Rok výroby:2001Typ motoru:2.0Stav km při koupi:135 000 kmStav km nyní:148 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:7,5 l/100 kmVloženo:11. 4. 2009
Prasklý chladič - cca 3000 Nefunkční dálkové ovládádní - zatím nevím
Hodnocení a zkušenosti s autem
Motor je celkem úsporný na delší tratě - je schopný jet 7l na 100km pokud člověk jede úsporně, 7,5l-8l při normální jízdě. Po městě se studeným motorem (cca 3 km) jede za 14l podle počítače. Motor je kultivovaný a tichý. Velký zátah je od 3000 otáček, to pak je cítit výkon. V nižších otáčkách to tak znatelné není. Jediné co bylo negativní, že po koupi u firmy Auto HCH, s.r.o. se po 30 km rosvítila kontrolka závady motoru - evidentně smazali data počítače před prodejem. Takže pozor na ně - naštěstí to byl jen katalyzátor.
chlapi uz mi konecne niekto vysvetli preco VW group dava vlastne to prave spetne zrkadlo tak male ? lebo ja sam na nejaky dovod este neprisiel, aky to ma vyznam ? a nehovorte mi o setreni lebo to je kravina.
Dneska je standart ESP a šest airbagů a tahle vykopávka je ráda,když má dva.Malý pravý zrcátko vymyslel taky nějakej ichtil a o tuhosti karoserie a jízních vlastnostech se radši ani nevyjadřuju.Děti bych do tohodle neposadil.Radost z jízdy od toho tu jsou jiný značky než jsi vyjmenoval a francouzský to rozhodně nejsou.Naposledy mě bavil Citroen CX 2,5 biturbo benzin,ale s jinejma francouzema je to víc utrpení než radost.
Dnešné autá nestoja ani za 50% z ceny nových. Radosť žiadna, zábava žiadna, cit nulový. Jediné, čo sa zlepšilo, je KOMFORT a bezpečnosť, svetlá a el. systémy. S tím naprosto souhlasím :))
22:20: Jirka: Tak to ma zaujalo: v čom sú DNEŠNE autá LEPŠIE v porovnaní s tými pred 10-15 rokmi?
V tom, že namiesto poctivého podvozku, v príp. Nissanov sa prešlo na JEDNODUCHÉ nápravy ako v Tilde?:))
Namisto origo JAPONSKYCH motorov sa dávajú s prepáčením sračky typu 1,5 DCi, al. 1,2 TSi...?
Namiesto hydrulického posilovača... elektrické, ktoré nemá takmer žiadnu spätnú väzbu?
Namiesto OBJEMU sa nám NUTIA sračky od BMW!! 1,6 TURBO, ktoré sú už poruchové na výkresoch? O "zázrakoch" typu 1,2, 1,8 TSi, či 2.0TDI... ani nehovoriac...
To, že Ti napchajú do auta kúsok elektonických hračičiek, NOVINARI vymydlia mozgy, pretože za peniaze pretiahnu aj vlastnú mať... a dovolia si tvrdiť "ŠPORTOVÉ!! DIESLE!,
každé MPV, či SUV je pomaly "superšportom"...., veľké limuzíny musia mať 18-20 palcové kolesá, lebo inak sú na ceste zúfalé.... ˇ
P.S. Čo tak si vyskúšať "staré" autá, z rokov mojej mladosti, v DOBROM!! stave, takú 405, Nissan Primeru 2.0, ale max. do roku 1995-96, P 205 GT, 306, Citrón ZX 2.0, takú Hondu Civic, z 1990, al. Mazdu 626 2,2 z 1988.... Forde Siera Turbo a klenotoch typu Subaru z 1995 ani nehovorím...
OPAK!! je pravdou!
Dnešné autá nestoja ani za 50% z ceny nových. Radosť žiadna, zábava žiadna, cit nulový. Jediné, čo sa zlepšilo, je KOMFORT a bezpečnosť, svetlá a el. systémy.
Ale motoricky....podobne, ak nie HORŠIE..:((, o podvozkoch podobne,
Nechápu jak někdo může říkat o těchle desetiletejch zastaralejch vraždách,že je to dobrý auto.Dneska jde vývoj tak rychle dopředu,že tohle už na silnici pomalu nepatří.
LL:Ďalší krčmový odborník si asi skôr Ty:)). Vraj kvalitné plasty či interiéry..:)). Užsi sedel v BMW, 3-5, X5, či A4-6, W Passat, , Seat... ktorý by mal plasty v PORIADKU?!!
Lebo ja ešte nie.
Už po 2-3 rokoch sú plasty BIELE, paráda, pri aute za 2 mil. SKK...
A pokiaľ si sa nezviezol s 2.0 motorom od Nissanu..., tak neurážaj ho porovnávaním so starou vraždou od W...:))
Mal som ho v požičanom Passate...., stačil tak-tak, ale na NIssan?
Stan, pravdepodobne netusis o com hovoris, alebo si len dalsi krcmovy odbornik. Tento motor, 2.0 s 85 KW ma svoje caro hlavne preto, lebo je pri beznom servise viacmenej nesmrtelny ... Navyse s 2 litrou (bez turba) ma viacmenej bezkonkurencne najlepsie spotreby ...
Toto nie je motor pre zavodnika ... Toto je motor pre rozumneho cloveka, ktory vie, na co auto potrebuje. Urcite lepsie varianta ako 1.6 v 74 KW ... Motor je dostacujici pro mesto, a aj pro bezny dalnicny provoz a co je dobre, velmi dobre si rozumy s LPG.
K tve Primere, je to vec nazoru, ci je auto lepsi nebo ne. Krom toho ze interiery vseobecne japonskych, korejskych a podobnych aut sou katastrofalni - jde to videt od tlacitek na ovladani oken, cez palubku s tvrdych plastu, nekomfortne sedaky, a zadne dvere sou jak z tvrdeho papiru a ne z kovu .... az po celkovej nevkus. Primera bude skorej reznout, a take strati velmi vela na cene. Take octavia bude brana vzdy v nasi krajine ako lepsi auto :) Navic pises o 16 ti ventilove technologii, ta je leda lepsi, ve vyssich otackach, 8 v zabera lepe dole, co je pre bezneho rozumneho cloveka, co auto nema na zavodeni, znacna vyhoda ...
Pokud jsi nucen kvůli nadměrné spotřebě přejít z oleje třídy 10W-40 na 15W-40, tak upřímnou soustrast. Ten motor je patrně před smrtí a změnou třídy ho jen doděláš, nemluvě o katu, který dostává olejem své. Tuhle motorizaci jsem také zkusil a chvíli jsem měl auto půjčené od kolegy z práce a musím říct, že motor je na škodovku relativně dostačují, ale to jen proto, že podvozek je zastaralý a nemá na to krotit tenhle motor. Po radě od známého jsem vyzkoušel Primeru P11-144 také s dvoulitrem a je to nebe a dudy. Když pominu výbavu, kterou oktávka většinou za ty prachy postrádá, tak je to super svezení a výborné chování 16-ti ventilového motoru s výkonovou rezervou cca 20 kW oproti "skvělé" oktávce. Jsem rád, že jsem dal na radu známého a šel jsem do auta výrazně lepšího a za stejné peníze, užívám si to každým kilometrem.
Taky mám Octavii 2.0 v kombíku... Jezdím s ní a můžu říct, že je to velmi kvalitní vůz a velmi dobrý motor.... tedy pro klidné řidiče... Nechal jsem si do něj před časem dát LPG a provozní náklady šly na minimum... jezdím hlavně dálnice (120-130 km/h) a to v plném obsazení vozu a spotřeba LPG činí 7.5-8 litrů na sto... počítejte sami při ceně cca 14 kč/litr :) :) :) Zatím jsem velmi spokojen... jediným nedostatkem je větší spotřeba oleje ale nejedná se o nic tragického... při příští výměně dám 15w 40 namísto 10w a uvidím... prý to na to má vliv...
Měl jsem tři vozy s motorem 2,0i - VW Golf GTi, Seat Ibiza GTi a Octavii Combi. Octavii jsem sháněl pouze s tímto motorem právě po zkušenostech s předchozími vozy. Výkon 115 koní, velmi slušný krouťák, přijatelná spotřeba, to vše spojeno s obrovským zavazadlovým prostorem - ideál pro naši rodinu. K Balatonu a zpět jsme při svižném tempu měli průměr 7,3 l/100 km, na kratší trasy kolem 8. Jednou delší trasou jsem se dostal na 6,3 l/100 km. Tento motor má sice již dost let za sebou, ale považuji ho za velmi spolehlivý. Kontrolka motoru se mi nikdy nerozsvítila i když jsem byl před tímto varován. Znám majitele těchto vozů co s touto rozsvícenou kontrolkou jezdí stále - prostě svítí jen tak i když není diagnostikou zjištěn žádný problém. Rovněž problém těchto motorů se zvýšenou spotřebou oleje jsem vyřešil přechodem z 5W40 na 10W40, od té doby od výměny do výměny /15000 km/ jsem doléval kolem 1/2 litru.
Mne táto kontrolka svieti a na diagnostike ukazuje že ja zý snímač vačkovej hriadle ale po výmene snímača kontrolka svieti dalej.prosím o radu čc može bit ste za zavadu?
12.12.2012 | 20:20:07 | Peter
| 145.255.155.*Reagovat
Jel jsem s touto motorizací 2 tis. km a je to fakt dobrý motor, stará 8V osvědčená klasika. Dával se i do Fábií I. Fábia je teda otřesný auto, ale s tímto motorem to jde. Ty dnešní ubohý HTP stojí za hovno.
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Octavia
chlapi uz mi konecne niekto vysvetli preco VW group dava vlastne to prave spetne zrkadlo tak male ? lebo ja sam na nejaky dovod este neprisiel, aky to ma vyznam ? a nehovorte mi o setreni lebo to je kravina.
13.06.2011 | 22:49:52 | visna Reagovat
Jirka: Neviem, či vôbec niekedy robil Citroen benzín s dvoma turbami, ale dnes som sa previezov v ženinej bývalej 106....,asi 14 ročnej.
Toľko zábavy, citu vo volante, bez posilovača....paráda.Radosť z jazdy nemá skoro nič spoločné s výkonom pod kapotou.
Vyskúšaj si také ML-ko, či X5, zaspíš nudou.
13.06.2011 | 22:33:46 | ľuboš Reagovat
No říct že Francouzský to zrovna nejsou ,je velká kravina každého může bavit něco jiného.A zase o tom utrpení si nejsme jist ,ale co už.....
13.06.2011 | 22:01:30 | luke20 Reagovat
Dneska je standart ESP a šest airbagů a tahle vykopávka je ráda,když má dva.Malý pravý zrcátko vymyslel taky nějakej ichtil a o tuhosti karoserie a jízních vlastnostech se radši ani nevyjadřuju.Děti bych do tohodle neposadil.Radost z jízdy od toho tu jsou jiný značky než jsi vyjmenoval a francouzský to rozhodně nejsou.Naposledy mě bavil Citroen CX 2,5 biturbo benzin,ale s jinejma francouzema je to víc utrpení než radost.
13.06.2011 | 21:35:34 | Jirka Reagovat
Luboš
Dnešné autá nestoja ani za 50% z ceny nových. Radosť žiadna, zábava žiadna, cit nulový. Jediné, čo sa zlepšilo, je KOMFORT a bezpečnosť, svetlá a el. systémy. S tím naprosto souhlasím :))
12.06.2011 | 23:19:06 | luke20 Reagovat
22:20: Jirka: Tak to ma zaujalo: v čom sú DNEŠNE autá LEPŠIE v porovnaní s tými pred 10-15 rokmi?
V tom, že namiesto poctivého podvozku, v príp. Nissanov sa prešlo na JEDNODUCHÉ nápravy ako v Tilde?:))
Namisto origo JAPONSKYCH motorov sa dávajú s prepáčením sračky typu 1,5 DCi, al. 1,2 TSi...?
Namiesto hydrulického posilovača... elektrické, ktoré nemá takmer žiadnu spätnú väzbu?
Namiesto OBJEMU sa nám NUTIA sračky od BMW!! 1,6 TURBO, ktoré sú už poruchové na výkresoch?
O "zázrakoch" typu 1,2, 1,8 TSi, či 2.0TDI... ani nehovoriac...
To, že Ti napchajú do auta kúsok elektonických hračičiek, NOVINARI vymydlia mozgy, pretože za peniaze pretiahnu aj vlastnú mať... a dovolia si tvrdiť "ŠPORTOVÉ!! DIESLE!,
každé MPV, či SUV je pomaly "superšportom"...., veľké limuzíny musia mať 18-20 palcové kolesá, lebo inak sú na ceste zúfalé....
ˇ
P.S. Čo tak si vyskúšať "staré" autá, z rokov mojej mladosti, v DOBROM!! stave, takú 405, Nissan Primeru 2.0, ale max. do roku 1995-96, P 205 GT, 306, Citrón ZX 2.0, takú Hondu Civic, z 1990, al. Mazdu 626 2,2 z 1988.... Forde Siera Turbo a klenotoch typu Subaru z 1995 ani nehovorím...
OPAK!! je pravdou!
Dnešné autá nestoja ani za 50% z ceny nových. Radosť žiadna, zábava žiadna, cit nulový. Jediné, čo sa zlepšilo, je KOMFORT a bezpečnosť, svetlá a el. systémy.
Ale motoricky....podobne, ak nie HORŠIE..:((, o podvozkoch podobne,
12.06.2011 | 23:02:00 | ľuboš Reagovat
Nechápu jak někdo může říkat o těchle desetiletejch zastaralejch vraždách,že je to dobrý auto.Dneska jde vývoj tak rychle dopředu,že tohle už na silnici pomalu nepatří.
12.06.2011 | 22:20:41 | Jirka Reagovat
LL:Ďalší krčmový odborník si asi skôr Ty:)). Vraj kvalitné plasty či interiéry..:)). Užsi sedel v BMW, 3-5, X5, či A4-6, W Passat, , Seat... ktorý by mal plasty v PORIADKU?!!
Lebo ja ešte nie.
Už po 2-3 rokoch sú plasty BIELE, paráda, pri aute za 2 mil. SKK...
A pokiaľ si sa nezviezol s 2.0 motorom od Nissanu..., tak neurážaj ho porovnávaním so starou vraždou od W...:))
Mal som ho v požičanom Passate...., stačil tak-tak, ale na NIssan?
Ani náhodou.
12.06.2011 | 21:33:17 | ľuboš Reagovat
Mimo
Stan, pravdepodobne netusis o com hovoris, alebo si len dalsi krcmovy odbornik. Tento motor, 2.0 s 85 KW ma svoje caro hlavne preto, lebo je pri beznom servise viacmenej nesmrtelny ... Navyse s 2 litrou (bez turba) ma viacmenej bezkonkurencne najlepsie spotreby ...
Toto nie je motor pre zavodnika ... Toto je motor pre rozumneho cloveka, ktory vie, na co auto potrebuje. Urcite lepsie varianta ako 1.6 v 74 KW ... Motor je dostacujici pro mesto, a aj pro bezny dalnicny provoz a co je dobre, velmi dobre si rozumy s LPG.
K tve Primere, je to vec nazoru, ci je auto lepsi nebo ne. Krom toho ze interiery vseobecne japonskych, korejskych a podobnych aut sou katastrofalni - jde to videt od tlacitek na ovladani oken, cez palubku s tvrdych plastu, nekomfortne sedaky, a zadne dvere sou jak z tvrdeho papiru a ne z kovu .... az po celkovej nevkus. Primera bude skorej reznout, a take strati velmi vela na cene. Take octavia bude brana vzdy v nasi krajine ako lepsi auto :) Navic pises o 16 ti ventilove technologii, ta je leda lepsi, ve vyssich otackach, 8 v zabera lepe dole, co je pre bezneho rozumneho cloveka, co auto nema na zavodeni, znacna vyhoda ...
12.06.2011 | 21:25:41 | LL Reagovat
Pokud jsi nucen kvůli nadměrné spotřebě přejít z oleje třídy 10W-40 na 15W-40, tak upřímnou soustrast. Ten motor je patrně před smrtí a změnou třídy ho jen doděláš, nemluvě o katu, který dostává olejem své. Tuhle motorizaci jsem také zkusil a chvíli jsem měl auto půjčené od kolegy z práce a musím říct, že motor je na škodovku relativně dostačují, ale to jen proto, že podvozek je zastaralý a nemá na to krotit tenhle motor. Po radě od známého jsem vyzkoušel Primeru P11-144 také s dvoulitrem a je to nebe a dudy. Když pominu výbavu, kterou oktávka většinou za ty prachy postrádá, tak je to super svezení a výborné chování 16-ti ventilového motoru s výkonovou rezervou cca 20 kW oproti "skvělé" oktávce. Jsem rád, že jsem dal na radu známého a šel jsem do auta výrazně lepšího a za stejné peníze, užívám si to každým kilometrem.
12.11.2010 | 11:14:25 | Stan Reagovat
Taky mám Octavii 2.0 v kombíku... Jezdím s ní a můžu říct, že je to velmi kvalitní vůz a velmi dobrý motor.... tedy pro klidné řidiče... Nechal jsem si do něj před časem dát LPG a provozní náklady šly na minimum... jezdím hlavně dálnice (120-130 km/h) a to v plném obsazení vozu a spotřeba LPG činí 7.5-8 litrů na sto... počítejte sami při ceně cca 14 kč/litr :) :) :)
Zatím jsem velmi spokojen... jediným nedostatkem je větší spotřeba oleje ale nejedná se o nic tragického... při příští výměně dám 15w 40 namísto 10w a uvidím... prý to na to má vliv...
12.11.2010 | 09:29:48 | Zdenda Reagovat
Octavia 2,0
Měl jsem tři vozy s motorem 2,0i - VW Golf GTi, Seat Ibiza GTi a Octavii Combi. Octavii jsem sháněl pouze s tímto motorem právě po zkušenostech s předchozími vozy. Výkon 115 koní, velmi slušný krouťák, přijatelná spotřeba, to vše spojeno s obrovským zavazadlovým prostorem - ideál pro naši rodinu. K Balatonu a zpět jsme při svižném tempu měli průměr 7,3 l/100 km, na kratší trasy kolem 8. Jednou delší trasou jsem se dostal na 6,3 l/100 km. Tento motor má sice již dost let za sebou, ale považuji ho za velmi spolehlivý. Kontrolka motoru se mi nikdy nerozsvítila i když jsem byl před tímto varován. Znám majitele těchto vozů co s touto rozsvícenou kontrolkou jezdí stále - prostě svítí jen tak i když není diagnostikou zjištěn žádný problém. Rovněž problém těchto motorů se zvýšenou spotřebou oleje jsem vyřešil přechodem z 5W40 na 10W40, od té doby od výměny do výměny /15000 km/ jsem doléval kolem 1/2 litru.
08.12.2009 | 20:12:39 | Dr. Konrad Zimski Reagovat
RE: Octavia 2,0
Mne táto kontrolka svieti a na diagnostike ukazuje že ja zý snímač vačkovej hriadle ale po výmene snímača kontrolka svieti dalej.prosím o radu čc može bit ste za zavadu?
12.12.2012 | 20:20:07 | Peter | 145.255.155.* Reagovat
Kontrolka
Kontrolka by sa ti rozvietila tak ci tak
09.06.2009 | 14:27:52 | Reagovat
Pavel
Prosím tě, nesrovnávej to s HTP. Srovnávat můžeš s motory 2,0i třeba od Hondy, BMW, nebo Peugeota. Ale to už by bylo nesrovnatelné, že?
14.04.2009 | 20:55:31 | Reagovat
motor 2.0 i
Jel jsem s touto motorizací 2 tis. km a je to fakt dobrý motor, stará 8V osvědčená klasika. Dával se i do Fábií I. Fábia je teda otřesný auto, ale s tímto motorem to jde. Ty dnešní ubohý HTP stojí za hovno.
14.04.2009 | 20:50:34 | Pavel Reagovat