Rok výroby:1999Typ motoru:2.0Stav km při koupi:165 000 kmStav km nyní:190 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:9 l/100 kmVloženo:9. 11. 2007
Při koupi měl Forestr špatné digitální hodiny (problém u některých Forestrů r.v. 1998 - 2000), občas vynechává ukazatel tachometru a zasekne se na rychlosti 80 km / hod. Ale naučil jsem se dodržovat rychlost dle otáčkoměru. Oprava by stála cca 6 000 Kč. Automobil jsem koupil s oděrkami z lesa, ale na kráse mu neubraly.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Forestr je co do vzhledu krásné auto a je velice pohodlné. Jezdíme domů po náročném terénu a žádný kostitřas to není. Ovládat všechny jeho funkce jsem se naučil velice rychle a vše přehledně uspořádané. Jen mi schází podsvícení některých prvků, jako například tlačítka varovných blikačů. Výborné u tohoto vozu jsou loketní opěrky u předních sedadel, které jsou výborné na dlouhé jízdy (zvykl jsem si na ně tak, že je používám stále).
V automobilu je dost místa a zadní sedačky poskytují příjemné posezení. V automobilu je také mnoho odkládacích prostor a důmyslných držáčků na nápoje a pod. Vůz jsem koupil s pohonem na LPG, proto mám v zavazadlovém prostoru uloženou rezervní pneumatiku. Při vhodném položení mi ale nevadí a občas ji používám jako "nádobu" na drobný nákup. Jinak je zavazadlový prostor celkem dobrý a kočárek se do něj dobře vejde. Automobil je co do motoru perfektní.
Za jakéhokoliv počasí nastartuje bez problémů a je velice tichý. Jízdní vlastnosti tohoto vozu jsou nadstandardní. Jakmile jsem se poprvé svezl, věděl jsem, že to je ten vůz, který bude splňovat všechny mé požadavky. V zimních měsících je permanentní pohon 4x4 velikou výhodou a auto sedí výborně v jakémkoliv počasí. Na automobilu není známka jediného místa, kde by byla koroze, protože se předchozí majitel o auto dobře staral. Jak jsem již uvedl dříve, automobil jezdí na LPG, tak že provozní náklady jsou mnohonásobně menší. LPG se přepíná automaticky a na jízdních vlastnostech není tento pohon příliš znát.
Vůz jsem zakoupil za necelých 200 000 Kč v roce 2006 a od té doby neměl jedinou poruchu.
klady: pohon 4x4, LPG, bezpečnost a pohodlí zápory: vyšší cena náhradních dílů (vykoupená kvalitou a trvanlivostí dílů)
koupil jsem před týdnem úplně totožný vůz ve stejné výbavě, rovněž s LPG - první dojem je shodný s autorem článku : pohodlné, tiché, s LPG při dnešních cenách benzínu levný provoz (dálka s lehkou nohou 8L LPG), v lehkém terénu naprostá spokojenost. ideální auto k nám na Šumavu !
K tomu podsvícení - stačí vyměnit žárovky a svítí všechno:) Ceny dílů? Srovnej si ceny na Subaru (od prvovýrobců) a ceny rovnocených dílů třeba na Octavii. Forester je levnější ve většině případů u spotřebních věcí. Pokud nabouráš, není to za hubičku, ale dá se to přežít...
Komentáře uživatelů k recenzi Subaru Forester
první dojem
koupil jsem před týdnem úplně totožný vůz ve stejné výbavě, rovněž s LPG - první dojem je shodný s autorem článku : pohodlné, tiché, s LPG při dnešních cenách benzínu levný provoz (dálka s lehkou nohou 8L LPG), v lehkém terénu naprostá spokojenost. ideální auto k nám na Šumavu !
19.07.2011 | 08:45:18 | yohn Reagovat
zadní sedadla
Toto nemohl psát človk, který někdy seděl na zadních sedadlech. V zadu je místo jen když postavy na předních sedadlech nemají více jak 150 cm.
04.05.2010 | 18:09:20 | Reagovat
Technická...
K tomu podsvícení - stačí vyměnit žárovky a svítí všechno:) Ceny dílů? Srovnej si ceny na Subaru (od prvovýrobců) a ceny rovnocených dílů třeba na Octavii. Forester je levnější ve většině případů u spotřebních věcí. Pokud nabouráš, není to za hubičku, ale dá se to přežít...
14.11.2007 | 23:16:24 | RallyCAD Reagovat