Rok výroby:2007Typ motoru:1,9TDiStav km při koupi:12 kmStav km nyní:2 800 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?2 měsícePrůměrná spotřeba:5,5 l/100 kmVloženo:17. 12. 2007
Ano,uz pri preberani zo salonu vysadila elektrika a nesly stierace,svetle,smerovky,atd...Bolo nutne nieco prekodovat na riadiacej jednotke.Po 1000Km zacal drniet vetrak na palubovke pri 3000 otackach motora.Pri 2000Km zacalo svistanie vzduchu priamo do ucha vodica od laveho horneho rohu prednych lavych dveri.
Pri 2500Km zacalo neprijemne rezonovanie v strednej spodnej casti palubovky a to pri 1800 otackach motora a tiez hluk motora sa zvysil asi pri 2500 otackach.
Mimochodom pri 1500Km sa mi rozsvietila kontrolka poruchy kontroly emisie vyfukovych plynov.V servise zavadu vymazali a vraj mam jazdit a dalej sa uvidi.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Nebolo by to zle auto,ale asi som mal smolu.Motor je hlucny.Po dotazoch v servise mi bolo povedane ze to inak nebude je to PD motor.Aj spotreba je sice nizsia ako u dvojlitra ale zda sa mi to viac nez by bolo normalne.MB 220CDi ktoreho som mal pred Octaviou zral menej.
Toto vozidlo dostat na 5,5l/100Km je problem.Ked idem dialnicou 130-140Km/h vezme si cez 6l.Urcite bude mutne v buducnosti pokial ho nepredam motor chipovat.Teraz je to lenive a tazkopadne.Kamarat ma chip na 160 koni a to je ine vozenie.
Najazdil som len 2800Km a zatial ma Octavia ll, nepresvedcila o tom co som cital na roznych recenziach.Kupil som si Eleganca s tovarenskymi doplnkami vcetne 16" elektronov.Viem ze vo svojej triede je to najlacnejsie auto,ale aj tak som cakal viac.Dufam ze po tychto prvych negativnych poznatkoch uz nadobudnem len pozitivne dojmy a vozidlo nebudem nuteny predat.
no kamarát kúpil čip na o1 66kw asi rok to šlapalo v pohode bolo cítiť aj lepší výkon,ale zrovna na dlhšej ceste v čr mu to začalo blbnúť nepravidelný chod motora a slabý výkon,tak sa zastavil v nejakom servise tam mu čip odpojili a všetko ok.odvtedy o tom nechce ani počuť dal zaň 350 euro,možno že od nejakej profi tuning firmy by to mohlo fungovať dobre ale asi by to bolo aj podstatne drahšie.
Chlapce, taku zbiertku sprostosti som uz davno necital. "Vysypal sa im motor " .....to ho mali z krystaloveho cukru ? Dieslovy motor Ta za normalnych okolnosti prezije. Pokial Ti spravi chiptuning odbornik nemas najmensi problem. Ze firmy motory nechipuju ? :]]] Jasne ze chipuju, len potom daju modelu iny nazov a supnu Ti na to o 80 litrov naviac, pricom mas casto krat rovnaky motor ako lacnejsi model akurat s inym softom. Ked si chiptuning nikdy nemal tak o tom nepis blbosti. Najcastejsie co Ti moze skutocne klaknut je turbo, aj to len ked si sialenec a tocis karu za studena. Ten drist co pises o " par konoch navyse " ...ja mam TDI, 105 koni, po chipe 143 koni, krutiaci moment predtym 250 Nm, teraz 320 Nm, vsetko merane na profesionalnej vykonovej brzde. Chcel by som vidiet ako sa tvaris keby si citil ten rozdiel.
Máš si koupit 2,0tdi je to o nečem jiném. Ale chtělo se šetřit tak si neztěžuj máš zastaralou technologii. No a kté kvalitě ve fabrice maká samí čobol tak co chceš.
mal som moznost jazdit so skodou octavia2 ale ziadna slava zakladna vybava ako S120 hluk tdi oproti inym vysoky . Neviem preco sa chvalia motorami TDI ked to vymyslel fiat .Ja mam Lanciu Lybra JTD a to je o niecom inom perfektna hudba vyborne jazdne vlastnosti a to ticho vo vnutri sa neda porovnat
Jawa-třepe se nad hrobem, ale ještě vyrábí. Liaz- motorárnu převzala firma Tedom a chystá se náběh nákladních vozů(vycházející za studie Liaz-Xena), ale nikoli už pod značkou Liaz(ochranná známka)ale pod značkou Tedom. Jinak motory z Liazu upravené na CNG pohánějí autobusy značky Tedom, které se vyrábí v Třebíči. Zetor opravdu vyrábí a daří se mu výborně. Zapoměli jste na Avii-ta se vymanila z Daewo a opět posiluje pozici na trhu. Tatra- jasně uspěšné a oblíbené nákldaní automobily, ale bavíme se o osobních. Vedení tatry chce obnovit výrobu osobních automobilů, nikoliv velkosériovou,ale jako malosérii na způsob retro některého z historických vozů, který bude vybrán anketou. Favorité jsou T603 a T 613. Tož asi tak. Nepočítám maličké "automobilky" typu Kaipan...myslím že v automobilovém průmyslu jsme opravdu velmocí-na tak malou zemi
... toluen nečuchám, ale ty pozerám berieš niečo neriedené... Tie odkazy na stránky??? - Nákladné vozidlá Tatra?! "Tatra - nové modeli osobných áut tejto slávnej ČESKEJ značky akosi na Slovensku nie je vydieť... ...všetko asi ide na export, na západ, pravda...?! " - toto som napísal do môjho predchádzajúceho príspevku. Pre ľudí takých ako si ty podám aj vysvetlenie - osobným vozidlom som mal na mysli motorové vozidlo do maximálnej celkovej hmotnosti 3,5t (t = tony) a určené predovšetkým na prepravu osôb. Ak prvý prýspevom hovorí o predaji osobných vozidiel Tatra tak sa ti úprimne ospravedlnujem. Podla mňa však príspevom pojednáva o predaji nákladných vozidiel tak milý "Petr" daj si vyšetriť oči (tie dve jamky medzi ktorými máš nos)... V druhom odkaze som o KAROSE našiel minimálne zmienky (nebude to tým že značka KAROSA ako taká zanikla a jej výrobné linky prevzalo IRV??? ...zasa neposlúchajú tie oči?!... Zetor beriem - to máš pravdu a priznávam to. ... kde sú však odkazy na stránky na ktorých sa píše o predajných úspechoch Jawy, CZ a Liazu??????????????? - sú to také ohromujúce čísla že mňa ako občana "Jánošíkova" by zrejme jeblo od závisti... alebo si tupý kokot ktorý si nevie priznať že čo som napísal ja pravda? Hm?
Chlapče, ty už nečuchej ten toulen!! Co tu plácáš za hovadiny!! Jedina pravda z toho je, že v Jánošíkově fakt mate hovno! Ale až budeš chtít, tak ti u nas nejakou praci najdem, třeba tahat pneu v Barumce!
Máš Octaviu prvej generácie a trepeš tu o precíznom odhlučnení. To snáď nemyslíš vážne, alebo si sedel v niečom inom. Včera som mal česť v OI TDI 66 kw. Najazdené 140 tisíc a hluk v kabíne neznesiteľný. Zetor. A zrovnávať starú 306 s Octáviou je priam famózny príklad "objektivity". O chabej ekonomike si to trafil, ale opačne. Pozri si mieru inflácie. Teš sa na reformy, ktorým sa nevyhnete. Potom si pozriem, jak si chytrí.
Nacionalismus je Evropě vlastní od 15století, kdy katolická církev přestala být jednotícím článkem a vzrostla úloha světské moci, tudíž panovníka. Odtud je cesta k rozdělení Evropy a Nacionalismus je prostředkem k ovládání mas. Národní cítění je věc potřebná, ovšem nedostatek argumentů nahradit nacionálšovinismem je slepá kolej. To už zkusil Hitler, zblbnul Němce , a ti nesou následky- nelibost celé Evropy- dodnes. Nechť nás spojuje záliba k autům a nerozděluje taková maličkost, jakou je rozdíl v jazyce českém a slovenském.
pre DAVIU: prečo KIU? Prečo nie VW alebo Peugeot??? ... tak úbohé poukazovať na fakt že na Slovensku nemáme žiadnu vlastnú automobilku... Za to že Škodu odkúpil VW koncern a pomohol jej na nohy? - na to ste taký hrdý??? Kde sú vaše čisto české značky? Tatra - nové modeli osobných áut tejto slávnej ČESKEJ značky akosi na Slovensku nie je vydieť... ...všetko asi ide na export, na západ, pravda...?! Karosa??? Liaz??? - čo je? Kde sú? A motocyklový priemysel? - Java a ČZ??? U nás bola akurát TAZka - jedna bola a jedna zanikla, vy ste toho mali doma krapet viacej a zostala len Škoda - teda naozaj si máte k čomu gratulovať a byť právom hrdý - toľko kvalitných značiek ako vy neutopila snáď žiadna iná krajina... PS: sám Škodovku jazdím a nie je to zlé auto, takže voči značke nemám nič a ani voči Čechom, len ma štvú tie nacionalistické výlevy... nič iné. Prečo si niekto iný myslí že je viac ako tý druhí?
Mam dojem, ze Skodovkari maju pocit, ze tie ich zazraky naftu priam PRODUKUJU :) Akonahle niekto, kto napise, ze TDI spali viac ako 5 litrov, tak sa z toho idu zblaznit :)
....je v riti, kéď čítam niektoré nenávistné komentáre. Ak sa nemýlim, je to stránka pre motoristov, mali by nás spájať rovnaké starosti, radosti. Nikdy tiež nevieme, či sa zajtra dožijeme návratu domov...možno tu píšu budúci zabijaci, ale aj obete! Takže LÁSKAVO tie šovinistické vášne spláchnite niekam, tu sme na jednej lodi. Za starých čias, zlí námorníci išli cez palubu... Teraz k normálu: na zabehnutie nafťáčika treba min. 15-20.ooo km. Spotreba pri 140 okolo 6 l je vynikajúca. Oktávka je bohužiaľ objektívne hlučná. Prevezte sa v HDi , v 406 al. 407, najl. v 607 a spoznáte, čo je ticho v diesl. aute. Ale hučia aj iné autá koncernu W, takže žiadny div. K 306: je to staré auto, z roku 93, ale na svoju dobu bolo vynikajúce. Lepšie než súč.307, al.308. Ale motory HDi sú podstatne lepšie, bez urážky. Ak by bol systém PD taký vynikajúci, potom by asi neprešli na comonrail, nie? A k Oktávii: všetci ľudia sú tak trochu nacionalisti, ale čo už stvárajú nem., al. českí novinári, to už je čisté riťolezectvo: v takmer každom teste je super české, alebo nemecké auto. A vždy výťazí. S triedami si nerobia starosti. A tak je raz Okt. v nižšej stred. triede, raz v strednej. Najnovšie Superb porovnávajú s A 6, ale testujú a porovnávajú v strednej triede. Čo na tom, že je škaredší ako predchodca, ani ryba, ani rak, vpredu sa nedá posadiť, vzadu ste ako na púšti. Je to domáce auto, tak je najlepšie!!! A takto isto to funguje v DE, IT, F, GB a podobne. Objektivitu nehľadajte! Na to slúžia práve tieto stránky, aby sme PRAVDIVO a OBJEKTÍVNE podali naše VLASTNÉ skúsenosti. Nie odpočuté v krčme. Po cca 1,4 mil.km a asi 15 autách, aj nemeckých prémiových - cha-chá!!, snáď už môžem mudrovať: najdôležitejšia je spoľahlivosť v spojení s vynikajúcim podvozkom, brzdami, svetlami, minim. hmotnosťou, silný, ale úsporný motor. A také autá sa už nevyrábajú...takže máme všetci smolu. Takže si raďme, pomáhajme. Zlo nechajme politikom.
Nevim moc jak bych zacal.Bratrum Slovakum bych chtel rici at si nechaji sve nacionalisticke kritiky naseho napul Ceskeho vozu oni toho zatim moc nepredvedli a dalsi vec nez neco koupim tak si to poradne overim takze,ze je nekdo nespokojeny nebo si nabehl v koupi je pouze a ciste jeho problem.Zavady,ktere popisuje majitel vozu o tech slysim opravdu poprve.Sam jsem 7 roku vlastnikem vozu Skoda octavia I a vuz nemohu nez chvalit.A ke srovnavani Skodovky a Francouzkych vozu tak to snad nemuze nikdo ani myslet vazne.Francouzi jsou za Skodou minimalne o krok po zadu a to mluvim z vlastni zkusenosti tata vlastni Peugeot 306 2.0HDI a tohle vozidlo se neda s moji stavajici OI absolutne srovnavat.Tata uz investoval min.50000kc do oprav a to ma polovicni porci kilometru.Dale srovnavat HDI a TDI.Ano priznavam TDI hlavne PD jsou o poznani hlucnejsi.Na druhou stranu Skoda hluk pronikajici do interieru svoji preciznosti odhlucneni naprosto eliminuje.Neco jsem najezdil z OII znameho a musim to potvrdit.Clovece a jezdit TDI pres 6 litru nenech se vysmat to snad nejezdi ani v autoskole.Proto bratre SLOVAKU.Prodej nasi Skodovku a kup si toliko vychvalovanou KIU kterou si u vas vyrabite,alespon podporis vasi chabou ekonomiku.
Fascinují mě výplody některých komentátorů. O recenzi ani nemluvím. Auto by měl každý vybírat podle toho, k čemu ho potřebuje. Bláboly typu, že když to nemá 100 kW atd. napíše pouze m.agor , nebo člověk, který okusil pouze Jawu 21. Někomu stačí 1.2 protože najezdí do 20-ti k za rok(jen tak mimochodem moderní1.2 dokáže víc než sto koní) a někdo potřebuje Maybach, protože najezdí 200 k za rok.
ja mam chiptuning a je to super vec, moj znamy ma octavia 1,9tdi 110k 2002 chipnutu na 145k a ide to nahorazne, staci pri 50km/h zaradit 5ty stupen a mat ho tam do 200km/h. Autu je to jedno ide furt jak urvane z retaze. Bez ESP sa neda pohnut, hrabe aj na trojku. Podotykam ze ma uz najazdene cez 200000km, osobne som ich natocil ked som ju mal pozicanu. Motor ide jak hodinky, on jazdi stylom schumacher v jednom kuse, dialnicu pod 170km/h nepozna. Tym chcem povedat ze chiptuning ked je spraveny dobre je vyborna vec. Octavia uz tak dobre nie je i ked tato je bezproblemova od zaciatku co ju ma
Chiptuning sází na stejné lidské slabosti jako takové ty (ilegální) hry typu letadlo – představa, že lze získat něco z ničeho, je příliš lákavá, než aby se jí člověk aspoň v koutku duše pořád nezabýval.
Firmy, které chiptuning provádějí, budou pochopitelně tvrdit něco jiného, ale obejděte spár autoservisů a poptejte se... Osobně znám jen několik lidí, kteří si nechali chiptuning udělat. Mají různá auta, od Fabie 1.2 HTP po BMW 320d, ale všechny je spojují dvě věci: a) předčasně se jim vysypal motor b) všichni do jednoho tvrdí, že „chiptuningem to nebylo“.
Nebo se na to zkuste podívat z druhé strany: kdyby byl motor opravdu zkonstruován tak, aby mohl dlouhodobě a spolehlivě v různých klimatických podmínkách a s různě kvalitními palivy podávat vyšší výkon, proč by mu ho výrobce nedopřál?
Nehledě na to, že chiptuning jsou vyhozené peníze. Bude s vaším autem větší legrace, když vyvine o osm koní víc? Dojedete někam dřív? Pokud nehodláte pořádat závody ve zrychlení s nenačipovanými Roomstery 1.4, nevidím smysl takové úpravy. Ale o mě je známo, že tuningu jako takovému příliš nehovím – tuneři s oblibou říkají, že mu „nerozumím.“
Autor si v recenzi stěžuje mimo jiné na nedostatek výkonu motoru a zamýšlí přečipovat ŘJ. Chtěl bych upozornit, že čip tuning u moderních přepl. Diesel motorů i Benzin motorů typi TSI od VW mají jeden zásadní problém, a to vysoký pracovní tlak. Přečipování ŘJ sice zvýší výkon ,ale také riziko poškození motoru,zvláště při nešetrném zacházení ze strany řidiče-prudká akcelerace u studeného motoru, dlouhodobá zátěž ve vyšší rychlosti...Dříve vyráběné velkoobjemové diesely měly stejný výkon jako dnešní maloobjemové, podstatně menší pracovní tlaky, atím i delší životnost, to vše ale za cenu větší spotřeby a hlavně emisí. Zasahovat do továrního nastavení ŘJ znamená riskovat záruku na životnost motoru. Je to vždy něco za něco, připomínám, že jsem tím nechtěl naštvat zastánce čiptuningu, ale tento způsob zvýšení výkonu vyžaduje od řidiče velmi opatrné zacházení s plynovým pedálem a motorem vůbec...
oktavia nieje auto a ma vraj aj motor a miesta dosť si asi stratil všetky zbytky zdraveho rozumu a porovnavať to z volvom xi xi škodovečku asi si v tom nikdy nesedel
Podle me oktavka spatne nevypada. Velke minus je, ze skodovka neumi delat benzinove motory, u oktavky se ted objevil 1,8 TSI, ktery jede pekne a ma i slusnou spotrebu. Motory 1,9 TDI jsou hlucne, nekultivovane a konkurence umi udelat to same z 1,6 (napr. kia ceed 1,6 CRDI). Cena taky nic moc. Spolehlivost a nahradni dily jsou podle me na slusne urovni.
Mam O2 1.9 TDi Combi Elegance 27 500km, v cervnu cesta do chorvatska,4 lide, plny kufr na dalnici tempomat na 130....Spotřeba : 5,4l......Takze si myslim ze az se ti motor zajede, tak spotreba pude o dost dolu...Jo znamej co jel snama ma O1 TDi 81kw, byl stejne nalozenej jak my a jel za 6,1....
Pozor-na hlučnosti motorů TDi se podepisuje uložení, např. příčné zvýší hlučnost, ale zlepší jízdní vlastnosti a podélné sníží hlučnost, ale zhorší jízdní vlastnosti- ale kdo to z nás pozná že:-) / proto je má takto uložené např. Passat /O2 má naopak příčné uložení motoru (mluvím pouze o vznětových motorech). Zdravim všechny a přeju všem v novém roce hodně kilometrů bez nehod bez ohledu na to, jaké auto mají!!!!
Škoda Octavia trpěla ještě donedávna nedostatkem silných benzínových motorů. Kdo si chtěl ve své Octávii trochu zařádit, musel zvolit vrcholný model RS nebo se spokojit se 110 kW atmosféricky plněného čtyřválce 2,0 FSI. Svezení to nebylo špatné, ale turbo je turbo. Problém vyřešil nový motor původem z konstrukční kanceláře Audi s celou řadou atraktivních prvků. Ve výsledku bude řidiče nejvíce zajímat maximální výkon 118 kW /5000 - 6200 ot./min. a točivý moment 250 Nm / 1500 - 4200 ot./min
Já myslím že oktávka byla od samého počátku dobře vymyšlená. Obrovský kufr, vzadu pro děcka místa dost, silueta vzdáleně jako uctívaná Tatra 603 - auto zkrátka vypadá vcelku honosně, o třídu větší. Ano, chybí dobrý základní úsporný benzínový motor, diesely PD jsou hlučné a cenová politika výrobce vůči českému zákazníkovi hrozná. Ale ten rozvor bych jí nevyčítal, auto právě proto vypadá hezky. Ta honba za co největším rozvorem - některá auta už mi přijdou, že se snad po zatížení v půlce přelomí. Němec když potřebuje rozvor, tak si koupí Audi nebo Mercedes. Podobnou koncepci mělo předminulé, oblíbené seat toledo. Pak španělé vymysleli čtyřdveřové, pak něco jako mikrobus a dnes po toledu ani pes neštěkne. A na závěr, kdo umí trochu německy, může se podívat na stránky časopisu auto motor und sport. Je tam srovnávací test Volva V50 a Škody Octavie. Omlouvám se všem, které jsem tímto trochu obecnějším zamyšlením popudil.
Nikto netvrdí, že rázvor je najdôležitejší a rozhodujúci údaj pri kúpe auta, ale jeho hodnota už o mnohom napovedá. Spomínal som ho kvôli tomu, že často sa pri OII vyzdvihuje jeho nárast, ale tam kde sa povie A, malo by sa povedať aj B. A to B je v tomto prípade fakt, že narástol na hodnotu, akú má v dnešnej dobe trieda malých áut. To Clio bol len príklad a som si istý, že sa nájde dosť rovnako malých áut s podobnou hodnotou rázvoru. A nárast rázvoru je cesta k nárastu priestoru pre posádku a zaisteniu jazdnej stability a čo ja viem čoho ešte. Takže z tohoto pohľadu je pre mňa rázvor u OII nedostatočný. Nikto z konkurencie totiž nedisponuje tak malým rázvorom. K tomu autu s "píčou" v znaku len toľko. Mal som a bol som spokojný. Mám momentálne C5 a opravovať ťa nemusím. Je v ňom motor 1.6 HDi a je to "šepot kvetín". Či mi tento dojem z Citroena vydrží, uvidím až po pár rokoch, ale k počtu kilometrov ktoré spomínaš, sa asi nedostanem. Z jednoduchého dôvodu. Tak dlho by ma to auto nebavilo a nábeh kilometrov je tiež zásahom zhora menší, ako bolo v pláne, keď sme tu auto pred pár mesiacmi kupovali, takže by mi to trvalo veeeeľmi dlho. Po tom, čo som videl novú C päťku, viem, čo budem chcieť nabudúce. Ale nejaký čas to ešte potrvá a stať sa môže všeličo. Ako som už napísal, záleží to aj od toho, ako budem s Citroenom spokojný aj po pár rokoch. Zatiaľ, čo poznám HDi-čka, nič nenasvedčuje tomu, aby bolo aj po 300.000 km na tom horšie, ako TDI. Dosť totiž záleží na tom, ako sa kto o auto stará. Ale pochybujem, že by sa z HDi stal rachotilko a z TDI šepot kvetín. Možno až z nových motorov TDI so systémom common-rail, ktoré práve nabiehajú. V práci mám momentálne Golf 2.0 TDI. Najazdených bezmála 10.000 km. Dynamika so 140 koňmi fajn, ale ten rachot, buchot, klepot nás neprestáva privádzať do údivu. Kolega so svojou A6 (asi 2003), tiež s motorom TDI priam žasol a prirovnal hlučnosť tohoto motora v Golfe k dieselom spred 20 rokov. A najhoršie je, že ten motor rachotí nielen vonku, ale aj vo vnútri. A keď už som zabŕdol do Golfu, jazdný komfort je aj na obutých balónoch 195/65 R15 katastrofa. Ak by tam človek z estetického hľadiska obul nejaké pneu s nižším profilom,asi by mu to vytriaslo aj zubné plomby. Takže z tohto pohľadu ma nenadchol ani podvozok. Skrátka v mojom veku už dám viac na pohodlie a to mi žabožrúti poskytnú vrchovato.
Petříku, pokud je pro tebe na autě nejdůležitější rozvor, tak si kupuj auto podle rozvoru, ostatně každého problém. Já jsem se svojí O2 naprosto spokojený a prozatím bych určitě neměnil. Podvozek je nadprůměrný a DSG s možností přímého řazení, jedním slovem špička. Trochu mi vadí interiér v kůži, už bych do ní znovu nešel. Sice mám vyhřívané sedačky, ale já si vždy spařím prdel v létě, nebo v zimě. Jinak auto s píčou ve znaku, prosím po mě nechtěj, abych komentoval. Poslední auto, které bych si byl ochoten koupit byl Espace, ale toho převálcoval Ford C-Max. Nerad bych se tě dotkl s tvojí C5, ale frantíka bych si opravdu nekoupil. Ostatně kdo ho má, nehaním, naopak přeji pokud to půjde, co nejméně strávených hodin v servisu. A kultivovanost motorů Peugeot-pokud se pletu a máš v Citroenu motor od jiného výrobce oprav mě. Po ujetí 300 000 ho srovnej s méně kultivovaným motorem Tdi a uvidíme kdo na tom bude líp. Ten rozvor u Anonyma se omlouvám, to jsem mu chudákovi ukřivdil-skoro bych brečel, špatně jsem to přečetl.
Myslím, že na rozdiel od teba, anonym hlúposti nenapísal. Rázvor 2578 milimetrov, je v preklade pre teba a ďalších matematicky menej zdatných 2 metre 57 centimetrov a 8 milimetrov. Takže ak niekto napísal, že OII má rázvor 2m 58cm, tak to len zaokrúhlil o dva milimetre smerom hore, čím prakticky pridal dva milimetre k aj tak podpriemernému rázvoru, za čo by si mu mal poďakovať. Inak s ním musím súhlasiť, že takýto rázvor dnes majú autá s dĺžkou 4 metre a OII s dĺžkou takmer 4,6 metra by mala mať aspoň o 10 čísiel dlhší rázvor. Je to ale daň za to, že VW im jednoducho hodil platformu z krátkeho Golfu. Mimochodom," fantasticky dlhý" rázvor, ktorým sa tak OII hrdí, má aj nové Clio a to musíš uznať, že je ozaj malé auto.
Nazdar anonyme, nevím, kde bereš ty hlouposti OII /alespoň ta moje/ předpokládám, že ty žádnou nemáš, má rozvor kol 2578 nikoli jak uvádíš 2558 a délku jak sedan, tak kombi 4572, a šířka 1769 (bez zrcátek). U O2 se prodloužila délka, šířka ale i rozchod a rozvor kol, takže výsledek je mimo jiné dostatek místa vzadu pro cestující. O2 je už skutečně kvalitní vůz plně srovnatelný s konkurencí, má své mouchy, ale to by bylo na dlouhé psaní.
Na délce 4 metry není divního nic. Psal jsem o rozvoru 2 m 58 cm u Ochcávky. Ten odpovídá vozu o délce 4 metry. O 2 je totiž délkou někde jinde, takže ten rozvor je malinkatý. A Volvo je taky někde jinde než Škoda, takže ať to nikdo nezrovnává. Majitelé Volva by se mohli urazit. A pokud někdo Volvo mění za Škodu, tak se stal asi sociál. O výbavě nebyla řeč, takže o té hlouposti bych raději pomlčel. Že Jari.
Další, který tomu vážně rozumí, Vovo je pochopitelně superznačka, sám jsem měl V70 a max. spokojenost. Nyní mám O2 kombi v plné výbavě-Elegance a věř mi, že ta výbava je v porovnání s konkurencí více než štědrá -a jsem také spokojený. Oba vozy jsem kupoval jako nové. Chtěl jsem se jenom zeptat tebe na tvé zkušenosti s Volvem, nebo OII-určitě budou bohaté podle toho, co tu píšeš. Pokud jsi žádné z nich nevlastnil, nebo nevlastníš, potom se tě chci zeptat co sem lezeš a kde bereš tu hloupost tady vůbec něco hodnotit?
Tvůj komentář je opravdu k smíchu, zvláště, že jsi určitě samozvaný odborník a rozumíš tomu. K smíchu bude spíš tvá finanční situace a negativní emoce nad autem, které si nemůžeš pořídit. Je to tak příteli?
- Octavia II má principielně stejné podvozkové komponenty jako VW Golf V a VW Passat B7 - Superb používá stejnou plattformu jako Passat B5/B6 a Audi A4/A6 minulé generace. - Žádný podvozek nižší, vyšší, střední a kdovíjaké další názvy neexistuje. Existují různá konsktrukční provedení (McPherson například) a mnohdy se používají napříč třídami. - Hádat se o umělém zaškatulkování aut které vymysleli novináři je nebytečná pitomost, stejně jako se hádat, jestli nejaký interpert populární hudby hraje v rocku nebo v popu - to dělají akorát hlupáci. Důležitý není žánr, ale jak hraje. A to platí i u aut.
Ohledně toho hluku, mám stejné auto jako máš ty a musím říci, že zrovna OII má vytěsnění dveří / dvojité těsnění / vynikající, špína se v zimním provozu nedostane ani mezi dveře a karoserii a naprosté ticho co se týče proudění vzduchu. Pokud máš problém, co popisuješ koukni na www.skodahome.cz-myslím, že to tam někdo v diskuzi řešil a v servise mu udělali výměnu těsnění.
Tie dvere fucia aj mne na A4. Pomaha posunut protikus zamku dveri hore alebo dole, ale nie vela, aby sa dali este zavriet. Problem je, ze sa mi to vrati asi po 1000 km. Ziadny servis mi s tym nepomohol.
Je mi Tě líto ale Octávka je prostě pouze votuněnej pintlichářskej traktor, příště snad zvolíš lépe u jiného výrobce který auta vyrábí alespoň trochu i srdcem.
105PS opravdu není mnoho, ale na průměrnou jízdu zcela postačuje. Pochopitelně ale tento výkon nestačí, aby Oct II. mlátil, jako s hadrem. Osobně bych do chipu nešel.
V prvom rade sa chcem ospravedlnit.Pri hodnoteni som nedopatrenim ocisloval jednotlive polozky presne opacne,(tam kde je dvojka ma byt spravne osmicka a tam kde je trojka ma byt spravne sedmicka).
Svojou kratkou recenziou som sa nechcel dotknut Skodovakov,len som v kocke zhrnul a napisal moje skusenosti s novou Oktavkou ll. Pre Hanziho:Neviem co mam pochopit.Na nove auto mam aj dnes.Ak prehliadol,mal som uz aj MB,124,E220CDi.Oktavka je moje strnaste vozidlo. Pre Radeka:Velmi dobre viem co je to Diesel motor.Aj to viem aky je rozdiel medzi TDI,TDI-PD,CDI pripadne klasikou.Mal so vsetky,niektore aj v dielni rozobrate.Presne viem co Dieslu vyhovuje a co vyslovene neznasa.Nenariekam nad spotrebou ani lenivostou.Je mi uplne jasne ako sa bude spravat trebars po 20-30 000Km.Mal som moznost sediet a vyskusat viac Oktaviek zo zabehnutymi motormi ci uz s chipom alebo bez neho.Musis ale sam uznat ze fabrickych 105 PS a250Nm je na dany typ vozu v dnesnej premavke naozaj malo nech ho zabehnes akokolvek.Pre ilustraciu MB E 220CDi stvorvalec,143PS,320Nm,bol aj pri svojej pohotovostnej hmotnosti1590Kg zihadlom.Tymto samozrejme neporovnavam MB s Octaviou ll,len dokazujem ze po nachipovani aspom na 130PS je to uz ina Octavia.Ja nepotrebujem jazdit 220Km/h,ale chcem bezpecne predbiehat,natahat sa za kamionom v kopci a tiez je potrebne niekedy sikovne utiect z nebezpecnych situacii v premavke, Pre REST:Ano,ked sa nove auto sere tak to cloveka nasere.Nekupoval som funglaca na to aby som zabijal cas v servisoch.(Je to v zaruke).Ale dnes uz vsetky automobilky chrlia svoje modely a nie je tolko casu na vyvoj a testy.To by potom nic nepredali.Casy ked sme jazdili na neznicitelnych jednickovych Golfoch a Pianach su uz nenavratne prec.
A aby som nepopisoval len zapory,tak Oktavka ll ma skutocne dobry tuhy podvozok,tiez mi vyhovuju tvrdsie sedacky,presne radenie prev.stupnov a citlive riadenie.Za zmienku stoja aj brzdy.U tych prednych sedackach mi malo vadi predny kryci plast.Casto o neho zavadim patou pri nastupovani do vozidla.Dvojzonovy Climatronik je super.Na Maxidot som si rychlo zvykol.
Na koniec prosba.
Vazeni, neviete mi niekto poradit ako odstranit svistanie vzduchu za jazdy od horneho zadneho rohu vodicovych dveri???V servise sme skusali paskou zalepit dvere aj skla.Nepomohlo.Zalepili sme aj zadny trojholnik.Bez uspechu.Servis dal dotaz cez oblastneho technika na Boleslav,zatial bez odpovede.Ak mal niekto podobny problem a podarilo sa mu ho vyriesit pomohol by mi. E.
Jak se nový auto sere už od začátku,tak to člověku přejde radost z novýho auta.Taky se mi to stalo,shodou okolností s octavii I (1.8 20v).2x vůbec nenastartovala (nic příjemnýho když je člověk na druhým konci republiky),pravidelně po 5 tis. zvlněný kotouče (měněny 4x a poté už odmítali měnit ač vždycky byli ještě v záruce).Jinak každá automobilka dělá zmetky,ale osobně škodovku už radši nechci.
Osobně mám OII, ale Mazda 6 má opravdu skvělý podvozek a tím se jízdní vlastnosti posouvají o úroveň výše. Hodně jsem o ní přemýšlel a každopádně to je dobrá volba. Nyní mám škodovku novou, ale za tři roky vyzkouším Rover.
V případě koupi vozu této kategorie je určitě nutností si vyzkoušet jízdní vlastnosti více vozů. Taky jsem zvažoval a půjčil jsem si O II, Mondeo, Avensis, Jaguar X-type, Lagunu, Seat Toledo a Mazdu 6. Nejvíce mi seděli Jaguár, O II a Mazda 6. Vítězem se stala Mazda. A proč? Provozní spolehlivost podložena renomovanými auditory, pocit z jízdy a zejména cena. V porovnání s O II ve stejné výbavě jsem ušetřil 100 tis.Kč. I ten Jaguár lze už dneska koupit za 700 tis.Kč.
Ty píšeš jízdní vlastnosti jako 2, komfort 3, náhradní díly 2 a to jsi si to nezvážil před koupí vozu. To jsi to nevyzkoušel, nebo jsi dal 3/4 mega za něco, co neznáš? Trochu divný že.Ty jsi ho koupil a neměl jsi to vyzkoušené? Jinak hodnotit spotřebu a výkon po 2 800km, to je jak píše Radek u Dieselu vážně síla!!!
Ad 1) porovnavat O II a Toyotu Avensis nema zmysel, kazde auto je z inej triedy. O II stale patri do nizsej strednej... Ad 2) O II nie je urcite najlacnejsie auto vo svojej triede, heh ;)
Nechápu, že někdo hodnotí zcela syrový dieselový motor. Nejsem škodofil, ale po cca 3000km brečet nad spotřebou a leností motoru je docela silná káva. Pokud recenzent neví, jak se chová nezajetý diesel, měl by se s někým poradit. Ostatní závady...., no, jsou na pováženou u nového vozu.
Takyjsem zvažoval mezi dvěma auty, O2 a T. Avensis. Nakonec jsem v obou autech jezdil přes víkend a skončil jsem u O2. Jenom v rychlosti.T. pohodlnější + kultivovanější chod D-4D oproti Tdi, nevýhody nepřesné řazení,interiér se mi zdál lépe zpracovanější v O2, Tdi lepší zátah, pružnější motor, nesrovnatelně přesnější řazení. Každému, čest, co si za své peníze koupí.
Nechápu proč teď haníš Octavii 2 , když má každý možnost se v tom autě ještě před zakoupením svést. Mohl jsi si to auto půjčit třeba na víkend u každého prodejce ,ale za cenu půjčovného. Já mám rovněž eleganci O2 a jsem naopak max. spokojený, najezdil jsem zatím 28 000km a vše OK. Vyšla mě na 602 000kč a za ty prachy bych nové auto, které by mi vyhovovalo nepořídil. Na BMW bych musel řádně přitlačit.
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Octavia
chiptuning
vie mi niekto poradit prosim???
mam octaviuII 77kw a chcel by som zvysit vykon na 110kw,
ale bojim sa toho, lebo nemam s tym skusenost.
04.11.2011 | 19:54:13 | jano | 178.40.161.* Reagovat
RE: chiptuning
no kamarát kúpil čip na o1 66kw asi rok to šlapalo v pohode bolo cítiť aj lepší výkon,ale zrovna na dlhšej ceste v čr mu to začalo blbnúť nepravidelný chod motora a slabý výkon,tak sa zastavil v nejakom servise tam mu čip odpojili a všetko ok.odvtedy o tom nechce ani počuť dal zaň 350 euro,možno že od nejakej profi tuning firmy by to mohlo fungovať dobre ale asi by to bolo aj podstatne drahšie.
04.11.2011 | 21:26:34 | | 91.127.159.* Reagovat
to jari - chiptuning
Chlapce, taku zbiertku sprostosti som uz davno necital. "Vysypal sa im motor " .....to ho mali z krystaloveho cukru ? Dieslovy motor Ta za normalnych okolnosti prezije. Pokial Ti spravi chiptuning odbornik nemas najmensi problem. Ze firmy motory nechipuju ? :]]] Jasne ze chipuju, len potom daju modelu iny nazov a supnu Ti na to o 80 litrov naviac, pricom mas casto krat rovnaky motor ako lacnejsi model akurat s inym softom. Ked si chiptuning nikdy nemal tak o tom nepis blbosti. Najcastejsie co Ti moze skutocne klaknut je turbo, aj to len ked si sialenec a tocis karu za studena. Ten drist co pises o " par konoch navyse " ...ja mam TDI, 105 koni, po chipe 143 koni, krutiaci moment predtym 250 Nm, teraz 320 Nm, vsetko merane na profesionalnej vykonovej brzde. Chcel by som vidiet ako sa tvaris keby si citil ten rozdiel.
26.01.2009 | 13:22:40 | cobretti Reagovat
Máš si koupit 2,0tdi je to o nečem jiném. Ale chtělo se šetřit tak si neztěžuj máš zastaralou technologii. No a kté kvalitě ve fabrice maká samí čobol tak co chceš.
10.01.2009 | 13:45:22 | Reagovat
srot
mal som moznost jazdit so skodou octavia2 ale ziadna slava zakladna vybava ako S120 hluk tdi oproti inym vysoky . Neviem preco sa chvalia motorami TDI ked to vymyslel fiat .Ja mam Lanciu Lybra JTD a to je o niecom inom perfektna hudba vyborne jazdne vlastnosti a to ticho vo vnutri sa neda porovnat
05.11.2008 | 20:11:52 | kamil Reagovat
ti je jak kdybach jezdil na mi babě
11.10.2008 | 13:36:29 | nevim Reagovat
to: Ďuri
Možná jsi byl zrovna na pastvě s ovečkama, když se o tom psalo!!!
06.08.2008 | 19:21:39 | Petr Reagovat
To Ďuri
Jawa-třepe se nad hrobem, ale ještě vyrábí. Liaz- motorárnu převzala firma Tedom a chystá se náběh nákladních vozů(vycházející za studie Liaz-Xena), ale nikoli už pod značkou Liaz(ochranná známka)ale pod značkou Tedom. Jinak motory z Liazu upravené na CNG pohánějí autobusy značky Tedom, které se vyrábí v Třebíči. Zetor opravdu vyrábí a daří se mu výborně. Zapoměli jste na Avii-ta se vymanila z Daewo a opět posiluje pozici na trhu. Tatra- jasně uspěšné a oblíbené nákldaní automobily, ale bavíme se o osobních. Vedení tatry chce obnovit výrobu osobních automobilů, nikoliv velkosériovou,ale jako malosérii na způsob retro některého z historických vozů, který bude vybrán anketou. Favorité jsou T603 a T 613. Tož asi tak. Nepočítám maličké "automobilky" typu Kaipan...myslím že v automobilovém průmyslu jsme opravdu velmocí-na tak malou zemi
20.07.2008 | 20:25:25 | Jerry Reagovat
to Petr
... toluen nečuchám, ale ty pozerám berieš niečo neriedené... Tie odkazy na stránky??? - Nákladné vozidlá Tatra?! "Tatra - nové modeli osobných áut tejto slávnej ČESKEJ značky akosi na Slovensku nie je vydieť... ...všetko asi ide na export, na západ, pravda...?! " - toto som napísal do môjho predchádzajúceho príspevku. Pre ľudí takých ako si ty podám aj vysvetlenie - osobným vozidlom som mal na mysli motorové vozidlo do maximálnej celkovej hmotnosti 3,5t (t = tony) a určené predovšetkým na prepravu osôb. Ak prvý prýspevom hovorí o predaji osobných vozidiel Tatra tak sa ti úprimne ospravedlnujem. Podla mňa však príspevom pojednáva o predaji nákladných vozidiel tak milý "Petr" daj si vyšetriť oči (tie dve jamky medzi ktorými máš nos)...
V druhom odkaze som o KAROSE našiel minimálne zmienky (nebude to tým že značka KAROSA ako taká zanikla a jej výrobné linky prevzalo IRV???
...zasa neposlúchajú tie oči?!...
Zetor beriem - to máš pravdu a priznávam to.
... kde sú však odkazy na stránky na ktorých sa píše o predajných úspechoch Jawy, CZ a Liazu??????????????? - sú to také ohromujúce čísla že mňa ako občana "Jánošíkova" by zrejme jeblo od závisti... alebo si tupý kokot ktorý si nevie priznať že čo som napísal ja pravda? Hm?
20.07.2008 | 19:01:21 | Ďuri Reagovat
to:Ďuri
Chlapče, ty už nečuchej ten toulen!! Co tu plácáš za hovadiny!! Jedina pravda z toho je, že v Jánošíkově fakt mate hovno! Ale až budeš chtít, tak ti u nas nejakou praci najdem, třeba tahat pneu v Barumce!
20.07.2008 | 08:13:57 | Petr Reagovat
to Davia
Máš Octaviu prvej generácie a trepeš tu o precíznom odhlučnení. To snáď nemyslíš vážne, alebo si sedel v niečom inom. Včera som mal česť v OI TDI 66 kw. Najazdené 140 tisíc a hluk v kabíne neznesiteľný. Zetor. A zrovnávať starú 306 s Octáviou je priam famózny príklad "objektivity". O chabej ekonomike si to trafil, ale opačne. Pozri si mieru inflácie. Teš sa na reformy, ktorým sa nevyhnete. Potom si pozriem, jak si chytrí.
07.07.2008 | 20:09:36 | Petrík Reagovat
Nacionalismus
Nacionalismus je Evropě vlastní od 15století, kdy katolická církev přestala být jednotícím článkem a vzrostla úloha světské moci, tudíž panovníka. Odtud je cesta k rozdělení Evropy a Nacionalismus je prostředkem k ovládání mas. Národní cítění
je věc potřebná, ovšem nedostatek argumentů nahradit nacionálšovinismem je slepá kolej. To už zkusil Hitler, zblbnul Němce , a ti nesou následky- nelibost celé Evropy- dodnes.
Nechť nás spojuje záliba k autům a nerozděluje taková maličkost, jakou je rozdíl v jazyce českém a slovenském.
07.07.2008 | 19:59:41 | Žížala Reagovat
to Ďuri
Lebo niekto asi nemá v riti dieru. Tak bude niečo extra.
07.07.2008 | 19:59:12 | Petrík Reagovat
slovenské a české autá...?
pre DAVIU: prečo KIU? Prečo nie VW alebo Peugeot???
... tak úbohé poukazovať na fakt že na Slovensku nemáme žiadnu vlastnú automobilku...
Za to že Škodu odkúpil VW koncern a pomohol jej na nohy? - na to ste taký hrdý??? Kde sú vaše čisto české značky? Tatra - nové modeli osobných áut tejto slávnej ČESKEJ značky akosi na Slovensku nie je vydieť... ...všetko asi ide na export, na západ, pravda...?! Karosa??? Liaz??? - čo je? Kde sú? A motocyklový priemysel? - Java a ČZ??? U nás bola akurát TAZka - jedna bola a jedna zanikla, vy ste toho mali doma krapet viacej a zostala len Škoda - teda naozaj si máte k čomu gratulovať a byť právom hrdý - toľko kvalitných značiek ako vy neutopila snáď žiadna iná krajina...
PS: sám Škodovku jazdím a nie je to zlé auto, takže voči značke nemám nič a ani voči Čechom, len ma štvú tie nacionalistické výlevy... nič iné. Prečo si niekto iný myslí že je viac ako tý druhí?
07.07.2008 | 18:03:22 | Ďuri Reagovat
Spotreba
Mam dojem, ze Skodovkari maju pocit, ze tie ich zazraky naftu priam PRODUKUJU :) Akonahle niekto, kto napise, ze TDI spali viac ako 5 litrov, tak sa z toho idu zblaznit :)
07.07.2008 | 16:19:52 | Reagovat
oprava
Ospravedlňujem sa: víťazí s mäk. i, ešte raz pardón. A pekný večer.
05.07.2008 | 23:03:23 | ľuboš Reagovat
zdravý rozum....
....je v riti, kéď čítam niektoré nenávistné komentáre. Ak sa nemýlim, je to stránka pre motoristov, mali by nás spájať rovnaké starosti, radosti. Nikdy tiež nevieme, či sa zajtra dožijeme návratu domov...možno tu píšu budúci zabijaci, ale aj obete! Takže LÁSKAVO tie šovinistické vášne spláchnite niekam, tu sme na jednej lodi. Za starých čias, zlí námorníci išli cez palubu... Teraz k normálu: na zabehnutie nafťáčika treba min. 15-20.ooo km. Spotreba pri 140 okolo 6 l je vynikajúca. Oktávka je bohužiaľ objektívne hlučná. Prevezte sa v HDi , v 406 al. 407, najl. v 607 a spoznáte, čo je ticho v diesl. aute. Ale hučia aj iné autá koncernu W, takže žiadny div. K 306: je to staré auto, z roku 93, ale na svoju dobu bolo vynikajúce. Lepšie než súč.307, al.308. Ale motory HDi sú podstatne lepšie, bez urážky. Ak by bol systém PD taký vynikajúci, potom by asi neprešli na comonrail, nie? A k Oktávii: všetci ľudia sú tak trochu nacionalisti, ale čo už stvárajú nem., al. českí novinári, to už je čisté riťolezectvo: v takmer každom teste je super české, alebo nemecké auto. A vždy výťazí. S triedami si nerobia starosti. A tak je raz Okt. v nižšej stred. triede, raz v strednej. Najnovšie Superb porovnávajú s A 6, ale testujú a porovnávajú v strednej triede. Čo na tom, že je škaredší ako predchodca, ani ryba, ani rak, vpredu sa nedá posadiť, vzadu ste ako na púšti. Je to domáce auto, tak je najlepšie!!! A takto isto to funguje v DE, IT, F, GB a podobne. Objektivitu nehľadajte! Na to slúžia práve tieto stránky, aby sme PRAVDIVO a OBJEKTÍVNE podali naše VLASTNÉ skúsenosti. Nie odpočuté v krčme. Po cca 1,4 mil.km a asi 15 autách, aj nemeckých prémiových - cha-chá!!, snáď už môžem mudrovať: najdôležitejšia je spoľahlivosť v spojení s vynikajúcim podvozkom, brzdami, svetlami, minim. hmotnosťou, silný, ale úsporný motor. A také autá sa už nevyrábajú...takže máme všetci smolu. Takže si raďme, pomáhajme. Zlo nechajme politikom.
05.07.2008 | 22:55:14 | ľuboš Reagovat
Nevim moc jak bych zacal.Bratrum Slovakum bych chtel rici at si nechaji sve nacionalisticke kritiky naseho napul Ceskeho vozu oni toho zatim moc nepredvedli a dalsi vec nez neco koupim tak si to poradne overim takze,ze je nekdo nespokojeny nebo si nabehl v koupi je pouze a ciste jeho problem.Zavady,ktere popisuje majitel vozu o tech slysim opravdu poprve.Sam jsem 7 roku vlastnikem vozu Skoda octavia I a vuz nemohu nez chvalit.A ke srovnavani Skodovky a Francouzkych vozu tak to snad nemuze nikdo ani myslet vazne.Francouzi jsou za Skodou minimalne o krok po zadu a to mluvim z vlastni zkusenosti tata vlastni Peugeot 306 2.0HDI a tohle vozidlo se neda s moji stavajici OI absolutne srovnavat.Tata uz investoval min.50000kc do oprav a to ma polovicni porci kilometru.Dale srovnavat HDI a TDI.Ano priznavam TDI hlavne PD jsou o poznani hlucnejsi.Na druhou stranu Skoda hluk pronikajici do interieru svoji preciznosti odhlucneni naprosto eliminuje.Neco jsem najezdil z OII znameho a musim to potvrdit.Clovece a jezdit TDI pres 6 litru nenech se vysmat to snad nejezdi ani v autoskole.Proto bratre SLOVAKU.Prodej nasi Skodovku a kup si toliko vychvalovanou KIU kterou si u vas vyrabite,alespon podporis vasi chabou ekonomiku.
05.07.2008 | 21:14:19 | DAVIA Reagovat
Fascinují mě výplody některých komentátorů. O recenzi ani nemluvím. Auto by měl každý vybírat podle toho, k čemu ho potřebuje. Bláboly typu, že když to nemá 100 kW atd. napíše pouze m.agor , nebo člověk, který okusil pouze Jawu 21. Někomu stačí 1.2 protože najezdí do 20-ti k za rok(jen tak mimochodem moderní1.2 dokáže víc než sto koní) a někdo potřebuje Maybach, protože najezdí 200 k za rok.
15.06.2008 | 23:00:01 | Bohouš Reagovat
To se ti zdálo dneska v noci anonyme?
11.06.2008 | 16:03:24 | Radek Reagovat
ja mam chiptuning a je to super vec, moj znamy ma octavia 1,9tdi 110k 2002 chipnutu na 145k a ide to nahorazne, staci pri 50km/h zaradit 5ty stupen a mat ho tam do 200km/h. Autu je to jedno ide furt jak urvane z retaze. Bez ESP sa neda pohnut, hrabe aj na trojku. Podotykam ze ma uz najazdene cez 200000km, osobne som ich natocil ked som ju mal pozicanu. Motor ide jak hodinky, on jazdi stylom schumacher v jednom kuse, dialnicu pod 170km/h nepozna. Tym chcem povedat ze chiptuning ked je spraveny dobre je vyborna vec. Octavia uz tak dobre nie je i ked tato je bezproblemova od zaciatku co ju ma
11.06.2008 | 16:01:53 | Reagovat
pro všechny
Chiptuning sází na stejné lidské slabosti jako takové ty (ilegální) hry typu letadlo – představa, že lze získat něco z ničeho, je příliš lákavá, než aby se jí člověk aspoň v koutku duše pořád nezabýval.
Firmy, které chiptuning provádějí, budou pochopitelně tvrdit něco jiného, ale obejděte spár autoservisů a poptejte se... Osobně znám jen několik lidí, kteří si nechali chiptuning udělat. Mají různá auta, od Fabie 1.2 HTP po BMW 320d, ale všechny je spojují dvě věci: a) předčasně se jim vysypal motor b) všichni do jednoho tvrdí, že „chiptuningem to nebylo“.
Nebo se na to zkuste podívat z druhé strany: kdyby byl motor opravdu zkonstruován tak, aby mohl dlouhodobě a spolehlivě v různých klimatických podmínkách a s různě kvalitními palivy podávat vyšší výkon, proč by mu ho výrobce nedopřál?
Nehledě na to, že chiptuning jsou vyhozené peníze. Bude s vaším autem větší legrace, když vyvine o osm koní víc? Dojedete někam dřív? Pokud nehodláte pořádat závody ve zrychlení s nenačipovanými Roomstery 1.4, nevidím smysl takové úpravy. Ale o mě je známo, že tuningu jako takovému příliš nehovím – tuneři s oblibou říkají, že mu „nerozumím.“
27.04.2008 | 20:23:50 | jari Reagovat
Na těchto stránkách jsem už x-krát svědkem česko-slovenských animozit.Prosím všechny
aby se na tohle vy...li a diskutovali o autech.
23.03.2008 | 19:22:04 | Žížala Reagovat
Malý, alebo velký pysk? Tvoj, alebo niekoho iného?
23.03.2008 | 19:00:58 | Petrík Reagovat
Autor si v recenzi stěžuje mimo jiné na nedostatek výkonu
motoru a zamýšlí přečipovat ŘJ. Chtěl bych upozornit,
že čip tuning u moderních přepl. Diesel motorů i Benzin motorů typi TSI od VW mají jeden zásadní problém, a to vysoký pracovní tlak. Přečipování ŘJ sice zvýší výkon ,ale také riziko poškození motoru,zvláště při nešetrném zacházení ze strany řidiče-prudká akcelerace u studeného motoru, dlouhodobá zátěž ve vyšší rychlosti...Dříve vyráběné velkoobjemové diesely
měly stejný výkon jako dnešní maloobjemové, podstatně menší pracovní tlaky, atím i delší životnost, to vše ale za cenu větší spotřeby a hlavně emisí. Zasahovat do továrního nastavení ŘJ znamená riskovat záruku na životnost motoru.
Je to vždy něco za něco, připomínám, že jsem tím nechtěl naštvat zastánce čiptuningu, ale tento způsob zvýšení výkonu vyžaduje od řidiče velmi opatrné zacházení s plynovým pedálem a motorem vůbec...
23.03.2008 | 18:57:08 | Žížala Reagovat
No jo,opět Slováci,že radši nedržíte pysk...!
23.03.2008 | 17:45:22 | Alexandra Reagovat
MAMLAS.
MAMLAS!
08.09.2011 | 21:39:04 | jeel | 178.112.145.* Reagovat
fabian si d****l
oktavia nieje auto a ma vraj aj motor a miesta dosť si asi stratil všetky zbytky zdraveho rozumu a porovnavať to z volvom xi xi škodovečku asi si v tom nikdy nesedel
23.03.2008 | 14:43:59 | emil Reagovat
Podle me oktavka spatne nevypada. Velke minus je, ze skodovka neumi delat benzinove motory, u oktavky se ted objevil 1,8 TSI, ktery jede pekne a ma i slusnou spotrebu. Motory 1,9 TDI jsou hlucne, nekultivovane a konkurence umi udelat to same z 1,6 (napr. kia ceed 1,6 CRDI). Cena taky nic moc. Spolehlivost a nahradni dily jsou podle me na slusne urovni.
17.01.2008 | 14:19:30 | Reagovat
....
Mam O2 1.9 TDi Combi Elegance 27 500km, v cervnu cesta do chorvatska,4 lide, plny kufr na dalnici tempomat na 130....Spotřeba : 5,4l......Takze si myslim ze az se ti motor zajede, tak spotreba pude o dost dolu...Jo znamej co jel snama ma O1 TDi 81kw, byl stejne nalozenej jak my a jel za 6,1....
02.01.2008 | 09:09:14 | Reagovat
Pozor-na hlučnosti motorů TDi se podepisuje uložení, např. příčné zvýší hlučnost, ale zlepší jízdní vlastnosti a podélné sníží hlučnost, ale zhorší jízdní vlastnosti- ale kdo to z nás pozná že:-) / proto je má takto uložené např. Passat /O2 má naopak příčné uložení motoru (mluvím pouze o vznětových motorech).
Zdravim všechny a přeju všem v novém roce hodně kilometrů bez nehod bez ohledu na to, jaké auto mají!!!!
29.12.2007 | 19:30:34 | Jarda Reagovat
doplňuji
Je to 1,8 TSI
29.12.2007 | 19:17:29 | Bob Reagovat
fabian
Škoda Octavia trpěla ještě donedávna nedostatkem silných benzínových motorů. Kdo si chtěl ve své Octávii trochu zařádit, musel zvolit vrcholný model RS nebo se spokojit se 110 kW atmosféricky plněného čtyřválce 2,0 FSI. Svezení to nebylo špatné, ale turbo je turbo. Problém vyřešil nový motor původem z konstrukční kanceláře Audi s celou řadou atraktivních prvků. Ve výsledku bude řidiče nejvíce zajímat maximální výkon 118 kW /5000 - 6200 ot./min. a točivý moment 250 Nm / 1500 - 4200 ot./min
29.12.2007 | 19:16:00 | Bob Reagovat
Díky malému rozvoru vypadá hezky? To snad ne? Kdyby neměla ty hrozné převisy, vypadala by o něco líp.
29.12.2007 | 19:07:19 | Reagovat
Zamyšlení nad oktávkou
Já myslím že oktávka byla od samého počátku dobře vymyšlená. Obrovský kufr, vzadu pro děcka místa dost, silueta vzdáleně jako uctívaná Tatra 603 - auto zkrátka vypadá vcelku honosně, o třídu větší. Ano, chybí dobrý základní úsporný benzínový motor, diesely PD jsou hlučné a cenová politika výrobce vůči českému zákazníkovi hrozná. Ale ten rozvor bych jí nevyčítal, auto právě proto vypadá hezky. Ta honba za co největším rozvorem - některá auta už mi přijdou, že se snad po zatížení v půlce přelomí. Němec když potřebuje rozvor, tak si koupí Audi nebo Mercedes.
Podobnou koncepci mělo předminulé, oblíbené seat toledo. Pak španělé vymysleli čtyřdveřové, pak něco jako mikrobus a dnes po toledu ani pes neštěkne.
A na závěr, kdo umí trochu německy, může se podívat na stránky časopisu auto motor und sport. Je tam srovnávací test Volva V50 a Škody Octavie.
Omlouvám se všem, které jsem tímto trochu obecnějším zamyšlením popudil.
29.12.2007 | 18:17:13 | fabian Reagovat
to Jarda
Nikto netvrdí, že rázvor je najdôležitejší a rozhodujúci údaj pri kúpe auta, ale jeho hodnota už o mnohom napovedá. Spomínal som ho kvôli tomu, že často sa pri OII vyzdvihuje jeho nárast, ale tam kde sa povie A, malo by sa povedať aj B. A to B je v tomto prípade fakt, že narástol na hodnotu, akú má v dnešnej dobe trieda malých áut. To Clio bol len príklad a som si istý, že sa nájde dosť rovnako malých áut s podobnou hodnotou rázvoru. A nárast rázvoru je cesta k nárastu priestoru pre posádku a zaisteniu jazdnej stability a čo ja viem čoho ešte. Takže z tohoto pohľadu je pre mňa rázvor u OII nedostatočný. Nikto z konkurencie totiž nedisponuje tak malým rázvorom. K tomu autu s "píčou" v znaku len toľko. Mal som a bol som spokojný. Mám momentálne C5 a opravovať ťa nemusím. Je v ňom motor 1.6 HDi a je to "šepot kvetín". Či mi tento dojem z Citroena vydrží, uvidím až po pár rokoch, ale k počtu kilometrov ktoré spomínaš, sa asi nedostanem. Z jednoduchého dôvodu. Tak dlho by ma to auto nebavilo a nábeh kilometrov je tiež zásahom zhora menší, ako bolo v pláne, keď sme tu auto pred pár mesiacmi kupovali, takže by mi to trvalo veeeeľmi dlho. Po tom, čo som videl novú C päťku, viem, čo budem chcieť nabudúce. Ale nejaký čas to ešte potrvá a stať sa môže všeličo. Ako som už napísal, záleží to aj od toho, ako budem s Citroenom spokojný aj po pár rokoch. Zatiaľ, čo poznám HDi-čka, nič nenasvedčuje tomu, aby bolo aj po 300.000 km na tom horšie, ako TDI. Dosť totiž záleží na tom, ako sa kto o auto stará. Ale pochybujem, že by sa z HDi stal rachotilko a z TDI šepot kvetín. Možno až z nových motorov TDI so systémom common-rail, ktoré práve nabiehajú.
V práci mám momentálne Golf 2.0 TDI. Najazdených bezmála 10.000 km. Dynamika so 140 koňmi fajn, ale ten rachot, buchot, klepot nás neprestáva privádzať do údivu. Kolega so svojou A6 (asi 2003), tiež s motorom TDI priam žasol a prirovnal hlučnosť tohoto motora v Golfe k dieselom spred 20 rokov. A najhoršie je, že ten motor rachotí nielen vonku, ale aj vo vnútri. A keď už som zabŕdol do Golfu, jazdný komfort je aj na obutých balónoch 195/65 R15 katastrofa. Ak by tam človek z estetického hľadiska obul nejaké pneu s nižším profilom,asi by mu to vytriaslo aj zubné plomby. Takže z tohto pohľadu ma nenadchol ani podvozok. Skrátka v mojom veku už dám viac na pohodlie a to mi žabožrúti poskytnú vrchovato.
29.12.2007 | 16:11:22 | Petrík Reagovat
RE: Petřík
Petříku, pokud je pro tebe na autě nejdůležitější rozvor, tak si kupuj auto podle rozvoru, ostatně každého problém. Já jsem se svojí O2 naprosto spokojený a prozatím bych určitě neměnil. Podvozek je nadprůměrný a DSG s možností přímého řazení, jedním slovem špička. Trochu mi vadí interiér v kůži, už bych do ní znovu nešel. Sice mám vyhřívané sedačky, ale já si vždy spařím prdel v létě, nebo v zimě. Jinak auto s píčou ve znaku, prosím po mě nechtěj, abych komentoval. Poslední auto, které bych si byl ochoten koupit byl Espace, ale toho převálcoval Ford C-Max. Nerad bych se tě dotkl s tvojí C5, ale frantíka bych si opravdu nekoupil. Ostatně kdo ho má, nehaním, naopak přeji pokud to půjde, co nejméně strávených hodin v servisu. A kultivovanost motorů Peugeot-pokud se pletu a máš v Citroenu motor od jiného výrobce oprav mě. Po ujetí 300 000 ho srovnej s méně kultivovaným motorem Tdi a uvidíme kdo na tom bude líp.
Ten rozvor u Anonyma se omlouvám, to jsem mu chudákovi ukřivdil-skoro bych brečel, špatně jsem to přečetl.
28.12.2007 | 16:24:21 | Jarda Reagovat
to Jari
Myslím, že na rozdiel od teba, anonym hlúposti nenapísal. Rázvor 2578 milimetrov, je v preklade pre teba a ďalších matematicky menej zdatných 2 metre 57 centimetrov a 8 milimetrov. Takže ak niekto napísal, že OII má rázvor 2m 58cm, tak to len zaokrúhlil o dva milimetre smerom hore, čím prakticky pridal dva milimetre k aj tak podpriemernému rázvoru, za čo by si mu mal poďakovať. Inak s ním musím súhlasiť, že takýto rázvor dnes majú autá s dĺžkou 4 metre a OII s dĺžkou takmer 4,6 metra by mala mať aspoň o 10 čísiel dlhší rázvor. Je to ale daň za to, že VW im jednoducho hodil platformu z krátkeho Golfu. Mimochodom," fantasticky dlhý" rázvor, ktorým sa tak OII hrdí, má aj nové Clio a to musíš uznať, že je ozaj malé auto.
28.12.2007 | 13:50:48 | Petrík Reagovat
???
Rozumieš vôbec tomu čo si napísal?
Máš už aspoň15 rokov?
Máš doma mokrú handru? Ak áno daj si ju na hlavu a skús to ešte raz.
28.12.2007 | 13:17:45 | Robert Ord Reagovat
RE: Anonym
Nazdar anonyme, nevím, kde bereš ty hlouposti OII /alespoň ta moje/ předpokládám, že ty žádnou nemáš, má rozvor kol 2578 nikoli jak uvádíš 2558 a délku jak sedan, tak kombi 4572, a šířka 1769 (bez zrcátek). U O2 se prodloužila délka, šířka ale i rozchod a rozvor kol, takže výsledek je mimo jiné dostatek místa vzadu pro cestující. O2 je už skutečně kvalitní vůz plně srovnatelný s konkurencí, má své mouchy, ale to by bylo na dlouhé psaní.
20.12.2007 | 16:57:52 | Jari Reagovat
Na délce 4 metry není divního nic. Psal jsem o rozvoru 2 m 58 cm u Ochcávky. Ten odpovídá vozu o délce 4 metry. O 2 je totiž délkou někde jinde, takže ten rozvor je malinkatý. A Volvo je taky někde jinde než Škoda, takže ať to nikdo nezrovnává. Majitelé Volva by se mohli urazit. A pokud někdo Volvo mění za Škodu, tak se stal asi sociál. O výbavě nebyla řeč, takže o té hlouposti bych raději pomlčel. Že Jari.
20.12.2007 | 10:45:59 | Reagovat
anonym
Další, který tomu vážně rozumí, Vovo je pochopitelně superznačka, sám jsem měl V70 a max. spokojenost. Nyní mám O2 kombi v plné výbavě-Elegance a věř mi, že ta výbava je v porovnání s konkurencí více než štědrá -a jsem také spokojený. Oba vozy jsem kupoval jako nové. Chtěl jsem se jenom zeptat tebe na tvé zkušenosti s Volvem, nebo OII-určitě budou bohaté podle toho, co tu píšeš. Pokud jsi žádné z nich nevlastnil, nebo nevlastníš, potom se tě chci zeptat co sem lezeš a kde bereš tu hloupost tady vůbec něco hodnotit?
20.12.2007 | 09:56:29 | Jari Reagovat
Nevím, co je divnýho na délce 4metry. Zcela normální, až podprůměrná hodnota pro vůz daného segmentu.
20.12.2007 | 09:44:02 | Radek Reagovat
Kterej pablb porovnává Ochcávku s Volvem? Za chvíli ji bude někdo srovnávat s Maybachem. A hodnota rozvoru odpovídá tak vozu s délkou 4 metry.
20.12.2007 | 09:40:24 | Reagovat
Re: Anonym
Tvůj komentář je opravdu k smíchu, zvláště, že jsi určitě samozvaný odborník a rozumíš tomu. K smíchu bude spíš tvá finanční situace a negativní emoce nad autem, které si nemůžeš pořídit. Je to tak příteli?
20.12.2007 | 09:25:07 | Jari Reagovat
Směšný test a hodnocení. Ale nejlepší je hodnota rozvoru. Fakt k smíchu.
20.12.2007 | 00:57:09 | Reagovat
Re: 18. prosince 2007 | 08:59 | Anonym
- Octavia II má principielně stejné podvozkové komponenty jako VW Golf V a VW Passat B7
- Superb používá stejnou plattformu jako Passat B5/B6 a Audi A4/A6 minulé generace.
- Žádný podvozek nižší, vyšší, střední a kdovíjaké další názvy neexistuje. Existují různá konsktrukční provedení (McPherson například) a mnohdy se používají napříč třídami.
- Hádat se o umělém zaškatulkování aut které vymysleli novináři je nebytečná pitomost, stejně jako se hádat, jestli nejaký interpert populární hudby hraje v rocku nebo v popu - to dělají akorát hlupáci. Důležitý není žánr, ale jak hraje. A to platí i u aut.
20.12.2007 | 00:09:24 | Hanz Reagovat
Re: smudla
To pochopíš, až se na ní někdy zmůžeš.
19.12.2007 | 15:47:35 | Hanzi Reagovat
Re: ED
Ohledně toho hluku, mám stejné auto jako máš ty a musím říci, že zrovna OII má vytěsnění dveří / dvojité těsnění / vynikající, špína se v zimním provozu nedostane ani mezi dveře a karoserii a naprosté ticho co se týče proudění vzduchu.
Pokud máš problém, co popisuješ koukni na www.skodahome.cz-myslím, že to tam někdo v diskuzi řešil a v servise mu udělali výměnu těsnění.
19.12.2007 | 15:46:44 | Bob Reagovat
to Ed: Dvere
Tie dvere fucia aj mne na A4. Pomaha posunut protikus zamku dveri hore alebo dole, ale nie vela, aby sa dali este zavriet. Problem je, ze sa mi to vrati asi po 1000 km. Ziadny servis mi s tym nepomohol.
19.12.2007 | 15:09:46 | Mickey Reagovat
chip na 160 PS ?
nič proti chipu na TDI,ale to ako píšeš o kamaratovom chipe na 160PS,si snáď nemyslel z pôvodného výkonu 105 PS?!
To by asi moc dlho nepobehal...
19.12.2007 | 14:05:20 | kakafko Reagovat
Šmudlo kdyby jsi raději hledal tu Sněhurku a nepsal nesmysly.
19.12.2007 | 12:20:42 | Reagovat
Traktor jedéééééééééééé!!!
Je mi Tě líto ale Octávka je prostě pouze votuněnej pintlichářskej traktor, příště snad zvolíš lépe u jiného výrobce který auta vyrábí alespoň trochu i srdcem.
19.12.2007 | 11:54:43 | šmudla Reagovat
výkon
105PS opravdu není mnoho, ale na průměrnou jízdu zcela postačuje. Pochopitelně ale tento výkon nestačí, aby Oct II. mlátil, jako s hadrem. Osobně bych do chipu nešel.
19.12.2007 | 06:48:58 | Radek Reagovat
Dodatok recenzenta...
Zdravim Vas vsetkych.
V prvom rade sa chcem ospravedlnit.Pri hodnoteni som nedopatrenim ocisloval jednotlive polozky presne opacne,(tam kde je dvojka ma byt spravne osmicka a tam kde je trojka ma byt spravne sedmicka).
Svojou kratkou recenziou som sa nechcel dotknut Skodovakov,len som v kocke zhrnul a napisal moje skusenosti s novou Oktavkou ll.
Pre Hanziho:Neviem co mam pochopit.Na nove auto mam aj dnes.Ak prehliadol,mal som uz aj MB,124,E220CDi.Oktavka je moje strnaste vozidlo.
Pre Radeka:Velmi dobre viem co je to Diesel motor.Aj to viem aky je rozdiel medzi TDI,TDI-PD,CDI pripadne klasikou.Mal so vsetky,niektore aj v dielni rozobrate.Presne viem co Dieslu vyhovuje a co vyslovene neznasa.Nenariekam nad spotrebou ani lenivostou.Je mi uplne jasne ako sa bude spravat trebars po 20-30 000Km.Mal som moznost sediet a vyskusat viac Oktaviek zo zabehnutymi motormi ci uz s chipom alebo bez neho.Musis ale sam uznat ze fabrickych 105 PS a250Nm je na dany typ vozu v dnesnej premavke naozaj malo nech ho zabehnes akokolvek.Pre ilustraciu MB E 220CDi stvorvalec,143PS,320Nm,bol aj pri svojej pohotovostnej hmotnosti1590Kg zihadlom.Tymto samozrejme neporovnavam MB s Octaviou ll,len dokazujem ze po nachipovani aspom na 130PS je to uz ina Octavia.Ja nepotrebujem jazdit 220Km/h,ale chcem bezpecne predbiehat,natahat sa za kamionom v kopci a tiez je potrebne niekedy sikovne utiect z nebezpecnych situacii v premavke,
Pre REST:Ano,ked sa nove auto sere tak to cloveka nasere.Nekupoval som funglaca na to aby som zabijal cas v servisoch.(Je to v zaruke).Ale dnes uz vsetky automobilky chrlia svoje modely a nie je tolko casu na vyvoj a testy.To by potom nic nepredali.Casy ked sme jazdili na neznicitelnych jednickovych Golfoch a Pianach su uz nenavratne prec.
A aby som nepopisoval len zapory,tak Oktavka ll ma skutocne dobry tuhy podvozok,tiez mi vyhovuju tvrdsie sedacky,presne radenie prev.stupnov a citlive riadenie.Za zmienku stoja aj brzdy.U tych prednych sedackach mi malo vadi predny kryci plast.Casto o neho zavadim patou pri nastupovani do vozidla.Dvojzonovy Climatronik je super.Na Maxidot som si rychlo zvykol.
Na koniec prosba.
Vazeni, neviete mi niekto poradit ako odstranit svistanie vzduchu za jazdy od horneho zadneho rohu vodicovych dveri???V servise sme skusali paskou zalepit dvere aj skla.Nepomohlo.Zalepili sme aj zadny trojholnik.Bez uspechu.Servis dal dotaz cez oblastneho technika na Boleslav,zatial bez odpovede.Ak mal niekto podobny problem a podarilo sa mu ho vyriesit pomohol by mi.
E.
18.12.2007 | 23:31:52 | Ed Reagovat
Jak se nový auto sere už od začátku,tak to člověku přejde radost z novýho auta.Taky se mi to stalo,shodou okolností s octavii I (1.8 20v).2x vůbec nenastartovala (nic příjemnýho když je člověk na druhým konci republiky),pravidelně po 5 tis. zvlněný kotouče (měněny 4x a poté už odmítali měnit ač vždycky byli ještě v záruce).Jinak každá automobilka dělá zmetky,ale osobně škodovku už radši nechci.
18.12.2007 | 17:35:31 | REST Reagovat
Osobně mám OII, ale Mazda 6 má opravdu skvělý podvozek a tím se jízdní vlastnosti posouvají o úroveň výše. Hodně jsem o ní přemýšlel a každopádně to je dobrá volba. Nyní mám škodovku novou, ale za tři roky vyzkouším Rover.
18.12.2007 | 17:00:46 | Bob Reagovat
Nutná zkušební jízda.
V případě koupi vozu této kategorie je určitě nutností si vyzkoušet jízdní vlastnosti více vozů. Taky jsem zvažoval a půjčil jsem si O II, Mondeo, Avensis, Jaguar X-type, Lagunu, Seat Toledo a Mazdu 6. Nejvíce mi seděli Jaguár, O II a Mazda 6. Vítězem se stala Mazda. A proč? Provozní spolehlivost podložena renomovanými auditory, pocit z jízdy a zejména cena. V porovnání s O II ve stejné výbavě jsem ušetřil 100 tis.Kč. I ten Jaguár lze už dneska koupit za 700 tis.Kč.
18.12.2007 | 16:12:56 | Riki Reagovat
diesel spotreba po 2800km
aj ked osobne Skodu nemusim ale stotoznujem sa s Radkem
18.12.2007 | 09:52:28 | air Reagovat
Nechápu
Ty píšeš jízdní vlastnosti jako 2, komfort 3, náhradní díly 2 a to jsi si to nezvážil před koupí vozu. To jsi to nevyzkoušel, nebo jsi dal 3/4 mega za něco, co neznáš? Trochu divný že.Ty jsi ho koupil a neměl jsi to vyzkoušené? Jinak hodnotit spotřebu a výkon po 2 800km, to je jak píše Radek u Dieselu vážně síla!!!
18.12.2007 | 09:33:04 | Janzen Reagovat
Grami
To pochopíš, až budeš na nový auto budeš mít.
18.12.2007 | 09:26:46 | Hanzi Reagovat
Ad 1) porovnavat O II a Toyotu Avensis nema zmysel, kazde auto je z inej triedy. O II stale patri do nizsej strednej...
Ad 2) O II nie je urcite najlacnejsie auto vo svojej triede, heh ;)
18.12.2007 | 08:59:19 | Reagovat
Diesel po 2800km
Nechápu, že někdo hodnotí zcela syrový dieselový motor. Nejsem škodofil, ale po cca 3000km brečet nad spotřebou a leností motoru je docela silná káva. Pokud recenzent neví, jak se chová nezajetý diesel, měl by se s někým poradit. Ostatní závady...., no, jsou na pováženou u nového vozu.
18.12.2007 | 08:42:54 | Radek Reagovat
No nevim proč se tady vůbec vo tech Škodovkách bavíte, všechny sou na hovno a předražený, prej nejlevnější auto. To bych se posral.
18.12.2007 | 07:36:01 | Grami Reagovat
Takyjsem zvažoval mezi dvěma auty, O2 a T. Avensis. Nakonec jsem v obou autech jezdil přes víkend a skončil jsem u O2. Jenom v rychlosti.T. pohodlnější + kultivovanější chod D-4D oproti Tdi, nevýhody nepřesné řazení,interiér se mi zdál lépe zpracovanější v O2, Tdi lepší zátah, pružnější motor, nesrovnatelně přesnější řazení. Každému, čest, co si za své peníze koupí.
18.12.2007 | 00:04:30 | Neo Reagovat
Po 2 800km psát recenzi je trochu brzo, napiš až na ní budeš mít tak 30 000.
17.12.2007 | 23:55:39 | Alex Reagovat
Anonym
Taky to nikoho nezajímá...
17.12.2007 | 23:53:25 | Rambo Reagovat
Nechápu proč teď haníš Octavii 2 , když má každý možnost se v tom autě ještě před zakoupením svést. Mohl jsi si to auto půjčit třeba na víkend u každého prodejce ,ale za cenu půjčovného. Já mám rovněž eleganci O2 a jsem naopak max. spokojený, najezdil jsem zatím 28 000km a vše OK. Vyšla mě na 602 000kč a za ty prachy bych nové auto, které by mi vyhovovalo nepořídil. Na BMW bych musel řádně přitlačit.
17.12.2007 | 23:51:54 | Dan Reagovat
Koktávku v dehtu bych nechtěl !
17.12.2007 | 23:18:43 | Reagovat