Rok výroby:2009Typ motoru:2500Stav km při koupi:0 kmStav km nyní:19 800 kmZpůsob řazení:automatStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?4 měsícePrůměrná spotřeba:8 l/100 kmVloženo:27. 8. 2010
Čirou náhodou jsem se před časem dostal k vozu Subaru Outback. Do té doby jsem pouze věděl, že Subaru vyrábí auta a že jeho předností je ležatý motor a stálý pohon všech kol. Ovšem po usednutí do Outbacka jsem měl jasno. Hned druhý den jsem podepsal objednávku a složil zálohu a potom až jsem se začal na netu zajímat co že jsem si to pořídil :-). Mám model Outback 2010 s motorem dva a půl litru a automatickou převodovkou CVT. Měl jsem sice objednanýho diesela v manuálu, ale shodou několika nešťastných náhod mi zůstal tenhle benzíňák, ovšem v nejvyšší výbavě za cenu toho původního. No nekupte to........ S vozem jezdím 4 měsíce a krom toho, že mi smrdí benzín, nemůžu říct jediné špatné slovo. Cestující na všech sedadlech mají přemíru pohodlí a kolem sebe spoustu prostoru, obrovský kufr, který je ještě pod podlahou rozdělený na několik přihrádek na žárovky, lékárničku apod. Řidič má k dispozici přesně to co potřebuje a nic míň ani nic navíc. V testech se občas zmiňují o divné grafice a zvláštním způsobu ovládání navigace, ale když na to přijdete tak s tím nemáte nejmenší problém. Navigace sice nezobrazuje ve 3D památky a mosty a mrakodrapy apod., ale je velice přehledná a má spoustu možností detailního zobrazní následující křižovatky. Bohužel, neumí česky, což je v dnešní době docela s podivem. Stejně tak někdo kritizuje materiál na přístrojové desce. Asi je to věc vkusu a dle mého názoru je materiál i zpracování na velmi vysoké úrovni. Co se týká jízdních vlastností, tak ty jsou na 1* Oproti mému předchozímu vozu je tohle sice pomalejší ve zrychlení, ale jinak super. Auto bez problémů udělá dvěstě, víc jsem zatím neměl potřebu a i přes vyšší stavbu podvozku je pořád stabilní. Se světlou výškou dvacet centimetrů nemusíte mít strach ani v lehčím terénu, vím to z vlastní zkušenosti :-) Každý den dojíždím pětadvacet kilometrů do práce a není problém se dostat se spotřebou pod osm litrů na sto, ovšem s použitím tempomatu. Převodovka s plynule měnitelným převodem je super, při normální jízdě nepřekročíte tři tisíce otáček. Když to ale chcete odpíchnout, šlápnete na plyn, otáčkoměr vyletí někam k šesti tisícům a drží tam do doby než povolíte plyn. Taky máte možnost zasáhnout pádly pod volantem, i v automatickém režimu, ale nedocílíte ani lepšího zrychlení ani nižší spotřeby. Takže tohle auto můžu doporučit každému kdo o něj má zájem a chce trošku vybočit z řady nudných Passatů, Oktávek, Superbů apod. Majitelé těchto aut vám budou závidět pokaždé, když je necháte svézt :-)
Mám Subaru Outback 2,5i ve výbavě Confort od roku 2010. Pro nepolapné uvádím pár faktů : 2 x nové řízení 2 týdny odstaveno v servisu na 40 000 km nová převodovka CVT (6 týdnů bez auta) když mi kuna prokousala hadici chlazení, čekal jsem na ni 4 týdny totéž na hadici od klimatizace. Na 200 tis km (tedy po ujetí 160 tis, km po výměně převodovky) odešel měnič CWT a rozvaděč (mozek) , cena opravy 120 tis, 5 týdnů Na 220 tis km (ted je to v servisu) odešlo čerpadlo a došlo k poškození mazacích tyček, nadměrné opotřebení řetězu a poškození vodících lišt. cena opravy 80 tis 4 týdny
technici v Praze i v německu prý tvrdí, že CVR převodovky mění celé - neumí to opravit, cena nové převodovky 17 tis EUR, To Subaru neškolí personál ?
Takže auto za milion, od 08/2010 z důvodu závad na převodovce a nedostupných dílů cca 25 týdnů v servisu, náklady s odtahy a náhradními vozidly cca 250 tis Kč.
LIDI KUPTE SI TO, BUDEME SE NAVZÁJEM ZDRAVIT :-))))))))))))))))))))))))
S POZDRAVEM BERNÁT
11.09.2014 | 18:57:16 | Ivan
| 62.201.23.*Reagovat
CVT
......nesrovnával a automaty sem v lásce neměl. Ale od tý doby, co mám tohle CVT, tak jsem změnil názor. Žádný škubání při přeřazování, při předpisový jízdě spotřeba i pod 8 litrů, běžně 8,4 a když se mi zasteskne po manuálu, tak můžu řadit pádly pod volantem. Jo a předváděčku s manuálem mají v Sokolově u firmy Algon Plus
Z auta mám čím dál lepší pocit. Cena garančních prohlídek je srovnatelná s předchozím vozem, jen místo po 20 se jezdí po 15.000 km :-(......................ale dvakrát jsem reklamoval bederní opěrku na sedadle řidiče, jednou její vyhřívání. Dále to byl nefunkční mikrospínač na pátých dveřích, pokud jsem se přiblížil s klíčkem, tak se auto samo zamykalo a odemykalo. Občas "zamrzá" navigace a celý audiosystém, to reklamuji nyní. Také na tento vůz byli dvě svolávací akce, ale já měl vše OK, takže jen preventivní výměna dílů. Zatím nejdražší položkou byla oprava zadních brzd. Po garančce, při 45.000 km, byly zadní destičky 55% a přední 45% a těsně před garančkou v 60.000 km se jedna zadní odporoučela. Na dálnici, cca 100 km od domova. Takže výměna a stočení kotoučů, asi za 5.000, reklamace nebyla uznána :-(((. Přední destičky jsou pořád originál. U auta s cenovkou přes milion mně tyhlety prkotiny hodně s.... :-(
Chtěl bych se Tě zeptat, zda jsi srovnával i verzi s manuální 6ti st. převodovkou. Nějak si k tomu CVT nemůžu najít cestu a mám pocit, že manuál je prostě manuál. Ten se nádá nikde projet, žádný dealer ho nemá jako předváděčku.
To Stilo mělo motor 1,9 Multijet, v základu 150, s čipem cca 185 koní a krouťák přes 400Nm. Tenhle motor byl do Stila v ČR sice homologovanej, ale moc se jich tady neprodalo. Spíš ho koupíte v Alfě Romeo.
Komentáře uživatelů k recenzi Subaru OUTBACK
Subaru - finační pohroma a spousta keců
Mám Subaru Outback 2,5i ve výbavě Confort od roku 2010. Pro nepolapné uvádím pár faktů :
2 x nové řízení 2 týdny odstaveno v servisu
na 40 000 km nová převodovka CVT (6 týdnů bez auta)
když mi kuna prokousala hadici chlazení, čekal jsem na ni 4 týdny totéž na hadici od klimatizace.
Na 200 tis km (tedy po ujetí 160 tis, km po výměně převodovky) odešel měnič CWT a rozvaděč (mozek) , cena opravy 120 tis, 5 týdnů
Na 220 tis km (ted je to v servisu) odešlo čerpadlo a došlo k poškození mazacích tyček, nadměrné opotřebení řetězu a poškození vodících lišt. cena opravy 80 tis 4 týdny
technici v Praze i v německu prý tvrdí, že CVR převodovky mění celé - neumí to opravit, cena nové převodovky 17 tis EUR, To Subaru neškolí personál ?
Takže auto za milion, od 08/2010 z důvodu závad na převodovce a nedostupných dílů cca 25 týdnů v servisu, náklady s odtahy a náhradními vozidly cca 250 tis Kč.
LIDI KUPTE SI TO, BUDEME SE NAVZÁJEM ZDRAVIT :-))))))))))))))))))))))))
S POZDRAVEM
BERNÁT
11.09.2014 | 18:57:16 | Ivan | 62.201.23.* Reagovat
CVT
......nesrovnával a automaty sem v lásce neměl. Ale od tý doby, co mám tohle CVT, tak jsem změnil názor. Žádný škubání při přeřazování, při předpisový jízdě spotřeba i pod 8 litrů, běžně 8,4 a když se mi zasteskne po manuálu, tak můžu řadit pádly pod volantem. Jo a předváděčku s manuálem mají v Sokolově u firmy Algon Plus
31.12.2010 | 18:04:04 | pj Reagovat
po 75.000 km
Z auta mám čím dál lepší pocit. Cena garančních prohlídek je srovnatelná s předchozím vozem, jen místo po 20 se jezdí po 15.000 km :-(......................ale dvakrát jsem reklamoval bederní opěrku na sedadle řidiče, jednou její vyhřívání. Dále to byl nefunkční mikrospínač na pátých dveřích, pokud jsem se přiblížil s klíčkem, tak se auto samo zamykalo a odemykalo. Občas "zamrzá" navigace a celý audiosystém, to reklamuji nyní. Také na tento vůz byli dvě svolávací akce, ale já měl vše OK, takže jen preventivní výměna dílů. Zatím nejdražší položkou byla oprava zadních brzd. Po garančce, při 45.000 km, byly zadní destičky 55% a přední 45% a těsně před garančkou v 60.000 km se jedna zadní odporoučela. Na dálnici, cca 100 km od domova. Takže výměna a stočení kotoučů, asi za 5.000, reklamace nebyla uznána :-(((. Přední destičky jsou pořád originál. U auta s cenovkou přes milion mně tyhlety prkotiny hodně s.... :-(
19.01.2012 | 13:10:25 | kwt2000 | 90.179.166.* Reagovat
uvažuji také...
Chtěl bych se Tě zeptat, zda jsi srovnával i verzi s manuální 6ti st. převodovkou. Nějak si k tomu CVT nemůžu najít cestu a mám pocit, že manuál je prostě manuál. Ten se nádá nikde projet, žádný dealer ho nemá jako předváděčku.
23.12.2010 | 16:58:46 | Urbo Turbo Reagovat
To Stilo mělo motor 1,9 Multijet, v základu 150, s čipem cca 185 koní a krouťák přes 400Nm. Tenhle motor byl do Stila v ČR sice homologovanej, ale moc se jich tady neprodalo. Spíš ho koupíte v Alfě Romeo.
27.09.2010 | 08:25:32 | PJ Reagovat
For Anonym 16:32
Trebárs 2.4 170 PS...
14.09.2010 | 17:42:14 | Matúš Reagovat
No to by mě zajímalo co ten Fiat Stilo měl za motor že měl lepší odpych než subaru2.5
14.09.2010 | 16:32:08 | Reagovat
RE: Stilo
Tohle Stilo :-)
moje.auto.cz/vodavod/ferrari.html#im_4f149622edb3d
19.01.2012 | 13:32:11 | Vodavod | 85.160.232.* Reagovat