-odpor ventilátoru (šel jen naplno) -spínač klima na kompresoru -ve 114000km kompletní přetěsnění motoru včetně pístních kroužků (začal žrat tak 2 L/15000km a mě vadí, když motor žere olej) -výměna volantu na záruku. Loupal se nahoře od UV záření. Nový už je oloupaný znovu. Rukama ho nahoře vůbec nedržím
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto jsem kupoval v bazaru na Jarově. Původní majitel byla Škoda Auto. Najeto 18000 km. Auto bylo staré 2 roky a já měl ještě 2 roky záruku
Zvedal jsem podvozek 3 cm podložkou pod pružiny, protože při jízdě na zahradu a nebo plně naložený v zimě jsem chytal spodkem auta.
Výměna 5 stupně za těžší z Fábie HTP. Originál na dálnici moc točí. Ty kolečka na 5 jsem měnil až nyní a je to super. Točím o 340 otáček méně a je to moc příjemné. Síly má motor dost. Kolečka lze vyměnit lechce z levého podběhu, protože tak je víko převodovky, za kterým jsou 5. kola. Lze zvolit různé převody, protože převodovku MQ-200 používá mnoho motorů z koncernu.
Nikdy mě nikde nenechalo. Ten olej začalo auto žrát po 100000 km. Olej měním max. po 15000 km.
Uvnitř mi trochu vadí hluk od podvozku. Chválím prostornost a pohodlí pro celou posádku.
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Octavia