Autorecenze Škoda Octavia 1,9 tdi 77kw - velmi špatná volba - hodnocení, spolehlivost, silné a slabé stránky, závady, zkušenosti, komentáře - recenze Škoda Octavia
 
 

Recenze Škoda Octavia octavia 2
“velmi špatná volba”

Autor recenze: Jirka (42 let),
Hlavní město Praha
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2005 Typ motoru:1,9 tdi 77kw Stav km při koupi:100 000 km Stav km nyní:120 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 1 rok Průměrná spotřeba: 6 l/100 km Vloženo: 28. 1. 2009

Hodnocení inzerátu: 12 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 4.4

Spolehlivost

5
 

Jízdní vlastnosti

5
 

Komfort

2
 

Provozní náklady

5
 

Náhradní díly

5
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Ford Mondeo

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ne

Závady a opravy na autě

výměna čidla teploty paliva
výměna čidla teploty vzduchu
motor v mrazech není možné zahřát na provozní teplotu
vrzání oken
drnčí palubní deska
prasklá žárovka- světlo ven
netopí- výměna termostatu- problém trvá


Hodnocení a zkušenosti s autem

Před 20lety jsem vlastnil škodu 120l, tenkrát jsem byl přesvědčen o tom, že už nikdy si škodovku nepořídím.
Udělal jsem velkou chybu a koupil jsem si O2, nechápu jak za takový šrot chce někdo takový peníze, je to nejhorší auto jaké jsem vlastnil.
AUTOSERVIS je můj druhý domov.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 12


Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Octavia

Vložit komentář

Ford = Čínská kupa šrotu

Předchozí auto Ford Mondeo. No to by mě zajímalo s kterým křápem od Forda to mohl porovnávat i když Octávia je v nižší třídě.
Nejlepší Mondeo býval model MK1. Já osobně jsem MK2 neviděl letos v pojízdném stavu nikde, a to jsem se najezdil. Takže je to hustý křáp.
MK3 to si člověk musí dávat sakra pozor na určité typy motorů. Ford Mondeo je takový křáp, že se toho lidi v mým okolí museli zbavovat. Je to takový křáp, že k tomuto modelu doporučují jeden, max. 2 vhodné typy motorů v profesionálních recenzích a to obsahy kdesi 2.5l atd.
To ani u Renault Laguna nebývalo tak strašné, tam bylo doporučovaných až 5 typů motorů včetně benzínu. A budoucnost Fordů bude made in China, takže žádný pokrok s kvalitou a lidi co si kupují Ford budou zvyklí na mírně horší kvalitu od ostatních značek. Je to kupa šrotu...
Z hlediska Ford Focusu, beru to, že I byla povedená, ale po zjištění, že tu od roku 2006 dodávají plnokrevné čistokrevné vozy made in China(Transit, atd.), a bude hůř od roku 2013 tak ať si ty krámy strčí třeba do Ameriky!!!

10.05.2013 | 07:41:22 | svlastik  | 82.117.130.* Reagovat

RE: Ford = Čínská kupa šrotu

Ty seš blbej, jak daleko vidíš vlastíku, to je prostě bez šance......

10.05.2013 | 15:58:14 | Vašek  | 82.142.100.* Reagovat

RE: Ford = Čínská kupa šrotu

Copak se Ti nelíbí? :D
Ford Mondeo MADE IN CHINA? Vyráběl se společně od roku 2001 jak v evropě pro evropský trh, také i v číně pro asijský trh. Nyní evropskou továrnu zavřeli, což už je rok stará zpráva, takže Mondeo je nyní čistokrevný čínský výrobek a dováží se do evropy. :D Prostě kupa čínského šrotu.... :D

11.05.2013 | 21:59:15 | svlastik  | 46.47.170.* Reagovat

RE: Ford = Čínská kupa šrotu

Ty jseš čistokrevnej českej blb.Jezdíš starou korejskou plečkou,15000,- za odtah z Itálie ti přijde jako dobrá cena,přitom ten tvůj vrak má menší hodnotu a Itálie je od nás podle tebe dál než Chorvatsko.Žádnej ford ani škodovka se z číny nedováží ty lojzo.Mondeo se dělá v Belgii a příští generace se bude dělat v e Španělsku.To,že se globální model dělá i v číně,neznamená,že pro evropu se k nám z číny dováží.

11.05.2013 | 22:29:18 | Jirka  | 93.99.128.* Reagovat

RE: Ford = Čínská kupa šrotu

Ne to ty jsi tupý a trpíš demencí a ty nadávky si nech až se podíváš do zrcadla...
Jinak už vidím, že do Itálie jedeš na alpy s Renckem a rveš tam někde do auta lyže a veškerou výbavu a pak s tím někde dojedeš po sněhu. Haha. S takovým autem se jede k moři když už a na jih, takže to je nejméně o po půl cesty navíc a jak jsem psal, jede se tam přes Alpy.
Korejská plečka je momentálně už celkem kvalitní stroj, co bylo před 10 lety je teď úplně na jiné úrovni. Co je korejské je teď lepší než americké.
Korea stačí říct Samsung, oni umí i ty auta se jim daří. I ten Tchajwan je lepší, na to jsme si zvykli, ale čínská výroba byla je a bude šmejd.
Španělsko? a slyšel jsi nějakou zprávu o tom, že Ford mohutně vráží miliardy do stavby továren ve Španělsku?
Ne, já jsem všude četl, že vráží šílené miliardy do Číny 3 roky zpátky.
Jedna věc je montovna, tu si klidně můžou upravit a tam kde se vyrábí Focus, či vlastně C-MAX ve španělsku tak ok. Ale ty tupče blbej, kde ty výrobky vezmou v tom španělsku. Tam se skládá pouze tělo a skládá se to v celek, ale díly se tam dodávaj z okolí, čili to stejně lepší dovážet celek z číny? Sám jsi tu psal, že na Focus pár dílů dodávají i z ČR. Nebo to byl někdo jiný?
V belgii tam se vyráběli i díly a celý komplex se tam zavírá, tak co asi Tě jediného napadne.
Ale jak jsem psal, protože Mondeo se vyrábí i v číně a doteď měli 2 kompletní továrny a kvůli nižší poptávce a prodeje modelů jim stačí už jen jedna, tak budou prodávat a dovážet z číny.
Tady se nebavím o Škodovce, Škodovka se tu nedováží, i když o Superbu stále pochybuji, že se tu montuje ze 100% dílů z EU, tak velký komplex na Superb tu není.
Ale Ford? Ford dováží S-MAX, Tranzit a nyní i Mondeo z Číny. Protože stavbu právě v továrně v Číně dokončili a Belgii či Velkou Británii uzavřeli a u těchto modelů to určitě neskončí, bude to nadále pokračovat, protože u Fordu bylo heslo vždy masivně vyrábět levné auta a vždycky to tak bylo.

12.05.2013 | 07:21:14 | svlastik  | 46.47.170.* Reagovat

RE: Ford = Čínská kupa šrotu

Ejj vlastně co to plácám, Superb je ze 70% dílů z Octávie a ty drobné úpravy to stačí na to pár malých firmiček. To Superb I ten byl spíš číňan, ale Superb II je vlastně roztáhnutá Octáva.

12.05.2013 | 09:18:21 | svlastik  | 46.47.170.* Reagovat

RE: Ford = Čínská kupa šrotu

Nevím, jak to je v současné době, nemohu soudit, ale ta Čína je vážně průser. Pro mne jako dlouholetého železničního modeláře byla facka a vystřízlivění, když jsem zjistil, že takové značky výrobců, německé a rakouské jako Fleischmann, Roco, Bachmann, Kuehn, Märklin, a další, vyrábí v Číně!!! Vše je tvrdá Čína!!! Byl jsem zděšen, nejprve nevěřil, ale později pochopil. Taky proto, že naráz jakoby mávnutím kouzelného proutku klesla kvalita těchto výrobků i jejich jízdní vlastnosti. Je to o penězích - levně vyrobit, co nejdráž prodat. Ale to jsem odbočil. Prostě bych se ani nedivil, kdyby to s tou čínou byla pravda, jak tvrdí Svlastík (kterého jinak nemusím).

12.05.2013 | 11:23:15 |   | 89.102.162.* Reagovat

RE: Ford = Čínská kupa šrotu

Já bych nepodléhal té histerii. V Číně se už vyrábí skoro všechno, co máme kolem sebe, a jejich průmysl (včetně automobilového) dělá velké pokroky - ve skutečnosti jsou tím největším skokanem světové ekonomiky. A k tomu "čínskému šrotu", o němž píše svlastik... Vyčkejme času. Bylo by nadmíru hloupé soudit něco jen dle země původu. Zatím nic nenasvědčuje tomu, že by bylo Mondeo nebo cokoli jiného od Fordu "příšernej šrot". Nenechával bych se tak unést -)

12.05.2013 | 15:49:25 | Pippo  | 89.103.82.* Reagovat

RE: Ford = Čínská kupa šrotu

Ale ano, je nutné podléhat histerii!
Ford MUSÍ klamat veřejnost a odmítnout veškerou spojitost s Čínou. Sami si prověřili jak moc je čínské spojenectví DRASTICKÉ.
VOLVO prodali čínskému výrobci, jeho okamžitý propad prodeje byl znát tak neuvěřitelně jak žádnému jinému výrobci během jednoho jediného roku o více než 50%...

12.05.2013 | 19:11:17 | svlastik  | 46.47.170.* Reagovat

RE: Ford = Čínská kupa šrotu

Jistě! To, že v číně se vyrábí všechno není omluva!!! Naopak! Co vlastně umějí pořádně? Boty? Hodinky? Hračky? Auta? Elektroniku? NIC! Absolutně NIC! Proto se vžilo označení "čínská srač.a"! Je to jen uměle nafouknuté - jaký ekonomický zázrak? Spíše zpět na stromy. Každej pitomej kapitalista převed výrobu do číny, aby ušetřil náklady. A co vyrobil? Zástup vlastních lidí nezaměstnaných a kontejnery zmetků, samozřejmě předražených, protože jejich skutečná cena je nula nula hov.o. A za chvíli nebude nikdo vědět, jak se vlastně takové boty, hodinky, apod. mají vyrábět. Všechno bude na jedno použití, protože víc to nevydrží. Fuj!

12.05.2013 | 19:54:51 |   | 89.102.162.* Reagovat

RE: Ford = Čínská kupa šrotu

Víš, to je prostě daň za otevřený trh ale i za celkové globální hospodářství. Ale pokud jsi jiného smýšlení, nakupuj "nečínský nešrot". Uvidíš sám, jak dlouho to vydržíš - všechno tě bude stát pětinásobek a možná ani ta vysněná kvalita už nebude odpovídat Tvým představám.
Mně tyto výkřiky připomínají strojoborectví v 19. století. Stroje přece taky lidem braly práci...
Chlapi, jestli vás to baví a nemáte jiné životní problémy, tak si klidně zvyšujte krevní tlak nad tou sprostotou Fordu :-) Tyto globální síly jsou mnohem mocnější než vlády i než jednotlivé (i velké) koncerny. Čína a Indie mají dohromady cca 1/3 světové populace. Asi se shodnem na tom, že dnes hrají tyto země prim a jsou to trhy s největším růstovým potenciálem na světě... Takže ta globalizace i relokace výroby má smysl...

13.05.2013 | 15:40:00 | Pippo  | 89.103.82.* Reagovat

RE: Ford = Čínská kupa šrotu

Nemůžeš nakupovat, co neexistuje. není volba, VŠECHNO je z číny. Čest vyjímkám - malým výrobcům. Budeš se divit, ale u nich nakupuji, když mi záleží na kvalitě. Aut se to ale bohužel netýká (možná Kaipan, Rolls, ale to jsme mimo). Spíš mě sejří, že za chvíli si kvalitu prostě nekoupíš - žádná nebude. Pokud nejsi milionář.

13.05.2013 | 17:08:23 |   | 89.102.162.* Reagovat

RE: Ford = Čínská kupa šrotu

Uznávám, že máš do značné míry pravdu. Ale problém je možná i v chování spotřebitele... Mobil mění většina lidí cca po 2-3 letech, i když by mohl sloužit dál. Ale o to vlastně ani spotřebitel nemá zájem. Chce mít nový, lepší, cool a sexy. Vím, že auta jsou trochu jiná kapitola, ale principielně se to srovnat dá. Na jedné straně je nám konzum vnucován (v tom s tebou souhlasím) a na straně druhé ho všichni vlastně i chceme... Začarovaný kruh. A nakonec i náš blahobyt se opírá o levnou práci v rozvojovém světě. kolik stojí tričko, na které někde pracujou děti v Bangladéši, dnes a kolik před 20 lety? Prostě je to komplexní problém a podle mě na něj není jednoduché řešení...

14.05.2013 | 00:13:38 | Pippo  | 89.103.82.* Reagovat

RE: Ford = Čínská kupa šrotu

Tak já uvedu příklad co se brzo stane, nemusím být věštec. Například naše super Škodovka. Ta má zkopírovaný celý komplex v Číně a je schopná při rozšíření chrlit 1 milion kusů ročně? Ano v Číně a Asii se to prodá. Dokud se nepřehltí trh, stále budou schopní prodávat tam, ale až se přehltí, tak pak začnou vyvážet. To je otázka 2-3 let. Momentálně jsou schopní vyrobit cirka 15-20 milionů kusů. Do 5 let budou schopní vyrobit až 100 milionů kusů vozidel. Co se bude dít.
Tak například Škoda, pokud v evropě nebude tak velký zájem a bude tu prodávat sotva 200t ks ročně. Ale v ČÍNĚ jich jsou schopní vyrobit přes 1 milion. Tak kterou továrnu asi tak zavřou ha?
No a v Mladé Boleslavi zůstane Škola, věděcký institut(na okrasu), pár skladů, a MUZEUM. O max. počtu 1tisíc zaměstnanců. Nejprve to začne dovozem základních modelů, které se tu neprodávají, např. Superb, pak se uvidí.
Dopadne to úplně stejně jako značka JAWA - která prodala modely a dováží modely Babetty(Betka) a Pionýr (New Pionýr) z Číny.

O Globálních ... a ekonomickém růstu, takové politikaření to je na dlouho. Ale pokud někdo chce žít globálně a mít stejnou výplatu jako v Číně, tak prosím budem na tom ekonomicky vyspělí stejně jak v ČÍNĚ. Zatím se tu platy zmrazují už několik let a průměrný plat se zvyšuje na oko, takže se k nim blížíme. Až dají do zákona krom tý půl hodinové přestávky například další alternativy - 4 pracovní dny v týdnu, pak bude už sakra problém...
A o tom to je, moderní systém, přestaňme se starat o automobilový průmysl a je třeba vyvíjet. Budoucnost se musí zaměřit na neustálé se zdokonalování...

14.05.2013 | 06:57:17 | svlastik  | 82.117.130.* Reagovat

RE: Ford = Čínská kupa šrotu

Jo, dobrý, takhle podaný argumenty bez urážek beru. A Evropě nic jiného než orientace na vysoké technologie a znalosti nezbude, protože soutěžit s rozvíjejícími se zeměmi, kde je levná pracovní síla a devastované životní prostředí, prostě cenou nejde...

14.05.2013 | 15:34:46 | Pippo  | 89.103.82.* Reagovat

RE: Ford = Čínská kupa šrotu

V Cine sa vyrabaju aj spickove veci...a patricne drahe:):)

To iba na niektore trhy idu " sracky".

Na druhej strane, dat za topanky, rifle 10-20 eur, alebo viac o 500%..., tak to si vela ludi rozmysli.

Hlavne, ked nie su 5 x lepsie, ci trvanlivejsie.

Ale Cina je uz daaaaavno PRED Cz a Sk..., sme za nou.

13.05.2013 | 20:45:44 | lubos  | 85.237.227.* Reagovat

RE: Ford = Čínská kupa šrotu

Kde jsi slyšel,že ford dováží nějaký vyrobený auta z číny?Každá automobilka,která chce prodávat svoje auta v číně musí mít na místě továrnu stejně jako v evropě.Ty jseš blázen,někde na wikipedii si přečteš,že se určitý auto dělá v číně a děláš s toho kovbojku.Víš co se tam vyrábí aut věhlasnech značek?kdo tam chce expandovat musí tam mít fabriku.
ve španělsku nemusí ford nic investovat,protože se tam dělá c max a ten se přemístí do německa a uvolní místo novýmu mondeu.
O týhle problematice nevíš nic a zasíráš tu zbytečně recenzi tvejma přiblblejma plkama.

13.05.2013 | 10:06:43 | Jirka  | 93.99.128.* Reagovat

RE: Ford = Čínská kupa šrotu

Ať počítám jak počítám, tak se nelze dopočítat, kdyby tohle podle Tebe takhle fungovalo, tak by zpomalili prodej také modelu Focus(sedan,hatch,combi) a ostatních modelů(Kuga), což Focus je jejich etalon, kde potřebují aspoň 2 továrny aby chrlili ročně 1 milion kusů. A podle Tebe jim tam chceš naházet další 3 modelové řady Mondeo,S-Max,Galaxy hahaha. :D
A ještě doplněk, oni nezavřeli jednu fabriku, ale jeden celý komplex, čili 3 fabriky, včetně dvou ve Velké Británii. :D

13.05.2013 | 11:09:46 | svlastik  | 82.117.130.* Reagovat

RE: Ford = Čínská kupa šrotu

No.neviem, ale posledny Focus a c- max, c- max Grand....su naozaj neskutocne hnusne auta.

Chcel som nieco " novsie" ,:(, pre rodinu..., no nieco otras.

Vpredu dosliva cinsky plast, otrasny dizajn interieru, zadne sedacky su doslova trestom na sedenie, tvrde, male, voz s hnojom je pohodlnejsi...

Takze, aj ked sa robia v Europe..., treba zhanat posledne OK auta, najblizsich 10 rokov sa budu robit atrapy pohodlneho vozenia.

13.05.2013 | 20:52:06 | lubos  | 85.237.227.* Reagovat

RE: Ford = Čínská kupa šrotu

Podle Tebe by to fungovalo, ale kdyby měl Ford v evropě velmi hluboký propad prodeje o více než 30% a zájem o tento skvost (všechny Fordy) i bez pomoci pomlouvačů jako jsem já prostě v evropě balí fidlátka stejně jako GM, bo v evropě skoro nic neprodává a stěhuje se do Číny, kam jeho kvalita patří.

14.05.2013 | 06:42:44 | svlastik  | 82.117.130.* Reagovat

RE: Ford = Čínská kupa šrotu

Človeče slavstíku, nebo jak se tady prezentuješ.Beru tě do své komunity,taky ničemu nerozumím,snažím se být důležitý a nakonec ti kteří mají svůj rozum ,nedají na řečičky hlupáků.Jak bys mi z oka vypadl.

13.05.2013 | 13:05:49 |   | 88.100.179.* Reagovat

octavia

měli jsme octavii několik let byli jsme s ni nadmiru spokojeni.ted si jedem koupit auto a opět octavii.nedame na ni dopustit.

09.05.2013 | 19:56:41 | marcela  | 93.99.142.* Reagovat

Diesel

To je ten problem, ze ludia si neuvedomuju, ze naftove motory su urcene na dlhsie vzdialenosti, nie nasadnut, prejst 5 km a zhasnut.

08.03.2009 | 23:17:08 | anonym Reagovat

RE: Diesel

je vseobecne znama vec ze motory s priamym vstrekom nafty ako napr. tdi maju vyssiu ucinnost spalovania a tym padom neprodukeju tolko prebytocneho tepla a tym padom velmi slabo kuria. Dalej obdivujem zaslepencov ktori kupuju za kazdu cenu naftove auto a potom tu riesia taketo problemy-ak nenajazdis aspon 40000km rocne je ti naftak na hovno a navyse ak jazdis 5km do roboty a 5km z roboty tak duplom a auto iba trpi na studene jazdy a potom sa nedivte ze vam odchadzaju turba a podobne. DIESEL uz z konstrukcneho principu pracuje najlepsie a najhospodarnejsie v strednom pasme otacok a pri strednom zatazeni a preto by si mal kazdy dobre premysliet ake auto a hlavne s akym motorom. Ake bude pouzitie toho daneho auta. Druha vec je ak mam penazi ze neviem co s nimi tak si kupim bmw x5 5liter v nafte a do roboty 400metrov neni problem.(len co na to nasa planeta?)

12.03.2012 | 21:38:03 | ja  | 84.13.200.* Reagovat

Řešením je dokoupit si bufík. Což sice stojí peníze, ale nastupujete do vytopeného auta a motor je taktéž ohřátý, jelikož systém je napojen na chladící okruh. Do svého exvozu jsem ho kupoval z druhé ruky (ale v záruce) za 20.000,- i s DO.

18.02.2009 | 17:02:12 | Radek Reagovat

Opravdu v zimě topí až po 10km a ani poté si nohy člověk neohřeje,ale jinak jsem s ní spokojen!

18.02.2009 | 16:37:02 | JIRKA Reagovat

Šmarjá...tohle neni recenze.Jinka já mam Octávii Combi 1.9 TDI -PD 96kw/130k a sem sní spokojenej.

29.01.2009 | 21:37:45 | Kuba Reagovat

Auto se neohřeje na provozní teplotu-termostat-auto netopí...to vás nenapadlo, že tyhle dvě věci budou asi spolu souviset? Ale pokud chcete po TDi aby se v zimě prohřálo po 1Km, tak to vás zklamu. Na to jste si měl pořídit benzín.

29.01.2009 | 20:23:06 | Jerry Reagovat

Záleží jak velké jsou to mrazy a jak dalece se jede.Jestli při -10 stupních jedete 5km tak to se motor určitě na provozni teplotu nezahřeje.

29.01.2009 | 20:18:44 |  Reagovat

Souhlas. Toto není recenze. Pán se vybrečel na pár řádcích. Vždycky nechápu ty co si auto koupí nové a všechny tyhle blbosti jim vychytají v záruce a zdarma v servisu. Co máme říkat my ostatní - ehm-já bych asi na deset let starém autě těžko něco uhrál na záruku. Snad jedině prorezavění karoserie, ale to nehrozí...

29.01.2009 | 19:37:54 | Jerry Reagovat

No tak nie som zastancom embeciek, ale toto nie je naozaj recenzia.

29.01.2009 | 17:02:02 | Lukas Reagovat

Zajímavé,

že zrovna u kritické recenze na Škodu nebyl tak dlouho smajlík, tudíž nikdo nereagoval, je to účel?
Jinak tohle není recenze !!

29.01.2009 | 09:08:41 | Vašek Reagovat