Recenze Škoda Octavia tdi
“strašný”

Autor recenze: jirka (33 let),
Středočeský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2003 Typ motoru:1,9 tdi Stav km při koupi:70 000 km Stav km nyní:80 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 1 rok Průměrná spotřeba: 8 l/100 km Vloženo: 25. 11. 2010

Hodnocení inzerátu: 2 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 4.8

Spolehlivost

7
 

Jízdní vlastnosti

3
 

Komfort

1
 

Provozní náklady

6
 

Náhradní díly

7
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Alfa Romeo 166 Romeo jtd

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ne

Závady a opravy na autě

Auto jsem koupil v bezporuchovém stavu a dle předchozího majitele, nikdy žádné nemělo a ani mít nebude, je to prostě držák a auto snů.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Auto jsem si koupil z přesvědčení mých přátel, ale nikdy bych už nic podobného nepodnikl.Už při cestě domů jsem si říkal, že je to jako cesta v žebřiňáku, ale podvědomí mě utěšovalo, to je jen nezvyk, zvykneš si neboj, vydrž...V předešlém autě se totiž cestovalo úplně jinak, člověk si jízdu vychutnával a když dojel na místo určení, pomalu se mu nechtělo vystoupit, taková závislost. To se o téhle Škodě říci nedá. Jezdím raději kratší vzdálenosti do 100km to je tak akorát, víc raději nepokouším.
S tou neporuchovostí, taky nevím, čepy, tlumiče, alternátor, stále se něco kazí...Je čas porozhlédnou se p o jiném autě.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 2


Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Octavia

Vložit komentář

Pro Jirku

Nevím, ale asi máš dřevěné rzce i nohy. Mám Octávku 1,9TDI, jezdím maximálně za 6 litrů. Při koupi najeto 150 tisíc,nyní 220 tisíc. Za celou dobu pouze oleje, gumy a brzdové destičky. Nyní budou nové kotouče. Jezdil jsem s mnoha auty, ale pokud nechceš jezdit ralye a máš pro běžné denní použití,tak je to auto bez konkurence. Jediná vada málo místa na zadních sedadlech.

24.02.2013 | 17:18:18 | Zdeněk  | 90.179.146.* Reagovat

RE: Pro Jirku

Myslím že konkurence se určitě najde.Ovšem tohle řekne každý o svém autě když je spokojen.Ale to nic neznamená:)

24.02.2013 | 17:40:50 |   | 78.45.38.* Reagovat

škoda auto, škoda peněz

03.12.2010 | 13:25:45 |  Reagovat

Petr: Čo som písal za nezmysly? :)) a o 307? KDE a kedy?!!:)) Čítaj pozornejšie.

29.11.2010 | 19:10:00 | ľuboš Reagovat

NoNo

Co to tady Luboš podemnou píše za nesmysly, většinou kazove auta jsou po totálkách, zaplavené atd. Já mám na moji 307 SW 160 000, žádný problém a proti té ponorce octávii skvělé svezeníčko, hlavně ten vnitřní prostor, kolem sebe místa habaděj, to jen na okraj,vím, že k octáviím nepatří poznatky na jiná auta, ale jak říkám, jak se k autu chováš, tak jezdíš.

29.11.2010 | 19:03:06 | Petr Reagovat

lubos

Nie bracho ma 407 sw 2,0HDI 100 kw, r.v 2006, a na 70 000 km uz nechal v servise pomaly 100 000 sk, takze asi spatny kus, no ale mame znameho v autorizovanom servise a ten nam potvrdil ze tie 407 teda nic moc co sa spolahlivosti tyka, stale nejaky problem ( kufor, dysplay, nieco s nejakymi ventilami na turbe atd.atd.) no proste horor. No ako hovorim 205,405,106,306,406,806 masiny ktore sa hadam ani nedokazali vazne pokazit, od vtedy to ide dolu vodou 206, 307 !!!! -strasne sroty, 207, 407 naozaj co sa poruch, zavad tyka velmi velmi nachylne.

29.11.2010 | 09:31:10 | visna Reagovat

anonym

Samozřejmě, každý z nás může způsobit nehodu, jsme jen lidi a každý chybuje. Jsou ale mezi námi i tací, kteří jsou potenciálně mnohem nebezpečnější, at' příliš rychlou, agresivní, bezohlednou jízdou, ignorující veškeré předpisy a s přesvědčením, že se jim nemůže nic stát, protože bourají jen neumětelové, kdežto oni to maj v malíku. A o tom to bohužel je.

28.11.2010 | 21:46:29 | marne Reagovat

Visna: Ešte som mal chvíľu 306 XRD, 1,9 D, ale mal som ju krátko,ešte pred 12-13? rokm, i iba cca 70-80.000 km, kým som sa nevysypal pod Kremnicou..., celkovo niečo nad 120.000 km.

Bola spoľahlivá, to je fakt, NIČ som na nej nerobil, ale mala strašné sedačky, chrbát bolel ako fras, plasty hrkali, ale motor točil 4.000, odpich ako benzín:)), trochu zákerná v zákrutách, kedy pri ubraní plynu, aleno brzdení robila psie kusy, ale zábavná.

Po oprave mala strašné jazdné vlastnosti, z totálky chlap vykresal "nové" auto, ale asi zabudol na silentbloky, lebo sa skoro prevrhlo na rovnej ceste.((, no ten čo si ju kúpil, toho som ľutoval, ale vraj bol spokojný..:((

P.S. Marne: Nesúď, aby si nebol súdený...:)).. NIKDY nevieš, či zajtra nebude o Tebe reportáž, alebo o mne, keď neubrzdíme na tom snehu, čo sa vonku sype..:((

Hocikto môže urobiť a mať chvíľkový skrat. Nikto nie je dokonalý...Iba mal menej šťastia..:((

28.11.2010 | 20:49:45 |  Reagovat

RE: kremnica

nerozbil si auto preto ze bolo nanic ale pre to ako jazdis!!!!!!!!!!!!! Ja mam tak 1.7miliona km a este som ziadne auto nerozbil a ze som ich jazdil pozehnane-mimo ine aj p 306 1.8 benzin asi 130koni auto islo perfektne na francuza aj slusne sedelo a co ma prekvapilo najviac pomerne tuha karoseria nemalo ziadne popisovane zaludnosti ako po ubrati plynu a pod. Bohvie co za zlepenca si to mal. Na slovensku je hrba kseftarov ktori vozili a vozia auta z vonku a tek asi 80% su buracky polatane za malo penazi po garazach a nie na jednom aute mali chlapci zarobene tak 100000-150000sk v cistom a smiali sa na takych ako si ty lebo dobre predali. a to ani zdaleka nie som fanusik frantikov a co nechapem najviac ako tu niektori jednotlivci stale dookola a v kazdej recenzii riesia svoje mindraky z frantikmi-co ste uchylni??? ved toto je recenzia-SKODA tak co sem furt pletiete tie peugeoty

12.03.2012 | 14:52:49 | ja  | 89.242.199.* Reagovat

RE: kremnica

bolo to v decembri, polnoc, primrzlo, cez deň pršalo, večer sa vyjasnilo, ešte na priesmyku bola cesta OK, ale dole, pod Bartošovou Lehôtkou, široká pekná cesta, mierna pravotočivá..., auto išlo rovno, nezatočil som, ani som nebrzdil, iba vytlačil spojku, nepomohla žiadna kontra a už som letel mimo cestu. Ked dostaneš šmyk na ľade.... koniec. a pri cca 100 km/h..., bez šance.

12.03.2012 | 18:07:17 | ľuboš  | 85.237.227.* Reagovat

RE: kremnica Mimochodom, 306 je všetko, len nie pevné auto, mal som 5-dv. verziu,

a tá sa naozaj krúti.

Na limite, či pri ostrejšej jazde, skús ubrať plyn, alebo pribrzdiť v zákrute... zbadáš. začne Ta predbiehať zadok. Jasné, tak sa nejazdí stále, ale pri ponáhľaní sa, nepríjemné.

Tá moja mala pri kúpe najazdených necelých 40.000 km, stála v tej dobe asi 340.000, v 97,bola na 100% nebúraná, boli to drahé autá ako šľak.

mal som autá od Tatry 613, po japonské, nemecké, francúzske, chvíľu Taliana- /týždeň Fiat Tipo..ten digital vymýšľal sadista...:((,vyše 1 mil. na diesloch, asi 600-700 na benzínoch, už môžem frfľať a porovnávať, a zatiaľ bezkonkurenčne najlepší pomer cena/výbava/ POHODLIE sú francúzske autá. V diesloch sú bez konkurencie, benzíny poslabšie, japonské sú vynikajúce v benzínoch, nemecké ohurujú kvalitou, ale sú ťažkopádne a jednoducho ťažké ako tank.

ak má niekto neobmedzený rozpočet, tak BMW, ale je tvrdé, dizajn, miesto, pohodlie, spotreba , náklady.... a zlodeji...ach jááájj.

12.03.2012 | 21:51:18 | ľuboš  | 85.237.227.* Reagovat

28. listopadu 2010 | 20:22 | marne

Zdarec,taky na to koukáme-docela síla :-((

28.11.2010 | 20:44:02 | Jirka KOPR Reagovat

Dokument o českých řidičích, dnes ČT 2 20:00hod- doporučuji všem, zejména těm hovadům za volantem, o kterých to hlavně je.

28.11.2010 | 20:22:15 | marne Reagovat

To: Visna:12:13: Neviem, ale nemal Tvoj brat 407 s 1,6 HDi motorom? Lebo pred 1,6 ma zaprisahával mechanik, že ma nebude servisovať, vraj je to "nešťastný motor", kde sa skúšali kadejaké "fajnovosti" a keď už človek kúpil, tak smola:((
2.0 sú vraj lepšie, s 2,2 biturbo mal málo skúseností, vraj najviac sa oplatí 2,2 s 98, resp. 100 kw, nie je natiahnutý výkon a ešte sa tak nešetrilo, za každú cenu.... , sám ma 806, 1,9 td, ktorá nepozná milé slovo, ani údržbu a jazdí mu stále...:))

Také 406 coupé 2,2 HDi 2004-2005 už so xenónmi sú neskutočne drahé a ako cukrík:)), mať menej rokov..:((

28.11.2010 | 20:08:27 | ľuboš Reagovat

To: Visna:12:13: Neviem, ale nemal Tvoj brat 407 s 1,6 HDi motorom? Lebo pred 1,6 ma zaprisahával mechanik, že ma nebude servisovať, vraj je to "nešťastný motor", kde sa skúšali kadejaké "fajnovosti" a keď už človek kúpil, tak smola:((
2.0 sú vraj lepšie, s 2,2 biturbo mal málo skúseností, vraj najviac sa oplatí 2,2 s 98, resp. 100 kw, nie je natiahnutý výkon a ešte sa tak nešetrilo, za každú cenu.... , sám ma 806, 1,9 td, ktorá nepozná milé slovo, ani údržbu a jazdí mu stále...:))

Také 406 coupé 2,2 HDi 2004-2005 už so xenónmi sú neskutočne drahé a ako cukrík:)), mať menej rokov..:((

28.11.2010 | 20:08:20 | ľuboš Reagovat

anonym

Když nejsi Standa "a spol.", tak se nám představ. Využívat anonymity znamená něco skrývat, nebo se za něco stydět.

28.11.2010 | 16:23:47 | marne Reagovat

Vždycky když nemáte argument, vytáhnete se Standou. Jděte do prdele i se Standou, ty Radku ses netrefil ani teď ani předtím. Nemít rozumný argument, to je blbá pozice. A když k tomu neumím mlčet..... budu si aspoň vymýšlet. A inženýra Pelikána jste našli? Kam se vám poděl? Chytráci.

28.11.2010 | 16:16:34 |  Reagovat

No jen žasnu,

kolik komentářů se může sejít pod recenzí o ničem ........., včetně těch mých :-) .

28.11.2010 | 16:10:52 | Vašek Reagovat

Anonym

Sorry Václave, myslel jsem, že jsi Standa. Tímto se mu omlouvám.:-)

28.11.2010 | 16:07:17 | Radek Reagovat

Anonym

Stando, neboj se podepsat, ty tvoje bláboly o orbitální stanici C1 jsou tu známé, navíc IP adresa z ústeckého kraje.....trapas, co?

28.11.2010 | 16:03:27 | Radek Reagovat

Nebudu to dál rozebírat, není s kým a proč. Jen jedno mě opravdu udivuje: Že o tomto vozítku, které se vyrábí už 5 let, vlastně pořád vůbec nic nevíte. Trochu to zamrzí, ale na druhou stranu mě to může bejt fuk. Já ho mám, a já vím co mi nejlépe nabídne a k čemu je dobrý a k čemu ne. Jak jezdí, kolik toho odveze, jestli je nebo není pro jednoho, kolik žere a jak sedí na silnici. Vy, kteří o tom nevíte vůbec nic, si můžete myslet co chcete, ale potom se tady nerozkřikujte o tom, že recenze jsou na to, aby jste se dozvěděli něco od majitelů auta a ne žvásty a doměnky. Jenže přesně tohle děláte.

28.11.2010 | 15:52:03 |  Reagovat

A vo tom to je

Ja si myslim ze cely problem je v tom ze tieto mini auta (c1,107,aygo) maju neobycajne dlhe prevody na tak male auta, a hned si vsetci majitelia myslia ze je to dialnicny korab schopny ist tempom 170 km den noc kopec nekopec , lebo tocia menej ako ich konkurencia. Pravda ale je ze ak by mali prevody odstupnovane ako vacsina mini aut tak by nikoho ani nenapadlo sa vobec bavit o nejakych dialniciach. Takze s toho vyplyva ze tie auta su modly iba preto lebo maju dlhe prevody, To ze su vo vnutri spartanske, tvrde, hlucne a male to uz nikoho nezaujima proste iba preto ze maju dlhe prevody. Takze s toho vyplyva ze ak by mala napr. skoda 120 strasne dlhe prevody ( a motor by to zvladol utiahnut) tak by s toho bol ihned dialnicny drak.

28.11.2010 | 15:51:57 | visna Reagovat

naše služební nové transportéry točí ve 160kmh 2400ot a maj při tom 7.8L psáno na pc. to jsou ty nejnovější, osobní verze 6kvalt. tvé kolíně by měl používat James Bond.

28.11.2010 | 15:49:25 |  Reagovat

6,2 pri 150 je samozrejme málo pravdepodobné, litrový objem točí pri tejto rýchlosti pomerne vysoké otáčky (jedine že máš 24 st. prevodovku z Tatry :)). Neviem, ale 6,2 si podľa mňa nezoberie ani také BMW 535 D, kt. pri 150 točí možno niečo málo nad 2.000 (2.500 pri 180 - to viem na 100 pro :). Nehovoriac o vysokom aerodynamickom odpore a neschopnosti znášať vysoké rýchlosti. S hentakým rázvorom a podvozkom (mestský športiak - hahaha) by stačila pri tej 150-ke trochu prudšia zákruta a vystrihujú Ťa.

28.11.2010 | 15:32:27 | Matúš Reagovat

anonym 15:14

Ty vole fakt už strácíš soudnost. Snad nechceš tvrdit, že kolíňata byla zkonstruována pro dálniční maratony?! Nebo je to snad vyjímka mezi mini a malými vozy s malými obsahy? Dlouhé převody tam jsou jistě kvůli spotřebě a ne pro jízdu ve 170km/h. Nebo myslíš, že auto s litrovým motorem, minimálními deformačními zónami, malinkými koly a téměř nulovým odhlučněním je auto pro dálnici jako stvořené? Vrat' se na zem a neblbni lidi.

28.11.2010 | 15:29:02 | marne Reagovat

takže podle tebe to je snad turistickej parník. pochopitelně, že to je městské auto. pro jednu osobu do práce. nákup si dá do auta. právě kvuli té bezpečnosti to je jen do města. bourat v tom tam a ne mimo.

28.11.2010 | 15:14:51 |  Reagovat

Anonym 13:48

Jsou věci, které nemůžeš pochopit, dokud se s nimi osobně neseznámíš. Pohádky jsou výmysly, třeba ta tvoje. Realita je skutečnost, i když se někomu může zdát jako pohádka... :-) To auto si prostě víc nevezme, co mám dělat? Vyvrtat díru do nádrže abyste byli spokojeni? Třeba na to myslete, až mi zase budete dokazovat jak vám to jede. Že sice taky 160, ale za 12 litrů.

28.11.2010 | 15:14:05 |  Reagovat

Strašně rád bych byl, kdyby mi už konečně někdo z tech chytráků tady vysvětlil kde přišli na to, že kolíně je konstruováno pro městský provoz. Nikde jsem to v dokumentaci k vozidlu nenašel, a ani použitý motor, technika, ani převody a bezpečnostní výbava o tom nic nenapovídá. Naopak tvrdý podvozek, dlouhé převody a absence kufru říká - toto není auto do města, ale na svižné přesuny po kvalitní komunikaci, úsporně, a rychle, bez tahání tuny železa sebou a 2 kubíků vzduchu v kufru. Do města je pokud vím potřeba sice auto malé, ale s kufrem na pořádný nákup, s podvozkem který plave přes kanály, díry a dlažbu, a s převody které umožňují hbitou jízdu nízkými rychlostmi.

28.11.2010 | 15:10:58 |  Reagovat

anonym

Ty jezdíš s vozítkem konstruovaným na městský provoz na dálnici i nad 150km/h? Ty asi na životě moc nelpíš.

28.11.2010 | 14:03:48 | marne Reagovat

prej 6,2 při 150. tady je to samej krmič a pohádkář.

28.11.2010 | 13:48:33 |  Reagovat

Luboš

Milý Kokote, na to, že zimáky hučí a brzdí jako sviňa nemusím nic číst, stačí na nich jezdit. A že kolíně si vezme při 150ti na dálnici 6,2 jsem sice nic nepsal, ale musím konstatovat, že mi to tak žere. A často i když jedu nad 150, na doraz tachometru, jsem se nedostal nad 6,5 ale to už jedu na plný plyn. Minimální spotřeba kterou jsem dosáhl po dálnici (130-150) byla 5,5, mimo dálnici minimum 4,2. Níž ani výš jsem se nedostal. Na Anonym II prostě nemám :-)

28.11.2010 | 13:43:21 |  Reagovat

suhlas

No tak si vlastne potvrdil to co som hovoril,205-ky, 405 -ky , 406-ky masiny ktore spravia bez problemov 400 -500 000km , 407 ? 207 ? 206 ? pochybujem zeby sa dostali niekedy k 300 - 350 000 km bez vaznejsej poruchy. Bracho ma 407 ten tvoj vecny zotrvacnik so spojkou mu menili pri 70 000km a stalo ho to 50 000 sk, ale priznavam mohol to byt vadny kus, roleta stresneho okna sa mu odtrhla cena ? tusim okolo 22 000sk, display palubneho pc odisiel pri 50 000km cena ? 6000 sk, zadne dvere nesli otvarat cena ? neviem uz si nepametam, teraz ma 90 000 a zacina mu odchadzat turbo ale na to uz radsej ani nemyslim. Asi kupil zly kus moze byt beriem, ale co som sa docital tak dost 407-ciek riesi dost zavaznych problemov, staci pozret na forum. Predtym sme mali 206 1,4 benzin a pri 80 000 km zrala olej jak stara skodovka, o plastoch a elektrike ani nehovorim. Asi to bol zase zly kus je to mozne. Dva roky dozadu som predaval 306 ku 1,9 TD s 360 000km jazdi dodnes pri spotrebe 5,0 l /100km , nezere olej. V 607 som este ani nesedel ale velmi sa mi paci urcite viac ako nejake tuctove bmw .
Inak peugeoty su velmy pekne auta keby tieto novsie boli viac kvalitnejsie tak uz mam nejakeho doma

28.11.2010 | 12:13:35 | visna Reagovat

Visna: No neviem, žena mala 106 /97/, cez 120.000 km, teraz je u svokrovcov, 1 x výmema spodného ramena, zadné ložiská. Inak nič.
Teraz má 206 1,4 / 08/benzín, pod 30.000 km, zatiaľ nič, akurát plasty v zime škrípu ako šľak.
405 som mal 2, pričom jazdne to boli zo "starej dobrej školy":)), lepší už bol iba Nissan Primera, ale tak pohodlne, ako P 405 a zábavne..., už asi nič. / 1 mala cca 600.000 km, 88, druhú/94/ mi ukradli:((/, vždy TD, 1,8, a 1,9/

406, vynikajúce auto, od nova, /7.000 km/, dodnes vrká, cca 440-450.000 km, motoricky, vstrekovače, spojka... všetko pôvodné, recenzia tu je, 1 x menený žhavič. Inak ..NIČ:))

407 som nemal, pár krát som vyskúšal, ak by mala "normálnejší" dizajn, hlavne vo vnútri, tak je u mňa, ale vzadu málo miesta, šialený sklon čelného skla, nemožnosť si oprieť lakeť o rám dverí, nutnosť sklenenej strechy bez šíbra v SW..:((..., tak zaparkuje u mňa.

Posledné 2 roky výroby sa už oplatí kúpiť, pochybujem, žeby boli oveľa poruchovejšie ako W Passat.

Teraz deriem 607, 2,2 HDi, /okolo 340 /má svoje muchy, ale keď nie je veľmi búrané a "super kúpa":)), tak je POROVNATEĽNA s hociktorým konkurentom, aj keď samozrejme, na 4x4 od konkurencie nemá, ale V6 je LEPŠIA ako A6 bez predku v motorom 2,7 TDi, spotreba rovnaká, pričom na diaľnice za tú cenu... NIČ lepšie nezoženiete. A v 2,2 sa bežnou jazdou, dodržiavaním vyhlášky- 4,5-5,8 l/100 km..., zadarmo. Akurát, že je už tvrdšie odpružená:((

Keď človek kúpi jazdenku a priplatí si, lebo ju KUPUJE pre SEBA, tak nejakých 1-3.000 eur nemôže v tejto kategorii hrať úlohu.

Bazár, obch. s autmi kupujú kvôli ZISKU:)) Takže u nás nemá zmysel doniesť auto s poctivými 50-100.000 km, lebo: NIKTO mu neverí, že ma tak málo km, NIKTO mu nezaplatí, lebo vedľa neho stoji také isté, za nižšiu cenu, akurát,,že to druhé má stočených 100-150.000 km:))

Elektrika je chorobou dneška, ale v prepočte na km, pohodlie, doslova smiešne ceny náhradných dielov:))), oplatí sa.
Odkedy nechodím do ofic. servisu, neskutočne sa ZLACNILA údržba..., za 5-6 rokov len na SERVISE ušetrím na NOVÚ 607 / teda, mierne jazdenú, max. 1-2 roky starú, za cenu 02 v základe..:)), cca 10-50.000 km..., akurát v tej výbave čo mám, som zatiaľ nenatrafil v súcom stave, bolo ich málo vyrobených..:((,

Typické závady: vybíjajúce sa riadenie, cítiť pri pomalej rýchlosti, 5-10 km/h, potom už OK, padajúce okná / ale tie padajú aj na BMW 3 a pod. lebo výrobca je ten istý:((, akurát odišlo vyhr. sedačky, kamarát naň stúpil:((, nemá žiadne zásadnejšie KONŠTRUKČNE nedostatky. FAP filter dovoľuje "nakrmiť" motor naftou, takže ťahá pekne od 1.500 otáčok, každých 180-200.000 km vymeniť EGR, príp. váhu vzduchu, alebo nejaké čidlá..., nestojí za reč.

Spojka, zotrvačník je vari "večný", podobne turbo, občasné úniky oleja na vani, ale netečie tak, ako tiekli 405, to boli "olejničky", dolieval som možno 0,5 l oleja, ale aj to iba po výmenách.

A rezať zákruty veľkou kraksňou, to tiež nie je pravé orechové, lebo lietam ako handra v kabíne:)
Našťastie, kradnú sa málo, v testoch vyšla 607 ako NAJŤAŽŠIE ukradnuteľné auto vo svojej triede, bolo to uverejnené v auto-motor sporte... Pomer cena- výbava.. nemá konkurenciu. Že má slabší image?.. Chválabohu. Ale motor HDi , podvozok, interiér - koža vydrží veľa. To je u mňa základ:))

28.11.2010 | 11:14:32 | ľuboš Reagovat

RE: lubos

nepisal si nahodou ze mas p 406? pri inej recenzii skoda octavia

12.03.2012 | 15:08:54 | oki  | 89.242.199.* Reagovat

RE: lubos

o octávii som určite nepísal, o 406 áno, tú som mal 2000-2006, od nova, predával som ju s 387.000 km, takže som ju už trochu poznal. myslím,že som o nej písal niekedy v 2008, ešte o primere nissan 2.0 benzín, o ostatných autách nie, lubošov je tu viac. Oktáviu som nikdy nemal, nebudem o nej písať, /ak mám na nejakom aute aspoň 5000 km, vtedy si púšťam hubu na špacír/

12.03.2012 | 18:14:34 | ľuboš  | 85.237.227.* Reagovat

lubos

Asi si ma nepochopil ja som o starych peugeotoch hovoril v zmysle poruchovosti, proste stare 205-ky , 405-ky bez problemov 400 - 500 000 km, to sa o 407-kach povedat neda. Proste su ovela ovela poruchovejsie ako stare poctive peugeoty. Samozrejme su nadupane novymi technologiami na ktore sa ti nemci vobec nechytaju. Ale so spolahlivostou sa vyrazne zhorsili. 206-ky boli priam otrasne, 207 bude nieco podobne, a 407 to teda nie je ziadna vyhra. Hovorim z vlastnej skusenosti mal som 306-ku, bracho 206-ku a teraz ma 407-ku.

28.11.2010 | 10:22:58 | visna Reagovat

Stando 103.103: Neviem prečo sa hanbíš za svoje meno..:((, netreba mať komplexy, tu sa nikto nevysmieva za vlastnícto auta.

Keď si sa už naučil čítať, tak si prečítaj aj nezávislé testy, a prekvapíš sa, kvalitné , t.j. VŠETKY zimné, okrem čínskych, z Tesca a protektory majú NIŽŠI valivý odpor, než KVALITNE, tej istej kvality a triedy LETNE....

Obetuj mesačne pár korún aj do časopisov a už toľko neonannuj nad haraburdou do MESTA C1.

23:52: Nemám chuť iba pre Teba opisovať podvozok a KONŠTRUKCIU P 407, v hociktorom ODBORNEJŠOM plátku ju nájdeš, alebo si skoč pozrieť pod zdvihák, ale buď si istý, že W Passat môže iba závidieť, o O 2 ani nehovoriac, či už na prednej náprave, ale aj o zadnej, kde má P 407 5 -prvkovú, W Passat iba 4-prvkovú, napríklad....

Predstav si, dokonaca sú aj 3- prvkové....:)), vydávajúce sa za " zázrak":(

Lenže ak Ti stačí jazdiť ako dôchodca, resp. "bezpečne", tak v živote nepoznáš rozdiely a nakoniec sa budú vyrábať BEZPOHLAVNE autá, bez radosti z jazdy, nulového citu v riadení...:((
Hlavne, že to bude mať súúúúper spotrebu a níizučkúúúúúú zákonnú poistku.
P.S. A potom človek číta samochvály, ako to pri priemernej rýchlosti 150 km/h, žerie max. 6,2 l/100, že áno, Stando..:))

Ale keď som Ti dal verejný prísľub, že ked dosiahneš 6,2 /lpri 150 km/priemernej rýchlosti, kúpim Ti novú C1, ostal si ticho...a ušiel do "anonyma":((

28.11.2010 | 10:03:40 | ľuboš Reagovat

Luboš má pravdu ohledně nápravy u 407, dává vozu perfektní jízdní vlastnosti a ač je hliníková, není tak náchylná na opotřebení jako u Passatu. Ale nesouhlasím, že není vzhledové hezká. Je vyjímečná...a najde si své příznivce, kterým přeji co nejméně problémů s elektronikou. A k té oktávce, no těžko říct, co jsi to koupil za oblečenou mrtvolu, ale dost mě překvapil ten krok zpátky z Alfy 166 jtd na oktávku a to ve všech směrech a jak je vidět, tak i ve spolehlivosti. Je to nějaké divné ......

28.11.2010 | 09:56:33 | Radek Hulmihoukolen Reagovat

RE

Ahoj.
Já nechtěl včera rozpoutat diskuzi o Peugeotech. Ale o tom, že lepší než koupit Škodu je koupit si auto ze západu (cenově jsou i výhodnější).
Samozřejmě každé má své mouchy.
Jedna známá si koupila Octávku za 110 000 a už do ní narvala 70 000 (Fiat Punto). To už je k zamyšlení. Levný servis a díly na Škodu už jsou taky pasé, cenově jsou na tom někdy i hůř než zahraniční.
Je to jen můj názor.

28.11.2010 | 09:37:11 | michal Reagovat

Luboši, ten podvozek nejsofistikovanější a nejlepší rozhodně není, je prostě velmi dobrý, což se bohužel nedá říct o dalších technických vlastnostech automobilů Peugeot.. Nejsem ani expert, nemusím používat Caps lock ke zdůraznění svých názorů a už vůbec nemám potřebu řešit podvozek Peugeotů u recenze na Škodu Octavia, prostě si kup Peugeot 508 GT až bude k mání a klidně si na něj obuj zimní kola s superextranízkým valivým odporem a najeď na něm tři miliardy kilometrů a už nezlob :-) .

27.11.2010 | 23:52:11 | rolf fuchs Reagovat

Luboš

A ještě jednou mi řekni stando a budu ti do smrti říkat kokote.

27.11.2010 | 23:00:59 |  Reagovat

Luboši, až ty dostaneš rozum, tak se z toho zblázníš.

Větu "kvalitné zimné" musíš zakončit "ako nekvalitné letné". Protože potom to platí i naopak, chápeš, ty podtatranský mudrci? A nemysli si pořád, že jsi jediný múdry, protože ve skutečnosti zahlcuješ recenze svými bláboly o všem a vlastně o ničem (a o tom nejvíc).

27.11.2010 | 22:58:30 |  Reagovat

RE: Luboši, až ty dostaneš rozum, tak se z toho zblázníš.

uz som to tu cital ze niektori jednotlivci su tu stale a vsade a lubos je asi kuchar alebo kadernik alebo predava peugeoty

12.03.2012 | 15:15:17 | oki  | 89.242.199.* Reagovat

22:22: Stando, nerob zo seba vola. Aj keď sa poserieš, zimné, KVALITNÉ, majú NIŽŠI valivý odpor, než letné. Je to merateľné, na rozdiel od Tvojich drístov o tom, ako na C1 ideš 160-170 km/h kopec nekopec..:((

22:11: Pozri si KONŠTRUKCIU podvozka 407, Ty"expert". Síce sa mi 407 nepáčí, lebo je dizajnovo nezmyselná, ale momentálne je to NAJLEPŠI a najsofistikovanejší podvozok, čo sa v súčastnosti vyrába...

Bohužiaľ, v novej 508 bude už iba vo verzii GT..:((

P.S. Podaj si ruky so Standom.

To, že to nevieš, to už nie je moja chyba..:((

27.11.2010 | 22:46:07 | ľuboš Reagovat

rolfe,

a tenhle Lubošův znáš? : "Zimné pneumatiky majú menší valivý odpor ako letné"

27.11.2010 | 22:22:00 |  Reagovat

blablabla - recenze o hovně. No a aby to nebylo málo, tak se v diskusi pod ní ještě dočtu o superkvalitním podvozku Peugeotu 407.Z toho dedukuji, že když budu chtít něco vědět o vozech BMW, bude dobré zaskočit na dikusi k automobilům YUGO. Jednu jistotu však mít budu - bude tam pan Luboš, který ví vše o všech autech v týhle galaxii a sdělí mi nějakou moudrost.

27.11.2010 | 22:11:04 | rolf fuchs Reagovat

oprava: technikoU:((

27.11.2010 | 20:51:21 |  Reagovat

Visna 16:40: Veru, 407 stojí za hovno:)), má síce NAJLEPŠI podvozok v strednej triede, Passat, Mazda 6 sa môže iba úctivo pozerať a tíško závidieť, ale je na hovno:)).

Jasné, trochu po pohnojili dizajnom, ale technikov sú stále na špici a 407 je dnes POSLEDNÝM autom so špičkovým PODVOZKOM, aj motorom.

Už 508 bude iba slabým čajom a bohužiaľ, bude sa podobať skôr lacnému šmejdu, Passatu, al. Oktávke...:((

Ale nevadí, reklama urobí opäť svoje a ľudia budú kupovať DAS AUTO:))

27.11.2010 | 20:50:04 | ľuboš Reagovat

mno nevím sice proč řešíte Frantíky u recenze Octavie, ale to konec konců jedno.
Jinak co k té "recenzi" dodat? Pravděpodobně výmysl.

27.11.2010 | 19:35:10 | Jerry Reagovat

Světe div se, ale průkopníci automobilismu jsou opravdu francouzi. Benz sice vymyslel motor, a možná první auto, ford zase pásovou výrobu, ale další pokrok ve vývoji a vynalézání byl v rukou francouzů. Vždyť už jen ty názvy jsou francouzské: šasi, interiér, exteriér, reflektor, pneumatiky, a spousta dalších názvů, které už natolik zdomácněly, že o tom ani nevíme...

27.11.2010 | 19:32:09 |  Reagovat

Vašek

ale i přesto není 206ka současník 306ky. Současníkem byla jen 106ka první generace, 206 se vyráběla později, s ní 106ka druhé generace.

27.11.2010 | 19:11:46 |  Reagovat

Ach jo,

Tak francouzi říkáš a pan Benz s p.Fordem ti nic neříkají ? Jinak 206 je současník 306 máš v tom kapku guláš u Peugeotů značilo první číslo velikostní segment vozu a poslední číslo generaci.

27.11.2010 | 19:05:45 | Vašek Reagovat

No teda ok

Odbornik teda nie som a uz je to asi 2 roky co nemam 306 a ani ineho francuza, ale 306 bola naozaj pojem v motoristickom svete a povedal by som ze jeden s poslednych poctivych francuzov ( mozno este 406),no priznavam ze tieto nove peugeoty pocnuc 206-kou, 207, 407 atd. uz stoja za hovno to je pravda. Ale take 205-ky, 405, a neskor 306 a 406 to boli este tie ozajstne drzaky (samozrejme s drobnymi vadami) a nemozes prehliadnut fakt ze francuzke auta boli odjakziva priekopnikmi v motorovom svete. Keby nebolo talianov a francuzov tak by sme doteraz chodili asi na bycikloch mozno tak trabantoch. Inak uz by som si noveho peugeota teraz nekupil. To je moj nazor mozes ma opravit ak sa mylim.

27.11.2010 | 16:40:55 | visna Reagovat

Visini,Visino

Malé vozy : Felicia,Fabia,206
nižší střední Okta,Golf,Focus a světe div se 306 a Megoš
Střední tř. 406 a Superb a teď srovnávej, ale chlubit se francouzem to sorry, pojízdné kasičky na servis, kdybys měl aspoň auto a ne žabožrouta........

27.11.2010 | 16:10:33 | Vašek Reagovat

HONZA

mylis sa! 306 je praveze segment fabia, felicia. Samozrejme je 306-ka technicky uplne niekde inde, v dobach ked skodovka machrovala s feliciami tak 306-ky uz mali 2,0 HDI motory s common railom, kodovany start atd. atd. a fabie 1 sa tiez nemozu s kultom akym boli 306-ky porovnavat. Octaviu by som skor prirovnaval k 406-kam, ale samozrejme ani to sa neda porovnavat, to je ako keby si porovnaval raketoplan s traktorom.

27.11.2010 | 15:43:26 | VISNA Reagovat

Clovece michale zase to neprehanej, ona i Fabie se prodava v ruznych vybavach, že 75% z nich jsou ocesane nejlevnejsi HTP, to je smutny, ale tezko srovnavat treba s 306, ktera je ostatne jiny segment nez Fabie. Vem si, že 306 bys měl srovnávat spíš s Octavií. Ostatně 306 se vyráběla přinejmenším do 2001???

27.11.2010 | 15:21:28 | Honza Reagovat

souhlas

Naprosto tě chápu -> táta si koupil fábii a ve srovnání s mou 306-kou to je auto z 80 let -> žádná inovace od dob favorita.
Sou tu díly z Německa smontovaný bez trochy inženýrských znalostí. Je to smutné, ale je to tak.
Škodu nekupovat (do roku 2003 -> je to všechno favorit).

27.11.2010 | 12:25:23 | michal Reagovat

Ne, toto je ten Jirka, co tak staršně nadává na malá auta. Jestli ne, tak promiň :-)

26.11.2010 | 17:41:47 |  Reagovat

neni si nahodou te Jirka co tak strasne hromzil a nadaval v predchodzych komentaroch na rcenziu MB W124?
Ak nie tak pardon.

26.11.2010 | 16:33:29 | nstar Reagovat

toto je blbost, to si len tak vymyslel a napisal to sem, toto nie je recenzia iba obycajna tlachanina odveci a umysel bol aby sa komentovalo

26.11.2010 | 16:13:19 | nstar Reagovat

Ty sis to auto predtim nevyzkousel? Rovnou si presedl z Alfy do Oktavky a stezujes si na komfort? Vsichni zname Oktávky, jsou tvrdy a ma to neco do sebe, no s Alfou to nemuzes srovnavat. Navíc, nechci Ti brát iluze, ale to auto nemělo 70 000 km. Oktávky z roku 2003 NIKDY nemají 70 000 km a pokud jo, tak nejsou na prodej (muzu se mejlit ale pravdepodobnost ze bylo to auto stoceny je obrovska - pak by odpovidaly i ty problemy co popisujes (tlumice u VW odejdou dle me zkusenosti 150 000 - 200 000 km). Ta spotreba je nesmyslna, mas tam vubec 1.9 TDI? Tenhle motor ma spotrebu 8l/100km tak pri rychlosti 170 km/h za normalniho provozu ji nedosahnes, neco je spatne. JTD by mělo v principu zrat o neco vic nez TDI. Z jakyho roku byla ta Alfa? 1999? proc jsi ji vlastne menil? Za Octu 1 a jeste k tomu s 1.9 TDI? To Tě to netrklo ve srovnani s JTD ze si moc nepomuzes?

26.11.2010 | 16:08:01 | Honza Reagovat

80000km

jestliže dokažeš spotřebu 8litru tak s tim autem neni něco v pořadku. a v 80000km čepy a tlumiče????? kde s tim jezdiš po tankodromu??? a nebo to ma minimalně o 100000km vice!!!!

26.11.2010 | 14:41:40 | jarda Reagovat

8l na sto? To snad ne.

26.11.2010 | 14:28:50 | marne Reagovat