Rok výroby:1992Typ motoru:EJ-20TStav km při koupi:440 000 kmStav km nyní:445 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?10 měsícůPrůměrná spotřeba:16 l/100 kmVloženo:13. 4. 2011
Při prudké akceleraci občas zacukalo, ale to vyřešila výměna svíček. Přestala chladit klimatizace a asi bude potřeba doplnit náplň. Po koupi vozu bylo zapotřebí vyměnit přední kotouče. Zadní díl výfuku je v horším stavu, ale zatím to drž.Topení má slabší výkon s tím, že občas neochotně přepínají elektromagnety klapek průduchů
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto bylo koupeno jako levný prostředek na zimní ježdění po horách jako dalsí auto do rodiny, protože omega se zadním náhonem je pro tyto účely nepoužitelná. Jízda se čtyřkolkou oproti předchozímu zadnímu náhonu na kluzkém povrchu je neuvěřitelným zážitkem. Navíc má auto 200 koní a vynikající akceleraci (papírově myslím 6,7s na 100km/hod) a přestože má najeto téměř půl milionu kilometru je motor stále v perfektní kondici. Stylu jízdy a výkonu motoru odpovídá samozřejmě i spotřeba paliva. Kvůli snížení nákladů na provoz jsem proto nechal namontovat sekvenční LPG, které zatím funguje rovněž bezchybně. Oproti omeze to má horší rejd, těžko mačkatelnou spojku a nepřesnější řazení. A taky tomu lze vyčíst určitou choulostivost. Tj. studený to je zapotřebí šetřit a neroztáčet turbo (do 3000ot/min) a přitom to do 1500ot/min nejede. No a samozřejmě dojíždět pianko a nechat dochladit turbo. Po ohřátí je to ale neuvěřitelná raketa, která po překonání 3000ot/min zatlačí do sedačky a táhne až do omezovače-opravdu je to zážitek s tím jezdit. Auto mám teprve 10 měsíců a jezdím s ním jen občas. Najel jsem s ním zatím pouze 5000km, takže nemohu zatím hodnotit dlouhodobou spolehlivost. Ale prozatím jsem velmi spokojen. Myslím, že i všechna moje další auta už budou jen subaru.
mam k autu sice puvodni doklady, ale minulost auta neznam, takze nemohu rici, co bylo vsechno menene a jestli je v autu puvodni motor, turbo, vstriky apod. Nicmene, co jsem se ptal, tak u tehle starych motoru (tenhle ma dokonce nejakym zpusobem vyztuzen blok motoru, coz uz novejsi imprezy nemely), tak neni pry problem ujet 750 000km a pul milionu vydrzi pri setrnem zachazeni prevodovka-takze ano mohou tam byt i puvodni komponenty a nemusi. ... Auta (poloveterany) mam 3 (vsechny LPG), takze kilometrova zatez je proste rozdelena a na LPG jsem proste zvykly (uz 5. auto v plynu). Ja to proste beru jako zvetseni porizovaci ceny vozu a pak neresim spotrebu za jizdy. Jinak mate samozrejme pravdu. Auto jsem koupil za 18, EKOpokuta 3 a prihlaseni litr. Sekvencni plyn stal 25. Ale neni problem s tim radit za 20 i vice litru paliva, takze z tohoto pohledu ma LPG prestavba opravdu smysl. Nehlede na, to, ze ji lze, pokud auto skonci driv nechat premontovat do dalsiho vozu (cca 5 litru premontaz). Mel jsem obavy s LPG do takoveho motoru, ale slape to zatim perfektne-mam z toho auto radost. A pokud vydrzi jeste jednu zimu, budu spokojen, pokud vic nadsen. Opravdu jsem to nekupoval z nejakych rozumovych duvodu, to ani nejde 20 let stary turboboxer s 200 konmi a temer pul milionem kilometru...
Prvni porucha-repase alternatoru 3000Kc (vymena jednodussi nez vymena akumulatoru) jinak auto drzi, aktualni stav km je 445000k,navstivil jsem puvodniho majitele, takze v aute je druhy motor ale kilometrove to priblizne sedi. Vymena motoru probehla kvuli nedotazene remenici, ktera nakonec vymlatila loziska a nejlevnejsi oprava byla vymenou motoru. Auto je stale neuveritelna raketa. Karoserie uz ma samozrejme korozi, klapky topeni neprepinaji a topi to mizerne. S LPG sekvenci problemy nejsou, snad jen pri prudke akceleraci v zime a poloprazdne nadrzi to prepne do benzinu. Pri rychle nepredpisove jizde po dalnici to bere cca 13 litru plynu, okrsky brzda/plyn klidne dvacet. Podle mne neni lepsi auto nez stare subaru GT. Pravda jeste mam rad opel omega A c30se dualram:-), ale GT tomu ujede.
psal jsem tady recenzi na Subaru Legacy 2.0GL Wagon 4WD a jsem s tím autem nad míru spokojen. Objevil jsem některé zajímavé prvky na zahraničních fórech ohledně verze GT a zaujalo mě, že tady v republice se tahle motorizace objeval taky - byť je to o generaci starší. Teď k mé otázce. Zajímalo by mě, zda při takové kilometráži (kterou uvádíte v seznamu) jsou ještě původní komponenty jako je turbo a vstřiky apod.
Uživatel mne pobavili dodatečnou montaží LPG ktera min. "zdvojnásobila" hodnotu vozidla, navíc má poměrně krutý nájezd cca 7tis km takze aby se mu to rentovalo bude s tím autem jezdit asi dalších 10-15 let :-) Jinak auto prima, ale uvazovani nekterých lidi nechapu....
dalsi rok v pohode, jen byla zapotrebi repase alternatoru a za studena se ozyvaji hydrostely a obcas neco zaklepe i pri ohratem motoru, auto stalo zrychluje jako raketa a sekvence je kupodivu naprosto bezproblemova, a pokud to nekdo nechape tak je u nas v zime litr lpg za 15,20 a benzin se blizi 40 korunam a spotreba subaru je vzdy dvouciferna:-) POodle mne je to uz zaplaceno
lpg byla spravna volba,auto porad jezdi, byla opravovana koroze, menena vaha vzduchu za starsi z vraku, nicmene zacala klouzat spojka a vzhledem k stari, slozitosti a vetchosti trubek okolo mi 3 servisy vymenu nedoporucily, at to dojezdim. Navic se uz v tom bojim, je to preci jen stare, opotrebovane, bez vyztuh a airbagu, ale lpg se zaplatilo nekolikrat. Novejsi subaru uz s plynem nekamaradi
Komentáře uživatelů k recenzi Subaru Legacy
dojezdilo
na korozi zadni napravy, ale slouzilo opravdu dobre
26.05.2018 | 09:17:02 | vrgada | 78.45.134.* Reagovat
odpovedi
mam k autu sice puvodni doklady, ale minulost auta neznam, takze nemohu rici, co bylo vsechno menene a jestli je v autu puvodni motor, turbo, vstriky apod. Nicmene, co jsem se ptal, tak u tehle starych motoru (tenhle ma dokonce nejakym zpusobem vyztuzen blok motoru, coz uz novejsi imprezy nemely), tak neni pry problem ujet 750 000km a pul milionu vydrzi pri setrnem zachazeni prevodovka-takze ano mohou tam byt i puvodni komponenty a nemusi.
...
Auta (poloveterany) mam 3 (vsechny LPG), takze kilometrova zatez je proste rozdelena a na LPG jsem proste zvykly (uz 5. auto v plynu). Ja to proste beru jako zvetseni porizovaci ceny vozu a pak neresim spotrebu za jizdy. Jinak mate samozrejme pravdu. Auto jsem koupil za 18, EKOpokuta 3 a prihlaseni litr. Sekvencni plyn stal 25. Ale neni problem s tim radit za 20 i vice litru paliva, takze z tohoto pohledu ma LPG prestavba opravdu smysl. Nehlede na, to, ze ji lze, pokud auto skonci driv nechat premontovat do dalsiho vozu (cca 5 litru premontaz). Mel jsem obavy s LPG do takoveho motoru, ale slape to zatim perfektne-mam z toho auto radost. A pokud vydrzi jeste jednu zimu, budu spokojen, pokud vic nadsen. Opravdu jsem to nekupoval z nejakych rozumovych duvodu, to ani nejde 20 let stary turboboxer s 200 konmi a temer pul milionem kilometru...
29.04.2011 | 11:28:13 | Reagovat
RE: odpovedi
Prvni porucha-repase alternatoru 3000Kc (vymena jednodussi nez vymena akumulatoru) jinak auto drzi, aktualni stav km je 445000k,navstivil jsem puvodniho majitele, takze v aute je druhy motor ale kilometrove to priblizne sedi. Vymena motoru probehla kvuli nedotazene remenici, ktera nakonec vymlatila loziska a nejlevnejsi oprava byla vymenou motoru. Auto je stale neuveritelna raketa. Karoserie uz ma samozrejme korozi, klapky topeni neprepinaji a topi to mizerne. S LPG sekvenci problemy nejsou, snad jen pri prudke akceleraci v zime a poloprazdne nadrzi to prepne do benzinu. Pri rychle nepredpisove jizde po dalnici to bere cca 13 litru plynu, okrsky brzda/plyn klidne dvacet. Podle mne neni lepsi auto nez stare subaru GT. Pravda jeste mam rad opel omega A c30se dualram:-), ale GT tomu ujede.
30.11.2011 | 23:28:17 | VRGADA | 89.103.133.* Reagovat
Motor
Zdravím,
psal jsem tady recenzi na Subaru Legacy 2.0GL Wagon 4WD a jsem s tím autem nad míru spokojen. Objevil jsem některé zajímavé prvky na zahraničních fórech ohledně verze GT a zaujalo mě, že tady v republice se tahle motorizace objeval taky - byť je to o generaci starší. Teď k mé otázce. Zajímalo by mě, zda při takové kilometráži (kterou uvádíte v seznamu) jsou ještě původní komponenty jako je turbo a vstřiky apod.
Předem děkuji za odpověď.
S pozdravem
SpaceMan
18.04.2011 | 11:33:15 | SpaceMan Reagovat
LPG
No já myslím, že mu bude stačit naject tak 30- 40 tis km a je to zalacený, ale s tímto nájezdem km, auto asi dřív shnije.
15.04.2011 | 20:43:58 | Bebe Reagovat
LPG?
Uživatel mne pobavili dodatečnou montaží LPG ktera min. "zdvojnásobila" hodnotu vozidla, navíc má poměrně krutý nájezd cca 7tis km takze aby se mu to rentovalo bude s tím autem jezdit asi dalších 10-15 let :-)
Jinak auto prima, ale uvazovani nekterých lidi nechapu....
15.04.2011 | 10:53:03 | M.D. Reagovat
RE: LPG?
dalsi rok v pohode, jen byla zapotrebi repase alternatoru a za studena se ozyvaji hydrostely a obcas neco zaklepe i pri ohratem motoru, auto stalo zrychluje jako raketa a sekvence je kupodivu naprosto bezproblemova, a pokud to nekdo nechape tak je u nas v zime litr lpg za 15,20 a benzin se blizi 40 korunam a spotreba subaru je vzdy dvouciferna:-) POodle mne je to uz zaplaceno
20.01.2012 | 23:01:00 | vrgada | 89.103.133.* Reagovat
RE: LPG?
LPG v pohode, stale to jezdni jako vuz pro radost, momentalne pres 470 000km, takze LPG byla spravna volba
21.03.2014 | 22:55:06 | vrgada | 94.112.108.* Reagovat
RE: LPG?
lpg byla spravna volba,auto porad jezdi, byla opravovana koroze, menena vaha vzduchu za starsi z vraku, nicmene zacala klouzat spojka a vzhledem k stari, slozitosti a vetchosti trubek okolo mi 3 servisy vymenu nedoporucily, at to dojezdim. Navic se uz v tom bojim, je to preci jen stare, opotrebovane, bez vyztuh a airbagu, ale lpg se zaplatilo nekolikrat. Novejsi subaru uz s plynem nekamaradi
24.01.2018 | 01:06:22 | vrgada | 78.45.134.* Reagovat