hlavy doma:) ,199 000kč za auto s 44kw ,jsem pořídil 406 rok 2000 2.0 99kw za 75 000kč a v parádním stavu mám ho půl roku ,jezdím každý den a porucha taky žádná .A mám tam orig radio cd, palub PC,vše v El.Hlavní je že to je 2.0 nejde o to abych jel na dálnici max nebo ve městě 100km ,ale o to zrychlení když je potřeba.spotřeba ve meště je teda kolem 9-10L ,ale je to zase 2.0 tak to není zase tak strašný R19 z roku 1990 mě žrala taky zhruba kolem 9.l
no, recenzent mi až tak trapný nepříjde, nicméně vy pane bajabezo asi špatně vidíte - recenzent píše, že auto je z roku 1999 a v době koupě mělo najeto 94000, takže kde jste dospěl k závěru, že má auto od novoty?O čem má jako hovořit samo o sobě to, že má někdo auto s motorem 1.4? A proč by měl kvůli tomu jezdit (patrně s Vámi) v MHD? Nechci vypadat jako zvědavec, ale v čem prosím pěkně jezdíte vy? Jen tak, abych věděl, v čem jezdí znalci.
no, recenzent mi až tak trapný nepříjde, nicméně vy pane bajabezo asi špatně vidíte - recenzent píše, že auto je z roku 1999 a v době koupě mělo najeto 94000, takže kde jste dospěl k závěru, že má auto od novoty?O čem má jako hovořit samo o sobě to, že má někdo auto s motorem 1.4? A proč by měl kvůli tomu jezdit (patrně s Vámi) v MHD? Nechci vypadat jako zvědavec, ale v čem prosím pěkně jezdíte vy? Jen tak, abych věděl, v čem jezdí znalci.
Pane vy jste asi z jiné planety. jak můžete hodnotit tato 2 auta-mareu-Octavii. mareu jste jistě koupil aspon se 100 000 km a nynější auto máte od novoty. A to že jezdíte 1.4 tak o vás hovoří samo o sobě. bohužel by pro vás bylo asi nejlépe jezdit MHD a nedělet recenze na auta když jim rozumíte asi tak jste předvedl. Jste pane trapný.
odpověděl jste si sám seňor Vasquez - Vadí jim, že je majitel spokojený a to je důvod k tomu udělat z recenzenta debila. Každej, kdo má škodovku je podle majitelů jiných značek blbej, pro škodováky je tomu přesně naopak. Tak to tady prostě chodí.
Proč vám vadí, že je majitel spokojenej? Napsal sem svoje zkušenosti a názor, od toho tu ten web je. Ne snad kvůli urážení a nicneříkající kritice těch, co daný vůz ani neřídili...
"Je jasné že moje předchozí marea jela lépe, a to podstatně, ale uvědomme si rozdíl výkonu-44 vs. 83 kW... Navíc se to podepíše na spotřebě-Octavia cca 7 l/100, km, marea podle PC 7,6 l/100 km."
Když chceš psát o škodofilních omezencích tak se alespoň podepiš-omezenče. Stal se překlep-mělo tam být OHV samozřejmě. Ještě jste se nikdo nepřepsal o jedno písmenko?
má opravdu podprůměrnou dynamiku na tak velké auto...motor má dost práce rozhejbat kastli,natož když se naloží... Podle mě by byla lepší volba Felicia combi v nejlepší výbavě a motor 1.3 Protože Octavia 1.4 je opravdu jen pro dva lidi a trochu nákupu...jinak se o dynamice nedá mluvit
Pedofil, nekrofil, gerontofil, škodofil... I kdyby v Ml. Bol. poskládali šmejd, tak to jednoduše stejně bude obhajovat. Škodofil je myslím výstižnej výraz pro takové omezence.
Přesně tak!Nevidím důvod, proč by měla být Octavia 1.4 MPI zadupávaná pod zem jako nějaké méně cenné auto.Nemá zrychlení jako 1.8T, ale někomu prostě stačí a vyhovuje - tak to má být.S tím ježděním a zrychlením, no zrychlení má stejné jako HTP ve Fabce, navíc daleko lepší kultivovanost chdu a že je to motor s rozvodem OHC? No a? Vždyť to stejně za volantem nepoznáte-pokud vám to někdo neřekne.Líbí se mi na ní ten zátah od spodu a maximum točivého momentu už při 2500 otáčkách.
Chápu, že má pisatel recenze z auta radost, i když má slabší motor a výbavu LX. I to je Octavia. Přeju mu co nejdříve nové rádio a hodně šťastných kilometrů bez nehod.
Jaké vážné poruchy měla ta Marea, když tady ňákej debilní škodofil napíše "poruchovou Mareu". Výše uvedené závady jsou drobnosti, ktoré se vyskytují věkem a ne vážné závady. Takovouhle Oct. si koupí jen někdo, kdo to nemá v hlavě v pořádku. Budíček.
Veď v poriadku ak je spokojný... ale do výbavy by som už asi nepísal 12v zásuvku či hodiny... 1.4 asi slabá na octaviu ako bola slabá 1.0 na fabiu. Myslím že dobrá marea s dobrým motorom a výbavou môže byť kludne lepšia voľba ako slabá a chudobná octavia. Ale má na ňu právo tak nech sa mu darí.
Je fakt, že ta cena je trochu závratná.Osobně bych za tuto motorizaci a tento rok výroby nedal víc jak 125 000Kč, ale to je přece každého věc a nám do toho nic není...Když se podívám na výskyt závad, nebo spíš na jejich NEvýskyt, tak stav tachometru odpovídá nejspíš skutečnosti.Není umění koupit ojetou Octavii za 85 000Kč (se 120tis. na tachmetru) až na to , že ten tachometr pochopitelně ani zdaleka neodpovídá skutečnosti.Jinak jsem rád že se tu konečně objevila recenze této motorizace. Majitel vyměnil poruchovou Mareu za Octavku- s motorem 1.4 MPi- ve výbavě Clasic- a ještě si "dovolí" být s ní spokojený- no to zase bude hloupých poznámek v diskusi.To si budu číst vždycky na dobrou noc :)
Dobrá koupě? Koupit toto loni v srpnu za 199 kKč, r.v. 1999, 1.4 44 kW a s nulovou výbavou! Jinak za tyto peníze si mohl koupit např. Ford Focus, 1.6 74 kW, r.v. 2001 a s mnohem větší výbavou (ABS, klima, 4xairbag, vše v elektrice,...) s cca 60 tkm! A možná by ještě ušetřil. A odkdy jABS zbytečnost? S pozdravem Dronte Mauricijský.
no to je uplnej super motor 44kw pro oktávku, to musí být líný jako prase, jinak ty vychytávky sou pravdivý, čím mín elektronických kravinek tím je auto spolehlivější
Výbava: "airbag, centrání zamykání, servo, orig. poklice,palubní hodiny, palubní zapalovač." Ještě jsi tam zapoměl přední a zadní světla, sedačky, 4 kola, motor a rezervu. Pokud jsi nás chtěl recenzí jenom pobavit, tak opravdu dobré. Jinak mám pocit, že tvoje recenze pouze zabírá místo. Nejezdíš náhodou v klobouku?
Si z vás dělá prdel a vy mu to žerete.Neškodilo by trochu smyslu pro humor,myslím,že je to vtipné.Kdybych chtěl napsat recenzi a trochu vás poškádlit,napsal bych to podobně.Faktem je,že podobné pokusy devalvují smysl těchto stránek
Hehe, tohle vypadá spíš jako nějaká parodie na některé zdejší recenze. Jestli to autor myslel vážně, tak doporučuju minimálně ambulantní návštěvy u psychiatra.
12.09.2007 | 11:19:16 | zřejmě slušnej oddílReagovat
Ja Mareu mám už vyše 2 rokov, kúpil som ju s 140.000km, najazdil som asi 40.000km a nemal som s ňou žiadny problém.Menil som len bežné veci, sviečky, brzdové doštičky a podobne.Fascinuje ma že si niekto ide kúpiť auto a kúpi si hocijaký ojazdený vrak aký mu ponúknu a potom sa diví a nadáva.Každopádne si myslím že v tažkej octavii mať motor 1.4MPi, ktorí poriadne nejde ani vo fábii (je to môj osobný pocit, proste je to lenivé) a porovnávať to s živou 1.816V v Márei, hmm... Apropo, človek si môže kúpiť kľudne aj kvalitného a drahého japonca, ak o auto nebolo postarané tak ako treba objaví sa skôr či neskôr kopec problémov.
se vsadim, ze kdyby se mu v tom fiatu posraly hodiny, tak napise "jiz nikdy vice hodiny". A cestou domu pichne a napise "jiz nikdy vice gumove pneumatiky"... jinak 44kW na oktavku.. to je fakt malo. Vzhledem k rocnimu kilometrovemu prubehu a skromnym pozadavkum ohledne vybavy vrele doporucuju Skodu Fabii Junior , to je auto pro tebe
To opravdu si autor dělá srandu, alespoň doufám. Mareu jsem měl, ale zase tak moc poruchová nebyla a co vím, tak problémy mají ti, co si koupí vylítaný vrak se zanedbanou údržbou. Jinak Octavia s motorem 1.4 to je fakt tragedie. Není to vozidlo pro pohodové řidiče, ale spíš pro zoufalé řidiče. Ale ať slouží...
Človeče, teraz vážne neviem, čo si mám o tomto myslieť. Za rok najazdených famóznych 3.000 km a nič sa nepokazilo? To je hádam aj dôvod na menšiu oslavu pri takom aute. Najviac ma dojali vety o tom, ako už nikdy klímu, ABS, elektriku. To je fakt dobré, len neviem, v ktorom storočí sa momentálne nachádzaš. Kúp si 100 L a máš pokoj. A mimochodom Octavia na tých mini kolieskach musí byť skutočne pohľad pre bohov. Inak prajem veľa radosti a nech ti tá skromnosť vydrží.
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Octavia
No super
Tu 1.4 44kw mám mám ju dva roky a či veríte či nie bezporuchove...ako není to pretekárske auto ale ako sa tu píše pohodové autíčko na ktorom sa dá jazdiť bezpečne nie ako niektorí šliapnuť na plyn a sú v priekope veď pozrite spraví každú druhí deň a videli ste tam 1.4 44kw
04.12.2017 | 23:43:09 | Jaro | 95.103.22.* Reagovat
RE: No super
1,4 44kw je proste čaj. Dobrý záťah má 96kw tdi a turbobenzin. Zbytok nič moc.
05.12.2017 | 11:05:45 | Ja | 178.40.63.* Reagovat
RE: No super
A když má 110kw ,125kw a víc ,taky nic moc ?
06.12.2017 | 12:20:29 | | 88.100.179.* Reagovat
RE: No super
110kw je ten turbobenzín čo som spomenul a 125 kw motor v prvej Octavii nikdy nebol. Až neskôr v novších gen. 2.0 tdi 125kw RS
06.12.2017 | 13:57:22 | Ja | 178.40.63.* Reagovat
komedia
po 3500km robit zavery ohladne spolahlivosti vozu... tento zlanok by mal mat hodnotenie rovnych 5* ale v minuse!!!
10.09.2016 | 22:29:52 | vasilij | 178.143.76.* Reagovat
haha
kupte si aspon ten 85kW dvoulitr nebo radsi jezdete na kole po lese
29.04.2013 | 11:48:01 | hehe | 78.45.208.* Reagovat
Ve fabii až tak moc nežere, není to sice etalon v ekonomičnosti, ale do 7 litrů se vejde i po městě a na krátké jízdy. Pokud nechceš závodit a driftovat na semaforech :-)) Má úzký rozsah otáček, ve kterých pořádně jede a to že nejede líp přičti na vrub zbytečně krátkým převodům. Nechápu, proč jsou tak odstupňovány, ten motor má na víc a fabie by jela líp, pokud by prodloužili alespoň stálý převod. I spotřeba by klesla. V Octávce si ho neumím představit, nikdy jsem s ní nejel s tímto motorem.
04.05.2011 | 14:51:44 | Reagovat
1,4MPI 44kW.... vydrží hodně to souhlasím, ale že je poměrně živý ve Fabii?? Vždyť větší chcípliny není, absolutně nejede a žere jako prase! a jak to asi pak jezdí v těžší Oktávce, tam si sednou tři lidi a předjede tě i stará Karosa...
04.05.2011 | 12:46:01 | Reagovat
1,4MPi
Motor 1,4 MPi se do Octavii1 skutečně montoval, měl výkon 44kw, točivý moment 120 Nm, zrychlení z 0 na 100 km/h bylo za 18,9 s a maximální rychlost 155 km/h. Byl to tedy nejslabší motor v Oktě.
04.05.2011 | 12:44:35 | Zdenál Reagovat
Octávie
Tak to je nějaký výmysl ne?
Za Novou Octávii v roce 1999 dáte cca 350t v akci bez daně na firmu je to za nějakých 290? S takovými roky už je to poloviční vůz a najeté km hlásí nutné investice a záruka má nevím jak pro koho, ale pro mě hodnotu min. 30%, k tomu koeficient stáří, tak jsme někde v roce 2006 asi na ceně 120tisíc a při dobrém hledání třeba i s 50tkm s původními originál filtry, pneu,atd. a to ještě beru i cenu poptávky. Já v roce 2008 kupoval Tdičko za 68tisíc plus RS packet a pofacelift s xenonama. Dneska by měly Octávie I hodnotu s 250tkm do 50t v jakékoliv motorizaci, výbavě a beru perfektní stav.
Jinak 1.4MPi motor znám ve Fábii, nevím jestli stejný dávali i do Octávii je to dobrý motor, a ve Fábii je poměrně živý, rozvod řetězem, málo poruchový, spotřeba ujde a vydrží hodně. Ceny jsou velmi nízké...Octávie je jen vzhledově větší, ale patří mezi skupinu jako jsou Golf III přeci ne?
A komu chybí výbava, tak dodělávka klimy do 8 tisíc, xenony max 2tisíce, elektrika s dalkovým alarm centrálem do 2,5tisíc i s okny při jednom. Čirá světla max. 500, Po facelift sedačky s palubovkou do 4t. Ceny staré 4 roky...
Sice je to auto velice průměrné, ale na to auto jsou velice levné díly převyšující úroveň samotného auta. Octávie lze brát za lidové vozidlo, kdo neuživil Octávii v Tdi, tak už měl jedině na to kolo. Tdičko má větší úsporu na km než scootery nad 200ccm. :D
V porovnání s Mareou, Marea má pohodlí na trošku větší úrovni. Ale hrozný šrot, furt se to kazí, seká, zlobí nemá smysl vyjmenovávat, je toho šíleně moc a to i motor na nic. Bezpečnost je totálně na nic. V Marea z boku náraz je smrťák i při menší než 50km/h. Bezpečnost nade vše a kvalita je jasně pro Octávii. Jediné co mi na Octávii vadilo bylo nedořešené zatýkání vody, stačilo vyměnit těsnění, Tvrdší sedačky nedoporučené na dálkovou cestu. Ale s dobrým karosářem tam stačí vyměnit kolejnici a dodat sedačku z jiného modelu. Podvozkově je Octávie mnohem bezpečnější...
04.05.2011 | 10:51:07 | svlastik Reagovat
Výbava: palubní hodiny, palubní zapalovač.. :-D :-D No octavia s tímto motorem, to je opravdový unikát... :-D
04.05.2011 | 10:17:51 | Reagovat
maaaazeeeeccccc:-)
jeste dodatek : nejlepší hlášky :Petrik
diego
tak pic :-)
03.05.2011 | 23:31:01 | peetr.d Reagovat
maaaazeeeeccccc :-)
Tak pánové už dlouho jsem se tak nepobavil jako při čtení této recenze :-) a ty hlášky od vás :-))... je to mazec se vším všudy, borec musí být opravdu kousek, když toto stvoří :-) tak ahoj a hodně kilometru bez nehody
Jo a jestli je to opravdu sranda tak se to autorovi fakt povedlo, ale osobně si myslím, že to pán myslel smrtelně vážne jelikož i tací jsou mezi námi :-))
03.05.2011 | 23:25:01 | peetr.d Reagovat
..
Tak za ty peníze nevím no,asi bych se mlátil do hlavy doma:) ,199 000kč za auto s 44kw ,jsem pořídil 406 rok 2000 2.0 99kw za 75 000kč a v parádním stavu mám ho půl roku ,jezdím každý den a porucha taky žádná .A mám tam orig radio cd, palub PC,vše v El.Hlavní je že to je 2.0 nejde o to abych jel na dálnici max nebo ve městě 100km ,ale o to zrychlení když je potřeba.spotřeba ve meště je teda kolem 9-10L ,ale je to zase 2.0 tak to není zase tak strašný R19 z roku 1990 mě žrala taky zhruba kolem 9.l
25.03.2011 | 15:59:49 | luke20 Reagovat
no, recenzent mi až tak trapný nepříjde, nicméně vy pane bajabezo asi špatně vidíte - recenzent píše, že auto je z roku 1999 a v době koupě mělo najeto 94000, takže kde jste dospěl k závěru, že má auto od novoty?O čem má jako hovořit samo o sobě to, že má někdo auto s motorem 1.4? A proč by měl kvůli tomu jezdit (patrně s Vámi) v MHD? Nechci vypadat jako zvědavec, ale v čem prosím pěkně jezdíte vy? Jen tak, abych věděl, v čem jezdí znalci.
25.03.2011 | 15:59:11 | rolf fuchs Reagovat
no, recenzent mi až tak trapný nepříjde, nicméně vy pane bajabezo asi špatně vidíte - recenzent píše, že auto je z roku 1999 a v době koupě mělo najeto 94000, takže kde jste dospěl k závěru, že má auto od novoty?O čem má jako hovořit samo o sobě to, že má někdo auto s motorem 1.4? A proč by měl kvůli tomu jezdit (patrně s Vámi) v MHD? Nechci vypadat jako zvědavec, ale v čem prosím pěkně jezdíte vy? Jen tak, abych věděl, v čem jezdí znalci.
25.03.2011 | 15:59:06 | rolf fuchs Reagovat
Jen ?
Tak 44kw se mě zdá opravdu málo na 1310kg ,mám 406 1410kg a 99kw mě přijde jako nejlepší varianta ,i tak někdy jde znát že auto váží dost.
25.03.2011 | 15:51:24 | luke20 Reagovat
neuvěřitelné
Pane vy jste asi z jiné planety. jak můžete hodnotit tato 2 auta-mareu-Octavii. mareu jste jistě koupil aspon se 100 000 km a nynější auto máte od novoty. A to že jezdíte 1.4 tak o vás hovoří samo o sobě. bohužel by pro vás bylo asi nejlépe jezdit MHD a nedělet recenze na auta když jim rozumíte asi tak jste předvedl. Jste pane trapný.
25.03.2011 | 13:34:08 | bajabeza Reagovat
odpověděl jste si sám seňor Vasquez - Vadí jim, že je majitel spokojený a to je důvod k tomu udělat z recenzenta debila. Každej, kdo má škodovku je podle majitelů jiných značek blbej, pro škodováky je tomu přesně naopak. Tak to tady prostě chodí.
04.11.2010 | 10:39:32 | rolf fuchs Reagovat
co je na tom?
Proč vám vadí, že je majitel spokojenej? Napsal sem svoje zkušenosti a názor, od toho tu ten web je. Ne snad kvůli urážení a nicneříkající kritice těch, co daný vůz ani neřídili...
04.11.2010 | 08:46:40 | emanuel vasques Reagovat
vykon
"Je jasné že moje předchozí marea jela lépe, a to podstatně, ale uvědomme si rozdíl výkonu-44 vs. 83 kW... Navíc se to podepíše na spotřebě-Octavia cca 7 l/100, km, marea podle PC 7,6 l/100 km."
to nieje velka vyhra pri polovicnom vykone :D
19.09.2010 | 20:13:38 | ssd Reagovat
Když chceš psát o škodofilních omezencích tak se alespoň podepiš-omezenče. Stal se překlep-mělo tam být OHV samozřejmě. Ještě jste se nikdo nepřepsal o jedno písmenko?
18.09.2007 | 16:29:31 | Tom Reagovat
Stará 1.4
má opravdu podprůměrnou dynamiku na tak velké auto...motor má dost práce rozhejbat kastli,natož když se naloží...
Podle mě by byla lepší volba Felicia combi v nejlepší výbavě a motor 1.3 Protože Octavia 1.4 je opravdu jen pro dva lidi a trochu nákupu...jinak se o dynamice nedá mluvit
18.09.2007 | 10:52:05 | KubikCv Reagovat
Pedofil, nekrofil, gerontofil, škodofil... I kdyby v Ml. Bol. poskládali šmejd, tak to jednoduše stejně bude obhajovat. Škodofil je myslím výstižnej výraz pro takové omezence.
18.09.2007 | 10:31:32 | Reagovat
To Tom
Jenomže ta 1.4MPi je rozvod OHV milej zlatej - nevýkonný a nenažraný.:-)))
18.09.2007 | 07:46:26 | Radek Reagovat
To Sachs
Přesně tak!Nevidím důvod, proč by měla být Octavia 1.4 MPI zadupávaná pod zem jako nějaké méně cenné auto.Nemá zrychlení jako 1.8T, ale někomu prostě stačí a vyhovuje - tak to má být.S tím ježděním a zrychlením, no zrychlení má stejné jako HTP ve Fabce, navíc daleko lepší kultivovanost chdu a že je to motor s rozvodem OHC? No a? Vždyť to stejně za volantem nepoznáte-pokud vám to někdo neřekne.Líbí se mi na ní ten zátah od spodu a maximum točivého momentu už při 2500 otáčkách.
18.09.2007 | 01:12:14 | Tom Reagovat
Hlavně jezdit
Chápu, že má pisatel recenze z auta radost, i když má slabší motor a výbavu LX. I to je Octavia. Přeju mu co nejdříve nové rádio a hodně šťastných kilometrů bez nehod.
17.09.2007 | 09:55:30 | Sachs Reagovat
To anonym
Toho "debilního škodofila" si laskavě strč do...(víš kam) Na to tady není nikdo zvědavej.
17.09.2007 | 00:06:32 | Tom Reagovat
Jaké vážné poruchy měla ta Marea, když tady ňákej debilní škodofil napíše "poruchovou Mareu". Výše uvedené závady jsou drobnosti, ktoré se vyskytují věkem a ne vážné závady. Takovouhle Oct. si koupí jen někdo, kdo to nemá v hlavě v pořádku. Budíček.
13.09.2007 | 20:55:23 | Reagovat
to Tom
samozrejme. Junior je totiz vysmech z Mlade Boleslavi... to za ty prachy jen tak nekdo neprekona...
13.09.2007 | 17:23:28 | diego Reagovat
re
Veď v poriadku ak je spokojný... ale do výbavy by som už asi nepísal 12v zásuvku či hodiny... 1.4 asi slabá na octaviu ako bola slabá 1.0 na fabiu. Myslím že dobrá marea s dobrým motorom a výbavou môže byť kludne lepšia voľba ako slabá a chudobná octavia. Ale má na ňu právo tak nech sa mu darí.
13.09.2007 | 16:24:14 | miki Reagovat
To Diego
Osobně si myslím že Octavia 1.4 MPi je rozhodně lepší volba než Fabia Junior(1.0MPi).
13.09.2007 | 15:11:42 | Tom Reagovat
3.000km za rok, to se ti toho asi podělá.....:-(((
13.09.2007 | 06:52:27 | Radek Reagovat
Je fakt, že ta cena je trochu závratná.Osobně bych za tuto motorizaci a tento rok výroby nedal víc jak 125 000Kč, ale to je přece každého věc a nám do toho nic není...Když se podívám na výskyt závad, nebo spíš na jejich NEvýskyt, tak stav tachometru odpovídá nejspíš skutečnosti.Není umění koupit ojetou Octavii za 85 000Kč (se 120tis. na tachmetru) až na to , že ten tachometr pochopitelně ani zdaleka neodpovídá skutečnosti.Jinak jsem rád že se tu konečně objevila recenze této motorizace. Majitel vyměnil poruchovou Mareu za Octavku- s motorem 1.4 MPi- ve výbavě Clasic- a ještě si "dovolí" být s ní spokojený- no to zase bude hloupých poznámek v diskusi.To si budu číst vždycky na dobrou noc :)
13.09.2007 | 01:53:29 | Tom Reagovat
Dobrá koupě?
Dobrá koupě? Koupit toto loni v srpnu za 199 kKč, r.v. 1999, 1.4 44 kW a s nulovou výbavou! Jinak za tyto peníze si mohl koupit např. Ford Focus, 1.6 74 kW, r.v. 2001 a s mnohem větší výbavou (ABS, klima, 4xairbag, vše v elektrice,...) s cca 60 tkm! A možná by ještě ušetřil. A odkdy jABS zbytečnost?
S pozdravem Dronte Mauricijský.
12.09.2007 | 21:11:46 | Dronte Mauricijský Reagovat
no to je uplnej super motor 44kw pro oktávku, to musí být líný jako prase, jinak ty vychytávky sou pravdivý, čím mín elektronických kravinek tím je auto spolehlivější
12.09.2007 | 18:02:31 | Reagovat
Výbava
Výbava: "airbag, centrání zamykání, servo, orig. poklice,palubní hodiny, palubní zapalovač."
Ještě jsi tam zapoměl přední a zadní světla, sedačky, 4 kola, motor a rezervu.
Pokud jsi nás chtěl recenzí jenom pobavit, tak opravdu dobré. Jinak mám pocit, že tvoje recenze pouze zabírá místo. Nejezdíš náhodou v klobouku?
12.09.2007 | 12:38:29 | Jarin Reagovat
to petrík a spol
Si z vás dělá prdel a vy mu to žerete.Neškodilo by trochu smyslu pro humor,myslím,že je to vtipné.Kdybych chtěl napsat recenzi a trochu vás poškádlit,napsal bych to podobně.Faktem je,že podobné pokusy devalvují smysl těchto stránek
12.09.2007 | 11:51:02 | mozilla Reagovat
parodie?
Hehe, tohle vypadá spíš jako nějaká parodie na některé zdejší recenze. Jestli to autor myslel vážně, tak doporučuju minimálně ambulantní návštěvy u psychiatra.
12.09.2007 | 11:19:16 | zřejmě slušnej oddíl Reagovat
Ešte som zabudol, mám klímu, ABS ....
12.09.2007 | 09:37:48 | Reagovat
Ja Mareu mám už vyše 2 rokov, kúpil som ju s 140.000km, najazdil som asi 40.000km a nemal som s ňou žiadny problém.Menil som len bežné veci, sviečky, brzdové doštičky a podobne.Fascinuje ma že si niekto ide kúpiť auto a kúpi si hocijaký ojazdený vrak aký mu ponúknu a potom sa diví a nadáva.Každopádne si myslím že v tažkej octavii mať motor 1.4MPi, ktorí poriadne nejde ani vo fábii (je to môj osobný pocit, proste je to lenivé) a porovnávať to s živou 1.816V v Márei, hmm... Apropo, človek si môže kúpiť kľudne aj kvalitného a drahého japonca, ak o auto nebolo postarané tak ako treba objaví sa skôr či neskôr kopec problémov.
12.09.2007 | 09:36:26 | Reagovat
se vsadim, ze kdyby se mu v tom fiatu posraly hodiny, tak napise "jiz nikdy vice hodiny". A cestou domu pichne a napise "jiz nikdy vice gumove pneumatiky"... jinak 44kW na oktavku.. to je fakt malo. Vzhledem k rocnimu kilometrovemu prubehu a skromnym pozadavkum ohledne vybavy vrele doporucuju Skodu Fabii Junior , to je auto pro tebe
12.09.2007 | 08:51:36 | diego Reagovat
Podla toho čo tu pišeš by som sa asi určite pri kupe rozhodol pre Mareu
12.09.2007 | 07:04:02 | palucmri Reagovat
To opravdu si autor dělá srandu, alespoň doufám. Mareu jsem měl, ale zase tak moc poruchová nebyla a co vím, tak problémy mají ti, co si koupí vylítaný vrak se zanedbanou údržbou. Jinak Octavia s motorem 1.4 to je fakt tragedie. Není to vozidlo pro pohodové řidiče, ale spíš pro zoufalé řidiče. Ale ať slouží...
12.09.2007 | 06:10:13 | Radek Reagovat
Tolko
Tolko polopravd som uz davno necital v recenzii na tejto stranke. Ale aj tak si myslim, ze to autor myslel len ako recesiu a nieje taky blby...
12.09.2007 | 00:44:27 | Chocholousek Reagovat
Človeče, teraz vážne neviem, čo si mám o tomto myslieť. Za rok najazdených famóznych 3.000 km a nič sa nepokazilo? To je hádam aj dôvod na menšiu oslavu pri takom aute.
Najviac ma dojali vety o tom, ako už nikdy klímu, ABS, elektriku. To je fakt dobré, len neviem, v ktorom storočí sa momentálne nachádzaš. Kúp si 100 L a máš pokoj. A mimochodom Octavia na tých mini kolieskach musí byť skutočne pohľad pre bohov. Inak prajem veľa radosti a nech ti tá skromnosť vydrží.
12.09.2007 | 00:42:43 | Petrík Reagovat
A za kolik se dá koupit stejně stará Marea? Asi za míň, ale když myslíš...
12.09.2007 | 00:19:20 | Reagovat