Rok výroby:1995Typ motoru:2lStav km při koupi:185 000 kmStav km nyní:189 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?3 měsícePrůměrná spotřeba:8 l/100 kmVloženo:5. 12. 2007
Vůz jsem koupil 12 roků starý, takže nějaké vady se našly. Většinou to bylo díky stáří a opotřebení některých dílů, jako třeba cívka a čidlo volnoběhu, nebo tak neskutečně ošoupaný klíček, že na něm nejsou zuby a je uplně hladký, jde otevřít jen zámek u řidiče.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto na svůj věk vypadá velice dobře, design je nadčasový a elegantní. Sedačky jsou kožené a trochu tvrdé, ale ne moc. Zavazadlový prostor je pro mě dostačující, je to velké auto. Mám kombi a po sklopení zadních sedaček se dá pohodlně využít i k divočejším intimním záležitostem (vyzkoušeno).
Výbava docela ujde, klima, abs, ovládání v elektrice. Napřed jsem se dvoulitru bál a chtěl max. 1.8, ale nelituju, žere 8 litrů, což se mi zdá na 1,5 tuny těžké auto 4x4 docela slušné. Výkon je dobrý, ale přiznám se, že by se mi líbil ještě o něco větší, třeba příště.
Podvozek a brzdy se mi zdají dimenzované tak akorát, žádné problémy jsem neměl. Jízdní vlastnosti super, s boxerem a pohonem 4x4 se i v zatáčkách jede opravdu dobře. Někdo tu psal, že nepoužívá ani zimní pneumatiky, že je Subaru nepotřebuje, podle mě je to blbost. Když je led, fyzikálním zákonům je jedno, v čem jedu, je to stejné jako jezdit ožhralý, je to nevyzpytatelné a nebezpečné hlavně pro ostatní.
Takže dámy a pánové nedělejte machry a přezouvejte, lidský život za to stojí. Na Subaru se mi líbí, že je jinak udělané, motor, těžiště atd. a tím pádem jinak jede, není jich moc a je spolehlivé, takže z mé strany zatím spokojenost. Snad jednu věc bych změnil, chtělo by to 6. rychlostní stupeň, nad 130 km/h jsou otáčky vysoké a hluk motoru taky.
Legacy 2,0 kombi jsem koupil v roce 2009. mělo najeto 321000 km. Od té doby slouží bez problémů. Letos je mu 21 let a má najeto 425000 km (je to naše 2. Subaru). Poctivě jsem mu dával olej Sunoco 10W40, měnil filtry olej. i vzduch v předepsaných intervalech, stejně jako svíčky. Závady : senzor klepání (klop senzor),prorezlé hrdlo u nádrže, náplň klimatizace,výfuk 2 díly. Samozřejmě brzdové destičky , jinak nic. Nevím, co dodat.
Tak po roce ježdění s tímto autem nemůžu říct jinak, než katastofa. Né proto, co to je za auto, Subaru je špička, ale proto, v jakém stavu jsem ho koupil, bohužel jsem tomu moc nerozumněl a koupil jsem šrot, samozřejmě je to jen moje chyba, že jsem koupil auto v takovém stavu. 10x za rok v servisu je fakt moc, je to hlavně tím, že auto bylo přede mnou naprosto bez údržby a ukázaly se vady, které je třeba odstranit, o stavu auta a většně vad musel prodejce samozřejmě vědět.
nějak se mi popletly ty čísla, takže provozní náklady bych označil tak číslem 6, jsou větší, než u nízkonákladových aut typu felicia, ale na to, jaké to je auto, spotřeba atd.. jsou relativně nízké, co se týká náhradních dílů, ty jsou drahé, označil bych tak číslem 4 (např. rozvodová soustava 10 000 bez práce) ale auto je spolehlivé, takže se ušetří peníze, čas a nervy zbytečnýma opravama prkotin.
Komentáře uživatelů k recenzi Subaru Legacy
Spokojenost
Legacy 2,0 kombi jsem koupil v roce 2009. mělo najeto 321000 km. Od té doby slouží bez problémů. Letos je mu 21 let a má najeto 425000 km (je to naše 2. Subaru). Poctivě jsem mu dával olej Sunoco 10W40, měnil filtry olej. i vzduch v předepsaných intervalech, stejně jako svíčky. Závady : senzor klepání (klop senzor),prorezlé hrdlo u nádrže, náplň klimatizace,výfuk 2 díly. Samozřejmě brzdové destičky , jinak nic. Nevím, co dodat.
26.04.2016 | 17:45:02 | Troll | 86.61.222.* Reagovat
katastrofa
Tak po roce ježdění s tímto autem nemůžu říct jinak, než katastofa. Né proto, co to je za auto, Subaru je špička, ale proto, v jakém stavu jsem ho koupil, bohužel jsem tomu moc nerozumněl a koupil jsem šrot, samozřejmě je to jen moje chyba, že jsem koupil auto v takovém stavu. 10x za rok v servisu je fakt moc, je to hlavně tím, že auto bylo přede mnou naprosto bez údržby a ukázaly se vady, které je třeba odstranit, o stavu auta a většně vad musel prodejce samozřejmě vědět.
11.12.2008 | 17:02:14 | Zdenek Reagovat
oprava
nějak se mi popletly ty čísla, takže provozní náklady bych označil tak číslem 6, jsou větší, než u nízkonákladových aut typu felicia, ale na to, jaké to je auto, spotřeba atd.. jsou relativně nízké, co se týká náhradních dílů, ty jsou drahé, označil bych tak číslem 4 (např. rozvodová soustava 10 000 bez práce) ale auto je spolehlivé, takže se ušetří peníze, čas a nervy zbytečnýma opravama prkotin.
13.12.2007 | 09:56:05 | Zdenek Reagovat