Rok výroby:2012Typ motoru:1.6Stav km při koupi:6 kmStav km nyní:27 500 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?15 měsícůPalivo:DieselPrůměrná spotřeba:5 l/100 kmVloženo:10. 9. 2013
kufor jazdne vlastnosti priestranny interier motor.1.6 tdi je podstacujuci na normalne vozenie spotreba
Slabé stránky
kvalita spracovania (korozia vyfuku) chudobna vybava active dlhy nastup kurenia
Závady a opravy na autě
na to ze bolo auto kupene nove trochu prekvapuje.zatekanie do auta (pokus o odstranenie v servise skoda-neuspesne) obcasne vynehavanie motora zvlast pri dlhsej jazde po dialnici,a co je najsmutnejsie dost podstastna korozia vyfuku ktora sa objavila po prvej zime. neidentifikovatelny zvuk od zadnej napravy podla servisu je vsetko ok.
Hodnocení a zkušenosti s autem
je to velke pohodlne rodinne auto vhodne na dlhsie cesty. mam ho v najslabsej vybave active takze nebudem opisovat veci ktore nemam :) ale co mozem odporucit je laktova operka ktora v aute fakt chyba. skusenosti s autom vzhladom na vyssie uvedene poruchy su ropacite.dovezie vzdy vsade ale....podla mna kvalita tychto aut uz ide dole. meno je vybudovane predavaju sa same vsetky skodovky tak kvalita moze trochu zaostavat. mal som pred tym octaviu r.v. 99 motor 1.9 tdi a korozia vyfuku? nevedel som co to je v aute bol stale povodny a bezchybny.v autorizovanom servise mi bolo odporucene aby som si setril na novy a to malo auto vtedy 11 mesiacov!!!!!!! myslim ze skodovku by som uz nechcel mal som ich 6 ale uz asi stacilo. pri kupe si treba preverit pokuny inych znaciek urcite si vyberiete aj ked tymto nechcem nikoho od octavie odhovarat. hovori sa ze o octavie maju zaujem aj zlodeji aut co nemozem potvrdit. nikdy sa mi nikto nesnazil dostat do auta ani ju ukradnut a to nemam v aute ani alarm. myslim ze uz sa kradnu ine auta a ked octavie tak novsie modely. ale to je len moj nazor
Doplnění recenze ze dne 14.12.2013
Stav km nyní: 34 880 km
auto po prehliadke v autorizovanom servise stav km 30000.nahlasene poruchy zatekanie do auta okolo dveri trasie pri nizsich otackach.samozrejme vsetko bez zavad zjavne vadny zotrvacnik uznana porucha prijimacim technikom ale neodstarena pretoze udajne musi vydrzat.zatekanie pokracuje neodstarene.a po prehliadke ako keby bolo auto zaklaite v kratkej dobre dalsie poruchy a to: skripavy zvuk od predneho laveho kolesa,silny buchot pri prejazde nerovnostami od zadnej napravy,sam sa spusta vetrak na chladici aj pri studenom motore a mrazivych vonkajsich teplotach,odisla tycka stabilizatora hlud od prednej napravy,a samozrejme dalsie ktore neboli odstarene v servise.zotvracnik zatekanie do auta.urobte si svoj nazor moj sem pisat radsej nejdem
Tak taková řekněme profesionální skupina zlodějů aut dokáže zrušit jak signál GPS tak i GSM. Nemluvě o tom že rušička na GPS a GSM se dá koupit na internetu od 1400Kč i když to není tak jednoduché ale to asi pro nějakého zloděje nebude překážkou.Ale o tom by asi zřejmě mohlo mluvit spousta majitelů kteří se i přes tohle zabezpečení s autem už neshledali:)
Zatékání dveřmi je problém 90% Octavií, bohužel v servisech dělají lopaty a neumí to opravit. Měl jsem svoji v Auto Hlaváček, teklo tam znovu, tak reklamace a pořád tam teče. Autowolf v Praze to prý umí. Korozi výfuku neřeš dokud v něm nebude díra :)
Výfuk bych také neřešil, pokud má svrchu "lišku", neznamená to, že brzy prorezne. Může to trvat ještě léta (možná). Navíc bude i dvouplášťový, takže pokud se na povrchu bude rozpadat, je dostatek času k výměně, aniž by foukal ven. Pokud je u Octavií běžné zatékání dveřmi a je to snad dokonce už známo, pak (alespoň podle mě) není důvod si ji kupovat jen proto, že ji má soused. Proč se neporozhlédnout, třeba i tady na recenzích, které auto by tak mohlo bez chronických potíží sloužit? Netvrdím, že takových aut je mnoho, ale dnes, v informační společnosti, se to vyhledat dá a dokonce to ani nesežere přemíru času. Důvod, že např. (jak jsem také slyšel) prodejce a servis nemám v místě bydliště, je dost slabý. U dobrého auta se jede do značkového servisu jen na pravidelnou údržbu, a to ještě nezřídka pouze v záruce. A pokud potřebuji servis blízko, páč důvodem je špatné auto, to mi přijde, přecejen, jak to napsat...
ani som necakal ze rozprudim takuto debatu ohladom auta.ale dakujem za vsetky rady budem nad tym romyslat.tu u nas som ani nejako nepocul ze by sa akosi kradli auta.prave som sa vratil z trnavy a teraz ked toto citam som rad ze som sa vratil na aute :) auto je poistene aj ked velmi tomu neverim a urcite by som ho nevykupoval nazad..verim aj dalej ze moje auto tieto zle veci obdidu edze som dost odkazany na auto koli praci.bol by to riadny problem keby som ho nemal.este raz dakujem za rady mozno by som tam dal zeder pocul som ze je to zatial najlepsie
Milý Jožko, váľam sa od smiechu..., krče mám...Teraz vážne: Tie posledné riadky si myslel
vážne?
O tej krádeži?!
Čo nemôžeš potvrdiť?!! Že Ti ešte Tvoju Oct. neukradli? O rok-dva už potvrdíš?
Zaparkuj ju na 3-4 dni v Prievidzi, alebo v NR,Komárne, Martine....zmizne Ti a v živote ju nenájdeš, možno nájdeš zlodejov a vykúpiš si ju späť.
Dúfam, že ju máš poistenú.
Mne ukradli doposiaľ 3 , slovom TRI autá za vyše 20 rokov, Francúza, Japonca, Nemca, ani jedno nebolo poistené..., pre info. "ved sa nekradnú...".
Dve sa vrátili späť, na výkupné, s fízlami spolupracujú autičkári, je to jedna mafia, ešte aj pri výkupnom za auto strážia policajti a dávajú bacha, aby si nedajbože neublížil autičkárskej mafii...:)
Tak aspoň netrep somariny a daj si dobrý vypínač, immobilizér a ešte nejaké "kurvítko", lebo Ti ho ukradnú ani sa nenazdáš...
RE: Milý Jožko, váľam sa od smiechu..., krče mám...Teraz vážne: Tie posledné riadky si myslel
No musím říct že při takovém nálezu vlastního auta se člověk skoro musí doprošovat zloděje aby mu jej vrátil.O tom bych mohl povídat například díky tomu že se viník nedostavil třikrát k soudu který se táhl měsíce jsem musel nadále jezdit MHD protože dokud se to nevyřešilo auto muselo stát odstavené asi 4-6 měsíců.Zbytek asi zbytečné rozepisovat,jedna velká komedie ve které mě občas přišlo že to auto už snad nikdy nedostanu dokud se zloděj k tomu asi nepřizná,jakoby nestačil důkaz techničák,klíče,fotografie a nevím co ještě dalšího.
RE: Milý Jožko, váľam sa od smiechu..., krče mám...Teraz vážne: Tie posledné riadky si myslel
Přesně tak souhlasím. Procentuálně ve statistikách i když jsem je neviděl, tyto auta budou 10x víc vyhledávanější než kdysi. Kdysi se šlo po Audinách Passatech, atd. Jestli se něco bude krást v budoucnu tedy rok a víc dopředu, tak právě takové obyčejné auta jaké máte vy!!! Píše se rok 2012 a co v takovém roce prodávají za vozy? Střední třídy jsou VYBAVENÉ:GPS,GSM HANDSFREE, dále skryté černé krabičky. RIZIKO, kde zloděj ukradne auto s takovou výbavou a ještě ho stihnou po nahlášení za 5 minut čapnout policajti na cestě, hehe, no to je pro zloděje, jako když se sám udá na policii.
Ale takové obyčejné auta bey výbavy, či alarmu? Auto, které má poněkud vyšší hodnotu, ještě neodsloužilo. Ani bych neváhal si jej pojistit a také zabezpečit. Takový obyč. zámek převodovky udělá hodně, páka na volantu, takové mechanické blbosti a jak to zloděje odradí...Max. vám ukradnou rádio(také už leda na objednávku, protože už nejsou v kurzu). Co by vám udělalo, kdyby jste si někde hluboko v autě schoval bezcenný mobil napojený na trafíčko s GPS a funkční Simkou. Většinou jdou pro auto feťáci co potřebují...! Ono kdyby jste náhodou nahlásil policajtům, že vám právě ukradli vůz v ceně hodně nad 200tisíc kč a máte v něm mobil s GPS. TO by jste viděl ten šrumec! Konečně by dopadli nedopadnutelné, a ještě jim přišili všechny shodné krádeže v okrese, očekávané povýšení nejméně o 2 pozice a zvýšení platu a nějaká ta placka, taky konečně použít bouchačku. Povězte, který policajt v terénu by si to nechal ujít... A teď vy ještě bydlíte kousek od hranic no to je úlet věřit, že vám neukradnou auto i kdyby to bylo třeba za 4 roky, ale stát se to může s velmi vysokou pravděpodobností, vám např. 14% a to už je dost vysoké číslo. Byl by jste ochoten např. podstoupit operaci, kde můžete umřít při takové možné pravděpodobnosti?
RE: Milý Jožko, váľam sa od smiechu..., krče mám...Teraz vážne: Tie posledné riadky si myslel
Tak nejúčinější je zámek řadící páky! Mám to na zpátečku plus imobilizér a alarm.S tím zámkem by zloděj musel celou dobu max couvat:D.Navíc když to auto ještě člověk s tímto zabezpečením dobře zaparkuje tak takovou krádež dobře znepříjemní.Ono kdyby chtěl tak to odcizí jakkoliv ale když to nečeká asi by to vzdal.Jinak ta páka na volant stojí úplně za ho*no:)Pokud to je krádež která se uskuteční bez plánování na rychlo tak je tam maximálně na ozdobu.Osobní zkušenost samozřejmě ze strany poškozeného..:D
RE: Milý Jožko, váľam sa od smiechu..., krče mám...Teraz vážne: Tie posledné riadky si myslel
Oprava aby to dávalo smysl:)Pokud to je krádež která se uskuteční bez plánování na rychlo tak zloděje zřejmě odradí.Jinak pokud je to plánované a zloděj ví do čeho jde tak je tam maximálně na ozdobu.
RE: Milý Jožko, váľam sa od smiechu..., krče mám...Teraz vážne: Tie posledné riadky si myslel
Zámok prevodovky je pre amatérov.
MNE ho šľohli aj s ním, najprv vypáčili zámok spolujazdca, urobili si kopiu kľúča, na defendlock prišiel "kľúčiar", ale nechcelo sa im babrať, tak auto odtlačili...., stačí vytlačiť spojku a odtiahli.
To všetko za cca 20 minút, ešte aj kanister s PHM si doniesli, pre istotu. Ked som auto "našiel", rozumej vykúpil od zlodejov, aj to bol malý zázrak, ešte týždeň som behal bez značiek, s vylomeným zámkom, videlo ma kopec ľudí, policajných hliadok....a NIČ.
Ale ak by som nemal pásy, alebo nedajbože NESVIETIL...., no, max.by zinkasovali pokutu a na nejaké auto by sa vys...li aj tak.
RE: Milý Jožko, váľam sa od smiechu..., krče mám...Teraz vážne: Tie posledné riadky si myslel
Tak jasně jak jsem říkal když by to někdo chtěl za každou cenu tak si to vezme:)Přece jen zdrží je to na 20.minut a já mám auto v garáži v domě kde mám ještě předtím bránu a spím dá se říct skoro hned vedle takže by mě by byla třeba větší šance si toho všimnout jako by někdo odjel s autem během pěti minut. Ovšem to jsou spekulace a snad na to nikdy nedojde:) Jinak měl jsem to stejným způsobem zámek u spolujezdce,kopie klíče to ještě stálo auto na ulici v kopci takže dle všeho s tím sjel z vypnutým motorem a až dole to nahodil.Zajímavé že auto jezdilo skoro půl roku na jiných SPZ ze stejného auta a na jiný papíry.Přitom na karoserii bylo ještě vše původní tak nevím co páni policisté dělali...denně jich potkám mraky hlavně ve městě ale zkontrolovat auto které je v pátrání je asi nenapadlo.Nemluvě o tom že po měsíci už nedávali žádnou naději tak to asi už zabalili.A nakonec když jsem to auto našel tak jsem na něj nemohl ani skoro přiblížit! i přesto že policie a všichni kolem viděli že jsem si auto odemkl na pokyn policisty vlastním klíčem do té doby než se zloděj do půl hodiny slovně přiznal.Ale celkem zajímavé že jsem to auto měl toho půl roku skoro před čumákem protože stálo v areálu za plotem na proti domu známých a zřejmě i tam auto tenkrát vyčmuchali.
RE: Milý Jožko, váľam sa od smiechu..., krče mám...Teraz vážne: Tie posledné riadky si myslel
ukradnou ti i když máš zámek na páce. pokud bude chtít ukrást někdo auto,tak ukradne,at tam máš cokoliv.Asi tak.Ale není na škodu si nechat udělat zámek na palivo.
28.03.2016 | 13:56:43 | marta
| 90.180.245.*Reagovat
RE: Milý Jožko, váľam sa od smiechu..., krče mám...Teraz vážne: Tie posledné riadky si myslel
Svlastik, šľohli aj v cene blízko miliona....:)), do auta s cenou 200.000 KC ani nemá zmysel dávať GPS..
Rušičku dnes kúpiš na nette za cca 15-20.000 KČ a niet šance ho vystopovať.
Jediné čo sa mi osvedčilo bol 8 cestný immobilizér, SVK patent, síce stojí od 600 eur vyššie, ale ked som "pre srandu" dal "ukradnúť" autičkárovi, nepomohla mu ani výmena riadiacej jednotky a to mal čas a auto servis iba pre seba.
Sú tam dalšie naťahané káble, spletene s origo montážou, tak, že aj samotní montéri už nedokážu auto spojazdniť, až by som im nedal schému zapojenia....
Na kolesovom nakladači mi vyhodili "alarm" za vyše 12.000 skk, ktory mi montoval chlap pracujúci pre Mercedes...:) za 5 minút, ten immobilizér bol doslova "hračkársky"
Ten ich síce stál vyše 1.000 eur, ale je prakticky "nenakopnuteľný", iba na súčiastky by sa mohol stroj ukradnúť, čím je neatraktívny.
RE: Milý Jožko, váľam sa od smiechu..., krče mám...Teraz vážne: Tie posledné riadky si myslel
Tak trochu vím o přesnosti zaměření trochu v tom dělám, tedy využívám to, tyto přístroje jsou staré odhadem už přes 5 let. GPS trefí tak odhadem 5-10metrů a v nejlepším možném případě 1metr když je fakt extra super den a prostředí, samotný GPS je o ničem. GPS vyruší i hloupá dobře utěsněná střecha auta... ALE GSM s GPS trefí toleranci 10milimetrů až 1cm. GSM s WIFI trefí 10cm, bez GPS je možné také zaměřit pozici.) Můžeš mít vypnutý GPS lokátor, ale najdou tě. Zkus ukradnout mobil za 20tisíc a do měsíce Ti zaklepou na dveře. ) Není důležité GPS, stačí aby to ten telefon uměl, důležitá je funkční SIMka. )
RE: Milý Jožko, váľam sa od smiechu..., krče mám...Teraz vážne: Tie posledné riadky si myslel
Nepoznám tie prístroje na rozdiel od Teba, ale GPS monitoring je na 2 veci....
V Nitre? pred pár rokmi ukradli nakladače Caterpillar, vybavené touto srač..ou technologiou.
Jeden sa ozval cez signál, lebo zlodeji NEVEDELI, že má namontované sledovanie cez satelit.
Policajti sa chceli zahrať na akčných hrdinov a sledovali mašinu, kam že pôjde.
Samozrejme, sledovali to cez PC, nie aj skutočne, kto by sa aj trhal od roboty pre nejakých 130.000 eur, že áno.
Až sa pamätám, odsledovali to niekde po poľské hranice... a tam.., signál ZMIZOL a aj mašina, zrejme naveky.
Alebo zlodeji našli vysielač, tel.kartu s prídavným zdrojom, alebo zapli rušičku, najskôr ho zrušili, lebo signál a už nikdy neozval...
Tie prístroje sú staré odkedy satelity navigujú, čiže dobrých 20 a viac rokov? Tolerancia je okolo, alebo až sa pamätám okolo 10-15 metrov, kvôli vojsku.
RE: Milý Jožko, váľam sa od smiechu..., krče mám...Teraz vážne: Tie posledné riadky si myslel
jo účastnil jsem se také cvičení s GPS na manévrech, to byla povinná vojna, no a i k vojenským účelům je to na nic. :D Stará dobrá mapa a hezky odečítat, kdo by čekal kdesi v zapadákově na mítinku až dostane signál od satelitů dejme tomu minutu, ještě někde na kopci a ještě byl nepříteli přímo na odstřel, to byly tehda ještě nic moc přístroje a čekalo se dlouho. :D Ideál tak akurát na ten Afghanistan, kde je člověk v úrovni skalisek či pouště a pláně, ale nesmí se dostat do tunelů. Vlastně co to říkám stačí když se dostane do blbýho lesa a má smůlu. :D Ohledně toho přístroje, no jak na něj příjdou a je odpojen, tak je po srandě, jakmile se odpojí třeba autobaterka, a přístroj nemá zálohu v sobě, tak smůla.... Ale je to jen varianta se chránit proti krádeži no a je levná do 2 tisíc. Na takové auto by bohatě stačilo. ) A ty polské hranice, to jsem měl na mysli, ani tak nevadí české jako ty Polské, Slováci jsou na tom hrozně blbě, kousek od poláků, kousek od ukrajinců, vám to tam musí mizet ve velkém...:/
RE: Milý Jožko, váľam sa od smiechu..., krče mám...Teraz vážne: Tie posledné riadky si myslel
Pokud v tom, jak říkáš "děláš" :-)), měl bys vědět, že GPS už veřejnost využívá čtrnáctým rokem a stejně, jako jde vyrušit GPS signál, jde rušit i GSM signál. Co chtěl autor říci zmínkou o Wi-Fi, to netuším. Ale GPS, GSM i Wi-Fi jsou rádiové signály, které lze rušit zcela bez problémů, anebo je i zcela odstínit kovovou konstrukcí viz. Faradayova klec - učivo fyziky 1. stupně základní školy. Z celého příspěvku jsem pochopil jediné. A to, že máš "dobré" zkušenosti s kradenými mobily :-))) Ty se ale dají vyhledat jen po připojení k síti nějakého operátora. Když chce někdo ukrást auto, není pomoci. Majitelé aut za miliony s nejmodernější skrytou vyhledávací technikou by mohli vyprávět.
RE: Milý Jožko, váľam sa od smiechu..., krče mám...Teraz vážne: Tie posledné riadky si myslel
1.stupeň základní školy, tak to o tobě hodně vypovídá. Zřejmě GENIUS? Prosím tě co tady děláš, když jsi probíral takové učivo v prvním ročníku základní školy? a proč se vybavuješ s takovým babralem??? :D
Wi-fi tím také zaměříš polohu. Stačí starý mobil kolem tisícovky zapnutý s Wi-fi GPS, funkční Simkou a napojenou na přívod přes trafíčko. I na google účtu se Ti to ukáže, kde to auto máš. :D Zkus rušit GSM, pak si tě podají společnosti, si myslíš, že o tom nevědí? Je to trestné a jak člověka chytí má po srandě, je to horší než hacker, dostane flastr, no spíše brutální pěti i šestimístnou pokutu. To už ten zloděj se může na tu rušičku vyprdnout, sebrat pistoli a rovnou někoho odstřelit a sebrat mu auto..., jak ho chytí tak pak dostane stejně méně, než kdyby tu rušičku používal.:D Já tu píšu přesnost lokace mezi GSM,Wi-Fi,GPS. kde GPS je na tom nejhůře, tedy v toleranci několika metrů, narozdíl od těch předchozích v toleranci desítek milimetrů. Bavím se o souřadnicovém zaměřování, GPS je zhola nepoužitelné, tak maximálně to flákat do aut, GPS je ... nebudu radějc sprostej. :D
RE: Milý Jožko, váľam sa od smiechu..., krče mám...Teraz vážne: Tie posledné riadky si myslel
Sorry, omlouvám se, měl jsem samozřejmě na mysli 2. stupeň, 8. třídu - i mistr tesař se někdy utne :-D. Ale pro úplnost, Google nezaměřuje polohu pomocí Wi-Fi, jak se mylně domníváš, ale podle IP adresy, z které se na internet pomocí Wi-Fi připojuješ, případně dle údajů z GPS, je-li zapnuto. Wi-Fi v telefonu má dosah sotva deset metrů. Rušit signál GSM se dá i pomocí malého vysílače s minimálním dosahem - na ovlivnění činnosti GSM v autě to stačí a operátor nic nezaregistruje, ostatně rušičky GPS fungují stejně, jen na jiných frekvencích. Ale to je pro tebe asi španělská vesnice, jak tak podle tvých výplodů koukám. Radši už se nepuštěj do žádných "velkých akcí". :-)))
RE: Milý Jožko, váľam sa od smiechu..., krče mám...Teraz vážne: Tie posledné riadky si myslel
Tak Wi-fi si to stahuje z internetu, ale SIMka přes GSM si to podle tebe cucá z prstu... Tak to je tedy obdivuhodné vysvětlení o tom jak tohle je podle mě španělská vesnice... Dále wi-fi příjímač na telefonu je opravdu velmi důležitý faktor jaký silně zachytí signál. To je opravdu k pousmání... S tím rušením to už jsi zkoušel? :D Já si narozdíl od Tebe osahal přístroje a změřil přesně podle souřadnicového systému od 1tisíce do několika set tisíc kč proměřil různé typy a tak asi můžu říct přesnost různých systémů v lokalizaci a také jejich možné rušení, co by dokázaly či ne... Zajímalo by mě když jsi tak zkušený, kolik rušiček jsi už prozkoušel abys tady obhajoval jejich účinnost...(může se to prodávat stejně jako policejní antiradary, ale máš to odzkoušený? Co se týče GPS, tak ten se vyruší úplně každým předmětem proti nebi, nebo i to blbý listí na stromech ho odrovná... Co se týče GSM, tak tento systém se používá i v extremních podmínkách např. v dlouhých tunelech na cestách a nejen tam, ani v pražském metru by Ti neměl odejít signál a kdoví kde ještě apod. Wi-fi je omezeno vzdáleností, ale taková rušička co to zvládne nevěřím tomu, že dokáže rušička na nějakou baterku odrušit GSM,Wi-fi,GPS,datové toky Simky zároveň všechny naráz. :D Navíc wi-fina slouží tak, že si postavíš auto, kde je free, zapneš mobil, většinou u sebe, na návštěvě, na dovolený, auto parkuješ kde jsou kamery atd. a už se ví jestli tam auto stojí nebo ne, může se v klidu spát... :)
RE: Milý Jožko, váľam sa od smiechu..., krče mám...Teraz vážne: Tie posledné riadky si myslel
Svlastiku, když něco neznáš, neznamená to, že to neexistuje : www.signalprofi.cz/www-signal-profi-cz/eshop/4-1-Rusicky-signalu-GPS-GSM-WiFi/6-2-Rusicky-GSM-signalu Koukám, že navíc ani pořádně nevíš co a k čemu je Wi-Fi, ať už v telefonu, či v počítači. Jo, jo držet v ruce moderní zařízení a navíc něco o něm vědět, jsou dvě různý věci. Tys zůstal jen u toho držení.
RE: Milý Jožko, váľam sa od smiechu..., krče mám...Teraz vážne: Tie posledné riadky si myslel
Nechcem sa miešať do zaujímavej debaty, ale občas kamionisti používajú rušičku na oklamanie mýta, iba ju pichnú do zapaľovača a auto sa "vyparí"...:)
Až sa nemýlim, je to zakázané, ale vecička stojí pár eur, viac ako 100 asi nie.
Tých autičkárov som myslel tak, že ked sa preveruje pohyb osôb, tak operátor tuším ROK musí uchovávať dáta o pohybe osôb.
Preto sa vždy smejem, ked vidím "borcov"-"mafiánov", v šušťákových bundách a BMW, ked si dobíjajú kredit v bankomate.
Už by sa mohli naučiť, že si musia zohnať čistú kartu, najlepšie zaregistrovanú na bezdomovca a kartu už nedobíjať, ale ju rovno zahodiť.
Policajtom stačí nahodiť podozrivé osoby a prelustrovať ich pohyb, aj mesiace dozadu, o komunikácii a sms ani nehovorím, bežne sa to obchádza, aj bez povolenia súdu, resp.robí sa dodatočne.
No a potom sa čudujú, ked musia platiť prokurátorom a sudcom, aby sa prácne dostali z basy....
Aspoň na niečo dobré je to špicľovanie cez mobilnú sieť. Nehovoriac o tom, že VSETKO čo raz vypľujeme do "sveta nettu".., ostane na večné časy niekde uložené. Tak pozor a nepúšťať zbytočne hubu na špacír...:)
S tým kradnutím - asi je to najhoršie v BA, kde bývam. Susede ukradli Octaviu, kamarátovi Fabiu. Inému susedovi sa pokúšali na Štedrý deň pred nemocnicou v Petržalke (bol navštíviť chorú manželku) ukradnúť Octaviu. Zničili mu zámky na dverách a keď sa im aj tak nepodarilo otvoriť auto, tak mu za trest prepichli všetky pneu.
Krádeže a neúmerne vysoká cena Škodoviek (tie bombastické reklamy na MS v hokeji a Tour de France sú určite nákladné) boli dôvodom, prečo som si nekúpil Octaviu ale Megana Tourer. V porovnateľnej výbave a s vynikajúcim 1,6 dci motorom bol lacnejší o takmer 8 000 Euro. Nebolo čo riešiť.
Zrovna dneska jsem se díval na výfuk tuším nové Octavie(myslím že Rapid to nebyl) . A říkal jsem si, co to je, to je nějaký neautorizovaný díl nebo co. (když si vzpomenu jak vypadá výfuk u O1 nebo O2 - žalostné)
10.09.2013 | 22:04:47 | black
| 46.135.24.*Reagovat
RE: Výfuk
ano zalostne..kupil som nove auto s tym ze roky budem mat pokoj a bohuzial.dobre ze v nom nezmoknem a ten vyfuk ani nehovorim.idem na prvu servisnu prehliadku recenziu dopisem potom sam sa neviem dockat cim zase prekapi.je to drahy harant a takto to vypada
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Octavia
gps
dakujem za upozornenia a rady ale gps by som do octavie urcite nedaval.mozno tam dam raz zeder zda sa mi to ako dobry sposob zabezpecenia.
15.09.2013 | 13:35:22 | jozo | 91.148.16.* Reagovat
Tak taková řekněme profesionální skupina zlodějů aut dokáže zrušit jak signál GPS tak i GSM.
Nemluvě o tom že rušička na GPS a GSM se dá koupit na internetu od 1400Kč i když to není tak jednoduché ale to asi pro nějakého zloděje nebude překážkou.Ale o tom by asi zřejmě mohlo mluvit spousta majitelů kteří se i přes tohle zabezpečení s autem už neshledali:)
13.09.2013 | 15:09:45 | | 62.245.124.* Reagovat
Zatékání dveřmi je problém 90% Octavií, bohužel v servisech dělají lopaty a neumí to opravit. Měl jsem svoji v Auto Hlaváček, teklo tam znovu, tak reklamace a pořád tam teče. Autowolf v Praze to prý umí. Korozi výfuku neřeš dokud v něm nebude díra :)
12.09.2013 | 23:07:23 | | 89.102.177.* Reagovat
RE:
Výfuk bych také neřešil, pokud má svrchu "lišku", neznamená to, že brzy prorezne. Může to trvat ještě léta (možná). Navíc bude i dvouplášťový, takže pokud se na povrchu bude rozpadat, je dostatek času k výměně, aniž by foukal ven.
Pokud je u Octavií běžné zatékání dveřmi a je to snad dokonce už známo, pak (alespoň podle mě) není důvod si ji kupovat jen proto, že ji má soused. Proč se neporozhlédnout, třeba i tady na recenzích, které auto by tak mohlo bez chronických potíží sloužit? Netvrdím, že takových aut je mnoho, ale dnes, v informační společnosti, se to vyhledat dá a dokonce to ani nesežere přemíru času. Důvod, že např. (jak jsem také slyšel) prodejce a servis nemám v místě bydliště, je dost slabý. U dobrého auta se jede do značkového servisu jen na pravidelnou údržbu, a to ještě nezřídka pouze v záruce. A pokud potřebuji servis blízko, páč důvodem je špatné auto, to mi přijde, přecejen, jak to napsat...
13.09.2013 | 14:31:18 | Itall | 88.83.187.* Reagovat
octavia
ani som necakal ze rozprudim takuto debatu ohladom auta.ale dakujem za vsetky rady budem nad tym romyslat.tu u nas som ani nejako nepocul ze by sa akosi kradli auta.prave som sa vratil z trnavy a teraz ked toto citam som rad ze som sa vratil na aute :) auto je poistene aj ked velmi tomu neverim a urcite by som ho nevykupoval nazad..verim aj dalej ze moje auto tieto zle veci obdidu edze som dost odkazany na auto koli praci.bol by to riadny problem keby som ho nemal.este raz dakujem za rady mozno by som tam dal zeder pocul som ze je to zatial najlepsie
12.09.2013 | 17:29:54 | jozo | 91.148.23.* Reagovat
Milý Jožko, váľam sa od smiechu..., krče mám...Teraz vážne: Tie posledné riadky si myslel
vážne?
O tej krádeži?!
Čo nemôžeš potvrdiť?!! Že Ti ešte Tvoju Oct. neukradli? O rok-dva už potvrdíš?
Zaparkuj ju na 3-4 dni v Prievidzi, alebo v NR,Komárne, Martine....zmizne Ti a v živote ju nenájdeš, možno nájdeš zlodejov a vykúpiš si ju späť.
Dúfam, že ju máš poistenú.
Mne ukradli doposiaľ 3 , slovom TRI autá za vyše 20 rokov, Francúza, Japonca, Nemca, ani jedno nebolo poistené..., pre info. "ved sa nekradnú...".
Dve sa vrátili späť, na výkupné, s fízlami spolupracujú autičkári, je to jedna mafia, ešte aj pri výkupnom za auto strážia policajti a dávajú bacha, aby si nedajbože neublížil autičkárskej mafii...:)
Tak aspoň netrep somariny a daj si dobrý vypínač, immobilizér a ešte nejaké "kurvítko", lebo Ti ho ukradnú ani sa nenazdáš...
ešte raz: UKRADNU.
12.09.2013 | 00:19:57 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
RE: Milý Jožko, váľam sa od smiechu..., krče mám...Teraz vážne: Tie posledné riadky si myslel
No musím říct že při takovém nálezu vlastního auta se člověk skoro musí doprošovat zloděje aby mu jej vrátil.O tom bych mohl povídat například díky tomu že se viník nedostavil třikrát k soudu který se táhl měsíce jsem musel nadále jezdit MHD protože dokud se to nevyřešilo auto muselo stát odstavené asi 4-6 měsíců.Zbytek asi zbytečné rozepisovat,jedna velká komedie ve které mě občas přišlo že to auto už snad nikdy nedostanu dokud se zloděj k tomu asi nepřizná,jakoby nestačil důkaz techničák,klíče,fotografie a nevím co ještě dalšího.
12.09.2013 | 01:17:13 | | 62.245.124.* Reagovat
RE: Milý Jožko, váľam sa od smiechu..., krče mám...Teraz vážne: Tie posledné riadky si myslel
Přesně tak souhlasím.
Procentuálně ve statistikách i když jsem je neviděl, tyto auta budou 10x víc vyhledávanější než kdysi. Kdysi se šlo po Audinách Passatech, atd.
Jestli se něco bude krást v budoucnu tedy rok a víc dopředu, tak právě takové obyčejné auta jaké máte vy!!!
Píše se rok 2012 a co v takovém roce prodávají za vozy?
Střední třídy jsou VYBAVENÉ:GPS,GSM HANDSFREE, dále skryté černé krabičky.
RIZIKO, kde zloděj ukradne auto s takovou výbavou a ještě ho stihnou po nahlášení za 5 minut čapnout policajti na cestě, hehe, no to je pro zloděje, jako když se sám udá na policii.
Ale takové obyčejné auta bey výbavy, či alarmu?
Auto, které má poněkud vyšší hodnotu, ještě neodsloužilo. Ani bych neváhal si jej pojistit a také zabezpečit.
Takový obyč. zámek převodovky udělá hodně, páka na volantu, takové mechanické blbosti a jak to zloděje odradí...Max. vám ukradnou rádio(také už leda na objednávku, protože už nejsou v kurzu).
Co by vám udělalo, kdyby jste si někde hluboko v autě schoval bezcenný mobil napojený na trafíčko s GPS a funkční Simkou.
Většinou jdou pro auto feťáci co potřebují...!
Ono kdyby jste náhodou nahlásil policajtům, že vám právě ukradli vůz v ceně hodně nad 200tisíc kč a máte v něm mobil s GPS. TO by jste viděl ten šrumec! Konečně by dopadli nedopadnutelné, a ještě jim přišili všechny shodné krádeže v okrese, očekávané povýšení nejméně o 2 pozice a zvýšení platu a nějaká ta placka, taky konečně použít bouchačku. Povězte, který policajt v terénu by si to nechal ujít...
A teď vy ještě bydlíte kousek od hranic no to je úlet věřit, že vám neukradnou auto i kdyby to bylo třeba za 4 roky, ale stát se to může s velmi vysokou pravděpodobností, vám např. 14% a to už je dost vysoké číslo. Byl by jste ochoten např. podstoupit operaci, kde můžete umřít při takové možné pravděpodobnosti?
12.09.2013 | 07:04:10 | svlastik | 82.117.130.* Reagovat
RE: Milý Jožko, váľam sa od smiechu..., krče mám...Teraz vážne: Tie posledné riadky si myslel
Tak nejúčinější je zámek řadící páky! Mám to na zpátečku plus imobilizér a alarm.S tím zámkem by zloděj musel celou dobu max couvat:D.Navíc když to auto ještě člověk s tímto zabezpečením dobře zaparkuje tak takovou krádež dobře znepříjemní.Ono kdyby chtěl tak to odcizí jakkoliv ale když to nečeká asi by to vzdal.Jinak ta páka na volant stojí úplně za ho*no:)Pokud to je krádež která se uskuteční bez plánování na rychlo tak je tam maximálně na ozdobu.Osobní zkušenost samozřejmě ze strany poškozeného..:D
12.09.2013 | 11:23:32 | | 62.245.124.* Reagovat
RE: Milý Jožko, váľam sa od smiechu..., krče mám...Teraz vážne: Tie posledné riadky si myslel
Oprava aby to dávalo smysl:)Pokud to je krádež která se uskuteční bez plánování na rychlo tak zloděje zřejmě odradí.Jinak pokud je to plánované a zloděj ví do čeho jde tak je tam maximálně na ozdobu.
12.09.2013 | 11:25:50 | | 62.245.124.* Reagovat
RE: Milý Jožko, váľam sa od smiechu..., krče mám...Teraz vážne: Tie posledné riadky si myslel
Zámok prevodovky je pre amatérov.
MNE ho šľohli aj s ním, najprv vypáčili zámok spolujazdca, urobili si kopiu kľúča, na defendlock prišiel "kľúčiar", ale nechcelo sa im babrať, tak auto odtlačili...., stačí vytlačiť spojku a odtiahli.
To všetko za cca 20 minút, ešte aj kanister s PHM si doniesli, pre istotu.
Ked som auto "našiel", rozumej vykúpil od zlodejov, aj to bol malý zázrak, ešte týždeň som behal bez značiek, s vylomeným zámkom, videlo ma kopec ľudí, policajných hliadok....a NIČ.
Ale ak by som nemal pásy, alebo nedajbože NESVIETIL...., no, max.by zinkasovali pokutu a na nejaké auto by sa vys...li aj tak.
Takže dole klapky z očí.
12.09.2013 | 11:32:48 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
RE: Milý Jožko, váľam sa od smiechu..., krče mám...Teraz vážne: Tie posledné riadky si myslel
Tak jasně jak jsem říkal když by to někdo chtěl za každou cenu tak si to vezme:)Přece jen zdrží je to na 20.minut a já mám auto v garáži v domě kde mám ještě předtím bránu a spím dá se říct skoro hned vedle takže by mě by byla třeba větší šance si toho všimnout jako by někdo odjel s autem během pěti minut.
Ovšem to jsou spekulace a snad na to nikdy nedojde:)
Jinak měl jsem to stejným způsobem zámek u spolujezdce,kopie klíče to ještě stálo auto na ulici v kopci takže dle všeho s tím sjel z vypnutým motorem a až dole to nahodil.Zajímavé že auto jezdilo skoro půl roku na jiných SPZ ze stejného auta a na jiný papíry.Přitom na karoserii bylo ještě vše původní tak nevím co páni policisté dělali...denně jich potkám mraky hlavně ve městě ale zkontrolovat auto které je v pátrání je asi nenapadlo.Nemluvě o tom že po měsíci už nedávali žádnou naději tak to asi už zabalili.A nakonec když jsem to auto našel tak jsem na něj nemohl ani skoro přiblížit! i přesto že policie a všichni kolem viděli že jsem si auto odemkl na pokyn policisty vlastním klíčem do té doby než se zloděj do půl hodiny slovně přiznal.Ale celkem zajímavé že jsem to auto měl toho půl roku skoro před čumákem protože stálo v areálu za plotem na proti domu známých a zřejmě i tam auto tenkrát vyčmuchali.
12.09.2013 | 11:56:38 | | 62.245.124.* Reagovat
RE: Milý Jožko, váľam sa od smiechu..., krče mám...Teraz vážne: Tie posledné riadky si myslel
Tak to si mal neuveritelné šťastie.
policajti zvysoka s..ú na nejaké naše autá.
Iba ak ukradnú papalášovi, vtedy robia vietor, alebo idú cez donášačov a tí im sprostredkujú vrátenie, alebo "nájdenie" auta.
Predsa len, taký papaláš dokáže narobiť problémy a NIKTO z polície si nechce kaziť pokoj a idylku v rajone...:(
12.09.2013 | 12:44:41 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
RE: Milý Jožko, váľam sa od smiechu..., krče mám...Teraz vážne: Tie posledné riadky si myslel
ukradnou ti i když máš zámek na páce. pokud bude chtít ukrást někdo auto,tak ukradne,at tam máš cokoliv.Asi tak.Ale není na škodu si nechat udělat zámek na palivo.
28.03.2016 | 13:56:43 | marta | 90.180.245.* Reagovat
RE: Milý Jožko, váľam sa od smiechu..., krče mám...Teraz vážne: Tie posledné riadky si myslel
Svlastik, šľohli aj v cene blízko miliona....:)), do auta s cenou 200.000 KC ani nemá zmysel dávať GPS..
Rušičku dnes kúpiš na nette za cca 15-20.000 KČ a niet šance ho vystopovať.
Jediné čo sa mi osvedčilo bol 8 cestný immobilizér, SVK patent, síce stojí od 600 eur vyššie, ale ked som "pre srandu" dal "ukradnúť" autičkárovi, nepomohla mu ani výmena riadiacej jednotky a to mal čas a auto servis iba pre seba.
Sú tam dalšie naťahané káble, spletene s origo montážou, tak, že aj samotní montéri už nedokážu auto spojazdniť, až by som im nedal schému zapojenia....
Na kolesovom nakladači mi vyhodili "alarm" za vyše 12.000 skk, ktory mi montoval chlap pracujúci pre Mercedes...:) za 5 minút, ten immobilizér bol doslova "hračkársky"
Ten ich síce stál vyše 1.000 eur, ale je prakticky "nenakopnuteľný", iba na súčiastky by sa mohol stroj ukradnúť, čím je neatraktívny.
12.09.2013 | 12:11:53 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
RE: Milý Jožko, váľam sa od smiechu..., krče mám...Teraz vážne: Tie posledné riadky si myslel
Myslím rušičku GPS signálu. Autičkári ju zároveň používaju aj kvôli znemožneniu vyhľadávania polohy podľa mob.telefonu, vtedy používajú vysielačky.
A samozrejme, najlepšia ochrana pri krádežiach "lepších" a drahších áut sú policajti. Vždy tam majú niekoho kto im dáva echo. Bohužiaľ, ele je to tak.
12.09.2013 | 12:31:37 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
RE: Milý Jožko, váľam sa od smiechu..., krče mám...Teraz vážne: Tie posledné riadky si myslel
Tak trochu vím o přesnosti zaměření trochu v tom dělám, tedy využívám to, tyto přístroje jsou staré odhadem už přes 5 let. GPS trefí tak odhadem 5-10metrů a v nejlepším možném případě 1metr když je fakt extra super den a prostředí, samotný GPS je o ničem. GPS vyruší i hloupá dobře utěsněná střecha auta...
ALE GSM s GPS trefí toleranci 10milimetrů až 1cm. GSM s WIFI trefí 10cm, bez GPS je možné také zaměřit pozici.)
Můžeš mít vypnutý GPS lokátor, ale najdou tě. Zkus ukradnout mobil za 20tisíc a do měsíce Ti zaklepou na dveře. )
Není důležité GPS, stačí aby to ten telefon uměl, důležitá je funkční SIMka. )
13.09.2013 | 07:23:33 | svlastik | 82.117.130.* Reagovat
RE: Milý Jožko, váľam sa od smiechu..., krče mám...Teraz vážne: Tie posledné riadky si myslel
Nepoznám tie prístroje na rozdiel od Teba, ale GPS monitoring je na 2 veci....
V Nitre? pred pár rokmi ukradli nakladače Caterpillar, vybavené touto srač..ou technologiou.
Jeden sa ozval cez signál, lebo zlodeji NEVEDELI, že má namontované sledovanie cez satelit.
Policajti sa chceli zahrať na akčných hrdinov a sledovali mašinu, kam že pôjde.
Samozrejme, sledovali to cez PC, nie aj skutočne, kto by sa aj trhal od roboty pre nejakých 130.000 eur, že áno.
Až sa pamätám, odsledovali to niekde po poľské hranice... a tam.., signál ZMIZOL a aj mašina, zrejme naveky.
Alebo zlodeji našli vysielač, tel.kartu s prídavným zdrojom, alebo zapli rušičku, najskôr ho zrušili, lebo signál a už nikdy neozval...
Tie prístroje sú staré odkedy satelity navigujú, čiže dobrých 20 a viac rokov? Tolerancia je okolo, alebo až sa pamätám okolo 10-15 metrov, kvôli vojsku.
13.09.2013 | 08:31:56 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
RE: Milý Jožko, váľam sa od smiechu..., krče mám...Teraz vážne: Tie posledné riadky si myslel
jo účastnil jsem se také cvičení s GPS na manévrech, to byla povinná vojna, no a i k vojenským účelům je to na nic. :D
Stará dobrá mapa a hezky odečítat, kdo by čekal kdesi v zapadákově na mítinku až dostane signál od satelitů dejme tomu minutu, ještě někde na kopci a ještě byl nepříteli přímo na odstřel, to byly tehda ještě nic moc přístroje a čekalo se dlouho. :D
Ideál tak akurát na ten Afghanistan, kde je člověk v úrovni skalisek či pouště a pláně, ale nesmí se dostat do tunelů. Vlastně co to říkám stačí když se dostane do blbýho lesa a má smůlu. :D
Ohledně toho přístroje, no jak na něj příjdou a je odpojen, tak je po srandě, jakmile se odpojí třeba autobaterka, a přístroj nemá zálohu v sobě, tak smůla....
Ale je to jen varianta se chránit proti krádeži no a je levná do 2 tisíc. Na takové auto by bohatě stačilo. )
A ty polské hranice, to jsem měl na mysli, ani tak nevadí české jako ty Polské, Slováci jsou na tom hrozně blbě, kousek od poláků, kousek od ukrajinců, vám to tam musí mizet ve velkém...:/
13.09.2013 | 11:17:58 | svlastik | 82.117.130.* Reagovat
RE: Milý Jožko, váľam sa od smiechu..., krče mám...Teraz vážne: Tie posledné riadky si myslel
Pokud v tom, jak říkáš "děláš" :-)), měl bys vědět, že GPS už veřejnost využívá čtrnáctým rokem a stejně, jako jde vyrušit GPS signál, jde rušit i GSM signál. Co chtěl autor říci zmínkou o Wi-Fi, to netuším. Ale GPS, GSM i Wi-Fi jsou rádiové signály, které lze rušit zcela bez problémů, anebo je i zcela odstínit kovovou konstrukcí viz. Faradayova klec - učivo fyziky 1. stupně základní školy. Z celého příspěvku jsem pochopil jediné. A to, že máš "dobré" zkušenosti s kradenými mobily :-))) Ty se ale dají vyhledat jen po připojení k síti nějakého operátora.
Když chce někdo ukrást auto, není pomoci. Majitelé aut za miliony s nejmodernější skrytou vyhledávací technikou by mohli vyprávět.
13.09.2013 | 09:44:17 | | 188.175.53.* Reagovat
RE: Milý Jožko, váľam sa od smiechu..., krče mám...Teraz vážne: Tie posledné riadky si myslel
1.stupeň základní školy, tak to o tobě hodně vypovídá. Zřejmě GENIUS? Prosím tě co tady děláš, když jsi probíral takové učivo v prvním ročníku základní školy? a proč se vybavuješ s takovým babralem??? :D
Wi-fi tím také zaměříš polohu. Stačí starý mobil kolem tisícovky zapnutý s Wi-fi GPS, funkční Simkou a napojenou na přívod přes trafíčko.
I na google účtu se Ti to ukáže, kde to auto máš. :D
Zkus rušit GSM, pak si tě podají společnosti, si myslíš, že o tom nevědí? Je to trestné a jak člověka chytí má po srandě, je to horší než hacker, dostane flastr, no spíše brutální pěti i šestimístnou pokutu. To už ten zloděj se může na tu rušičku vyprdnout, sebrat pistoli a rovnou někoho odstřelit a sebrat mu auto..., jak ho chytí tak pak dostane stejně méně, než kdyby tu rušičku používal.:D
Já tu píšu přesnost lokace mezi GSM,Wi-Fi,GPS. kde GPS je na tom nejhůře, tedy v toleranci několika metrů, narozdíl od těch předchozích v toleranci desítek milimetrů. Bavím se o souřadnicovém zaměřování, GPS je zhola nepoužitelné, tak maximálně to flákat do aut, GPS je ... nebudu radějc sprostej. :D
13.09.2013 | 10:50:26 | svlastik | 82.117.130.* Reagovat
RE: Milý Jožko, váľam sa od smiechu..., krče mám...Teraz vážne: Tie posledné riadky si myslel
Sorry, omlouvám se, měl jsem samozřejmě na mysli 2. stupeň, 8. třídu - i mistr tesař se někdy utne :-D. Ale pro úplnost, Google nezaměřuje polohu pomocí Wi-Fi, jak se mylně domníváš, ale podle IP adresy, z které se na internet pomocí Wi-Fi připojuješ, případně dle údajů z GPS, je-li zapnuto. Wi-Fi v telefonu má dosah sotva deset metrů. Rušit signál GSM se dá i pomocí malého vysílače s minimálním dosahem - na ovlivnění činnosti GSM v autě to stačí a operátor nic nezaregistruje, ostatně rušičky GPS fungují stejně, jen na jiných frekvencích. Ale to je pro tebe asi španělská vesnice, jak tak podle tvých výplodů koukám. Radši už se nepuštěj do žádných "velkých akcí". :-)))
13.09.2013 | 12:54:32 | | 188.175.53.* Reagovat
RE: Milý Jožko, váľam sa od smiechu..., krče mám...Teraz vážne: Tie posledné riadky si myslel
Tak Wi-fi si to stahuje z internetu, ale SIMka přes GSM si to podle tebe cucá z prstu... Tak to je tedy obdivuhodné vysvětlení o tom jak tohle je podle mě španělská vesnice...
Dále wi-fi příjímač na telefonu je opravdu velmi důležitý faktor jaký silně zachytí signál. To je opravdu k pousmání...
S tím rušením to už jsi zkoušel? :D
Já si narozdíl od Tebe osahal přístroje a změřil přesně podle souřadnicového systému od 1tisíce do několika set tisíc kč proměřil různé typy a tak asi můžu říct přesnost různých systémů v lokalizaci a také jejich možné rušení, co by dokázaly či ne...
Zajímalo by mě když jsi tak zkušený, kolik rušiček jsi už prozkoušel abys tady obhajoval jejich účinnost...(může se to prodávat stejně jako policejní antiradary, ale máš to odzkoušený?
Co se týče GPS, tak ten se vyruší úplně každým předmětem proti nebi, nebo i to blbý listí na stromech ho odrovná... Co se týče GSM, tak tento systém se používá i v extremních podmínkách např. v dlouhých tunelech na cestách a nejen tam, ani v pražském metru by Ti neměl odejít signál a kdoví kde ještě apod. Wi-fi je omezeno vzdáleností, ale taková rušička co to zvládne nevěřím tomu, že dokáže rušička na nějakou baterku odrušit GSM,Wi-fi,GPS,datové toky Simky zároveň všechny naráz. :D
Navíc wi-fina slouží tak, že si postavíš auto, kde je free, zapneš mobil, většinou u sebe, na návštěvě, na dovolený, auto parkuješ kde jsou kamery atd. a už se ví jestli tam auto stojí nebo ne, může se v klidu spát... :)
13.09.2013 | 14:42:48 | svlastik | 82.117.130.* Reagovat
RE: Milý Jožko, váľam sa od smiechu..., krče mám...Teraz vážne: Tie posledné riadky si myslel
Svlastiku, když něco neznáš, neznamená to, že to neexistuje : www.signalprofi.cz/www-signal-profi-cz/eshop/4-1-Rusicky-signalu-GPS-GSM-WiFi/6-2-Rusicky-GSM-signalu
Koukám, že navíc ani pořádně nevíš co a k čemu je Wi-Fi, ať už v telefonu, či v počítači. Jo, jo držet v ruce moderní zařízení a navíc něco o něm vědět, jsou dvě různý věci. Tys zůstal jen u toho držení.
13.09.2013 | 21:55:53 | F. | 78.102.253.* Reagovat
RE: Milý Jožko, váľam sa od smiechu..., krče mám...Teraz vážne: Tie posledné riadky si myslel
Nechcem sa miešať do zaujímavej debaty, ale občas kamionisti používajú rušičku na oklamanie mýta, iba ju pichnú do zapaľovača a auto sa "vyparí"...:)
Až sa nemýlim, je to zakázané, ale vecička stojí pár eur, viac ako 100 asi nie.
Tých autičkárov som myslel tak, že ked sa preveruje pohyb osôb, tak operátor tuším ROK musí uchovávať dáta o pohybe osôb.
Preto sa vždy smejem, ked vidím "borcov"-"mafiánov", v šušťákových bundách a BMW, ked si dobíjajú kredit v bankomate.
Už by sa mohli naučiť, že si musia zohnať čistú kartu, najlepšie zaregistrovanú na bezdomovca a kartu už nedobíjať, ale ju rovno zahodiť.
Policajtom stačí nahodiť podozrivé osoby a prelustrovať ich pohyb, aj mesiace dozadu, o komunikácii a sms ani nehovorím, bežne sa to obchádza, aj bez povolenia súdu, resp.robí sa dodatočne.
No a potom sa čudujú, ked musia platiť prokurátorom a sudcom, aby sa prácne dostali z basy....
Aspoň na niečo dobré je to špicľovanie cez mobilnú sieť. Nehovoriac o tom, že VSETKO čo raz vypľujeme do "sveta nettu".., ostane na večné časy niekde uložené. Tak pozor a nepúšťať zbytočne hubu na špacír...:)
14.09.2013 | 12:32:45 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
Kradnutie Škodoviek
S tým kradnutím - asi je to najhoršie v BA, kde bývam. Susede ukradli Octaviu, kamarátovi Fabiu. Inému susedovi sa pokúšali na Štedrý deň pred nemocnicou v Petržalke (bol navštíviť chorú manželku) ukradnúť Octaviu. Zničili mu zámky na dverách a keď sa im aj tak nepodarilo otvoriť auto, tak mu za trest prepichli všetky pneu.
Krádeže a neúmerne vysoká cena Škodoviek (tie bombastické reklamy na MS v hokeji a Tour de France sú určite nákladné) boli dôvodom, prečo som si nekúpil Octaviu ale Megana Tourer. V porovnateľnej výbave a s vynikajúcim 1,6 dci motorom bol lacnejší o takmer 8 000 Euro. Nebolo čo riešiť.
11.09.2013 | 22:57:22 | Vlado | 85.135.197.* Reagovat
Výfuk
Zrovna dneska jsem se díval na výfuk tuším nové Octavie(myslím že Rapid to nebyl) . A říkal jsem si, co to je, to je nějaký neautorizovaný díl nebo co. (když si vzpomenu jak vypadá výfuk u O1 nebo O2 - žalostné)
10.09.2013 | 22:04:47 | black | 46.135.24.* Reagovat
RE: Výfuk
ano zalostne..kupil som nove auto s tym ze roky budem mat pokoj a bohuzial.dobre ze v nom nezmoknem a ten vyfuk ani nehovorim.idem na prvu servisnu prehliadku recenziu dopisem potom sam sa neviem dockat cim zase prekapi.je to drahy harant a takto to vypada
11.09.2013 | 20:21:14 | jozo | 85.237.227.* Reagovat