Spolehlivost Spotřeba Pouze originální náhradní díly
Závady a opravy na autě
Ihned po koupi rozvody, filtry, olej , pístky brzdičů , servis klima , svíčky , silenbloky přední nápravy. Po dalších třech měsících komplet spojka včetně setrvačníku. Střední díl výfuku. V lednu komplet brzdy přední nápravy.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Při koupi auta jsem doslova podlehl značce Subaru. Kamarád mě přesvědčoval , že lepší auto nemohu koupit a na kilometry ať nekoukám , že u Subaru to není rozhodující. Byl to můj největší omyl v dosavadních zkušenostech s auty.Auto mělo najeto 206 000 km r.v. 2005 manuál 121 kW . Před tím jsem měl Škodu Octavii ( zlatíčko ) , prodal jsem ji s 220 000 km. Velká chyba. Když jsem Subaru kupoval byl jsem doslova nadšen z jízdních vlastností. Po měsíci ježdění jsem se rozhodl , že nechám pro jistotu udělat rozvody a celkovou prohlídku auta. Tahle starost mě stála 35 000.- kč. Překousl jsem to s nadějí , že budu mít na dlouho pokoj. Po dalších 5000 km se začal ozývat setrvačník. V servisu mi bylo řečeno,že je to normální,ať si nedělám starosti. Jenže já si je dělal , protože setrvák doslova řval jak hejno vrabčáků. Najezdím za rok kolem 30 tis. km , tak jsem se rozhodl pro výměnu i se spojkovou sadou. Legrace za 29 000 .- kč. Při přebírání vozu v servisu jsem byl ujištěn , že je to na dalších 200 tis. km. Po dalších 4000 km se začal setrvák ozývat znovu,a to ještě více než ten původní !!!! Po 3 měsíční urgenci se mi ho podařilo vyreklamovat, což považuji za osobní úspěch. Potom byl klid asi dva měsíce. Auto jezdilo a zdálo se,že je všechno ok. Najednou začala problikávat kontrolka mazání. Dolil jsem po 6 tis. km 3 litry oleje ! Zajel jsem do servisu,aby se podívali, jestli někde olej neteče, ale nezůstávali pode mnou žádné mastné fleky, tak jsem čekal,co je příčinou. Destruktivní zpráva ze servisu - olej neteče , pravděpodobně prasklé kroužky nebo ztvrdlé dříky ventilů. Začínal jsem toho mít plný zuby. Oprava motoru předběžně za 25 000.- kč. Koupě nových zimních pneu za 17 tisíc. Zjišťoval jsem,jestli někdo nemá podobné zkušenosti s tímto japonským zázrakem a najednou jsem zjistil , že jsou to běžné závady těhle superaut z východu. Pak přišla další závada, která rozhodla , že auto půjde z domu. Začalo samo brzdit levé přední kolo a to tak surově , že kotouč byl rozžhavený do ruda. Podařilo se mi dojet do servisu 5 km. Oprava kompletní sady brzd 5 000.- . Poslední kapka. Prodej se ztrátou 130 000.- tisíc !!!!! Shrnuto , do auta za 10 měsíců jsem investoval 86 tisíc bez opravy motoru. Koupě za bezmála 200 tisíc a prodej za 155 tisíc s upozorněním na závadu motoru. Spotřeba auta 9 litrů při běžné jízdě , ale se stoupající zimou až 11 litrů . Při nájezdu 2500 km měsíčně jsem za benzín dával i 8000 kč za měsíc. Absolutní pohroma. Auto jsem měl jako firemní,ale tohle bylo opravdu silné kafe. Největší předností Outbeka je vnitřní prostor a mega kufr , který se při položení sadaček zvětší tak , že se tam vyspí dvě osoby. Abych si jenom nestěžoval , tak Subaru má absolutně nepřekonatelné jízdní vlastnosti a s permanentním pohonem všech kol je doslova přibité k silnici i při prújezdu v zatáčkách ve vyšších rychlostech , což mu umožňuje ležatý motor. Asi jsem měl smůlu na auto od předchozího majitele koupené nové v Německu. Subaru už mi nesmí do chalupy i Renault je snad lepší,co se týče poruchovosti. To je samozřejmě nadsázka , ale tahle značka mě neskutečně zklamala. Koupil jsem si opět auto z koncernu VW a to Passata 1,9 tdi a jsem maximálně spokojen a neskutečně se mi ulevilo.
Kdo Subaru nerozumí tak ať na něj radši ani nekouká,o koupi nemluvím,sám mám několikáté,jedno shnílo,bylo 95,jedno mi zničilo zvíře,potkat jelena ve škodovce tak sem tuhej.Když ho někdo neumí koupit tak ať neplaká,doporučuju shade tdi a nebrečet.
Rozvody stojí udělat asi 12000 a setrvačník jde vyčistit, takže pak nepíská, což je jeho jediný problém, narozdíl od koncernu. Z toho mi vyplývá, že autor je blboun...
Nejzásadnější tu nezaznělo! Naftové motory zejména v modelech legacy/outback a impreza jsou až do roku 2013 údajně velká loterie a potencionální megaprůser! Subaru kupovat jednoznačně s benzínovým motorem. V ČR na internetu existuje Subaru klub, kde se dají sehnat opečovávané kusy se servisní historií. Za sebe můžu doporučit atmosférický 3.0l sestivalec s automatickou prevodovkou (manual je oznacovany jako spec B a je vzacny jak zub na vejci). 240k najeto a jedine na co cekam jsou tesneni pod hlavama, ktera kolem tohohle najezdu odchazi. Spotrebak jako homokinetaky a loziska jsou caste a relativne levne opravy. S vysokou spotrebou (11-12 kombinovana) je nutno pocitat. 2.5l benzinove ctyrvalce se hodne a pomerne uspesne predelavaji na plyn.
Tak levné je u každého široký pojem. Mám Subaru již delší dobu a většinu věcí si na autě dělám sám, protože to vyjde mnohem levněji a hlavně vím, že mi to nikdo za drahé prachy nezmrvil a nemám auto žádný olítaný vrak. Pak to finančně není problém. Ale rozhodně bych netvrdil, že má spotřebák (kvalitní druhovýroba) nějak extra levný, vůči konkurenci. Ono je to spíše, jak co. Třeba komplet rozvody (kladky, řemen)+ vodní pumpa a nový termostat se dají svépomocí v poho udělat i do 6000kč i při tom množství kladek z kvalitní druhovýroby, čili žádné bláto. Komplet, tedy i s uložením a prachovkama přední a zadní tlumiče ve značce KYB se dají udělat svépomocí za cenu do cca. 10 000kč bez výměny pružin. Přední i zadní brzdy z dílů značek, jako je Brembo, TRW se dají udělat do cca. 6 - 7000kč. Nicméně třeba výměna pitomé gumové manžety u kola už vyjde skoro na 1300kč svépomocí, protože neexistuje správná druhovýroba, ale pouze originál Subaru a to je právě ten kámen úrazu. Subaru se sice při standardní údržbě nekazí, ale když se něco podělá, co není v druhovýrobě, tak je to finančně již citelně náročnější, oproti jiným vozům, jako je třeba koncern, Frantíci nebo Ford. Subarista, co si umí své auto servisovat sám, řekne vždy, není to nic drahého, ale ten, co je odkázán na servisy pochopí, že to není nic levného, když si řeknou třeba za rozvody 12 až 18 000kč a o tom to je -)
30.06.2023 | 00:23:33 | Jose
| 46.135.110.*Reagovat
Vlastni zkusenost
Outback z roku 2004, 3.0 benzín, automat provozuji rok.
Tento stroj přišel akorát v době, kdy jsme začali na Vysočině vyklízet a kultivovat starou chalupu. Co si tento stroj užívá, nejen jízdu po cestách kolchoznických, lesních i neexistujících, ale i tahání klád a vytahování pařezů. O jízdách s vlekem a odtazích s podvalníkem ani nemluvě, ten stroj má měsíční nájezd 5, někdy i 6 tisíc km. Kupoval jsem to s tím, že LP roh byl ťuklý a v roce 2008 bylo dovezeno z Reichu, takže stav 223 tkm při koupi bráno s velkou rezervou.
Věci jako čepy, manžety, náboje, homokineťák, to beru jako běžnou údržbu. Jediné, co mě vypeklo, byla trubka chlazení, která o sobě dobře půl roku dávala vědět prolínající kapalinou. Origo stála něco přes pětikilo. Hučící ložisko v náboji o sobě též dává vědět dopředu, že 13 stovek za náboj bude nasnadě časem obětovat... Pro člověka, co jezdil před tím s audinami s 2.0 TDI PD (16V) a 1.8T je provoz tohoto stoje laláč, i při vyšší spotřebě. Co soudruzi z Ingolstadtu dokázali s modelovým rokem 2005 přinést za kujvítka a kolik dílů by člověk očekával, že půjdou použít ze zbytku koncernu a ono prd...
Co si autor pisálek asi neuvědomuje, je že přes 200 tkm na našich cestách-necestách, s biosložkovými palivy a zanedbané údržbě znamená, že nějaká ta oprava a servis přijde u každého auta. A co si budeme, auto se zpravidla prodává, když investice do něj jsou moc, moc moc vysoké a nebo když se nabourá.
A mám-li rychlou kobylu, musím mít na oves. Kdo je šetřílek, který pro úsporu panáka na 100 km brzdí provoz a nebo místo benzinu lije do nádrže ethanol, neměl by si takové (spíš žádné) auto kupovat.
Co mi přijde nepraktické, je umístění tempomatu doprava místo doleva, blikačky do pravého rohu panelu neintuitivně, absence triplinku blinkru, na voliči automatu nešťastně spřažený režim sport s manuálem. Zásadní to věci... :)
Nebudu se pouštět do polemiky, ale mám vlastní statistiku. Od roku 2002 jezdí naše rodina pouze v Subaru. Celkový počet poruch mimo běžné opotřebení je přesně jedna. U jednoho Outbacka odešlo jedno ložisko po cca 100 tis. kilometrech. Cena opravy v podstatě zanedbatelná. Kupovat si auto jakékoli značky po 200tis. kilometrech z neznámého zdroje nepovažuji za vhodný podklad pro to dělat závěry o kvalitě.
02.10.2017 | 09:28:10 | Martin
| 94.74.231.*Reagovat
nechapu
nechapu,jak si muzete stezovat,kdyz koupite trosku,ktera ma najeto 200000 km,Mam subaru outback jiz treti a pouzivam ho denne na farme v Portugalsku,dostava zabrat,po 150000 km jde pryc,Podle me absolutne bezproblemove Auto,poruchy v podstate zadne,jen servis.Za ty penize co jste dal do oprav jste mohl pridat k porizovaci cene a byl jste v pohode,preji prijemny den
Ja myslím že je to o tom konkrétním voze. Mám jako pracovní vůz starou B5 1.9 TDi ještě s 81kW-vou rotačkou, která má najeto přes 400 tis. a kromě věci běžné údržby a opotřebení ojetím, žádné drahé opravy neřeším. Jestli jsem do toho auta za dva roky deního provozu a ujetí cca 45 000 km nacpal 15 000,- včetně rozvodů,tak je to moc.
no ono to treba aj vediet jazdit s CVT , Ked vidim na križovatkach vyradovanie do N a ešte pri stati vozidla ,tak sa ani nedivim že niekomu odide prevodovka.poznam outbacky ktore maju vyše 250000km bez problemov ročnik 2012... v Amerike alebo Australii maju 350000km bez problemov, treba sa naučit s tym jazdit.a kazdych 50000km vymenit olej....
Renault Mégane 1,9 TDI 130k, r.v. 2007, nájezd 315000km
Kromě běžných opotřebení, žádné další vícenáklady. Vlastně jednou => nechtěl startovat a ve značkovém servisu říkali, že asi řídící jednotky a že by je zkusili postupně měnit. Bratru co jedna tak 20.000Kč. No a v neznačkovém servisu vyměnili čidlo tlaku nafty, či kýho výra se to jmenuje a auto začalo startovat. Ono totiž detekovalo vysoký tlak a nestartovalo, aby se nepoškodil motor. Tak to k té narážce na Renaulty -)
12.01.2017 | 15:41:50 | Tomáš
| 93.91.156.*Reagovat
Cos čekal
Tak nevím co jste čekal. Koupil jste si auto s najetejma 200 tisíci, když přesně ve dvěstě tisících je u každého auta většinou velký servis. A navíc, kupovat si auto aniž bych si předtím o něm něco zjistil na internetu? To jako jen tak vyhodíte 200 tisích a ani nevíte pořádně za co? :D A nevím co se rozčilujete nad výměnou rozvodovejch řemenů, setrvačníku a dalších spotřebních věcí jkao je vejfuk. To jako u jiného auta jsou tyhle věci na doživotí? A co jste to za řidiče, když si koupíte nové auto a ani vás nenapadne někdy zkontrolovat olej, jestli nemizí? A spotřeba? To jako čekáte že bude pernamentní 4x4 jezdit se stejnou spotřebou jako ta vaše ochcávka? Brečíte na špatné auto. Přiště si raději přečtěte něco o věci kterou scete koupit za pomalu čtvrt milionu. Ať nemusíte brečet znovu.
Koupil jsem Subaru Outback,2005, 2,5, 121 kW. 150 000 km. Po dosažení 200 000 km a 10 let stáří, naprostá a totální katastrofa. Spotřeba v průměru 10 - 11 lt, investice do oprav cca 60 tisíc ročně. Subaru, má sice skvělé jízdní vlastností a nečekaně dobrou průchodnost terénem, ale jinak je to časovaná bomba, která vás nemilosrdně připraví o veškeré úspory.
Zdravím Subaristy, před čtyřmi lety jsem kupoval nové auto, po průzkumu jsem se rozhodl pro Subaru Legacy Outback 2,5 CVT Comfort, mimo jiné také kvůli přesvedčování prodejce o spolehlivosti těchto vozů. Cena 900 tis... Nejdříve bylo všechno celkem v pořádku, není to žádnej tahoun, kroutící moment nic moc, ale jinak pohodlné a výborné jízdní vlastnosti. Potíže začali asi po třech měsících kdy se musel vyměnit řízení, prý bylo od Porsche a tím pádem nekvalitní. Horší problém nastal asi po půl roce, kdy začala škubat převodovka, odvezl jsem to do servisu který to briskně odvezl do centrály v Německu kde to zkoumali 6 týdnů a nakonec převodovku vyměnili za novou. Byl jsem rád, že mám konečně zase auto a doufal, že už z něj bude to opravdové spolehlivé Subaru.. nebylo. Znovu se měnilo řízení - týden bez auta. Pak mi prokousala kuna hadici chlazení - 4 týdny bez auta, ta hadice nebyla nikde v Evropě k mání a z Japonska to fakt trvalo tak dlouho, podobné to bylo s hadicí od klimatizace (zase kuna). No pak uplynula záruka, a na 200 tis. km začalo auto po zastavení chcípat. Servis to po diskuzi s výrobcem navrhoval výměnou dvou komponentů a to "mozku" a "zvonu", pokud nepomůže výměna první části, bude se muste vyměnit i ta druhá. Samozřejmě to byli oba komponenty. Potíž byla v tom, že dodávka každého dílu trvala 14 dní + koumání co s tím , tedy 5 týdnů bez auta. CENA opravy 120 tis...No a minulý týden mne auto vypeklo zase, z převodovky se po ujetí 100 km ozývali zvuky jako když jsou vylágrovaná ložiska, cukala, palubka svítila jako vánoční stromeček odtah za 4 tis. Nejdříve se nezjistila žádná závada a zdálo se, že byl asi problém s vypadlou hadičkou která vedla od filtru do převodovky.. auto jsem radši nechal manželce na cesty po městě. No o víkendu cestou na houby - opět odtah za 4 tis, tentokrát už byl zvuk z převodovky nalezen i v servisu. Diagnoza je prý opotřebované hydraulické čerpadlo a opotřebovaný řetěz CENA ? prý 80 tis... Auto má najeto 220 tis km, což u auta za mega není myslím na generálku převodovky. Měl jsem předtím několik Octavií a Nissana a všechna ta auta jsem prodával na 270 tis km ŽADNÉ nevykazovalo takto nákladné vady ani žádné nestálo při pořízení a opravách tolik pěnez. Kupoval jsem to v roce 2010 a za tuto dobu to stálo přes 20 týdnů v servisu a na různé opravy převodovky CVT vydám včetně náhradních vozidel dobrých 220 tis. Kč. Retorika servisu, že se tyto převodovky vlastně nikde neopravují ale pouze mění jako celky (17 tis EUR)mne přivádí do extáze. Motor byl venku odhaduji tak 8 x..
TAKŽE LIDI, DEJTE SI NA SUBARU s převodovkou CVT MAJZLA , JE TO ŠMEJD S MIZERNÝM SERVISEM. Jo a ani kamarádi, kteří si tuto značku poídili moc nejásají, pokud vím byla tam npříklad prasklá! klika nebo výmněna spojky po 25 tis km. Takže, si nemyslím, že se jedná o náhodně špatný kus. Mějte se.
11.09.2014 | 15:54:23 | ivan
| 86.63.220.*Reagovat
RE: Je to pohroma nejen jako ojetina !
no ono to treba aj s CVT vediet jazdit,ked vidim na tych krizivatkach a státí auta vyradovanie do N ,tak to je nieco ....Ludia naucte sa najprv jazdit na automatoch....poznam outbacky rok 2012 čo maju na CVT vyše 250000km bez problemov
Bohužel měl jsem Outback 2.0D a totální nespolehlivost musím potvrdit. U mě to končilo dokonce výměnou motoru!! Problémy přetrvávali i potom co jsem dal auto rodičům. Spojka je tam už třetí a to s manuálem! Ano, k chatě vyjíždím brutál kopec, ale ostatní auta to zvládali. Bohužel jsem byl takový vůl, ze jsem se spálil ještě jednou s XV 1.6. Už to nebyla taková pohroma, nicméně po 60tis dolévám litr oleje po 2tis km a pod 8 litrů se nedostanete. Nebo takhle - jednou jsem zkušebně jel ekorallye alá 50ka skútr a jel jsem za 5,5.... ale...
Subaru už není co bývalo a za ty prachy vůbec nestojí. První Justy byla supr, pk jsem se spálil a nakonec jsem věřil, že to byl jen jeden omyl, ale bohužel po XV Subaru už je u mě mimo....
autor je uplny imbecil. na zaklade toho ze kupil vydojenu kravu tak usudil ze vsetky subaru su kraksne.... a porovnavat outback s oktaviou no tak to uz len fakt dement toto moze napisat...
Nutno podotknout že doma máme Subaru Forester 2.0 2007 bez problému, Imprezu GT Turbo najeto 280 000km bez závažných problému, již zminovanýho Outbacka a dvě imprezy do lesa (1.6 , 1.8) Všechny stroje šlapou jak po másle ale je třeba přiznat že starý Subaru byli větší držáky, jak už je tu psáno, pořádný držáky to byli do roku 2003 (podle mě). Tím chci poukázat že za tvoje závady můžou třeba volšový ruce ? ne tvoje ale předchozího majitele, ty snad víš jak jezdil těch 200 000km ? bez oleje ? že by proto motor ? Kupovat starou popelnici a stěžovat si na výrobce to je vážně super :-)
Promin ale tímto článkem jsi jen ukazal svou hloupost. Kdyby sis před koupí něco přečetl mohl ses všemu vyhnout ! Outback/Legacy mají dvouhmotnostní setrvačníky, v určitém roce se montovali Valeo které odcházejí (tak jako odešel tobě. Stačí tam prdnout jednohmotnostní ze Subaru Forester, oprava cca 15 000kč. Jinak já mám Outback 2.5MT LPG najeto 150 000km 2007 brzdy a vše uplně OK, akorát se měnila ta spojka, narozdíl o tebe jsem to tušil a tak jsem prodávajcího srazil s cenou dolu takže opravu mám vlastně zadarmo :-) Spokojeně si jezdím dál :-)
Přesně tak, jen podotýkám, že jsem teď předělával u lega 2,5i 2005 dvojhmotu na jednohmotu za 7500KČ. Stačí dobře koupit jetou sadu kolem 3500KČ a ložisko, zbytek ceny je už jen práce. A je po starostech. To, o jakých kosmických částkách píše autor, je hrubá neznalost problému.
Nejhorší koupě mého života SUBARU OUTBACK 2.0 DIESEL
v roce 2008 koupě nového vozu , po 25.000 km odešla spojka , po 35.000 převodovka,po 75.000 km výměna celého motoru za bratru 250.000,-Kč , ted po 85.000km opet neco s motorem. Bezne zavady jako časté odcházení žárovek (po 2 měsících),brzdových destiček a kotoučů ani nepočítám. Celkově jsem do oprav nasázel cca 350.000,- Kč a to ještě nevím za kolik bude poslední oprava motoru. Je toto normální???
RE: Nejhorší koupě mého života SUBARU OUTBACK 2.0 DIESEL
Hele, když jsi to koupil nové, co záruka??:)) Tak jakých 350tis.. Taky někdo kecá:))
26.01.2013 | 08:21:39 | FILIP
| 85.119.89.*Reagovat
RE: Nejhorší koupě mého života SUBARU OUTBACK 2.0 DIESEL
Preco? by mal kecat? Podla km jazdi cca 20.000 km rocne, nehovoriac o tom, ze ja niektore diely sa zaruka nevztahuje.
O tom, ze Subaru a diesel, nejde velmi k sebe, je zname, ale sused ma Forester 2.0 D, spokojnost velka, spitrehu ma okolo 6,5 litra, ale nema dpf, este zo zaciatku vyroby. Jazdi ale malo, cca 10.000 km rocne, kym najazdi 300.000 km, dovtedy kupi 5 dalsich..., dalsi.ma uba Subaru 3.0 benziny, automaty.., ine nexce, aj ked spotreba 10-14 litrov.., vecne auto.
Prodat "zlatíčko Oktávku" protože se již zřejmě přiblížil čas větších investic do "boleslavského zázraku" a pořídit si další vůz, kterého se majitel zbavil právě z téhož důvodu, mi přijde přinejmenším podivné. Ale na druhou stranu, je to zkušenost, ač draze vykoupená. Když uvážím, že autor recenze najel s vozem pouhých 25 500km, tak je s podivem, že si náznaky závad nepovšiml už při zkušební jízdě (pokud vůbec nějaká proběhla) nebo při podrobnější prohlídce vozu před koupí. Takové závady se většinou projevují různými "signály" už dávno předem a zřejmě proto původní majitel vůz prodal.
No nechci se zastávat autora, auta typu škoda a VW nemusím, ale po subaře jsem taky pokukoval, protože v minulosti jsem měl legacy a 1800 kombi, ale po přečtení příspěvků na foru subaru jsem se raději odklonil k jiné japonské značce, osobně se mi zdá, že nejlepší auta na spolehlivost se dělali v 80 a 90 letech a nyní kvůli ekologii, ůsporách při výrobě a jiných hovadin auta tak nějak strácí na spolehlivosti. Je třeba hodně hledat informace před koupí, myslím, že by autor udělal lépe, kdyby koupi 3,0 H motor. Tam by sice asi lil možná více benzínu, ale ostatní investice by se mu vyhnuli, takže by dost ušetřil. Ale vše jsou jen dohady. ( po boji je každý král)
No pokukoval jsem po outbacku, jelikož mám chatu mimo civilizaci a offroudy se mi nelíbí (kromě RR bohužel nejsu bankéřův synek) ale po čtení různých recenzí majitelů jsem si to rozmyslel. Docela nechápu ty zfanatizované fanoušky značky subaru. Co jsem se zatím dočetl tak po 200000km je subaru na odpis, nehledě na spotřebu, drahý servis a náhradní díly a tragický interiér (to není až tak podstatné). Zatím jsem jezdil v A6 2,5 tdi 4x4 najeto 270 000 spotřeba cca 8,6 (dalo se jezdit i za 7,2) žádné větší závady, bohužel bylo služební a šlo pryč. Jezdilo skvěle, v zimě na sněhu nešlo dostat do smyku. Octavia 1,9 tdi 66kw byla ve firmě do 490 000km a kromě váhy vzduchu také v pohodě spotřeba cca 5,6 když to jelo co to dá a pod 5 s lehkou nohou. WW sharan 1,9tdi 66kw najeto cca 300 000 také bez problému. Je sice líný 66kw na auto pro 7 není nic moc ale spotřeba kolem 6l je super. Chtěl jsem subaru zkusit ale z logiky věci mi vyplývá, že splynu s davem a jdu zase do dieslu ww
Nedá mi nezareagovať. Jazdím 5 rokov Forester 2,0i (r.v.2008 )s fabrickou prerábkou na LPG. Auto som kúpil s 230 tis.km a neľutujem. Teraz má najazdené už viac ako 360 tis.km bez väčších problémov. Nedávno som vymenil spojku a predné kotúče, ale inak len spotrebný materiál. Ďalšie auto bude určite SUBARU.
Mám Subaru celý život.V současnosti mám Subaru outback r.v 2010.Manželka Subaru Justy 1997 a nikdy bych to za jiné auto nevyměnil. Zlatíčko oktávku?To nemůžete myslet vážně.
ja mám doma imprzu 2,0 benzín 1998 300000 tis km uplne bez problémov nežere olej len benzín. Manželka legacy 2,5 benzín 2010 us version 150000km automat 4at žiaden problém neviem o čom tu točia ľudia čo sa nevedia nič o pravidelnom servise a výmene oleja každý stroj aj subaru potrebuje starostlivosť a to nie som pedant a puntičkár. Podľa mojich informácii prpetum mobile ešte neobjavili.
Komentáře uživatelů k recenzi Subaru OUTBACK
Blb nejvíc
Kdo Subaru nerozumí tak ať na něj radši ani nekouká,o koupi nemluvím,sám mám několikáté,jedno shnílo,bylo 95,jedno mi zničilo zvíře,potkat jelena ve škodovce tak sem tuhej.Když ho někdo neumí koupit tak ať neplaká,doporučuju shade tdi a nebrečet.
22.01.2021 | 19:52:29 | Kovista | 90.181.40.* Reagovat
Blboun
Rozvody stojí udělat asi 12000 a setrvačník jde vyčistit, takže pak nepíská, což je jeho jediný problém, narozdíl od koncernu. Z toho mi vyplývá, že autor je blboun...
25.08.2019 | 12:23:20 | Richie | 37.188.170.* Reagovat
ne naftu!
Nejzásadnější tu nezaznělo! Naftové motory zejména v modelech legacy/outback a impreza jsou až do roku 2013 údajně velká loterie a potencionální megaprůser! Subaru kupovat jednoznačně s benzínovým motorem. V ČR na internetu existuje Subaru klub, kde se dají sehnat opečovávané kusy se servisní historií. Za sebe můžu doporučit atmosférický 3.0l sestivalec s automatickou prevodovkou (manual je oznacovany jako spec B a je vzacny jak zub na vejci). 240k najeto a jedine na co cekam jsou tesneni pod hlavama, ktera kolem tohohle najezdu odchazi. Spotrebak jako homokinetaky a loziska jsou caste a relativne levne opravy. S vysokou spotrebou (11-12 kombinovana) je nutno pocitat. 2.5l benzinove ctyrvalce se hodne a pomerne uspesne predelavaji na plyn.
13.02.2019 | 17:09:45 | subarutypek | 212.79.110.* Reagovat
RE: ne naftu!
Tak levné je u každého široký pojem. Mám Subaru již delší dobu a většinu věcí si na autě dělám sám, protože to vyjde mnohem levněji a hlavně vím, že mi to nikdo za drahé prachy nezmrvil a nemám auto žádný olítaný vrak. Pak to finančně není problém. Ale rozhodně bych netvrdil, že má spotřebák (kvalitní druhovýroba) nějak extra levný, vůči konkurenci. Ono je to spíše, jak co. Třeba komplet rozvody (kladky, řemen)+ vodní pumpa a nový termostat se dají svépomocí v poho udělat i do 6000kč i při tom množství kladek z kvalitní druhovýroby, čili žádné bláto. Komplet, tedy i s uložením a prachovkama přední a zadní tlumiče ve značce KYB se dají udělat svépomocí za cenu do cca. 10 000kč bez výměny pružin. Přední i zadní brzdy z dílů značek, jako je Brembo, TRW se dají udělat do cca. 6 - 7000kč. Nicméně třeba výměna pitomé gumové manžety u kola už vyjde skoro na 1300kč svépomocí, protože neexistuje správná druhovýroba, ale pouze originál Subaru a to je právě ten kámen úrazu. Subaru se sice při standardní údržbě nekazí, ale když se něco podělá, co není v druhovýrobě, tak je to finančně již citelně náročnější, oproti jiným vozům, jako je třeba koncern, Frantíci nebo Ford. Subarista, co si umí své auto servisovat sám, řekne vždy, není to nic drahého, ale ten, co je odkázán na servisy pochopí, že to není nic levného, když si řeknou třeba za rozvody 12 až 18 000kč a o tom to je -)
01.09.2019 | 15:53:12 | | 91.103.165.* Reagovat
Subaru impreza r.2010
Kto mi poradí ako sa demontujú zadné sedadlá na vozidle subaru impreza r. 2010.
Prosím odpovedať na mail: donaj1@atlas.sk
ďakujem
26.01.2019 | 15:36:22 | Ján | 85.237.234.* Reagovat
RE: Subaru impreza r.2010
Pan Google?
29.01.2019 | 19:45:06 | | 188.175.52.* Reagovat
RE: Subaru impreza r.2010
Rada nad zlato ty kundo!!!
30.06.2023 | 00:23:33 | Jose | 46.135.110.* Reagovat
Vlastni zkusenost
Outback z roku 2004, 3.0 benzín, automat provozuji rok.
Tento stroj přišel akorát v době, kdy jsme začali na Vysočině vyklízet a kultivovat starou chalupu. Co si tento stroj užívá, nejen jízdu po cestách kolchoznických, lesních i neexistujících, ale i tahání klád a vytahování pařezů. O jízdách s vlekem a odtazích s podvalníkem ani nemluvě, ten stroj má měsíční nájezd 5, někdy i 6 tisíc km. Kupoval jsem to s tím, že LP roh byl ťuklý a v roce 2008 bylo dovezeno z Reichu, takže stav 223 tkm při koupi bráno s velkou rezervou.
Věci jako čepy, manžety, náboje, homokineťák, to beru jako běžnou údržbu. Jediné, co mě vypeklo, byla trubka chlazení, která o sobě dobře půl roku dávala vědět prolínající kapalinou. Origo stála něco přes pětikilo. Hučící ložisko v náboji o sobě též dává vědět dopředu, že 13 stovek za náboj bude nasnadě časem obětovat... Pro člověka, co jezdil před tím s audinami s 2.0 TDI PD (16V) a 1.8T je provoz tohoto stoje laláč, i při vyšší spotřebě. Co soudruzi z Ingolstadtu dokázali s modelovým rokem 2005 přinést za kujvítka a kolik dílů by člověk očekával, že půjdou použít ze zbytku koncernu a ono prd...
Co si autor pisálek asi neuvědomuje, je že přes 200 tkm na našich cestách-necestách, s biosložkovými palivy a zanedbané údržbě znamená, že nějaká ta oprava a servis přijde u každého auta. A co si budeme, auto se zpravidla prodává, když investice do něj jsou moc, moc moc vysoké a nebo když se nabourá.
A mám-li rychlou kobylu, musím mít na oves. Kdo je šetřílek, který pro úsporu panáka na 100 km brzdí provoz a nebo místo benzinu lije do nádrže ethanol, neměl by si takové (spíš žádné) auto kupovat.
Co mi přijde nepraktické, je umístění tempomatu doprava místo doleva, blikačky do pravého rohu panelu neintuitivně, absence triplinku blinkru, na voliči automatu nešťastně spřažený režim sport s manuálem. Zásadní to věci... :)
24.02.2018 | 23:25:07 | Honza | 94.112.229.* Reagovat
Statistika
Nebudu se pouštět do polemiky, ale mám vlastní statistiku. Od roku 2002 jezdí naše rodina pouze v Subaru. Celkový počet poruch mimo běžné opotřebení je přesně jedna. U jednoho Outbacka odešlo jedno ložisko po cca 100 tis. kilometrech. Cena opravy v podstatě zanedbatelná.
Kupovat si auto jakékoli značky po 200tis. kilometrech z neznámého zdroje nepovažuji za vhodný podklad pro to dělat závěry o kvalitě.
02.10.2017 | 09:28:10 | Martin | 94.74.231.* Reagovat
nechapu
nechapu,jak si muzete stezovat,kdyz koupite trosku,ktera ma najeto 200000 km,Mam subaru outback jiz treti a pouzivam ho denne na farme v Portugalsku,dostava zabrat,po 150000 km jde pryc,Podle me absolutne bezproblemove Auto,poruchy v podstate zadne,jen servis.Za ty penize co jste dal do oprav jste mohl pridat k porizovaci cene a byl jste v pohode,preji prijemny den
07.09.2017 | 19:21:57 | aval | 80.147.21.* Reagovat
RE:
Ja myslím že je to o tom konkrétním voze. Mám jako pracovní vůz starou B5 1.9 TDi ještě s 81kW-vou rotačkou, která má najeto přes 400 tis. a kromě věci běžné údržby a opotřebení ojetím, žádné drahé opravy neřeším. Jestli jsem do toho auta za dva roky deního provozu a ujetí cca 45 000 km nacpal 15 000,- včetně rozvodů,tak je to moc.
17.03.2018 | 11:06:00 | Jura3812 | 90.176.58.* Reagovat
RE: nechapu
Najazdené 200 000 a ešte 400 000 stočené
04.12.2018 | 14:55:36 | Gorecore | 84.245.121.* Reagovat
outback
no ono to treba aj vediet jazdit s CVT , Ked vidim na križovatkach vyradovanie do N a ešte pri stati vozidla ,tak sa ani nedivim že niekomu odide prevodovka.poznam outbacky ktore maju vyše 250000km bez problemov ročnik 2012... v Amerike alebo Australii maju 350000km bez problemov, treba sa naučit s tym jazdit.a kazdych 50000km vymenit olej....
18.01.2017 | 14:58:29 | jano | 46.243.69.* Reagovat
Renault Mégane 1,9 TDI 130k, r.v. 2007, nájezd 315000km
Kromě běžných opotřebení, žádné další vícenáklady.
Vlastně jednou => nechtěl startovat a ve značkovém servisu říkali, že asi řídící jednotky a že by je zkusili postupně měnit. Bratru co jedna tak 20.000Kč. No a v neznačkovém servisu vyměnili čidlo tlaku nafty, či kýho výra se to jmenuje a auto začalo startovat. Ono totiž detekovalo vysoký tlak a nestartovalo, aby se nepoškodil motor. Tak to k té narážce na Renaulty -)
12.01.2017 | 15:41:50 | Tomáš | 93.91.156.* Reagovat
Cos čekal
Tak nevím co jste čekal. Koupil jste si auto s najetejma 200 tisíci, když přesně ve dvěstě tisících je u každého auta většinou velký servis.
A navíc, kupovat si auto aniž bych si předtím o něm něco zjistil na internetu? To jako jen tak vyhodíte 200 tisích a ani nevíte pořádně za co? :D
A nevím co se rozčilujete nad výměnou rozvodovejch řemenů, setrvačníku a dalších spotřebních věcí jkao je vejfuk. To jako u jiného auta jsou tyhle věci na doživotí? A co jste to za řidiče, když si koupíte nové auto a ani vás nenapadne někdy zkontrolovat olej, jestli nemizí? A spotřeba? To jako čekáte že bude pernamentní 4x4 jezdit se stejnou spotřebou jako ta vaše ochcávka?
Brečíte na špatné auto. Přiště si raději přečtěte něco o věci kterou scete koupit za pomalu čtvrt milionu. Ať nemusíte brečet znovu.
14.09.2016 | 14:39:34 | dracek | 46.36.36.* Reagovat
Mám přesně stejné zkušenosti
Koupil jsem Subaru Outback,2005, 2,5, 121 kW. 150 000 km. Po dosažení 200 000 km a 10 let stáří, naprostá a totální katastrofa. Spotřeba v průměru 10 - 11 lt, investice do oprav cca 60 tisíc ročně. Subaru, má sice skvělé jízdní vlastností a nečekaně dobrou průchodnost terénem, ale jinak je to časovaná bomba, která vás nemilosrdně připraví o veškeré úspory.
02.05.2016 | 16:44:03 | Powerdog | 94.199.40.* Reagovat
Je to pohroma nejen jako ojetina !
Zdravím Subaristy,
před čtyřmi lety jsem kupoval nové auto, po průzkumu jsem se rozhodl pro Subaru Legacy Outback 2,5 CVT Comfort, mimo jiné také kvůli přesvedčování prodejce o spolehlivosti těchto vozů. Cena 900 tis...
Nejdříve bylo všechno celkem v pořádku, není to žádnej tahoun, kroutící moment nic moc, ale jinak pohodlné a výborné jízdní vlastnosti.
Potíže začali asi po třech měsících kdy se musel vyměnit řízení, prý bylo od Porsche a tím pádem nekvalitní.
Horší problém nastal asi po půl roce, kdy začala škubat převodovka, odvezl jsem to do servisu který to briskně odvezl do centrály v Německu kde to zkoumali 6 týdnů a nakonec převodovku vyměnili za novou. Byl jsem rád, že mám konečně zase auto a doufal, že už z něj bude to opravdové spolehlivé Subaru.. nebylo. Znovu se měnilo řízení - týden bez auta. Pak mi prokousala kuna hadici chlazení - 4 týdny bez auta, ta hadice nebyla nikde v Evropě k mání a z Japonska to fakt trvalo tak dlouho, podobné to bylo s hadicí od klimatizace (zase kuna).
No pak uplynula záruka, a na 200 tis. km začalo auto po zastavení chcípat. Servis to po diskuzi s výrobcem navrhoval výměnou dvou komponentů a to "mozku" a "zvonu", pokud nepomůže výměna první části, bude se muste vyměnit i ta druhá. Samozřejmě to byli oba komponenty.
Potíž byla v tom, že dodávka každého dílu trvala 14 dní + koumání co s tím , tedy 5 týdnů bez auta. CENA opravy 120 tis...No a minulý týden mne auto vypeklo zase, z převodovky se po ujetí 100 km ozývali zvuky jako když jsou vylágrovaná ložiska, cukala, palubka svítila jako vánoční stromeček odtah za 4 tis. Nejdříve se nezjistila žádná závada a zdálo se, že byl asi problém s vypadlou hadičkou která vedla od filtru do převodovky.. auto jsem radši nechal manželce na cesty po městě. No o víkendu cestou na houby - opět odtah za 4 tis, tentokrát už byl zvuk z převodovky nalezen i v servisu. Diagnoza je prý opotřebované hydraulické čerpadlo a opotřebovaný řetěz CENA ? prý 80 tis... Auto má najeto 220 tis km, což u auta za mega není myslím na generálku převodovky. Měl jsem předtím několik Octavií a Nissana a všechna ta auta jsem prodával na 270 tis km ŽADNÉ nevykazovalo takto nákladné vady ani žádné nestálo při pořízení a opravách tolik pěnez.
Kupoval jsem to v roce 2010 a za tuto dobu to stálo přes 20 týdnů v servisu a na různé opravy převodovky CVT vydám včetně náhradních vozidel dobrých 220 tis. Kč. Retorika servisu, že se tyto převodovky vlastně nikde neopravují ale pouze mění jako celky (17 tis EUR)mne přivádí do extáze. Motor byl venku odhaduji tak 8 x..
TAKŽE LIDI, DEJTE SI NA SUBARU s převodovkou CVT MAJZLA , JE TO ŠMEJD S MIZERNÝM SERVISEM.
Jo a ani kamarádi, kteří si tuto značku poídili moc nejásají, pokud vím byla tam npříklad prasklá! klika nebo výmněna spojky po 25 tis km. Takže, si nemyslím, že se jedná o náhodně špatný kus.
Mějte se.
11.09.2014 | 15:54:23 | ivan | 86.63.220.* Reagovat
RE: Je to pohroma nejen jako ojetina !
no ono to treba aj s CVT vediet jazdit,ked vidim na tych krizivatkach a státí auta vyradovanie do N ,tak to je nieco ....Ludia naucte sa najprv jazdit na automatoch....poznam outbacky rok 2012 čo maju na CVT vyše 250000km bez problemov
18.01.2017 | 14:54:27 | jano | 46.243.69.* Reagovat
RE: Je to pohroma nejen jako ojetina !
Len vemeno v aute s CVT na križovatke vyradzuje do N. D a brzda.
20.01.2017 | 10:38:47 | Toky | 195.146.10.* Reagovat
RE: Je to pohroma nejen jako ojetina !
Bohužel měl jsem Outback 2.0D a totální nespolehlivost musím potvrdit. U mě to končilo dokonce výměnou motoru!! Problémy přetrvávali i potom co jsem dal auto rodičům. Spojka je tam už třetí a to s manuálem! Ano, k chatě vyjíždím brutál kopec, ale ostatní auta to zvládali. Bohužel jsem byl takový vůl, ze jsem se spálil ještě jednou s XV 1.6. Už to nebyla taková pohroma, nicméně po 60tis dolévám litr oleje po 2tis km a pod 8 litrů se nedostanete. Nebo takhle - jednou jsem zkušebně jel ekorallye alá 50ka skútr a jel jsem za 5,5.... ale...
Subaru už není co bývalo a za ty prachy vůbec nestojí. První Justy byla supr, pk jsem se spálil a nakonec jsem věřil, že to byl jen jeden omyl, ale bohužel po XV Subaru už je u mě mimo....
02.03.2018 | 15:21:06 | LADIS | 90.181.184.* Reagovat
Somar
autor je uplny imbecil. na zaklade toho ze kupil vydojenu kravu tak usudil ze vsetky subaru su kraksne.... a porovnavat outback s oktaviou no tak to uz len fakt dement toto moze napisat...
04.11.2012 | 22:39:47 | ja | 88.212.46.* Reagovat
RE: Somar
SUUUHLAS - embéčkari TDI :) :) :) to už je len spolehlivé
11.04.2017 | 16:44:02 | MV | 86.110.232.* Reagovat
PS
Nutno podotknout že doma máme Subaru Forester 2.0 2007 bez problému, Imprezu GT Turbo najeto 280 000km bez závažných problému, již zminovanýho Outbacka a dvě imprezy do lesa (1.6 , 1.8) Všechny stroje šlapou jak po másle ale je třeba přiznat že starý Subaru byli větší držáky, jak už je tu psáno, pořádný držáky to byli do roku 2003 (podle mě). Tím chci poukázat že za tvoje závady můžou třeba volšový ruce ? ne tvoje ale předchozího majitele, ty snad víš jak jezdil těch 200 000km ? bez oleje ? že by proto motor ? Kupovat starou popelnici a stěžovat si na výrobce to je vážně super :-)
13.10.2012 | 10:21:03 | johyyy | 176.12.115.* Reagovat
Outback
Promin ale tímto článkem jsi jen ukazal svou hloupost. Kdyby sis před koupí něco přečetl mohl ses všemu vyhnout ! Outback/Legacy mají dvouhmotnostní setrvačníky, v určitém roce se montovali Valeo které odcházejí (tak jako odešel tobě. Stačí tam prdnout jednohmotnostní ze Subaru Forester, oprava cca 15 000kč. Jinak já mám Outback 2.5MT LPG najeto 150 000km 2007 brzdy a vše uplně OK, akorát se měnila ta spojka, narozdíl o tebe jsem to tušil a tak jsem prodávajcího srazil s cenou dolu takže opravu mám vlastně zadarmo :-) Spokojeně si jezdím dál :-)
13.10.2012 | 10:05:22 | johyyy | 176.12.115.* Reagovat
RE: Outback
Přesně tak, jen podotýkám, že jsem teď předělával u lega 2,5i 2005 dvojhmotu na jednohmotu za 7500KČ. Stačí dobře koupit jetou sadu kolem 3500KČ a ložisko, zbytek ceny je už jen práce. A je po starostech. To, o jakých kosmických částkách píše autor, je hrubá neznalost problému.
25.08.2017 | 13:52:07 | Lego 2,5i | 212.111.31.* Reagovat
Nejhorší koupě mého života SUBARU OUTBACK 2.0 DIESEL
v roce 2008 koupě nového vozu , po 25.000 km odešla spojka , po 35.000 převodovka,po 75.000 km výměna celého motoru za bratru 250.000,-Kč , ted po 85.000km opet neco s motorem. Bezne zavady jako časté odcházení žárovek (po 2 měsících),brzdových destiček a kotoučů ani nepočítám. Celkově jsem do oprav nasázel cca 350.000,- Kč a to ještě nevím za kolik bude poslední oprava motoru. Je toto normální???
10.08.2012 | 11:41:17 | moris | 192.9.200.* Reagovat
RE: Nejhorší koupě mého života SUBARU OUTBACK 2.0 DIESEL
Hele, když jsi to koupil nové, co záruka??:)) Tak jakých 350tis.. Taky někdo kecá:))
26.01.2013 | 08:21:39 | FILIP | 85.119.89.* Reagovat
RE: Nejhorší koupě mého života SUBARU OUTBACK 2.0 DIESEL
Preco? by mal kecat? Podla km jazdi cca 20.000 km rocne, nehovoriac o tom, ze ja niektore diely sa zaruka nevztahuje.
O tom, ze Subaru a diesel, nejde velmi k sebe, je zname, ale sused ma Forester 2.0 D, spokojnost velka, spitrehu ma okolo 6,5 litra, ale nema dpf, este zo zaciatku vyroby. Jazdi ale malo, cca 10.000 km rocne, kym najazdi 300.000 km, dovtedy kupi 5 dalsich..., dalsi.ma uba Subaru 3.0 benziny, automaty.., ine nexce, aj ked spotreba 10-14 litrov.., vecne auto.
Naozaj tazko povedat.
26.01.2013 | 10:16:09 | lubos | 85.237.227.* Reagovat
No hold...špatný kup.Ty závady..jak tu bylo psáno se dají poznat.A navíc jsou to spotřební díly.Rozvody...filtry...svíčky..atd.Jen to zbylo na vás.
08.02.2012 | 15:33:15 | luke20 | 78.102.114.* Reagovat
Ach jo, co na to říct?
Prodat "zlatíčko Oktávku" protože se již zřejmě přiblížil čas větších investic do "boleslavského zázraku" a pořídit si další vůz, kterého se majitel zbavil právě z téhož důvodu, mi přijde přinejmenším podivné. Ale na druhou stranu, je to zkušenost, ač draze vykoupená. Když uvážím, že autor recenze najel s vozem pouhých 25 500km, tak je s podivem, že si náznaky závad nepovšiml už při zkušební jízdě (pokud vůbec nějaká proběhla) nebo při podrobnější prohlídce vozu před koupí. Takové závady se většinou projevují různými "signály" už dávno předem a zřejmě proto původní majitel vůz prodal.
06.02.2012 | 08:45:50 | | 84.42.241.* Reagovat
RE: Ach jo, co na to říct?
No nechci se zastávat autora, auta typu škoda a VW nemusím, ale po subaře jsem taky pokukoval, protože v minulosti jsem měl legacy a 1800 kombi, ale po přečtení příspěvků na foru subaru jsem se raději odklonil k jiné japonské značce, osobně se mi zdá, že nejlepší auta na spolehlivost se dělali v 80 a 90 letech a nyní kvůli ekologii, ůsporách při výrobě a jiných hovadin auta tak nějak strácí na spolehlivosti. Je třeba hodně hledat informace před koupí, myslím, že by autor udělal lépe, kdyby koupi 3,0 H motor. Tam by sice asi lil možná více benzínu, ale ostatní investice by se mu vyhnuli, takže by dost ušetřil. Ale vše jsou jen dohady. ( po boji je každý král)
25.02.2012 | 20:56:23 | Bebe | 92.62.224.* Reagovat
RE: Ach jo, co na to říct?
No pokukoval jsem po outbacku, jelikož mám chatu mimo civilizaci a offroudy se mi nelíbí (kromě RR bohužel nejsu bankéřův synek) ale po čtení různých recenzí majitelů jsem si to rozmyslel. Docela nechápu ty zfanatizované fanoušky značky subaru. Co jsem se zatím dočetl tak po 200000km je subaru na odpis, nehledě na spotřebu, drahý servis a náhradní díly a tragický interiér (to není až tak podstatné). Zatím jsem jezdil v A6 2,5 tdi 4x4 najeto 270 000 spotřeba cca 8,6 (dalo se jezdit i za 7,2) žádné větší závady, bohužel bylo služební a šlo pryč. Jezdilo skvěle, v zimě na sněhu nešlo dostat do smyku. Octavia 1,9 tdi 66kw byla ve firmě do 490 000km a kromě váhy vzduchu také v pohodě spotřeba cca 5,6 když to jelo co to dá a pod 5 s lehkou nohou.
WW sharan 1,9tdi 66kw najeto cca 300 000 také bez problému. Je sice líný 66kw na auto pro 7 není nic moc ale spotřeba kolem 6l je super.
Chtěl jsem subaru zkusit ale z logiky věci mi vyplývá, že splynu s davem a jdu zase do dieslu ww
01.12.2014 | 10:44:08 | metation | 89.176.166.* Reagovat
RE: Ach jo, co na to říct?
Máme v rodině Justinu, Legacy, Outbeck 2,5, Outback 3.0R. Bez problémů, oprav. Pán asi pěkně naletěl.
04.04.2015 | 16:46:46 | petr krušnoman | 91.192.33.* Reagovat
RE: Ach jo, co na to říct?
...a ještě imprezu 2.0,imprezu2.0 wrx,a ještě imprezu sti.Jsou to všechno nenáročná auta s nízkou spotřebou:D A ještě tu o karkulce...
04.04.2015 | 18:21:20 | | 37.48.41.* Reagovat
RE: Ach jo, co na to říct?
-D
16.11.2015 | 18:40:37 | Matus | 193.150.39.* Reagovat
RE: Ach jo, co na to říct?
Nedá mi nezareagovať. Jazdím 5 rokov Forester 2,0i (r.v.2008 )s fabrickou prerábkou na LPG. Auto som kúpil s 230 tis.km a neľutujem. Teraz má najazdené už viac ako 360 tis.km bez väčších problémov. Nedávno som vymenil spojku a predné kotúče, ale inak len spotrebný materiál. Ďalšie auto bude určite SUBARU.
07.02.2023 | 01:12:48 | Suly | 85.237.227.* Reagovat
RE: Ach jo, co na to říct?
Mám Subaru celý život.V současnosti mám Subaru outback r.v 2010.Manželka Subaru Justy 1997 a nikdy bych to za jiné auto nevyměnil.
Zlatíčko oktávku?To nemůžete myslet vážně.
29.06.2017 | 11:29:10 | Jarin | 178.255.168.* Reagovat
RE: Ach jo, co na to říct?
ja mám doma imprzu 2,0 benzín 1998 300000 tis km uplne bez problémov nežere olej len benzín.
Manželka legacy 2,5 benzín 2010 us version 150000km automat 4at žiaden problém neviem o čom tu točia ľudia čo sa nevedia nič o pravidelnom servise a výmene oleja každý stroj aj subaru potrebuje starostlivosť a to nie som pedant a puntičkár. Podľa mojich informácii prpetum mobile ešte neobjavili.
22.01.2018 | 23:08:41 | Ľuboš | 95.170.252.* Reagovat
RE: Ach jo, co na to říct?
150 000km? Tak to se blížiš do finále 😂
31.01.2018 | 18:43:04 | Cotipotom | 89.24.49.* Reagovat